Suomi on jälleen maailman onnellisin maa – koronasta huolimatta!
https://yle.fi/uutiset/3-11843568
Persujen kommentit asiaan ovat keskusteluissa olleet: "väärin tutkittu", "huuhaata", "eikä ole", "jne."
Mitä tämä kertoo persuista ja heidän mielentilastaan?
Persuille kova paikka, Suomen kansa on onnellisin maailmassa
107
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäähän sille kaikkeen tyytymättömälle kansanosalle olla oma terapiaryhmä. Ovat tyytyväisiä omaan tyytymättömyyteensä.
- Anonyymi
Suomesta tuli maailman onnellisin Persujen jytkyn jälkeen
- Anonyymi
Halla-aho pitäisi pistää terapiaan.
- Anonyymi
Niin no olivathan nuo Vihreät sentään hetken tyytyväisiä, kun Irakilaiset onnistuivat sillä valekuolleella Irakilaisella huijaamaan, ei voi sanoa että koko ajan ovat tyytymättömiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuilla Jytkyt housuissaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ALOITTAJA siis tarkoitti tietenki kepulien kärsivän siitä että, perussuomalaisen kansanliikkeen mukana on onnellisuudella sittenkin vielä toivoa. Viherkommunistinen kepuhan lähti ajamaan suomea perikatoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no olivathan nuo Vihreät sentään hetken tyytyväisiä, kun Irakilaiset onnistuivat sillä valekuolleella Irakilaisella huijaamaan, ei voi sanoa että koko ajan ovat tyytymättömiä.
Onhan se mukavaa kun edes kela-loisilla ja mustanahkoilla on onnellista.
PerusSuomalaisten vähäisempään onneen on syynsä kun joutuu elättämään ja maksamaan valtaisan lois-populaation onnellisuuden.
Kaikesta harmista huolimatta Persut ajaa Mersulla. Anonyymi kirjoitti:
Halla-aho pitäisi pistää terapiaan.
Koska hän ei totea koskaan "Maailma on täydellinen!" niinkö?
Perussuomalaiset etsivät ongelmat ja syyt niihin ja korjaavat ne, jotta maailmasta tulisi parempi paikka.
Pahoin pelkään, että täydellisyyttä ei saavuteta koskaan.Ashera12 kirjoitti:
Koska hän ei totea koskaan "Maailma on täydellinen!" niinkö?
Perussuomalaiset etsivät ongelmat ja syyt niihin ja korjaavat ne, jotta maailmasta tulisi parempi paikka.
Pahoin pelkään, että täydellisyyttä ei saavuteta koskaan.Korjaavat miten? Yhteistyökyvyttömyydellä ei koskaan vaikuteta mihinkään. RKP:kin vaikuttaa Suomen asioihin enemmän kuin persut.
Jos Mestari lähtee Helsingin hommiin, Purra voi yrittää tehdä puolueesta yhteistyökykyisemmän, jos nyt edes valitaan puheenjohtajaksi. Muut vaihtoehdot sille pallille ovat kyllä tuhon tie.- Anonyymi
Äärioikeisto ei ole koskaan tyytyväinen ja jokainen han tietää persujen olevan äärioikeistoa.
- Anonyymi
Eihän siinä mitään jos asiat olisi oikeasti hyvin maassa. Jos ei hallitus ajattelisi muita ensin, vaan ensin suomalaisia aivan kaikessa, se olisi jo alkua hyvälle elämälle maassa. Mutta kun hallitus ajattelee vain niitä muita.
- Anonyymi
Jos maassa ei vuosikymmeniä olisi ollut niin yhteiskuntavastuuttomia päättäjiä, johtajia ja herroja, Suomi olisi velaton maa kuten Norja. Valtavat luonnonvaramme käytettäisiin oman kansamme hyväksi eikä annettaisi käytännössä ilmaiseksi niitä pois. On kahvirahaa mitä suomalaiset saavat esimerkiksi litiunvarantomme poislahjoittamisesta kun ajatellaan niitä tuottoja joita ulkomaiset riistäjät niistä saavat. Rahat paratiisisaarille, eikä meidän kansan hyväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos maassa ei vuosikymmeniä olisi ollut niin yhteiskuntavastuuttomia päättäjiä, johtajia ja herroja, Suomi olisi velaton maa kuten Norja. Valtavat luonnonvaramme käytettäisiin oman kansamme hyväksi eikä annettaisi käytännössä ilmaiseksi niitä pois. On kahvirahaa mitä suomalaiset saavat esimerkiksi litiunvarantomme poislahjoittamisesta kun ajatellaan niitä tuottoja joita ulkomaiset riistäjät niistä saavat. Rahat paratiisisaarille, eikä meidän kansan hyväksi.
Vai että oikein onnellisin maan? Sallikaa mun nauraa räkäinen nauru.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis maa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ja äänestän persuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ja äänestän persuja.
Minä olen tervepäinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja monena vuonna peräkkäin. Jos sinulla viiraa päässä ja sielussa ahistaa, niin se ei koske kaikkia suomalaisia. Suurin osa suomalaisista on tervepäistä onneliista porkkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen tervepäinen.
Eli sinäkin siis äänestät persuja! Kuten me muutkin tervepäiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja monena vuonna peräkkäin. Jos sinulla viiraa päässä ja sielussa ahistaa, niin se ei koske kaikkia suomalaisia. Suurin osa suomalaisista on tervepäistä onneliista porkkaa.
... ja suksea!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka se näitä hoopoja tutkimuksia oikein tekee jotka eivät pidä paikkaansa? Jotkut punaisetko? Jos näin on, miksi punaiset sitten haluavat liittovaltioon jos kerran maassa kaikki hyvin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinäkin siis äänestät persuja! Kuten me muutkin tervepäiset.
Mutta mitä sanot tuosta luonnonvarojen pois lahjoittamisesta? Eikö olekin hullua touhua? Ei mikään terve valtio anna omaansa pois, ei yksikään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JUURI näinhän siinä on käynyt. Tuntuu että vain perussuomalaiset ymmärtävät mihin on tultu ja isiemme verellä ostettu maa on tuhon partaalla. Kepu on mukana tässä pss...sa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen tervepäinen.
Niinhän. Niinhän ne hullutkin sanovat ja äänestävät mitä äänestävät.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mitä sanot tuosta luonnonvarojen pois lahjoittamisesta? Eikö olekin hullua touhua? Ei mikään terve valtio anna omaansa pois, ei yksikään.
Vuonna 1918 oikeisto lahjoitti Saksalle käytännössä koko maan. Onneksi tämä ”vuosisadan diili” raukesi, kun saajaosapuoli lakkasi olemasta.
- Anonyymi
Repe.RuutikaIIo kirjoitti:
Vuonna 1918 oikeisto lahjoitti Saksalle käytännössä koko maan. Onneksi tämä ”vuosisadan diili” raukesi, kun saajaosapuoli lakkasi olemasta.
Ja vielä suurempi onnenkantamoinen oli "pääkonttorin" konkurssi ennenkuin ehtivät siirtää rautaesiripun Tornionjoelle..liian iso maa siitä olisi tullut nuoremmillekin,Kekkosesta puhumattakaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen tervepäinen.
Tyhmäpäiset äänestää PS!
- Anonyymi
Me vasemmisto-demarit teemme teidät kaikki hyvin onnellisiksi. Kitkemme pahuuden pois Raija Toiviaisen avulla. Hänellä on taito hutkia pahuus pois kaikesta, varsinkin kristillisistä.
- Anonyymi
... ehdotankin, että tuon maamme hyväntekijän nolo valtakunnansyyttäjä titteli muutetaankin kunnianarvoisamman ja paljon auktoritäärisemmän - puhumattakaan todenmukaisemmasta! - suur-inkvisiittorin muotoon!
Kannatetaanko?
- Anonyymi
Onnellisesti tietämättömien maa.
- Anonyymi
Mitä luulet tietäväsi enemmän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä luulet tietäväsi enemmän?
..arvaa sulle kertoa..hölötät juovuksissa Iltikselle ja Kalevaan..
- Anonyymi
Voitteko uskoa ? Persu selitti onnellisuuden johtuvan siitä, kun Suomi on
Euroopan rasistisin maa.- Anonyymi
Eikä pelkästään RASISTISIN! Vaan myös yksi kaikista misogyynisimmistä!
Eipä nyt unohdella ihan oleellisia tietoja siitä mitkä kaikki asiat tekevät armaasta isänmaastamme niin mahtavan! - Anonyymi
Siis kristillisin maa, ei suinkaan rasistisin. Näin mekin täällä hallituksessa ajattelemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kristillisin maa, ei suinkaan rasistisin. Näin mekin täällä hallituksessa ajattelemme.
Ai?
Ja minä kun ihan luulin että te hallituksen tytöt vallan vihaatte tota oppositioon jättämäänne Suomen kristillisintä puoluetta, KDtä, ja varsinkin kaikkia sen jäseniä!? - Anonyymi
Sehän on järjen olemassaolon merkki, jota te kääkätätte kaikella valheen-ja idiotismin voimalla rasismiksi. Te itse olette rasisteja Raamatun sanaa ja kristittyjä vastaan.
- Anonyymi
Buddha uskonnon omaavat ovat vielä onnellisempia, kuin markkina humussa rämpivät kapitalistit, keep smile!😬😁😬😁
- Anonyymi
Kerrothan vielä jossain vaiheessa että mikä ”Buddha uskonnossa” aiheuttaa markkinahumussa rämpimättömyyttä? Varsinkin kun tänäpänä noi buddha-uskontoiset valmistaa palttiarallaa kaikki härpäkkeet meille markkinatalousrämpijöille? :)
- Anonyymi
Luulisi onnellisuuden katoavat varsin pian, kun silmät aukenevat Sanna Marinin ruususen unesta.
Vappusatanenko rususen uneen vei.
Perseaukiisen elämä se vasta onnellista. Ei ole huolta huomisesta, että roistot vie rahat.
Entäs, kun menee kaupalle, saa kulkea kaupan ohitse nälkäisenä lähimpään leipäjonoon onnellisena odottamaan, jos jotakin saisi, tai kävellä roskikselle tonkimaan syötävää ja vaateita päällensä ja sitten oksaselle yöksi ja ojaselle aamukahville. - Anonyymi
SE suomen kansan onnellisuus ei taatusti ole ainakaan punavihreiden aikaansaamaa.
Tajuaako aloittaja sen vertaa?
Ja ehkäpä onnellisuus tuleekin siitä, että meillä on KD ja PS. iLMAN HEITÄ EI OLISI MITÄÄN TOIVOA.- Anonyymi
Väreistä en tiedä, mutta SDP on tän maan rakentanut, Tajuatko ?
- Anonyymi
> Suomi on jälleen maailman onnellisin maa – koronasta huolimatta!
Olisi kiva tietää, mikä Suomessa tekee ihmiset onnelliseksi, fasistinen totalitaristi hallitus, vai hillitön verotus?- Anonyymi
Suomessa ei ole noista kumpaakaan, jaa no persuista en tiedä mitä ovat, uli uli.
Ainakin se, että fasistinen totalitaristihallitus pysyy itärajan takana, vaikka sen viides kolonna on tässäkin ketjussa hyvin äänekäs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa ei ole noista kumpaakaan, jaa no persuista en tiedä mitä ovat, uli uli.
Sinun piti sitten taas huudella tietämättömyytesi toisten puheen päälle. Olisit sanonu suoraan, että tarttet erityisopetusta.
- Anonyymi
Ainakin se, että fasistinen totalitaristihallitus pysyy itärajan takana, vaikka sen viides kolonna on tässäkin ketjussa hyvin äänekäs.
Viittaat varmaankin Putiniin ja persuihin, jotka yhteen soppii.
- Anonyymi
Se oli kiusaamis "tutkimus" Elomaa kuoli.
- Anonyymi
Tämä on kokonaan Marinin ansiota. Hän on ajatusten kymijoki, Nuuksion nero. Suuri johtaja ja kansan äiti. Hänen siipiensä alla olemme onnellisia ja turvassa.
- Anonyymi
ja ”Täti Aurinkoinen”! :)
Kootkaamme kasaan sankka joukko salskeaa nuorisoa laulamaan piirissä The Tätille joku mahdollisimman kaukana isänmaallisuudesta ja mahdollisimman lähellä henkilöpalvontaa oleva balladi? :)
- Anonyymi
Onnellisuuteen vaikuttaa myös se että persut on saatu pidettyä oppositiossa.
- Anonyymi
JUURI NÄIN!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JUURI NÄIN!
Onneksi persuista löytyy positiivistakin sanottavaa. Ne ovat loistavasti maalanneet itsensä nurkkaan ja ovat poliittisesti paitsiossa iänkaikkisesti, aamen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi persuista löytyy positiivistakin sanottavaa. Ne ovat loistavasti maalanneet itsensä nurkkaan ja ovat poliittisesti paitsiossa iänkaikkisesti, aamen.
Silläkö te olette olleet niin innokkaasti joka päivä tälläkin sivulla nostamassa PS kannatusta suurimmaksi puolueeksi.
TE itse olette saaneet itsenne siihen umpikujaan, että sanoittepa ihan mitä tahansa, aina PS saa lisää kannattajia, ettekä ymmärrä millään, että miksi niin aina käy:)
Voisitteko kokeilla vaikka lisää vaalivalheita, ja Carunakauppoja ja ainahan voitte vilkuttaa eläkeläisille vappusatasia, ja siepata ne nokan edestä pois ja luihuttaa ne Italian ja kreikan mafiapankkien käyttöön, että te pääsisitte läsöttämään niiden parhaimmille rantatuoleille ylistettäväksi ja hierottavaksi,ja onnittelette toisianne, että on tämä ilmastonmuutos hieno keksintö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silläkö te olette olleet niin innokkaasti joka päivä tälläkin sivulla nostamassa PS kannatusta suurimmaksi puolueeksi.
TE itse olette saaneet itsenne siihen umpikujaan, että sanoittepa ihan mitä tahansa, aina PS saa lisää kannattajia, ettekä ymmärrä millään, että miksi niin aina käy:)
Voisitteko kokeilla vaikka lisää vaalivalheita, ja Carunakauppoja ja ainahan voitte vilkuttaa eläkeläisille vappusatasia, ja siepata ne nokan edestä pois ja luihuttaa ne Italian ja kreikan mafiapankkien käyttöön, että te pääsisitte läsöttämään niiden parhaimmille rantatuoleille ylistettäväksi ja hierottavaksi,ja onnittelette toisianne, että on tämä ilmastonmuutos hieno keksintö.Ei sillä ole mitään merkitystä vaikka persut olisivatkin maan suurin puolue niin kauan kun a) kannatus on alle 50 % ja b) jatkavat täydellistä kompromissi- ja yhteistyökyvyttömyyttään.
- Anonyymi
Minulle Suomi oli niin hyvä maa että muutin sieltä pois jo 8 vuotta sitten ja ei, en todellakaan ole katunut että sen onnellisuuteni jätin taakseni.
- Anonyymi
Tunne on molemminpuolinen. T. muut suomalaiset.
- Anonyymi
Huvittavaa että maailman onnellisimmassa maassa löytyy maailman surkeimmat ruikuttajat ja synkimmät kaikesta valittajat eli persut, nuo masentavat jokapaikan nuivelot.
Kyllä persun elämä on sitten vaikeaa, kun maailman onnellisimmassakin maassa persun elämä on vain ja ainoastaan kurjaa, surkeaa, huonoa, kamalaa, ikävää, synkkkää, onnetonta, viheliäistä, kammottavaa, helvetillistä, kelvotonta ja täyttä paskaa.
Äänestä sinäkin persuja, noita iloisia ja onnellisia veikkosia, noita ilon ja positiivisuuden airuita.- Anonyymi
Persujen elämän on vaikeampaa kun joutuu elättämään punaviheiden lois-laumat.
Eikä sekään vielä riitä, vaan sen päälle vainotaan, vihapuhutaa, maalitetaan ym. näitten kela-loisijoiden psykopaattien, narsistipunikkien kyltymättömän "onnellisuuden" vuoksi.
Mutta hintansa on kaikella. ? Silläkin, että tekee kaikkensa Suomen puolesta, kuten PerusSuomalaiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä sekään vielä riitä, vaan sen päälle vainotaan, vihapuhutaa, maalitetaan ym. näitten kela-loisijoiden psykopaattien, narsistipunikkien kyltymättömän "onnellisuuden" vuoksi.
Mutta hintansa on kaikella. ? Silläkin, että tekee kaikkensa Suomen puolesta, kuten PerusSuomalaiset.ViherPunikit ym. suvakkiloiset, vetelehtijät ei ole koskaan tehnyt mitään Suomen hyväksi.
Haukkua ne osaa kuin rakkikoirat kaikesta, vaikka heille PerusSuomalaisten toimesta kannetaan kaikki valmiina eteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta hintansa on kaikella. ? Silläkin, että tekee kaikkensa Suomen puolesta, kuten PerusSuomalaiset.Minä elätän itseni omalla työlläni, ei minua kukaan työtön persuluuseri elätä. Persut ovat juuri sitä työtöntä ja saamatonta luuserisakkia, joka ei osaa muuta kuin ruikuttaa.
- Anonyymi
😒🤯😩😭😤😠😡☹️🤬😰😢😥😓😫😵persut.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta hintansa on kaikella. ? Silläkin, että tekee kaikkensa Suomen puolesta, kuten PerusSuomalaiset.Kun katsoo kuinka juuri persut parhaaseen arkityöaikaan kansoittavat iltapäivälehtien keskustelut, on selvää että heidän työpanoksensa isänmaan rakentamiseen ja väestön elättämiseen ei ole laatua välttämätön.
- Anonyymi
Kun katsoo kuinka juuri persut parhaaseen arkityöaikaan kansoittavat iltapäivälehtien keskustelut, on selvää että heidän työpanoksensa isänmaan rakentamiseen ja väestön elättämiseen ei ole laatua välttämätön.
Ei sitten ilmeisesti siellä porisevien kiljupönttöjen puoluetoimistoissa olla koskaan kuulku sellaisista asioista kuin:
- Vuorotyö?
- Etätyö?
- Yleensäkään yhtään mikään työ?
PS: Joko sait tän päiväisen ”työ”rupeamasi valmiiksi, eli maalattua lakanaa ”Kyttät on natsisiikoja!” (tai vastaavan maailmaa parantavan aforismin) seuraavia kadunvaltauksianne varten? :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä elätän itseni omalla työlläni, ei minua kukaan työtön persuluuseri elätä. Persut ovat juuri sitä työtöntä ja saamatonta luuserisakkia, joka ei osaa muuta kuin ruikuttaa.
.. sanoo itse ruikutuksen maailmanmestari?! :D :D
Koomista! :P
*uli-uli* vaan! ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.. sanoo itse ruikutuksen maailmanmestari?! :D :D
Koomista! :P
*uli-uli* vaan! ;)Eikö teillä teineillä ole koulua?
- Anonyymi
Yksi kysymys: Onko mahdollinen haastattelu otanta tehty "tietyn tyyppisen" väestön keskuudessa, tai otettu huomioon vain pää pilvissä kulkevat, ruusunpunaisten lasien läpi maailmaa katsovat "tasapäät" ?
On aika selvää, että "tutkimus" ampuu yli ja pahasti, jos olisi läpileikkaus koko väestöstä, kenties on kysytty vain matuilta, eipä niillä valittamista Suomessa, kohtelu on kuninkaallista ja olot ruhtinaalliset . - Anonyymi
Erittäin Onnellinen työtön vanha auto kallis bensa huonot tiet mikäpä tässä kun paremmastakaan ei tiedä.
- Anonyymi
Onnellisuustutkimus on tehty etukäteen tarkasti valitusta "Vartiais" väestöstä, joka vetelehtii torkkupeittojen alla skumppapulloista päivätpitkät naukkaillen kaiken veroahoista kustantaen.
Kyllä sitä passaa olla "onnellinen" kun saa ryypätä verorahoilla ja samalla nostaa kymmenientuhansien kuukausipalkkaa.
Aloittajakin kuuluu tähän samaan "onnellisten" ryppääseen. - Anonyymi
Maa voi olla onnellinen mutta kansa ei takuulla sitä ole.
- Anonyymi
Ette te persut ole mikään kansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin paljon isompi ja rehellisempi ja isänmaallisempi ja moraaliltaan fiksumpi kaikissa asioissa, kuin teidän joka asian sotkijoiden turaajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kohtaa tota kirjoitusta mainittiin persut!? Tai ehkä ennemminkin: Missä kohtaa aistiharhaasi kuvittelit näkeväsi että siinä lukee jossain kohtaa persut!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kohtaa tota kirjoitusta mainittiin persut!? Tai ehkä ennemminkin: Missä kohtaa aistiharhaasi kuvittelit näkeväsi että siinä lukee jossain kohtaa persut!?
En minä voi sille mitään että persut ovat onnettomia.
- Anonyymi
Ei se mikään ihme ole kun pääministeri naurattaa vihreä siirtymä jutuillaan kun teollisuus katoaa suomesta !
Kansa nauraa kippurassa viherkommareiden jutuille :D :D - Anonyymi
Ei tuo vaikuta, koska siitä huolimatta Perus-Suomalaiset ovat voittamassa vaalit.
- Anonyymi
Jospa onnellisuus on persujen ansiota.
Osa onnesta tulee jo siitä, että ei koe yhteenkuuluvuutta noihin kaikkea haukkuviin kaikesta valittajiin.
- Anonyymi
Varmaankin totta, koska Suomen onnellisuuden nousujohteinen trendi on näyttänyt kulkevan käsi-kädessä perussuomalaisten kannatuksen vastaavan trendin kanssa?
- Anonyymi
Osa onnesta tulee jo siitä, että ei koe yhteenkuuluvuutta noihin kaikkea haukkuviin kaikesta valittajiin.
Tarkoitit varmaan niitä, jotka vinkuvat ja valittavat itse nostattamastaan "rasismista"ja Raamatun sanan loukkaavuudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitit varmaan niitä, jotka vinkuvat ja valittavat itse nostattamastaan "rasismista"ja Raamatun sanan loukkaavuudesta.
Heh. Lahkolaiset nyt ovat jopa persuissakin vähemmistö.
Anonyymi kirjoitti:
Heh. Lahkolaiset nyt ovat jopa persuissakin vähemmistö.
Mutta lahkolaisten suuri enemmistö kannattaa persuja, koska siellä heidän seksuaalivähemmistöihin ja muslimeihin kohdistuva inhonsa, ihmis- ja naisvihansa, tieteenvastaisuutensa ja salaliittokiihkoilunsa ovat salonkikelpoisia eikä kukaan lausu niistä ainakaan kovin raskasta moitteen sanaa. Kaikissa muissa suurehkoissa puolueissa he joutuisivat pitämän hyttysansansa sangen visusti kiinni.
Se että Mestari juuri muistutti tieteen todellakin tuottavan luulemista parempaa tietoa on tässä leikissä lähinnä pyöristystappio, jolle ei persuskovainen anna sen suurempaa painoa.Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin totta, koska Suomen onnellisuuden nousujohteinen trendi on näyttänyt kulkevan käsi-kädessä perussuomalaisten kannatuksen vastaavan trendin kanssa?
Perussuomalaisten optimismi, positiivisuus, ystävällisyys ja tulevaisuususko ovat selvästi tarttuvaa laatua! 🤣
- Anonyymi
Onnen toi kunnon talvi, lumineen, pakkasineen. Lumiukkoja tehty, pulkkamäessä lasketeltu, hiihdetty, luisteltu, toppavaatteet pysyneet puhtaina, eteisen kuramatto kuivana. Terveinä oltu, ruoka ja unet maittaneet raikkaassa ulkoilmassa liikkumisen jälkeen. Päivä kerrallaan tätä onnea ollut tänä talvena.
- Anonyymi
Onnellisessa suomessa melkein 10% väestöstä syö masennuslääkkeitä, itsemurhien määrä korkea ja autokanta kuin oltais euroopan kuubassa..
- Anonyymi
Persujen työ on tuottanut tulosta
- Anonyymi
Mikä työ? Laitahan muutama esimerkki.
- Anonyymi
Onnellisuus riippuu siitä keneltä kysytään!!! Onnellisuus sana on minusta aika????. Puhuttais tyytyväisyydestä ollaanko kuinka moni on!!!.
- Anonyymi
Turvapaikkaturistit ovat erityisen onnellisia täydellä ylläpidolla
- Anonyymi
Tuokin tutkimus on propagandaa.
Meille uskotellaan että meillä menee hyvin Euroopan unionin osana.
Jos jollain on elämässä vaikeuksia, täytyy vika olla pelkästään itsessä, koska kaikki muut ovat onnellisia.
Päättäjät tekevät pelkästään oikeita päätöksiä, koska kaikki muut ovat onnellisia, minun ongelmani johtuvat yksinomaan minusta itsestäni.
Kyllä itsestään täytyy vastuu kantaa, mutta esim. ravintola-alan yrittäjät tuskin ovat itse aiheuttaneet ahdinkoaan nyt. - Anonyymi
Suomen talouskasvu on seitsemänneksi hitainta koko maailmassa. Koko tutkimus onnellisuudesta täyttä soopaa
- Anonyymi
Soot nyt tainnu valitettavasti ymmärtää ton perussuomalaisuuden IIIIIHAN päinvastaisesti kuin mitä se ihan aikuisten oikeasti on? :)
Koska Perussuomalaiset on suvereenisti Suomen isänmaallisin (ja monasti tuntuu että myös AInoa sellainen!) puolue. Joten he jos ketkä on pelkästään iloisia siitä jos Suomi pärjää ihan missä tahansa kansainvälisessä vertailussa! :) Tai noh? Ehkei IHAN kaikissa sentään? Kuten esimerkiksi matujen määrässä asukasta kohden? :D - Anonyymi
Onnellisuudesta en tiedä mutta ainakin maailman kallein maa on. Sen huomaa jokainen joka käy töissä ja yrittää itsensä omilla rahoillaan elättää.
- Anonyymi
Ilmeisesti Stadin huumekauppa on lisääntynyt, saanti parantunut ja valikoima monipuolistunut uusien myyjäryhmien ansiosta.
- Anonyymi
Onneks et sentään täsmentänyt tarkemmin tota ”myyjäryhmien” kohtaa, tai oisit ollu kusessa? :P
- Anonyymi
Mie olen nykyään niin onnellinen, kun on tätä monikulttuuria, jota verovaroin pitää kustantaa.
- Anonyymi
Suomalaisten onnellisuus on harhaa ! Kaikki mielummin muuttaisivat Espanjaan asumaan kuin katselisivat tikkitakkisia suupielet alaspäin kulkevia tukka hajallaan laahustavia läskiperseitä. Kaikki näyttävät tooooooodella iloisilta ja tyytyväisiltä :D :D
- Anonyymi
Kun vitutus menee yli niin se alkaa jo naurattaa ja siihen pohjautuu suomen ns onnellisuus. Hullujenhuoneella on myös paljon onnellisia !
- Anonyymi
Minulle nautinnon voi tuottaa vain vihainen persu joka on maahanmuuttovastainen. Itse harrastan monikulttuurisia suhteita maahanmuuttajamisesten kanssa ja he ovat karismaattisia ja nastoja maailmanmiehiä
- Anonyymi
Joko joudut nigabbia tai burghaa käyttämään ruskeasilmäisten mieliksi!
- Anonyymi
Persuista en tiedä mutta Suomessa on kyllä valtavasti pahoinvointia. Koskelan surmat ja kaikki. Tuloerot ovat kasvaneet ja köyhyys lisääntynyt. Suomihan on vieläkin Euroopan väkivaltaisin maa.
- Anonyymi
"Suomihan on vieläkin Euroopan väkivaltaisin maa." Niin, vaikka suomessa on euroopan vähiten pakolaisia ja maahanmuuttajia. Heillä on leppoisan tasaava vaikutus kansaan. Make love not war.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Suomihan on vieläkin Euroopan väkivaltaisin maa." Niin, vaikka suomessa on euroopan vähiten pakolaisia ja maahanmuuttajia. Heillä on leppoisan tasaava vaikutus kansaan. Make love not war.
”Euroopan VÄHITEN matuja”!?
LINKKI! - Anonyymi
Ja ei se pidä näköjään paikkaansa toi ”väkivaltaisin maa” trollinnekaan! :)
Ainakin jos henkirikoksia katsotaan. Jopa rakkaassa länsinaapurissamme tapetaan enemmän porukkaa asukasta kohden kuin täällä.
*trololooo* 🤡
- Anonyymi
Ei ihmisistä tule yhtään onnellisempia millään "tutkimuksilla" ?🤣😭😂👍
- Anonyymi
Onko siis haastateltu 5.6 miljoonaa ihmistä vai joitakin satoja/tuhansia. Hölynpölyä koko onnelisuustilasto, joku voi olla toiset taas ei.
- Anonyymi
Tämä on asia mitä ei pidä väheksyä. Pohjoismaalainen hyvinvointivaltiomalli on useasti osoittanut toimivuutensa. Vaikka tätä mallia ollaan ympäri maailman ihastuksella seurattu, niin siihen on vaikea päästä, jos yhteiskuntarakenne on ollut jotain aivan muuta. Ja siihen aivan muuta suuntaan ollaan täälläkin menossa peruuttamattomasti.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133768Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283078Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2782891Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin71961- 2321600
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61360- 751281
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2021235Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41071Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi321055