Mitä ei oo muualla. Siis niin hyvää tai halpaan hintaan.
Mä aloitan: Pitaleivät, kinkku juusto croisaint, jäätelöt, tuoresmehu, pizza kit pizzapohjat..
Mitä hyvää Lidlissä?!
29
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää? Tarkoitatko että mitä enemmän esansseja, synteettisiä aromiaineita, niin sen paremman makuista?
- Anonyymi
Timmyy kirjoitti:
No eiköhän sitä samaa syödä kävi kaupassa kuin kaupassa..
Ei ole samoja tuotteista kaikissa kaupoissa. Lidlin halvat hinnat perustuvat a) tuotehämäykseen, Lidl jäljittelee hämäystuotteissaan aitojen tuotteiden ulkoasua ja 2) Lidl valmistuttaa myös syötävän osuuden aidon _näkoiseksi_, mutta käyttäen mahdollisimman paljolti kaikkein huonoimpia eli halvimpia raaka-aineita.
Sama -halpa hinta > huono laatu- syy-seuraussuhde on voimassa kaikessa kaupanteossa, autoista alkoholiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole samoja tuotteista kaikissa kaupoissa. Lidlin halvat hinnat perustuvat a) tuotehämäykseen, Lidl jäljittelee hämäystuotteissaan aitojen tuotteiden ulkoasua ja 2) Lidl valmistuttaa myös syötävän osuuden aidon _näkoiseksi_, mutta käyttäen mahdollisimman paljolti kaikkein huonoimpia eli halvimpia raaka-aineita.
Sama -halpa hinta > huono laatu- syy-seuraussuhde on voimassa kaikessa kaupanteossa, autoista alkoholiin.Höpöhöpö, kalliissa tuotteissa maksaa useimmiten vain merkki, useinkin testit voittaa halvin tuote. Suurin osa Lidlin tuotteista aivan samoja kuin muissakin kaupoissa.
Anonyymi kirjoitti:
Sama -halpa hinta > huono laatu- syy-seuraussuhde on voimassa kaikessa kaupanteossa, autoista alkoholiin.Tuotehämäys joo pitää paikkaansa, mutta kaikki on sallittua sodassa ja rakkaudessa, vai miten se sanotaan.
Kohtaa 2 en usko. Että siitä olisi poikkeamaa esim K ja S ryhmän halppismerkkeihin.
Suomessa on tiukka elintarvike lainsäädäntö. On hieman tekopyhää vetää ulkomailla katukeittiöstä sitä sun tätä ja sit epäillä Lidlin safkojen terveellisyyttä.
Abaut 20 v menny ja tuskin on moni kuollut.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama -halpa hinta > huono laatu- syy-seuraussuhde on voimassa kaikessa kaupanteossa, autoista alkoholiin.Siis sinulla ei ole Lidl myymälää lähellä kun tuollaisia hassuja kirjoitat. Tai olet jonkun pikkukauppiaan 12v lapsi.
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö, kalliissa tuotteissa maksaa useimmiten vain merkki, useinkin testit voittaa halvin tuote. Suurin osa Lidlin tuotteista aivan samoja kuin muissakin kaupoissa.
Näinhän se, hyvin pitkälti.
- Anonyymi
Timmyy kirjoitti:
Tuotehämäys joo pitää paikkaansa, mutta kaikki on sallittua sodassa ja rakkaudessa, vai miten se sanotaan.
Kohtaa 2 en usko. Että siitä olisi poikkeamaa esim K ja S ryhmän halppismerkkeihin.
Suomessa on tiukka elintarvike lainsäädäntö. On hieman tekopyhää vetää ulkomailla katukeittiöstä sitä sun tätä ja sit epäillä Lidlin safkojen terveellisyyttä.
Abaut 20 v menny ja tuskin on moni kuollut."en usko. Että siitä olisi poikkeamaa esim K ja S ryhmän halppismerkkeihin."
Oletusarvona se mikä "vastaavista" on halvin, on huonolaatuisin.
"Abaut 20 v menny ja tuskin on moni kuollut."
Suomessa kuolee noin 50 000 ihmistä vuodessa, siis 20 vuodessa luokaa yksi miljoona. Kun ihminen menehtyy niin sanotusti ennenaikaisesti esim sydänkohtaukseen tai aivoinfarktiin niin kuolemansyyksi kirjataan ko välitön syy. Sitä lainkaan huomioimatta että menehtynyt on saattanut olla vuosia tai vuosikymmeniä vakavasti suojaravintoaineköyhällä ruokavaliolla, joka hiljalleen rapauttaa terveyden, kunnes jokin kriittinen elintoiminto pragaa. Tai hän on saattanut olla oliiviöljyä tai muuta kasviöljyä tirisevällä ruokavaliolla, josta seuraa lihoaminen, siitä verisuonitauteja, D-2, yms, joista sitten aiheutuu se tapahtuma johon menehtyy. Näitä perussyitä ei koskaan selvitetä. Anonyymi kirjoitti:
"en usko. Että siitä olisi poikkeamaa esim K ja S ryhmän halppismerkkeihin."
Suomessa kuolee noin 50 000 ihmistä vuodessa, siis 20 vuodessa luokaa yksi miljoona. Kun ihminen menehtyy niin sanotusti ennenaikaisesti esim sydänkohtaukseen tai aivoinfarktiin niin kuolemansyyksi kirjataan ko välitön syy. Sitä lainkaan huomioimatta että menehtynyt on saattanut olla vuosia tai vuosikymmeniä vakavasti suojaravintoaineköyhällä ruokavaliolla, joka hiljalleen rapauttaa terveyden, kunnes jokin kriittinen elintoiminto pragaa. Tai hän on saattanut olla oliiviöljyä tai muuta kasviöljyä tirisevällä ruokavaliolla, josta seuraa lihoaminen, siitä verisuonitauteja, D-2, yms, joista sitten aiheutuu se tapahtuma johon menehtyy. Näitä perussyitä ei koskaan selvitetä.Siitä oon saletissa että pirkat ja sateenkaaret ei sen laadukkaampia ole
Mut sitä mieltä olen että voisi ohjata verotuksella. Sokeri rasva ja suola verot ylös, ja hedelmät ynnä muiden alvi hyvin alas.
Tuskin tuokaan auttaa mutta saahan sitä kokeilla.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"en usko. Että siitä olisi poikkeamaa esim K ja S ryhmän halppismerkkeihin."
Suomessa kuolee noin 50 000 ihmistä vuodessa, siis 20 vuodessa luokaa yksi miljoona. Kun ihminen menehtyy niin sanotusti ennenaikaisesti esim sydänkohtaukseen tai aivoinfarktiin niin kuolemansyyksi kirjataan ko välitön syy. Sitä lainkaan huomioimatta että menehtynyt on saattanut olla vuosia tai vuosikymmeniä vakavasti suojaravintoaineköyhällä ruokavaliolla, joka hiljalleen rapauttaa terveyden, kunnes jokin kriittinen elintoiminto pragaa. Tai hän on saattanut olla oliiviöljyä tai muuta kasviöljyä tirisevällä ruokavaliolla, josta seuraa lihoaminen, siitä verisuonitauteja, D-2, yms, joista sitten aiheutuu se tapahtuma johon menehtyy. Näitä perussyitä ei koskaan selvitetä.Sinua on helppo höynäyttää jos kuvittelet kalliin ruuan olevan paremman.
- Anonyymi
Mikä sulle riittää?
- Anonyymi
Eli pitkälle prosessoitua paskaako? Taitaa löytyä jopa huoltoasemiltakin.
- Anonyymi
LIDL:ssä on kaikki parempaa kuin muualla.
Lidlin kassissa on talous vatupassissa..
Mua ei haittaa vaikka ois vähän tyyriimpi. Esim pizza kitiä ei saa kait kuin Liiteristä.
Eikä haittaa vaikka kaikki puoli ilmaista on..- Anonyymi
Tuokaan ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Ostitpa ruokasi mistä tahansa...etkö lainkaan osta vihanneksia, hedelmiä, lihaa, kalaa, joista itse valmistaisit ateriat? Pitsat, rasvaiset kroisantit tuhoavat terveytesi. Mieti ensi kerralla tarkemmin, mitä suuhusi laitat.
Syön kyllä hedelmiä ja kasviksia. Ei ehkä puolta kiloa päivässä mutta 300 g. Ja teen myös itse ruokaa. Keski tasoa, keski tasoa..
- Anonyymi
Minä syön paljon enemmän vihanneksia, juureksia ja hedelmiä kuin ennen, koska ne ovat Lidlissä edullisia ja hyvälaatuisia. Nyt ostin halpaa Kauraisa mustikkajäätelöä, en ole vielä maistellut. Odotukset ei ole kovin korkealla, mutta varmasti tulee syötyä eikä ainakaan ole kallista. Jos hyvää niin voi ostaa toistekin tavallisen jäätelön sijaan.
- Anonyymi
Timmyy kirjoitti:
Syön kyllä hedelmiä ja kasviksia. Ei ehkä puolta kiloa päivässä mutta 300 g. Ja teen myös itse ruokaa. Keski tasoa, keski tasoa..
Todella vähän. Saaks sun suolistobakteerit kunnolla kuumentamatonta kuitua ollenkaan.
Saatko nestettä ja c-vitamiinia tarpeeksi. Keskitasoa keski tasoa.
Plussat siitä että teet itse safkat. Nykyään pitää olla palleroita, siivuja, ja sitä sun tätä että uusavuttomat pääsee popsii elintapasairaus lääkkeitä jo nuorella iällä.
"Hyi porkkana!" "Porkkana pihvit on OK ku ne ei maistu porkkanalle"
Hyi itse aiheutettuja elintapasairauksia. Se elämä on kallista ja se elämä on lyhyttä.
Juu toki voi elää pitkääkin syömällä mitä saattu paskaa, mutta tärkein kai on elää terveenä, vapana sairauksista ja lääkkeistä.
Elää aktiivista ja tervettä elämää, eikä vaan kuluttaa aikansa johonkin Puhelimessa jonossa roikkumiseen, terveyskeskusten odotushuoneisiin, Apteekin jonotuskassaan.
Toipilaana olemiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella vähän. Saaks sun suolistobakteerit kunnolla kuumentamatonta kuitua ollenkaan.
Saatko nestettä ja c-vitamiinia tarpeeksi. Keskitasoa keski tasoa.
Plussat siitä että teet itse safkat. Nykyään pitää olla palleroita, siivuja, ja sitä sun tätä että uusavuttomat pääsee popsii elintapasairaus lääkkeitä jo nuorella iällä.
"Hyi porkkana!" "Porkkana pihvit on OK ku ne ei maistu porkkanalle"
Hyi itse aiheutettuja elintapasairauksia. Se elämä on kallista ja se elämä on lyhyttä.
Juu toki voi elää pitkääkin syömällä mitä saattu paskaa, mutta tärkein kai on elää terveenä, vapana sairauksista ja lääkkeistä.
Elää aktiivista ja tervettä elämää, eikä vaan kuluttaa aikansa johonkin Puhelimessa jonossa roikkumiseen, terveyskeskusten odotushuoneisiin, Apteekin jonotuskassaan.
Toipilaana olemiseen.Tarkoitin että elää mahdollisemman pitkään laadukasta elämää ilman itse aiheutettuja sairauksia ja jne.
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin että elää mahdollisemman pitkään laadukasta elämää ilman itse aiheutettuja sairauksia ja jne.
Good for you.. Kyllä mä myönnän että pikkuisen pitäisi viilata ruoksilutottumuksia. Just vedin wingsejä, huomenna mun loistava versio bolognesesta. Mut enempi rehuja joukkoon joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä syön paljon enemmän vihanneksia, juureksia ja hedelmiä kuin ennen, koska ne ovat Lidlissä edullisia ja hyvälaatuisia. Nyt ostin halpaa Kauraisa mustikkajäätelöä, en ole vielä maistellut. Odotukset ei ole kovin korkealla, mutta varmasti tulee syötyä eikä ainakaan ole kallista. Jos hyvää niin voi ostaa toistekin tavallisen jäätelön sijaan.
Nyt on maisteltu, ei paha, paljon parempaa kuin odotin. Erikoisesti kaura maistuu hiukan läpi, mutta parempaa kuin muut kauramaitovalmisteet mitä olen maistellut. Turhan makeaa kuten useimmat jäätelöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Nyt ostin halpaa Kauraisa mustikkajäätelöä, "
Siinä saa tosiaan kaura-vihannesta ja mustikka marjaa viikon tarpeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Nyt ostin halpaa Kauraisa mustikkajäätelöä, "
Siinä saa tosiaan kaura-vihannesta ja mustikka marjaa viikon tarpeen.En syö kuin vähän kerralla kuten muitakin jäätelöitä. Mustikkaa valitsen lähes aina kun jossain mukana, lisäksi marjoina ja mehuna. Kauraa hypetetään vähän liikaakiin ja nuo kauravalmisteet yleensä älyttömän kalliita, vaikka aikaimemmin mennyt halvalla lähinnä rehuksi eläimille. Kauramaito ei ainakaan ole minun makuuni. Leivässä paras maultaan olisi ohra, nyt täytyy tyytyä pirtelöön.
Liialla makeudella pilataan lähes kaikki, ostin alennuksesta kakun ja sekin on aivan liian makea, eipä tarvitse ostaa normaalihinnalla eikä enää alestakaan. Ihmettelen miten jotkut pystyy syömän kokonaisen kakun tai 2 litraa jäätelöä kerralla ja vaikka joka päivä. - Anonyymi
Timmyy kirjoitti:
Good for you.. Kyllä mä myönnän että pikkuisen pitäisi viilata ruoksilutottumuksia. Just vedin wingsejä, huomenna mun loistava versio bolognesesta. Mut enempi rehuja joukkoon joo.
Tuleeko siihen ketsuppuia?
- Anonyymi
Pitaleipiä ei ole tullut viel syötyä. Missä ne siel löytää? Leipäosastolta?
Näin helteel tulee ekaks mieleen halpa saksalainen olut josta itse tykkään.
Kurkku on halpaa ollu 99c kilo usein. Helteellä hyvää.
Kaikki chiliset tuliset kastikkeet on hyviä ja halpoja.
Margariini 27c 409g rasia. Kevytmaito 67c. Suklaat ja namit. Keksit. Sillit.
Onhan siel vaikka mitä aikas halvalla.Paistopisteestä..
Mä oon laittanu väliin kebab, sipuli, salaatti, tacokastike, valkosipuli salaattikastike, pepperoni tai jalopeno.
Kebab leivät on hurjan laadukkaita, eiku vaan omia lemppareita väliin.
- Anonyymi
Ruokaa. Halpaa ruokaa.
- Anonyymi
Lisäaineilla terästettyä sapuskaa ei kannata Ihaa joka pv popsia, kun on tarjolla sesonki tuotteita!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603475Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242819Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541897- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2001059Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104874- 45869