Käyttäkää miestä. Miehet kyllä hoitaa homman.
Älkää naiset käyttäkö dildoa.
90
128
Vastaukset
- Anonyymi
Ihme luuloja.
Et voi kuule luvata toisten miesten puolesta, että ne hoitelee homman. Mitäs, jos Salla 54v. haluaa naapurin Petriä 20v. Ja nyt saa Petriltä rukkaset ja sä lupasit?
- Anonyymi
Niin tai naapurin Petri 20v suostuu Salla 54v:lle, mutta se on Sallalle vain yhtä kärsimystä ja lemppaa tämän kotiinsa. Siinä sitä sitten ollaan, kaksi pettynyttä ihmistä, jotka uskoivat anonyymin lupauksiin.
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai naapurin Petri 20v suostuu Salla 54v:lle, mutta se on Sallalle vain yhtä kärsimystä ja lemppaa tämän kotiinsa. Siinä sitä sitten ollaan, kaksi pettynyttä ihmistä, jotka uskoivat anonyymin lupauksiin.
Heh, epätodennäköistä et olisi kärsimystä, jos kerran itse haluaa Petriä. Salskea, komea 20v. nuorukainen... Pelkkä silmänilo voi riittää. :)
J-a-n kirjoitti:
Heh, epätodennäköistä et olisi kärsimystä, jos kerran itse haluaa Petriä. Salskea, komea 20v. nuorukainen... Pelkkä silmänilo voi riittää. :)
Luultavasti se on Petrin äidille enemmän kärsimystä, jos näkee poikansa itsensä ikäisen Sallan ulko-ovella. Ja arvaa kuvion..
J-a-n kirjoitti:
Luultavasti se on Petrin äidille enemmän kärsimystä, jos näkee poikansa itsensä ikäisen Sallan ulko-ovella. Ja arvaa kuvion..
Tuo oli hyvä huomio - ikäero tai joku muu tekijä ei aina mahdollista naiselle hänen haluamaansa miestä, joten tarvitaan dildoa?
Itse muuten vuosia sitten tapasin yhdessä opiskelijabileessä teinitytön, joka ehkä alle 18-vuotiaana sai siskoltaan muistaakseni joululahjaksi dildon. Isosisko oli seksikauppayrittäjä
ja katsoi, että nuori nainenkin tarvitsee sellaisen.Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Tuo oli hyvä huomio - ikäero tai joku muu tekijä ei aina mahdollista naiselle hänen haluamaansa miestä, joten tarvitaan dildoa?
Itse muuten vuosia sitten tapasin yhdessä opiskelijabileessä teinitytön, joka ehkä alle 18-vuotiaana sai siskoltaan muistaakseni joululahjaksi dildon. Isosisko oli seksikauppayrittäjä
ja katsoi, että nuori nainenkin tarvitsee sellaisen.Ei ole mahdollista niin eikä aina sopivaakaan erilaisista syistä.
Rohkea lahja. Itse en perheessä taitaisi siskolle moista antaa, jos sisko olisi. Minusta sen verran intiimi juttu. Omalle kumppanille kehtaisin kyllä sellaisenkin lahjoittaa. Riippuu miten suhtautuu seksileluihin.J-a-n kirjoitti:
Ei ole mahdollista niin eikä aina sopivaakaan erilaisista syistä.
Rohkea lahja. Itse en perheessä taitaisi siskolle moista antaa, jos sisko olisi. Minusta sen verran intiimi juttu. Omalle kumppanille kehtaisin kyllä sellaisenkin lahjoittaa. Riippuu miten suhtautuu seksileluihin.Olet oikeassa - rohkea lahja.
Noin 18-vuotias kertoi siitä siskon lahjasta yliopisto-opiskelijoitten bileissä, jossa keski-ikä taisi olla jotain 21 vuotta. Oli päässyt vähän vanhempien seuraan lukiolaisikäisenä. Siellä kertoi tarinansa saadakseen huomiota. Minä ymmärsin, että oli hyväksynyt täysin siskonsa lahjan. Ilmeisesti oli alle täysikäinen saadessaan dildon. Muistaakseni se oli joululahja.Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Olet oikeassa - rohkea lahja.
Noin 18-vuotias kertoi siitä siskon lahjasta yliopisto-opiskelijoitten bileissä, jossa keski-ikä taisi olla jotain 21 vuotta. Oli päässyt vähän vanhempien seuraan lukiolaisikäisenä. Siellä kertoi tarinansa saadakseen huomiota. Minä ymmärsin, että oli hyväksynyt täysin siskonsa lahjan. Ilmeisesti oli alle täysikäinen saadessaan dildon. Muistaakseni se oli joululahja.Joo. Tietysti nämäkin asiat on aina yhtä ihmisestä kiinni. Kuka pitää mitäkin rohkeana, liian rohkeana tai jo mauttomanakin.
Jotenkin itse miellän seksilelut pariskuntien lahjoiksi ja sooloseksin harrastajille itse ostettaviksi. Olen ehkä vähän jörö. :)J-a-n kirjoitti:
Joo. Tietysti nämäkin asiat on aina yhtä ihmisestä kiinni. Kuka pitää mitäkin rohkeana, liian rohkeana tai jo mauttomanakin.
Jotenkin itse miellän seksilelut pariskuntien lahjoiksi ja sooloseksin harrastajille itse ostettaviksi. Olen ehkä vähän jörö. :)Et ole outo, jos seksilelut ei kiinnosta, ei minuakaan.No, minä kävin siellä hänen siskonsa seksikaupassa vähän sen "dildo"-bileitten jälkeen. En ostanut mitään ja ei ollut oikein minun kauppa.
Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Et ole outo, jos seksilelut ei kiinnosta, ei minuakaan.No, minä kävin siellä hänen siskonsa seksikaupassa vähän sen "dildo"-bileitten jälkeen. En ostanut mitään ja ei ollut oikein minun kauppa.
En ole itse koskaan kaivannut seksileluja enkä käyttänyt. Mutta en suhtaudu niihin kielteisesti, voisin ihan hyvin käyttää mikäli tarvetta ilmenee. Ei vaan ole ollut tarvetta. :)
En ole silleen estoinen, vaikka koitankin miettiä mikä on tahdikasta ja mikä ei, esim. lahjana. Dildo ei ensimmäisenä tulisi mieleen eikä vielä kymmenentenäkään ostaa, jollei ole ollut puhetta että sellanen vois olla kiva.
Sitten vois tietysti yllättää.J-a-n kirjoitti:
En ole itse koskaan kaivannut seksileluja enkä käyttänyt. Mutta en suhtaudu niihin kielteisesti, voisin ihan hyvin käyttää mikäli tarvetta ilmenee. Ei vaan ole ollut tarvetta. :)
En ole silleen estoinen, vaikka koitankin miettiä mikä on tahdikasta ja mikä ei, esim. lahjana. Dildo ei ensimmäisenä tulisi mieleen eikä vielä kymmenentenäkään ostaa, jollei ole ollut puhetta että sellanen vois olla kiva.
Sitten vois tietysti yllättää.Ei muuta kuin huomenna ostamaan dildo ihan uteliaisuudesta! :D
Tuo oli vitsin tynkä. Itse lopettelen muuten tämän päivän osalta jokseenkin tähän eli hyvää iltaa ja hyvää yötä! :)Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Ei muuta kuin huomenna ostamaan dildo ihan uteliaisuudesta! :D
Tuo oli vitsin tynkä. Itse lopettelen muuten tämän päivän osalta jokseenkin tähän eli hyvää iltaa ja hyvää yötä! :)Äää, en ole niin utelias. Kun ei ole sitä tarvetta sille. :P
En viitsi ostella turhaa rojua nurkkiin mitä en tarvitse ja käytä. Ostan sitten vasta, jos tulee tarvetta ja käyttöä sille tai muulle lelulle.
Jep. Minäkin häippäsen muksujen kanssa iltapesu, - pisu kuvioihin. Hyvää yötä. :)
- Anonyymi
Naiselle on kova paikka saada rukkaset. Useammalle olen antanut. Tosin kaikki olleet varattuja ja vain seksiä vailla. Olen periaatteen mies.
- Anonyymi
Siinähän se on, kun ei hoida naiselle hommaa.
Se on kuulemma se värinäominaisuus, mikä meistä miehistä puuttuu.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Pitäs olla pakkasessa.
- Anonyymi
Patterit kestää kauemmin.
- Anonyymi
Olen käyttänyt sitä vain selän alla. Klavikulaarinen osa sternaalisen alla saa liikettä.
- Anonyymi
Miehet ei hiero. Aina kuuluu ”en jaksa. Uutiset.”
- Anonyymi
Voit luvata oikeastaan vain sen, että mies hoitaa homman omasta puolestaan. Nainen taas ei saa pelkästään siitä yhtään mitään.
- Anonyymi
Ei kai naisen tarvi tyytyä kehen tahansa mieheen munanpuutteessa vai pitääkö, ei kai nyt pelkkä muna ja sen koko ole valintaperuste
- Anonyymi
Sitä ei voi laittaa käytön jälkeen yöpöydän laatikkoon, jää haitoiksi siihen pyörimään.
- Anonyymi
Njaa, toiset käyttävät tiltoa ja toiset ei, mitä sitten!
Päätä pensaaseen vaan...🌳 - Anonyymi
En halua käytettyä tavaraa.
Mies on sen verran etova ulkomuodoltaan, että en pysty alastonta ukkoa edes katsomaan saatikka käyttämään. 🤮
- Anonyymi
On hyvä, että miehillä on vaatteet päällä.
- Anonyymi
Dildo ei itke ei valita puutetta eikä sitä tarvii ruokkia. Dildo tekee mitä nainen käskee ja antaa aina tyydytyksen naiselle toisin kun mies. Dildo siis voittaa miehen kaikessa.
- Anonyymi
Eikä sillä ole tauteja, kun vaan yksi käyttäjä.
- Anonyymi
Sitten ei hampaat irvessä saa kuvitella mitään ylimääräistä😅
Oletteko miettineet mistä kyseinen sana on peräisin...
Nooh..dildotietoutta, olkaa hyvä.
"Dildo-sanan etymologia on pitkälti hämärän peitossa. Erään teorian mukaan dildolla viitattiin alun perin falloksenmuotoiseen koukkuun, jolla airo kiinnitettiin paikalleen soutuveneeseen.
Toisen teorian mukaan dildo-sana on väännös italiankielisestä sanasta "diletto", ilonaihe.
Dildo ei ole mikään uusi keksintö. Vanhimmat dildo-löydöt ovat peräisin myöhäiseltä kivikaudelta. Egyptiläisten tiedetään käyttäneen dildoja jo 2500 eaa.
Ensimmäiset dildot valmistetiin kivestä, tervasta, puusta tai muusta muotoiltavasta mutta kyllin jämäkästä materiaalista. 1400-luvulla kiinalaisnaiset käyttivät lakatusta puusta tehtyjä dildoja, jotka oli päällystetty kankaalla.
Ensimmäisiä kellokoneistolla toimivia vibraattoridildoja kokeiltiin 1700-luvulla. 1869 keksittiin höyrykäyttöinen vibraattori, joka oli paitsi kallis myös hankala käyttää. Seuraava merkittävä edistysaskel oli pattereilla toimiva vibraattori.
Alkuun vibraattoreja käytettiin naisten terveydenhoitoon, muun muassa hysterian, hikoilun ja unettomuuden lievittämiseen. Lääkärien työtaakka helpottui aiemmasta, sillä vibraattorien yleistymiseen asti he olivat joutuneet auttamaan jännitystiloista kärsiviä naisia omakätisesti."- Anonyymi
Hyväkätiselle lääkärille mahtoi olla jonoa... harmi ettei terveysasemalta saa nykyään tällaista hoitoa. Ei kai resurssit riitä.
- Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
Dildot kehittyvät vuosi vuodelta paremmiksi, toisin kuin miehet!
Ajatteletko, että miesvihan lietsominen poistaa naisvihan? Fight fire with fire?
Anonyymi kirjoitti:
Hyväkätiselle lääkärille mahtoi olla jonoa... harmi ettei terveysasemalta saa nykyään tällaista hoitoa. Ei kai resurssit riitä.
Nykyään tuokin olis varmaan meidän lähihoitajien ja sairaanhoitajien toimenkuvaa. Ei lääkärit ehtisi. :)
Anonyymi kirjoitti:
Hysterian vibraatiohoidosta elokuvakin tehty
https://youtu.be/4FWReqkTWfAJuu.. Oon nähnyt, oli hauska.
J-a-n kirjoitti:
Nykyään tuokin olis varmaan meidän lähihoitajien ja sairaanhoitajien toimenkuvaa. Ei lääkärit ehtisi. :)
Sullon tommonen kissamaski..😯 kehrääkö se?
Wwuwuw kirjoitti:
Sullon tommonen kissamaski..😯 kehrääkö se?
Ei se enää, köllöttelee maan povessa jo tuo katti. Oli iso rontti, 10 kiloinen jössikkä. :)
J-a-n kirjoitti:
Ei se enää, köllöttelee maan povessa jo tuo katti. Oli iso rontti, 10 kiloinen jössikkä. :)
Saman verran kun meirän koiruus..😯
J-a-n kirjoitti:
Ei ollut edes lihava kissa, muuten vaan pitkä ja raamikas joka suuntaan iso. En tiedä mitä kissarotuja mahtoi olla sekaisin, mutta suureksi kasvoi nyrkin kokoisesta pallerosta.
J-a-n kirjoitti:
Ei ollut edes lihava kissa, muuten vaan pitkä ja raamikas joka suuntaan iso. En tiedä mitä kissarotuja mahtoi olla sekaisin, mutta suureksi kasvoi nyrkin kokoisesta pallerosta.
Tää meidän kisu oli karkureissullaan kuulemma pistäny kuonoon naapurin isolle metsäkissalle, eikä taa paina kuin kuutisen kiloa..
Wwuwuw kirjoitti:
Saman verran kun meirän koiruus..😯
Heh, joo. Se oli meidän saksanpaimenkoirillekkin kova vastus. Koirat meni kurkkimaan kissan reviirille, niin kohta tuli kynttä persuksille ja koira juoksi uikuttaen karkuun häntä koipien välissä. :D
Pahapäinen katti oli tämä musta rontti. Ei paljon kunnioittanut ketään, kun sille päälle sattui. :)
Girlpoweria.Wwuwuw kirjoitti:
Tää meidän kisu oli karkureissullaan kuulemma pistäny kuonoon naapurin isolle metsäkissalle, eikä taa paina kuin kuutisen kiloa..
Siellä on tullut joku käsirysy kissojen välille. :)
Maasta se pienikin ponnistaa kuulkaas.J-a-n kirjoitti:
Maasta se pienikin ponnistaa kuulkaas.Välillä kuuluu korviasärkevää mourunaa, moukunaa, ulinaa, ja ärinää kun vapaana olevat kissat tulee tuohon aidan taakse. Siinä ne sitten nokakkain maukuaa..
Wwuwuw kirjoitti:
Välillä kuuluu korviasärkevää mourunaa, moukunaa, ulinaa, ja ärinää kun vapaana olevat kissat tulee tuohon aidan taakse. Siinä ne sitten nokakkain maukuaa..
Koira ei enää uskalla mennä silloin pihalle, kun kissa antoi sille kerran huutia.. johtuen siitä että koira pelottaa pois moukujakaverin.. 😄
J-a-n kirjoitti:
Maasta se pienikin ponnistaa kuulkaas.Tassurysy☝️
Rysy..🤔Wwuwuw kirjoitti:
Välillä kuuluu korviasärkevää mourunaa, moukunaa, ulinaa, ja ärinää kun vapaana olevat kissat tulee tuohon aidan taakse. Siinä ne sitten nokakkain maukuaa..
Ne käy kyttäämässä painimatsia teillä. :)
Se on aika rajua se tappelu. Tässä nurkissa on jokunen irtokissa ja välillä näkee tässä meidänkin pihatiellä kuinka katit kierii yhtenä keränä toisissaan kiinni ja ihan jumalaton marakka ja rähinä päällä. Kuuluu sisälle, vaikka on ikkunaluukut kiinni.J-a-n kirjoitti:
Käpäläkopelo. :D
Oliko se 10 kg arvio, vai ihan punnittu? Mä nimittäin äsken punnitsen tän kissan, joka on keskikokoinen maatiainen ja paino oli 5,1 kg. Tyttökisu, eikö urokset ole vähän kookkaampia..
Wwuwuw kirjoitti:
Oliko se 10 kg arvio, vai ihan punnittu? Mä nimittäin äsken punnitsen tän kissan, joka on keskikokoinen maatiainen ja paino oli 5,1 kg. Tyttökisu, eikö urokset ole vähän kookkaampia..
Punnittu eläinlääkärissä, anestesiaa varten. Se oli sellainen, jos tiedät Maine Coon kissarodun sitä kokoluokkaa, narttu? Sellainen oikeesti iso rötkäle. Ihan maatiaisen näköinen, mutta joku jättiläisgeenin omaava. :)
J-a-n kirjoitti:
Punnittu eläinlääkärissä, anestesiaa varten. Se oli sellainen, jos tiedät Maine Coon kissarodun sitä kokoluokkaa, narttu? Sellainen oikeesti iso rötkäle. Ihan maatiaisen näköinen, mutta joku jättiläisgeenin omaava. :)
Tolleen rötkötti sylissä sekin. :) Isosti ja pitkin pituuttaan.
https://youtu.be/CllTWc7DRS0J-a-n kirjoitti:
Norjalaisen Metsäkissan ja maatiaisen sekoitus poikakissakin on ollut. Mutta se oli pienikokoinen poika. Tosi kaunis kissa oli sekin.
Nyt lähden takas ulos.J-a-n kirjoitti:
Tolleen rötkötti sylissä sekin. :) Isosti ja pitkin pituuttaan.
https://youtu.be/CllTWc7DRS0Varmaan sitten ollu jotain risteymää.. 😊
Wwuwuw kirjoitti:
Varmaan sitten ollu jotain risteymää.. 😊
Jotakin joo. Pikkujätti. :)
Innostuin nyt niin laitan sulle yhden kuvan muistakin kisuista. Siinä kyllä makaa yksi iso puumakin sohvalla, mutta elkää antako sen häiritä. Siinä on mustavalkea emo ja hänen kaksi lasta ne harmaanvalkea ja valkoinen. :D
https://aijaa.com/SwCGO1
Koitan etsiä siitä mustasta katista kuvia, jos löydän tuossa myöhemmin vielä. Oli peruskamera aikaa silloin, ei ollu hienoja kamerakännyjä.J-a-n kirjoitti:
Jotakin joo. Pikkujätti. :)
Innostuin nyt niin laitan sulle yhden kuvan muistakin kisuista. Siinä kyllä makaa yksi iso puumakin sohvalla, mutta elkää antako sen häiritä. Siinä on mustavalkea emo ja hänen kaksi lasta ne harmaanvalkea ja valkoinen. :D
https://aijaa.com/SwCGO1
Koitan etsiä siitä mustasta katista kuvia, jos löydän tuossa myöhemmin vielä. Oli peruskamera aikaa silloin, ei ollu hienoja kamerakännyjä.Tuossa näkyy vähän valokuvasta otettu kuva, huonosti mutta jos katsoo kissan käpäliä ja vertaa mun käsivarteen, niin aika iso kissa. Minäkään en ihan pikkunen nimittäin ole. :)
https://aijaa.com/wxQWZjJ-a-n kirjoitti:
Heh, joo. Se oli meidän saksanpaimenkoirillekkin kova vastus. Koirat meni kurkkimaan kissan reviirille, niin kohta tuli kynttä persuksille ja koira juoksi uikuttaen karkuun häntä koipien välissä. :D
Pahapäinen katti oli tämä musta rontti. Ei paljon kunnioittanut ketään, kun sille päälle sattui. :)
Girlpoweria.Tosta tulee mieleen meidän naapurin tyttökissa. Se on siis tottunut koiriin, mutta yleensä lähtee muualle nähdessään koiran lähestyvän. Kerran näin sen istuvan meidän pellon reunassa mennessäni murun kanssa lenkille. Tyllerö ei kissaa ollut vielä huomannut siinä vaiheessa kun itse sen huomasin. Olin yllättynyt ettei tää kissa lähtenytkään menemään nähdessään meidän lähestyvän, ja tässä vaiheessa murukin oli kissan jo huomannut.
Kun päästiin kissan luokse, se antoi murun ihan rauhassa haistella itseään samalla kun kehräten kiehnäsi mun jaloissa rapsutuksia pyytämässä. Heti kun kissa yritti puolestaan murua haistella, lähti meidän tyllerö karkuun....joka kerta.
Mulla oli lapsuudessa kaks kissaa, Otto ja Oskari nimeltään. Otto oli vanhempi, ja sen oli ilmeisesti kettu yrittänyt viedä pentuna, mutta Otto oli päässyt karkuun. Kerran meidän pihaan tuli irrallaan ollut pystykorva, kun kissat istuivat rappusilla. Nuorempi juoksi suoraan koivun latvaan karkuun, mutta Otto jäi istumaan liikkumatta mihinkään. Kun koira tuli rappujen luo haukkuen, Otto sähisi kunnolla, ja koira lähti karkuun.Lauruska kirjoitti:
Tosta tulee mieleen meidän naapurin tyttökissa. Se on siis tottunut koiriin, mutta yleensä lähtee muualle nähdessään koiran lähestyvän. Kerran näin sen istuvan meidän pellon reunassa mennessäni murun kanssa lenkille. Tyllerö ei kissaa ollut vielä huomannut siinä vaiheessa kun itse sen huomasin. Olin yllättynyt ettei tää kissa lähtenytkään menemään nähdessään meidän lähestyvän, ja tässä vaiheessa murukin oli kissan jo huomannut.
Kun päästiin kissan luokse, se antoi murun ihan rauhassa haistella itseään samalla kun kehräten kiehnäsi mun jaloissa rapsutuksia pyytämässä. Heti kun kissa yritti puolestaan murua haistella, lähti meidän tyllerö karkuun....joka kerta.
Mulla oli lapsuudessa kaks kissaa, Otto ja Oskari nimeltään. Otto oli vanhempi, ja sen oli ilmeisesti kettu yrittänyt viedä pentuna, mutta Otto oli päässyt karkuun. Kerran meidän pihaan tuli irrallaan ollut pystykorva, kun kissat istuivat rappusilla. Nuorempi juoksi suoraan koivun latvaan karkuun, mutta Otto jäi istumaan liikkumatta mihinkään. Kun koira tuli rappujen luo haukkuen, Otto sähisi kunnolla, ja koira lähti karkuun.Heh, ne on aina jännittäviä kissojen ja koirien kohtaamiset. Koskaan ei tiedä miten käy. :)
Tuolla minunkin mustalla kissalla oli tapana mennä mun saksanpaimenkoiran viereen nukkumaan. Koira ei aina pitänyt kissan lähentelyistä ja kaaksitti tiehensä. Pääasiassa olivat kyllä kavereita kaikki kissat ja koira. Oli parhaimmillaan 9 kissaa samaan aikaan ja koira, kun emo katti lisääntyi liukuhihnalla, kunnes saatiin se leikattavaksi.
Hei hulinaa. :)J-a-n kirjoitti:
Tuossa näkyy vähän valokuvasta otettu kuva, huonosti mutta jos katsoo kissan käpäliä ja vertaa mun käsivarteen, niin aika iso kissa. Minäkään en ihan pikkunen nimittäin ole. :)
https://aijaa.com/wxQWZjTöpötiä..🤗
Anonyymi kirjoitti:
Ajatteletko, että miesvihan lietsominen poistaa naisvihan? Fight fire with fire?
Missä olen miesvihaa lietsonut?
Wwuwuw kirjoitti:
Töpötiä..🤗
Olihan ne. Nyt ei ole ollutkaan moneen vuoteen mitään lemmikkiä, kuin villakoirat nurkissa. :)
J-a-n kirjoitti:
Olihan ne. Nyt ei ole ollutkaan moneen vuoteen mitään lemmikkiä, kuin villakoirat nurkissa. :)
Jos mie joskus joudun johonkin vanhainkotiin, niin siellä on syytä olla kissa, tai aloitan elämän..
Mutsikin elämöi niin että laitettiin jonnekin rauhalliseen paikkaan eri paikkakunnalle, jossa on jopa kanoja..Wwuwuw kirjoitti:
Jos mie joskus joudun johonkin vanhainkotiin, niin siellä on syytä olla kissa, tai aloitan elämän..
Mutsikin elämöi niin että laitettiin jonnekin rauhalliseen paikkaan eri paikkakunnalle, jossa on jopa kanoja..Kyllähän monissa vanhainkodeissa taitaa kissa tai parikin olla. Ei nyt ehkä jossain allegisten osastolla tai yksikössä, mutta missä voi pitää.
Se voi olla ihan virkistävää, kukko kiekaisee 5 hereille. 😆J-a-n kirjoitti:
Kyllähän monissa vanhainkodeissa taitaa kissa tai parikin olla. Ei nyt ehkä jossain allegisten osastolla tai yksikössä, mutta missä voi pitää.
Se voi olla ihan virkistävää, kukko kiekaisee 5 hereille. 😆Miksiköhän ne kiekuu muuten?
Wwuwuw kirjoitti:
Miksiköhän ne kiekuu muuten?
No niinpä tietysti..
"Hieman ennen auringon nousua viritetty kiekaus on kukon tapa ilmoittaa olevansa hallitsija omalla alueellaan.
Reviirilaulu varoittaa kilpailijoita ja houkuttelee kanoja.
Kiekuminen keskittyy usein aamuun, koska kukko on useimpien lintujen tapaan silloin aktiivisimmillaan"
Onneksi sama ei päde miesihmisiin, kuvittele...😱Wwuwuw kirjoitti:
No niinpä tietysti..
"Hieman ennen auringon nousua viritetty kiekaus on kukon tapa ilmoittaa olevansa hallitsija omalla alueellaan.
Reviirilaulu varoittaa kilpailijoita ja houkuttelee kanoja.
Kiekuminen keskittyy usein aamuun, koska kukko on useimpien lintujen tapaan silloin aktiivisimmillaan"
Onneksi sama ei päde miesihmisiin, kuvittele...😱Heh, miesihminen pruukaa mörähtelemään ja ynähtelemään auringonnoustessa. Eikä tosiaankaan ole aktiivisimmillaan aamutuimaan. 😛
Wwuwuw kirjoitti:
Miksiköhän ne kiekuu muuten?
Pst..
"Raamattu määrää kuolemantuomion monista asioista. Mooseksen laki määrää kuolemantuomion esimerkiksi jumalanpilkasta, vanhempiensa kiroamisesta, vanhempiaan vastaan rikkomisesta, väärästä valasta, taposta, koron kiskonnasta, väärästä todistuksesta ja useista seksuaalirikoksista.[1"Wwuwuw kirjoitti:
Pst..
"Raamattu määrää kuolemantuomion monista asioista. Mooseksen laki määrää kuolemantuomion esimerkiksi jumalanpilkasta, vanhempiensa kiroamisesta, vanhempiaan vastaan rikkomisesta, väärästä valasta, taposta, koron kiskonnasta, väärästä todistuksesta ja useista seksuaalirikoksista.[1"Höh, väärä mesta..😒
- Anonyymi
Niin niin, mutta onko mies yhtä hyvä kuin tekniikan viimeiset saavutukset?
-keinovaginamies- - Anonyymi
Dildo jaksaa loputtomiin. Harva mies jaksaa useita toistoja.
- Anonyymi
Onko tää miehen päiväuni. Joku haaveilee tulevansa käytetyksi.
- Anonyymi
Voi olla pulska palstakamu
- Anonyymi
Joo, ne on ihan suunniteltu siihen.
https://youtu.be/ZhIsAZO5gl0 - Anonyymi
Tuossa sähkövatkaimessa on se etu ettei ilmoittele jälkikäteen labra-ajoista, kotitöistä ei tarvitse neuvotella,kalenteritapaamiset vatkaimella näyttää aina tyhjää. Vatkaimella ei myöskään ole salattua vaimoa tai kilpailijaa joka on saanut tietää muista vaihtopäistä. Vatkain myöskin ymmärtää jos ei ole tarvetta vaivata taikinaa.
- Anonyymi
Ja sitten haukutaan perään huoraksi. Kyllä varmaan kiinnostaa.
*kaivelee oman pikkulelunsa yöpöydän laatikosta*- Anonyymi
Kyy-yllä, se kelpaa robotaatioon vihkiytyneille useammin kuin hoorat. Paikat tosin ei pissisyydessään juuri eroa toisistaan.
- Anonyymi
Dildossa on monta toimintoa ja siksi se on paras.
- Anonyymi
Kiitos neuvosta, tätä en ole tullut ajatelleeksi
- Anonyymi
"Dildot kehittyvät vuosi vuodelta paremmiksi, toisin kuin miehet!"
Osaatkos tuon paremmin sanoa. Lahjoitin kahdelle tytölle laatudildot. Kiittivät lahjasta. Naapurinrouva joka ilahdutti minua lähettämällä kuvan kauneimmastaan, käyttää usein dildoa. Vaimoni ei ole koskaan pitänyt minkäänlaisista seksileluista. En muuten minäkään.
Naispuolinen opiskelutoverini kertoi, että kyllä hänellä dildo on, mutta ei ole sitä pitkään aikaan käyttänyt. Parempi tulee sormettamalla. Näytti minulle. Hyväili sormellaan vain hetken aikaa klitoristaan ja häpyhuuliaan, ja sai orkun parissa minuutissa.🌹👀- Anonyymi
Ehdottomasti käyttäkää dildoa. Ja miehille suosittelen tekopillua.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Dildo voittaa aina miehen. Dildo ei valita ja se on aina valmiina toisin kun mies.
Kyllähän ne hoitaa homman, mutta vain silloin kun niitä itteensä huvittaa. Mees ehdottaan vaikka jonkun lätkäpelin tai formuloiden aikaan, niin vastauksena tulee murahdus et painu pois telkkarin eestä, mutta kun miehellä tekee mieli, niin naisen pitäis heti levittää jalkansa, siitä huolimatta oli tällä ruoanlaitto tai pyykkäys kesken, eikä ehtis tai haluis.
- Anonyymi
Totta. Miehet haluu heti eikä saa tehdä kotitöitä.
Tilto lyö viinamiehenki lättäjalaks. Siel se nurkassa vaa nyyhkyttää, ku pimuset tiltottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212198Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1891807Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j561432Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1681222- 551198
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751016Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62912Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36887- 52874
- 56831