Tätäkö se ikääntyminen Tästä eespäin on? 😯
Aina on joku paikka enemmän tai vähemmän kipeä
94
1025
Vastaukset
- Anonyymi
Itselläni ei ole juurikaan mitään kipuja mutta käveleminen on pahaa, nilkassa paha juttu jota ei pysty korjaamaan muuten kuin ttaniseyt hermoradat ja nilkan uusinta :D
Eli kuitenkin on..
Eräs rouva sanoi mulle että sen jälkeen kun täyttää 50v on aina joku paikka rempassa tai kipeänä, ja siltähän se on vaikuttanu..😬- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Eli kuitenkin on..
Eräs rouva sanoi mulle että sen jälkeen kun täyttää 50v on aina joku paikka rempassa tai kipeänä, ja siltähän se on vaikuttanu..😬Ei pidä paikkaansa
- Anonyymi
Tuskin kukaan yli 15-vuotias naisautoilija ymmärtää mikä on sulkuviivan tai liikennevalojenkaan merkitys...
- Anonyymi
Kerrassaan joo nyt radio kiinni autosta ja kuuntele ohjeistustani että minne käännyt autollasi risteyksistä kun kaupukilainen _D Ohjeistaa hieman :D
- Anonyymi
Liikunta on paras lääke kulumaperäisiin oireisiin, verenkierto vilkastuu jolloin nivelten ja lihasten aineenvaihdunta paranee. Ja vahvat lihakset tukevat niveliä ja kehon rakenteita. Hieronta, venytykset ja nivelten mobilisaatio, esim naprapaatti.
- Anonyymi
Ei tarvi mitään
- Anonyymi
Pumpuliradiosta kuuluu suhinaa, kutsutaan tärätätiä. Soittakaa hälle joku menevä ralli. Wuu, huutaa hän, kun suhistelee pumpulitiellä.
- Anonyymi
Hieman ärsyttävää jos joku navigaattori puhuu äänellä että: uusi reittivalinta jne... heh.
- Anonyymi
Ei välttämättä ikääntyminen. Jotkut sairaudet aiheuttavat kipua, mutta oireita voi lievittää itsehoidolla.
Wwuwuw kirjoitti:
No tuntuu vaan kun yks paika paranee, niin kohta alkaa toista jomottaa..
Esim just ny tässä juimii jalan hermovammavauriota, joka paheni syksyn murtumisesta, sitten oikean käden nimetön on arka, kun se otti ja vääntyi..ja niskat on kipeät..
Mutta hei,.. Hyvä ruoka - parempi mieli..Wwuwuw kirjoitti:
Esim just ny tässä juimii jalan hermovammavauriota, joka paheni syksyn murtumisesta, sitten oikean käden nimetön on arka, kun se otti ja vääntyi..ja niskat on kipeät..
Mutta hei,.. Hyvä ruoka - parempi mieli..Niskat on jäykät, vatsa löysä ja pää pehmeä.. Vanhuutta odotellessa.. ☺
Voihan niitä lievittää. Eri asia on sitten auttaako ne kivun lievitykseen. Ei ne itsehoito- tai reseptilääkkeet auta kaikkeen kipuun tai kaikkia ihmisiä. Ite oon siitä hyvä esimerkki.
Yhdestäkään kipulääkkeestä, on se sitten resepti tai itsehoito, ei ole mitään apua hermokivun lievittämiseen. Ainoat keinot on joko purra hampaat yhteen ja kestää niin kauan kuin sitä kipua on, tai yrittää lihasten rentoutusta, joka sekään ei aina poista/lievitä kipua. Monesti ensimmäinen vaihtoehto on ainoa vaihtoehto.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No tuntuu vaan kun yks paika paranee, niin kohta alkaa toista jomottaa..
Ei ala
Edellinen täysin kivuton päivä oli 26.11.2004. Aina on joku paikka hajalla tai kipeä, ja ikää on siis 41v. Joten liiankin tuttua. Se on vaan pakko mennä päivän voinkin mukaan, ja jos tuntuu siltä ettei jonain päivänä pysty jotakin tekemään -siis minkä on oppinut tunnistamaan jo aiemmin koetusta vastaavasta tilanteesta, on se vaan jätettävä tekemättä ja muutettava suunnitelmia sen mukaan mitä pystyy tekemään ja mitä ei.
Nivelrikko voi tulla jopa nuorelle ihmiselle, jos onnistuu niveliään hajottaan. Oikee polvi alkaa olla keinoniveltä vailla, mutta eivät leikkaa kun olen liian nuori. Vasemmassa polvessa alkava nivelrikko. Kummatkin polvet oon onnistunu hajottaan. On tästä jatkuvasta ristiselän hermosärystä jotakin hyvää; polvia ei särje, vaikka portaita ylösnoustessa molempia polvia vihloo siihen malliin ettei ole väliä kumpi koipi edellä menee.- Anonyymi
Sinulla ei ole ollut kovin helppo elämä. Helpottavatko kipulääkkeet yhtään?
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole ollut kovin helppo elämä. Helpottavatko kipulääkkeet yhtään?
Riippuu kivusta. Jos on kyseessä jysäri tai nivelrikkokivut, auttaa niihin panadol ja/tai burana, joita otan tarvittaessa.
Jos kyseessä on hermosärky, mä voin syödä vaikka purkillisen opiaatteja kerralla, ja niistä on yhtä paljon apua kuin jos söisin karkkia. Ja mulla on ollu fentanyylistä lähtien niin lievemmät kuin vahvemmat opiaatit.
Enää mulle ei niitä saa määrätä -lääkärin päätös vuonna 2013- ollenkaan, koska oon kolmesti vierottanu itteni niistä -taaskin lääkärin määräyksestä. Tää tilanne on siis ollu jo sen 7 vuotta. Vois siis sanoo että oon eläny kroppani ehdoilla päälle 16 vuotta.
Kiikkustuoli odottaa, se kun vähän keinuessa narahtelee, niin siihen nukahtaa helposti
- Anonyymi
Lepään haudassa
- Anonyymi
No mulla on kyllä ollu joku paikka kipeänä oikeestaan ihan aina. 😅
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
En mä kyllä muista että lapsena ja nuorena olis ollu.. 😯
Mä muistan kyllä. Olen aina ollut hyvin onnettomuusaltis. Tai ehkä tekevälle vaan sattuu. 😝
- Anonyymi
Kremppaa tulee varsinkin teille ikäneidoille.
- Anonyymi
Älä nyt kilahda lepakkomummo :D Vuosia olit nainen palstalla, miksi nykyään esität miestä?
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt kilahda lepakkomummo :D Vuosia olit nainen palstalla, miksi nykyään esität miestä?
Mitäs papparainen mummottelet ?
Wwuwuw kirjoitti:
Mitäs papparainen mummottelet ?
Milloinkohan, jos koskaan, oon muuten elämässäni "kilahtanut"?
Ei tule mieleen..🤔- Anonyymi
Vian ei sulla tarvi olla iso kun se on päässä..
Anonyymi kirjoitti:
Vian ei sulla tarvi olla iso kun se on päässä..
Migreeni on tosiaan ikävä vaiva.
- Anonyymi
Walker eli Ellli kävelijä kuin jostain Stat Wars -jutuista....Walker.
Vääpeli YLE3 ohjelma Vääpeli Körmy... vähän huvittaa kyllä kun noniin itse olen kyllä tehnyt armeijalle töitä, mutta mikiähän jokukin juttu oli erään vääpelin kanssa, kaikenlaista hauskaa. - Anonyymi
Tervetuloa meidän vanhusten kerhoon. Itselläkin kroppa reistailee vähän väliä. Mitä nuorena telonut, se vanhana muistuttaa. Selkä se pahin on, välillä kivuttomia päiviä ja välillä taas sattuu niin maan perkeleesti. Niskat on toinen alue, joka ärhentelee ja jumittaa. Kun tulee sadekeli, niin johan niveliä kolottaa niinkuin vanhuksilla, melkein pystyy kolotuksista ennustaan milloin tulee matalapaine. Maha ei kestä niin paljoa särkylääkkeitä kuin kroppa vaatisi. Tietenkin kävely helpottaa selkävaivoja, sillä olen joskus saanut selän pidettyä kunnossa. Välillä tuntuu, ett voisi jo hommata rollaattorin, kun on todella huono päivä, sisulla vaan ja hammasta purren käpytellyt eteenpäin. Jospa se siitä, Tsemppiä ja kivuttomia päiviä itsekullekin
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Jooga☝️
Aa että se tekee kutaa selkävaivoille..Hörhöt joogaa
- Anonyymi
En tiedä muuta kuin kaikkeen auttaa bailatino ja kunnon bailut ja odotan seuraavaa nuorten bailuja
- Anonyymi
Kipuihin kun ottaa vettä vahvempaa, niin johan kolotukset unhottuu, ei säre, eikä kolota, kuhan ei liikaa läträä sen juomisen kans ettei iske jälkitauti päälle.
Anonyymi kirjoitti:
Kipuihin kun ottaa vettä vahvempaa, niin johan kolotukset unhottuu, ei säre, eikä kolota, kuhan ei liikaa läträä sen juomisen kans ettei iske jälkitauti päälle.
Ei, ei.. lyhytaikainen ratkaisu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkee että olet kalkkis ja vanha ei nykyajan nuoret alkoholia käytä vaan bile pillereitä ja bailatino soi notkein lantein
Anonyymi kirjoitti:
Näkee että olet kalkkis ja vanha ei nykyajan nuoret alkoholia käytä vaan bile pillereitä ja bailatino soi notkein lantein
Vain kalkkikset käyttää sanaa " kalkkis".
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Vain kalkkikset käyttää sanaa " kalkkis".
Ei taida kalkkis tietää mitä nälä mäijä tarkoittaa
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Äijällä mähtävä nälkä.
No tatkoittaa no älä äijä ja eikö sinun ole jo aika mennä nukkumaan on jo myöhä ja ennen neljää syöt sitten kaurapuuroo
- Anonyymi
Outoa valitusta, olen melkein 100-vuotias eikä kroppaa vihlo mistään paikasta.
Voi johtua siitä ettei treenikipua ole hän saanut vuoteen, kiitos koronan.
Oikeasti teillä alle 100 vuotiailla on jokin kipua tuottava ongelma kehossanne?
Miten olette hoitaneet itseänne jos noin on, vai onko kysymys vain siitä ettette ole rasittaneet itseänne tarpeeksi silloin kun olitte nuoria?
AsianVierestä- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Meitsi on metusalemi, joten pää kiinni ja sitä rataa eteenpäin, kiitos.
Metusalemi, onko se joku salamiin viittava?
Löysät pois ja treenaa... petrin sanoin horo:)
Hikoile, perskele.
https://www.youtube.com/watch?v=gIwhtIhMQZ8
AsianVierestä
No voipi olla? Pitäis osata ”kuullostella” aina vaan enempi mikä käy ja ei käy kropalle. Syömiset, juomiset ja liike.
Jos sulla nyt viiden kympin kieppeissä vasta alkaa juilia, oot päässyt pitkälle. 😃
Mutta asenne ratkaisee. 😬 Sinussakin löytyy kuitenkin sitä ”no voivoi, mitäs sitten”-asennetta, että selätät nämäkin. Kohta solit kanootillas ja mesot vaikka mitä miten tykkäät kuitenkin. 😁Piti sulle muuten sanoa, että kun sulla oli se polvileikkaus, että johtuisikohan se, ettet ole kokenut lihastesi kunnolla parantuneen johtuvan siitä että sait hermovamman? Nimittäin mulla kun tää koipi murtu tuossa syssyllä, niin sen jälkeen mulla on ollut tod kummia lihaskipuja pohkeessa. Tosin entuudesta mulla on sama klapi murtunut ja silloin kun siinä meni nivelsiteet jäi tää hermovamma..
Wwuwuw kirjoitti:
Piti sulle muuten sanoa, että kun sulla oli se polvileikkaus, että johtuisikohan se, ettet ole kokenut lihastesi kunnolla parantuneen johtuvan siitä että sait hermovamman? Nimittäin mulla kun tää koipi murtu tuossa syssyllä, niin sen jälkeen mulla on ollut tod kummia lihaskipuja pohkeessa. Tosin entuudesta mulla on sama klapi murtunut ja silloin kun siinä meni nivelsiteet jäi tää hermovamma..
Tai siis silloin kun se sääriluu murtui nuorena, niin kyllä ne lihakset parani ihan hupskeikkaa..
Wwuwuw kirjoitti:
Piti sulle muuten sanoa, että kun sulla oli se polvileikkaus, että johtuisikohan se, ettet ole kokenut lihastesi kunnolla parantuneen johtuvan siitä että sait hermovamman? Nimittäin mulla kun tää koipi murtu tuossa syssyllä, niin sen jälkeen mulla on ollut tod kummia lihaskipuja pohkeessa. Tosin entuudesta mulla on sama klapi murtunut ja silloin kun siinä meni nivelsiteet jäi tää hermovamma..
No kyllä mun lihaksien kasvun heikkouteen oli syy ihan laiskuudessa jumpata.
Mutta varmasti voi tulla hermovaurioita... jotkut kivut jää kroonisiks... hermopäätteitä on neljää eri sorttia ja joihinkin hermokipuihin ei auta kipulääkkeet. Akupunktio voi soveltua paremmin. Ja joitakin hermoja voi kaiketi ”polttaa” pois käytöstä.
Kannattaa tutkituttaa, jos hermokipua on... siihen voi löytyä konstit, että sen saa pois. Mä jutskasin joskus mun tämän lääkintävoimistelijan kanssa... varmaan sielläkin löytyy niitä. Kysy ja juoni homma heti päiväjärjestykseen. Ei vättämättä tartte kärsiä pitkään. 😊Wwuwuw kirjoitti:
Tai siis silloin kun se sääriluu murtui nuorena, niin kyllä ne lihakset parani ihan hupskeikkaa..
Jaa? No mulla ei oo kokemuksia kuin tästä polvesta... pohkeesta ja reidestä lähti ympärysmitasta sentti toiseen jalkaan verrattuna kolmeen viikkoon. 🙄
Nyt jalat on likipitäen sananvahvuiset, nutta yhä toi vasen on tukilihaksiltaan heikompi. Ne tukilihakset on pieniä ja harvemmin käytössä normaalissa liikkumisessa (kävely/juoksu) ne tulee esiin esim. Luistellessa tai epätasaisessa maastossa kulkiessa....tai painavat työkengät jalassa tms. Silloin jalka selkeästi väsyy ja korvaan sitä oikealla... sekin kipettyy. 🤔interlocutrice kirjoitti:
Mutta varmasti voi tulla hermovaurioita... jotkut kivut jää kroonisiks... hermopäätteitä on neljää eri sorttia ja joihinkin hermokipuihin ei auta kipulääkkeet. Akupunktio voi soveltua paremmin. Ja joitakin hermoja voi kaiketi ”polttaa” pois käytöstä.
Kannattaa tutkituttaa, jos hermokipua on... siihen voi löytyä konstit, että sen saa pois. Mä jutskasin joskus mun tämän lääkintävoimistelijan kanssa... varmaan sielläkin löytyy niitä. Kysy ja juoni homma heti päiväjärjestykseen. Ei vättämättä tartte kärsiä pitkään. 😊No mun hermokivut on tutkittu joka vithun mahollisella tavalla.. Sähköhöitoakin sain, mutta kun jalkaterä ei reagoi, niin sitten ei. Varpaat kyllä vilisi joka suuntaan..😄
Wwuwuw kirjoitti:
No mun hermokivut on tutkittu joka vithun mahollisella tavalla.. Sähköhöitoakin sain, mutta kun jalkaterä ei reagoi, niin sitten ei. Varpaat kyllä vilisi joka suuntaan..😄
Tarkoitin että nyt kun tää mun nilkka murtui tässä, niin ajattelen että se samalla saattoi jotenkin lisätä hermokipua siten, että se tuntuisi ikäänkuin lihaskipuna pohkeessa? Neuropaattiset kivut on outoja.. Yks kirurgi sanoi, kun kysyin etteikö voisi leikata, että se on näiden hermopäiden kanssa niin hankalaa, että todennäköisesti menee vain huonompaan suuntaan.,
Jee.Wwuwuw kirjoitti:
Tarkoitin että nyt kun tää mun nilkka murtui tässä, niin ajattelen että se samalla saattoi jotenkin lisätä hermokipua siten, että se tuntuisi ikäänkuin lihaskipuna pohkeessa? Neuropaattiset kivut on outoja.. Yks kirurgi sanoi, kun kysyin etteikö voisi leikata, että se on näiden hermopäiden kanssa niin hankalaa, että todennäköisesti menee vain huonompaan suuntaan.,
Jee.No eipä sille mitään voi, jos joku hermokimppu on mennyt poikki samalla sääriluun kanssa. Se nyt huutaa kokoajan sulle, että elä v.tussa liiku, sulla on sääriluu poikki...😁
Entäs akupunktio? Ookkonää testannut? 🤔interlocutrice kirjoitti:
Jaa? No mulla ei oo kokemuksia kuin tästä polvesta... pohkeesta ja reidestä lähti ympärysmitasta sentti toiseen jalkaan verrattuna kolmeen viikkoon. 🙄
Nyt jalat on likipitäen sananvahvuiset, nutta yhä toi vasen on tukilihaksiltaan heikompi. Ne tukilihakset on pieniä ja harvemmin käytössä normaalissa liikkumisessa (kävely/juoksu) ne tulee esiin esim. Luistellessa tai epätasaisessa maastossa kulkiessa....tai painavat työkengät jalassa tms. Silloin jalka selkeästi väsyy ja korvaan sitä oikealla... sekin kipettyy. 🤔Mulla taas tää hermovammajalka on paksumpi.. 🤷♂️
interlocutrice kirjoitti:
No eipä sille mitään voi, jos joku hermokimppu on mennyt poikki samalla sääriluun kanssa. Se nyt huutaa kokoajan sulle, että elä v.tussa liiku, sulla on sääriluu poikki...😁
Entäs akupunktio? Ookkonää testannut? 🤔No ei mulla oikeesti mitään valittamisen aihetta ole isommin..
just vaan kun tottui tähän " riippunilkkaan", niin sitten tuli nää oudot pohjekivut sen murtuman myötä. Oon tosin aatellut vaihtaa sukunimeksi Paskajalka. .. Pirkko/ Pekka Paskajalka, päivää..
No, on mulla sentäs jalat.
Siivetkin olis kivat.
Ja kidukset..😯Wwuwuw kirjoitti:
Mulla taas tää hermovammajalka on paksumpi.. 🤷♂️
No mullAkin se fyssari ties mikä on turvotusta ja mikä lihasta...turvotus ei ole hyvä juttu... se voi kertoa verenkiertohäiriöstä. 🤔
Katkesko sulta isoja suonia?Wwuwuw kirjoitti:
No ei mulla oikeesti mitään valittamisen aihetta ole isommin..
just vaan kun tottui tähän " riippunilkkaan", niin sitten tuli nää oudot pohjekivut sen murtuman myötä. Oon tosin aatellut vaihtaa sukunimeksi Paskajalka. .. Pirkko/ Pekka Paskajalka, päivää..
No, on mulla sentäs jalat.
Siivetkin olis kivat.
Ja kidukset..😯No rihän leikkaukset aina onnistu hyvin, se on fakta. Mullahan katkes vaan jänteet ja mulle kävi ehkä tuuri tai kirurgi oli helvetin hyvä, mutta jalka toimii saakelin hyvin siihen nähden, että sieltä meni poikki jotain ja se korvattiin minun muulla jänteellä.
Mun yksi kamu kävi läpi tämän saman. Se operaatio suoritettiin eri metodeilla ja kirurgi oli paska. Mutta kyllä oli vähän asennekin kaverilla. Minusta sen olisi pitänyt jo alussa sanoa, että nyt ei homma toimi... sen polvi ei kääntynyt. Ne ois silloin tuoreeltaan voineet sille jotain.... nyt on kierukatkin paskana ja eturistisidettä ja kierukkaa operoitu neljä kertaa sen jälkeen...🙄
Elä snna periksi. Ei välttämättä asia ole isosta kiinni. Joskus vaan täytyy yrittää löytää keino voida hyvin. 😊
Et sä valita turhasta, en usko. Löydät vielä sen tien, että koipi vörnii. 😬👌interlocutrice kirjoitti:
No mullAkin se fyssari ties mikä on turvotusta ja mikä lihasta...turvotus ei ole hyvä juttu... se voi kertoa verenkiertohäiriöstä. 🤔
Katkesko sulta isoja suonia?Ei, kun meni nivelsiteet vajaa 20 vuotta sitten.. siinä samalla sitten venähti joku hermo..
Yks vanha pääkirurgi sitten Töölön sairaalassa mainitsi, että hän on elämänsä aikana tavannut neljä muuta samanlaista tapausta, joista yksi oli sellainen, että joku kalastaja oli istunut ristissä oman jalkansa päällä tuntikausia..ja siitä sitten jalan hermo venähtänyt niin ettei toipunut.
Jos ihmiset osaisivat hermoratoja täysin parantaa ei kai kukaan joutuisi pyörätuolissa istumaan..Wwuwuw kirjoitti:
Ei, kun meni nivelsiteet vajaa 20 vuotta sitten.. siinä samalla sitten venähti joku hermo..
Yks vanha pääkirurgi sitten Töölön sairaalassa mainitsi, että hän on elämänsä aikana tavannut neljä muuta samanlaista tapausta, joista yksi oli sellainen, että joku kalastaja oli istunut ristissä oman jalkansa päällä tuntikausia..ja siitä sitten jalan hermo venähtänyt niin ettei toipunut.
Jos ihmiset osaisivat hermoratoja täysin parantaa ei kai kukaan joutuisi pyörätuolissa istumaan..Ja oikeesti..
Ei mulla ole valitettavaa. ☝️
Huvikseni vain..tai jotain.. auts perkele..Wwuwuw kirjoitti:
Ja oikeesti..
Ei mulla ole valitettavaa. ☝️
Huvikseni vain..tai jotain.. auts perkele..No itteppähän tiedät? 😄
Vahemmst hetteromiehet kun menee vasta sitten hakee apua kun jalka tai käsi on irtipoikki. 😬interlocutrice kirjoitti:
No itteppähän tiedät? 😄
Vahemmst hetteromiehet kun menee vasta sitten hakee apua kun jalka tai käsi on irtipoikki. 😬Nii..
Mähän löysin mun kolmannen nänninkin tästä samaisesta paskajalasta.. Ai niin, on siinä myös outo lihaspussirepeymä, mutta se ei ole sentäs kipeä.Wwuwuw kirjoitti:
Nii..
Mähän löysin mun kolmannen nänninkin tästä samaisesta paskajalasta.. Ai niin, on siinä myös outo lihaspussirepeymä, mutta se ei ole sentäs kipeä.Hetkinen..
Onko kaikki mun vammat kohdistuneet tähän samaan jalkaan? Kerran työmaalla satamassa nilkuttaessa yks valkokypärä kysyi että täälläkö koipes satutit,.. Se oli silloinkin vinksallaan..
Kuka mun koipi on edellisessä elämässä ollunna?Wwuwuw kirjoitti:
Nii..
Mähän löysin mun kolmannen nänninkin tästä samaisesta paskajalasta.. Ai niin, on siinä myös outo lihaspussirepeymä, mutta se ei ole sentäs kipeä.Eli hyvin yoimii jalka, ei valiutamista siis. 😂
Sinusta oikeasti kehkeytyy kunnon heteromies pikkuhiljaa, joko se possunlihakin alkaa jostain haisemaan nokkaan ja alat laukomaan toksisen maskuliinisia öyhötyksiä? Pitääkö olla oikeesti huolissaan? 😀interlocutrice kirjoitti:
Eli hyvin yoimii jalka, ei valiutamista siis. 😂
Sinusta oikeasti kehkeytyy kunnon heteromies pikkuhiljaa, joko se possunlihakin alkaa jostain haisemaan nokkaan ja alat laukomaan toksisen maskuliinisia öyhötyksiä? Pitääkö olla oikeesti huolissaan? 😀Tulipas typoja reippaasti. 🤔
Wwuwuw kirjoitti:
Hetkinen..
Onko kaikki mun vammat kohdistuneet tähän samaan jalkaan? Kerran työmaalla satamassa nilkuttaessa yks valkokypärä kysyi että täälläkö koipes satutit,.. Se oli silloinkin vinksallaan..
Kuka mun koipi on edellisessä elämässä ollunna?En tiedä, mutta lyö se jo kirveellä irti äkkiä! 😳
En tiedä, mutta lyö se jo kirveellä irti äkkiä! 😳
Mietitään sitten mitä tehhään.... 😳
Eli hyvin yoimii jalka, ei valiutamista siis. 😂
Sinusta oikeasti kehkeytyy kunnon heteromies pikkuhiljaa, joko se possunlihakin alkaa jostain haisemaan nokkaan ja alat laukomaan toksisen maskuliinisia öyhötyksiä? Pitääkö olla oikeesti huolissaan? 😀Noh.. Oli miten oli ja uli uli.. Mut mie mään ny nukkuu..
Wwuwuw kirjoitti:
Noh.. Oli miten oli ja uli uli.. Mut mie mään ny nukkuu..
No seuraavaks oisinkin kysynyt, että miten sä nyt jaksat muka valvoo? 😬
Öitä höppänä. 🥱🤤Wwuwuw kirjoitti:
Noh.. Oli miten oli ja uli uli.. Mut mie mään ny nukkuu..
Onko se tää mun oma koipi, joka yöllä päähin potkii eikä kissa..🤔
Wwuwuw kirjoitti:
Onko se tää mun oma koipi, joka yöllä päähin potkii eikä kissa..🤔
Noh.. Vedän sen tästä lähin jesarilla kiinni sängyn jalkaan.. Siis sen mun paskajalan, en kissaa. .
Wwuwuw kirjoitti:
Noh.. Vedän sen tästä lähin jesarilla kiinni sängyn jalkaan.. Siis sen mun paskajalan, en kissaa. .
Varmuuden vuoksi molemmat! 😬👌
- Anonyymi
Kannattaa tutkituttaa, jos hermokipua on... siihen voi löytyä konstit, että sen saa pois. Mä jutskasin joskus mun tämän lääkintävoimistelijan kanssa... varmaan sielläkin löytyy niitä. Kysy ja juoni homma heti päiväjärjestykseen. Ei vättämättä tartte kärsiä pitkään. 😊Useat ovat velttoja, juoppoja tai ahkeria kokkeja, silloin helposti jää laakereilleen ja nehän sitten jumittuu
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Miinulla vaikea nivelpsori, jatkuvat kivut millomisäkin nivelessä, siihen ei okeen ole mitään hoitoa, joudun suömään kovia särkylääkkeitä, auttavat jonkun tunni, olen ollut kuntoutuksessa useamman kerra, vähänaikaa ihan hyvä, muta sekin auttaa jonkinaikka, mutta tulee yhäuudelleen, koitan liikkua jonkinverran että pystyy edes olemaan liikkessä vähän, en suosttele kokemusta kenellekkään, että sillain
- Anonyymi
Kelalla on kaikki algoritmit odotusajoista varsinaiseen elinajan odotteeseen saakka.
- Anonyymi
Ilmeisesti on. Mulle ei sovi noi kovat mömmöt ollenkaan, koska vatsaan koskee niin maan.. mutta eräs yhdistelmä juttu löyty niin se toimii eikä kipuja juurikaan ole ollut tosin olen lisännyt liikuntaa pikkasen. Selkä on suurin juttu ollut viimevuosina nyt taas kevätsiivouksen yhteydessä muistutti olemassa ololla. Mitä läksin nih.
- Anonyymi
Jos nilkka on paskana estää hyvin kaikenlaisen liikkumiseen :D
- Anonyymi
Ny mustana nilkan verenkierron nimelet, paranee kun verenkierto toimiii :D
- Anonyymi
Melkein pakko on kylläå jalkaakin joskus liituttaa ellei sitten yritä juosta marathonia kinkaten.
Mutta jooh... paranee tuo ikävä juttu, näyttää siltä. - Anonyymi
Minä kolautin nilkaani, kun on muutenkin ollut rikki, tunnoton toinen puoli jalkaterästä ollut vuosia, haittaa jooooh tasapainoa, eikä oikein mikään auta siihen joku hermostoratojen juttu nilkan sisällä vialla.
Kunpa nyt paranisi vähän pääsisi ehkä ylihuomenna tai ennen kuin ruoka loppuu vähän paremmin kävelemäänkin. - Anonyymi
Nyt on aika suuri patti nilkkalumpion kohdalla, jospa se paranee, jotain siinä tapahtuu nyt kyllä.
- Anonyymi
Harmittaa tuo nilkkani, joku työterveyslääkäri sanoi että luultavasti tietää oireista että on siellä nilkkalumpion sisällä jotkut pikkuosat missä on vikaa, mutta tuo voi parantua kun kolautin sitä vahingossa ja tuli patti siihen nilkkalumpioon aika suuri.
Jos ne osat menevät paikoilleen nyt ja se paranee, olisi harmittavaa jos ei parane kun juuri suunnittelin auttavani ihmisiä noissa pyöräilyjutuissa.
Lepoa ja proteiinia tarvitsee ainakin nyt runsaasti. - Anonyymi
Minipieniä osia on nivelten sisällä ja haittaavat hermojakin siellä, eräs lääkäri sanoi tuollaisista, jospa se nyt paranee ainakin tulee uusia verisuonia sen ympärille elimistö rakentaa uusia verisuonia ehkä myös hermoratojakin.
- Anonyymi
Eikä auta särkylääkkeet tramadolkaan ei vaikuta itseeni juuri lainkaan pitäisi olla Ollie, Ollie Oksikodonia.
Mutta ei ole hirveitä kipuja koska vika on mekaaninen nilkkalumpion sisällä ;)- Anonyymi
Ennen sattui ja tapahtui, nykyisin enimmäkseen sattuu...
- Anonyymi
Liiku enemmän, palstaile vähemmän. Hyvä ruoka parempi mieli johtaa lihomiseen.
- Anonyymi
Minun tuo nilkkani ongelma niin juuri en pysty liikuttamaan nilkan niveltä pyörittämällä, ikävä juttu noh ehkä se paranee jos lepuutan sitä, muuten toimii mutta niin pyörittäminen nilkassa ei toimi.
- Anonyymi
Minun nilkka oli turvoksissa puolisen vuotta.
Ei ole enää turvoksissa, muttei nilkoillani kyllä pitkäsi kävellä.
Vajaan parin kilometrin kävelyn jälkeen kipeytyy ja särkee, että paikallaan olokin aiheuttaa särkyä, vaikka olis nilkka ilmassa.
Nyt on sitten jalkapöydän päältä vähän tunnoton jalka.
Sängyssä huomasin, kun tuntui oudolta jalkapöydän pinta, sellaiselta tunnottomalta, kun siihen jalalla kosketti.
Samanlainen tunnottomuus ja erikoinen tunne ei ole, jos kädellä samaan kohtaan painaa, niin on kyllä tunto silloin.
Sitten, kun sormilla painat säärtä polven alapuolelta, niin jalkaterässä tuntuu sellaista kipinöintiä eli niinku hermoihin iskisi.
En tiiä, johtuuko se siitä, että istut liikaa, päivässä aikanin 10 tuntia tulee istuttua, että jos se turruttaa jollakin tapaa tuntohermot ja verenkierron?
Missään lääkärissä en vainojani ole käynyt valittamassa, enkä sinne ihan pikkuvian takia mene, pitää olla vähintään pää kainalossa. Anonyymi kirjoitti:
Minun nilkka oli turvoksissa puolisen vuotta.
Ei ole enää turvoksissa, muttei nilkoillani kyllä pitkäsi kävellä.
Vajaan parin kilometrin kävelyn jälkeen kipeytyy ja särkee, että paikallaan olokin aiheuttaa särkyä, vaikka olis nilkka ilmassa.
Nyt on sitten jalkapöydän päältä vähän tunnoton jalka.
Sängyssä huomasin, kun tuntui oudolta jalkapöydän pinta, sellaiselta tunnottomalta, kun siihen jalalla kosketti.
Samanlainen tunnottomuus ja erikoinen tunne ei ole, jos kädellä samaan kohtaan painaa, niin on kyllä tunto silloin.
Sitten, kun sormilla painat säärtä polven alapuolelta, niin jalkaterässä tuntuu sellaista kipinöintiä eli niinku hermoihin iskisi.
En tiiä, johtuuko se siitä, että istut liikaa, päivässä aikanin 10 tuntia tulee istuttua, että jos se turruttaa jollakin tapaa tuntohermot ja verenkierron?
Missään lääkärissä en vainojani ole käynyt valittamassa, enkä sinne ihan pikkuvian takia mene, pitää olla vähintään pää kainalossa.Eipä kannata lääkärille. Harvoin, hyvin harvoin sieltä apua saa, mutta saattaa joutua loputtomiin tutkimuksiin. 🌹👀
Kynis kirjoitti:
Eipä kannata lääkärille. Harvoin, hyvin harvoin sieltä apua saa, mutta saattaa joutua loputtomiin tutkimuksiin. 🌹👀
Niin, jos hammaskamaloitukseenkin lopulta olet saanut ajan terveyskeskukseen, eivät tee mitään hoidollista, mutta suorittavat 'hammastarkastuksen'. Siinä se sit on, koska byrokratia huomaa, ettei hammastarkastusta ole suoritettu.
Lasku tulee, muttei ole mitään hoidettu. Kuka fossiilina sellaista pompottamista jaksaa, kun kulkeakin jo tarvii kalliisti pirssiautolla. 🌹👀
- Anonyymi
Pidä itsesi liikkeellä, kyllä se siitä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873705
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813300Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683132On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702760Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502322- 661879
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271829- 371824
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601698