Viikonloppu

Anonyymi

Se on pitkä viikonloppu. Mitäs aiotte tehdä viikonloppuna?

39

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eräs tuttu mies tulee kahville

• Anonyymi

Pilkulleen pillulle

• Anonyymi

Ehkä minttuteelle joslus

• Anonyymi

Asunnottomana rukoilen kuolemaa kuten tähänkin asti.

• Anonyymi

Syntiset ihmiset naulasivat Jeesuksen ristille, seuratkaa Jeesusta, koska yksi Jeesus ei tee kesää.

• Anonyymi

Suomessa on kiellettyä jopa peräsuolipalstalla kertoa viranomaisten ja muiden narsististen psykopaattien todellisesta luonteesta.

Masennuslääkkeet ja itsemurhat sopivat Suomeen kuin valo Hölmöläisen säkkiin.

• Anonyymi

Sensuroisiko moderaattori tämänkin viestin.

Kuten sensuroi muunkin voi niin ikävän, mutta ah niin totuuden mukaisen, suomalaisen yhteiskunnan kuvailun.

• Anonyymi

Parannellaan kämppää mahdollisimman paljon. Ja koira kanssa pari päivittäistä lenkkiä.. Ei sen ihmeellisempää kuulu tämän sinkku miehen ohjelmaan.

• Anonyymi

Kotona teen kevätsiivouksen ja ehkä ulkoilla pitäisi enemmän kun säät ovat keväisiä.

• Anonyymi

Sinkkuna kotona se menee ilman naista.

T. Allu

• Anonyymi

Viikonloppuna viinamies juo viinaa naisseurassa. Kun juo vinaa pääsee mukaan porukoihin ja tapaa naisia.

Raitis mies on viikonlopun yksin kotona vailla naisseuraa.

t. viinamies

• Anonyymi

Aroton nainen kuin joku gang-bang -haluava uhri kuka haluaa?

En ainakaan minä tuollaista huoraa ottaisi vaikka maksettaisiin :LD

• Anonyymi

Lääkkeet ne lääkkeet. (edellinen viesti on poistettu, miksei tätä)

• Anonyymi

Miksi Suomessa on niin paljon sinkkuja. Moni sinkkumies kaipaisi kumppania.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Koska naisille ei kelpaa.. monet viihtyy yksin.. naiset haluaa jotain sekopäitä ja mukamas haluavat pitkiä miehiä.. mut ei naisille kelpaa yli 190 cm miehet.

T. Allu

• Anonyymi

En olisi sinkku missää nimessä,jos kelpaisin tavis naiselle.. muttakun yksin se väkisin oltava

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En olisi sinkku missää nimessä,jos kelpaisin tavis naiselle.. muttakun yksin se väkisin oltava

Jos sitä laskee rimaa eikä silti naiset kiinnostu.. sit parempi yksin aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sitä laskee rimaa eikä silti naiset kiinnostu.. sit parempi yksin aina.

Keksii elämään muuta sisältöä ku naiset...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keksii elämään muuta sisältöä ku naiset...

Niinhän ne jotkut tekevät, milloin mitäkin ja saahan ne niin tehdä.

• Anonyymi

Viikonloppu eli Rahatloppu?

• Anonyymi

Selviyymisohjelman uusi jakso tulee lauantaina Arttu Narkki tipathi minkähänlaisia uudet kilpaolut

• Anonyymi

Oikeasti voisi rentoutua, teen niin.

• Anonyymi

Olisi kiva joskus saada naista.. mut ehkä joskus.

• Anonyymi

Olen kokkaillut,kävellyt,katsonut tv:tä,jutellut kerrostalonaapurin kanssa(ei ole parisuhdetta),whatsuppaillut,netteillyt yms.Hyvää pääsiäistä kaikille!

• Anonyymi

Työntää ihmisiä junan alle ja kuunnella tuskan huutoja hymy huulilla.

• Anonyymi

Minulla onkin aamu treffit ysiltä. Päivällä saan varmaan jo pillua koska hurmaan naisen.

• Anonyymi

Oltiin emännän kanssa siikaa onkimassa ja nyt lipitän olutta kotona.

• Viikonloppuna teen tasan tarkkaan samaa kuin arkena ja muina viikonloppuna. Pelaan ja palstailen. Ehkä sen poikkeuksen teen, et meen joku päivä käymään porukoilla päiväseltään, jos oon siinä kunnossa että pystyn. Tänään on taas kerran aika huono päivä.

• Tsemiä huonoon päivään. Kyllä joku päivä se hyväkin koittaa.
        Pahat päivät tulee vaan tahkota läpi.. huomisesta kun ei tiedä. Jaksuhali.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Tsemiä huonoon päivään. Kyllä joku päivä se hyväkin koittaa.

Kiitti. Kyllä se tulee jossain vaiheessa. Mä vihaan vaan näitä äkillisesti vaihtuvia sää- ja lämpötiloja, kun ne yhtenä pamauttaa kivut päälle. Jotenkin tän päivän keli etenkin täällä kanta-hämeessä sopii tän päivän fiilikseen. Aurinko yrittää pilkistää, mut sit taas vetää synkkään pilveen, kunnes taas aurinko pilkahtaa hetkeks. 🤔🙃

• Anonyymi

Pistä soimaan twistiä ja tanssit twistiä ja huomaat pian kipu on poissa ja peppu heiluu ja voit kutsua jonkun miehenkin luoksesi twistaamaan ja vaaka mamboa tanssimaan

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Tsemiä huonoon päivään. Kyllä joku päivä se hyväkin koittaa.

Tuleeko se tuntematon kerran kuukaudessa käyvä mies nyt pääsiäisenä käymään luonasi vai vietättekö pääsiäisen yhdessä

• Anonyymi kirjoitti:

Pistä soimaan twistiä ja tanssit twistiä ja huomaat pian kipu on poissa ja peppu heiluu ja voit kutsua jonkun miehenkin luoksesi twistaamaan ja vaaka mamboa tanssimaan

Ei pysty. Mulla liikunta ja liikkuminen pahentaa kipua.

• Lauruska kirjoitti:

Kiitti. Kyllä se tulee jossain vaiheessa. Mä vihaan vaan näitä äkillisesti vaihtuvia sää- ja lämpötiloja, kun ne yhtenä pamauttaa kivut päälle. Jotenkin tän päivän keli etenkin täällä kanta-hämeessä sopii tän päivän fiilikseen. Aurinko yrittää pilkistää, mut sit taas vetää synkkään pilveen, kunnes taas aurinko pilkahtaa hetkeks. 🤔🙃

Täällä vähän sama. Välillä ripottelee vettä ja sit taas aurinko pilkahtaa. Yleisilme kumminkin harmaa. Ite vähän siivoilin, mutta ei oikein jaksa mikään innostaa. Vähän möhnö olo. Josko illalla paremmin...

• Anonyymi kirjoitti:

Tuleeko se tuntematon kerran kuukaudessa käyvä mies nyt pääsiäisenä käymään luonasi vai vietättekö pääsiäisen yhdessä

Tänään on treffit ja hyvä niin. Kovasti kaipaankin jo läheisyyttä ja lämmintä syliä. Lohtua ankeaan päivään. No huomenna uusi päivä ja uudet vanhat kujeet...

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Ei pysty. Mulla liikunta ja liikkuminen pahentaa kipua.

No pistä twistä soimaan ja kutsu mies luoksesi vaaka mamboa leikkimään ja nauti sinä eli jätä twistaaminen

• Anonyymi

Katsella mitä täällä tapahtuu.

• Anonyymi

Ryyppään naisen kanssa.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      83
      3526
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      80
      3226
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3052
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2720
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2212
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1802
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      26
      1751
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1735
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1699
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1658
    Aihe