Suosittaisin pyöräilyä kyllä kaikille.

Anonyymi

Eikä edes tarvise olla hirviö-pyöräkään, huvikseen rullailemaan kesän säähän, aivan voi olla joku romujuttukin, mukavempi rullata kuin talsia.

34

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on pyörässä sellainen pyörän peräkärry. Siihen saa laittaa 40kg tavaraa kyytiin ja yli 20km/h saa sillä vetää kuormaa.
      Halvempiakin pyöränperäkärryjä on, mutta niissä suurin sallittu vetonopeus on vaan 10km/h, että aivan liian alhainen nopeus.
      Pyöräperäkärryssä kulkee kauppaostokset mukavasti, ei tarvi ohjaus tangossa kuskata ja pelätä, että menee maitopurkki pinnojen väliin.
      Selkäreppu on myös hyvä, mutta kesällä hiostaa selkää.
      Talvella selkärepussa kuskaan ruokaostoksia, kun pyöränperäkärry ei kulje niin hyvin, jos on lumivalleja ja paljon lunta.

• Anonyymi

Kunhan nyt tiet kuivaa. Ei viitsit mutavellissä loortaa.

• Anonyymi

Täällä kaupungissa on kevyenliikenteen väylät ja kertaalleen harjattu hiekoitus sepelistä ja tiet on ihan kuivat.
        Pitäs vaan pyörä pesasta, kun se on vähän kurassa kevään kurasesongin jälkeen, kun ei ollut teitä vielä harjakoneella putsattu ja märässä hiekoitus sepeli mudassa ajoin.
        Hybridillä olen ajanut ja siinä on renkaat ajettu sileiksi, pitäs siihen uudet ulkorenkaan hankkia.
        Eilen vaihdoin siihen uudet jarrupalat, kun olivat niin kuluneet, ettei hyvin enää jarruttanut.
        Yhdestä jarrupalasta oli kumiosa jo kulunut loppuun.

• Anonyymi

Just näin 👍

• Anonyymi

Mutaa polkemaan niimpä... kuin koirankakkas söisit aina aamiakseksi joka taikin olla aina koi5romistajien lempiaamiainen... koirasi pyllyn tuote.

• Anonyymi

Ja vielä matonen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vielä matonen!

Täytyyhän sitä proteiiniakin...

xLiner

• Anonyymi

Mutta tuollainen ei ole urheilua jos jollain sähköpotkulaudalla vain ajaa, eikä sähköpyörälläkään ajelu ole urheilua.... näin joo hitto hirviö-vauhtia sähköpotkulaudalla menee joku tyttö, ei ole urheilua, kuten autolla ajaminenkaan ole.

• Anonyymi

Tänään pyöräilin, oli sellainen puh, puh, puuuuuuh olo, kun aurinko paistaa kirkkaasti ja silmiä häikäisee ja silmistä vuotaa nesteet.
      Näkyi olevan pyöriä liikkeellä ja tämänpäivän ensimmäisen tiukkoihin trikoisiin pukeutuneen lenkkeilijänaisen bongasin.
      Kyllä vaan silmät hakeutuivat naisen kauniiseen ja kiinteään pyllyyn.
      Kyl siinä silmät lepäisi, hyvä, ettei ojaan pyörällä ajanut.

• Anonyymi

Mikäs sen mukavempaa, sinkkuna on vapaa antaa katseen vaeltaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs sen mukavempaa, sinkkuna on vapaa antaa katseen vaeltaa.

Ja välttää turhia riitoja, kun tällainen voi toisissa synnyttää mustasukkaisuutta?

• Kyläpyöräilyä?

• Mitä vähemmän pyöräilyä, sen vähemmän onnettomuuksia. Nykyisillä nopeuksilla ja yhdistetyillä kävely- ja pyoräteillä onnettomuudet ovat vakavia.

• Anonyymi

Pyöräilen kesät ja talvet. 6000 km vähintään poljen vuoden aikana.

• Anonyymi

Pyöräily hankaa miehen jalkoväliä niin paljon jotta erektio katoaa. Mitenkäs naisilla on tuon hankaamisen laita ?

• Anonyymi

Höpö, höpö..... Älä levittele näitä ufojuttuja. Itse pyöräilen pajon. Ei katoa, päinvastoin paranee vain, kun kunto pysyy hyvällä tasolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö, höpö..... Älä levittele näitä ufojuttuja. Itse pyöräilen pajon. Ei katoa, päinvastoin paranee vain, kun kunto pysyy hyvällä tasolla.

Juu, ei katoa erektio, usein alkaa seisomaan, kun pyöräilee ja jos eteen sattuu tulemaa tiukoissa legginsseissä pyöräilevä neito, niin silloin haaveilee, että saisipa olla naisen pyörän satula.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, ei katoa erektio, usein alkaa seisomaan, kun pyöräilee ja jos eteen sattuu tulemaa tiukoissa legginsseissä pyöräilevä neito, niin silloin haaveilee, että saisipa olla naisen pyörän satula.

Tai lenkkeilevä neito tiukoissa legginseissä ja täydellinen tiimalasi perä. Pitää hieman hidastaa mäen laella ja hengitellä ennen kuin raaskii mennä ohi.

• Jossain oli että parantaa, kun eturauhanen saa pyöräillessä hierontaa. Tiedä näistä sitten.

• Anonyymi

Pyöräily ja spandexit vievät mieskunnon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyöräily ja spandexit vievät mieskunnon.

Se tarkoittaa niitä tilanteita, joissa on tapahtunut onnettomuus, että muna on mennyt murskaksi, kun on jäänyt satulan tai runkotolpan väliin.
        Kerran sattui niin, että nainen tuli pyörällä ja törmäsi eturenkaaseeni ja tein äkkijarrutuksen käsijarruilla, että pyshdys oli niin nopea, että muna jäi reiden ja satulan väliin, meinaan sattui ihan järjettömän kipeää, mut ei menny munat murskaksi, vaikka niin jo oletin, että vaarallistakin tämä on, vaikka päässä on kypärä, mut ei se munia suojaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän tuo erektio tulee pyöräilyn aikana vaan kun paisuvainen joutuu siinä puristuksiin niin pikkuhiljaa erektiokyky häviää. Tilanne on sama jos alkaa käyttämään kikkelipumppua luullen saavansa siten isomman qikulin. Molemmissa tapauksissa tulee soluvaurio ja impotenssi uhkaa.

• Anonyymi

Pyöräily on aurinkoisena päivänä yksi parhaista tavoista liikkua, aistii ympäristön.
      Rullaluistelua joskus ja toisinaan metsälenkkejä polkuja pitkin kävellen.
      Monipuolinen tapa liikkua ei laita paikkoja jumiin, aktivoi eri lihaksistoa.
      Tänään oli ihan huippu päivä, 7 kilometriä kävelyä, siihen päälle muu kuntoilu ja sauna.

AsianVierestä

• Tykkäisin pyöräilystä, ja aikanaan pyöräilin paljon, mutta nivelrikkoiset polvet ei oikein ole antanut myöten viime vuosina. Kun muutenkin on jo paljon kipuja kropassa, en yhtään ylimääräistä halua lisätä siihen komboon.

• Anonyymi

Sinulla on haastavaa kun et voi harrastaa mitä haluaisit, kroppa määrää tahdin.
        Kun nyt katsoo ulos on mitä parhain päivä ulkoiluun. Jokainen voi ulkoilla omien tuntemustensa mukaan. Luurit korville ja menoksi.

https://www.youtube.com/watch?v=M38aWHxwtXE

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on haastavaa kun et voi harrastaa mitä haluaisit, kroppa määrää tahdin.
        Kun nyt katsoo ulos on mitä parhain päivä ulkoiluun. Jokainen voi ulkoilla omien tuntemustensa mukaan. Luurit korville ja menoksi.

https://www.youtube.com/watch?v=M38aWHxwtXE

AsianVierestä

Se on haastavaa, ja siksi olo onkin usein turhautunut, kun tekisi mieli lähteä liikkeelle, mutta samalla tietää liikkumisen tuottavan lisää tuskaa. Mulla tosiaan liikkuminen pahentaa kipuja helpottamisen sijaan, mutta välillä en välitä siitä vaan painan menemään.

Vuosi sitten kun korona tuli ja lähes kaikki paikat suljettiin, ajattelin et pyrin siihen että kävisin päivittäin kauniilla säällä kävelemässä, ja samalla saisi tekemistä. Pari kertaa sen onnistuinkin tekemään, kunnes kivut pamahti päälle joka päiväiseksi seuralaiseksi. Silloin tein sen päätöksen, että kun muru tulee käymään mulla, lähden sen kanssa pienelle lenkille jos yhtään olen siinä kunnossa että sen pystyn tekemään. Kovin montaa kertaa se ei ole jäänyt toteutumatta menneen vuoden aikana.

Mä en vie Tirppaa lenkille, vaan se vie mut, ja samalla se pääsee haistelemaan tänne isoon cityyn sieltä korvesta missä se haistelee vaan pupujussien, siilien ja peurojen jälkiä, ja minä ulkoilemaan. Siis selkeä win-win -tilanne. :D

Päivä kerrallaan ja voinnin mukaan tekee sen minkä pystyy. Itse asiassa odotan jo kovasti kesän helteitä, koska vaikka varsinaisesti en paahtavasta kuumuudesta välitä, ainakin viime kesänä ne helpotti olotilaa sen verran paljon että nautin liikkumisesta.

Hyvä biisi muuten. Kuuluu mun suosikkeihin kyseiseltä bändiltä. :)

• Anonyymi

Kävellessä ei tule hiki, eivätkä selkä ja jalat kipeiksi kuten pyöräillessä. Mieluummin siis kävelen ja kuljen bussilla. Tuulipukukansa ja opiskelijat pyöräilkööt.

• Anonyymi

Juuri päinvastoin. Pyöräily säästää niveliä, kun koko paino ei tule niiden varaan. Vaihteiden ja vauhdin säätelyllä saa mieleisensä rasituksen. Myös keuhkoja voi rasittaa helposti vauhtia säädellen. Itseltäni niska- ja hartiasäryt loppuivat, jotka aiemmin vaivasivat vuosia. Myös tasapaino kehittyy ja maisema vaihtuu, eli todella monipuolinen harrastus, jota voi suositella kaikille.

• Anonyymi

Tuossa ohjelmassa tuo joku pikkutyttö noniin joallin on aivan ylivoimainen kilpailuihin kun sellainen tanssija.

• Anonyymi

Njaa, pari tuhatta tullut jo pyöräiltyä tänä vuonna. Hyvää kuntoliikuntaa ja ajanvietettä nyt Korona aikaan!

Päätä pensaaseen vaan...🌳

• Anonyymi

Jos kumit ei puhkea kaupungin sepeliin, niin joku ne kuitenkin puhkoo. Jos sattuisi olemaan oma varasto, niin kaupan pihalla viimeistään.

• Anonyymi

Sellsistsa paikoikoista mihin kaupungit kuskaavat hylättyjä pyöriä halvalla ja hyviäkin voi löytää.

• Anonyymi

Ei puhko, kyllä voi puhkoa mutta ei täälläpäin, nyt tiedän jutun uuden pyöräilylenkin... nuoriso on maalannut erääseen paikaan kuvia, sieltä kautta ja sitten... juttua pyöräilylenkki.

En aivan vielä suunnittelussa vielä vähän.

• Anonyymi

Tuollainen on jo niin ääretön juttu joku ydinkeskustankin läpiajo, uusi jännempi juttu, mutta luultaasti, en ole aivan täysin vielä miettinyt tuollaista normia 3tunnin pyöräreittiäni, jotain hauskaa kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      348
      3638
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      19
      2378
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1950
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1645
    5. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      417
      1552
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      39
      1487
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      282
      1458
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1314
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1116
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      17
      1038
    Aihe