Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+onneksi+ole,+kun+olen+pitäny+luottotiedot+kunnossa,+ja+maksanut+aina+velkani+ajallaan.+Näin+tulen+tulevaisuudessakin+toimimaan.+
Ainoa+rahallisestikin+arvokas+omaisuus+on+mun+cavalier+kingcharlesinspanieli,+mutta+rahallinen+arvo+on+siinä+mielessä+laskenut,+koska+murulta+on+jouduttu+häntä+amputoimaan+ja+lisäksi+se+on+sterkattu,+ei+näyttelyissä+voi+kiertää+sen+kanssa+tai+teettää+sillä+pentuja,+vaikka+muuten+kohtalaisen+terve+yksilö+onkin.
05.04.2021 13:04
Tai+sitten+vähän+enemmän+kuin+pakolliset+viis+luokkaa+kansakoulua.
05.04.2021 12:43
Mies+käyttää+ensin.+Tuo+minkä+sanoit+ei+kelpaa+tekosyyksi.
05.04.2021 12:07
Mites+lukollinen+siveysvyö?+🤔+Sehän+ajaisi+saman+asian,+ja+viellä+jos+olis+metallista,+ei+äijä+pystyis+sitä+edes+väkisin+repimään+jalasta.+😆
05.04.2021 11:58
En+käytä+hameita+tai+mekkoja+juuri+koskaan,+edes+kenenkään+pyynnöstä/määräyksestä,+vaan+mun+vaatetuksena+on+housut+niin+arkena+kuin+juhlissa.+Tämä+johtuu+siitä+etten+korkkareita+tai+pikkukenkiä+pysty+käyttämään+jäykkien+nilkkojen+ja+leveän+lestin+sekä+toisen+jalkaterän+virheasennon+takia.+Siis+terveydellisistä+syistä.+Olen+sitä+sukupolvea,+että+mekko+lenkkareiden+kanssa+tuntuu+oudolta.+En+käytä+hometta+edes+kenenkään+pyynnöstä+jos+en+itse+halua+käyttää,+koska+en+tunne+niitä+omiksi.+
Inhoan+sovittaa+vaatteita+kaupassa,+ja+jos+jotain+vaatteita+ostan,+on+ne+pääosin+paitoja+ja+collareita,+jotka+pystyy+ostamaan+sokkona+pelkän+koon+perusteella.+Jos+farkkuja+tai+muita+housuja+ostan,+niin+silloin+sovitan.+
Siinä+tapauksessa+saatan+harkita+käyttäväni+hametta...siis+harkita,+mikäli+sitä+ennen+se+mies+kuka+pyytää/käskee+mua+käyttämään+mekkoa,+käyttää+sitä+itse+joka+päivä+yhden+vuoden+ajan+oli+töissä+tai+vapaalla,+ja+käyttää+vielä+siten+ettei+tällä+ole+kalsareita+hameen+alla,+oli+kesä+tai+talvi.+Tämän+jälkeen+saatan+harkita.+
Miks+mun+pitäis+käyttää+hametta,+jos+mies+ei+yhtälailla+käytä?+Sitä+paitsi+miesten+hameiden,+eli+kilttien+historia+on+jo+vuosisatojen+takaa.+Joten+se+ei+kelpaa+miehen+perusteluksi+olla+käyttämättä+hametta,+että+miehelle+ei+kuulu+hame+ja+naiselle+taas+kuuluu.+
Jos+sun+tekee+mieli+Välis+käyttää+hametta,+kuten+rivien+välistä+pystyy+lukemaan,+niin+senkun+käytät.+Jokainen+saa+päättää+itse+mitä+vaatteita+pistää+päällensä+ja+milloin+niitä+käyttää.+Sitä+ei+kukaan+muu+päätä.+Poikkeuksena+tietysti+pikkulapset.
05.04.2021 11:54
😂🤣😂
Mä+lähen+käymään+äiteen+patojen+ääressä,+ja+tiedän+jo+etukäteen+kuka+lähtee+sen+jälkeen+kakkalenkille+neitokaisen+kanssa.+😆
Se+tapahtuu+joka+kerta+kun+siellä+olen,+että+kukaan+muu+ei+päivälenkille+kelpaa+seuraksi.+Mikäs+siinä+mennessä,+kun+aurinko+paistaa+ja+olokin+kohtalaisen+siedettävä.+Sitä+paitsi+tyllerön+kanssa+lenkkeily+on+sen+verran+harvinaista+herkkua,+että+mielelläni+sen+kanssa+menen.+😍
04.04.2021 10:38
Toisilla+ei+ole+väliä+onko+arki+vai+pyhä,+kunhan+safka+tulee+kuonon+eteen,+ja+hänet+huomioidaan+joka+päiväisen+rytmin+mukaan.+Meillä+tehdään+niin+että+pistetään+tassut+rinnan+päälle+ja+aletaan+nuolemaan+naamaa,+keskittyen+nenään+ja+suuhun,+kun+yritän+kännyä+selailla+toisen+halutessa+huomiota.+
Kyllä+se+vaan+niin+on+että+ne+nelijalkaiset+ovat+taloudessa+pomoja,+ja+joidenka+oikkujen+mukaan+meidän+ihmisten+pitää+toimia.+😂
04.04.2021 09:59
Maku+asia+mistä+tykkää+ja+mihin+on+tottunu.+Minä+ja+mun+porukat+satutaan+tykkäämään+siitä.
03.04.2021 20:04
Riippuu+kivusta.+Jos+on+kyseessä+jysäri+tai+nivelrikkokivut,+auttaa+niihin+panadol+ja/tai+burana,+joita+otan+tarvittaessa.+
Jos+kyseessä+on+hermosärky,+mä+voin+syödä+vaikka+purkillisen+opiaatteja+kerralla,+ja+niistä+on+yhtä+paljon+apua+kuin++jos+söisin+karkkia.+Ja+mulla+on+ollu+fentanyylistä+lähtien+niin+lievemmät+kuin+vahvemmat+opiaatit.+
Enää+mulle+ei+niitä+saa+määrätä+-lääkärin+päätös+vuonna+2013-+ollenkaan,+koska+oon+kolmesti+vierottanu+itteni+niistä+-taaskin+lääkärin+määräyksestä.+Tää+tilanne+on+siis+ollu+jo+sen+7+vuotta.+Vois+siis+sanoo+että+oon+eläny+kroppani+ehdoilla+päälle+16+vuotta.
03.04.2021 19:01
Totta.+Mutta+jos+kiinnostuksestaan+puhuu+ainoastaan+palstoilla,+eikä+irl+ota+yhteyttä+tai+muuten+ilmaise+kiinnostustaan,+kannattaa+silloin+myös+sen+kiinnostuksen+kohteen+jolle+kyseinen+ihminen+on+ei+-toivottu,+antaa+asian+olla,+eikä+ruveta+isoon+ääneen+huutamaan+inhotulsestaan+täällä+palstalla.+Pitäähän+kenellä+tahansa+olla+joku+paikka,+missä+voi+purkaa+ajatuksiaan.+
Fiksuinta+on+vain+skipata+kyseisen+ihmisen+kommentit+niihin+vastaamatta,+Jopa+siinä+tapauksessakin+kun+tunnistaa+itsensä.+Itsestään+antaa+vain+ilkeän+vaikutelman+jos+täällä+rupee+toista+syyttelemään+tai+haukkumaan.+Eri+asia+on+silloin,+jos+kyseinen+ihminen+vainoaa+järjestelmällisesti.+Silloin+pitää+asiaan+puuttua.
03.04.2021 18:52
Voihan+niitä+lievittää.+Eri+asia+on+sitten+auttaako+ne+kivun+lievitykseen.+Ei+ne+itsehoito-+tai+reseptilääkkeet++auta+kaikkeen+kipuun+tai+kaikkia+ihmisiä.+Ite+oon+siitä+hyvä+esimerkki.+
Yhdestäkään+kipulääkkeestä,+on+se+sitten+resepti+tai+itsehoito,+ei+ole+mitään+apua+hermokivun+lievittämiseen.+Ainoat+keinot+on+joko+purra+hampaat+yhteen+ja+kestää+niin+kauan+kuin+sitä+kipua+on,+tai+yrittää+lihasten+rentoutusta,+joka+sekään+ei+aina+poista/lievitä+kipua.+Monesti+ensimmäinen+vaihtoehto+on+ainoa+vaihtoehto.
03.04.2021 18:41
Edellinen+täysin+kivuton+päivä+oli+26.11.2004.+Aina+on+joku+paikka+hajalla+tai+kipeä,+ja+ikää+on+siis+41v.+Joten+liiankin+tuttua.+Se+on+vaan+pakko+mennä+päivän+voinkin+mukaan,+ja+jos+tuntuu+siltä+ettei+jonain+päivänä+pysty+jotakin+tekemään+-siis+minkä+on+oppinut+tunnistamaan+jo+aiemmin+koetusta+vastaavasta+tilanteesta,+on+se+vaan+jätettävä+tekemättä+ja+muutettava+suunnitelmia+sen+mukaan+mitä+pystyy+tekemään+ja+mitä+ei.+
Nivelrikko+voi+tulla+jopa+nuorelle+ihmiselle,+jos+onnistuu+niveliään+hajottaan.+Oikee+polvi+alkaa+olla++keinoniveltä+vailla,+mutta+eivät+leikkaa+kun+olen+liian+nuori.+Vasemmassa+polvessa+alkava+nivelrikko.+Kummatkin+polvet+oon+onnistunu+hajottaan.+On+tästä+jatkuvasta+ristiselän+hermosärystä+jotakin+hyvää;+polvia+ei+särje,+vaikka+portaita+ylösnoustessa+molempia+polvia+vihloo+siihen+malliin+ettei+ole+väliä+kumpi+koipi+edellä+menee.
03.04.2021 18:32
Mä+en+olis+ollu+pitkiin+aikoihin+hengissä,+jos+en+sais+nukuttua.+Ei+pää+kestäis+näitä+kipuja,+jos+ei+kroppa+ja+mieli+sais+levätä+muutamaa+tuntia+päivässä.+Sitä+paitsi+se+että+saa+nukuttua,+tekee+kelle+tahansa+hyvää+ja+auttaa+jaksamaan+päivittäisessä+elämässä,+vaikka+ei+olisikaan+mitään+elämänlaatua+huonontavaa+päällä.+
Oon+tos+oppinu+vuosien+aikana,+et+sillon+tekee+kun+pystyy+tai+on+pakko,+mutta+välillä+on+ihan+hyvä+ottaa+rennosti+ja+vain+olla,+ilman+että+tuntee+siitä+ahdistusta.+Joten+anna+palaa+vaan+ja+laiskottele.+Elämä+ei+oo+pelkkää+suorittamista,+vaan+siitä+saa+ihan+vapaasti+nauttia.+Vaikka+sitten+vain+olemalla+tekemättä+mitään.+😁
Pelaillaan..
03.04.2021 14:13
Keli+on+samanlainen+kuin+eilen,+mutta+toivotaan+et+aurinko+lopulta+voittais+noi+pilvet+niin+ku+se+teki+eilen.++🌞
Olotila+taasen+ei+oo+yhtään+parempi,+vaan+päinvastoin+huonompi+ja+tuskaisempi.+Siitä+huolimatta+tänään+oli+pakko+pestä+pari+koneellista+pyykkiä,+ja+kävin+äsken+pikaisesti+kaupassa,+kun+en+kaikkia+muistanu+torstaina+ottaa+mitä+piti.+Lisäksi+juhla+mokka+on+ollu+jo+useamman+päivän+tarjouksessa,+ja+on+sitä+maanantaihin+asti.+Lupasin+hakea+porukoille+pari+pakettia
Tätähän+tää+mun+elämä+nykyään+on,+ja+on+ollut+jo+vuosia,+vaikka+onneksi+tossa+oli+muutama+parempi+vuosi+välissä.+Ja+onneks+oon+saanu+nukuttua+kunnolla,+niin+tätäkin+jaksaa+kestää.+Kyllä+ne+paremmat+päivät+vielä+jossain+vaiheessa+tulee.+
Vuosi+sitten+heitin+lankalauantaina+parin+kilsan+kävelylenkin,+vaikka+oli+samanlainen+kylmä+tuuli+mitä+tänään,+kun+aurinko+paistoi+komeasti.+Tänä+vuonna+lenkki+jää+tekemättä.+Alan+jo+oottaan+niitä+hellepäiviä,+kun+sit+olis+tiedossa+vähän+kivuttomampaa+päivää,+ja+nauttisi+liikkeellä+olosta.+
Ja+käyhän+se+mun+muru+aina+silloin+tällöin+viemässä+mua+haistelulenkille.+🐾Mutta+itsepäinen+se+osaa+olla,+kuten+emäntänsä,+ja+jos+se+jotain+on+päättäny,+ei+se+siitä+päätöksestä+kovin+herkästi+luovu.+😂
03.04.2021 13:31
Missä+sitten+sun+mielestä+pitäis+olla?+
T:+yks+vitun+päällä+istuva+😏
03.04.2021 12:44
Näinhän+se+yleensä+menee.+😆
03.04.2021 12:43
Jos+metsään+haluat+mennä+nyt,+sä+takuulla+yllätyt....+🤔
02.04.2021 18:34
Ei+pysty.+Mulla+liikunta+ja+liikkuminen+pahentaa+kipua.
02.04.2021 17:10
Kiitti.+Kyllä+se+tulee+jossain+vaiheessa.+Mä+vihaan+vaan+näitä+äkillisesti+vaihtuvia+sää-+ja+lämpötiloja,+kun+ne+yhtenä+pamauttaa+kivut+päälle.+Jotenkin+tän+päivän+keli+etenkin+täällä+kanta-hämeessä+sopii+tän+päivän+fiilikseen.+Aurinko+yrittää+pilkistää,+mut+sit+taas+vetää+synkkään+pilveen,+kunnes+taas+aurinko+pilkahtaa+hetkeks.+🤔🙃
02.04.2021 16:50
Onks+pakko+jos+ei+jaksa+tai+halua?
02.04.2021 16:12
59 / 86