Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ai+sä+oot+oikein+naisten+asiantuntija,+kun+tiedät+noinkin+tarkkaan+mitä+kaikki+maailman+naiset+haluaa.+Saiskos+oikeen+sun+CV:n+näkösälle,+niin+tiedetään+mistä+sun+asiantuntevuus+on+peräisin.+Vai+onko+sittenkin+kyseessä+omat+virheelliset+kuvitelmat,+jolla+boostataan+omaa+heikkoa+itsetuntoa+sen+suhteen,+ettei+alun+alkaenkaan+ollut+mitään+mahiksia,+kun+sai+naiselta+pakit.+Mitenkähän+se+mahtaa+olla.+🤔
Jos+yks+nainen+on+sulle+sanonu+noin,+niin+ei+se+tarkoita+että+kaikki+naiset+ajattelevat+samalla+tavalla.+Turha+väittää+mitään+muuta.
Mä+en+todellakaan+halua+muuttaa+enää+omakotitaloon,+kun+olen+sellasessa+puolet+elämästäni+asunut,+ja+tiedän+kuinka+paljon+talon+kunnossapito+piha-alueesta+puhumattakaan+vaatii.+Se+vaatii+rahaa,+aikaa++ja+panostusta+ympäristöönsä,+sekä+fyysistä+voimaa+suoriutua+kaikista+niistä+voimaa+tarvitsevista+töistä.+Mitä+enemmän+on+neliöitä,+sitä+enemmän+on+myös+siivottavaa,+ja+sitä+kauemmin+se+siivous+kestää.+Ne+jotka+eivät+ole+koskaan+asuneet+omakotitalossa,+eivät+tiedä+saati+ymmärrä+sitä+työmäärää+jota+sen+huolenpito+vaatii.
15.04.2021 16:27
Siitä+puhe,+mistä+puute.
15.04.2021 12:21
Katotaan+nyt+mitä+sitä+jaksaa+tehdä,+vai+jaksaako+mitään.
15.04.2021 11:28
Tosta+tulee+mieleen+meidän+naapurin+tyttökissa.+Se+on+siis+tottunut+koiriin,+mutta+yleensä+lähtee+muualle+nähdessään+koiran+lähestyvän.+Kerran+näin+sen+istuvan+meidän+pellon+reunassa+mennessäni+murun+kanssa+lenkille.+Tyllerö+ei+kissaa+ollut+vielä+huomannut+siinä+vaiheessa+kun+itse+sen+huomasin.+Olin+yllättynyt+ettei+tää+kissa+lähtenytkään+menemään+nähdessään+meidän+lähestyvän,+ja+tässä+vaiheessa+murukin+oli+kissan+jo+huomannut.+
Kun+päästiin+kissan+luokse,+se+antoi+murun+ihan+rauhassa+haistella+itseään+samalla+kun+kehräten+kiehnäsi+mun+jaloissa+rapsutuksia+pyytämässä.+Heti+kun+kissa+yritti+puolestaan+murua+haistella,+lähti+meidän+tyllerö+karkuun....joka+kerta.+
Mulla+oli+lapsuudessa+kaks+kissaa,+Otto+ja+Oskari+nimeltään.+Otto+oli+vanhempi,+ja+sen+oli+ilmeisesti+kettu+yrittänyt+viedä+pentuna,+mutta+Otto+oli+päässyt+karkuun.+Kerran+meidän+pihaan+tuli+irrallaan+ollut+pystykorva,+kun+kissat+istuivat+rappusilla.+Nuorempi+juoksi+suoraan+koivun+latvaan+karkuun,+mutta+Otto+jäi+istumaan+liikkumatta+mihinkään.+Kun+koira+tuli+rappujen+luo+haukkuen,+Otto+sähisi+kunnolla,+ja+koira+lähti+karkuun.
15.04.2021 11:24
Nukuin,+ja+näin+painajaisia.+Huuto+aiheutui+siitä,+että+yritin+varoittaa+ihmistä+päälle+tulevasta+krokotiilista,+joka+olikin+hengissä+siitä+huolimatta+että+hetkeä+aiemmin+olin+sitä+heittänyt+heinähangolla++-krokotiilia+siis,+ja+hanko+oli+jäänyt+kiinni+krokotiilin+silmien+alapuolelle.+Krokotiili+oli+hieman+aiemmin,+ehkä+unessa+tunti+pari+aiemmin+jahdannut+minua,+ja+koska+se+oli+pysähtynyt+sitä+heitettyään+ja+pysynyt+sen+väliajan+liikkumatta+paikallaan,+joten+oletimme+että+se+oli+kuollut
Tämä+toinen+unessa+ollut+henkilö+oli+myös+nainen,+ja+kun+hän+lähti+piipahdettuaan+lyhyesti+luonani,+lähtikin+kuolleeksi+luultu+krokotiili+jahtaamaan+tätä+naista.+Poikkeuksellisesti+kyseinen+eläin+liikkui+erittäin+nopeasti+maalla,+ja++edes+juoksemalla+sitä+ei+päässyt+karkuun.+Samaa,+varoituksena+tälle+naiselle+tarkoitettua+huutoa+yritin+käyttää+pelotteena+krokotiilia+vastaan.+Tuohon+huutoon+heräsin,+joten+kyseessä+ei+todellakaan+ollut+mistään+nautinnosta+johtunut+huuto.+
Krokotiilin+lisäksi+unessani+oli+niin+isoja+kuin+pieniä+ja+sekä+kuolleita+että+eläviä+käärmeitä+huoneen+lattialla,+ja+joista+huusin+isälleni+pyytäen+häntä+viemään+ne+äkkiä+ulos,+samalla+kun+kyykin+itse+mahdollisimman+korkealla+huonekalujen+päällä,+poissa+käärmeiden+ulottuvilta.+
Kun+näitä+unia+nään,+tiedän+päivästä+tulevan+huono,+koska+oikeastaan+muista+aiheista+tai+eläimistä+en+näe+unta+kokien+sen+unen+painajaiseksi.+Lapsena+näin+painajaisia+vain+sitä+edeltävänä+yönä+kun+sairastuin,+ja+josta+kerrottuani+vanhemmat+tiesivät+tarkistaa+kuumeen+tai+huolestua+voinnistani.+Yhdessä+painajaisessa+uin+istuviltaan+selkä+menosuuntaan+päin+krokotiilia+karkuun,+ja+juuri+ehdin+sen+sentin+tai+kaksi+taaksepäin,+ennen+kuin+krokotiili+sai+napattua+jalkani+leukoihinsa.+
Jotenkin+olen+onnistunut+yhdistämään+painajaiset+aina+kipuun,+joten+siitä+tiedän+olevani+seuraavana+päivänä+joko+kivulias,+tai+sitten+tulossa+kipeäksi.+Vain+kerran+olen+huutanut+kivun+takia+yhdessä+unessa,+ja+sekin+uni+oli+aluksi+hyvä+ja+miellyttävä+uni,+muuttuen+painajaiseksi+ulkoisten+syiden+takia.+Silloin+vain+satuin+makaamaan+sairaalan+sängyssä+molemmat+jalat+murtuneina.+Silloin+jalkojeni+asentoa+piti+hoitajien+vaihtaa+useasti+niin+hereillä+ollessa+kuin+nukkuessani,+koska+jos+ne+oli+pitkään+yhdessä+asennossa+-yleensä+reilun+tunnin+tai+kaksi,+alkoi+niihin+sattua+hetki+hetkeltä+enemmän.+Jos+jalkojen+asentoa+ei+muutettu+tarpeeksi+ajoissa,+muuttuivat+jalat+niin+kivuliaaksi+että+se+sai+mut+huutamaan+kurkku+suorana,+jopa+unessa+ollessani.+Olin+huoneessa+nro+10,+ja+hoitajien+työpiste+oli+huoneen+nro+6+kohdalla.+Yökkö+kuuli+mun+tuskanhuudon+suljetun+oven+läpi+neljän+huoneen+päästä.+
Joten+joo...todella+eroottisia+unia+näin+viime+yönä..+
PS.+Mä+en+valvo+koskaan+miehen+takia,+koska+nukkuminen+on+se+ainoa+asia,+joka+pitää+mut+hengissä.+Sen+verran+tärkeetä+uni+on+mulle.
15.04.2021 11:02
Aurinko+paistaa+taivaan+täydeltä,+mutta+mulle+päivä+näyttäytyy+siltä+kuin+olisi+paksut+ja+synkät+pilvet+peittämässä+taivaan,+ja+jostain+sumun+seasta+pilkistää+heikkona+kajona+yksinäinen+valo.+Tuli+nähtyä+sen+verran+paljon+painajaisia+käärmeistä++viime+yönä,+että+tiesi+jo+ennen+ylösnousua+millainen+päivä+on+tulossa.+Mut+kyl+tää+taas+tästä...ai+joo,+heräsin+neljän+aikaan+omaan+huutoon...
15.04.2021 09:27
Eipä+oo+kovin+pitkä+aika.+Koita+jaksaa..+
Sivusta
14.04.2021 18:40
Komppaan..+👍
14.04.2021 18:37
Sä+varmaan+ap+oksennat+sitten+jos+satut+näkeen+mut+kesällä.+Mulla+on+kato+helteillä+jalassa+shortsit,+joista+näkee+hyvin+mun+paksut+reidet,+ja+toisessa+sisäreidessä+oleva+nivusesta+polveen+ulottuva+leveä+arpi,+sekä+molemmissa+reisissä+olevat+isot+edelleen+selkeästi+erottuvat+ihonottokohdat.+Se+on+sun+ongelma+eikä+mun,+jos+et+pidä+siitä+mitä+näät.+
Nuo+kaikki+on+muistoja+siitä+mistä+kaikesta+olen+elämäni+aikana+selvinnyt,+enkä+mä+niitä+häpeä+kun+ei+mun+niitä+tarvitse+hävetä.+Ne+on+osa+mua,+ja+enemmän+mä+niitä+kattelen+kuin+sinä.+Sääret+eivät+ole+sen+paremmat,+vaan+niissä+on+enemmän+arpia+kuin+reisissä,+ja+osa+niistä+arvista+on+tullu+sen+takia+että+pystyn+edelleen+kävelemään+omilla+jaloillani,+enkä+istu+pyörätuolissa+niin+kuin+ilman+niitä+korjausleikkauksista+tulleita+arpia+tekisin.
14.04.2021 17:06
Olettaisin+sen+menevän+jotenkin+näin:
Urut+ovat+äänekäs+soitin,+jolloin+soitettu+sävel+kuuluu+kovana+ja+voimakkaana.+Kun+sanotaan+urku+auki,+tarkoittaa+se+samaa+kuin+täysin+palkein,+eli+laulaa+tai+puhuu+niin+kovaa+kuin+kurkusta+vain+ääni+lähtee.+
Korjatkaa+muut+jos+olen+männyn+latvassa+roikkumassa+tuon+asian+suhteen.
14.04.2021 16:49
Vannomatta+paras...+Et+sä+kaikkia+Suomen+ätmejä+tunne.
14.04.2021 16:38
Eipä+se+helppoa+ole,+mutta+se+on+omalla+kohdalla+helpoin+niistä+kaikista+asioista+mitä+on+vaan+kestettävä.+Ehkä+se+siksikin+on+siedettävä...kun+on+niitä+pahempia+juttuja.+
Voimia..
14.04.2021 16:37
Jokainen+on+sen+ikäisen+kanssa+kun+tuntuu+itestä+hyvältä,+eikä+muut+voi+sanella+miten+pitää+olla+ja+toimia.+Jos+kemiat+kohtaa,+oli+toinen+sitten+nuorempi+tai+vanhempi,+niin+ne+kohtaa.+Yksilöllistähän+se+on.+Jos+se+on+se+mitä+sä+tunnet,+niin+se+on+sitten+sulla+niin.+Jos+toinen+taas+on+toista+mieltä....se+on+hänen+asia.
14.04.2021 16:33
Kuvitteleppa+miten+kävis+jos+joutuisit+olemaan+sen+24/7+kotona..
14.04.2021 16:28
Toi+on+hyvä+asenne.+👍
14.04.2021 15:07
Ai+joo,+mitä+tulee+seurusteluun+ja+parisuhteeseen,+niin+vaikka+tiedän+tällä+hetkellä+ettei+mun+voimat+välttämättä+riitä+hermokivun+kestämisen+lisäksi+parisuhteeseen,+en+pistä+vastaan+jos+joku+tämän+tietäen+siitä+huolimatta+haluaa+olla+mun+kanssa,+ja+johon+mulla+on+tunteita.+En+vain+etsimällä+etsi+suhdetta.+Never+say+never.+Ja+toi+pitää+muuten+paikkansa.
14.04.2021 15:05
Lisään+sen+että+vaikka+on+parisuhteessa,+ei+se+tee+kenestäkään+sokeaa.+Kyllä+sitä+silloinkin+kiinnittää+hyvännäköiseen+ihmiseen+huomionsa,+mutta+ei+se+aina+tarkoita+sitä+että+on+tästä+ihmisestä+romanttisesta+tai+seksuaalisesti+kiinnostunut,+tai+että+vertailee+kumppania+siihen+toiseen.+
Mulla+kesti+yhdeksän+vuotta+siitä+kun+lähdin+huonosta+suhteesta,+ennen+kuin+kiinnostuin+yhdestäkään+miehestä.+Oikeastaan+sitä+aikaa+voisi+kutsua+parisuhteeksi+itseni+kanssa,+koska+en+etsinyt+enkä+edes+himoinnut+ketään.+En+elänyt+sinkkuaikoja,+enkä+elä+sitä+tälläkään+hetkellä+vaikka+sinkku+olenkin.+Sitä+aikaa+voisi+oikeastaan+verrata+siihen+että+olisi+oikeassa+parisuhteessa.+
Siitä+huolimatta+etten+ollut+miehistä+kiinnostunut+pitkiin+aikoihin,+ei+se+kuitenkaan+estänyt+huomaamasta+vastaan+tulevia+omiin+silmiin+hyvännäköisiä+miehiä.+Samoin+olen+toiminut+suhteessa+ollessani.+Olen+kiinnittänyt+huomiota+hyvännäköisiin+miehiin,+mutta+en+ole+halunnut+heitä,+vaan+silloinen+kumppani+on+ollut+se+mies+joka+saa+mut+syttymään.+
Mä+en+oo+koskaan+pitänyt+itseäni+mitenkään+hyvännäköisenä,+mutta+siitä+huolimatta+olen+riittänyt+suurimmalle+osalle+kumppaneista.+Erot+ovat+yhtä+lukuunottamatta+tullut+muiden+syiden+takia,+kuin+että+mies+on+halunnutkin+jonkun+muun.+
Mä+en+oo+tällä+hetkellä+mikään+hoikka+ja+kurvikas,+vaan+isomahainen+läski,+fyysisesti+sairas,+mt-ongelmainen,+ja+mun+kroppa+on+täynnä+erikokoisia+arpia.+Lisäksi+mulla+on+muita+ongelmia+jaloissani,+jotka+vaikuttaa+liikkumiseen.+En+ole+todellakaan+mikään+missi.+Jos+joku+mies+mut+haluaa+tällaisena+kuin+olen,+en+ole+tälle+mikään+hätävara+joka+on+huolittu+paremman+puutteessa+kumppaniksi,+vaan+olen+juuri+se+kenet+hän+haluaa+ongelmistani+ja+ulkonäöstäni+huolimatta.+Eikä+mulla+tälläkään+hetkellä+ole+mikään+hyvä+itsevarmuus+miesten+suhteen,+koska+olen+pitkään+ollut+yksin.+Muutoin+mulla+ei+ole+koskaan+ollut+ongelmaa+liikkua+ihmisten+ilmoilla+shortseissa+ja+topeissa,+tai+verkkareissa+ja+farkuissa.
14.04.2021 14:58
Tosta+tulikin+mieleeni,+et+oletko+koskaan+suhteessa+ollessasi+todennut+itsellesi+esim+näyttelijästä,+laulajasta+tai+jostain+muusta+julkisuuden+henkilöstä,+että+wau+toihan+on+hyvännäköinen,+tai+onpa+söpö?
14.04.2021 14:17
En+tarkoittanut+avustettua+itsemurhaa,+vaan+sitä+että+hakee+apua+siihen+ettei+edes+yrittäisi+sitä+itsaria.+Jos+epäonnistuu,+voi+saada+sellaiset+vammat+joista+on+enemmän+haittaa+lopuksi+elämää,+kuin+syistä+miksi+ylipäätään+yritti.+
Valitettavasti+tästä+on+omakohtaista+kokemusta.+Kolmatta+kertaa+en+halua+yrittää,+vaikka+se+riski+koko+ajan+on,+että+pää+ei+enää+kestä+kroonista+yhtäjaksoista+ristiselän+hermosärkyä,+johon+ainoa+toimiva+lääke+on+purra+hampaat+yhteen+ja+kestää.+Aamusta+iltaan+päivä+toisensa+jälkeen.+
Ainoa+itsemurha,+etenkin+avustettu+sellainen,+jonka+suhteen+olen+myötämielinen,+on+sellaisessa+tilanteessa+että+jonkun+sairauden+tai+onnettomuuden+takia+on+menettänyt+täysin+liikuntakykynsä,+ja+elämä+eteenpäin+on+pelkkää+kärsimystä..
Miksi+tällaiset+ajatukse?+Siksi,+että+olen+ollut+vuoden+oman+kotini+vanki,+joka+ei+pysty+lähtemään+kodin+ulkopuolelle+kuin+pakollisille+asioille,+koska+16+vuotta+sitten+sairas+mieli+teki+päätöksen,+jonka+seurauksia+kärsin+päivittäin+kuolemaani+asti,+siitä+huolimatta+en+halua+kuolla.
14.04.2021 12:18
Ensimmäinen+kohta+jäi+uupumaan:+Hae+apua!
14.04.2021 11:06
54 / 86