Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+tule.+Miksi+pitäisi+tulla?+Hieno+juttu+heille,+että+löysivät+toisensa.+👍
11.04.2021 20:23
Hermosärky+on+päivittäistä+välillä+koko+päivän+kestävää+helvettiä,+ja+on+ollut+päällä+paria+päivää+lukuunottamatta+aika+lailla+vuoden+yhtäjaksoisesti.+Kaikki+lääkevaihtoehdot+on+testattu,+eikä+loppupelissä+yhdestäkään+ole+ollut+apua.+Ainoa+vaihtoehto+on+vain+kestää.+Hieman+saa+helpotusta+yhdestä+lääkkeettömästä+rentoutuksesta,+mutta+kivun+ollessa+ristiselässä,++vaikuttaa+hermosärky+jokaiseen+elämän+osa-alueeseen.+Voisin+sanoa+että+mun+sosiaalinen+elämä+on+täällä+netissä.+Tää+mun+tän+hetkinen+tilanne+voi+kestää+vielä+vaikka+kuinka+monta+vuotta+eteenpäin.+
Onneks+mulla+on+pää+lääkityksen+ja+avohoidon+avulla+kunnossa,+itsetuhoisuus+pysynyt+poissa,+ja+saan+öisin+nukuttua.+Ilman+jälkimmäistä+en+olisi+ollut+enää+vuosiin+hengissä.+Niin+kauan+kun+saan+jotenkuten+nukuttua,+jaksan.+Toistaiseksi.
11.04.2021 19:08
Julkinen+palsta.+Jos+haluat+että+vain+tietty+henkilö+vastaa,+niin+pistä+se+viesti+hänelle+privana+muita+kanavia+pitkin,+tai+jätä+aloitukset+tekemättä+jos+sua+haittaa+muidenkin+ihmisten+kommentointi.+
Sitä+paitsi+täällä+anonyymillä+palstalla+ei+voi+olla+100%+varma+yhdenkään+kirjoittajan+identiteetistä.+Edes+silloin,+kun+tunnistaa+tunnisteita.
11.04.2021 18:55
Ei+ole+sillä+rintamalla+muuta+muutosta,+kuin+että+sain+kuntoutuksessa+yhden+keinon+lievittää+hieman+niitä+kipuja.+Tänään+käväsin+murun+kanssa+lenkillä,+perjantaina+pilkillä.+Muutoin+ei+mikään+ole+muuttunut.+
Kyllä+kesä+ja+lämpimämmät+kelit+on+mullakin+odotuksissa,+ja+sitä+kautta+ehkä+vähän+paremmat+päivät.+Eilen+oli+vaan+kaikki+vuodenajat+yhtenä+päivänä,+ja+tänään+on+tosi+upeesti+paistanut+aurinko.+Mulla+on+kanssa+sama+ettei+silmät+oikein+meinaa+kestää+auringonpaistetta,+vaan+ilman+arskoja+rupeen+pärskimään+jatkuvasti,+kun+häikäilemättä+niin+paljon.+Ja+se+pärskiminen+kun+ei+näinä+aikoina+ole+järin+suotavaa+edes+ulkoilmassa.+
Siinä+onkin+teille+pohdittavaa+mitä+tehdä+sen+pyörämatkan+suhteen.+Paljonhan+teillä+on+jo+suunnitelmia.+Kyllä+ne+lämpimämmät+ilmat+sieltä+tulee,+niin+pääsette+niitä+toteuttamaan.+Mikäpä+sitä+parempaa+on+helteisen+kuumana+kesäpäivänä,+kuin+mennä+järven+selälle+kalaan+ja+samalla+vilvoittelemaan.
11.04.2021 18:48
Mikään+muu+ei+ole+muuttunut+syksystä+mihinkään+suuntaan,+paitsi+et+vähenemisen+sijasta+valoisa+aika+pitenee.
11.04.2021 18:03
Toinen+fiilistelee+täysillä,+ja+toinen+on+et+"älä+yritä,+ei+tuu+pesää,+sä+nolaat+mut".+😂🤣😂
11.04.2021 17:59
Hanki+ihmeessä,+jos+se+vaikka+helpottaa..+
-sivusta
11.04.2021 15:41
Se+riippuu+varmasti+siitä+minkä+ikäinen+nainen+on,+eli+onko+hän+ollut+kyseisellä+vuosikymmenellä+tarpeeksi+vanha+oppimaan+sen+ajan+kuuluisuudet,+tai+sitten+siitä,+että+nainen+ei+ole+ollut+edes+syntynyt+sinä+aikakautena,+mutta+on+kiinnostunut+sen+ajan+musiikista/elokuvista/näytelmistä,+ja+siten+tietää+sen+ajan+tähdet.+Muutoin+nuoremmalle+väellä+ei+ole+hajua+ketä+tarkoitat.+
Ite+olen+syntynyt+siis+vuonna+1980,+ja+mikäli+et+ap+tuota+linkkiä+olisi+laittanut,+olisi+tän+kommentin+ensimmäinen+lause+ollut+seuraava:+öö....kuka+toi+Salerno+on?++Biisin+tunnistin,+ja+sitä+kautta+tajusin+kenestä+on+kyse,+vaikken+itse+kuunnellut+kyseistä+laulajaa+alle+10-vuotiaana.+Alakoulussa+kun+järjestettiin+välillä+levyraateja+musantunnilla,+toi+itseäni+vanhemmat+pojat+kyseisen+laulajan+biisejä+soitettavaksi,+niin+sitä+kautta+tää+yks+biisi+tuli+tutuksi.+
Hyvänä+ohjenuorana+ap:n+kysymykseen+vois+käyttää+sellaista+ajatusta,+että+jos+nainen+ei+ole+vielä+syntynyt+kyseisen+julkkiksen+ollessa+kuuluisimmillaan,+ei+tätä+kannata+verrata+tähän+julkkikseen...ainakaan+ääneen.
11.04.2021 14:06
Mulla+lähtee.+Oon+muutenkin+vähäruokainen.
11.04.2021 12:09
Mukin+kahvia+ja+mansikka+jogurttia.
11.04.2021 11:47
Toi+sieni+on+mulle+jäänyt+vähän+vieraammaksi+viime+aikoina.+Oliskohan+kenties+aivan+uusi+lajike+kyseessä.+Missäs+tätä+lajia+yleisemmin+tapaa?+🤔
11.04.2021 09:51
Paras!+😂🤣😂
11.04.2021 09:38
Ei+ole+kolmivärinen,+kuten+mun+hiukset+on.+Enempää+en+kerro.
11.04.2021 09:19
Tykkäys+riippuu+siitä+mitä+tattia/tatteja+tarkoitat.
11.04.2021 09:17
Mulla+ei+edes+ryhdistäytyminen+helpota+olotilaani.+Krooniseen+hermosärkyyn+kun+ei+juuri+mikään+auta.+En+halua+olla+kenellekään+taakka+tai+rasite,+ja+sitä+tällä+hetkellä+olen.+Itse+asiassa+olen+ollut+jo+vuoden.+
Koita+pärjäillä.
10.04.2021 20:12
Tämä..+😂🤣😂
10.04.2021 18:28
RMJ+tuo+muistoja+mieleen,+niin+hyviä+kuin+huonoja.+Juhannus+-02:++puhelin+hävis,+löyty+seuraa,+ääni+lähti,+sekä+onnistuin+käräyttämään+itteni+auringonpaisteessa,+ja+päädyin+lopulta+sunnuntaiaamuna+viiden+kuuden+aikaan+päivystykseen,+kun+jouduin+paria+herraa+äkkinäisesti+vähintään+toisen+horjahtaessa+mun+päälle,+ja+jo+ennalta+rikkinäiselle+polvelle+tuli+vähän+enemmän+kolhua.+Siis+sen+päälle+ei+kestänyt+sen+jälkeen+juuri+astua.+Noh,+sainpahan+kantokyydin+yheltä+pokelta+vähän+lähemmäs+lavaa+puun+viereen,+jotta+pystyin+näkemään+Eppujen+comeback+-keikan,+ja+sitte+siitä+bäkkärin+kautta+SPR:n+autokyydillä+kilsan+päähän+kotiin.+
Puhelin+oli+hävinny+jo+edellisenä+yönä,+ja+huomasin+sen+just+ennen+Yön+keikkaa+-Hakulinen+oli+sillä+keikalla+mukana,+ja+bändi+veti+Joutsenlaulun,+mutta+jouduin+missaan+koko+keikan,+ensin+lähdettyä+metsästään+kadonnutta+puhelinta,+ja+sen+perään+sen+iltaista+hoitoa+jolla+oli+mun+reppu+lompakkoineen.+Onneks+tää+hoito+ja+reppu+löyty+mun+rappukäytävästä+kotiin+mennessä.+Noh,+eipähän+tarvinu+teltassa+nukkua,+kuten+tuli+edellisenä+vuonna+tehtyä.+Eikä+edes+ollut+mun+oma+teltta.+Se+taas+on+toinen+tarina.+
Yö+tuli+nähtyä+moneen+kertaan,+ja+pääsinhän+kerran+Raumanlinnassa+niiden+keikan+aikana+niitten+takahuoneeseen,+kun+sain+paniikkikohtauksen.+Bändi+tosin+ei+ollut+siellä,+mutta+pääsin+haukkaamaan+happea+ja+rauhoittumaan.+
Nää+tapahtu+silloin+villissä+nuoruudessa,+mut+ainakin+on+mitä+vanhana+muistella.+😂🤣😂
10.04.2021 17:09
Ei+jaksa.
10.04.2021 16:33
Oon+liian+huonossa+kunnossa.+Siksi.
10.04.2021 15:51
Hengissä+ollaan+toistaiseksi..+
Tästä+biisistä+on+lyhyessä+ajassa+muodostunut+mulle+yks+lemppareista:
https://m.youtube.com/watch?v=BI8iSTF9Ovo
Toisaalta+väsyneenä+iskee+tänään+vähän+paremmin+rauhallisemmat+ja+melankoliset+biisit:
https://m.youtube.com/watch?v=forAx44HGME
Ja
https://m.youtube.com/watch?v=A-9u4FEYM1s
Palaan+taustalle+torkkumaan...
10.04.2021 15:10
56 / 86