"Ihmisten on kuoltava"
Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy muuttua ainakin vähän”
Satavuotiaita tulee olemaan Suomessa yhä enemmän. Ongelmana on, että suomalaista yhteiskuntaa ei ole suunniteltu näin pitkäikäisiä kansalaisia varten.
Siksi edessä on vielä isoja myllerryksiä, arvioi Tampereen yliopiston gerontologian professori Anu Sirén."
https://yle.fi/a/74-20137964
Suomessa eletään liian pitkään
556
6390
Vastaukset
- Anonyymi
Niin pitkään ja pitkään suurin osa kavereista kuollut ennen eläkeikää johonkin sairauteen miehellä joka ollut koko ikänsä työelämässä elinikä noin 70v aika harva mies elää 80 vuotiaaksi. Naiset tuntuu elävän vaikkakin vanhemmat nuoret naiset taas kiskoo tupakkaa ja alkomahoolia ja varmaan huumeita mikä lyhentää elonpolkuja merkittävästi. Nim.61
- Anonyymi
Lihavat kuluttaa suuren osan kansan veroista.
- Anonyymi
Nimenomaan.
Kyseinen muija elää illuusioissa kuten kaikki murhaajat.
Ei tässäkään kaupungissa ole kuin 2 sata vuotiasta ja koko ajan kuolee nuorempia.
Nuo himoitsee eutanasiaa kaikille jotka ei sovi heidän illuusioihinsa. Siksi valehtelevat koko ajan "suurista ikäluokista".
Jos noiden valheet pitäisi paikkansa niin olisi joka päivä lehdissä onnittelu artikkeleita satavuotiaita haastateltaessa.
Mikä lie tämänkin kalliin virkailijan työn tärkeys ja palkkaus? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan.
Ei tässäkään kaupungissa ole kuin 2 sata vuotiasta ja koko ajan kuolee nuorempia.
Nuo himoitsee eutanasiaa kaikille jotka ei sovi heidän illuusioihinsa. Siksi valehtelevat koko ajan "suurista ikäluokista".
Jos noiden valheet pitäisi paikkansa niin olisi joka päivä lehdissä onnittelu artikkeleita satavuotiaita haastateltaessa.
Mikä lie tämänkin kalliin virkailijan työn tärkeys ja palkkaus?Nopeutetaan mamutusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nopeutetaan mamutusta.
Hauska mutta paras ehdotus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan.
Mikä lie tämänkin kalliin virkailijan työn tärkeys ja palkkaus?Tämä asia on ihan samalla tavalla muissakin Pohjoismaissa. Ihmiset elävät kauemmin kuin miten elivät ennen. Ei pitäisi tietäville olla mikään yllätys.
Olisko nuo uudet sote muutokset niitä jotka pienentävät elin ikää, kun menee lääkäriin niin aina sama juttu jokaisella sanotaan että vanhuus sen tekee että olet sairas , joten kaikki sairaudet eivät eiipiåu mitenkään vanhuudesta
Jokainen kertoo ettei heitä oteta vakavasti terveyskeskuksessa.
Tottakai ihmiset elävät kauemmin kun syövät terveellistä ruokaa , eivät kärsi ravinnon puutteesta.ämutta kaikki minun ystäväni jotka ovat kuolleet viimeisen neljän vuoden aikana ei kukaan ollut edes 80 täyttänyt , joten niitä ystäviä oli monia .monella syöpä , joillakin sydän tauti , jotkut menehtyivät Koronan kynsiin , viime viikollakin yksi tuttu nainen taas menehtyi hänellä oli korona ja sydän ei kestänyt . Joten ne tilastot ei niin aina pidä paikkaansa .onhan niitä todella vanhojakin. Olemassa mutta niin on ollut niin kauan kun minä olen elänyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.laihat ne lääkäreitä työllistävät on tosi. Joka näppy pitää näyttää ja esitellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan.
Mikä lie tämänkin kalliin virkailijan työn tärkeys ja palkkaus?Minä ihmettelin kerran miten yksi sata vuotias näki ikkunasta linja-autojen mainostekstit ilman silmälaseja itse en nähnyt niitä lasienkaan kanssa , kysyin heidän hoitajiltaan miten se voi olla mahdollista , kukaan ei osannut antaa vastausta muuta kun että oli hyvät geenit varmaan.
Että näitä erikois tapauksia on vanhojen keskuudessa , niin että paljon. Vielä puuttuu tietoa ihmiskropasta vaikka paljon siitä tiedetäänkin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan.
Mikä lie tämänkin kalliin virkailijan työn tärkeys ja palkkaus?Karmeaa jos tyypillä on vielä lapsia, ovat sekaisein ilmeisesti hekin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ihmettelin kerran miten yksi sata vuotias näki ikkunasta linja-autojen mainostekstit ilman silmälaseja itse en nähnyt niitä lasienkaan kanssa , kysyin heidän hoitajiltaan miten se voi olla mahdollista , kukaan ei osannut antaa vastausta muuta kun että oli hyvät geenit varmaan.
Että näitä erikois tapauksia on vanhojen keskuudessa , niin että paljon. Vielä puuttuu tietoa ihmiskropasta vaikka paljon siitä tiedetäänkinSatavuotiaalle oli tehty kaihileikkaus. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi Suomen valtiojohto haluaa Suomen joutuvan sotaan, saadaan ihmisiä tapettua vanhimmasta päästä kun reserviläisikä nousee 65 vuoteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi Suomen valtiojohto haluaa Suomen joutuvan sotaan, saadaan ihmisiä tapettua vanhimmasta päästä kun reserviläisikä nousee 65 vuoteen.
Tuo on totta joka sana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ihmettelin kerran miten yksi sata vuotias näki ikkunasta linja-autojen mainostekstit ilman silmälaseja itse en nähnyt niitä lasienkaan kanssa , kysyin heidän hoitajiltaan miten se voi olla mahdollista , kukaan ei osannut antaa vastausta muuta kun että oli hyvät geenit varmaan.
Että näitä erikois tapauksia on vanhojen keskuudessa , niin että paljon. Vielä puuttuu tietoa ihmiskropasta vaikka paljon siitä tiedetäänkinKun lukee viikoittain kuolinilmoituksia seurakuntalehdestä, niin joka viikko on kymmenittäin kuolleita vanhuksia ja kun joka kunnassa on samanlaisia ilmoituksia, niin kyllä vanhuksia kuoleekin, joskin joukossa on aina nuorempiakin, jopa lapsiakin, ikävä kyllä!
Tuskin kannattaa olla huoliussaan nuorempien meidän vanhusten elinpäivien tähden!
Siitä kannattaisi olla huolissaan, kun nykyajan nuoret kärsivät mielenterveyden haitoista eivätkä ole kykeneviä työelämään!
Ei moinen ennen vanhaan tullut kysymykseenkään! Kaikki työikäiset vain töihin! Annetaan vanhusten elää niin kauan kuin Luoja elinpäiviä suo, ei kannata kadehtia heitä, he ovat työeläkkeensä ansainneet! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta joka sana.
Mikä oli todistettava!! Tämä kannanottaja muistaa aina antaa painavan sanansa!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että näitä erikois tapauksia on vanhojen keskuudessa , niin että paljon. Vielä puuttuu tietoa ihmiskropasta vaikka paljon siitä tiedetäänkinOlettaa voi mitä tahansa, mutta vaikuttavia asioita on yhtä monta kuin mielipiteitäkin aina ravinnosta ulkoisiin altistuksiin, mutta voisi esittää kysymyksen jos ei itse tiennyt mitä linja-auton kyljessä lukee, niin mistä tiesi lukiko siinä se mitä pappa sanoi. Tietysti joku voi muistaakin mitä linja-auton kyljissä lukee, jos vaikka paljon liikkuu linja-autoilla. Näön tarkkuuden pystyy luotettavasti selvittämään optikon tekemällä näkötestillä jossa muistilla ei ole osaa eikä arpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa näin on, työterveysvastaanotolla liikkumattomuus ja riskilihavuus, ovat syypäitä 70% niistä vaivoista, joista tulevat valittelemaan ja reseptejä uusimaan. Reseptit voivat olla vuosia vanhoja, eikä niitä etenkään yksityisellä puolella kyseenalaisteta, vaan raha kelpaa ja kynä käy.
Asiakas ei edes itse ole huolestunut siitä, miten paljon lääkitys rajoittaa hänen kehonsa omaa kykyä uudistua ja tasapainottua. Ahon aikanaan ehdottama läskivero olisi tehnyt tähän mennessä jo ihmeitä kansanterveydellemme väkisinkin, nyt on jo paniikki asiassa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olettaa voi mitä tahansa, mutta vaikuttavia asioita on yhtä monta kuin mielipiteitäkin aina ravinnosta ulkoisiin altistuksiin, mutta voisi esittää kysymyksen jos ei itse tiennyt mitä linja-auton kyljessä lukee, niin mistä tiesi lukiko siinä se mitä pappa sanoi. Tietysti joku voi muistaakin mitä linja-auton kyljissä lukee, jos vaikka paljon liikkuu linja-autoilla. Näön tarkkuuden pystyy luotettavasti selvittämään optikon tekemällä näkötestillä jossa muistilla ei ole osaa eikä arpaa.
Näsäviisas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI PIDÄ PAIKKAANSA!!! Alle 100 Kg Ihmiset ovat LYHYTIKÄISIÄ siis Sairaita👽🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
- Anonyymi
Sama huomio täällä. n. 70 v iässä kaverit kuolleet vaikka osa on ollut himourheilijoitakin.
Nuoriso syö epäterveellisesti ja liikaa, huumeita käytetään varsin paljon yms. joten en usko tuohon tutkijan väitteeseen ollenkaan. Sairaalassa työni puolesta ne 100v ovat jostain syystä lähes kaikki sotaveteraaneja jotka ovat olleet rintamalla kovissa oloissa. Se kiinnostaisi enemmän onko sillä yhteyttä pitkään ikään, kun he ovat niin kovin tyytyväisiä eivätkä narise ja valita huonosta hoidosta eikä mistään muustakaan asiasta.? - Anonyymi
Mitä vanhoja.
Miksi Saara nauroi?
Herra koitteli jonka seurauksena Saara synnytti lapsen 700 vuoitiaana.
Mehän ollaan ihan poikasia. - Anonyymi
Turha prossan murehtia kuolemastani.Se tulee nopeasti ennen 80 vuotta kuten mrlkein kaikilla kavereillakin. Kysymys näyttää tulevan puolueilta jotka yrittävät siirtää taas kerran verorahoja itselleen vääriin tilastoihin vedoten ties mihin.. Huomattavaa on että tilastot kerätään menneisyydestä joka voi olla täysin totuuden vastainen.Suurin syy tuleviin kuolemiin on ruuan puute jota puolueet ei vieläkään käsitä lainkaan menneen vuosisadan yltäkylläisyyden takia.Siksi kaikkien ,myös puolueväen ja muiden ennustajien pitää itse tuottaa jonkin aikaa ruokansa kuokalla ja muilla toimivilla välineillä,jotta käsittäisivät jotain tulevaisuudesta ja elin-iästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että näitä erikois tapauksia on vanhojen keskuudessa , niin että paljon. Vielä puuttuu tietoa ihmiskropasta vaikka paljon siitä tiedetäänkinEi ollut kai käynyt silmälääkärissa`?Minulta meni näkö silmästä kokonaan kun kerran kävin.
- Anonyymi
Onneksi on älykkäitä planeetanpomoja jotka touhuavat viisaasti jotta kyseinen ongelma poistuu. Oblivion stout...
Anonyymi kirjoitti:
Satavuotiaalle oli tehty kaihileikkaus. 😂
Nykyään muuten voidaan silmän linssiksi vaihtaa moniteholinssi. Samalla leikkauksella pääsee eroon sekä kaihista, että ikänäöstä ja likinäköisyydestä. Itsekin olen ajatellut sitä vakavasti, vaikka ei vielä kaihia olekaan. Ajatus, että pääsisi eroon silmälaseista on huima. Olen ollut likinäköinen ihan lapsesta asti,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä asia on ihan samalla tavalla muissakin Pohjoismaissa. Ihmiset elävät kauemmin kuin miten elivät ennen. Ei pitäisi tietäville olla mikään yllätys.
Olisko nuo uudet sote muutokset niitä jotka pienentävät elin ikää, kun menee lääkäriin niin aina sama juttu jokaisella sanotaan että vanhuus sen tekee että olet sairas , joten kaikki sairaudet eivät eiipiåu mitenkään vanhuudesta
Tottakai ihmiset elävät kauemmin kun syövät terveellistä ruokaa , eivät kärsi ravinnon puutteesta.ämutta kaikki minun ystäväni jotka ovat kuolleet viimeisen neljän vuoden aikana ei kukaan ollut edes 80 täyttänyt , joten niitä ystäviä oli monia .monella syöpä , joillakin sydän tauti , jotkut menehtyivät Koronan kynsiin , viime viikollakin yksi tuttu nainen taas menehtyi hänellä oli korona ja sydän ei kestänyt . Joten ne tilastot ei niin aina pidä paikkaansa .onhan niitä todella vanhojakin. Olemassa mutta niin on ollut niin kauan kun minä olen elänytTuskin monet elää edes 80 vuotiaaksi jos sairastuu turha on hakea apua terveyskeskuksesta koska sieltä et saa on varaa työntää rahaa kaikkeen turhuuteen mutta mutta ei vanhusten eikä sairaiden hoitoon .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä asiantuntija voisi vaikka tappaa itsensä, hän voisi näin parantaa huoltosuhdetta? Ja tällaisille me maksetaan palkkaa veronmaksajien rahoilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa näin on, työterveysvastaanotolla liikkumattomuus ja riskilihavuus, ovat syypäitä 70% niistä vaivoista, joista tulevat valittelemaan ja reseptejä uusimaan. Reseptit voivat olla vuosia vanhoja, eikä niitä etenkään yksityisellä puolella kyseenalaisteta, vaan raha kelpaa ja kynä käy.
Asiakas ei edes itse ole huolestunut siitä, miten paljon lääkitys rajoittaa hänen kehonsa omaa kykyä uudistua ja tasapainottua. Ahon aikanaan ehdottama läskivero olisi tehnyt tähän mennessä jo ihmeitä kansanterveydellemme väkisinkin, nyt on jo paniikki asiassa!Oikeasti yksityisellä puolella ei tarvittaisi reseptejä ollenkaan. Kieltolaki on tulonsiirto lääkäreille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan.
Mikä lie tämänkin kalliin virkailijan työn tärkeys ja palkkaus?eutanasiaa pitää tarjota niille jotka ovat vakavasti sairaita esim liikuntakyvyttömät,
itse ainakin tahtoisin päästä pois viimeistään silloin kun en itse pysty syömään,
peseytymään ja käymään wc:ssä , en ainakaan tahtoisi jättäytyä jälkeläisten
riesaksi , kuinkas töissä käyvät lapset kykenisivät hoitamaan rahjaista vanhusta
eli minua , - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että näitä erikois tapauksia on vanhojen keskuudessa , niin että paljon. Vielä puuttuu tietoa ihmiskropasta vaikka paljon siitä tiedetäänkinitse kävin silmien laser leikkauksessa ja näen yhtä hyvin kuin nuorenakin , tosin
reseptit on kirjoitettu niin oienellä textillä ettei edes suurennuslasilla tahdo
nähdä mitä siinä lukee . olen 75v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun lukee viikoittain kuolinilmoituksia seurakuntalehdestä, niin joka viikko on kymmenittäin kuolleita vanhuksia ja kun joka kunnassa on samanlaisia ilmoituksia, niin kyllä vanhuksia kuoleekin, joskin joukossa on aina nuorempiakin, jopa lapsiakin, ikävä kyllä!
Tuskin kannattaa olla huoliussaan nuorempien meidän vanhusten elinpäivien tähden!
Siitä kannattaisi olla huolissaan, kun nykyajan nuoret kärsivät mielenterveyden haitoista eivätkä ole kykeneviä työelämään!
Ei moinen ennen vanhaan tullut kysymykseenkään! Kaikki työikäiset vain töihin! Annetaan vanhusten elää niin kauan kuin Luoja elinpäiviä suo, ei kannata kadehtia heitä, he ovat työeläkkeensä ansainneet!kuinkas kaikki työiköiset saadaan tlihin kun töitä ei löydy niille tarpeeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha prossan murehtia kuolemastani.Se tulee nopeasti ennen 80 vuotta kuten mrlkein kaikilla kavereillakin. Kysymys näyttää tulevan puolueilta jotka yrittävät siirtää taas kerran verorahoja itselleen vääriin tilastoihin vedoten ties mihin.. Huomattavaa on että tilastot kerätään menneisyydestä joka voi olla täysin totuuden vastainen.Suurin syy tuleviin kuolemiin on ruuan puute jota puolueet ei vieläkään käsitä lainkaan menneen vuosisadan yltäkylläisyyden takia.Siksi kaikkien ,myös puolueväen ja muiden ennustajien pitää itse tuottaa jonkin aikaa ruokansa kuokalla ja muilla toimivilla välineillä,jotta käsittäisivät jotain tulevaisuudesta ja elin-iästä.
mun lähinaapuri sai aivoveren vuodon 52 vuotiaana , mies hankki asuntoja joita vuokrasi
syrjäytyneille , nuo repivät asunnon sisustuksen paloiksi , kun lähti linnaan istumaan
3kk ajaksi niin jätti ikkunat auki sähkölämmitys talossa ja vesihanat auki ja viemärit oli peittänyt räteillä , niinpä kaikki jäätyi ja sähkölasku oli päätä huimaava , asunnon omis-
tajan pinna repesi , kuoli lastensa edessä pihamaalle vaan kuukahti , syitä voi olla monia
erilaisia äkkikuolemaan , myös exäni kuoli 48 vuotiaana , hänen kaikki sukulaiset olivat
lähtöisin itärajan takaa , siellä on sydänsairautta perintönä , - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eutanasiaa pitää tarjota niille jotka ovat vakavasti sairaita esim liikuntakyvyttömät,
itse ainakin tahtoisin päästä pois viimeistään silloin kun en itse pysty syömään,
riesaksi , kuinkas töissä käyvät lapset kykenisivät hoitamaan rahjaista vanhusta
eli minua ,"Anonyymi
2025-02-01 00:03:39
....eutanasiaa pitää tarjota niille jotka ovat vakavasti sairaita esim liikuntakyvyttömät,.."
+++++++
Sairaaloissa toteutetaan jo Eutanasiaa.
Äitini 82v oli saattohoidossa ja kuoli 2004 morfiinin yliannostukseen.
Hänellä oli hyvä kuolema.
Tänään asiat ovat muutteneet.
Eutanasia Aka Armo kuolema on muutettu ja nykään vanhuksille
toteutetaan ArmoTonta kuolemaa.
Vanhukset jätetään heitteille.
Valtaosa jälkeläisistä odottaa vain perintöä?
Totta kuitenkin myös se että monilapsisissa perheissä aina on joku joka on
oikesti huolehtinut vanhemmistaan.
Kuitenkin Hän on se joka aina jätetään muun perikunnan osalta viimeiseksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Anonyymi
2025-02-01 00:03:39
....eutanasiaa pitää tarjota niille jotka ovat vakavasti sairaita esim liikuntakyvyttömät,.."
Sairaaloissa toteutetaan jo Eutanasiaa.
Äitini 82v oli saattohoidossa ja kuoli 2004 morfiinin yliannostukseen.
Hänellä oli hyvä kuolema.
Tänään asiat ovat muutteneet.
Eutanasia Aka Armo kuolema on muutettu ja nykään vanhuksille
toteutetaan ArmoTonta kuolemaa.
Vanhukset jätetään heitteille.
Valtaosa jälkeläisistä odottaa vain perintöä?
Totta kuitenkin myös se että monilapsisissa perheissä aina on joku joka on
oikesti huolehtinut vanhemmistaan.
Kuitenkin Hän on se joka aina jätetään muun perikunnan osalta viimeiseksi?fasistipaska on fasistipaskaa on persuilu sitten tohtori tai mestari tai mitä muuta tahansa.
suomen kansaa tappavat piirit on tuhottava ensiksi?... eli valtio, hallitus , jne? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
fasistipaska on fasistipaskaa on persuilu sitten tohtori tai mestari tai mitä muuta tahansa.
suomen kansaa tappavat piirit on tuhottava ensiksi?... eli valtio, hallitus , jne?tarkoitin siis tätä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16932049/vain-himmler-on-uhannut-havittaa-koko-suomen-kansan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
fasistipaska on fasistipaskaa on persuilu sitten tohtori tai mestari tai mitä muuta tahansa.
suomen kansaa tappavat piirit on tuhottava ensiksi?... eli valtio, hallitus , jne?Onneksi ei ole kommunistit vallassa.
Saksassakin sosialistit tekivät aikoinaan pahojaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä asia on ihan samalla tavalla muissakin Pohjoismaissa. Ihmiset elävät kauemmin kuin miten elivät ennen. Ei pitäisi tietäville olla mikään yllätys.
Tottakai ihmiset elävät kauemmin kun syövät terveellistä ruokaa , eivät kärsi ravinnon puutteesta.ämutta kaikki minun ystäväni jotka ovat kuolleet viimeisen neljän vuoden aikana ei kukaan ollut edes 80 täyttänyt , joten niitä ystäviä oli monia .monella syöpä , joillakin sydän tauti , jotkut menehtyivät Koronan kynsiin , viime viikollakin yksi tuttu nainen taas menehtyi hänellä oli korona ja sydän ei kestänyt . Joten ne tilastot ei niin aina pidä paikkaansa .onhan niitä todella vanhojakin. Olemassa mutta niin on ollut niin kauan kun minä olen elänytHei! Nyt saattaa säyttää siltä että ihmisiä säilyy pidempään hengissä. Mutta odottakaa vaan kun stressi on tehnyt työnsä ja kaikki kuolevat sairauksiin ennen 70v! Tottakai elämäntavatkin ovat isossa roolissa, ei vaan näytä hyvältä suomen puolesta kun yli puolet väestöstä ovat ylipainoisia. Syömättömyydellä ja syömisellä voi tappaa itsensä enneaiksisesti ihan kuinka vain.
Tuo että ihmisiä elää pidempään on taas jonkun ylen viestimää propagandaa suomelle jolla tavoitellaan illuusioharhaa. Katsotaan kuinka moni kansalaisita uskoo ilman että kyseinalastaa mitään, näin tiedetään ketkä ovat ohjattavissa ja ketkä ei.
Sanokaa vaan hulluksi, mutta muistakaa tämä mitä sanoin sitten kun näin oikeasti tapahtuu. - Anonyymi
Geenien merkitystä aina vähätellään ja terveellisiä elämäntapoja korostetaan mutta kyllä sen voi tarkistaa niistä sukulaisten elinajoista, että kuinka vanhaksi suunnilleen tulee elämään.
Aina pitäisi asiantuntijoiden mielestä laihduttaa, mutta eipä ole mennyt niillä ruipeloilla sen paremmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan.
Mikä lie tämänkin kalliin virkailijan työn tärkeys ja palkkaus?Minä toivon ihan itse eutanasiaa itselleni, omasta vapaasta tahdostani.
Luuletko todekkakin että on hauskaa elää 100 vuotiaaksi!? No joo, jos olet terve päästäsi ja kehossasi ei ole mitään vikaa, pärjäät kaikessa, sinulla on auttavia lapsia ja mukava koti, pääset liikkumaan vaivattomasti eikä rahasta ole puutetta.
Mutta jos olet sairas, liikkumisesi on vaikeaa ja tuskallista, olet pienituloinen eikä sinulla ole lapsia jotka huolehtisivat sinusta tai edes läheisiä jotka pitävät sinuun yhteyttä, on elämäsi täysi erilaista. Ja vaikka sinulla olisi lapsia jotka huolehtivat, eihän se kärsimys itse poistu, se jatkuu läheisistä huolimatta.
Silloin toivoo että pääsisi pois. Kärsimyksen vaatimus kuuluu sadisteille ei normaali ihmisille, enkä aio alistua sadistien vaatimuksille sille että huonokuntoisen, sairaan ikääntyneen tulee elää pakosta ja vasta vuosien kärsimysten jälkeen vapautua.
Voit ja saat toki itse kärsiä jos haluat mutta sitä kärsimyksen vaatimusta et voi toisilta odottaa etkä edellyttää.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei satavuotiaalle tehty kaihileikkaus ole yhtään vastivampi toimenpide kuin 60- vuotiaalle tehty. Mitä nauramista siinä on, näkökyky on tärkeä asia kaikille, myös itsellesi. Mieti jos sokeutuisit vai oletko sitä mieltä ettei 100 vuotiaan tarvitse nähdä enää mitään kun kaikki on jo nähty? Vai mitä oikein irvailet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eutanasiaa pitää tarjota niille jotka ovat vakavasti sairaita esim liikuntakyvyttömät,
eli minua ,Olen hoitotahtooni Omakantaan merkinnyt että jos eutanasia- laki tulee voimaan haluan sellaisen siinä tapauksessa jos sairastun siten että joudun laskemaan vaippaan isot ja pienet enkä siis pääse esim.wc: ilman apua, minua joudutaan auttamaan ruokailussa ja viedään suihkulaverilla tai suihkutuolilla suihkuun enkä tajua maailmasta tai ympäristöstäni yhtään mitään. Eli olen täysin tai suurimmaksi osaksi toisten avun varassa. Silloin on parasta lähteä pois tästä maailmasta, mutta se päätös on minun ja vain minun käsissäni ei ulkopuolisten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut kai käynyt silmälääkärissa`?Minulta meni näkö silmästä kokonaan kun kerran kävin.
Höpötät.
Miten muka silmälääkärissä voi mennä näkö?
Ainoastaan puudutustipat heikentävät näköä tilapäisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otetaanko Burundista mallia, ihmisiä on paljon, mutta yhtenä maailman köyhimpinä oltaisiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teet niin tai näin, elät niin tai näin, aina kaikki on jonkun mielestä väärin ja aina löytyy katteellisia joka lähtöön ja joka asiaan. Tämä on fakta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmistolaiset ne kuluttaa, painostaan riippumatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä varten?Onhan jo tuon ikäisenä maailmaa kerennyt nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, minun äitini ja isoäitini molemmat lievästi ylipainoisia elivät kumpikin liki 95 vuotiaiksi, kumpikaan ei kauan sairastellut, lähtivät saappaat jalassa.
Minusta tupakoivat ja juopottelevat ihmiset rasittaa terveydenhuoltoa paljon enemmän, kun ylipainoiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli minua ,Samoin, jos olisin täysin autettavassa tilassa, olisi eutanasiapilleri hyvä ratkaisu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdysvalloissa ehkä siellä alkaa 50% kansasta olla ylipainoisia kiitos tästä kuuluu elintarviketeollisuudelle ja lähinnää ns. terveysrasvoille joita joka paikkaan lisätään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olettaa voi mitä tahansa, mutta vaikuttavia asioita on yhtä monta kuin mielipiteitäkin aina ravinnosta ulkoisiin altistuksiin, mutta voisi esittää kysymyksen jos ei itse tiennyt mitä linja-auton kyljessä lukee, niin mistä tiesi lukiko siinä se mitä pappa sanoi. Tietysti joku voi muistaakin mitä linja-auton kyljissä lukee, jos vaikka paljon liikkuu linja-autoilla. Näön tarkkuuden pystyy luotettavasti selvittämään optikon tekemällä näkötestillä jossa muistilla ei ole osaa eikä arpaa.
>>mutta voisi esittää kysymyksen jos ei itse tiennyt mitä linja-auton kyljessä lukee, niin mistä tiesi lukiko siinä se mitä pappa sanoi<<
Viikon paras!!!!!🤣😅🤣😅!!
Satavuotias vei edellistä kirjoittajaa kuin lazskiämpäriä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei satavuotiaalle tehty kaihileikkaus ole yhtään vastivampi toimenpide kuin 60- vuotiaalle tehty. Mitä nauramista siinä on, näkökyky on tärkeä asia kaikille, myös itsellesi. Mieti jos sokeutuisit vai oletko sitä mieltä ettei 100 vuotiaan tarvitse nähdä enää mitään kun kaikki on jo nähty? Vai mitä oikein irvailet?
Se kaihileikkaus on varmaan tehty parikymmentä vuotta sitten ja vieläkin on hyvä näkö satavuotiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Geenien merkitystä aina vähätellään ja terveellisiä elämäntapoja korostetaan mutta kyllä sen voi tarkistaa niistä sukulaisten elinajoista, että kuinka vanhaksi suunnilleen tulee elämään.
Aina pitäisi asiantuntijoiden mielestä laihduttaa, mutta eipä ole mennyt niillä ruipeloilla sen paremmin.Suvussa kulkevat ruokareseptit ja elintavat voi olla yksi syy tähän elinajan odotteeseen, että kyllä se monipuolinen terveyttä edistävä ruokavalio on kaiken a ja o pitää vitamiinitasot ja hivenaineet kunnossa. Pienikin puutos aiheuttaa ongelmia terveydessä kuten ravintoteknisesti vääränlainen ruokakin. Siemenöljyjen liika nauttiminen kun ei ole hyväksi kenellekään 1-2% energian tarpeesta voi tulla näistä rasvoista sen aiheuttamatta mitään ongelmia mutta yli 30% kuten yhdysvalloissa nautitaan näitä rasvoja ja kansasta alkaa 50% olla ylipainoisia kroonisesti monisairaita. Ihmisellä ei ole mitään geeniperimää joka osaisi hyödyntää näiden rasvojen liiallisia linolihappoja vaan ne kertyvät elimistöön ja näkyvät edellä kuvatulla tavalla kansan terveydessä.
Tietyti vastuun voi omasta terveydestään ottaa jokainen itse, mutta tämä vaati myös tietoisuutta miltä pohjlta näitä valintoja tekee, jos sitä tietoisuutta ei ole niin vaikea sen perusteella on mitään valintojakaan tehdä kun se muutenkin on tehty vaikeaksi tuoteselosteiden kirjavassa viidakossa.Siemenöljyissä pitäisi lukea tämä tuote varantaa terveytesi samaan tapaan kuin tupakka-askeissakin ja kaikissa einespakkauksissa pitäisi lukea sisältää siemenöljyä jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suvussa kulkevat ruokareseptit ja elintavat voi olla yksi syy tähän elinajan odotteeseen, että kyllä se monipuolinen terveyttä edistävä ruokavalio on kaiken a ja o pitää vitamiinitasot ja hivenaineet kunnossa. Pienikin puutos aiheuttaa ongelmia terveydessä kuten ravintoteknisesti vääränlainen ruokakin. Siemenöljyjen liika nauttiminen kun ei ole hyväksi kenellekään 1-2% energian tarpeesta voi tulla näistä rasvoista sen aiheuttamatta mitään ongelmia mutta yli 30% kuten yhdysvalloissa nautitaan näitä rasvoja ja kansasta alkaa 50% olla ylipainoisia kroonisesti monisairaita. Ihmisellä ei ole mitään geeniperimää joka osaisi hyödyntää näiden rasvojen liiallisia linolihappoja vaan ne kertyvät elimistöön ja näkyvät edellä kuvatulla tavalla kansan terveydessä.
Tietyti vastuun voi omasta terveydestään ottaa jokainen itse, mutta tämä vaati myös tietoisuutta miltä pohjlta näitä valintoja tekee, jos sitä tietoisuutta ei ole niin vaikea sen perusteella on mitään valintojakaan tehdä kun se muutenkin on tehty vaikeaksi tuoteselosteiden kirjavassa viidakossa.Siemenöljyissä pitäisi lukea tämä tuote varantaa terveytesi samaan tapaan kuin tupakka-askeissakin ja kaikissa einespakkauksissa pitäisi lukea sisältää siemenöljyä jne.>>Itä-Suomen yliopiston ravitsemusterapian professori Ursula Schwab on työssään huomannut saman ilmiön. Hän tekee tutkijantyön lisäksi potilastyötä Kuopion yliopistollisessa sairaalassa.
– Potilaat kysyvät todella paljon näistä. Olen ihmetellyt, mikä ihmeen motivaatio joillakin on mollata siemenöljyjä.<<
Tulikin nyt visainen valinta: Uskoako Itä-Suomen yliopiston ravitsemusterapian professori Ursula Schwab:a vai S24:llä kirjoittelevaa sekatyömies-Hessua, joka yrittää esiintyä jonkinlaisena ravitsemustieteen "asiantuntijana"?
- -
>>Netissä käytävissä ravintokeskusteluissa ongelmana on Schwabin mukaan se, että terveydenhuollon ammattikunnan ulkopuolella olevat voivat puhua mitä tahansa. Heidän ei tarvitse perustaa ulostulojaan tutkittuun tietoon<<
Veikkaan, että juurikin tästä on kyse edellisessä kirjoituksessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne maksaa veroa paljon, ku syövät tuplasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI PIDÄ PAIKKAANSA!!! Alle 100 Kg Ihmiset ovat LYHYTIKÄISIÄ siis Sairaita👽🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
Samoilla linjoilla. Laihat näyttää olevan eniten kipeänä mutta yli 100kg henkilötä syyllistetään.
Ja mikä hassuinta painoindeksi ym on lyömäaseita.
Totuus on että stressi tappaa. Suvussamme on eletty vanhaksi yli 300v ajan joskin toki lapsikuolemat keuhko ja munuaisten tuli riesana sekä lyijymyrkytys näin viime sotina - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän ne yrittääkin, että 4-500 000 työtöntä tapautetaan, niin saadaan taas rakentaa suomi uudestaan, eläkeikäiset tai lähellä sitä olevat miehet eturintamaan, samoin vangit ja työttömät, niin taas ollaan täystyöllistettyjä. Ja, niin se on koko euroopassa, liikaa nuoria työttömiä. Kun nyt 10 miljoonaakin miestä kaatuu euroopassa, niin taas on asiat hyvin 50 vuotta, eikä kuluta eläkeyhtiöiden rahoja. Sen takia puhutaan, että vanhuksia on liikaa ja eläkeyhtiöt köyhtyy. Eikä eläkeyhtiöiden johtajille riitä miljoonan vuosituloja. Saksakin alkoi sotiin, kun kansaa oli työttömänä 1936 ja olisi tullut kapina, niin taisi olla kaikkien maiden päättäjät, jotka hoiti liikakansoituksen sopimalla, että sota hoitaa ongelman . Ja,sotateollisuus pitää pyörät pyörimässä ja tuottaa omistajilleen koko ajan ja sodan jälkeen tehdään varastoon tai hyökätään itämaihin, niin voittaja vie maksuksi öljyt, kullat, timantit. Mamut häipyy omiin maihinsa, jos sota syttyisi, eihän ne puolustaneet edes omaa kotimaataan ja minkä takia, siellä ei ole kelaa,eikä sosiaalihuoltoa, eikä suvakkeja. Köyhät jäi sinne puolustaan, kun herrakansan laiskat pojat lähti, jättivät vaimot, lapset, isät ja äidit sodan jalkoihin, muuta eivät osaa, kuin paistaa lättyjä ja leikata hiuksia tai pestä autoja ja kaikki oli olevinaan insinöörejä,lääkäreitä,ym. Enemmänkin huumekauppiaita, varkaita ja tappajia, paljonko tappoivat köyhiä omassa maassaan, kun ei niitä siellä tutkita? Nyt on Saksassa pakolaisia liikaa ja jopa maksetaan lähtörahaa, että häipyvät omiin maihinsa. Käytetään nekin miljardit omien vanhusten hoitoon, niin ongelma on ratkaistu ja kielitaitoisia suomalaisia hoitamaan, kyllä ne tulee takaisin sairaaloihin, kun maksetaan kunnon palkka. Säästetään heti 5 miljardia vuodessa, kun mamuporukka häipyy ja ei tarvitse suomen köyhiltä leikata tuloja, kun ei köyhillä ole tuloja, kun on leikattu ja samaan aikaan ruuan hinta,sähkö,vuokrat, vakuutukset, puhelinkulut, vesimaksut, hoitomaksut, bussiliput, ym. on noussut 20% ja on leikattu pienituloisilta 10-20%, niin millä herrat luulee, että kansa lähtee ostoksille ja talous nousee? Ei herroilla ole laskupäätä, kaupoilla on varaa laskea ainakin ruuan hintaa, niin mahtavaa tulosta isot ketjut, elintarviketehtaat, tekee joka vuosi, mutta ne jotka tekee työn ruokien eteen eli viljelijät, kuljetus, tehtaiden työntekijät, varastohenkilöstö ja myyjät on alipalkattuja, myyjät taitaa saada vähiten ja viljelijät, siis ne, jotka palvelee ja ne, jotka tuottaa ruuan. Pikkupojalta kysyttiin: mistä maito tulee kauppaan, niin poika vastasi, että hanasta? Taitaa kaikki kaupunkilaisetkin olla yhtä tietämättömiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hoitotahtooni Omakantaan merkinnyt että jos eutanasia- laki tulee voimaan haluan sellaisen siinä tapauksessa jos sairastun siten että joudun laskemaan vaippaan isot ja pienet enkä siis pääse esim.wc: ilman apua, minua joudutaan auttamaan ruokailussa ja viedään suihkulaverilla tai suihkutuolilla suihkuun enkä tajua maailmasta tai ympäristöstäni yhtään mitään. Eli olen täysin tai suurimmaksi osaksi toisten avun varassa. Silloin on parasta lähteä pois tästä maailmasta, mutta se päätös on minun ja vain minun käsissäni ei ulkopuolisten.
Se ,että olet omakantaan merkinnyt eutanasian, niin ne tekee sen heti, kun on mahdollista. Samoin tekee kirkot, kun lahjoitat vanhana niille omaisuutesi tai asuntosi ja jos ne tietävät, ettei ole perillisiä, niin seuraavana päivänä sinulle aletaan etsiä hoitopaikkaa, vaikka olisit kuinka hyvässä kunnossa? Silloin tulee lääkäriä ja hoitajaa käymään kotonasi, ehkä jo pankinjohtaja seurakunnan johtajien kanssa ja asuntovälittäjä? Seurakunnan palkkaama asianajaja on jo laatinut seuraavana päivänä, että vanhus täytyy laittaa holhoukseen, asunto on asuinkelvoton, kun on siisteysongelmia, ym. Ja, lääkäri on maksettu kirjoittamaan, että vanhus on dementoitunut ja vaatii laitoshoitoa. Ja,vanhukselle sanotaan, että kun ollaan siivottu ja laitettu asunto kuntoon, niin tuodaan sinut takaisin. Sitä päivää ei tule, vaan asunto on jo vuokrattu seurakunnan tutuille tai seurakunnan johtajat on ostanut sen pilkkahintaan seurakunnan testamentin varjolla, sillä olet tyhmyyksissäsi lahjoittanut sen jo, kun laitat nimesi paperiin. Yhteiskunta hoitaa sen jälkeen sinut. Seurakunnan johtajat tai niiden kaverit ostaa puoli-ilmaiseksi pankinjohtajan avustuksella, jokainen saa lahjuksen pöydän ali lääkäriä myöten, näin ne tekee kaikille ja diakonit vain kyselee, että kuka hoitaa sinun asioitasi, tarvitsetko apua, onko lähisukua, onko lapsia, jos ei niitä ole, niin älä päästä asuntoosi, älä kirjoita nimeäsi mihinkään, äläkä avaa ovea, silloin ne kilkuttaa ovikelloa joka päivä ja kilkutus loppuu, kun nimi on paperissa ja tapahtuu edellämainittu tarina. Kyllä laitospaikka löytyy vaikka olisit terve, mutta vanhus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
suomen kansaa tappavat piirit on tuhottava ensiksi?... eli valtio, hallitus , jne?No, no toveri koeta rauhoittua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun ne ostaa jatkuvasti eniten ruokaa, ja tuottaa siten eniten verotuloja. Kun ruoka on niin kallista nykyään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ns. Lihava. Töissä olen ollut lähes 50 vuotta. Sairaslomalla koko aikana runsaan viikon verran. Kerran äitiyslomalla kokonaista kolme viikkoa. Koulutuksen maksanut vanhemmat ja itse. Ei yhteiskunta. Siinä se maksu, jonka olen yhteiskunnalta saanut.
- Anonyymi
Ashke-Natsit haluavat taas kaasuttaa ja vähentää eurooppalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei! Nyt saattaa säyttää siltä että ihmisiä säilyy pidempään hengissä. Mutta odottakaa vaan kun stressi on tehnyt työnsä ja kaikki kuolevat sairauksiin ennen 70v! Tottakai elämäntavatkin ovat isossa roolissa, ei vaan näytä hyvältä suomen puolesta kun yli puolet väestöstä ovat ylipainoisia. Syömättömyydellä ja syömisellä voi tappaa itsensä enneaiksisesti ihan kuinka vain.
Tuo että ihmisiä elää pidempään on taas jonkun ylen viestimää propagandaa suomelle jolla tavoitellaan illuusioharhaa. Katsotaan kuinka moni kansalaisita uskoo ilman että kyseinalastaa mitään, näin tiedetään ketkä ovat ohjattavissa ja ketkä ei.
Sanokaa vaan hulluksi, mutta muistakaa tämä mitä sanoin sitten kun näin oikeasti tapahtuu.Ainoastaa juutalaiset luovat kaaosta ja terrorisoivat maailmaa.
Juutalaisvetoinen Usa hyökkää oopiumin takia Vietnamiin saamme vietnamilaisia elätettäviksemme
Juutalaisvetoinen Usa hyökkää oopiumin takia Afganistaniin saamme afganistanilaisia elätettäviksemme
Juutalaisvetoinen Usa hyökkää öljyn takia Irakiin saamme irakilaisia elätettäviksemme
Juutalaisvetoisen Usan tuella juutalaisvaltio Israel terrorisoi Lähi-Itää saamme palestiinalaisia elätettäviksemme
Juutalaisvetoinen Usa/CIA terrorisoi Etelä-Amerikkaa luonnonrikkauksien ja kokaiinin takia saamme latinoita
Juutalaisvetoinen Usa laatii suunnitelman "Arabialainen kevät", ja laittaa asialle ulkoistetun esinahkansa NATO:n, NATO pommittaa Libyaa 26 000 kertaa ja saamme libyalaisia ja maassa olleet vierastyöläiset elätettäviksemme.
Sama toistuu nyt Syyriassa, mutta ilman NATO:n pommikampanjaa
Juutalaiset illuminazionistit iskivät New Yorkiin tappaen heti yli 3000 ihmistä, tätä False Flagiä seuranneissa sodissa on kuollut ja haavoittunut jo miljoonia ihmisiä, sadat tuhannet ovat joutuneet maanpakoon tänne Eurooppaan meidänkin elätettäviksi.
http://www.911missinglinks.com/
Now you will discover the definitive truth about 9/11 and learn why even the most popular movies on the subject have failed to address the evidence exhaustively presented in this video. The facts will make it abundantly clear that the so-called 9/11 Truth movement has been infiltrated and is ultimately controlled by the same criminal group who masterminded the attacks. As they say, if you want to control the dissent you lead the dissent. Utilizing evidence from the FBI, CIA, NSA, US Armed Forces Intelligence sectors, Foreign Intelligence organizations, local law enforcement agencies and independent investigators, Missing Links goes where no other 9/11 video has dared to.
KIITOS juutalaisvetoinen USA
Varovaisimpienkin arvioiden mukaan Irakissa on kuollut 72 537-79 128 siviiliä. Lokakuussa 2006 tiedejulkaisu The Lancetissa julkaistussa tutkimuksessa siviiliuhrien määräksi arvioitiin 390 000-940 000 ja syksyllä 2007 sodanvastustajat puhuivat jo miljoonasta kuolleesta. Miljoonat ovat lähteneet pakolaisiksi Irakista ja Afganistanista.
Alkuvuodesta 2008 The Center for Public Integrity -tutkimuslaitos selvitti että Yhdysvaltain johto esitti kahden vuoden aikana ennen sotaa kaikkiaan 935 valhetta Irakin joukkotuhoaseista ja 532 totuudenvastaista väitettä perusteiksi oikeutukselle hyökätä Irakiin.
http://yle.fi/uutiset/selvitys_usan_johto_valehteli_irakin_aseista/5820330
Tokihan sosiaalidemokraatit fiksuina tiesivät asioiden oikean laidan, sen että Usa halukkaiden koalition kanssa menee Irakiin öljyä ryöstämään, ja tokihan he myös fiksuina osasivat ennakoida sadat tuhannet siviiliuhrit...mutta eivät välittäneet.
http://www.foxnews.com/story/0,2933,296938,00.html
Usan keskuspankin johtaja sanoi, öljy oli pääsyy Irakiin hyökkäykseen.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Halukkaiden_koalitio
Halukkaiden koalitio oli Yhdysvaltain kokoama liitto, joka tuki Irakin sotaa 2003 Irakin väitettyjen joukkotuhoaseiden riisumiseksi ja YK:n turvallisuusneuvoston ehdollisina antamien päätösten toimeenpanemiseksi. Koalitiolle annettava tuki vaihteli sotilasoperaatioihin osallistumisesta ylilento-oikeuteen ja poliittiseen tukeen.
Julkisesti liittoumaan liittyi 48 maata. Yhdysvaltain silloisen ulkoministerin Colin Powellin mukaan liittoumaan kuului myös monia muita maita, jotka eivät kuitenkaan julkisesti tahtoneet sitä tunnustaa. Liittoumaan epävirallisesti liittyneitä maita saattoivat olla muun muassa Kanada ja Suomi. Suomessa syntyi vuoden 2003 eduskuntavaalien loppusuoralla niin sanottu Irak-skandaali, kun Keskustan silloinen puheenjohtaja Anneli Jäätteenmäki syytti silloista pääministeri Paavo Lipposta Suomen liittämisestä Yhdysvaltain liittoumaan. Kohun käänteistä seurasi oikeudenkäynti ja Jäätteenmäen hallitus joutui eroamaan, koska ei enää nauttinut Eduskunnan luottamusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei! Nyt saattaa säyttää siltä että ihmisiä säilyy pidempään hengissä. Mutta odottakaa vaan kun stressi on tehnyt työnsä ja kaikki kuolevat sairauksiin ennen 70v! Tottakai elämäntavatkin ovat isossa roolissa, ei vaan näytä hyvältä suomen puolesta kun yli puolet väestöstä ovat ylipainoisia. Syömättömyydellä ja syömisellä voi tappaa itsensä enneaiksisesti ihan kuinka vain.
Sanokaa vaan hulluksi, mutta muistakaa tämä mitä sanoin sitten kun näin oikeasti tapahtuu.Vain harvat tietävät tänä päivänä tosiasioita juutalaisista eli kasaareista.
Tämä johtuu siitä, että juutalaiset ovat maailman parhaiten organisoitunut väestö, eräänlainen jättiläismäinen mafia, joka salaa täydellisesti toimintansa ja vainoaa järjestelmällisesti niitä, jotka tuntevat heidän toimintansa ja luonteensa.
ItäEuroopassa asui 1900-luvun alussa noin yksitoista miljoonaa juutalaista. Mistä he olivat tulleet?
ItäEuroopan juutalaiset ja suurin osa koko maailman juutalaisista eivät polveudu Palestiinan juutalaisista, vaan mahtavasta kasaarikansasta, joka käännytettiin juutalaisuuteen noin vuonna 740 j. Kr. (joidenkin tutkijoiden mielestä hieman myöhemmin).
Ilman kasaarikansan kääntymistä juutalaisuuteen nykyisin tuskin olisi minkäänlaista juutalaisuutta tai ainakin juutalaisten määrä olisi kovin vähäinen.
Benjamin Freedman syyttää kirjassaan ”The Truth About Khazars” (New York, 1954) heimoveljiään kasaarialkuperänsä tahallisesta salaamisesta, jotta nämä saisivat kristityt uskomaan, että heidän alkuperäinen kotimaansa olisi Palestiina, vaikka se todellisuudessa onkin jossain KeskiAasiassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nopeutetaan mamutusta.
EU on Nazien neljäs valtakunta.
NaZionistit (0,001% kerho) soluttivat Suomen 77 vuotta sitten, Usan 100 vuotta sitten.
NaZionistien Neljäs Valtakunta (Neljäs Teollinen Vallankumous/ The Great Reset (Zionisti Klaus Schwab WEF, hänen isä oli nazi), Agenda 21/30, Event 201, Internet Of Bodies, 6uild 6ack 6etter, New Normal)
Kaikki sodat on NaZionistien (0,001% kerho) järjestämiä, ja gentilet saadaan vapaaehtoisesti lähtemään rintamille tappamaan toisiaan, tykinruaksi ja polkemaan miinoja.
Samat Zionisti-banksterit rahoittavat sodan kumpaakin osapuolta ja korjaavat lopuksi koko potin.
Nazit eivät kadonneet minnekään, vaan kutsuvat itseään nyt myös Zionisteiksi.
Itse asiassa ovat kutsuneet jo 1800 luvun lopussa pidetystä ensimmäisestä Zionistien Congressista lähtien.
Tällöin poliittinen Zionismi tuli tietoiseksi itsestään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nopeutetaan mamutusta.
Vain toistakymmentä jokavuotista Zionistien Congressia myöhemmin, Eurooppa ja Venäjä oli täysin sekaisin.
-28.07.1914 Ensimmäinen maailmansota
-08.03.1917 Venäjän vallankumous, khazars (bolsevikkikommari Zionistit)
https://archive.org/details/TheCrucifixionOfRussiaJewishBolshevism
-29.10.1918 Saksan/Bavarian vallankumous (Zionisti Kurt Eisner SDP, Eisner syntyi juutalaisen tekstiilitehtailijan Emanuel Eisnerin ja Hedwig Levensteinin poikana Berliinissä.
Hän toimi sosialistisessa liikkeessä ja oli vuosina 1907–1910 Fränkische Tagespost -lehden päätoimittajana ja sen jälkeen vapaana toimittajana Münchenissä.
Eisner siirtyi vuonna 1917 Saksan sosiaalidemokraattisesta puolueesta (SPD) uuteen Saksan itsenäiseen sosiaalidemokraattiseen puolueeseen (USPD).
Eisner organisoi keväällä 1918 vallankumouksen Wittelsbach-sukuista monarkiaa vastaan Baijerissa ja toimi sen tilalle pystytetyn Baijerin vapaavaltion ensimmäisenä pääministerinä 8. marraskuuta 1918 alkaen. )
-Saksan Nazipuolue, ashke-Nazit. Zionisti Emil Maurice, tämä juutalainen isoisä oli Saksan kansallissosialistisen työväenpuolueen varhainen jäsen, Adolf Hitlerin autonkuljettaja, henkivartija ja ystävä.
Hän oli SA-joukkojen ensimmäinen johtaja 1920–1921.
Vaikka Maurice oli mukana perustamassa SS-joukkoja, hänen uransa hiipui ja hänen korkeimmaksi SS-arvokseen jäi Oberführer.)
IS: Geenitesti vihjaa Hitlerin juutalaisiin ja afrikkalaisiin juuriin
Natsijohtaja Adolf Hitlerin sukulaisten dna-testit kertovat, että Hitlerin perimässä näyttäisi olevan juutalaisia ja afrikkalaisia aineksia.
HS: Natsijohtaja Adolf Hitlerin vaimo Eva Braun on osittain juutalaista syntyperää uusien dna-analyysien mukaan.
Lyhyenläntä, tumma, isonenäinen Paul Joseph Goebbels seurusteli ainakin kahden juutalaisnaisen kanssa
Anka Stalhermin äiti oli juutalainen, myös Goebbelsin aikaisempi naisystävä Else Janke oli juutalainen.
Herman Göring oli naimisissa ruotsalaisen juutalaisnaisen Carin Axelina Hulda Göring (née Fock; formerly Countess von Kantzow) kanssa.
Fritz Erich Georg Eduard von Manstein(bornFritz Erich Georg Eduard von Lewinski; 24 November 1887 – 9 June 1973) was a German Generalfeldmarschall (Field Marshal) in the Heer (Army) of Nazi Germany during World War II.
He was subsequently convicted of war crimes and sentenced to 18 years imprisonment.
Lewinsky is an Ashkenazi Jewish (Yiddish) surname in West Slavic form, derived from Levite.
Täydellinen Nazisotilas oli juutalainen Werner Goldberg.
Täydellinen Nazi lapsi oli juutalainen Hessy Taft.
-01.09.1939 Toinen maailmansota.
-28.02.1941 Germany Must Perish (Zionisti Theodore N. Kaufman)
Kenraali Patton: Tämä on semitismiä, saksalaiset heitetään nyt ulos viroistaan ja heidän omaisuutensa takavarikoidaan, heidät korvataan kaukaasialaisella (khazars) kuralla.
Juutalainen Max Jacobson pitkälti muovasi Suomen ulkopolitiikan.
Zionistit laskivat kokouksissaan myös Amerikan (Operatio Paperclipt, Operation Texas) ja Palestiinan ( Balfour Declaration, Haavara Agreement) valloituksen olevan tärkeää liikkeelle, joten vuosina 1900-1924 he lähettivät 2.500.000 Zionistia valloittamaan Usan.
Vuosina 1917-1940 Zionistit perustavat useita aseellisia ryhmittymiä terrorisoimaan Palestiinaa.
-Haganah 1920
-Irgun 1931
-The Palmach 1941
Jewish Defense League perustettiin vuonna 1968 salamurhaamaan henkilöitä, jotka vastustavat Zionismia ja sen luomia valheita.
Ja kuten olemme viimeisen sadan vuoden aikana nähneet, miten totaalisesti Usa on Zionistien käsissä, he voivat tehdä mitä vaan ilman rangaistusta, Kennedyjen murhaaminen
ja 11.09.2001 päivän terrori-iskut ovat vain pieni osa järjestön aikaansaannoksista.
https://911missinglinks.com/
JCN = Jewish Criminal Network
Ei ole sattumaa, että Koronaplandemia iskettiin pöytään juuri Zionistien maailmanvalloituksen 100-vuotis merkkipäivänä.
Sikaflunssa vuonna 2009 ja Event 201 vuonna 2019 oli vain kenraaliharjoitus tulevaan) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli minua ,Ei liikuntakyvytön ole välttämättä "vakavasti sairas " senkin tollo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nopeutetaan mamutusta.
Eletään persujen hallituksen säästöjen kanssa.Elämä lyhenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ns. Lihava. Töissä olen ollut lähes 50 vuotta. Sairaslomalla koko aikana runsaan viikon verran. Kerran äitiyslomalla kokonaista kolme viikkoa. Koulutuksen maksanut vanhemmat ja itse. Ei yhteiskunta. Siinä se maksu, jonka olen yhteiskunnalta saanut.
Sait sinä vanhemmillesi lapsilisät ja ittelesi myös, kun kerran sulla yksi lapsi, myös neuvolatoiminan, kunnallisen päivähoidon ja lapsesi on saanut ilmaisen koulutuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tarkoitin siis tätä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16932049/vain-himmler-on-uhannut-havittaa-koko-suomen-kansanAlotus on fasismin matematiikkaa joka tuli tutuksi jo Hitlerin tiedemiesten toimesta ja alkoi kansanmurhaaminen, kuten nyt jo menossa persukokoomus-hallitus köyhistää taloudella kansamme kurjuuteen ja tuhoon.
Nämä tutkijat voivat aloitaa itsestään sen kansanmurhaamisen ja armomurhat- kuten kaikki natsit-satanistit, jotka on mainostamassa tuollaisia kansanmurha-hankkeita?
Kun heistä päästään eroon varmaan löytyy ratkaisuja kuihin ongelmiin ihmisyydellisellä ja rauhanomaisella tavalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin, jos olisin täysin autettavassa tilassa, olisi eutanasiapilleri hyvä ratkaisu.
persufasisti voit kokeilla natsipilleriä heti- koska vaikutat olevan auttamattomasti saatanan vallassa oleva natsimielipuoli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
persufasisti voit kokeilla natsipilleriä heti- koska vaikutat olevan auttamattomasti saatanan vallassa oleva natsimielipuoli
Armomurhat on pelkkä uusi natsien T4-lopullinen ratkaisu jota uusnatsistinen EU nyt tuppaa tulemaan-
eli tuostahan alkoi natsien keskitysleiritkin joissa mukana oli myös ne valkotakkiset rotupuhtaus-psykiatrit jotka opetti kuinka 'alempi ihmisarvoiset' tapetaan hengiltä...
Sama siis nyt tulossa uusiksi EU-monikulttuuri-natsisatanismissa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Armomurhat on pelkkä uusi natsien T4-lopullinen ratkaisu jota uusnatsistinen EU nyt tuppaa tulemaan-
eli tuostahan alkoi natsien keskitysleiritkin joissa mukana oli myös ne valkotakkiset rotupuhtaus-psykiatrit jotka opetti kuinka 'alempi ihmisarvoiset' tapetaan hengiltä...
Sama siis nyt tulossa uusiksi EU-monikulttuuri-natsisatanismissa?Ainoa ongelmahan natseilla oli vain ruumiiden hävittämisen hitaus-
nykyään sekin on jo kehitetty huippuunsa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa ongelmahan natseilla oli vain ruumiiden hävittämisen hitaus-
nykyään sekin on jo kehitetty huippuunsa.Aseet pitää jakaa nyt eläkeläisille- aloitetaan vanhimmista ensin aseistus-
että voivat puolustaa itseään EU-VIRKANATSEJA VASTAAN... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät varmaankaan yhtään sen enempää kuin tupakoitsijat, alkoholistit ja kaikki tyypit, jotka eivät osaa ravita itseään eivätkä liikkua säännöllisesti eivätkä nukkua riittävästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummini eli lähemmäs sata vuotta ja todella hyvä näkö hänellä oli ilman mitään leikkauksia tai silmälaseja. Nykyisin lähes kaikki ihmiskehon osat leikellään, jotta selviytyminen varmistetaan. Eli ei pärjätä enää luomuna. Jotain mennyt pahasti vikaan tässä meidän hyvinvoinnissamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teet niin tai näin, elät niin tai näin, aina kaikki on jonkun mielestä väärin ja aina löytyy katteellisia joka lähtöön ja joka asiaan. Tämä on fakta.
Näin se on, kuten viestit. Ihmisen aineenvaihdunta ei ole mikään helposti ymmärrettävä asia. Valitettavasti meidän terveydenhoidossamme ja lääketieteessämme kuvitellaan, että kaikki ihmiset hoituvat samalla reseptillä esim rokotteluissamme. Rokoteteollisuuden hoivissa meistä ihmisistä yllätys yllätys yhtäkkiä tuleekin kaikista tismalleen samanlaisia. Ja kun olemme yksi yhteen samanlaisia, rokoteteollisuuden on satumaisen helppoa lääkitä ja piikitellä kaikki samalla eliksiirillä.
Se on helppoa, kun ihmiset hyväksyvät kaiken maailman poppaiskonstit. Totuus kuitenkin on, että ihmiset eivät ole samanlaisia, eikä heistä koskaan tule samanlaisia. He sairastuvat eri syistä ja eri tavoin. Tällä planeetalla ei ole yhtään lääkeainetta, joka muitta mutkitta voitaisiin piikittää kaikille. Valitettavasti rokotteilla tätä on tarjoiltu jo parisensataa vuotta ja yhä vain sama himo ajaa rokotetuottajia samaan petokseen. Ja raha on se himo. Rahan tähden ihmisten on kärsittävä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdysvalloissa ehkä siellä alkaa 50% kansasta olla ylipainoisia kiitos tästä kuuluu elintarviketeollisuudelle ja lähinnää ns. terveysrasvoille joita joka paikkaan lisätään.
Ruokavalio ei liene maailman parasta USA:ssa. Mutta kyllä siellä kärsitään lääketieteestäkin. Veikkaisin, että vielä enemmän kuin ravinnosta. Piikitellään rokotteilla viimeisen päälle vauvasta vaariin ja kun aineenvaihdunta näin saatu käsittämättömän sekaisin, niin kyllä tuossa saa tehdä lujasti töitä särpimensä eteen, jos mielii terveiden kirjoihin vielä päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>Itä-Suomen yliopiston ravitsemusterapian professori Ursula Schwab on työssään huomannut saman ilmiön. Hän tekee tutkijantyön lisäksi potilastyötä Kuopion yliopistollisessa sairaalassa.
– Potilaat kysyvät todella paljon näistä. Olen ihmetellyt, mikä ihmeen motivaatio joillakin on mollata siemenöljyjä.<<
Tulikin nyt visainen valinta: Uskoako Itä-Suomen yliopiston ravitsemusterapian professori Ursula Schwab:a vai S24:llä kirjoittelevaa sekatyömies-Hessua, joka yrittää esiintyä jonkinlaisena ravitsemustieteen "asiantuntijana"?
- -
>>Netissä käytävissä ravintokeskusteluissa ongelmana on Schwabin mukaan se, että terveydenhuollon ammattikunnan ulkopuolella olevat voivat puhua mitä tahansa. Heidän ei tarvitse perustaa ulostulojaan tutkittuun tietoon<<
Veikkaan, että juurikin tästä on kyse edellisessä kirjoituksessa.Oliiviöljy on varsinainen terveysöljy jo tuhansien vuosien takaa. Aamulla tyhjään vatsaan nautittuna pitää kolesterolinkin normilukemissa.
Entä sitten nämä rypsi- ja rapsi teollisuusöljyt. Jo kasvaakseen tarvitsevat melkoiset myrkyt täällä Suomessakin. Kaiken huipuksi vielä pakataan muovipulloihin. Sitten nämä Suomen öljyasiantuntijat tarinoivat, kuinka nämä teollisuusrasvat voittavat kirkkaasti oliiviöljyn ja kaiken huipuksi eivät juuri maksa mitään. Eivätkö hälytyskellot jo ala soimaan.
Oliiviöljyllä on tuhatvuotiset perinteet ja faktat. Ravintoteollisuuden nimissä voi toki tarinoida, mitä sylki suuhun tuo, mutta mikäli lasten ja perheiden terveys mietityttää, niin historialliset tosiseikatkin olisi hyvä huomioida, jos terveys edellä mennään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama huomio täällä. n. 70 v iässä kaverit kuolleet vaikka osa on ollut himourheilijoitakin.
Nuoriso syö epäterveellisesti ja liikaa, huumeita käytetään varsin paljon yms. joten en usko tuohon tutkijan väitteeseen ollenkaan. Sairaalassa työni puolesta ne 100v ovat jostain syystä lähes kaikki sotaveteraaneja jotka ovat olleet rintamalla kovissa oloissa. Se kiinnostaisi enemmän onko sillä yhteyttä pitkään ikään, kun he ovat niin kovin tyytyväisiä eivätkä narise ja valita huonosta hoidosta eikä mistään muustakaan asiasta.?Eräässä ohjelmassa haastateltiin yli 100 vuotiaita tai hieman alle jne. Kaikki olivat sotaveteraaneja ja lottia. He ovat olleet edunsaajia sekä saaneet ensiluokkaisen kohtelun ja hoidon. Se on ollut kunnia asia päättäjille. Nyt korona jälkitautineen on tappanut paljon vanhoja ja sairaita...lukuja ei jostain syystä korosteta. Uskon että korona toi mukanaan eri virusvariaatioita kuten "vyöruusu" millä on todettu yhteys syöpään. Pari tuttua on sairastunut syöpään heti vyöruusu oireen jälkeen. Kiinalaisen tutkimuksen mukaan korona on laboratoriossa kehitetty? Hys hys...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliiviöljy on varsinainen terveysöljy jo tuhansien vuosien takaa. Aamulla tyhjään vatsaan nautittuna pitää kolesterolinkin normilukemissa.
Entä sitten nämä rypsi- ja rapsi teollisuusöljyt. Jo kasvaakseen tarvitsevat melkoiset myrkyt täällä Suomessakin. Kaiken huipuksi vielä pakataan muovipulloihin. Sitten nämä Suomen öljyasiantuntijat tarinoivat, kuinka nämä teollisuusrasvat voittavat kirkkaasti oliiviöljyn ja kaiken huipuksi eivät juuri maksa mitään. Eivätkö hälytyskellot jo ala soimaan.
Oliiviöljyllä on tuhatvuotiset perinteet ja faktat. Ravintoteollisuuden nimissä voi toki tarinoida, mitä sylki suuhun tuo, mutta mikäli lasten ja perheiden terveys mietityttää, niin historialliset tosiseikatkin olisi hyvä huomioida, jos terveys edellä mennään.Pieni huomautus öljyistä ja esim. oliiviöljystä. Miksi öljyt on niin epämääräisesti selostettu etiketissä ja markkinoitu kuten alkuperämaa, koostumus ja pullotus päivämäärät. Italialaiset suosivat juuri tuorepuristettua oliiviöljyä jota ei ainakaan suomessa markkinoida. Kuluttajan pitäisi erottaa kreikkalainen ja italialainen tuotevalikoima sekä niiden eri sekoitukset toisistaan. Pulloissa lyhenteet kuten PDO,PGI ja DOP tarkoittavat "alkuperää"? Miksi tuottajamaata ei sanota suoraan. Ja onko sekoitukset laillisia....Miksi oliiviöljyt on tehty niin vaikeaselkoiseksi laadullisesti? Niissä on ollut jopa palmuöljyä sekoitteena. Infon mukaan päiväys ei kuulema takaa laatua. Kitkerä maku on merkki vanhasta tuotteesta. Se on ollut monesti heti havaittavissa uuden pullon avaamisen jälkeen. Milloin tämä sekasotku oliiviöljykaupassa loppuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun lukee viikoittain kuolinilmoituksia seurakuntalehdestä, niin joka viikko on kymmenittäin kuolleita vanhuksia ja kun joka kunnassa on samanlaisia ilmoituksia, niin kyllä vanhuksia kuoleekin, joskin joukossa on aina nuorempiakin, jopa lapsiakin, ikävä kyllä!
Ei moinen ennen vanhaan tullut kysymykseenkään! Kaikki työikäiset vain töihin! Annetaan vanhusten elää niin kauan kuin Luoja elinpäiviä suo, ei kannata kadehtia heitä, he ovat työeläkkeensä ansainneet!Ei-juutalaisista (kristityt mukaan lukien):
1. Keritoth 6b: Ei-juutalaiset eivät ole ihmisiä.
2. Kiddushin 68a: Ei-juutalaiset ovat eläimiä, aaseja.
3. Midrash Talpioth 225d: Jehova (Jumala) loi ei-juutalaiset ihmisen muotoisiksi, niin ettei eläinten muotoisten eläinten tarvitse palvella juutalaisia. Ei-juutalainen (esim. kristitty) on niin ollen ihmishahmon omaava eläin, jonka on palveltava juutalaista yötä päivää. Heitä ei voi koskaan vapauttaa tästä palvelusta.
4. Shene Lukohoth Haberith: Vaikka maailman kansat ulkonaisesti muistuttavat juutalaisia, he ovat varsinaisesti vain apinoita ihmisiin verrattuna.
5. Ketuboth 111a: Ei-juutalaiset ovat kansaa, joka on kuin aaseja - orjia, jotka katsotaan isännän omaisuudeksi.
6. Jebamoth 98a: Kaikki ei-juutalaisten lapset ovat oikeudellisesti äpäriä, koska ei-juutalaiset ovat vain eläimiä.
7. Niddah 45a: Rabbien mukaan naiset eivät voi tulla raskaaksi ennen kuin he saavuttavat 12 vuoden ja yhden päivän iän. Kysyttäessä, kuinka oli mahdollista, että ei-juutalainen tyttö oli tullut raskaaksi kuuden vuoden iässä, rabbi vastasi, että ei-juutalaiset eivät ole ihmisiä.
8. Berakoth 58a: Eräs rabbi ruoski juutalaista, koska tämä oli ollut seksuaalisessa kanssakäymisessä ei-juutalaisen kanssa. Juutalainen meni roomalaisten luo, jotka sitten kysyivät rabbilta, miksi hän oli tehnyt niin. Rabbi kertoi roomalaisille, että rangaistu juutalainen oli ollut seksuaalisessa kanssakäymisessä naaraspuolisen aasin kanssa. Roomalaiset vapauttivat rabbin sen jälkeen kun profeetta Elia oli tullut alas taivaasta ja sanonut, että rabbi puhui totta. Tämän jälkeen rangaistu juutalainen kutsui rabbia valehtelijaksi. Rabbi vastasi, ettei hän valehdellut, koska kaikki ei-juutalaiset ovat aaseja. Juutalainen lähti roomalaisten luo, mutta rabbi tappoi hänet, ja syystä.
9. Ketuboth 3b; Sanhedrin 74b: Ei-juutalaisen siemen(neste) on eläimen siemenen veroinen. Kristityn yhdyntä elukan yhdyntä.
10. Choschen Hammishpat 227: "Raamattu sanoo: 'Älä huijaa lähimmäistäsi', mutta ei-juutalaiset eivät ole lähimmäisiämme vaan, kuten sanottu, pahempia kuin koirat."
11. Iore Dea 337,1: Surunvalitteluita ei tule esittää kenellekään tämän palvelijoiden (ei-juutalaisia) kuoleman johdosta. Tulee sanoa vain "Tuokoon Jumala takaisin kadottamasi", kuten sanomme miehelle, joka on kadottanut lehmän tai aasin."
12. Keritoth 6b: On kiellettyä kaataa pyhää öljyä israelilaisten päälle. Mutta rabbit päättivät, että on sallittua kaataa sitä lehmien ja ei-juutalaisten päälle, koska ne eivät ole ihmisiä.
13. Baba Mezia 114b: Juutalaiset haudat saastuttavat (seitsemän päivän ajan) mutta ei-juutalaisten haudat eivät saastuta, koska ei-juutalaiset eivät ole ihmisiä (taustana 4. Moos. 19:14). - - Vain juutalaiset ovat ihmisiä; muut ovat eläimiä (perusteluna Hes. 34:31: Te olette minun lampaani, - - te ihmiset").
14. Emek Hammelech 23a: Ei-juutalaisten sielut tulevat kuolemasta ja kuoleman varjosta.
15. Rosh Hashanah 17a: Ei-juutalaisten sielut menevät helvettiin.
16. Abodah Zarah 36b: Ei-juutalaisten tyttäret ovat saastaisuuden tilassa syntymästään lähtien, ja avioliitto heidän kanssaan on kielletty.
17. Oholoth, Misnah 6,7: Ei-juutalaisten kivet, vuoret, maat ja talot ovat saastaisia.
18. Abodah Zarah 35b: Ei-juutalaisten maito, leipä ja öljy ovat kiellettyjä.
19. Abodah Zarah 67b: Ei-juutalaisten keittovälineet antavat ruokaan pahan maun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän ne yrittääkin, että 4-500 000 työtöntä tapautetaan, niin saadaan taas rakentaa suomi uudestaan, eläkeikäiset tai lähellä sitä olevat miehet eturintamaan, samoin vangit ja työttömät, niin taas ollaan täystyöllistettyjä. Ja, niin se on koko euroopassa, liikaa nuoria työttömiä. Kun nyt 10 miljoonaakin miestä kaatuu euroopassa, niin taas on asiat hyvin 50 vuotta, eikä kuluta eläkeyhtiöiden rahoja. Sen takia puhutaan, että vanhuksia on liikaa ja eläkeyhtiöt köyhtyy. Eikä eläkeyhtiöiden johtajille riitä miljoonan vuosituloja. Saksakin alkoi sotiin, kun kansaa oli työttömänä 1936 ja olisi tullut kapina, niin taisi olla kaikkien maiden päättäjät, jotka hoiti liikakansoituksen sopimalla, että sota hoitaa ongelman . Ja,sotateollisuus pitää pyörät pyörimässä ja tuottaa omistajilleen koko ajan ja sodan jälkeen tehdään varastoon tai hyökätään itämaihin, niin voittaja vie maksuksi öljyt, kullat, timantit. Mamut häipyy omiin maihinsa, jos sota syttyisi, eihän ne puolustaneet edes omaa kotimaataan ja minkä takia, siellä ei ole kelaa,eikä sosiaalihuoltoa, eikä suvakkeja. Köyhät jäi sinne puolustaan, kun herrakansan laiskat pojat lähti, jättivät vaimot, lapset, isät ja äidit sodan jalkoihin, muuta eivät osaa, kuin paistaa lättyjä ja leikata hiuksia tai pestä autoja ja kaikki oli olevinaan insinöörejä,lääkäreitä,ym. Enemmänkin huumekauppiaita, varkaita ja tappajia, paljonko tappoivat köyhiä omassa maassaan, kun ei niitä siellä tutkita? Nyt on Saksassa pakolaisia liikaa ja jopa maksetaan lähtörahaa, että häipyvät omiin maihinsa. Käytetään nekin miljardit omien vanhusten hoitoon, niin ongelma on ratkaistu ja kielitaitoisia suomalaisia hoitamaan, kyllä ne tulee takaisin sairaaloihin, kun maksetaan kunnon palkka. Säästetään heti 5 miljardia vuodessa, kun mamuporukka häipyy ja ei tarvitse suomen köyhiltä leikata tuloja, kun ei köyhillä ole tuloja, kun on leikattu ja samaan aikaan ruuan hinta,sähkö,vuokrat, vakuutukset, puhelinkulut, vesimaksut, hoitomaksut, bussiliput, ym. on noussut 20% ja on leikattu pienituloisilta 10-20%, niin millä herrat luulee, että kansa lähtee ostoksille ja talous nousee? Ei herroilla ole laskupäätä, kaupoilla on varaa laskea ainakin ruuan hintaa, niin mahtavaa tulosta isot ketjut, elintarviketehtaat, tekee joka vuosi, mutta ne jotka tekee työn ruokien eteen eli viljelijät, kuljetus, tehtaiden työntekijät, varastohenkilöstö ja myyjät on alipalkattuja, myyjät taitaa saada vähiten ja viljelijät, siis ne, jotka palvelee ja ne, jotka tuottaa ruuan. Pikkupojalta kysyttiin: mistä maito tulee kauppaan, niin poika vastasi, että hanasta? Taitaa kaikki kaupunkilaisetkin olla yhtä tietämättömiä?
20. Abodah Zarah 72b: Jos ei-juutalainen koskee viiniin, se ei kelpaa enää juutalaisten käyttöön.
21. Abodah Zarah 70a: Varkaat, joiden rodullista taustaa ei tiedetty, murtautuivat erään juutalaisen rakennukseen ja koskivat viiniin. Koska hän ei tiennyt, kuka oli koskenut viiniin, hän ei ollut varma, oliko viini saastunut ei-juutalaisen kosketuksesta. Rabbit päättivät, että koska suurin osa varkaista kaupungissa oli juutalaisia, viini ei ollut saastunut. 22. Erubin 7,1, Tos: Kun katsoo ei-juutalaisen taloon, näkee karjalauman.
23. Leb. Tob 46,1: Ei-juutalaisten talot ovat elukkojen taloja.
24. Hagiga 13a: On kiellettyä opettaa ei-juutalaisille lakia.
25. Jektut Chadash 171,3: On kiellettyä paljastaa (Talmudin) lakia.
26. Sanhedrin 59a; Abodah Zarah 8-6; Hagiga 13: Ei-juutalainen, joka tutkii lakia, ja juutalainen, joka auttaa häntä siinä, ansaitsee kuoleman (perustelu: laki on juutalaisten perintöä, ei ei-juutalaisten).
27. Libbre David 37: Jos juutalaista pyydetään selittämään jotain osaa rabbiinisista kirjoista, hänen tulee antaa vain väärä selitys. Joka ei noudata tätä määräystä, se tapetaan. - - "Jos ei-juutalaiselle kerrotaan mitään meidän uskonnollisista teksteistämme, se on sama kuin kaikkien juutalaisten tappaminen, sillä jos ei-juutalaiset tietäisivät, mitä me heistä opetamme, he tappaisivat meidät avoimesti."
28. Szaalot Uts-zabot, Iore Dea 17: Juutalaisen tulee ja täytyy tehdä väärä vala, kun ei-juutalainen kysyy, onko juutalaisten kirjoissa mitään, mikä on heitä vastaan.
29. Sanhedrin 104a: Jumala pahastuu, jos juutalaiset osoittavat vieraanvaraisuutta ei-juutalaisia kohtaan.
30. Abodah Zarah 20a: On kiellettyä antaa ei-juutalaiselle lahjaa, mutta se voidaan myydä hänelle.
31. Baba Bathra 54b: Ei-juutalaisten omaisuus on kuin erämaa; joka tulee sinne ensin, saa sen.
32. Sanhedrin 58b: Ei-juutalainen, joka viettää lepopäivää, ansaitsee kuoleman.
33. Sanhedrin 57b: Ei-juutalaisen teloittamiseksi vain yhden henkilön todistus riittää, vaikka sukulaisen.
34. Baba Kama 113b; Baba Mezia 24a: Jos ei-juutalainen kadottaa jotakin, juutalainen saa pitää sen, vaikka tietäisikin omistajan.
35. Sanhedrin 76b: Joka palauttaa ei-juutalaiselle kadonneen esineen, joutuu Jumalan kirouksen alle.
36. Baba Mezia 24a: Jos enemmistö jollakin alueella on ei-juutalaisia, juutalainen saa pitää kadonneen esineen. Jos enemmistö on juutalaisia, täytyy yrittää etsiä omistaja.
37. Sanhedrin 57a: Jos ei-juutalainen ryöstää juutalaisen, hänen täytyy maksaa tälle takaisin. Mutta jos juutalainen ryöstää ei-juutalaisen, juutalainen saa pitää saaliin. Samoin jos ei-juutalainen tappaa juutalaisen, ei-juutalainen on tapettava. Mutta jos juutalainen tappaa ei-juutalaisen, juutalainen on vapaa.
38. Abodah Zarah 8,5: Jos ei-juutalainen tappaa ei-juutalaisen tai juutalaisen, hän on vastuullinen, mutta jos juutalainen tappaa ei-juutalaisen, hän ei ole vastuullinen.
39. Baba Kama 113a: On luvallista pettää ja huijata, jos oikeutta käydään ei-juutalaista vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ,että olet omakantaan merkinnyt eutanasian, niin ne tekee sen heti, kun on mahdollista. Samoin tekee kirkot, kun lahjoitat vanhana niille omaisuutesi tai asuntosi ja jos ne tietävät, ettei ole perillisiä, niin seuraavana päivänä sinulle aletaan etsiä hoitopaikkaa, vaikka olisit kuinka hyvässä kunnossa? Silloin tulee lääkäriä ja hoitajaa käymään kotonasi, ehkä jo pankinjohtaja seurakunnan johtajien kanssa ja asuntovälittäjä? Seurakunnan palkkaama asianajaja on jo laatinut seuraavana päivänä, että vanhus täytyy laittaa holhoukseen, asunto on asuinkelvoton, kun on siisteysongelmia, ym. Ja, lääkäri on maksettu kirjoittamaan, että vanhus on dementoitunut ja vaatii laitoshoitoa. Ja,vanhukselle sanotaan, että kun ollaan siivottu ja laitettu asunto kuntoon, niin tuodaan sinut takaisin. Sitä päivää ei tule, vaan asunto on jo vuokrattu seurakunnan tutuille tai seurakunnan johtajat on ostanut sen pilkkahintaan seurakunnan testamentin varjolla, sillä olet tyhmyyksissäsi lahjoittanut sen jo, kun laitat nimesi paperiin. Yhteiskunta hoitaa sen jälkeen sinut. Seurakunnan johtajat tai niiden kaverit ostaa puoli-ilmaiseksi pankinjohtajan avustuksella, jokainen saa lahjuksen pöydän ali lääkäriä myöten, näin ne tekee kaikille ja diakonit vain kyselee, että kuka hoitaa sinun asioitasi, tarvitsetko apua, onko lähisukua, onko lapsia, jos ei niitä ole, niin älä päästä asuntoosi, älä kirjoita nimeäsi mihinkään, äläkä avaa ovea, silloin ne kilkuttaa ovikelloa joka päivä ja kilkutus loppuu, kun nimi on paperissa ja tapahtuu edellämainittu tarina. Kyllä laitospaikka löytyy vaikka olisit terve, mutta vanhus.
40. Iore Dea 16,11: Ei-juutalainen ei kelpaa missään asiassa todistajaksi.
41. Choschen Hammishpat 34,18: Ei-juutalainen ja orja eivät voi todistaa oikeudessa.
42. Choschen Hammishpat 22,2: Ei-juutalainen ei saa tuomita juutalaista (juutalainen ei saa hakea oikeutta ei-juutalaiselta tuomarilta).
43. Choschen Hammishpat 348: Juutalainen saa ryöstää ei-juutalaisen: hän saa huijata tätä laskussa, jos on todennäköistä, ettei tämä huomaa sitä.
44. Abodah Zarah VIII, 5, Tos: Ei-juutalaiselta on kielletty varastaminen, ryöstäminen, naisorjien ottaminen jne. ei-juutalaiselta tai juutalaiselta; juutalainen saa toimia näin ei-juutalaisen suhteen.
45. Sanhedrin 57a: Ei-juutalaisen täytyy maksaa palkkaa juutalaiselle, mutta juutalaisen ei tarvitse maksaa palkkaa ei-juutalaiselle.
46. Baba Kama 37b: Jos ei-juutalaisen härkä puskee israelilaista härkää, ei-juutalaisen täytyy maksaa vahingot täysimääräisinä. Mutta jos israelilaisen härkä puskee ei-juutalaista härkää, israelilainen ei ole velvollinen maksamaan mitään.
47. Baba Kama 38a: Ei-juutalaiset ovat Israelin lain suojan ulkopuolella. Jumala on jättänyt heidän rahansa Israelin vapaasti käytettäviksi.
48. Abodah Zarah 26d Tos; Kiddushin 66c; Soferim XV, sääntö 10: Parhaimmatkin ei-juutalaisista tulee tappaa.
49. Sanhedrin 52b: Aviorikos ei ole kielletty, kun sen tekee alaikäinen tai kun se tehdään alaikäisen henkilön vaimon kanssa tai ei-juutalaisen vaimon kanssa, koska Mooses kieltää aviorikoksen vain "lähimmäisen vaimon" kanssa, ja ei-juutalaiset eivät ole lähimmäisiä.
50. Abodah Zarah 26a: Israelilaisen naisen ei tule auttaa ei-juutalaista vaimoa lapsen synnyttämisessä, koska ei-juutalainen lapsi kasvatetaan epäjumalanpalvelijaksi. Ei-juutalaisen naisen ei tule antaa auttaa israelilaista naista synnytyksessä, sillä hän voi yrittää tappaa lapsen. Samat rajoitukset koskevat rintaruokintaa.
51. Abodah Zarah 22a,b; Jebamoth 103a,b: Ei-juutalaisilla on taipumus eläimiin sekaantumiseen, irstauteen ja murhaamiseen. Ei-juutalaiset ovat seksuaalisuhteessa mieluummin lehmien kuin omien vaimojensa kanssa. Käärme yhtyi Eevaan ja siirsi häneen ja koko ihmiskuntaan himon (jota israelilaisilla ei Siinain puhdistuksen jälkeen ole).
52. Abodah Zarah 2.1: Eläintä ei tule laittaa ei-juutalaisten talliin, koska nämä ovat taipuvaisia sekaantumaan eläimiin.
53. Abodah Zarah 22a: Ei-juutalaiset ovat murhaajia, heistä on pysyttävä erossa.
54. Gad. Shas. 2:2: Juutalainen saa tehdä väkivaltaa ei-juutalaiselle tytölle, mutta hän ei saa mennä tämän kanssa naimisiin.
55. Nedarim 20b; Choschen Hammishpat 348: Juutalainen voi tehdä ei-juutalaiselle naiselle, mitä haluaa. Hän saa kohdella häntä kuin lihanpalaa.
56. Jebamoth 100b: Ei tule ottaa vaimoksi ei-juutalaista, ettei lapsesta tule hänen seuraajansa (lapsi seuraa lain mukaan äitiään).
57. Abodah Zarah 25b: Rabbien päätöksiä siitä, miten tiellä tulee kävellä ei-juutalaisten kanssa, oltava varuillaan heidän suhteensa. Kristityistä (koko läntisestä maailmasta) erityisesti:
58. Sepher Or Israel 177b: Ota kristityt hengiltä; tapa heidät, niin miellytät Jumalaa kuin suitsuttaisit hänelle.
59. Zohar III, 227b: Ainoa tarvittava uhri on se, että poistamme epäpuhtaat (= kristityt) keskuudestamme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta maksavatkin alvin ja sokeriveron muodossa suuren osan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät varmaankaan yhtään sen enempää kuin tupakoitsijat, alkoholistit ja kaikki tyypit, jotka eivät osaa ravita itseään eivätkä liikkua säännöllisesti eivätkä nukkua riittävästi.
👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummini eli lähemmäs sata vuotta ja todella hyvä näkö hänellä oli ilman mitään leikkauksia tai silmälaseja. Nykyisin lähes kaikki ihmiskehon osat leikellään, jotta selviytyminen varmistetaan. Eli ei pärjätä enää luomuna. Jotain mennyt pahasti vikaan tässä meidän hyvinvoinnissamme.
Yksittäistapaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni huomautus öljyistä ja esim. oliiviöljystä. Miksi öljyt on niin epämääräisesti selostettu etiketissä ja markkinoitu kuten alkuperämaa, koostumus ja pullotus päivämäärät. Italialaiset suosivat juuri tuorepuristettua oliiviöljyä jota ei ainakaan suomessa markkinoida. Kuluttajan pitäisi erottaa kreikkalainen ja italialainen tuotevalikoima sekä niiden eri sekoitukset toisistaan. Pulloissa lyhenteet kuten PDO,PGI ja DOP tarkoittavat "alkuperää"? Miksi tuottajamaata ei sanota suoraan. Ja onko sekoitukset laillisia....Miksi oliiviöljyt on tehty niin vaikeaselkoiseksi laadullisesti? Niissä on ollut jopa palmuöljyä sekoitteena. Infon mukaan päiväys ei kuulema takaa laatua. Kitkerä maku on merkki vanhasta tuotteesta. Se on ollut monesti heti havaittavissa uuden pullon avaamisen jälkeen. Milloin tämä sekasotku oliiviöljykaupassa loppuu?
Suurin oliiviöljyn tuottajamaa on Espanja, ne vie öljyään myös Italiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta maksavatkin alvin ja sokeriveron muodossa suuren osan.
Tupakka ja viina paljon pahempia, kun sokeri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tupakka ja viina paljon pahempia, kun sokeri.
No jaa, sokeri muuntuu elimistössä läskiksi, tukkii verisuonia, heikentää verisuonia, lisää diabeteksen riskiä, aiheuttaa elimistössä tulehdusta, aiheuttaa ihottumaa, jne jne...
Tupakalla ja viinalla hyvin pitkälti samanlainen lista, tosin siihen päälle vielä aivo ja keuhkovauriot.
Eli toisin sanoen jos olet niin masokisti että haluat päättää päiväsi hitaasti ja kivuliaasti, niin kannattaa syödä paljon vehnäleivoksia ja makeisia, ja sen kaiken moskan huuhdella alas viinalla, lonkulla tai muulla alkoholilla, ja siinä lomassa poltella paljon tupakkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lihavat kantaa virheet verot valtiolle ja maksaa myyjien palkat ostamalla ruokaa. Ruoka ero vähintään 50-60€ kk päälle kuljetukset. Ja ravintoloissa käynnit. Syömärit työllistää maksamalla tarjoilijoiden palkat ja tuotteet verot ja kokkien palkat. Ja mitä kauemmin kuin saa elää sen perempi ja mitä paremmin hoidetaan terveyttä sen parempi . Monen onni on nähdä lapsen lapsen lapset ja iloita niistä eikä kuolla ennen aikojaan. Pennut on hoidettu koulut maksettu teille kehtaatte edes valittaa. Rasismi on rasismia myös vanhoja ihmisiä kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan.
Mikä lie tämänkin kalliin virkailijan työn tärkeys ja palkkaus?Autokolareissa menee nuoria yhtenään . Kuolo korjaa nuorisoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko meidän tehtävä hoitaa jonkun Afrikan vanhuksia vaikka heillä on omat maat missä asua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuitenkin rauhan turvaavat ei ole sodassa sekin pitää ymmärtää. On erilaisia tehtäviä. Ukrainaan saa mennä omalla vastuulla itärintamaan. Vapaaehtoisesti. Oma valinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei moinen ennen vanhaan tullut kysymykseenkään! Kaikki työikäiset vain töihin! Annetaan vanhusten elää niin kauan kuin Luoja elinpäiviä suo, ei kannata kadehtia heitä, he ovat työeläkkeensä ansainneet!Lapsia on kuollut kokoajan hoidon puutteeseen tai sairauteen. Ja nuoria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoriso syö epäterveellisesti ja liikaa, huumeita käytetään varsin paljon yms. joten en usko tuohon tutkijan väitteeseen ollenkaan. Sairaalassa työni puolesta ne 100v ovat jostain syystä lähes kaikki sotaveteraaneja jotka ovat olleet rintamalla kovissa oloissa. Se kiinnostaisi enemmän onko sillä yhteyttä pitkään ikään, kun he ovat niin kovin tyytyväisiä eivätkä narise ja valita huonosta hoidosta eikä mistään muustakaan asiasta.?Ennen oli kylmää asunnoissa ja pipo päässä nukuttiin yöt villasukat jalassa. Vanhukset on asunut taloissa missä uunilämmitys ja polkeneet töihin lumihangessa . Pakkasella ja olleet jäässä kuin kokeneet huonon ruuan ja vitamiinin puutteet. Lääkkeet turruttaa . Joskus oli niin köyhää että pelkkää velliä ruokana ja työtä tehty . Kovemmat pakkaset oli ennen. Auttakaa vanhuksia he on kokeneet kärsimyksiä. Ja menetyksiä ja surua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vanhoja.
Miksi Saara nauroi?
Herra koitteli jonka seurauksena Saara synnytti lapsen 700 vuoitiaana.
Mehän ollaan ihan poikasia.Sara oli kotoisin arabiasta kaldeasta. Lue karttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mun lähinaapuri sai aivoveren vuodon 52 vuotiaana , mies hankki asuntoja joita vuokrasi
syrjäytyneille , nuo repivät asunnon sisustuksen paloiksi , kun lähti linnaan istumaan
3kk ajaksi niin jätti ikkunat auki sähkölämmitys talossa ja vesihanat auki ja viemärit oli peittänyt räteillä , niinpä kaikki jäätyi ja sähkölasku oli päätä huimaava , asunnon omis-
tajan pinna repesi , kuoli lastensa edessä pihamaalle vaan kuukahti , syitä voi olla monia
erilaisia äkkikuolemaan , myös exäni kuoli 48 vuotiaana , hänen kaikki sukulaiset olivat
lähtöisin itärajan takaa , siellä on sydänsairautta perintönä ,Niin kuntien kerrostaloissa näitä muumaataustaisia huumepirukoita käy ryöstöllä niin jääkaapit syödään pakastimet ovet auki sulaa kaikki ja tavarat varastaa. Vettä valuttaa kraanat auki. Niillä mitään järkeä ole. Tappelevat ja iskevät huumepiikkiä .
- Anonyymi
Onko toi aloittaja niitä jotka ajattelee elävänsä 100 vuotiaaksi itse??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei moinen ennen vanhaan tullut kysymykseenkään! Kaikki työikäiset vain töihin! Annetaan vanhusten elää niin kauan kuin Luoja elinpäiviä suo, ei kannata kadehtia heitä, he ovat työeläkkeensä ansainneet!Onkohan noilla muiden uskontojen hautausmailla mikä ikä kuolleilla ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jaa, sokeri muuntuu elimistössä läskiksi, tukkii verisuonia, heikentää verisuonia, lisää diabeteksen riskiä, aiheuttaa elimistössä tulehdusta, aiheuttaa ihottumaa, jne jne...
Tupakalla ja viinalla hyvin pitkälti samanlainen lista, tosin siihen päälle vielä aivo ja keuhkovauriot.
Eli toisin sanoen jos olet niin masokisti että haluat päättää päiväsi hitaasti ja kivuliaasti, niin kannattaa syödä paljon vehnäleivoksia ja makeisia, ja sen kaiken moskan huuhdella alas viinalla, lonkulla tai muulla alkoholilla, ja siinä lomassa poltella paljon tupakkaa.En minä itsestäni puhunut, olen raitis ja kasvissyöjä, enkä käytä sokeria ja eläimiä ruokavaliossani , liikun joka päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli toisin sanoen jos olet niin masokisti että haluat päättää päiväsi hitaasti ja kivuliaasti, niin kannattaa syödä paljon vehnäleivoksia ja makeisia, ja sen kaiken moskan huuhdella alas viinalla, lonkulla tai muulla alkoholilla, ja siinä lomassa poltella paljon tupakkaa.Pitääkö sitä sokeria nyt sitten kokoajan mätätä elimistöön, vanhat ihmiset käytti sokeria, voita, ja kermaa maltillisesti ja monet elivät yli 90 vuotiaiksi , kuten äitini joka eli 96 vuotiaaksi.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä varten?Onhan jo tuon ikäisenä maailmaa kerennyt nähdä.
varmasti ihminen saa elää ja nähdä niin vanhaksi kuin elää. jotain voi tämäkin potuttaa.
- Anonyymi
Nou hätä! Suomalaispäättäjät tuhlaavat seuraavaksi kansalliset eläkesijoitukset kriisipoliittisiin harsteisiinsa. Mitään ei jätetä jäljelle tavallisten ihmisten vanhuuden varalle.
- Anonyymi
Kannattaa varautua verilöylyyn!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaiset lampaat eivät saa verilöylyä aikaan, vaikka viedään tuhkat pesästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska se silmitön väkivalta alkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun mitta tulee täyteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on tyhmien päättäjien ja Toopejen lampaiden maa.
- Anonyymi
Se kirjoitetaan No eikä nou
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siihen ei paljoa tarvita kun tämä nykyinen sairas kriisikultti lopulta puhkeaa mahdottomiin kustannuksiinsa, joilla ei ole ollut mitään väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun mitta tulee täyteen.
Aloittakaa itsestänne. Kukaan ei menetä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei toki, kyllä se puhdistus alkaa ylimmältä tasolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ymmärrätte miksi yle pidetään väkisin pystyssä verovaroin. Koska vapailla markkinoilla rahavirta moiselle propagandatuutille romahtaisi murto-osaan ja kansa saattaisi saada muualta valtaapitävien kannalta "väärää tietoa".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K-kauppias menettää hyviä asiakkaita. Eläkeläiset ovat varakkaita. Apteekista puhumattakaan, hyllyyn jäisi verenpainelääkkeet, sokerilääkkeet, sydänlääkkeet, kihtilääkkeet unilääkkeet ym.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä kaikki Suomalaiset päättäjät eivät ajattele kansalaistensa parasta näiden mielestä rajat pitäisi avata ja kaikki ottaa vastaan kuka apua tarvitsee, kuka meitä auttaa jos olemme hädässä eli ei kukaan , miksi emme ole oppineet mitään historiasta saattaa olla että joudumme vielä kokemaan pahan kriisin mutta toivottavasti ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut asiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
henrikit pitää suomen RKP-stalinismin alaisena...
missä ne aseet kansalle viipyy? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kirjoitetaan No eikä nou
No miten niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen jälkeen kun sosiaaliturvamme romahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K-kauppias menettää hyviä asiakkaita. Eläkeläiset ovat varakkaita. Apteekista puhumattakaan, hyllyyn jäisi verenpainelääkkeet, sokerilääkkeet, sydänlääkkeet, kihtilääkkeet unilääkkeet ym.
K kauppias hyödyntää myös eläkeläiset, meidän kulmilla monessa kaupassa eläkeläisiä töissä, yhden tunnen ja hän on jo 72 vuotias ja tekee joka päivä neljä tuntia päivässä töitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K kauppias hyödyntää myös eläkeläiset, meidän kulmilla monessa kaupassa eläkeläisiä töissä, yhden tunnen ja hän on jo 72 vuotias ja tekee joka päivä neljä tuntia päivässä töitä.
Woih, hienoa. Minäkin voisin tehdä ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme vakavasti höynäytettyä kansaa. Jätetään nyt ensitöiksi ne lukemattomat jokavuotiset rokotepiikittelyt, ja katsotaan sitten, mitä uudistusta ruokavaliomme vaatii.
Mikäli autoimmuunisairauksista ja pään alueen haitoista mielenterveyden heilahteluineen tahdotaan päästä eroon, niin ensimmäinen asia on miettiä rokoteseuraamuksia. Tämän jälkeen sitten voimme keskittyä vaikkapa niihin öljyihin. Onko todella niin, että teollisuusöljyt kuten rypsit ja rapsit voittavat vuosituhansien takaisen ihmeen, oliiviöljyn. Näinhän meidän asiantuntijamme valistavat?
Nyt on korkea aika pysähtyä. Pysähtyä miettimään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun mitta tulee täyteen.
Desi vai hehto????
- Anonyymi
Sitähän minä olen sanonut, että jakaisivat jokaiselle sen lopetuspillerin, ja kun siltä alkaa tuntua niin nappaisi sen poskeensa. Nykyisin yritetään kieltää kuoleminen vaikka väkisin, ja meillä ei ole edes varaa elättää kaikkia kitujia.
- Anonyymi
Suomalaisten kiduttaminen vuosia on raakaa murhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaisten kiduttaminen vuosia on raakaa murhaa.
Kuitenkin lähes kaikki menee jatkuvasti lääkäriin kerjäämään kidutushoitoja jotta voisivat kitua kauemmin.
Se on vähän ristiriitaista tämä touhu. - Anonyymi
Pilleri kaikille. Itse haluaisin sellaisen, kun meno hyytyy olisin valmis sen ottamaan. Ehkä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilleri kaikille. Itse haluaisin sellaisen, kun meno hyytyy olisin valmis sen ottamaan. Ehkä ?
Ole huoleti. Pian sellaisen saat. Tällaiset jutut, joita näyttää tulevan tihenevään tahtiin, valmistelevat meitä tähän. Vanhoilta henki pois, jotta saadaan veromuljardit muuhun käyttöön.
- Anonyymi
Alkoholin ja tupakan verotusta tulisi laskea ja reilusti jos haluavat raakeista eroon. Mutta pitäisikö hintaa laskea vain eläkeikäisiltä koska viina voisi haitata työssäkäyntiä.
- Anonyymi
Tuota samaa olen ajatellut. Minulla on lopetuspilleri. Kitujien elättäminen, eutanaasiakaan ei mennyt läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole huoleti. Pian sellaisen saat. Tällaiset jutut, joita näyttää tulevan tihenevään tahtiin, valmistelevat meitä tähän. Vanhoilta henki pois, jotta saadaan veromuljardit muuhun käyttöön.
Suomi olisi rikas maa, jos meillä ei oli jokavuotista Nato maksua, EU maksua, ym avustusmaksuja. Vieraan vallan sotamaksuja (Ukraina) Nyt säästetään , säästetään. Missä säästöjä säilytetään. Kuka niistä hyötyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhoja ihmisiä on Suomessa eniten. Verotulot romahtaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholin ja tupakan verotusta tulisi laskea ja reilusti jos haluavat raakeista eroon. Mutta pitäisikö hintaa laskea vain eläkeikäisiltä koska viina voisi haitata työssäkäyntiä.
Tupakalla ja viinalla tehdään pitkäaikaista itsemurhaa.
Itse haluan elää niin pitkään kuin mahdollista. Tykkään elää, vaikka elämässä on välillä kaikenlaisia esteitä ja haasteita ja kaikenlaisia negatiivisia uutisia kuulee lähes päivittäin.
- Anonyymi
Se pitäisi olla jokaisen omakohtainen valinta haluaako elää vaivaisena pitkään.
Anonyymi kirjoitti:
Se pitäisi olla jokaisen omakohtainen valinta haluaako elää vaivaisena pitkään.
Näin on. Eihän eläimiäkään yleensä pidetä hengissä, jos niillä on kauheat tuskat ja jos niitä ei voi parantaa ja saada elämään taas elämänarvoista ja hyvää elämää.
Kuitenkin olisi hyvä, että mahdollisimman moni ihminen ja eläinkin saisi elää oman elämänsä (sen mitä elää) mahdollisimman hyvin. Hyvä, jos mahdollisimman pitkään hyvin.- Anonyymi
kun syö raamattua sivuineen kansineen, elää tuhat vuotiaksi
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Näin on. Eihän eläimiäkään yleensä pidetä hengissä, jos niillä on kauheat tuskat ja jos niitä ei voi parantaa ja saada elämään taas elämänarvoista ja hyvää elämää.
Kuitenkin olisi hyvä, että mahdollisimman moni ihminen ja eläinkin saisi elää oman elämänsä (sen mitä elää) mahdollisimman hyvin. Hyvä, jos mahdollisimman pitkään hyvin.veikkaan että aika moni suomalainen lopettaisi aluksi presidentin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ateismin mukaan elämä on lopullista ja pysyvää tuhoutumista ,,,,ei merkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
veikkaan että aika moni suomalainen lopettaisi aluksi presidentin
Valtiovarainministeriä varmaan rakastetaan... no, kohta ei saa enää hoitoa, joten ihmisten elinikä lähtee automaattisesti laskuun. Problem solved.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koska se on raamatuksi muuttunut, se terveellisyyshän on ollut valkoisessa silkkipaperissa.
- Anonyymi
Kyllä täältä aikanaan pois pääsee vaikka odottavan aika pitkältä saattaa tuntuakin, etenkin jos muiden armoilla joutuu elämään.
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Kuitenkin olisi hyvä, että mahdollisimman moni ihminen ja eläinkin saisi elää oman elämänsä (sen mitä elää) mahdollisimman hyvin. Hyvä, jos mahdollisimman pitkään hyvin.Vosihan se olla erikoista, jos menisi katkenneen jalan takia hoitoon niin ehdotettaisiin lopetuspiikkiä, kuten eläimille monesti tehdään. Katsoin kerran televisiosta ohjelman jossa koiralla oli takajalkojen paikalla pyörät eikä se tuntunut koiran menoa yhtään haittaavan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syntymä välissä elämä ja lopussa kuolema siinäpä se luonnon kiertokulku pääpiirteittään on.
- Anonyymi
Paapottava sinä olet siis UMPISAIRAS syntymästäsi alkaen ---》Lyhytikäinen-----》tuollaisesta kukaan mitään VÄLITÄ -----》oletko ELOSSA vai ? Ja vielä Tavattomalla Tavalla olet Sitkeämätön, Sietokyvytön, PaineenSietoKyvytön, Ihmisriippuvainen +++++++++++++++++-----》vaikka MITÄ ja Sitä Sun TÄTÄ Riippuvainen -----》TelevisioRiippuvainen ja et osaa valmistaa Nakkikeittoa ja Menet Paniikkiin...voi Herra Jumala Sinua..mitä sinä olet tehnyt siellä MAAPALLOLLA omalle Itsellesi?????-----》Terveisin 👽
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syntymä välissä elämä ja lopussa kuolema siinäpä se luonnon kiertokulku pääpiirteittään on.
Vanha kansa osasi tämän hahmottaa: "Kun lapsena syntyy ja humalassa kuolee, ei tiedä pahassa maailmassa käyneensäkään."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
veikkaan että aika moni suomalainen lopettaisi aluksi presidentin
>>veikkaan että aika moni suomalainen lopettaisi aluksi presidentin<<
Ei pidä paikkaansa.
Kuulemani perusteella esimerkiksi purjehdusta harrastavat tuttavani kylläkin vetäisivät mielellään kölin alitse Riikka Purran. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juutalaisaktivisti, vastajihadisti ja Yhdysvaltalaisen Fox -TV-kanavan säännöllinen uutiskommentaattori pamela geller kehottaa israelia atomipommittamaan Eurooppaa mikäli Israelia uhkaisi poliittinen kriisi – muslimien uhatessa Israelia voimankäytöllä. Gellerin mielestä tärkeintä on, että Israel selviää. Hänen mukaansa eurooppalaiset ovat “hirviöitä”, joiden tappaminen on oikeutettua.
Geller kirjoitti blogissaan: “Rukoilen hartaasti, että sillä jumalattomalla hetkellä, kun Teheran tai sen jihadin välikädet (Hez’Ballah, Hamas, jne.) kohdistavat atomipommin Israeliin, se [Israel] kostaa takaisin kaikella mitä sillä on Teheraniin, Mekkaan, Medinaan…Eurooppaa unohtamatta. He tuhosivat kaikki juutalaisensa, mutta se ei ollut tarpeeksi. Nämä hirviöt menivät ja toivat maahan seuraavan juutalaisten tappajien sukupolven.”
“Juutalaisten tappajilla” Geller viittaa muslimeihin. “Tämä uusi viha tulee muslimimaahanmuuttajilta”, Geller kirjoittaa.
Gellerin näkemys on samalla linjalla israelilaisen “Samsonin vaihtoehdon” (The Samson Option) kanssa. Tämän mukaan mikäli Israelia uhataan ydinaseella tai muulla massiivisella voimankäytöllä, Israel tulisi käyttämään koko ydinasearsenaalinsa vihollistensa ja jopa koko maailman massatuhoamiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isoäidilläni oli tapana sanoa, että ”Jumalassa on juoksun määrä”. Noin ajattelen itsekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Kuulemani perusteella esimerkiksi purjehdusta harrastavat tuttavani kylläkin vetäisivät mielellään kölin alitse Riikka Purran.En vahingoittaisi ketään. Tahtoisin kaikkien parasta, vaikka tuskin teoillani, ajatuksillani ja tunteillani tuohon kykenen. Silti tuo olisi toiveeni.
Elämä on sellainen kovien koettelemusten oppimatka. Tavalla tai toisella jokaiselle meistä. Ajat eivät ole nyt parhaat. Lienevätkö koskaan olleet. Tämä planeetta kun ei ole suunniteltu viihdykkeeksi.
Raamatusta tulevat usein mieleeni sanat: ”Ja niin hän elämästä kyllänsä saaneena siirtyi isiensä tykö”. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Kuulemani perusteella esimerkiksi purjehdusta harrastavat tuttavani kylläkin vetäisivät mielellään kölin alitse Riikka Purran.vetäisivät mielellään kölin alitse Riikka Purran.
Minä vetäisin kölin ali Minja Koskelan(vas) se on niin
kuolon kalvakka ja valkoinen, ehkä siihen saisi hiukan
väriä naamaan jos vedessä uittaisi.
Suomelle se on suuri mainehaitta, kun eduskunnassa
on noin väritön yksilö.(myös poliittisesti)
- Anonyymi
Nyt niitä vanhuksia tapetaan koteihin hoidon puutteessa. Toiset muistisairaat haahuilevat metsiin kuolemaan.
Kyllä alkavat nopeasti tällä menolla vähenemään.- Anonyymi
On jo alkanut mutta ne pimittää faktat koska valhe nimeltään "suuret ikäluokat" tuottaa rahaa heidän kirstuunsa.
Myyvät ihmissieluja kuten Ilmestyskirja kertoo. - Anonyymi
minkä makuinen on yliopiston tutkija?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minkä makuinen on yliopiston tutkija?
Jos tutkija on vasemmistolainen, niin kaalille.
- Anonyymi
Armeija kuluttaa aivan liian paljon resursseja. Se pitäisi pudottaa neljäsosaan nykyisestä, että tärkeämpiin asioihin riittäisi myös.
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Heikko armioja - venäjä miehiittää Suomen helposti.
Onko tärkeämpää hoitaa kalliisti vanhuksia, jotka kuolevat kuitenkin ? - Anonyymi
armeijan miesten pitäisi tappaa muiden armeijan miehet
- Anonyymi
suomalaiset eivät liittyneet Ukrainaan ja valtio kärsii pitkäikäisistä
- Anonyymi
Ja köyhiä pitäisi vähentää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
armeijan miesten pitäisi tappaa muiden armeijan miehet
Omatkin mielellään, niin säästyy rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhät vähenevät tarjoamalla heille työpaikka ja maksamalla työstä heille palkkaa. Näin kaikki vaurastuvat. Vai mitä tarkoitit?
- Anonyymi
Suomen valtion turvana on hyvä olla kunnon armeija! Meillä on naapurina aggressiivinen valtio, jonka liikkeitä ei voi tulevaisuudessa taata!
Siispä paras turvamme on tosi hyvä, hyvin koukutettu armeija! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja sitten ei olisi niitä rikkaitakaan jaloissa mahdottomine vaatimuksineen.Kylän yhtä rikasta yritettiin pitää väkisin hengissä kokonaisen lääkäriyhtiön toimin. Kuoli kuitenkin 80 vuotiaana ja menetti kaiken.Koko kylä kuihtui sen takia olemattomiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen valtion turvana on hyvä olla kunnon armeija! Meillä on naapurina aggressiivinen valtio, jonka liikkeitä ei voi tulevaisuudessa taata!
Siispä paras turvamme on tosi hyvä, hyvin koukutettu armeija!Suomella ei ole enää mitään turvaa hullujen kokoomuslaisten takia. Japani antautui atimipommin takia vaikka väkeä oli sata miljoonaa.Kesseleistä ei pääse eroon kuin kuolemalla, Siihen ei tarvita mitään armeijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voine koska lautturimme venhosen peräsin on hukassa.
- Anonyymi
>>Armeija kuluttaa aivan liian paljon resursseja. Se pitäisi pudottaa neljäsosaan nykyisestä, että tärkeämpiin asioihin riittäisi myös<<
Asia on todellisuudessa päin vastoin. Armeijan rahoitus pitää nostaa nykyisestään, joskaan ei Trumpin haaveilemalle tasolle.
Ei ryssä muuten pysy lätissään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhät vähenevät tarjoamalla heille työpaikka ja maksamalla työstä heille palkkaa. Näin kaikki vaurastuvat. Vai mitä tarkoitit?
Totta , kaikesta työstä kilpailukykyinen palkka, jolla pärjää, ettei enää tarvitse yhteiskunnalta pyytää lisää, että tulee toimeen.
- Anonyymi
Tasan juuri noin. Sotaleikkeihin pannaan liian paljon vähistä varoista. Nykyajan sivistyneet, viisaat ja valveutuneet päättäjät voivat hoidella asiat jo toisin tavoin kuin sotimalla. Elleivät ole vain 'sivistyneitä', 'viisaita' ja 'valveutuneita'.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>Armeija kuluttaa aivan liian paljon resursseja. Se pitäisi pudottaa neljäsosaan nykyisestä, että tärkeämpiin asioihin riittäisi myös<<
Asia on todellisuudessa päin vastoin. Armeijan rahoitus pitää nostaa nykyisestään, joskaan ei Trumpin haaveilemalle tasolle.
Ei ryssä muuten pysy lätissään.Asia on todellisuudessa päin vastoin. Armeijan rahoitus pitää nostaa nykyisestään, joskaan ei Trumpin haaveilemalle tasolle.
Ei ryssä muuten pysy lätissään.
Vihervasemmisto vastustaa, koska tovereita pitää
ymmärtää, hik.
- Anonyymi
Kuoleman asiantuntija, kuoleman lähettiläs, varmaan vapaamuurarien korkeassa loossissa uhraa verta.
- Anonyymi
Tampereen verimakkara tehdas kilpailee suomalaisten verestä lääkäreiden kanssa.
Yhdet syövät vertaa jauhojen sekaisesti ja toiset valuttavat sitä vieraisiin tai myyvät ulkomaille.
- Anonyymi
Minkä ikäiseksi tämä Siren haluaisi elää?
- Anonyymi
Toi voitas hoitaa niin ettei yli 50 vuotiaille tarjottas mitään palveluita. Ongelmanahan tuossa on tuo kun yli 50 vuotiaat paskat lisääntyvine vaivoineen rasittaa helvetisti esimerkiksi terveyspalveluita. Oli sitten yksityisiä tai julkisia.
Ei millään riitä lääkäreitä ihmisille ja sitten näille vanhoille paskoille oli rahaa taikka ei.- Anonyymi
Ja hyväksyt sen, että sinua koskee viiskymppisenä sama tilanne?
- Anonyymi
Eläkeikä on kait 65 v. eli työelämässä olevat hoidetaan työkuntoon. Eläkeläisistä tunnutaan haluttavan pikaisesti eroon kuluttamasta eläkevaroja, joita ovat koko työajan maksaneet joka ikinen kuukausi. Nyt ne rahat on jonkun glopalistipankiirin kiinnostuksen kohde ja kohta ne on sujuvasti siirtyneet heidän pankiholveihin. Tuo toisilta varastaminen on vähän kuin verenperintöä kulkeva vitasaus.
- Anonyymi
Taas sai hyvät naurut. Sinä et sitten aio itse elää yli 50-vuotiaaksi? Entä äitisi ja isäsi, ei hoitoa muelestäsi heillekään? Miten on oman terveytesi laita - alle 50-v, eikä mitään pa**a vaivoja?
- Anonyymi
Eutanasiateltta torin laidalla myös sinulle kun täytät 50 vuotta?
Hyvää syntymäpäivää!
Jokos sun vanhempasi ovat täyttäneet.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkeikä on kait 65 v. eli työelämässä olevat hoidetaan työkuntoon. Eläkeläisistä tunnutaan haluttavan pikaisesti eroon kuluttamasta eläkevaroja, joita ovat koko työajan maksaneet joka ikinen kuukausi. Nyt ne rahat on jonkun glopalistipankiirin kiinnostuksen kohde ja kohta ne on sujuvasti siirtyneet heidän pankiholveihin. Tuo toisilta varastaminen on vähän kuin verenperintöä kulkeva vitasaus.
Minä olen syntynyt 1971. Minulle on asetettu eläkeiäksi reilut 67 vuotta ja minua nuoremmilla asia on vielä kurjemmin. Teen raskasta tehdastyötä metallin parissa. Olen täysin vakuuttunut, että kuolo korjaa ennen eläkettä.
- Anonyymi
Sairaat tarvii lääkäreitä terveet ei niinkään olipa ikä mikä hyvänsä. Itse en olisi tarvinnut lääkäriä juuri muuten kuin ajokortin uusimista varten sekin 5 vuoden välein ja seuraavaksi 2 vuodenvälein kun 70 tulee mittariin.
- Anonyymi
50 ei kerkeä edes velkojaan maksaa. Poltetunmaan taktiikalla uurnalehtoon. Talot, ja pelit tuleen, niin omaisuus lähtee mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi, milloin laitetaan Oligrakit ruotuun Suomessa?
Toivottavasti pian kansainväliseen tuomioistuimeen, syytettynä suomen myynnistä joka suuntaan pala palalta.
Verotulojen jakaminen ympäri maailmaa ja siinä sivussa täytetty omat taskut. Verotuksen kiertämisestä nykyisen presidentin avulla (jolla on nyt palkinto virka kiitoksena.) Vaalit kuin Venäjällä.
Kansalaisten kurjistaminen köyhyyteen ja hoidon puutteeseen. En luota Jumalaan rankaisijana vaan haluan maalliseen oikeuteen mutta ei Suomeen. Täällä on liika tiiviit hyväveli ja muurari verkostot. - Anonyymi
Ei kai jos ei viitsitä tehdä muuta kuin laskea rahojaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
50 ei kerkeä edes velkojaan maksaa. Poltetunmaan taktiikalla uurnalehtoon. Talot, ja pelit tuleen, niin omaisuus lähtee mukaan.
Jospa kiellettäisiin kokonaan velat.Kaikista tulisi vastuuntuntoisia eikä rikkaita enää löytyisi. Velka ja inflaatio on jo pitkään suosinut velkamiljonäärejä turhaan,Miksihän köyhät ovat suostuneet ylläpitämään rikkaita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen syntynyt 1971. Minulle on asetettu eläkeiäksi reilut 67 vuotta ja minua nuoremmilla asia on vielä kurjemmin. Teen raskasta tehdastyötä metallin parissa. Olen täysin vakuuttunut, että kuolo korjaa ennen eläkettä.
Mikäs se semmoinen metallityö on nykyään joka on fyysistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs se semmoinen metallityö on nykyään joka on fyysistä?
Mikä se työ yleensä on? Ai myö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit lukenut insinööriksi, tai ei se vieläkään ole myöhäistä, koulutus on ilmaista ja saa jopa rahaa, kun opiskelee.
- Anonyymi
Ongelmana on EU ja Nato, sekä vihervasemmisto, jotka vie meiltä rahat , työpaikat ja tehtaat. Eihän tietenkään sellaisessa Suomessa ole mukavaa huonompikuntoisilla ikääntyvillä.
- Anonyymi
Mutta se helvetin unelma pelastaa joka vitn maailmassa elätiksi suomeen.
- Anonyymi
Marinin hallitus tehosti tämän syöksykierteen täyteen romahdukseen 80 mijardin lainoineen, jota ei kuulemma tarvitse maksaa takaisin.
Marinin motto "rahaa on" ja "maamme etujen puolustaminen on haitallista".
Myös vihervasut olivat kannattamassa tätä isänmaan petturuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marinin hallitus tehosti tämän syöksykierteen täyteen romahdukseen 80 mijardin lainoineen, jota ei kuulemma tarvitse maksaa takaisin.
Myös vihervasut olivat kannattamassa tätä isänmaan petturuutta.Onneksi Riika on ottanut jo enemmän lainaa eukö vielä olla edes puolivälissä! Saitkos Marinin moton jostain tietystä blogista?
Nykyhallitus osaa syyttää sotaa, Natoa, EU:ta ja tietty edeltäjiään (jotka varmaan tilasi sen koronan ja sodan?), mutta ehkä sitten persut parin vuoden päästä oppositiosta lataa että "edellinen hallitus oli ihan p@ska". Nytkin jo haukkuvat lakeja, mitä itte ovat säätäneet. Asiallista verovarojen käyttöä, sanois Punahilkka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös vihervasut olivat kannattamassa tätä isänmaan petturuutta.Älä puhu paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös vihervasut olivat kannattamassa tätä isänmaan petturuutta.Marin kai matkusteli mieluusti Ranskassa ja Italiassa tutustumassa hengenheimolaisiin. Italian Draghi huijasi Euroopan väestöltä n 15 biljoonaa euroa joiden kohtakosta ei kukaan hiisku. Ainakaan talous ei niitä saanut kun meni totaalisti myttyyn. Draghi kuulemma esti Ukrainan tukemisen ja siirsi rahat turvaan sodalta Boris Johnssonin mukaan.
- Anonyymi
En usko ollenkaan että 100-vuotiaat lisääntyvät tällä menolla mikä nykyisin on.
Ei mitään pelkoa tällaisesta.
Vanhemmat ihmiset tulevat kuolemaan lähivuosina hoidon puutteeseen!- Anonyymi
Jos sellanen paska ettei ilman hoitoa selviä niin joutaakin kuolla. Ihmisiä 9 miljardia. Suurin osa tulee ilman hoitoa toimeen.
Kuolkoon vittu jos ei tule ilman hoitoa toimeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sellanen paska ettei ilman hoitoa selviä niin joutaakin kuolla. Ihmisiä 9 miljardia. Suurin osa tulee ilman hoitoa toimeen.
Kuolkoon vittu jos ei tule ilman hoitoa toimeen.Sinä vaiheessa kun tätä aletaan toteuttaa ettei anneta hoitoa, niin moni eliitistä tulee kokemaan Niskalaukauksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolkoon vittu jos ei tule ilman hoitoa toimeen.Kaikki me tarvitsemme jossakin vaiheessa elämäämme apua.
Kun se tilanne koittaa omalle kohdallesi, -ja sehän koittaa, mitä teet? - Anonyymi
Suomessa puolueet ja niiden palkkaamat eläkepomot ylläpitävät eläkejärjestelmää joka vaatii 24% tuloista täi menoista kassaan josta maksetaan eläkkeitä 10%.Lopun maksaa valtio ja kunnat monin tavoin.Kun nyt metsäfirmat joutui tyhjän päälle niin koko talous meni Suomessa nurin. Puolueet eivät itsekään käsittäneet mihin Suomen talous perustui.Luulevat kai että sähkönhinnankorotuksilla selvitään ongelmasta jonka suuruus on kymmeniä miljardeja ja suurin lasku tulee Fortumilta ja kaupunkien energialaitoksista. Missään toimivassa valtiossa ei ole moista eläkejärjestelmää jossa jaetaan ilmaista rahaa rikkaille ja köyhille. Muualla kansa joutuu säästämään eläkerahat joka varmasti toimii.Nyt Suomen itsepetos paljastui ja koko puoluekaarti puolustaa petoksen jatkamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolkoon vittu jos ei tule ilman hoitoa toimeen.Älä huoli, hallitus tekee parhaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä vaiheessa kun tätä aletaan toteuttaa ettei anneta hoitoa, niin moni eliitistä tulee kokemaan Niskalaukauksen.
Sohvaperuna-kommunistin viiltävä kuitti.
- Anonyymi
Sairaanhoitojärjestelmä tekee kaikkensa , että ihminen pysyy elossa mahdollisimman pitkään. 'Potilas menetettiin enneaikaisesti '
- Anonyymi
Joku muu järjestelmä hoitaa asiakkaita sairaaloille, että potilaat ei lopu kesken bisnes kun on bisnestä vaikka miksi sitä nimitettäisiin.
- Anonyymi
Nykylääkärit ovat politikkoja enemmän, kuin lääkäreitä. Ottaisikohan lääkärit työnsä vakavammin, jos he maksaisivat itse vuosikausia kestävän koulutuksensa. Olisi pakko osata, ettei velanmaksajat häviäisi. Yhteiskunnan kouluttamat lääkärit vaan vaatii lisää palkkaa. Eli ketkä niitä todellisia sossupummeja on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykylääkärit ovat politikkoja enemmän, kuin lääkäreitä. Ottaisikohan lääkärit työnsä vakavammin, jos he maksaisivat itse vuosikausia kestävän koulutuksensa. Olisi pakko osata, ettei velanmaksajat häviäisi. Yhteiskunnan kouluttamat lääkärit vaan vaatii lisää palkkaa. Eli ketkä niitä todellisia sossupummeja on.
Lääkäreiden kovat palkat tulee valtion tukemalla kartellilla ja monopolilla.
- Anonyymi
suomalaiset ovat natseja ja holokausti on heidän mielestään sopiva lyhennys
- Anonyymi
Vain hallajussia haittaa holohölinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain hallajussia haittaa holohölinä
immoslaiset innostuvat holohölöttämisestä
- Anonyymi
Kuinka sinusta tuli natsi ?????
- Anonyymi
Yle supistaa pitkäikäisiä erottamalla työntekijöitä ja toivottaa että niiden ikä lyhenisi
- Anonyymi
Kaikkein parasta olisi aloittaa taas valkoisten porvarien teloitukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uliuli vihollisia kaikkialla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaalipierun väkevä kommentti.
Kunhan omat ja naapurin viinat on juotu,
niin sitten mennään.
- Anonyymi
Kyllä se on huuhaata, kuljetusmatkat ambulanssilla on säästöjen vuoksi ihmiset todellisuudessa kuolee koteihinsa.
Ihmisiä ei yksinkertaisesti hoideta ja jos on esimerkiksi sydäninfarkti niin ambulanssi matka 100 km niin potilashan kuolee lähes aina tai ei saa riittävää hoitoa nopaeast sama koskee aivoinfarkteja jne.
Nythän Orpo sai sydäninfarktin mutta kass kumma hän pääsi heti ohitukseen näin ne porvarit hoitaa asiansa heti hoidetaan. Näin meillä herrat hoidetaa rupusakki saa kuolla.
Julkinen ajataan alas ja hallitus antaa yksityisille lisää rahaa, jolla ykistyinen puoli nostikin lääkäreiden palkkoja ja nosti palvelumaksuja.
Kyllä se henki lähtee nopeasti eikä elinikä nouse, kun tapetaan pois jos ei ole sopiva tai sellainen sairaus joka on liian kallis hoitaa, kuolkoon pois.
Kyllä ne kuolee jos ei tapeta koteihinsa, eihän ketäään viedä ambulanssilla ja mihinkään vaan saa jäädä kotiin. Juuri pinei lapsi kuoli kun ei ambulanssi tullut hakemaan eli kyllä on niin epätervettä nykyään tämä hoito, että ihan puistattaa. Hinnat kyllä nostettiin ja kaikki vaan kallistuu.
Tämä hallitus ja sinimustat on saaneet suomen tuhoon ja imiset voimaan pahoin. Kukahan heitäkin äänesti. Katsokaapa peiliin.- Anonyymi
Orpo pääsi OHItusleikkaukseen?
- Anonyymi
Tuosta nostettava syyte. Päivystäjä teki puhelimessa "ei kiireellinen" päätöksen ja vauva kuoli.
- Anonyymi
Kyse ei ole yksityisestä kun lääkäreillä on valtion tukema kartelli ja monopoli.
- Anonyymi
yle elää pidempään kun nimi kirjoitetaan Yyle
- Anonyymi
Toivotaan Anun kanssa jotain vakavaa Espanjantautia tai atomipommia Suomalaisten ylle <
- Anonyymi
Tuomiopäivän kellossa alkaa olla aika vähissä. Lieneekö kohta maailmanloppu lähellä. Sitten mennään kaikki, terveet ja sairaat samassa rytinässä.
- Anonyymi
Itelle kans, olis mukava saada ylle se A-pommi tai Espanjalainen, Anu tykkää.?
- Anonyymi
Nii mikä vittu ihmisillä on oikein obsessio noihin tuomiopäivä juttuihin??
- Anonyymi
Tämä on tätä Pentti Linkolan viher- vasemmistopaskaa taas.
Aloituksessa nimittäin.
Älytöntä Ja Järjetöntä sairaan ihmisen mölinää.
Miksi ?- Anonyymi
Linkola oli toiseksi viimeinen Paasikiven päiväkirjoissa mainittu elossa ollut. Jotain se teki oikein. Tai siis väärin, jos tuota ajatusta miettii.
Se viimeinen elossa oleva on Raimo Ilaskivi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linkola oli toiseksi viimeinen Paasikiven päiväkirjoissa mainittu elossa ollut. Jotain se teki oikein. Tai siis väärin, jos tuota ajatusta miettii.
Se viimeinen elossa oleva on Raimo Ilaskivi.Mitä tarkoitat tuolla arvoituksellisella selostuksellasi... päiväkirjat????
- Anonyymi
Tuo infogrammi on mielestäni hämäävä ..ei se yläpäästä niin dramaattisesti muutu..
https://e.infogram.com/566f911c-aedd-4eba-91c2-53fd9c975ccd - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se viimeinen elossa oleva on Raimo Ilaskivi.Raimo Ilaskivi kutsuttiin jo tuonne yläkerran HERRAN luo! Kuka lienee nyt se viimeinen elossa oleva?? Olisiko Paavo Lipponen???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raimo Ilaskivi kutsuttiin jo tuonne yläkerran HERRAN luo! Kuka lienee nyt se viimeinen elossa oleva?? Olisiko Paavo Lipponen???
Raimo Ilaskivi on edelleen keskuudessamme . Ikä 96 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raimo Ilaskivi kutsuttiin jo tuonne yläkerran HERRAN luo! Kuka lienee nyt se viimeinen elossa oleva?? Olisiko Paavo Lipponen???
Mistä sen tietää, joutuiko Raimo yläkerran vai alakerran herran huomaan.
- Anonyymi
PESTAUTUVAT ELÄKKEELLE TYÖKUNTOISET JA LOPETTAVAT TYÖNTEON. NOSTVAT YHTEISKUNNAN TUET.
- Anonyymi
Oletko varma, että ovat työkuntoisia?
- Anonyymi
Yli 40 vuotiaille pitäisi alkoholi tupakka ja huumeet olla ilmaisia. Noi kuulemma lyhentää elinikää.
- Anonyymi
Ainakin ruokakauppiaat tekevät kaikkensa, että alkoholijuomia on helppo saada kaupasta. Lähikauppias laittoi kaupan remonttiin, viinit ym.sai rutkasti lisätilaa kaupan parhaalta paikalta, pakko kävellä osaston läpi.Aitoja ruoka- aineita on kovalla kädellä vähennetty, koska ei yhtäkkiä ole hyllytilaa, näin kauppias sanoin. Nyt mennään siis alkoholin ehdoilla kuten itänaapurissa, josta paljon on oppia otettu. Siellä alko kuolemat ovat korkeat. Kokoomushan oli kovasti huolestunut, kun viinan kulutus on nuorten kohdalla laskenut ja nyt siis kaikki keinot käyttöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin ruokakauppiaat tekevät kaikkensa, että alkoholijuomia on helppo saada kaupasta. Lähikauppias laittoi kaupan remonttiin, viinit ym.sai rutkasti lisätilaa kaupan parhaalta paikalta, pakko kävellä osaston läpi.Aitoja ruoka- aineita on kovalla kädellä vähennetty, koska ei yhtäkkiä ole hyllytilaa, näin kauppias sanoin. Nyt mennään siis alkoholin ehdoilla kuten itänaapurissa, josta paljon on oppia otettu. Siellä alko kuolemat ovat korkeat. Kokoomushan oli kovasti huolestunut, kun viinan kulutus on nuorten kohdalla laskenut ja nyt siis kaikki keinot käyttöön.
Ostaminen on vapaaehtoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostaminen on vapaaehtoista.
Niinpä, kaikki Keski ja Etelä Eurooppalaiset olis jo aikoja sitten kuolleet viinaan, mutta kuitenkin siellä on terveempi kansa mitä meillä.
- Anonyymi
Yli 65-vuotiaille pitää terveyskeskuksissa ja sairaaloissa antaa jouduttavia lääkkeitä.
- Anonyymi
Älä huoli kyllä niitä lääkkeitä tuputetaan, esim. kaikille yli 65 v. määrätään kolesterolilääkkeet, koska tietoisesti kolesterolin viitearvot on Suomessa laskettu niin alas, että kaikilla on tarvetta. Norjassa esim. yläraja on 7, Suomessa 5. Tätä on usein kysytty mutta johtavat auktoriteetit eivät vastaa. Miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä huoli kyllä niitä lääkkeitä tuputetaan, esim. kaikille yli 65 v. määrätään kolesterolilääkkeet, koska tietoisesti kolesterolin viitearvot on Suomessa laskettu niin alas, että kaikilla on tarvetta. Norjassa esim. yläraja on 7, Suomessa 5. Tätä on usein kysytty mutta johtavat auktoriteetit eivät vastaa. Miksi?
Lääketeollisuus ehkä tietäisi, jos sekään. Asiat nähdään eri tavoin eri maissa. Kolesteroli lääkkeillä ovat omat vakavat haittavaikutuksensa. Meidän suvussa tuo kolesteroliasia on hoidettu aamuisin tyhjään vatsaan nautitulla ruokalusikallisella tai parilla oliiviöljyä. Hyvin on toiminut, eikä lääkkeitä ole tarvittu. Miksiköhän tätä helppoa hoitokeinoa eivät lääkärit ole mainostaneet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääketeollisuus tarvii rahaa.😊
- Anonyymi
Mä elän 165 vuotiaaksi, saan 100 vuotta eläkettä 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ei toi haittais Yksilötasolla. Ongelma on kun Massat elää esimerkiksi 70 vuotiaaksi. Eläkkeetkin riittää vain jos Suurin osa kuolee ennenkuin tulee eläkeikään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei toi haittais Yksilötasolla. Ongelma on kun Massat elää esimerkiksi 70 vuotiaaksi. Eläkkeetkin riittää vain jos Suurin osa kuolee ennenkuin tulee eläkeikään.
Ja eläkeyhtiö nielaisee ennen eläkeikää kuolleiden eläkemaksut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei huolta siitä, nuoriso on niin rapakunnossa, että
ne eivät elä yli 60 vuotiaiksi. Tulevaisuudessa ei ole
eläkeläisiä ollenkaan, paitsi tietysti eräs kansallispukuun
sonnustautunut heimo.
- Anonyymi
Toi Siren voi sulkea suunsa, mitään ei tartte muuttaa, kun on jo muutettu, sillä kun terveysasemat ja palvelut on jo vedetty pois ja lakkautettu, päivystykset karsittu, niin kyllä ihmiset etenkin vanhat kuolee kotiinsa sairauksiinsa. Näin on, vanhusväestö ja heikot yksilöt avun puuttuessa kyolevat. Näin on ikääntyneet kuoletettu, heidät hoidettu pois .
- Anonyymi
Tämä on tappo tai kuolemantuottamus. Hallitus rikkoo perustuslakia jättämällä ihmiset heitteille.
- Anonyymi
Riikan mukaan säästettävää vielä löytyy, ilmeisesti niin kauan, kun viimeisellä hoitajalla henki pihisee. Liekö sittenkään tyytyväinen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on tappo tai kuolemantuottamus. Hallitus rikkoo perustuslakia jättämällä ihmiset heitteille.
Suomen ihmiset on jätetty hengenvaaraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
keisari on keisari myös sairastuttuaan.kuten m uuan huutokauppakeisari.
keuhkosyöpä todettiin leikkaukseen saman viikon aikana.hoito hänelle annettiin pikaisesti.
tavan tuppiaiselle tieto syövästä tuli tietoon puolentoista vuoden kuluttua ja hoitona vain
seuranta ja kipuhoito. luonto hoitakoon ajallaan vaivat.
- Anonyymi
No, asiantuntija itse näyttäkööt esimerkkiä siitä miten ei eletä liian pitkään...
- Anonyymi
Määritellään ensin se liian pitkä tarpeeksi kauas niin siinähän se sitten on.
- Anonyymi
Kyllä tämä maa on mennyt sairaaksi yhden hallituskauden aikana.
- Anonyymi
Porkkanat ja liikuntaa sopivasti, kuka nyt ei haluis elää 100 vuotiaaksi. Ja poistamalla kaikki stressitekijät elämästä, niin hyvin menee 100 rikki.
- Anonyymi
Ei sekään ole aina se tie vanhuuteen. Kun olen seurannut niitä rauhallisia vanhuksia niin ihan vaan aikaisin ovat kuolleet sitten oli naapurissa nainen joka oli paljon yli 90 vuotias ja hän sanoi että kun saa polttaa iltakahvin kanssa pari tupakkaa niin pysyy sillä pirteänä , hän stressisi aina pientenkin asioiden kanssa . Joten stressi on osa elämää sekin Hön eli melkein sata vuotiaaksi
- Anonyymi
Jos terveyden- ja vanhustenhuolto olisi sillä tasolla, mitä oli ennen EU:ta, niin mitään ongelmaa ei olisi. Nyt rahat on syydetty ulkomaille sotiin ja virkamiesten korruptioon ja myyty koko maa sähköverkkoja ja malmialueita myöden. Ei voi odottaa, että täällä pystyttäisiin enää vanhuksia hoitamaan. Siksihän nuo pakkokoronarokotukset toteutettiin, jotta saatiin väkeä vähän vähemmäksi ja lisää menee koko ajan. Nopeat syövät lisääntyvät nyt hurjasti ja kuormittavat jo vaikeata terveydenhoitotilannetta. Kuolleita tulee ennätysmääriä jo nyt ja odotettavissa oleva elinikä alenee. Näin täällä lännessä toimitaan, elämää ja vanhuksia ei kunnioiteta, eikä ihmisellä nähdä mitään muuta arvoa, kuin rahallinen arvo.
- Anonyymi
Pitäähän eläkeikä saada alemmas että ihmisillä on mahdollisuus ihmisarvoseen elämään. Vaikka ihmiset elää nykyisin pitempään niin selvähän tuo on ettei vanemmat eli 60 vuotiaat jaksa painaa kuin 2-30 kymppiset. Ja jos ei jaksa niin eipä niistä yrityksille hyötyä ole.
Parempi tuo ihmisille on että kuolo korjaa riittävän ajoissa eli ennen 70 vuotis synttäreitä.
Näin myös työikäisillä on mahdollisuus päästä eläkkeelle riittävän varhaisessa iässä.
Ja tässäkin puhutaan Massoista ei yksilöistä. - Anonyymi
No niin, se lähde, missä sanotaan rokotteiden lisänneen kuolleisuutta? Ai ei löydy? Omiasi vai joukkoharhoja?
Ennen EU:ta oli lääkäreillä 3000-5000 potilasta hoidettavana tk:ssa (toisaalta potilaat ei ruikuttaneet turhasta vrt. vein aseen baariin/eduskuntaan ja kun siitä nousi haloo, tarvitsen SAIRAUSlomaa). Vuodeosastoilla oli yöllä yksi perushoitaja vastuussa 40 ihmisestä. Ei ollut hyviä lääkkeitä ja muita hoitoja kuten nyt.
EU ei ole näitä asioita muuttanut, mutta haluatko oikeasti tuon ajan takaisin? Eikö sinulla ole iäkkäitä omaisia vai odotatko vain perintöä? Missä tynnyrissä elät? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäähän eläkeikä saada alemmas että ihmisillä on mahdollisuus ihmisarvoseen elämään. Vaikka ihmiset elää nykyisin pitempään niin selvähän tuo on ettei vanemmat eli 60 vuotiaat jaksa painaa kuin 2-30 kymppiset. Ja jos ei jaksa niin eipä niistä yrityksille hyötyä ole.
Parempi tuo ihmisille on että kuolo korjaa riittävän ajoissa eli ennen 70 vuotis synttäreitä.
Näin myös työikäisillä on mahdollisuus päästä eläkkeelle riittävän varhaisessa iässä.
Ja tässäkin puhutaan Massoista ei yksilöistä.Jos kuolen tasan 70 vuotiaana, ehdin olla eläkkeellä alle 3 vuotta. Eivätkö työurani aikana maksamat eläkemaksut, jotka eläkeyhtiöt ovat menestyksekkäästi sijoittaneet riitä enempään?
Ei kuulosta hyvältä. Tiedätkö mikä on 2000 alkuvuodesta syntyneen ihmisen eläkeikä?
Se on 68 vuotta ja 4 kk. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kuolen tasan 70 vuotiaana, ehdin olla eläkkeellä alle 3 vuotta. Eivätkö työurani aikana maksamat eläkemaksut, jotka eläkeyhtiöt ovat menestyksekkäästi sijoittaneet riitä enempään?
Ei kuulosta hyvältä. Tiedätkö mikä on 2000 alkuvuodesta syntyneen ihmisen eläkeikä?
Se on 68 vuotta ja 4 kk.2000 vuonna syntyneille ei enää makseta eläkkeitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kuolen tasan 70 vuotiaana, ehdin olla eläkkeellä alle 3 vuotta. Eivätkö työurani aikana maksamat eläkemaksut, jotka eläkeyhtiöt ovat menestyksekkäästi sijoittaneet riitä enempään?
Se on 68 vuotta ja 4 kk.Et maksa itse eläkettäsi, mutta nuorissahan on tulevaisuus,
sanotaan.Nuorten pitää tehdä lapsia ja saada syntyvyys nousuun.
Seksuaalivalistus menee väärään suuntaan, kun jo koulussa
opetetaan, että porkkana ajaa saman asian ja vielä väärässä
reiässä. Perusasiat pitää olla kunnossa, muuten syntyy vihanneksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin, se lähde, missä sanotaan rokotteiden lisänneen kuolleisuutta? Ai ei löydy? Omiasi vai joukkoharhoja?
Ennen EU:ta oli lääkäreillä 3000-5000 potilasta hoidettavana tk:ssa (toisaalta potilaat ei ruikuttaneet turhasta vrt. vein aseen baariin/eduskuntaan ja kun siitä nousi haloo, tarvitsen SAIRAUSlomaa). Vuodeosastoilla oli yöllä yksi perushoitaja vastuussa 40 ihmisestä. Ei ollut hyviä lääkkeitä ja muita hoitoja kuten nyt.
EU ei ole näitä asioita muuttanut, mutta haluatko oikeasti tuon ajan takaisin? Eikö sinulla ole iäkkäitä omaisia vai odotatko vain perintöä? Missä tynnyrissä elät?Rokotteet lisäävät aina kuolleisuutta. Jopa meidän rokoteasiantuntijatkin ovat viimein oivaltaneet tämän. Huomattavasti varovaisemmiksi ovat piikittelyjensä kanssa käyneet.
- Anonyymi
valon nopeudella lentäminen nuorentaa
- Anonyymi
Päättäjät voisivat perustaa semmoisia kuolemanpartioita jotka kiertäisivät ovelta ovelle lopettamassa ihmisiä jotka eivät sovi tähän "hyvinvointi yhteiskuntaan". Liian vanhat, sairaat mielenterveys ongelmaiset, väärän mielipiteen omaavat, kaikki jotka eivät hyödytä päättäjien lompakkoa niin lopetus piikki niin kuin eläimille. Kuolemanpartioihin voisi työllistää vaikka maahanmuuttajia josko kyseinen homma tukisi tänne kotiutumista.
- Anonyymi
No nykyhallituksessahan tuodaan aseita jo eduskuntaankin...