Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

1709

1. Hermosärky+on+päivittäistä+välillä+koko+päivän+kestävää+helvettiä,+ja+on+ollut+päällä+paria+päivää+lukuunottamatta+aika+lailla+vuoden+yhtäjaksoisesti.+Kaikki+lääkevaihtoehdot+on+testattu,+eikä+loppupelissä+yhdestäkään+ole+ollut+apua.+Ainoa+vaihtoehto+on+vain+kestää.+Hieman+saa+helpotusta+yhdestä+lääkkeettömästä+rentoutuksesta,+mutta+kivun+ollessa+ristiselässä,++vaikuttaa+hermosärky+jokaiseen+elämän+osa-alueeseen.+Voisin+sanoa+että+mun+sosiaalinen+elämä+on+täällä+netissä.+Tää+mun+tän+hetkinen+tilanne+voi+kestää+vielä+vaikka+kuinka+monta+vuotta+eteenpäin.+Onneks+mulla+on+pää+lääkityksen+ja+avohoidon+avulla+kunnossa,+itsetuhoisuus+pysynyt+poissa,+ja+saan+öisin+nukuttua.+Ilman+jälkimmäistä+en+olisi+ollut+enää+vuosiin+hengissä.+Niin+kauan+kun+saan+jotenkuten+nukuttua,+jaksan.+Toistaiseksi.
  2. Paras!+😂🤣😂
  3. Tämä..+😂🤣😂
  4. RMJ+tuo+muistoja+mieleen,+niin+hyviä+kuin+huonoja.+Juhannus+-02:++puhelin+hävis,+löyty+seuraa,+ääni+lähti,+sekä+onnistuin+käräyttämään+itteni+auringonpaisteessa,+ja+päädyin+lopulta+sunnuntaiaamuna+viiden+kuuden+aikaan+päivystykseen,+kun+jouduin+paria+herraa+äkkinäisesti+vähintään+toisen+horjahtaessa+mun+päälle,+ja+jo+ennalta+rikkinäiselle+polvelle+tuli+vähän+enemmän+kolhua.+Siis+sen+päälle+ei+kestänyt+sen+jälkeen+juuri+astua.+Noh,+sainpahan+kantokyydin+yheltä+pokelta+vähän+lähemmäs+lavaa+puun+viereen,+jotta+pystyin+näkemään+Eppujen+comeback+-keikan,+ja+sitte+siitä+bäkkärin+kautta+SPR:n+autokyydillä+kilsan+päähän+kotiin.+Puhelin+oli+hävinny+jo+edellisenä+yönä,+ja+huomasin+sen+just+ennen+Yön+keikkaa+-Hakulinen+oli+sillä+keikalla+mukana,+ja+bändi+veti+Joutsenlaulun,+mutta+jouduin+missaan+koko+keikan,+ensin+lähdettyä+metsästään+kadonnutta+puhelinta,+ja+sen+perään+sen+iltaista+hoitoa+jolla+oli+mun+reppu+lompakkoineen.+Onneks+tää+hoito+ja+reppu+löyty+mun+rappukäytävästä+kotiin+mennessä.+Noh,+eipähän+tarvinu+teltassa+nukkua,+kuten+tuli+edellisenä+vuonna+tehtyä.+Eikä+edes+ollut+mun+oma+teltta.+Se+taas+on+toinen+tarina.+Yö+tuli+nähtyä+moneen+kertaan,+ja+pääsinhän+kerran+Raumanlinnassa+niiden+keikan+aikana+niitten+takahuoneeseen,+kun+sain+paniikkikohtauksen.+Bändi+tosin+ei+ollut+siellä,+mutta+pääsin+haukkaamaan+happea+ja+rauhoittumaan.+Nää+tapahtu+silloin+villissä+nuoruudessa,+mut+ainakin+on+mitä+vanhana+muistella.+😂🤣😂
  5. Ei+jaksa.