Huominen Docventures - Kaikki telkun ääreen

TV 1 klo 21 alkaen. Kultainen maa.

Dokumentti seuraa somalin matkaa takaisin kotimaahansa.

Tää pitää katsoa. Dokkari ilmeisesti palkittu jopa palkinnoilla..

11

100

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täyttä suvakkipaskaa!
      Tehdään oikein ohjelma yhdestä palautetta sompupusta.
      Niistä jotka ovat jääneet tänne riesaksemme, ei saa puhua sanaakaan pahaa.

• Katsotaan nyt ensin kuin tuomitaan. Uskon että dokumentti katsoo asiaa erilaisista näkökulmista. 😐

• Anonyymi

Suomi antaa kullan Kanadaan melkee ilmasena. Muita kaivoksia ja varauksia on kymmeniä
      Että semmosta.

• Anonyymi

on häpeällistä että uussuomalaisia aletaan palauttamaan.

uusnatsismi on estettävä suomessa- tai olemme kohta samassa jamsa kun ukraina-
      että tarvitaan putin tuomaan rauha maahan?.

• Anonyymi

Kaikki somalit on autettava takaisin omiin maihinsa

• Joo. Määkin pettynyt kuinka ovat järjestelmässä pärjänneet.

Mut ei kaikesta voi syyttää heitä. Ennakkoluulot tappavat potentiaalin. Miksi yrittää edes kun siihen ei uskota. Tai edes haluta uskoa.

Jos perustaa ravintolan niin rasistille ei sekään kelpaa. Koska ei maksa veroja. Eikä veroista ole mitään faktaa, kaikki rasistin omasta mielikuvitusmaasta keksittyä.

Mut katsotaan huomenna tuo dokkari, että minkälaisia näkökulmia asiaan tulee.

• Kohta ohjelma somaleista.

Nautinnollista dokumentti iltaa..

• Oli katsomisen arvoinen.

Tällaisissa perheissä mamut voi olla voimavara. Ei rasite.

• Anonyymi

Oikein kiva ja opettavainen dokkari todellakin. Ne soini ja natsipätkät vois leikata pois, pilaa hyvän leffan. Kuka on suomalainen, kokonaan tai osittain selviää eli suomessa syntynyt ja kasvanut on suomalainen. Voisin kattoo lisääkin näitä, kiinnostavaa nähdä miten siellä somaliassakin asiat on nyt.

Keskustelut oli myös fiksuja. Kovia somalit ovat puhumaan. Ja ovat oppineet puhumaan ihan kuin suomalaiset, fiksusti rauhallisesti ja asiallisesti. Kumma jos noilla eväillä ei somaliassa ongelmat lähe selviämään.

Itseä aikoinaan ärsytti somaleissa se voimakas haju joka heistä lähti, somalian kieli kuulostaa kamalalta kun puhuivat niin lujaa ja sossujen ylenpalttinen auttaminen suhteessa suomalaisiin. Pikkujuttuja jotka jäi pois kunhan kotoutuivat. Ainakin näin toivon tapahtuneen. En asu enää idässä

Oikein positiivinen dokkari kerrankin.

• Anonyymi

Suomalainen voi olla vain jos on vaaleaihoinen.

• Anonyymi

En viitsinyt katsoa kuin puolet eli eipä muuta kuin kaikki takaisin sinne Somaliaan on siellä ihan rauhallisiakin paikkoja ja pitäkööt ne klaaninsa kurissa.
      Harvinaisen fiksu kyllä tämä perheen isä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      196
      1892
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      997
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      137
      962
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      728
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      62
      678
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      666
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      24
      664
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      578
    Aihe