Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Timmyy
profiilit
Timmyy
Timmyy
Vapaa kuvaus
Aloituksia
218
Kommenttia
3147
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Venäjä+kaatuu.+In+God+we+trust!
06.08.2022 21:26
Mulla+ei+mee+max+kuin+250+egee+ja+omasta+mielestäni+syön+suht+hyvin.+Esim+hedelmiä+ja+kasviksia+on+joka+päivä.
Toki+kaupan+omia+merkkejä+tullut+paljon+ostettua.+Mut+9/10+ihan+hyviä+kopioita+alkuperäisestä.
Rainbow,+X-Tra+tai+Pirkka.+Jne.+Mitkä+tuotteet+ovat+huonoja?+Mä+aloitan:+X-Tra+Kippari+savusulatejuusto+viipale.+Uskomatonta+paskaa.+Valion+Kippari+oikein+maukasta.
Muita?!
06.08.2022 21:19
Ole+vaan+vahva,+lopussa+kiitos+seisoo.+
Ongelmahan+ei+ole+sinun+vaan+näiden+muiden.+Kun+aikaa+menee+ja+työllistyt+jne+niin+pystyt+unohtamaan+nämä+kusiaiset.+Ja+paras+keino+siihen+on+menestyä+elämässä,+heitä+paremmin.
06.08.2022 20:22
Ok.
Mut+syntyvyyden+säännöstelyä+pitäisi+saada+Kairosta+Kap+kaupunkiin.+Siis+oikeesti,+vaikka+monen+mielestä+väärin,+kun+jokaisella+oikeus+määrätä.
Kerran+näin+ohjelman+asiasta.+Tummalta+khatin+purijalta+kysyttiin+että+miksi+ette+käytä+kumia?!+Vastaus+oli+että:+Eihän+banaaniakaan+syödä+kuorineen.
😐
06.08.2022 19:21
Mut+lähtökohtaisesti+ei+pidä+kaikkia+syyttää.+Rasisti+tekee+tässä+virheen.+Miksi+kenenkään+edes+yrittämään+kun+tuomitaan+jo+etukäteen.
Mut+siinä+oon+samaa+mieltä+että+ketkä+oikeasti+ovat+vain+ilmaisen+rahan+lypsäjiä+niin+tuloista+karkeasti+vähintään+50+%+pois.+Jäljellä+olevalla+syö+vielä+oikein.+
Tiukassa+tilanteessa+on+hyvä+miettiä+vetovoima+tekijöitä.+Menköön+Ruotsiin.+Siis+jotka+ovat+vain+ja+ainoastaan+rahan+perässä.
06.08.2022 19:08
Ihminen+ei+usko+ennenkuin+näkee.+Toisaalta+monesti+voi+olla+viisasta+uskoa+ilman+näkemättä.
Mä+uskon+että+jos+ja+kun+jotain+korkeampaa+älyä+on+olemassa+niin+pysyvät+kaukana+Telluksesta.+Siellä+kaikki+vain+tappavat+toisiaan,+eläimistä+lähtien.
Mutta+miksi+nää+Ee+Teet+eivät+koskaan+ilmesty+kaikille+ja+kaikkialle+elokuvan+Independence+day+tyyliin?+Kaikki+on+että+oli+kylmä+ja+pimeä+Ilta.+Olin+yksin+ja+näin+taivaalla..
06.08.2022 18:27
Mää+myönnän+että+suht+pienellä+budjetilla+meen.+No+kaikkeen+tarvittavaan+louvot+on.+
Kämpän+paikkaa+en+nyt+muista+mutta+sen+pitäisi+olla+Pattayan+Beverly+Hills..
06.08.2022 16:49
Toiset+saa+tuosta+noin+vaan+ja+toiset+ei+sitten+ei+millään.+Se+on+tässä+ihmisten+elossa+väärin.
Itse+olen+single+mutta+vain+ja+ainoastaan+omasta+tahdosta.+Katsotaan+saako+Thai+muijat+Timmyn+pään+sekaisin..
06.08.2022 16:44
Olen+ymmärtänyt+että+tuhansien+tekohymyjen+maa.+No+syyskuussa+sen+näen.
06.08.2022 13:55
Ja+ehkä+vielä+valkosipulista+salasttikastiketta+perunoiden+päälle..
05.08.2022 23:50
Eli+laitat+lohkoperunat+225+asteiseen+uuniin.+Niin+pitkään+että+ovat+hieman+rapeita.+Suolaa+suht+reilusti,+oman+maun+mukaan.
Tammisen+jauheliha+pihvejö+kuumalla+pannulla+2+min+per+puoli.+Tee+lautasella+pihveistä+hieman+isompia+painamalla+esim+kahvitassilla+varovasti.+Siis+ennen+paistamists.+Ja+tää+sen+takia+kun+kutistuvat+paistettaessa.+Sit+vaan+maustevoit+päälle+ja+se+on+siinä.
05.08.2022 23:42
Heh,+ehkä+vähän+aika+kultaa+muistoja?+Itse+otin+sen+aina+kahdella+valkosipuli+napilla.
Tuohan+tulee+helposti.+Ainoa+kymysysmerkki+että+mistä+ko+pihvi.+Ovat+varmaankin+tukkukamaa.+No+esim+Tammisella+on+hyviä+jauheliha+pihvejä,+ehkä+kokeilisin+niistä.+🤔
05.08.2022 23:34
Juu,+tyrkky+ei+saa+olla.+Mutta+ei+myöskään+liian+vaikea.+Heemo+menee+siinäkin.
05.08.2022 23:06
Nato+kustannukset+ovat+vakuutus,+ja+monesti+semmoinen+on+hyvä+olla.+Että+neiti+Putler+katsokoon+muualle+luin+eurooppaan+laajentumus+fantasioissaan.+😐
05.08.2022 21:58
Nato+jäsenyys+on+vakuutus.+Palkon+mukavampi++elellä+kun+vakuutukset+kunnossa..
05.08.2022 18:46
Kyllähän+sieltä+aina+proosaa+tulee+mutta+sen+kokonaisuus+hyvin+pitkälti+nolla,+Venäjän+kehuminen+tms+on+jo+sairaalloista..
04.08.2022 21:17
Ihmiskunnalla+on+peiliin+katsomisen+paikka.+Ilmaston+muutos+ja+dna+ssa+oleva+sotimisen+vimma.+Se+alkaa+jo+pikkupoikien+pyssyleikeistä.
Annetaan+vaan+Venäjälle+runtua,+mä+en+pelkää+tippaakaan.
04.08.2022 20:39
Jos+persuihin+tai+vkk+liittyisi+niin+liikaa+tulisi+mielipide+eroja.+Mun+mielestä+mamuule+pitää+mahdollisuus+antaa.+Toki+en+Kelan+kustantamaa+taikaseinää+kannata..
04.08.2022 20:31
Jep,+venäläisissä+nuorissa+on+tulevaisuus.+Vanhat+parrat+vetävät+vaan+vodkaa+eivätkä+ymmärrän+nyky+menosta+tuon+taivaallista.
04.08.2022 20:14
Mielummin+lähdetään+täältä+saappaat+jalassa+kuin+että+annettais+Venäjän+tyrannialle+periksi.+Ei+tuumaakaan+periksi.+Ja+sodan+tullen+taistellaan+viimeiseen+mieheen!
Tuskin+näin+käy+mutta+jos.+Kaikki+yhden+ja+yksi+kaikkien+puolesta.+😐
04.08.2022 20:09
50 / 158