Kyllä tuo rakkauden

Anonyymi

Huuman tunne on vievää, vapaat menee "höpöksi" pitäs varmaan alkaa olemaan töissä 24/7, mutta mitä sekään auttaa, kun sielläkin tulee mieleen... Mua ei yleensä vie mikään tunne näin, mutta tämä on yllättävän voimakas😇hän vain pysyy mielessä.

43

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet onnellinen.

• Anonyymi

Onnellinen?

• Anonyymi

Onnea, toivottavasti tuo huuma ei häviä missään vaiheessa. Pitää myös huolehtia muistakin ihmissuhteista, ettei pääse käymään niin, ett ne hiipuu pois. No, joskus pitää raivata vanhaa pois uuden tieltä.

• Anonyymi

Tämä totta, mutta tunne on ihan liian voimakas, vain hän pyörii päässä suurimman osan ajasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä totta, mutta tunne on ihan liian voimakas, vain hän pyörii päässä suurimman osan ajasta.

Niin, ei kai sitä pysty tuossa huumassa muita edes muistamaan. Toivottavasti kaikkein parhaimmat ystävät kuitenkin säilyy sun elämässäsi, ettei hekin unohdu kokonaan, pitää sitä muutakin olla elämässä kuin se yks henkilö. Muut, ei niin tärkeät tutut voi heittää pois, tuleehan noita uusia ihmisiä sitten lisää uuden suhteen myötä, ei hyödytä niitä tarpeettomia tuttavia edes säilyttääkään, jos kokee ne hyödyttömiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, ei kai sitä pysty tuossa huumassa muita edes muistamaan. Toivottavasti kaikkein parhaimmat ystävät kuitenkin säilyy sun elämässäsi, ettei hekin unohdu kokonaan, pitää sitä muutakin olla elämässä kuin se yks henkilö. Muut, ei niin tärkeät tutut voi heittää pois, tuleehan noita uusia ihmisiä sitten lisää uuden suhteen myötä, ei hyödytä niitä tarpeettomia tuttavia edes säilyttääkään, jos kokee ne hyödyttömiksi.

Ei unohdu, mutta kaippa hekin on kyllästynyt kuulemaan yhtä ja samaa, kun ei paljon muu enää pyöri päässä. Onneks he ovat kuitenkin hyvin ymmärtäväisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei unohdu, mutta kaippa hekin on kyllästynyt kuulemaan yhtä ja samaa, kun ei paljon muu enää pyöri päässä. Onneks he ovat kuitenkin hyvin ymmärtäväisiä.

Se on hyvä ett ymmärtävät. Joskus kuitenkin käy niin ett kun rupeaa seurustelemaan ja aikaa ei enää löydy, eikä riitä ystäville, ystävyyssuhteet kuihtuu. Ei kukaan voi olettaa, ett kamut kiltisti odottaa milloin on heidän vuoro vaikkapa vuoden verran. Tuskin itsekään jäisit odottelemaan vaan toteaisit mielessäsi, ett no, olkoon ja jatkaisit elämääsi ilman tuota ihmistä. Jos kaverit pyörii sun kans samoissa piireissä, niin silloinhan ne säilyy, kun olette yhteydessä muutenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvä ett ymmärtävät. Joskus kuitenkin käy niin ett kun rupeaa seurustelemaan ja aikaa ei enää löydy, eikä riitä ystäville, ystävyyssuhteet kuihtuu. Ei kukaan voi olettaa, ett kamut kiltisti odottaa milloin on heidän vuoro vaikkapa vuoden verran. Tuskin itsekään jäisit odottelemaan vaan toteaisit mielessäsi, ett no, olkoon ja jatkaisit elämääsi ilman tuota ihmistä. Jos kaverit pyörii sun kans samoissa piireissä, niin silloinhan ne säilyy, kun olette yhteydessä muutenkin.

Mun yks tuttava pisti mut menemään, ei löytynyt aikaa, eikä halujakaan pitää yhteyksiä enää, kun rupesi seurustelemaan, enkä viitsi tupata, kun on antanut jo ymmärtää ettei tarvi mua enää. Mitäpä tuosta, se on vain elämää, yks ihminen sinne tänne ei merkkaa mitään. Huvittavaa, kun muka mua sanoi tärkeäksi jonkun aikaa sitten ja heti sen jälkeen vähensi yhteydenpitoa🤣🤣🤣. Kai hänellä oli liiaksi asti jo kavereita, piti jostain jo vähentää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaverit pitää säilyä sitä hoen aina kaikille, ihmiset unohtaa ja se ei oo hyvä. Yhesti tein itse sen virheen, joten muistakaapa säilyttää ystävät! Rakkaus on tärkeä, mutta oma elämä on kaikesta huolimatta pidettävä.

• Anonyymi

Kyllä se on vain horrrmoonien aiheuttamaa kevätpöhinää!! ⚡

• Anonyymi

Ei voi olla, siitä olen varma. Jatkunut jo jonkin aikaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen näkee kestääkö, kun aikaa kuluu. Ei aina kaikki suhteet ole pitkäkestoisia, kun alkuhuuma häviää ja arki iskee suhteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten se on jo vakavaa 😉 Ihan mielenkiinnosta,
        että millainen henkilö tuon tilan on saanut aikaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen näkee kestääkö, kun aikaa kuluu. Ei aina kaikki suhteet ole pitkäkestoisia, kun alkuhuuma häviää ja arki iskee suhteeseen.

Ja joskus alkuhuuma ei häviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, monethan vaihtaa uuteen, kun huuma aiemmasta katoaa, ettei elämä ja arki muutu tylsäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellainen:===) hitto mä oon ihan sekaisin. Mutta haitaaks se?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellainen:===) hitto mä oon ihan sekaisin. Mutta haitaaks se?

Jossain vaiheessa tuo huuma menee ohi, voi olla ettei siinä toisessa ollutkaan mitään sellasta kuin huumassa luuli, voi paljastua ihan toisenlaiseksi kuin antoi ymmärtää. Ei kaikki ole sitä mitä näyttää, pitää olla järkeä mukana, ettei romahda. Telkusta tuli hyvä dokkari asiaan liittyen, kun yks naistoimittaja hurahti kirurgimieheen, kaikki miehen sanomat asiat paljastui valheeksi, oli naimisissa yhä vaikka sanoi eronneensa ja asui sen lisäksi toisen naisen kanssa yhdessä ja oli lapsiakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jossain vaiheessa tuo huuma menee ohi, voi olla ettei siinä toisessa ollutkaan mitään sellasta kuin huumassa luuli, voi paljastua ihan toisenlaiseksi kuin antoi ymmärtää. Ei kaikki ole sitä mitä näyttää, pitää olla järkeä mukana, ettei romahda. Telkusta tuli hyvä dokkari asiaan liittyen, kun yks naistoimittaja hurahti kirurgimieheen, kaikki miehen sanomat asiat paljastui valheeksi, oli naimisissa yhä vaikka sanoi eronneensa ja asui sen lisäksi toisen naisen kanssa yhdessä ja oli lapsiakin.

Meniski🤣🤣.. Mutta kun ei mee! Yleensä alkuhuuma kestää vuoden pari, sitten rakkaus muuttaa muotoaan, mutta tässä ei😅, toi totta, että toinen voi olla ihan erilainen kuin kuvitteli, mutta ei, kyllä mä oikeilla jäljillä olen, tottakai kaikissa voi olla piileviä piirteitä ja onkin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meniski🤣🤣.. Mutta kun ei mee! Yleensä alkuhuuma kestää vuoden pari, sitten rakkaus muuttaa muotoaan, mutta tässä ei😅, toi totta, että toinen voi olla ihan erilainen kuin kuvitteli, mutta ei, kyllä mä oikeilla jäljillä olen, tottakai kaikissa voi olla piileviä piirteitä ja onkin..

Onnea sitten vaan tulevaan ja yhteiseen elämään. Muista kuitenkin pitää läheiset välit ainakin tärkeimpiin läheisiin ja ystäviin, ettei elämä vaan mene toistenne kans pyöriessä, ei mene hermot, kun on muutakin elämää kummallakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kommentti, komppaan samoin❤

• Kuvitteleppa miten kävis jos joutuisit olemaan sen 24/7 kotona..

• Anonyymi

En edes halua ajatella🙈, pimahtaminen olis lähellä.

• Anonyymi kirjoitti:

En edes halua ajatella🙈, pimahtaminen olis lähellä.

Eipä se helppoa ole, mutta se on omalla kohdalla helpoin niistä kaikista asioista mitä on vaan kestettävä. Ehkä se siksikin on siedettävä...kun on niitä pahempia juttuja.

Voimia..

• Anonyymi

Minullakin mies kun näkee hänet niin vaikea unohtaa.

• Anonyymi

Ihan käy vähän kateeksi. Itsellä ei rakkautta ikinä kohdalle tullut ja nykyään olen jo liian vanhakin. Oman ikäiset miehet katselee nuorempia naisia, nuoremmat oman ikäisiään tai vähän nuorempia ja itseäni vanhemmat miehet ovat jo mullan alla. Onneks yks tuttava sai taottua järkeä päähän, kun vinoili mulle mun iästä ja teki pilkkaa, kun erehdyin kertomaan ihastumisestani, tajusin ettei mun ikäinen ja näköinen yhdellekään miehelle kelpaa, joten en enää edes katsele ketään tai jos katselen, muistan tuttavani ilkeät sanat ja naureskelun asian kustannuksella, melkein hävettää ett edes olen kuvitellut joskus löytäväni jonkun, enää en kuvittele, sellasta ei tule ikinä tapahtumaan.
      Aloituksen kirjoittajalla taitaa olla mukavia ja fiksujakin ihmisiä ympärillä, jotka eivät tee pilkkaa ja naureskele ilkeästi sun tunteille.

• Anonyymi

Ja TAAAS... 😂 Ja joo ei mun tuttava piiri naureskele kellekään, kun kaikilla - 25, 25v ikäeroja, ihan normaalia meillä. Harmi vaan kun yhdellä tuli ero kun mies oli 25 siis huomattavasti nuorempi, no vanhempi lähti. Muuten tämä on meillä ihan ok.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja TAAAS... 😂 Ja joo ei mun tuttava piiri naureskele kellekään, kun kaikilla - 25, 25v ikäeroja, ihan normaalia meillä. Harmi vaan kun yhdellä tuli ero kun mies oli 25 siis huomattavasti nuorempi, no vanhempi lähti. Muuten tämä on meillä ihan ok.

Sulla on sitten onneksi ollut fiksumpia ihmisiä ympärilläs. Yks tuttu teki musta naurunaiheen yhdessä paikassa, kai koki niin huvittavana sen jutun. Toivottavasti et joudu koskaan pilkatuksi omista tunteistasi, ett miehessä täytyy olla pahasti vikaa, jos sun ikäisestä ja näköisestä kiinnostuisi. Ja tuo vittuilu ei jäänyt edes yhteen kertaa vaan otti asian esille useita kertoja, kun oli niin hauskaa, kun hänen mielestään ikäloppu oli ihastunut johonkuhun. Kun kerroin miten oli vaikuttanut minuun, ei piitannut minkää vertaa, antoi ymmärtää, ett hänellä oli oikeus olla vittumainen. No, eipä tarvi enää vittuilla mulle, kun ei mitään vittuiltavaa tuossa asiassa enää. Sorry taas, kun purin kokemaani tänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on sitten onneksi ollut fiksumpia ihmisiä ympärilläs. Yks tuttu teki musta naurunaiheen yhdessä paikassa, kai koki niin huvittavana sen jutun. Toivottavasti et joudu koskaan pilkatuksi omista tunteistasi, ett miehessä täytyy olla pahasti vikaa, jos sun ikäisestä ja näköisestä kiinnostuisi. Ja tuo vittuilu ei jäänyt edes yhteen kertaa vaan otti asian esille useita kertoja, kun oli niin hauskaa, kun hänen mielestään ikäloppu oli ihastunut johonkuhun. Kun kerroin miten oli vaikuttanut minuun, ei piitannut minkää vertaa, antoi ymmärtää, ett hänellä oli oikeus olla vittumainen. No, eipä tarvi enää vittuilla mulle, kun ei mitään vittuiltavaa tuossa asiassa enää. Sorry taas, kun purin kokemaani tänne.

Ää, en oikein usko ja jos joku sanoisi jotain ei mua haittaa. Ei yleensä ottaen kiinnosta muiden puheet, maailmaan mahtuu puhetta, naurua, surullisuutta. Se on elämää! Kun itse tietää missä seisoo se riittää! Ihmisillä joilla on paha olla purkaa sitä muihin, ite en tee sitä koskaan ja neki jotka purkaa katsahdan, et Okei ei ole mun syy jos sulla on joku ja se on siinä. Ei kannata ottaa itseensä, on paljon helpompaa, kun todellisuudessa se vika on heissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ää, en oikein usko ja jos joku sanoisi jotain ei mua haittaa. Ei yleensä ottaen kiinnosta muiden puheet, maailmaan mahtuu puhetta, naurua, surullisuutta. Se on elämää! Kun itse tietää missä seisoo se riittää! Ihmisillä joilla on paha olla purkaa sitä muihin, ite en tee sitä koskaan ja neki jotka purkaa katsahdan, et Okei ei ole mun syy jos sulla on joku ja se on siinä. Ei kannata ottaa itseensä, on paljon helpompaa, kun todellisuudessa se vika on heissä.

Sä olet sitten vahvempiluontoinen kuin mä. Mutt tottahan nuo tutun sanat oli, siks kai ne satuttikin, kun ne osui ja upposi. Sai mut oikeasti tajuamaan jo ettei mun kannata ketään katsella, ei kukaan mies kiinnostu mun näköisestä. Totuus aina satuttaa.

• Eikö olekin kummallinen pöpö se rakastuttamisen pöppiäinen? 😄

• Anonyymi

🤣🤣😂😂🤣🤣🤣 onneks tuo pöpö välttelee mua, rumalla ei ole pelkoa tartunnasta.

• Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣😂😂🤣🤣🤣 onneks tuo pöpö välttelee mua, rumalla ei ole pelkoa tartunnasta.

Ää, hyökkää kimppuun ties mistä, kun vähiten odotat. 😆🤗

• Anonyymi

On se. Kerrassaa melkone surriainen ympäri kehhoo männöö..

• Anonyymi kirjoitti:

On se. Kerrassaa melkone surriainen ympäri kehhoo männöö..

🐝🦟😁🐝🦟

Se on kuitenkin ihan kivaa kutinaa, siit suop naattia.. 😛

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Ää, hyökkää kimppuun ties mistä, kun vähiten odotat. 😆🤗

Taidan kuule joutua oottamaan kuolemaan asti, ett moinen ihme tapahtuisi🤣🤣. Kuolema sentään huolii tälläsen rumemmankin tapauksen matkaansa, kun sen aika tulee. Rakkaus on vaan nättejä ja kauniita ja mua nuorempia varten, sitä ei oltu mun kohdalle tarkoitettu tulevaksi ja se siitä. Mutt onnea sulle ja muille rakkaudessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Taidan kuule joutua oottamaan kuolemaan asti, ett moinen ihme tapahtuisi🤣🤣. Kuolema sentään huolii tälläsen rumemmankin tapauksen matkaansa, kun sen aika tulee. Rakkaus on vaan nättejä ja kauniita ja mua nuorempia varten, sitä ei oltu mun kohdalle tarkoitettu tulevaksi ja se siitä. Mutt onnea sulle ja muille rakkaudessa.

Ää, kivaltahan sä vaikutat. Ulkonäkö on aika turhake, jos sisimmässä ei ole mitään mitä antaa. Tämä on mun vakaa näkemys ja mielipide. 🙂

Kaunista kuirta ei kestä katsella, jos sisin on ruma.. Mutta rumempikin kuori kaunistuu, kun sisin on nätti.

Kiitos, sulle myös kaikesta huolimatta. Hyvää yötä. 🤗

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Ää, kivaltahan sä vaikutat. Ulkonäkö on aika turhake, jos sisimmässä ei ole mitään mitä antaa. Tämä on mun vakaa näkemys ja mielipide. 🙂

Kaunista kuirta ei kestä katsella, jos sisin on ruma.. Mutta rumempikin kuori kaunistuu, kun sisin on nätti.

Kiitos, sulle myös kaikesta huolimatta. Hyvää yötä. 🤗

Kukaan ei vaan halua tutustua edes siihen rumakuoriseen, niin silloinhan on se ja sama onko sisin nätti, sillä ei ole merkitystä. Joten rakkaus on mahdoton juttu mun kohdalla, niin se vaan on tässä ulkonäköä palvovassa maailmassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei vaan halua tutustua edes siihen rumakuoriseen, niin silloinhan on se ja sama onko sisin nätti, sillä ei ole merkitystä. Joten rakkaus on mahdoton juttu mun kohdalla, niin se vaan on tässä ulkonäköä palvovassa maailmassa.

Noo, ehkä kaikki ei ole niin nuivia ja ennakkoluuloisia. Ihmissuhteet voi lähteä kehittymään niin pienestä loppujen lopuksi. Kunhan vaan pääsee ihmisten kanssa juttusille, siinähän sitä pääsee tuttavuutta tekemään ja edukseen olemaan ajatuksineen. :)

Se on kyllä totta, että tämä maailma on ihan ulalla näiden ulkonäköjen kouhotuksessa. En minäkään tykkää tästä aikakaudesta, ihmiset tuntuu ennimmäkseen hölmöläisiltä kaiken maailman pistoksineen ja selfietikkuineen.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Noo, ehkä kaikki ei ole niin nuivia ja ennakkoluuloisia. Ihmissuhteet voi lähteä kehittymään niin pienestä loppujen lopuksi. Kunhan vaan pääsee ihmisten kanssa juttusille, siinähän sitä pääsee tuttavuutta tekemään ja edukseen olemaan ajatuksineen. :)

Se on kyllä totta, että tämä maailma on ihan ulalla näiden ulkonäköjen kouhotuksessa. En minäkään tykkää tästä aikakaudesta, ihmiset tuntuu ennimmäkseen hölmöläisiltä kaiken maailman pistoksineen ja selfietikkuineen.

Ei miehet kuule tule noin vain juttusille, enkä mä mene heitä jututtamaan. Mä olen muutenkin huono tutustumaan uusiin ihmisiin ja nykyään on yhä vaikeampaa tutustua kehenkään, kun on luotto mennyt. Ei miehet tykkää, jos heidän mielestä ruma nainen edes puhuu heille, joten mieluummin annan olla kuin kerjään nk.nokasta verta. Eikä kukaan mies ole tullut kiinnostuksen takia juttelemaan vaan lähinnä siksi, kun heillä ei ole sitä kiinnostusta ja on helpompi puhua ei niin viehättävälle naiselle kuin sille, josta ovat kiinnostuneita. Mä olen joskus joutunut pelleilyn kohteeksi yhdessä työpaikassa, pari tyyppiä rupesi esittämään olevansa kiinnostuneita musta, muut naureskeli ihan avoimesti sitä touhua, ei muuten tuntunut hyvältä. Yks kerta toinen heistä keskusteli yhden toisen kaverinsa kanssa musta vieressä ja osoitteli samaan aikaan sormella mua kohti mitä vikoja mussa oli, sen kaveri yritti toppuutella kaveriaan ja sanoi ett älä nyt tuolla tavalla ja näytti kauhistuneelta. On muitakin tapauksia miksi en mielellään mene tekemään tuttavuutta. Nuorena olin yhdessä nuoren porukan tanssipaikassa ja yks oman ikänen tyyppi tuli hakemaan mua tanssimaan, ei siinä mitään, mutt hänpä jätti mut tanssilattian viereen seisomaan ja sanoi, ett oli kavereittensa lyönyt vetoa siitä ett kehtaako mun näköistä hakea tanssimaan ja lähti sitten pois ja meni kavereittensa luo ja siellähän ne nauroi täyttä päätä. Elikkä, ei oikein noiden ja muidenkin tapausten jälkeen tee mieli mennä itse ketään jututtamaan ja en usko kenenkään jututtavan mua kiinnostuksen takia. Ei ole sellasta tapahtunut, eikä tule tapahtumaan, mua on vaan helppo lähestyä, kun en kiinnosta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei miehet kuule tule noin vain juttusille, enkä mä mene heitä jututtamaan. Mä olen muutenkin huono tutustumaan uusiin ihmisiin ja nykyään on yhä vaikeampaa tutustua kehenkään, kun on luotto mennyt. Ei miehet tykkää, jos heidän mielestä ruma nainen edes puhuu heille, joten mieluummin annan olla kuin kerjään nk.nokasta verta. Eikä kukaan mies ole tullut kiinnostuksen takia juttelemaan vaan lähinnä siksi, kun heillä ei ole sitä kiinnostusta ja on helpompi puhua ei niin viehättävälle naiselle kuin sille, josta ovat kiinnostuneita. Mä olen joskus joutunut pelleilyn kohteeksi yhdessä työpaikassa, pari tyyppiä rupesi esittämään olevansa kiinnostuneita musta, muut naureskeli ihan avoimesti sitä touhua, ei muuten tuntunut hyvältä. Yks kerta toinen heistä keskusteli yhden toisen kaverinsa kanssa musta vieressä ja osoitteli samaan aikaan sormella mua kohti mitä vikoja mussa oli, sen kaveri yritti toppuutella kaveriaan ja sanoi ett älä nyt tuolla tavalla ja näytti kauhistuneelta. On muitakin tapauksia miksi en mielellään mene tekemään tuttavuutta. Nuorena olin yhdessä nuoren porukan tanssipaikassa ja yks oman ikänen tyyppi tuli hakemaan mua tanssimaan, ei siinä mitään, mutt hänpä jätti mut tanssilattian viereen seisomaan ja sanoi, ett oli kavereittensa lyönyt vetoa siitä ett kehtaako mun näköistä hakea tanssimaan ja lähti sitten pois ja meni kavereittensa luo ja siellähän ne nauroi täyttä päätä. Elikkä, ei oikein noiden ja muidenkin tapausten jälkeen tee mieli mennä itse ketään jututtamaan ja en usko kenenkään jututtavan mua kiinnostuksen takia. Ei ole sellasta tapahtunut, eikä tule tapahtumaan, mua on vaan helppo lähestyä, kun en kiinnosta.

No melkoisiin kusipäihin olet törmännyt sinäkin sitten. Mitähän ne itse luulevat olevansa, ihan tavallisia kuolevaisia joka sorkka ja harvinaisen törppöjäkin vielä. Tai eihän noi nyt harvinaisia ole.

En minäkään mikään ihmeellisen näköinen ole, eikä ole kovin montaa kertaa kukaan tullut juttelemaan siksi, että olisi kiinnostunut muuten tosiaan kuin juttelemaan. Itse olen ollut sitten aloitteellinen ja mennyt tekemään tuttavuutta niille, joista olen ollut kiinnostunut. Ja suurinpiirtein aina olen myös treffeille sen myötä päässyt ja seurusteluun saakkakin.

Onhan se selvä, että luotto menee tuollaisten ihmisten myötä. Olis hyvä, jos tulisit tutuksi jonkun sellaisen ihmisen kanssa, joka on noiden pallinaamojen vastakohta. Saisit ehkä vielä luottamusta hiukan kerättyä sen myötä.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

🐝🦟😁🐝🦟

Se on kuitenkin ihan kivaa kutinaa, siit suop naattia.. 😛

Rakkauuden krapula kurittoo ja kuristoo💞💗💘💋💕

• Anonyymi

Kaskaus ja jaskaus on hieman eri kulmia itse asiaan. Ei nyt siitä tämän enempää kun ei tunnetakkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3543
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2164
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1829
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1589
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1538
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      14
      1518
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1397
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1267
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1225
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1182
    Aihe