Bachelor Fanni täysin ulalla pussailu hetkistä - Heittää ihan pokkana: "Kukaan ei ole sitten..."

18

2282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mustiin tyydytään kun ei saada muita.

• Anonyymi

vaikuttaa siltä että tuottaja on käskenyt bacheloria jättämään nuo kaksi finaaliin ettei tule mitään rasismisyytöksiä.

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa , alusta asti näki molemminpuolisen kiinnostuksen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vaikuttaa siltä että tuottaja on käskenyt bacheloria jättämään nuo kaksi finaaliin ettei tule mitään rasismisyytöksiä.

No ei se varmaan inhoa mustia kun asuukin nyt sellaisen kanssa. En mitenkään voi ymmärtää hänen valintaa. Muita upeita vaaleita naisia oli tarjolla...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höplöpö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa , alusta asti näki molemminpuolisen kiinnostuksen

Mies ei halunnut pintaliitäjää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei se varmaan inhoa mustia kun asuukin nyt sellaisen kanssa. En mitenkään voi ymmärtää hänen valintaa. Muita upeita vaaleita naisia oli tarjolla...

Eihän sun tarvitsekaan ymmärtää. Voi olla että sinunkaan valintaa ei ymmärretä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sun tarvitsekaan ymmärtää. Voi olla että sinunkaan valintaa ei ymmärretä

Eikö näin yleisesti suomessa valits vaalea ettei maa olisi täynnä vain sekarotuisia.

• Anonyymi

Niin kyllä Fanni olis ollu paras! Luulen et äitikin olisi tykänny! Mutta Monica antaa pakit kun tunustu Viviaanin kaa seksiä!🤨 Vivuaani on joo! Ei kumpaakaan!

• Anonyymi

Kuka jaksais Fannin marinaa kuunnella ,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka jaksais Fannin marinaa kuunnella ,

Tosi teeskentelevät marisija ja naaman vääntelijä.

• Anonyymi

Kolme jäljellä ; kaksi tummaa ja yksi valkoinen, joka on varma valinta. Kaveri ei uskalla pudottaa tummia vasta kun on viimeinen mahdollisuus koska hän pelkää rasismisyytöksiä.

• Anonyymi

Niin juuri 👍

• Anonyymi

Katsooko urpot tollasia soopa ohjelmia?

• Anonyymi

Ainut mikä siinä kiinnostaa, on kuvio miten jannu kiertää joutumasta rasisti-viitan kantajaksi.

• Anonyymi

Kuka tätä sontaa jaksaa illasta toiseen katsoa?

• Anonyymi

Niin tänään se ratkee! Mutta en ymmärrä et äidin pitää olla sanomassa,?? Aikuinen mies?? Yönyli refit???

• Anonyymi

Tuolla monicalla on rinnat joiden nännit osoittaa maata kohti alaspäin niin kuin joillakin 80 vuotiailla naisilla.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      92
      3528
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2907
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2396
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2328
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2291
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2256
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2143
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2107
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      115
      2055
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1974
    Aihe