Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

1709

1. Tai+sitten+vähän+enemmän+kuin+pakolliset+viis+luokkaa+kansakoulua.
  2. En+käytä+hameita+tai+mekkoja+juuri+koskaan,+edes+kenenkään+pyynnöstä/määräyksestä,+vaan+mun+vaatetuksena+on+housut+niin+arkena+kuin+juhlissa.+Tämä+johtuu+siitä+etten+korkkareita+tai+pikkukenkiä+pysty+käyttämään+jäykkien+nilkkojen+ja+leveän+lestin+sekä+toisen+jalkaterän+virheasennon+takia.+Siis+terveydellisistä+syistä.+Olen+sitä+sukupolvea,+että+mekko+lenkkareiden+kanssa+tuntuu+oudolta.+En+käytä+hometta+edes+kenenkään+pyynnöstä+jos+en+itse+halua+käyttää,+koska+en+tunne+niitä+omiksi.+Inhoan+sovittaa+vaatteita+kaupassa,+ja+jos+jotain+vaatteita+ostan,+on+ne+pääosin+paitoja+ja+collareita,+jotka+pystyy+ostamaan+sokkona+pelkän+koon+perusteella.+Jos+farkkuja+tai+muita+housuja+ostan,+niin+silloin+sovitan.+Siinä+tapauksessa+saatan+harkita+käyttäväni+hametta...siis+harkita,+mikäli+sitä+ennen+se+mies+kuka+pyytää/käskee+mua+käyttämään+mekkoa,+käyttää+sitä+itse+joka+päivä+yhden+vuoden+ajan+oli+töissä+tai+vapaalla,+ja+käyttää+vielä+siten+ettei+tällä+ole+kalsareita+hameen+alla,+oli+kesä+tai+talvi.+Tämän+jälkeen+saatan+harkita.+Miks+mun+pitäis+käyttää+hametta,+jos+mies+ei+yhtälailla+käytä?+Sitä+paitsi+miesten+hameiden,+eli+kilttien+historia+on+jo+vuosisatojen+takaa.+Joten+se+ei+kelpaa+miehen+perusteluksi+olla+käyttämättä+hametta,+että+miehelle+ei+kuulu+hame+ja+naiselle+taas+kuuluu.+Jos+sun+tekee+mieli+Välis+käyttää+hametta,+kuten+rivien+välistä+pystyy+lukemaan,+niin+senkun+käytät.+Jokainen+saa+päättää+itse+mitä+vaatteita+pistää+päällensä+ja+milloin+niitä+käyttää.+Sitä+ei+kukaan+muu+päätä.+Poikkeuksena+tietysti+pikkulapset.
  3. Kiitti.+Kyllä+se+tulee+jossain+vaiheessa.+Mä+vihaan+vaan+näitä+äkillisesti+vaihtuvia+sää-+ja+lämpötiloja,+kun+ne+yhtenä+pamauttaa+kivut+päälle.+Jotenkin+tän+päivän+keli+etenkin+täällä+kanta-hämeessä+sopii+tän+päivän+fiilikseen.+Aurinko+yrittää+pilkistää,+mut+sit+taas+vetää+synkkään+pilveen,+kunnes+taas+aurinko+pilkahtaa+hetkeks.+🤔🙃