Timmyy
Vapaa kuvaus
Aloituksia
218
Kommenttia
3147
- 2952
Aina moititaan hallitusta
Kaikki on aina Sannan ja kumppaneiden vikaa. Ei puhuta yrityksistä mitään. Heidän tehtävä on tehtävä bisnestä eli hyvinv152Infernaalinen polvikipu läheisellä
Voltarenit tuskin auttaa. Onko muita hoitomuotoja kuin leikkaus? Joku pistos?252Mikä Teidän mielestä on oikea tuomio Vladille?
Mää aloitan. Death penalty! 😐 Onko Luoma samaa mieltä? 😆9751Missä näette Persut 10 v päästä?!
Mun mielestä kaikki mahdollista. Voi olla pää hallituspuolue tai "kuollut ja kuopattu". Ja kaikkea siltä väliltä.050Kuinka suuri osa muslimeista on paskaa tms?
Aina puhutaan heidän haittamaahanmuutosta? Tuossa just juttelin livenä aidosti rasistisen kaverin kanssa. Hänen mielestä050Tekeekö Susijengi historiaa
Johtaa hallitsevaa maailmanmestaria kun pelistä puolet takana. 9 pisteen ero. Nyt shitbox päälle ja kanava kakkonen.050Sinkulle kinkku
Vinkkejä? Ei jaksa kokonaista ostaa. Snellmannilla ois Superior kinkkuviipsleita. Ainenkin Superior leivän päällis viipa750Utoästä kymmenen vuotta
Breivikin homo sai 21 vuoden tuomion. Ei kai hän ole 11 vuoden päästä vapaana? :( Mitä hälle pitäis tehdä? Mun mielest5349Kuinka Sinä lopettaisit SODAN?
Mun mielestä Venäjän kansa pitää saada hallintoa vastaan. Ja tämä tapahtuu silloin kuin talous kunnolla sakkaa. Kun lopp4449Pari uutista Ukranaista..
Sotilaat kieltäytyvät ja hyvä niin. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/c8731240-988b-4e5e-a7ab-c1fa93a406a5 Ammattila149Kohta viikko MM kisoja takana - Suosikkisi?
Yksi on ylitse muiden ja se on Brasilia. Tämä tosin kun Neymar kentällä. Mikä on vaikutus kenttäpeliin kun ko henkilö149Surullista luettavaa - Sota voi kestää vähintään vuosia
Eikä pääty ennen kuin Putler pois vallasta. On se vittu kun ei oligarkit ei saa yhtä pygmiä päiviltä..148- 047
Suomen ylivoimaa Treella!
40 min pelattu ja taululla 3 - 0. Peli suht Ok ja Olkinuora nappaa loput. Hyvältä näyttää, eiköstä vaan..447Huominen Docventures - Kaikki telkun ääreen
TV 1 klo 21 alkaen. Kultainen maa. Dokumentti seuraa somalin matkaa takaisin kotimaahansa. Tää pitää katsoa. Dokkari i1147- 046
Ei Venäjällä selviä kännistä
Siis. Minkä takia Venäjä ei voinut olla länkkäri tyylinen demokratia. Kaikki avaimet siihen oli olemassa. Miksi ollaan m346Valioliiga - Panokset kovenee
Cityllä ja Poolilla molemmilla mahdollisuudet mestaruuteen. Kumman puolesta liputat? Mä veikkaan että City mokaa ja Poo046Venäjä uhkaa jo Suomea
Nyt ois hyvä olla ne miinat jotka kiellettiin? Kenen aikaan saannaosta tuo miina kielto on? No eipä meitä Putte pelota1046