Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioissa on kolme: Mausteinen kana ja kasvikset, Lempeä jauheliha ja kasvikset sekä Metsäsienet ja juusto.
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/suomalainen-menestysresepti-voittaja-terhi-kinnari-voitto-todistaa-etta-suuria-asioita-voi?s24
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

80
3075
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman muuta.
- Anonyymi
am am sanoi lehmä
- Anonyymi
En varmaankaan, jos ja kun niissä on sipulia ja tai valkosipulia.
- Anonyymi
Kauan sitten hyvin - ellei ihan perusteellisesti - tuntemani kaveri sanoi samoin sanoin. Joka ruuassa oli kuitenkin sipulia siinä muodossa, ettei se ollut nähtävissä. Söi kuin äikään poika ja kehuikin vielä päälle päätteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauan sitten hyvin - ellei ihan perusteellisesti - tuntemani kaveri sanoi samoin sanoin. Joka ruuassa oli kuitenkin sipulia siinä muodossa, ettei se ollut nähtävissä. Söi kuin äikään poika ja kehuikin vielä päälle päätteeksi.
Miksiköhän te makuaistittomat kehutte aina sipulia kun ette kuitenkaan maista :D
Minua on yritetty huijata lukuisia ketoja ja aina olen huomannut. Tuoreena laitettua en syö koskaan, onpa paistettu tai keitetty, mutta kuivattuna jauheena voi mennä ellei ole liikaa, hyvä ksotaa sitten piereskelemällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksiköhän te makuaistittomat kehutte aina sipulia kun ette kuitenkaan maista :D
Minua on yritetty huijata lukuisia ketoja ja aina olen huomannut. Tuoreena laitettua en syö koskaan, onpa paistettu tai keitetty, mutta kuivattuna jauheena voi mennä ellei ole liikaa, hyvä ksotaa sitten piereskelemällä.Juuri sipuli on se, joka ruualle antaa makua. Ja hyvin haudutettu sipuli on niin makeaa, että et huomaa satavarmasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sipulia minun tekemässäni ruuassa. Ei mitään sipulin sukuisia kasveja minun keittiössäni näy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri sipuli on se, joka ruualle antaa makua. Ja hyvin haudutettu sipuli on niin makeaa, että et huomaa satavarmasti.
100 varmasti huomaan ja haistan, jos ruuassa on sipulia. Jää silloin syömättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua on yritetty huijata lukuisia ketoja ja aina olen huomannut. Tuoreena laitettua en syö koskaan, onpa paistettu tai keitetty, mutta kuivattuna jauheena voi mennä ellei ole liikaa, hyvä ksotaa sitten piereskelemällä.Miksi teitä ruokaongelmaisia on niiin hlvt:n paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi teitä ruokaongelmaisia on niiin hlvt:n paljon.
Jo päiväkoti-ikäiset osaavat sanoa ETTEIVÄT TYKKÄÄ!!! KOTOAHAN tämä tieto on tullut....maku ei koskaan kehity kun ei maisteta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo päiväkoti-ikäiset osaavat sanoa ETTEIVÄT TYKKÄÄ!!! KOTOAHAN tämä tieto on tullut....maku ei koskaan kehity kun ei maisteta
Juurikin noin on asiain laita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
100 varmasti huomaan ja haistan, jos ruuassa on sipulia. Jää silloin syömättä.
Satavarmasti et, jos minä laittaisin ruuan. Aikanaan opettelin sen piilotushomman niiin hyvin, sattuneesta syystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs työkaveri kertoi että ei voi syödä sipulia, kuitenkin keittiömme kokit syöttivät hänelle sipulia todella paljon oli jauhettuna soseena runsaalla chilillä maustettuna ym, vuosien päästä kerroin hänelle, oli hieman nolo? Onneksi jäi silloin eläkkeelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs työkaveri kertoi että ei voi syödä sipulia, kuitenkin keittiömme kokit syöttivät hänelle sipulia todella paljon oli jauhettuna soseena runsaalla chilillä maustettuna ym, vuosien päästä kerroin hänelle, oli hieman nolo? Onneksi jäi silloin eläkkeelle.
Sairasta! Miksi jollekin pitää syöttää salaa jotain mitä ei halua syödä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei syönyt sipulia, mutta chiliä kuitenkin. Sipuli ei taatusti maistu chilin läpi eikä muutenkaan, jos se on kunnolla haudutettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi teitä ruokaongelmaisia on niiin hlvt:n paljon.
Miksi teitä tuomitsioita on, mahdollisesti vielä enmän? Yidätkö että ruoka on lääke?Oikea ruokavalio on joskus valtavirran mielipiteiden vastainen! Ruoka on terveydelle ja toimintakyvylle, tärkeä! Ja joskus, myös räätälöity yksilön, hyvinvoinnin maksimoinniksi!
Myönnän sen, että lapsen ruokakiukut saattavat johtua, aikuisten, omista ruokaahdistuksita. Mutta ihan voi, olla myös kyse ihan alitajuisesta tiedosta, ettei vaan pysty syömään joitain ruokia.
Täytyy vaan toivoa etet ole joku, päiväkoti kokki, joka vaikutta asenteellaan ja luo ruokapelkoa, ehdottomuudellaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satavarmasti et, jos minä laittaisin ruuan. Aikanaan opettelin sen piilotushomman niiin hyvin, sattuneesta syystä.
Et onnistu hajua piilottamaan. Kotonasi haisee sipuli, jos ruokaan olet sipulia laittanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et onnistu hajua piilottamaan. Kotonasi haisee sipuli, jos ruokaan olet sipulia laittanut.
Mutta se on mielestäni hyvä tuoksu. Ja kokkailuiden tuoksut haihtuu kyllä huoneilmasta melko nopeastikin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos inhoaa sipulia eikä korona ole vienyt makuaistia niin maistaa aivan varmasti onpa tehty miten tahansa tai yritetty peittää chilillä. Chilihän onkin hyvä, mutta miksi sitä sipulia pitäisi edes laittaa ellei itsekään halua maistaa.
- Anonyymi
Ainoa aikaisempien kausien ruokaa jota olen maistaanut on Rostis. En käy kovinkan usei s kaupoissa, joten yhden käden sormet riittää laskemaan maistamiskerrat.
- Anonyymi
Kannattaa maistaa Boltsi kaura-siemenpyöryköitä ne on oikeasti hyviä.
Olivat tuossa ohjelmassa vuonna 2019 ja voittivat lopuksi. 🙂
- Anonyymi
Taatusti maistan, niitä saa jo kaupoista. Myös ne röstivohvelit, sitkas näkkäri, Silpan piiraat ja pitsamuffinit kiinnostaa. Ainoa mitä en osta on ne pirtelöt.
Kovan työn takana on tuotekehittely, hattua nostan jokaiselle ja kuulostaa, että onnistuneita ja mikä parasta paljon käytetty kotimaassa tuotettuja raaka-aineita.
Vasta maistettuani tiedän ostanko uudelleen.- Anonyymi
Sitkas näkkäri aika tavallinen ruisleipä
- Anonyymi
Pirtelö olisi hyvä, ettei mitään turhaa terveysjuomaa. Ne hyllyjentäyte proteiinipirtelöt eivät ole perinteistä pirtelöä nähneetkän. Valitettavasti siinäkin vika, mikä lähes kaikissa: laktoosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitkas näkkäri aika tavallinen ruisleipä
Sitkas paras tuote, koska ainoa, mitä voisi syödä: laktoositon.
- Anonyymi
Todellakin maistaisin, kuulostavat herkullisita ja terveellisiltä.
- Anonyymi
Jos raaskii ostaa...
- Anonyymi
Aion maistaa voittajaa, sekä myös ainakin piirasia ja pitsamuffineja. Ehkä myös röstivohvelit tulevat maistelluksi jossakin vaiheessa, ovat vain mielestäni aika hinnakkaita, Prisman sivulta katselin.
mulle käy kaikki ruoka hattu pois päästä kun syödään ja pipo kans
- Anonyymi
Ja kännykkä kädestä..ei kuulu ruokailu tapoihin.
- Anonyymi
Ostin jo tuon ja minusta se oli oikein hyvä. Seuraavaksi täytyy testata tuo pizzamuffinsi ja uskoisin että sekin on hyvä.
- Anonyymi
Ostan heti kun tulevat myyntiin.
- Anonyymi
Kinnarin tuotteita tottakai ekana, mutta tulee harvoin käytyä s-kaupoissa, kun Lidl ja CM ovat hyviä kauppoja ja lähellä.
S - kaupoissa asiakkaat heiluu ja huitoo mölyävät kuin köyhä jouluostoksilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kinnarin tuotteita tottakai ekana, mutta tulee harvoin käytyä s-kaupoissa, kun Lidl ja CM ovat hyviä kauppoja ja lähellä.
S - kaupoissa asiakkaat heiluu ja huitoo mölyävät kuin köyhä jouluostoksilla.No k- kapoissa ja lidlissä kävijät ovat sinun mittapuulla tyhmiä kun tyhmäähän on maksaa liikaa.
- Anonyymi
Itse testasin nuo Silpan piiraset ja tykkäsin niistä kovasti. Ostan varmasti jossain vaiheessa uudestaan ja seuraavaksi on kokeiltava nuo pizzamuffinit.
- Anonyymi
En maista voittajaruokia. Suomessa työnnetään kauraa joka paikkaan jukurtista alkaen. En tykkää kaurasta, ruista sen olla pitää.
- Anonyymi
Vaihtelu virkistää. Kuulostat jämähtäneeltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihtelu virkistää. Kuulostat jämähtäneeltä.
Marisijoita löytyy aina...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marisijoita löytyy aina...
Yeap, marina on mukavaa, kun / jos muuta ei osaa.
- Anonyymi
Juuri söin Metsäsieni juustokaura-aterian ja eilen testasin pizzamuffinit.
Oli kyllä hyviä. Ostan uudelleenkin.- Anonyymi
Samoin , meni jatkoon molemmat
- Anonyymi
Broilerinkasvatus on laillistettua eläinrääkkäys. En syö kanaruokia (jotka tänäpäivänä ovat de facto broileriruokia).
- Anonyymi
Kanaruoat ovat ihan parasta, mureita ja maukkaita. Myös naudasta tehty liharuoka maistuu. Jauheliha on parhaimmillaan vähärasvaisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kanaruoat ovat ihan parasta, mureita ja maukkaita. Myös naudasta tehty liharuoka maistuu. Jauheliha on parhaimmillaan vähärasvaisena.
Makuasioista jokaisella on oma käsityksensä. Samoin toki eettisyydestä, mutta perustellusti voi väittää, että teollinen broierinkasvatus ei ole eettistä.
Suomessa teurastetaan vuodessa 80 miljoonaa broileria. Kasvatuksessa "hävikki" on n.3% broilereista, joka käytännössä tarkoittaa kuoliaaksi kasvatushalleissa kituneita eläimiä. Niitä on vuodessa siis 2,4 miljoonaa eli tuhansia joka päivä, useita joka minuutti.
Broilerikasvattamojen "terveydenhuolto" on sitä, että kuolleiden broilereiden raadot kerätään kerran vuorokaudessa hävitettäväksi. Eläimille saa tuottaa kärsimystä, kun se on taloudellisesti perusteltua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makuasioista jokaisella on oma käsityksensä. Samoin toki eettisyydestä, mutta perustellusti voi väittää, että teollinen broierinkasvatus ei ole eettistä.
Suomessa teurastetaan vuodessa 80 miljoonaa broileria. Kasvatuksessa "hävikki" on n.3% broilereista, joka käytännössä tarkoittaa kuoliaaksi kasvatushalleissa kituneita eläimiä. Niitä on vuodessa siis 2,4 miljoonaa eli tuhansia joka päivä, useita joka minuutti.
Broilerikasvattamojen "terveydenhuolto" on sitä, että kuolleiden broilereiden raadot kerätään kerran vuorokaudessa hävitettäväksi. Eläimille saa tuottaa kärsimystä, kun se on taloudellisesti perusteltua.Rakin omistajat vihaa eläimiä kun syöttävät rakeilleen valtavsti lihaa. Ihmisillä tuotantoeläinten käyttö säästää villieläimiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Broileri on muuten hyvää ja vanhan ajan kanaviillokki myös, mutta broilerijauhelihasta en tykkää yhtään.
Mikä ettei. olen syönyt kaurasta valmistettuja tuotteita muitakin kuin kaurapuuroa ja kauraleipää, esim. kauran jyviä riisin tapaan ruuan lisäkkeenä, kaurajäätelöä ja kaurajugurttia(maidoton, vegaaninen, esim. Aitokaura metsämarja).
- Anonyymi
En maista, koska olen vegaani ja metsäsienetkin on pilattu juustolla. En pidä myöskään nyhtökaurasta , koska se on möhjöä koostumukseltaan. Pavut papuina ja kaura kaurana.
- Anonyymi
Söin äsken tuon mausteinen kana version ja olihan se ihan saakelin hyvä, aivan varmasti ostan uudelleen. Hintakin oli ihan o.k eli ei mitenkään ylihinnoiteltu.
Kakkaa kaikki.
- Anonyymi
Olet erehtynyt. Yläpäästä panaan alas ruokaa eli ravintoa. Alapäästä tulee sitten tulos ulos.
- Anonyymi
Ei mitään missä sipulia tai jos hinta yli 10€/kg.
- Anonyymi
Sipuli on terveysruokaa. Antioksidantteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sipuli on terveysruokaa. Antioksidantteja.
Antipksidantteja saa eniten parhaan malkuisista ruoista, hedelmistä, marjoista jne, ei sen takia tarvitse oksettavaa sipulia syödä.
- Anonyymi
Valitettavasti puoliso katsonut ohjelmaa ja osti piiraset, itselle riitti yksi haukkaus.
Hinta tähtitieteellinen, halvemmalla saat vaikka 9 kpl:en pussillisen pakastepasteijoita, missä yli tuplat syötävää ja HYVÄ MAKU!!! - Anonyymi
Jäi epäselväksi nyt tuo kaurapohjaisuus. Jos proteiini on eläinperäisiä niin mikä siinä on se kaurapohja. Jos kaurakerma on höysteenä se ei ole mikään pohja.
- Anonyymi
Oli kokeiltava tämä uutuus nimeltä Sitkas tuorenäkkäri ja oli kyllä erittäin hyvä uusi tuttavuus. Ei se kyllä mun mielestä mitään näkkäriä ollu mutta maku oli todella hyvä ja tästä tuli yksi mun suosikeista leipien suhteen, suosittelen kokeilelemaan.
- Anonyymi
Röstivohveleiden hinta oli aivan järkyttävä, 6 euroa pussi joten ne jäivät kyllä kaupan pakaste altaaseen ja matkaan lähti nuo piiraset jotka olivat maultaan kyllä hyviä
- Anonyymi
Perunaa voi laittaa itsekin vohveli- tai lettutaikinaan, tulee halpaa ruokaa.
- Anonyymi
Tuorenäkkäristä en ymmärrä, mikä siitä näkkärin tekee? Pysymme Ruispaloissa ja jätän tuorenäkkärin, Piiraset sekä kaiken muun ”ylihintaisista menestystuotteista” kauppaan.
Vetoja, moniko uutuustuotteista vuoden päästä kauppojen valikoimassa? - Anonyymi
En ymmärrä miksi kasvispohjaisten ruokien pitää maistua lihalta?
- Anonyymi
Mitä ihmettä…maksaako noi röstiperunat tosiaan 6 egee. No jo on perunalla hintaa joten ei lähde kyllä mun matkaan.
En syö valmisruokia ylipäätään. Ihan sama onko ne vegeä vai lihaa. Jotain ultraprosessoitua moskaa ne kuitenkin on.
Saastaa. Ilmoittakaa viranomaisille! Heti!
- Anonyymi
Maistakaa, ennen kun arvosteletten 😋
- Anonyymi
Tuo metsäsienet & juusto ateria kuulostaa hyvältä, aion maistaa.
Samoin nuo juustopohjaiset piiraset aion maistaa, olen juuston ystävä. 😊
Sekä tuon pirtelön molemmissa mauissa, miksi ei. ☺️ - Anonyymi
Onnea voittajille.
En voi syödä mitään eineksiä, ehkä osan pinaattikeitoista voisin.
Mutta innostuin kokeilemaan tätä >https://myllarin.fi/tuotteet/myllarin-gluteeniton-pitkajyvainen-kaura-950-g/
Käytetään kuin riisiä ja on huikeasti proteiinia ja kuitua, hintakin mukava. Muutenkin olen lisännyt kasviksia ja kirjoitellut niistä tänne>https://keskustelu.suomi24.fi/t/17491962/jauhelihapullat-saasta-4-50-valmistuskerralta - Anonyymi
Kaikkia olen maistanut. Äärettömän hyviä paitsi pizzamuffini, joka oli hintaansa nähden aivan liian pieni ja kova.
- Anonyymi
Mikrossa varmaan pehmenee.
- Anonyymi
Jokos pottumuussia ja läskisoosia saa valmispakkauksessa.🤣
- Anonyymi
Tämä resepti formaatti oli mielestäni aiemminkin uteliaisuuttani otin ja maistoin tuotteita. Se kerta riitti ei kiitos ikinä.
- Anonyymi
Toi sitkas on kyl ihan saakelin hyvä, muut viel maistamati.
- Anonyymi
Mistä tiedät hyvyyden maistamatta?
- Anonyymi
En maistaisi, ei houkuttele ulkonäkö.
- Anonyymi
Maistoin jo kanapaistosta, eikä se minuun vaikutusta tehnyt. Olihan se syötävää, hyvin maustettua, mutta tuskin ostan toistamiseen. Ideana käyttää kauraa valmisruokiin on kyllä erinomainen, mutta ei kai siitä kaikkien tarvitse tykätä.
- Anonyymi
Toissa päivänä söin Kinnarin mausteinen kana, oli joku mauste joka puski läpi.? Juuri äsken söin Silpan pinaatti-juusto piirasen ja ihan ok, tosin mietin miksi lämmitys ohjeen mukaan only uunissa tai airfryerissa, koska en omista airfryeria uunin lämmitys parin piirakan takia vähä liikaa. Lisäksi hinta aika kallis uusille tuotteille olisi olettanut aluksi ehkä edullisempia hintoja.
- Anonyymi
Maistoin kana- sekä jauheliha versioita ja yllätyin positiivisesti. Mausteisuus ja suutuntuma olivat hyvät. Ostan kyllä toistenkin. Sienistä en pidä joten sen jätän kaupan hyllylle.
Yleensä valmisruokia täytyy itse maustella, mutta näitä ei tarvinnut. - Anonyymi
Olen jälkiuunileivän ja ruispalojen ystävä. Nyt maistoin Sitkasta. Oli ihan hyvää. Syömisen aikana sai miettiä ohjelmassa nähtyä leipomoa ja henkilökuntaa. Kyllä voisin ostaa toisenkin kerran. Mutta... Olin ehkä jotenkin joutunut väärien mielikuvien valtaan. Joskus eväsnäkkäri oli imenyt voin ja muuttunut kosteammaksi ja sitkeämmäksi mutta erittäin herkulliseksi syötäväksi. Tämä mielikuva oli kun ostin Sitkaan. Leipä oli vaan leipä. Jos hinta on sama kuin muilla ruispaloilla niin ostan kuitenkin. Tuskin maistan muita kilpailun tuotteita. Silti en lyttää yrittäjiä koska kaikkien on keksittävä bisnesideoita miten saadaan verotuloja valtiolle.
- Anonyymi
Itse kävin hakemassa s-kaupasta tuon sitkas ”tuorenäkkärin” ja olihan pirun hyvä leipä vaikka en siitä mitenkään näkkäriä tunnistanut. Kokeilin myös laittaa sen hetkeksi leivänpaahtimeen ja niin se oli jopa vielä parempaa. Ostan varmasti uudestaan tämän leivän.
- Anonyymi
Mausteinen kana ja kasvikset, lempeä jauhelihaa maistoin😮💨aika pettymys oli,tulinen maku molemmissa,tosi pieni onneton vuoka,kallista,juurekset raakoja ja aamulla vielä närästi niin purusti.Ei kiitos enää ja hyllyyn jäävät.’Närästää’
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miika elomo
Miika elomo meni naimisiin 4.2 Maria aution kanssa. Onko tämä sama Maria Autio joka seurusteli Jare brandin kans ja meni9112952- 2512846
Kuinka löytää uusi rakas rinnalle yli 60 vuotiaana naisena? Avuksi Tinder vai mikä?
Kaikki tahtoo rakastaa iästä riippumatta. Kysymys kuuluukin, mistä löytää miehiä, kun ikää alkaa olla mittarissa: harras771847MTV: Erika Vikman paljastaa pitkäksi venähtäneestä juhlimisesta UMK-voiton jälkeen: "En mä..."
Onnea UMK-voitosta, Erika Vikman! ICH KOMME! Ja tsemppiä toukokuiseen Euroviisu-mittelöön Sveitsissä. Lue Erikan juhlai671679Salametsästys käräjille tänään
Joutsenia, haukkoja, ahmoja, pantasusia, jopa ilveksen pentuja ja haikaroita.... Kuvottaa kuinka kaunista isänmaatamme o1551406Olet paljon ajatuksissani
Olen väsynyt tähän. Siihen miten paljon olen tuntenut. Miten epätoivoista kaikki on ollut. Unessa me suudellaan intohimo141160- 1931042
Ehkä en ollut oikeudenmukainen sua, naista kohtaan
En silloin voinut painottaa sun kokemusta oikealla tavalla. Jos sen ymmärsin niin en tarpeeksi. Joten ehkä sulla oli p651032Joko on aika varattu?
Mihin maailma on menossa? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ac96ac52-8bf2-46d1-933b-60a6056d6075 Bianca "sensor229982- 92934