Miksi niin monet miehet nykyään haluavat pontevan kaverinaisen?
Olin juuri valaan ääni-rentoutusmusiikilla saanut polttavan ja psykoottisen misantropiani hoidettua lähes normaaliin ja sosiaalisesti mukavaan tilaan, kunnes erehdyksissäni menin yhden palstan aloituksen saattelemana katsomaan Johan Engbergin Tuplaorgasmi-toivio videon.
Videossa jälleen peräänkuulutetaan miesten toivetta naisten rohkeisiin ja reippaisiin aloitteisiin, ilman että miehen pitää tippaakaan panostaa, riskeerata tai mahdollisesti huomioida naisen tunteita.
Naisen toivotaan olevan tomera ja ponteva, kuin neljävuotias hemmoteltu pikkutyttö, joka siekailematta toitottaa toiveitansa ja tarpeitansa missä ikinä sattuu kulkemaan. Yök.
Lapselle on luotu taipumus suoraan ja kovaan ilmaisuun, koska puhetaito ei vielä ole kovinkaan hyvin kehittynyt. Rääkymistä, kiukuttelua, vaatimista, vaippohin paskomista jne.
Nyt monet miehet haluavat naisen helpoimmalla mahdollisimmalla tavalla vastaavan omiin primitiivisiin tarpeisiinsa. Olkoonkin tunteita ja seksuaalisia tarpeita, ihan kunniallisestikkin.
Aikuinen nainen ei ole lapsi. Hänellä on persoonallisuus, jonka mukaan miehen tulee naista huomioida. Jos nainen ei ole luonteeltaan tyrkky, niin sellaista ei saa häneltä vaatia miehen miellyttämiseksi. Sehän olisi sama, kun nainen vaatisi miestä muuttumaan toiseksi ihmiseksi!
Ja sehän ei herätä vastarakkautta miehessäkään, vai mitä?
Jos tykkää reippaista ja rohkeista naisista, on syytä jättää rauhaan ujot ja herkät naiset eikä vaatia heitä muuttumaan miehen tarpeiden nimissä. Kaikkien naisten ei TODELLAKAAN kuulu olla rohkeita ja päällekäyviä aloitteissaan! Tällaiset vastimukset lisäävät vain sosiaalisia paineita ja stressiä niitä yksilöitä kohtaan, jotka eivät tähän muottiin sovi.
Olen traumatisoitunut ja pettynyt, kun viimeisimmässä omassa suhdesäädössäni kävi juuri näin. Huippukemioista ja voimakkaasta tunneyhteydestä huolimatta mies halusi vieläkin enemmän mitä olisi ollut tarjolla!
Vähät siitä, että kemiat ja yhteys olivat juuri MINUUN, ujoon ja herkkään.
😠😬
Ponteva nainen
59
179
Vastaukset
Taidat olla se Heltsinkin nainen, mikä taannoin vapautti verbaalisesti patoutumiaan? 😄
Olenko oikeassa? 😁- Anonyymi
😁🐦
Vieläkin ahdistaa, aina joku laukaisee sen kamalan pahan olon, mikä tuosta muuten niin mielettömän positiivisesta yhteydestä lopulta tuli aikaiseksi.
Onneksi on sentään valaanäänet tukena pimeinä ja yksinäisinä! Ja sinkkupalsta❤ Anonyymi kirjoitti:
😁🐦
Vieläkin ahdistaa, aina joku laukaisee sen kamalan pahan olon, mikä tuosta muuten niin mielettömän positiivisesta yhteydestä lopulta tuli aikaiseksi.
Onneksi on sentään valaanäänet tukena pimeinä ja yksinäisinä! Ja sinkkupalsta❤No voi nenä...🤨
No oikeastaan pienimuotoinen ihmisviha itselläkin päällä... onneks se ei henkilöidy vielä keneenkään.
Mutta mä teen olon mahdollisimman mukavaks. Moottoripyöräilyä tässä lähellä pikkuisen ja perusshittiä... ei mitään projekteja pitkään aikaan. Nyt otan itselle aikaa...🙃
Ei jaksais nostaa sykettä kenenkään takia enää yhtään... nyt riittää...Anonyymi kirjoitti:
😁🐦
Onneksi on sentään valaanäänet tukena pimeinä ja yksinäisinä! Ja sinkkupalsta❤Minusta valaiden ns laulu ei kuulosta kovinkaan rentouttavalta..🤔
Wwuwuw kirjoitti:
Minusta valaiden ns laulu ei kuulosta kovinkaan rentouttavalta..🤔
Kuuunnelkaa nyt..
https://youtu.be/WabT1L-nN-E
Ahistavaa..Wwuwuw kirjoitti:
Kuuunnelkaa nyt..
https://youtu.be/WabT1L-nN-E
Ahistavaa..No kuka mistäkin diggaa?
https://youtu.be/Tn8IDh21AVY
Mä voisin kuunnella vaikka näppäimistön naputusta. 🤔interlocutrice kirjoitti:
No kuka mistäkin diggaa?
Mä voisin kuunnella vaikka näppäimistön naputusta. 🤔No toi kuulosti jo huomattavasti rentouttavammalta..
Ja sitten tietysti laineiden liplatus ja purojen lorinat ja ei, ei tule kusihätää..Wwuwuw kirjoitti:
No toi kuulosti jo huomattavasti rentouttavammalta..
Ja sitten tietysti laineiden liplatus ja purojen lorinat ja ei, ei tule kusihätää..Olotila ei todellakaan muutu yhtään paremmaksi, jos kuuntelee noita lorinoita ja liplatuksia silloin kun on jo valmiiksi kusihätä. 😂
Wwuwuw kirjoitti:
No toi kuulosti jo huomattavasti rentouttavammalta..
Ja sitten tietysti laineiden liplatus ja purojen lorinat ja ei, ei tule kusihätää..No kuiskauskin vaikka epsanjsks tai venäjäks käy... siitä ei saa selvää, eikä takerru sanoihin... 😄
- Anonyymi
interlocutrice kirjoitti:
No voi nenä...🤨
No oikeastaan pienimuotoinen ihmisviha itselläkin päällä... onneks se ei henkilöidy vielä keneenkään.
Mutta mä teen olon mahdollisimman mukavaks. Moottoripyöräilyä tässä lähellä pikkuisen ja perusshittiä... ei mitään projekteja pitkään aikaan. Nyt otan itselle aikaa...🙃
Ei jaksais nostaa sykettä kenenkään takia enää yhtään... nyt riittää...No voi että...jaksuhalit sinne😘
Tämä on ollut raskasta aikaa ja kulminoitumilta ei ole tuskin kukaan välttynyt.
Eikö sinullakin ole liikuntaharrastus nyt jäissä? Itsellä sevtaitaa olla toinen suuri syy energioiden epätasapainoon ja huonoon henkiseen hyvin vointiin.
Vai onko ollut yksinäistä, kun tytär muutti,siksikö ei oikein fiilis irtoa? - Anonyymi
No kuka mistäkin diggaa?
Mä voisin kuunnella vaikka näppäimistön naputusta. 🤔Tämä oli kyllä jotenkin erikoisen mehukas. Normaalit näppikset ei kyllä tuolta kuulosta.
Anonyymi kirjoitti:
No voi että...jaksuhalit sinne😘
Eikö sinullakin ole liikuntaharrastus nyt jäissä? Itsellä sevtaitaa olla toinen suuri syy energioiden epätasapainoon ja huonoon henkiseen hyvin vointiin.
Vai onko ollut yksinäistä, kun tytär muutti,siksikö ei oikein fiilis irtoa?No tässä kaikkea...
Mutta säbäilyt kyllä toistaiseksi höntsinä kyllä täällä pyörii... kohta meen jo 1,5 tuntia läiskimään...
Mutta kuukauden ainakin himmaan hommia... pakko. 🤔- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Minusta valaiden ns laulu ei kuulosta kovinkaan rentouttavalta..🤔
Eipä ollut kummoinen miksaus tuo minkä postasit, sekavan kuuloista..
En ennen pahemmin kuunnellut minäkään valaiden ääniä, mutta täällä oli viikolla kovaäänistä remontointia ja jouduin jotenkin sen tehokkaasti peittämään.
Kahtena aamuna kuuntelin noin neljä tuntia kumpanakin alla olevaa rentoutusmiksiä ja kappas vaan, seuraavina päivinä pystyin olenaan hyvin lempeä ja jopa suorastaan humaani lähimmäisiäni kohtaan ja itsestäkin kommunikaatio tuntui normaalia paremmalta, enkä tuntenut sitä epämiellyttävää takertumisenpelkoa, miltä sosiaalinen kanssakäyminen helposti tuntuu, koska useimmat ihmiset ovat niin läheisriippuvaisia hyväksynnän suhteen ja epäitsenäisiä muutenkin vähän joka asiassa...lol
Seuraavina päivinä, kun en ollut kuunnellut, olin oma hateful itseni. Korona-aika on lisännyt oireilua huomattavasti.
Minulla tosiaan on tuo misantropia ajoittain hyvin vakavaa ja kuka siitä tunteesta tietää, niin tietää, kuinka pahalta se itsestä tuntuu, vaikkei nyt ihan kouluammuskelijaksi ryhtyisikään.
Joten tässä tämä, suosittelen misantroooeille, valaiden sosiaalinen kanssakäyminenhän on lempeää ja iloista. Toisista huolenpitoa ja meressä hyppimistä.
https://youtu.be/nDqP7kcr-sc - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi että...jaksuhalit sinne😘
Vai onko ollut yksinäistä, kun tytär muutti,siksikö ei oikein fiilis irtoa?Nyt on kipeää settiä, mene terapiaan.
- Anonyymi
No tässä kaikkea...
Mutta säbäilyt kyllä toistaiseksi höntsinä kyllä täällä pyörii... kohta meen jo 1,5 tuntia läiskimään...
Mutta kuukauden ainakin himmaan hommia... pakko. 🤔No...ehkäpä se auttaa. Varmaan pyörällä ajelukin. Täällä ainakin on ollut hienoja päiviä ja jo melkeimpä kesän lämpöä, olen itse nauttinut sekä pyöräilystä, että pitkistä kävelylenkeistä.
Jaksaa, jaksaa...kyllähän niitä pimeitä hetkiä elämässä on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kipeää settiä, mene terapiaan.
Enkä mene, mene yksinäsi.
Kuuntelen mieluummin valaita ja katselen apinavideoita. - Anonyymi
No voi nenä...🤨
Ei jaksais nostaa sykettä kenenkään takia enää yhtään... nyt riittää...Tuliko naiselta pakit?
Anonyymi kirjoitti:
No...ehkäpä se auttaa. Varmaan pyörällä ajelukin. Täällä ainakin on ollut hienoja päiviä ja jo melkeimpä kesän lämpöä, olen itse nauttinut sekä pyöräilystä, että pitkistä kävelylenkeistä.
Jaksaa, jaksaa...kyllähän niitä pimeitä hetkiä elämässä on.Joo. Siis saahan sitä välillä olla down... ei toinna vetää paniikkihätähäkytkintä... nyt itse höllään... se on selkeä päätös. 🙃
Meni hyvin pelit, siellä en jarrutellut. 😁- Anonyymi
Ei oo naisia ympyröissä, eikä tule...
Välillä tosiaankin hyvä pitää tauko siitä yritystoiminnasta.
- Anonyymi
Selviiytyjät ohjelmassa on aika ponteva ja lihava nainen tuo marianna.
Saikohan potkut poliisitakin ylipianonsa takia.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Archiekin on lihava, mutta ei auttanut..
Ja sinä olet kaunis.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Archiekin on lihava, mutta ei auttanut..
Olet ihana kuin Himalajan vuoristo, rintasi silkkiset nuput kohoavat kohti suutani ja silmiesi polte on elämän lähde.
- Anonyymi
Onkohan sulla luki/kuulohäiriö? Se on tietenkin "pantava" nainen, ei ponteva. Mutta sattuu sitä virheitä kaikille, sinullekin.
- Anonyymi
Niin tottakai. Ponteva esiintyminen onkin pelkkä silta nopeasti tarpeita tyydyttävään lopputulokseen.
Tyhmäkin vielä ujoutensa ja saamattomuutensa lisäksi!
- Anonyymi
Ponteva nainen ei ole yhtä kuin kaverinainen.
Eikä mies todellakaan aina pääse helpolla pontevan naisen kanssa! 😁 - Anonyymi
Hyvä lempinimi itselleni tyttöjen keksimä kai: IDOOTTI city boy jotain...
Hassua ja hauskaakin ehkä.- Anonyymi
Kunnes kohtaat jonkun, jolle elämä on muutakin, kuin leikkiä🌚
Crash boom bang...
- Anonyymi
Ainoastaan miehen kiimainen putkiäly kuvittelee, että naisen rohkaisu "olemaan oma itsensä" tarkoittaa sitä, että nainen muuttuu kuin taikaiskusta pontevaksi naiseksi ja on siten miehen ansiosta onnellisempi ja tyytyväisempi kuin koskaan aiemmin elämässään👍
Miehenkin kuuluu tukea naista ja todellakin rohkaista häntä olemaan oma itsensä. Mitä se sitten kunkin naisen kohdalla tarkoittaa.
Itse pidän huomaavaisesta ja hellästä puheesta ja kohtelusta, joka tukee minun herkkää ja sielukasta naisellisuuttani ja antaa sille mahdollisuuden elää omana itsenään, suojeltuna ja vaalittuna.
Jos mies ei tee näin, turha kuvitella saavansa hyväksyntää, rakkautta ja seksiä kanssani. Seksiä voin toki haluta jossain määrin jos kemiat tosiaan kohtaavat, riidoistakin huolimatta, mutta rakkautta ei pakottaminen muottiin todellakaan herätä. Jaa, no jokainen toimii itselleen luontevimmalla tavalla. Taaskin ihan sukupuoliin tuijottamatta.
Aina ei sitten kuitenkaan se yhteiymmärrys pelaa kemioistakaan huolimatta.- Anonyymi
Olisit täydellinen mies, jos olisit oikeasti mies♥️
Anonyymi kirjoitti:
Olisit täydellinen mies, jos olisit oikeasti mies♥️
Hmm, no kiitos, kai. Kuka nyt mitenkin täydellisyyden määrittelee. :)
Mutta minun mielestä mä en ole täydellinen millään tavoin. Ennedes yritä olla, kun tykkään inhimillisyydestä enemmän kun täydellisyydestä. Ja täydellistä miestään minusta ei saa, ei edes tekemällä.
Mut ehkä ihan kivan ihmisen elämäänsä kuka niin tuumaa.- Anonyymi
No miten se nyt voisi heti sujua realistisesti muutenkaan???
Ihminen on vähän monimuotoisempi, kuin joku hieromasauva😧 On ihan älytöntä kuvitella, että mikään vaan loksahtaa paikalleen, kun on kyse kahdesta erilaisesta ihmisestä.
Sitä varten tehdään juuri tuttavuutta, että opitaan toisen kanssa olemaan. Sitä varten on suu ja puhekieli, että keskustellaan. Ei vaan vaatimista ja toitottamista varten.
Monet hukkaavat hyvät mahdollisuudet liiallisiin vaatimuksiin ja samalla satuttavat muita. Sitten joutuvat kuitenkin tyytymään epätäydellisyyteen jonkun toisen persoonan muodossa, koska kukaan ei täällä ole mikään unelmien täyttymys. Yhdessäolon sujumiseksi vaaditaan huomaavaisuutta ja älyllistäkin panosta.
Itsen kaltaisen ihmisen kanssa varmaan on heti helppo ja mukava olla, sukupuolesta riippumatta. Mutta en ainakaan itse haluaisi seurustella täysin omankaltaiseni ihmisen kanssa. Anonyymi kirjoitti:
No miten se nyt voisi heti sujua realistisesti muutenkaan???
Ihminen on vähän monimuotoisempi, kuin joku hieromasauva😧 On ihan älytöntä kuvitella, että mikään vaan loksahtaa paikalleen, kun on kyse kahdesta erilaisesta ihmisestä.
Sitä varten tehdään juuri tuttavuutta, että opitaan toisen kanssa olemaan. Sitä varten on suu ja puhekieli, että keskustellaan. Ei vaan vaatimista ja toitottamista varten.
Monet hukkaavat hyvät mahdollisuudet liiallisiin vaatimuksiin ja samalla satuttavat muita. Sitten joutuvat kuitenkin tyytymään epätäydellisyyteen jonkun toisen persoonan muodossa, koska kukaan ei täällä ole mikään unelmien täyttymys. Yhdessäolon sujumiseksi vaaditaan huomaavaisuutta ja älyllistäkin panosta.
Itsen kaltaisen ihmisen kanssa varmaan on heti helppo ja mukava olla, sukupuolesta riippumatta. Mutta en ainakaan itse haluaisi seurustella täysin omankaltaiseni ihmisen kanssa.Pitikö tämän tulla aloittajalle, kun ei jotenkin osu jutut yksiin mun tekstiin?
- Anonyymi
Mutta niin selviytyjät on jännittävä sarja kyllä, kilpailuja ja muuta... Arttu Harkki aina narkki tipahti jo melko alussa pois... Ollie, Ollie, Aleksi Oksikodoni?
- Anonyymi
Miehissä varmasti variaatiota persoonallisuuden suhteen siinä missä naisissakin. Tuo pari-, kolmikymppisten kiima-seksiorgiajargon täyttää puheavaruuden naisten ja miesten välisistä suhteista. Ja kuitenkin suurin osa etsii sitä pysyvää parisuhdetta. Ja palstatotuushan oli se, ettei naisen kannata tehdä sitä aloitetta, koska mies suostuu seksiin lähes aina, joten naisen tekemä aloite ei selvitä miehen tunnepuolesta mitään. Päinvastoin, aloitteen tekevää naista pidetään edelleen 2000-luvulla löyhäperäisenä ja tautisena tapauksena.
- Anonyymi
No se on parempi sitten ettei tee mitään, niin ei tee virheitä. Mutta onko tämän käänteispsykologisen aloituksen ja jokseenkin kiihtyneiden kommenttiesi pointti se, ettei naisilta ole oikein tullut vihreää valoa?
- Anonyymi
Vastakkainasettelua kyllä riittää, tunnustan sitä toisinaan itsekkin harrastavani.
John Gray jo 90-luvulla ennusteli Mars ja Venus-kirjasarjassaan tätä muutosta ja perinteisten sukupuoliroolien uudistumista.
Kirjasarja on jo aika harvinainen kokonaisuudessaan, mutta erittäin hyvä. Varmaan kirjastoista ainakin löytyy. Omani ostin Huutonetistä.
On tietenkin luonnollista, että suurissa muutosten tiloissa etsitään myös omaa etua ehkä normaalia tiukemmalla kädellä. Tämä kyllä näkyy parisuhde-elämässä sekä mikro-että makrokosmoksissa.
Tämä johtaa helposti myös yksinkertaisten asioiden problematisointiin. Barry Long on kirjoittanut hyvin tästä seksuaalisen aspektin kautta. Unio Mystica myy hänen kirjojaan.
Itse en jaksa paljon enempää, kuin havannoida. En millään jaksa sosiaalista tai parisuhdevääntöä, kun en itseni kohdalla edes näe siihen syytä, koska olen ihmisenä hiljainen, vähään tyytyväinen ja erittäin sovinnollinen.
Tietenkin tulee paineita ja stressiä, kun eteen tulee mahdolisuus suhteeseen ja jossa toinen osapuoli on tiukasti kiinni ajanhengessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on parempi sitten ettei tee mitään, niin ei tee virheitä. Mutta onko tämän käänteispsykologisen aloituksen ja jokseenkin kiihtyneiden kommenttiesi pointti se, ettei naisilta ole oikein tullut vihreää valoa?
En kirjoittanut tuota, enkä ole kiihtynyt.
Joku muu lämmitti ketjua helvetillisellä liekillä, huomasin kyllä👍😈
Ap
- Anonyymi
🤣 viikon trollipalkinto menee sulle. Kilpailussa on tällä viikolla ollut monta osallistujaa, mutta ehdottomasti sinä olet se ahdistunein yksilö. Onnea!
- Anonyymi
Trolliausten lukija voisi hieman terästäytyä ja perehtyä aiheeseen
- Anonyymi
No joo kiitti!
Varmaan ahdistunein taas vaihteeksi, kiitos Johanin manipulaation, mut jos trollin haluat nähdä, niin katso peiliin pölvästi😝🌚 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo kiitti!
Varmaan ahdistunein taas vaihteeksi, kiitos Johanin manipulaation, mut jos trollin haluat nähdä, niin katso peiliin pölvästi😝🌚.. ja he sopivat niin hyvin toisilleen.
- Anonyymi
Josd yöpaita tai siis pyjamakin ärsyttää niin se pitää tuhota ja uusi tilalle.
- Anonyymi
Ei mua mikään hänessä ärsyttänyt.
En olisi itse muuttanut yhtään mitään siitä miehestä.
Niin. Kai joku sellainen muu sitten, joka minusta oikeasti pitää ja näkee sen positiivisesti, mitä olen ihmisenä, eikä jonain tunnevammana tai heikkoutena.
Parempi sillekkin miehelle, jos kaipaa reipasta ja rohkeaa, sosiaalisesti aktiivista naista rinnalleen, tuskin mitään ikuista onnea olisi ollut luvassa.
Mieluummin kuolen ypöyksin ja unohdettuna köyhyydessä ja kivussa ja joudun lemmikkieni syötäväksi ja pikkulasten kivittämäksi.
- Anonyymi
Tuhotaan tekstiilejä kuten itse yöpaita taisiis niin pyjaman juttu ärsytti... tuhoan.
- Anonyymi
Tuhotassn ksikkea joku t-paita noh eri kuin betoninen kerrostalo tuhouskohteena senttään.
- Anonyymi
Mikähän tämän provon päämäärä mahtaa olla, eihän tässä ole muuta päätä tai häntää paitsi haukkua kaikki? Luen mm miehisen naisvihan rivien välistä
- Anonyymi
Minkätakia professori ei ikinä tiedä vaimonsa seksikumppaneiden nimiä
- Anonyymi
No pitäisikö tietää? Haluaisin tutustua pitkän tauon jälkeen rauhallisesti, vaivihkaisesti uudelleen. En vain tiedä miten se voisi olla mahdollista näissä olosuhteissa. Siksi mokailen, ja säikytän hänet olemalla liian suorasukainen. Haluaisin yhteisen tanssin, niin että hän minua tanssiin pyytää.
Vinkkejä kiitos, tällaiselle rskkaussuhteissa kokemattomalle.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No pitäisikö tietää? Haluaisin tutustua pitkän tauon jälkeen rauhallisesti, vaivihkaisesti uudelleen. En vain tiedä miten se voisi olla mahdollista näissä olosuhteissa. Siksi mokailen, ja säikytän hänet olemalla liian suorasukainen. Haluaisin yhteisen tanssin, niin että hän minua tanssiin pyytää.
Vinkkejä kiitos, tällaiselle rskkaussuhteissa kokemattomalle..Sovinnaistavat luovat turvallisen kehyksen lähes anonyymille yhdessäololle.
Siinä sitten hitaasti voi avautua ja syventää tutustumista. Joskus muistelee, että teini-iässä kaikki toimivat näin, paljon humaanimmalla tyylillä, kun omia etujaan ja tarpeitaan metsästävät aikuiset. Tämän näkymän kautta kokemattomuus ei ole siis mitenkään paha asia, koska kun sen myöntää itsestään, niin lähtökohtaisesti myöntää olevansa kokematon myös toisen ihmisen suhteen, mikä on hyvä asia. Ennakkoluulot pilaavat paljon hyviä mahdollisuuksia.
Voi aloittaa ihan vaan tervehdyksellä ja katsoa, miten toinen siihen reagoi ja tervehtiikö takaisin ja ottaako tervehtimiskontaktin seuraavalla kerralla. Tervehdithän muitakin ihmisiä. Voit lisätä tervehdyksen merkitystä pienellä tai suurella hymyllä, tyylisi mukaisesti.
Seuraavaksi voi tokaista jotain tai kysyä jotain täysin merkityksetöntä tai pinnallista.
Tarkkaile silmiä lähietäisyydellä, ne kyllä kertovat, että kiinnostaako. Joskus välttelevä katse tai nauru kertoo hermostuksesta, ei heti torjunnasta.
Etene varoen ja tarkkaillen, mutta selvästi edeten ja muista, että jos toinen joskus on huonolla tuulella ja tylyhkö, se ei välttis johdu juuri sinusta. Uskomatonta, mutta totta, ihmisillä on tunteita ja ajatuksia kokoajan ja ne yleensä liittyvät moniin eri asioihin.
Toisen ihmisen oppii tuntemaan vain ajan myötä, mitään oikotietä ei ole. Kun mokaa, niin se ei välttämättä merkitse niin paljoa, kun pitkän ajan sisällä saadut positiiviset kokemukset. Jos mokaa usein, on syytä miettiä omaa käytöstä ja asenteita.
Saat tähänkin toimintaan jo uppoamaan kuukauden, jonka jälkeen mitään tilannetta ei enään ole. Tai sitten jos vielä on, voit kysyä esim p.numeroa ja laittaa jonkun viestin, johon on helppoa ja merkityksetöntä vastata.
Kärsivällisyys ja kohteliaisuus on viehättävää ja herättää positiivisia tunteita, niin ei tarvi pelätä rankkoja pakkejakaan.
Jos toisen pelästyttää, niin pakit voi tulla, vaikka kiinnostusta olisikin ollut.
Tilanne korjaantuu ehkä positiivisen kokemuksen kautta.
Kaikki on olleet nuoria ja kokemattomia ja tehneet mokia. Lempeimmät ihmiset muistaa, eikä tuomitse.
Kauniita unia🐦!! - Anonyymi
Niillä ei oo tieteellistä perustaa?
- Anonyymi
Minäkin olen ujo ja herkkä, mutta naisia ei kiinnosta pätkääkään, vaan miehen pitää olla aloitteellinen. Tämä sitten lisää sosiaalista paineita ja stressiä, kun en sovi muottiin. Ratkaisu on siinä, että naiset ovat minulle vain työkavereita, virkailijoita tai kaupankassoja. Yksikään nainen ei huomioi minua, enkä minä huomioi heitä kuin virallisessa muodossa. Yksin voin olla oma itseni ilman stressiä.
- Anonyymi
Miten toivoisit naisen lähestyvän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten toivoisit naisen lähestyvän?
Suojamuurini ovat sen verran vahvat, että ensin pitäisi rakentaa jonkinlaista luottamusta ja ystävyyttä. Erityisherkälle monet signaalit ovat liiankin vahvoja, että ne eivät herätä mitään saalistusviettiä vaan pikemmin lamauttavat, ellei niitä voi ensin työstää. Mutta miehethän joutuvat kaverivyöhykkeelle, jos eivät toimi heti, eikä naisilla siten ole edes tarvetta odottaa herkemmän miehen rohkaistumista.
Toisaalta sellaiset naiset olisivat varmasti itselleni vääriä ja sopivampia niille joille iskeminen on verissä. Yhtälailla liian hyökkäävätkin naiset ovat liian syvällä materiassa. Pariutuminen jonkinlaisena saalistamisen lopputuloksena olipa saalistaja tai jahdattava tuntuu yhtälailla vieraalta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suojamuurini ovat sen verran vahvat, että ensin pitäisi rakentaa jonkinlaista luottamusta ja ystävyyttä. Erityisherkälle monet signaalit ovat liiankin vahvoja, että ne eivät herätä mitään saalistusviettiä vaan pikemmin lamauttavat, ellei niitä voi ensin työstää. Mutta miehethän joutuvat kaverivyöhykkeelle, jos eivät toimi heti, eikä naisilla siten ole edes tarvetta odottaa herkemmän miehen rohkaistumista.
Toisaalta sellaiset naiset olisivat varmasti itselleni vääriä ja sopivampia niille joille iskeminen on verissä. Yhtälailla liian hyökkäävätkin naiset ovat liian syvällä materiassa. Pariutuminen jonkinlaisena saalistamisen lopputuloksena olipa saalistaja tai jahdattava tuntuu yhtälailla vieraalta.Ymmärrän, mitä tarkoitat.
Itsellekkin se juttu mikä lämmittää on tunneyhteys ja yhdessäolo, ei jonkun asian saaminen.
Se tunneyhteys ei ole ihan yksinkertainen juttu aina, sitä ehkä täytyy rakentaa ja yhdessäoloon tarvii totuttelua, koska toinen on vieras.
- Anonyymi
itseni pitäisi mennjä sairaalaan ja rokotetekin varmaan tulee, mutta toivottavasti eivät ota nukkumaan sairaalan peteihin sitten ne sairaanhoitajat.
- Anonyymi
Ponteva tytteli kuin Pontius Pilatus, harrastaa pilatesta, pontius.
Täälläpäin ei taida olla paljon pontevia kaikki vaan urheilijija vartaloita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3483638Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun192378Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151950Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141645Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4171552Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t391487Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2821458- 171314
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631116- 171038