Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ashera12
profiilit
Ashera12
Ashera12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
7507
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ehkäpä+Erika+onkin+strippauksen+ja+muun+seksityön+kannattaja+ja+ihmettelee+ennemminkin+miksi+persunaisen+vagina+ei+ole+avoin.+
En+kunnioita+tällaista+ajattelumallia.
23.03.2021 13:15
Halla-aho+:+2
Marin+:+Minä+olen+pääministeri+Marin,+joka+kannan+minun+kultaista+kruunuani+minun+esi-isieni+jälkeen.
23.03.2021 13:00
Hauskaa+että+myönsit.
Olen+kertonut+monta+kertaa+miksen+pidä+hallituksesta+tai+Marinista.
23.03.2021 12:52
Niin,+häpeääkö+Erika+todella+naisen+kehoa?+Teettekö+te+saman+perässä?
23.03.2021 12:47
Olen+nähnyt+perheeni+alastomana+ja+itsenikin.+Onko+siinä+jotain+ihmeellistä?
Se,+jolle+seksuaalisuus+on+tabu+yrittää+yleensä+nostaa+sitä+korkeammalle+kuin+tarve+on+oman+itsetuntonsa+tähden.+Hänelle+on+tärkeää,+että+muistaa+istua+hajareisin+ja+työntää+kättä+housuihin+ja+kertoa+suurelle+yleisölle+mihin+aikaan+hänellä+on+tapana+runkata.
Se,+jolle+se+on+neutraali+asia+ei+korosta+seksuaalisuutta+enempää+kuin+nukkumista.
Kumpaa+tyyppiä+tämä+Erika+on?
23.03.2021 12:45
Minusta+ei+tarvitse+pitää,+mutta+minua+harmittaa+että+te+levitätte+valheita+ym+Perussuomalaisista.
Saatte+minun+puolestani+kuvitella+vaikka,+että+tikkataulu+on+minä+jos+se+tuo+teille+iloa.
Miksi+ihmisen+kanssa,+jolle+naisen+seksuaalisuus+on+tärkeää+ei+saisi+puhua+pillun+kuvista+tai+vaginan+ja+rintojen+esittelystä?+Annatte+sen+kuvan,+että+Erika+itse+häpeää+naisen+kehoa.+Ei+kai+sama+koske+teitä+muitakin?
23.03.2021 12:10
Älä+viitsi+valehdella.
Jos+Sanna+on+huono+pääministeri,+niin+hän+on+huono+pääministeri.
23.03.2021 11:54
Niin+taisi+olla.
Kun+kaikki+vanhat+väitteet+on+käyty+läpi,+mutta+mikään+niistä+ei+tehoa+joudutaan+aloittamaan+alusta.+Sieltä+saimmekin+kuulla+jälleen+kuinka+muslimit+ja+persut+muistuttavat+toisiaan+aivan+niin+kuin+palstan+alussakin,+mutta+tulemme+päätymään+aina+hiljentävään+kommenttiini,+joten+keskustelua+on+oikeastaan+turha+jatkaa.
23.03.2021 11:48
Onko+tuo+jokin+uhkaus?
"Jos+olet+persu,+niin+Erika+ei+pidä+sinusta."+Minulle+on+aivan+sama+vaikka+minusta+ei+pidettäisi.+Monet+ihmiset+juuri+kätkevät+oikean+minänsä,+koska+he+pelkäävät+hylätyksi+tulemista+tai+saavat+muutoin+suosiota.
23.03.2021 11:35
Mitähän+mahdat+tarkoittaa+"kuin+leivästä."+Minä+en+ainakaan+häpeä+naisen+kehoa,+kuten+meitä+juuri+siitä+moitittiin.
Vaginan+ja+rintojen+esittely+siellä+minne+se+ei+kuulu+on+yhtä+asiatonta+kuin+munien+heiluttelu.
En+suosittele+sellaista+politiikkaan.
23.03.2021 11:31
-+Sanna+Marin+ei+ole+vieläkään+tehnyt+päätöstään+maskeista,+vaikka+siitä+oli+puhetta+jo+yli+vuosi+sitten
-+Marin+antaa+huonon+kuvan+naisista,+koska+aina+virheen+tehdessään+hän+piiloutuu+naiseutensa+taakse
-+Rahaa+on+jaksettu+lappaa+kaikkialle+muualle+paitsi+suomalaisten+tarpeisiin
-+Sanna+Marin+on+osoittautunut+valehtelijaksi,+jolle+tärkeintä+on+säilyttää+kasvonsa
-+En+tiedä+onko+Sannan+ja+hallituksen+sokaissut+vallanhimo+vai+minkä+takia+he+eivät+tunnu+edes+muistavan+mustien+naisten+olemassa+oloa
-+Marin+on+selvästi+enemmän+työntekijä+kuin+johtaja
-+Marin+ei+osaa+puhua.+Hän+hokee+tyhjää+pitkän+aikaa,+mutta+ei+koskaan+anna+vastausta.
-+Marin+harjoittaa+intersektionaalisuutta,+missä+ihmisen+arvo+mitataan+tämän+etnisyyden,+seksuaalisuuden+ja+sukupuolen+perusteella+ja+itsensä+hän+on+selvästi+nostanut+uhripyramidin+huipulle.
Siinä+onkin+muutama+esimerkki,+miksen+pidä+pääministeristämme.
Minulla+on+oikeus+ilmaista+mielipiteeni!
23.03.2021 01:01
Tästä+ei+sentään+ehditty+syyttää+vielä+persuja.+Kenenkäs+niskaan+demarit+sen+nyt+kaatavat?+:+)
23.03.2021 00:23
Miksi+lunta+pitää+sulattaa+kun+sitä+on?+Vastahan+kannettiin+huolta+sen+puutteesta.
Yritetäänkö+kesällä+jollain+energiaa+vievällä+koneella+tuottaa+lunta?
23.03.2021 00:20
Jaa,+enpä+ole+siitä+niin+varma.
23.03.2021 00:16
Jos+tarkoitat+äijällä+sitä,+että+"naiset+ensin,"+on+jäänyt+pois,+samoin+käsisuudelmat+ym+niin+kyllä,+naistenkin+tulee+olla+äijiä.
Minusta+on+mukavaa,+että+on+yksi+puolue,+joka+tunnustaa,+että+on+olemassa+kaksi+sukupuolta,+mutta+että+niihin+sidotut+roolit+ovat+turhia.
23.03.2021 00:11
Koska+hän+ei+totea+koskaan+"Maailma+on+täydellinen!"+niinkö?
Perussuomalaiset+etsivät+ongelmat+ja+syyt+niihin+ja+korjaavat+ne,+jotta+maailmasta+tulisi+parempi+paikka.
Pahoin+pelkään,+että+täydellisyyttä+ei+saavuteta+koskaan.
23.03.2021 00:00
Niin,+mikä+kirjoituksestani+oli+roisia?
Se+etten+matki+"Super+Sannaa,"+vai?
22.03.2021 23:48
Radfemit+todella+ovat+upeita+naisia.
Se,+että+kaula-aukko+on+metrin+pituinen+ja+kadulla+huudellaan+"katsokaa+minua!+Minä+kuljen+tissit+paljaana!"+on+aika+lapsellista.
Sen+sijaan+jos+antaa+karvojen+kasvaa+niin+että+ne+tulevat+ulos+uikkareistakin+ei+ole+mikään+huuto,+koska+tämä+tulee+esille+tilanteissa,+joissa+muutkin+ovat+alasti+(esim+uimahallissa),+etkä+sinä+ole+poikkeus.+Muut+ehkä+ihmettelevät+mikset+ole+posliini,+mutta+ei+heillä+siihen+kauaa+mene.
Tissien+heiluttelu+paikalla+mihin+se+ei+kuulu+onkin+sitten+toinen++juttu
22.03.2021 23:46
Kyllä+teistä+oli+enemmänkin+haittaa+viimeksi.+Niin+vai+tarkoitatko,+että+se+on+jonkinlainen+negatiivinen+voima?
22.03.2021 23:35
Ja?
22.03.2021 23:28
291 / 376