Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+mä+apinoista+tiedä,+mutta+ootteko+te+nähneet+tällaista+yhdistelmää?+
https://aijaa.com/Ve5Qe5
19.04.2021 20:13
Mulla+naisella+11+vuotta+5+kk:tta+takana.+Eikä+ole+mitään+kiirettä+sitä+selibaattia+päättää.
19.04.2021 18:37
Tiedätkö+mikä+on+vielä+huvittavampaa+kuin+sun+vaahtoaminen?+Se+että+näkee+koiran+kulkevan+makoillen+rollaattorin+päällä,+kun+se+ei+enää+halunnut+kävellä+itse.+Sama+koira+on+tosin+istunut+pyykkikorissa+koria+portaita+alas+tuodessa,+joten+tuskin+jää+rollakyyti+viimeiseksi.+Näytti+sen+verran+nauttivan+makoilusta.
19.04.2021 18:33
Lisään:
Ei+sanotut+sanat+merkitse+välttämättä+yhtään+mitään.+Teot+sen+sijaan+merkitsee.
19.04.2021 15:25
Musta+jotenkin+tuntuu+että+näiden+linkkien+jutuista+alotuksen+tekevät+ne,+jotka+itse+ovat+kiinnostuneet+tällaisista+jännämiehistä.+Haluavat+kai+päästä+näiden+miehien+housuihin.+Ei+miehen+tilalle+vaan+miehen+housuihin.+
Loppujen+lopuksi+ketä+kiinnostaa+tietää,+ja+mitä+järkeä+on+ihannoida+rikollisia+tai+oikeasti+ilkeitä+ihmisiä,+jotka+nauttivat+siitä+kun+saa+toista+ihmistä+satuttaa.+Nämä+pahoinpitelijät+ovat+niitä+sairaita.+
Mulla+on+yksi+suhde+taustalla+"jännämiehen"+kanssa,+mutta+sain+tietää+hänen+todellisesta+luonteestaan+vasta+suhteen+loppupuolella,+ja+ei+mennyt+kauaa+niin+jätin+hänet.+Ennen+kuin+alatte+ilkkumaan,+niin+kuunnelkaa.+Tämä+mies+oli+ATM,+joka+muuttui+hyväksikäyttäjäksi.+
Kun+saa+sen+mitä+haluaa,+ei+teidän+ätmien+mielestä+ole+väliä+miten+sen+jälkeen+käyttäytyy.
19.04.2021 15:22
Ja+mitä+vanhemmaksi+tulee,+ei+se+seksin+määrä+ole+enää+se+ykkösjuttu,+jolloin+melkein+kuka+tahansa+kelpasi+taidoista+viis.+Vanhempana+laatu+tulee+määrää+tärkeämmäksi,+ja+silloin+ei+kuka+tahansa+panokaveriksi+kelpaa,+vaan+vain+ne+jotka+tyydyttää+myös+naisen.+
Lisään+että+jokainen+on+yksilö,+niin+miehet+kuin+naisetkin,+ja+se+mikä+sopii+yhdelle,+ei+riitäkään+toiselle.+Toiset+naiset+on+nuorempanakin+tarkkoja+seksikumppaneista,+kun+taas+vanhemmallekin+voi+kriteerit+olla+löysempiä.+Joten+ei+voi+sanoa+että+yksi+ryhmä+on+pelkästään+tällaisia,+ja+toinen+ryhmä+toisenlaisia.
19.04.2021 13:02
Yritätkö+kenties+heijastaa+omaa+pahaa+oloa+naisiin,+kun+et+itse+saa+seksiä,+vai+mistä+tämä+ylivertaisuuden+tunteesi+oikein+kumpuaa?+Vai+olisiko+kyse+sittenkin+siitä,+että+sait+naiselta+pakit+muutoinkin+kuin+vain+seksin+osalta.+
Kuulkaas+arvon+palstamiehet.+Päättäkää+jo+mitä+millaista+naista+te+haluatte.+Jos+ei+anna+niin+silloin+on+säälittävä,+ja+jos+taas+antaa+ja+on+antanut+parille+muullekin,+on+silloin+taas+huora.+Eihän+teille+kelpaa+kohta+mikään.
19.04.2021 12:49
Pipi+mä+kyllä+olen,+kun+on+yhtä+sun+toista+vaivaa+jäykistä+nilkoista+ja+jalkaterän+virheasennosta,+sekä+nivelrikkoisista+polvista+aina+selän+sietämättömään+päivittäiseen+ja+krooniseen+hermosärkyyn+asti.+
Mut+ei+mulla+munia+kyllä+näytä+löytyvän+tuolta+jalkojen+välistä,+vaikka+kuinka+sinne+kattelisin+ja+etsisin,+ellei+sitten+munasarjoja+lasketa+miehen+muniksi.+Tuu+sä+vuorostas+kattoon+ihan+irl,+olenko+mä+mies+vai+nainen,+kun+kerran+mieheksi+väität.+Jos+vaikka+ne+kasvaiskin+sun+katsellessa.+
No+nythän+mä+hokasin+sen.+Sinähän+sen+virallisen+sukupuolidiagnoosin+teetkin+kaikille+Suomen+ihmisille,+ja+kaikki+muut+vaan+kuvittelee+omiaan+kun+katsovat+väärin.+Muista+pistää+se+sukupuolen+diagnosoija+sit+CV:hesi,+niin+muutkin+tietää+kuinka+pätevä+ja+asiasi+osaava+olet,+kun+näkemättä+kyseistä+ihmistä+ja+pelkän+tekstin+perusteella+tiesit+kumpi+olen.+
Kaihan+sulla+on+muuten+tohtorin+arvo,+kun+sillä+sais+vielä+kovempaa+liksaa+vaikka+tuolta+THL:stä+tällä+hetkellä.+Voisivat+susta+saada+kokeneemman+tutkijan+jotka+niitä+koronaennusteita+laskeskelee,+kun+viime+aikoina+näyttää+niiden+laskelmat+menneet+vähän+pieleen.+
Pistäppä+kuule+samantien+paperit+menemään,+ja+samalla+voisit+harkita+pääministeriksi+ryhtymistä,+kun+sulla+näyttää+toi+ongelmanratkaisu+olla+hyvin+hallussa.+Pääministerithän+on+yleensä+koko+kansan+ehdoton+suosikki.+Susta+tulis+varmaan+paras+tähän+mennessä.
18.04.2021 19:29
Riippuu+miehestä.+Tuntematonta+randomia+en+halua+edes+harkita.+Toisaalta+koskaan+ei+kannata+sanoa+ei+koskaan.+Muutoin+se+asia+tapahtuu.
18.04.2021 17:30
Olotila+ei+todellakaan+muutu+yhtään+paremmaksi,+jos+kuuntelee+noita+lorinoita+ja+liplatuksia+silloin+kun+on+jo+valmiiksi+kusihätä.+😂
18.04.2021 17:13
Pistit+pahan.+🤔+Ehkä+niiden+kanssa+voi+antaa+joitain+vapauksia,+kunhan+ensin+saan+ennen+niitä+vapauksia+itse+nähdä+omilla+silmillä+että+kyseessä+on+todellakin+oikea+merenneito,+eikä+sellaiseksi+pukeutunut+ihminen.+😄
18.04.2021 15:30
Tässä+olotilassa+ja+muutenkin+en+kaipaa+yhtään.+Mutta+jos+siitä+huolimatta+näin+tekee,+niin+saa+sitten+kiskoa+mut+lattialta+ylös,+kun+jalat+on+puuduksissa+ja+polvet+kipeinä,+enkä+niiden+takia+pääse+yksin+ylös.+Ja+mä+kun+en+sitten+oo+sieltä+kevyemmästä+päästä.+Reilu+peli.+
Eipä+sitä+enää+siinä+vaiheessa+mihinkään+kahville+lähdetä,+tai+rn+minä+ainakaan,+vaan+kahvit+keitetään+kotona,+ja+mies+saa+toimia+piikana+kun+mut+kerta+kipeytti.+Selkä+huutaa+hoosiannaa+siinä+vaiheessa+myös.+Ja+sen+jälkeen+on+pari+seuraavaa+päivää+turha+vongata+yhtään+mitään+palveluksia.
18.04.2021 15:26
Veikkaan+että+suurimmalla+osalla+naisia+se+riippuu+ihan+siitä,+mitä+mies+kalastaa.+
Omalla+kohdalla+ainoa+kalastaminen+mistä+en+tykkää+taikka+hyväksy,+on+naisten+kalastelu.+Jos+kyseessä+on+kalan+kalastaminen,+ei+haittaa+pätkääkään.
18.04.2021 15:17
Lue+uudestaan+kommentti.+Siinä+on+vastaus+miksi+en+sitä+tee.
18.04.2021 12:12
Sitä+ajattelinkin.+Sillä+tuo+viimeinen+kappale.
18.04.2021 11:58
"Ahmia+kirjoja"+on+vertauskuva+sille,+että+haluaa+yhtä+innokkaasti+ja+nopeasti+lukea+kirjoja,+kuin+ahmia+hyvää+ruokaa+tai+muuta+syömistä.
18.04.2021 11:57
Kannattaa+jo+etukäteen+ostaa+tarpeeksi+isot+kalsarit.+Aika+haastavaa+se+on+mitään+lisäkaitaleita+ommella+valmiisiin+housuihin.+
Olen+itse+ommellut+koneella+alusta+lähtien+niin+vetoketjullista+hupparia+kuin+aamutakkia,+laukuista+ja+muista+jutuista+puhumattakaan,+mutta+housuihin+en+muutoin+koske+kuin+lahkeiden+lyhennyksen+merkeissä.+Ellei+sitten+ole+valmiita+kaavoja+ja+yksityiskohtaisia+ompeluohjeita,+joilla+tehdä+housut+alusta+lähtien+itse.+
Edes+rakkaus+tai+mitkään+muutkaan+tunteet+kyseistä+miestä+kohtaan,+eivät+saa+mua+tekemään+ehdottamaasi+työtä.+Piste.
18.04.2021 11:38
Riippuu+vähän+siitä+mitä+on+rikkonut+itsessään,+et+pääseekö+osastolle+-ja+mille+osastolle-+vai+ei.+Monesti+saattaa+ensiavusta+päästä+yhdeksi+yöksi+tarkkailuun,+mutta+jos+yhtään+selviää+kotona+eikä+ole+rikkonut+itseään+niin+pahasti+että+vamma+vaatii+leikkaushoitoa,+ei+osastolle+pääse.+Jos+osastolle+pääsee,+vietetään+siellä+vain+se+aika+mikä+on+hoidollisesti+välttämätöntä,+ja+sen+jälkeen+potkitaan+pikaiseen+osastolta+pois.+Toisaalta+taas+pitemmän+päälle+osastolla+olosta+tulee+tylsää,+jos+ei+keksi+tekemistä+tai+pääse+liikkumaan.+Päivät+osastolla+on+aikalailla+samanlaisia,+mitä+nyt+vaihtelua+tuo+se+pääseekö+sinä+päivänä+suihkuun+vai+ei,+onko+kiertoa+tai+mitään+kokeita+tulossa.
Siitä,+että+hoitajat+hellin+pikku+kätösin+pesevät+potilaat+sängyissä,+on+turha+haaveilla.+Hoitajat+pesee+sut+sängyssä,+tai+roudaa+sut+paareilla+suihkuun+ja+pesee+sut+vasta+siinä+vaiheessa,+kun+et+itse+kykene+paareilla+tai+suihkutuolilla+istumaan+ja+pesemään+itseäsi.+Mikäli+se+tilanne+tulee+eteen,+on+itse+siinä+kunnossa+ettei+se+ole+mitään+herkkua,+vaan+joko+kuset+pulloon+tai+sulla+on+virtsakatetri+hepissä,++makaat+24/7+pääsemättä+pois+sängystä+tai+et+saa+edes+nousta+istumaan+sängyssä,+etkä+pysty+tekemään+juuri+mitään+muutakaan+itse.+
Ja+btw,+hoitajien+pesun+omakohtaisesti+useasti+kokeneena+voin+kertoa,+ettei+se+ole+mitään+hellää+ja+hidasta,+vaan+riuskaa+ja+nopeaa,+koska+potilaita+on+jopa+kymmeniä+odottamassa+pesulle+pääsyä.+Jos+hoitaja+pesee,+silloin+siihen+tarvitaan+useampi+hoitaja+samaan+aikaan+nostelemaan+ja+kääntelemään,+jopa+60+kilosta+hoikkaa+naista,+isommasta+miehenköriläästä+puhumattakaan.+Tämä+tarkoittaa+toisten+potilaiden+odotuttamista.+
Ei+kannata+toivoa+sairaalaan+lepäämään+pääsyä.+Sitä+se+ei+todellakaan+ole.+Arki+aamuna+labrahoitajat+tulevat+seitsemältä+ottamaan+verikokeita,+ja+räpsäyttävät+huoneesta+kaikki+valot+päälle,+ja+jos+kokeita+ei+oteta,+saa+nukkua+vain+siihen+asti+kun+aamiainen+tulee+kahdeksan+maissa.+Jos+vain+yhtään+saa+liikkua,+fyssarit+tulevat+arkisin+joka+päivä+komentamaan+liikkeelle,+ellei+itse+liiku.
18.04.2021 11:26
Se+on+haastavaa,+ja+siksi+olo+onkin+usein+turhautunut,+kun+tekisi+mieli+lähteä+liikkeelle,+mutta+samalla+tietää+liikkumisen+tuottavan+lisää+tuskaa.+Mulla+tosiaan+liikkuminen+pahentaa+kipuja+helpottamisen+sijaan,+mutta+välillä+en+välitä+siitä+vaan+painan+menemään.
Vuosi+sitten+kun+korona+tuli+ja+lähes+kaikki+paikat+suljettiin,+ajattelin+et+pyrin+siihen+että+kävisin+päivittäin+kauniilla+säällä+kävelemässä,+ja+samalla+saisi+tekemistä.+Pari+kertaa+sen+onnistuinkin+tekemään,+kunnes+kivut+pamahti+päälle+joka+päiväiseksi+seuralaiseksi.+Silloin+tein+sen+päätöksen,+että+kun+muru+tulee+käymään+mulla,+lähden+sen+kanssa+pienelle+lenkille+jos+yhtään+olen+siinä+kunnossa+että+sen+pystyn+tekemään.+Kovin+montaa+kertaa+se+ei+ole+jäänyt+toteutumatta+menneen+vuoden+aikana.+
Mä+en+vie+Tirppaa+lenkille,+vaan+se+vie+mut,+ja+samalla+se+pääsee+haistelemaan+tänne+isoon+cityyn+sieltä+korvesta+missä+se+haistelee+vaan+pupujussien,+siilien+ja+peurojen+jälkiä,+ja+minä+ulkoilemaan.+Siis+selkeä+win-win+-tilanne.+:D
Päivä+kerrallaan+ja+voinnin+mukaan+tekee+sen+minkä+pystyy.+Itse+asiassa+odotan+jo+kovasti+kesän+helteitä,+koska+vaikka+varsinaisesti+en+paahtavasta+kuumuudesta+välitä,+ainakin+viime+kesänä+ne+helpotti+olotilaa+sen+verran+paljon+että+nautin+liikkumisesta.
Hyvä+biisi+muuten.+Kuuluu+mun+suosikkeihin+kyseiseltä+bändiltä.+:)
18.04.2021 10:08
Tykkäisin+pyöräilystä,+ja+aikanaan+pyöräilin+paljon,+mutta+nivelrikkoiset+polvet+ei+oikein+ole+antanut+myöten+viime+vuosina.+Kun+muutenkin+on+jo+paljon+kipuja+kropassa,+en+yhtään+ylimääräistä+halua+lisätä+siihen+komboon.
17.04.2021 21:28
51 / 86