Kyllähän tuolla on tuttuja tosi-tv-kasvoja, ei käy kieltäminen… Suuri seikkailu -realityssä on Farmi Suomi ja Selviytyjät -kisaajia ainakin.
Onko suomalaisissa reality-sarjoissa mielestäsi liikaa samoja julkkiksia?
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/suuri-seikkailu-tulee-taas-mukana-hammastyttava-maara-tuttuja-tv-kasvoja-katso-ketka-mukana?s24
Gallup: Onko suomalaisissa reality-sarjoissa mielestäsi liikaa samoja julkkiksia?

39
975
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, aina samat naamat. Onneksi The Summit ohjelma on hyvä, ei yhtään julkkista, lukuunottamatta Jannea, mutta ei hän ole Selviytyjen jälkeen ollut muualla. Hyvä ohjelma, vaikka kovat juonittelut ovat menossa .
- Anonyymi
mielenterveys potilaita kaikki ..mitä heno hess siellä tekee .. myykö dopinkia..
- Anonyymi
Täällä on niin pieni poppoo julkkiksia, jotka suostuvat ko.ohjelmiin, joten ei voi mitään
Onneksi edes jotkut osallistuvat! En ole vielä ainakaan kyllästynyt heihin. - Anonyymi
Ihan sama mulle. En katso ainuttakaan sellaista ohjelmaa.
- Anonyymi
Sama juttu, nuo julkkisohjelmat eivät ole kiinnostaneet ikinä, eikä oikein mikään kotimainen ohjelma. Silloin harvoin kun katson tv:ta, niin kyllä ne ulkomaisia sarjoja ovat.
Lehdistä olen nähnyt, että taitaa samat naamat pyöriä joka ohjelmassa, mitä Suomessa tehdään.
- Anonyymi
Aivan sama ketä noissa surkeissa formaateissa on mukana, en katso niitä ikinä.
Niistä keskusteleminenkin on jo häpeä. - Anonyymi
Perintömedia Maikkarilla tarvitaan vain yksi työntekijä: janne kataja.
Samaisella Ylellä tarvitaan 2.700 työntekijää tekemään saman kuin Kataja.
Kataja on tehokas, Yle ei. - Anonyymi
KYLLÄ, kyllä ja kyllä ! Ei jaksa eli en katso. Evvk!
- Anonyymi
En katso, en tiedä. Turhia joka tapauksessa
- Anonyymi
Joo. Samat naamat joka ohjelmassa. Tosi ärsyttävää!!!!
- Anonyymi
entäs se vaalea kimittäjä (asunto)myynti mainoksessa?
kovasti kutittaa jostakin. kun vääntää niin pirusti!
- Anonyymi
KOSKA NE RAUKAT EI IE OSAA TEHHDÄ OIKEITA TÖITÄ
- Anonyymi
Näin näyttää olevan, kiärrätetään heti seuraavaan "uuteen" ohjelmaan. Eikä kyseiset ohjelmat ole edes uusia vaan kopioidaan muista maista. Eikö Suomessa osata keksiä mitään itse. Monena vuotena mainostettu "uutta" realitysarjaa, mutta yllätys, aivan sama koncepti kuin esim. naapurimaissa tai Amerikassa.
Viimeisin, mikä tullut markkinoille on Hengaillaan, mikä kopioitu Ruotsista, missä on På Spåret nimellä!! Suomen ensimmäinen jakso ei ollut kummoinen.
Mielestäni Bumtsi Bum on onnistunut pahaiten Marko Bjurströmin vetämänä. Ruotsissa ohjelma kulki nimellä Så skall det låta, ja oli tosi suosittu, mistä olen aivan samaa mieltä.
kyllästynyt - Anonyymi
Mikä vielä enemmänkin niiin elokuvissa aina samat niinkuin nyt siinä uudessa Putouksen Juri Kakka natsin roolissa. Toivottavasti lyö ihan lekkeriksi roolinsa ja apuuva, aapuuuva!
- Anonyymi
Maikkari ei tarvitse kuin yhden työntekijän, janne katajan.
näyttelee kaikki roolit, siivoaa ja haastattelee itseänsä.
lopuksi sammuttaa valot ja allekirjoittaa oman palkkakuittinsa
fyrkat tulee sorokselta
amerikan sdp- Anonyymi
MInusta Janne Kataja ei kuulu televisioon nyt vain kerää miljoonia velkojensa maksuun.
Kukahan näitä ohjelmia valitsee ja sarjoja. Täytyy olla tuottajissa todella surkeita, kun päästetään läpi tuollaisia hömppä ohjlemia.
Tuotanto ja kanavat tarvitsevat uusi tuulia ja tuottajia.
Putous pois ja liika on liikaa, kuka viitsii katsoa turhaa räkätystä.
Pimiä ja Lahtinen ulos ei aina smaoja räkättirastaita, uusia juontajajia eikä vuosia samoja räkättäjiä. Eikö muuta ole?
- Anonyymi
Samat naamat pyörii joka paikassa. No, ilmeisesti rahaa tulee. Onneksi ei tarvi katsoanoita muitakaan ohjelmia joissa nämä pikkutyrkyt pyörii. Tulisipa joskus jotain, missä on normi henkilöitä, eikä noita julkisuuteen koko ajan haluavia. Joten kiitos EI.
- Anonyymi
Minä olen silloin tällöin katson erakkoperheen elämästä kertovaa sarjaa ja tanskalaista maajussia. Siinä vasta taitava mies. Eivaan muista noitakaan katsoa, kun ei tule ohjelmistoa seurattua, milloin tulevat. Meillä vaan on telkku aukin melkein aina, kun isäntä katsoo auto-ohjelmat yms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen silloin tällöin katson erakkoperheen elämästä kertovaa sarjaa ja tanskalaista maajussia. Siinä vasta taitava mies. Eivaan muista noitakaan katsoa, kun ei tule ohjelmistoa seurattua, milloin tulevat. Meillä vaan on telkku aukin melkein aina, kun isäntä katsoo auto-ohjelmat yms.
...katsonut, ei katson
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...katsonut, ei katson
No jopas kirjoitusvirheitä pykäsin, mutten pieniä viitsi enempää korjailla, kai tuon ymmärtää, mistä kyse.
- Anonyymi
Vappu Pimiä saisi näkyä enemmän.
- Anonyymi
Moi vappu.
- Anonyymi
Vappu ulos ei kukaan jaksa häntä katsoa, ykis suomen tyrkkyjä. Joka paikassa eipä saanut Venlaa.
Minusta hänet voi laittaa jo naulakkoon ja uusia raikkaampia kasvoja.
Muutama aina joka kanavan ruudussa ja eihän tule tehtyä kun suljettua kanava.
Miten suomessa on näin pienet piirit eikä muka muita ole taitaa olla kyseessä kyynärpää taktiikka ja ahneus.
Tuota Pimiiäkin ihmettelen, koska hän on lastensa kanssa kun aina ahnehtii joka työn.
- Anonyymi
Mitäs hlvt:n sääntöjen vastaista kommentissani oli? Prkl.
- Anonyymi
Kyllä. En katso enää mitään realityä missä samat julkkikset pyörii. Vain tavikset kuten Summitissa katson.
- Anonyymi
En katso minäkään, mutta ei se julkimoista johdu, vaan aiheista, sisällöistä ja sen sellaisesta tuubasta, jota ne esittävät.
- Anonyymi
Niissä tienaa ihan mukavasti.
- Anonyymi
Kyllä on,samoja naamoja kilpailijoina ja juontajina.
Ketä vois enään kiinnostaa näiden julkkistyrkkyjen kohellukset.
Nämäkin onjelmat ovat lavastettua paskaa.
Näitä mahtuu 20 kpl tusinaan.
Itse en seuraa tälläistä keinotekoista paskaa,joita mainoskanavat
ulostaa. - Anonyymi
jee..olen aina miettinyt..miten näihin valitaan osallistujat..tulos..on...TE SOITATTE
ETTÄ OLISI HILLOO JOS TULET....te =media..3...4..ok... itse en katso tuota apinoiden
touhuu...voi.teitä...voi.. - Anonyymi
Tota tositv reality formaatti roskaa ylipäätään tulee 99% liikaa
- Anonyymi
Kyllä samoja naamoja, tulee vaihtaa. Osahan kerää rahaa ja näistä formaateista maksetaan sievoisia summia.
Uudessa farmissa taitaa nyt olla jo uusia naamoja se on hyvä.
Nyt nämä sarjat ei kiinnosta jos on aina samat ja juontajat myös vaiihtoon, kuten TTK myös tuomarit voi vaihtaa. Pimiä ja Laine ulos kyllästyttää.
Siyyen tämän Putouksen voi jo lopettaa ja sen juontajan Nina Lahtisen epämiellyttävä naama.
Ihmettelen,e ikö tuottajat näe metsää puilta kun aina samat naamat oettaan ohjelmiin. Vaihtoa ja uudistusta eikä samoja joka ohjelmissa.
Esiemrkikis tuo Pimiä ahnehtii joka ohjelaman ja minusta yksi Suoemn ärsyttävin tyrkky, koskahan hän ehtii olla lastens akanssa kun kuulemma tunkee joka ohjemaan.
Aiemman juontaja Maajussille ohjelmasta lynkkasi pois. Röyhkeä ja ahne. - Anonyymi
NE ON NIIN SURKEITA OHJELMIA ETTÄ EI VIITI EDES KATSELLA
- Anonyymi
Kyllä. Samat naamat alkavat kyllästyttää.
Mutta tärkein on ohjelman formaatti, onko se kiinnostava, onko siinä jotain uutta verrattuna muihin, joka saa katsojan kiinnostumaan?
Omat suosikkini ovat:
1. Koti Koiralle
2. Kirjolla
3. Rikkaat ja Rahattomat
Nämä uudet Reality kilpailu sarjat mitä keksitään miltein joka toinen viikko ei kiinnosta.- Anonyymi
Ja 4. Strömsö (uskokaa tai älä)..
- Anonyymi
Aivan liikaa samoja naamoja, kyllästyttävää. Ei viitsi katsoa enää TV:tä.
- Anonyymi
Ilman Vappua ei suomessa saada tehdyksi yhtään ohjelmaa. Alkaa olla aika kulunut naama Vapulla.
- Anonyymi
En näe Vappua yhdessäkään ohjelmassa, jota katson / seuraan. Oisko oma moka, jos näkee liikaa.
- Anonyymi
Samojen julkkisten läsnäolo lähes kaikissa ohjelmissa on varmasti laskenut katsojalukuja. Käännä kanavaa, niin sama/samat kasvot taas eri ohjelmassa.
Onneksi katsominen on vapaaehtoista.
Tuotannon kustannussyistä halvempaa käyttää ja hallinoida samoja jäseniä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haloo hallitus ! Millä eväillä rakennetaan oikeasti kaikille hyvinvointia ?
Maailman onnellisimmalla kansalla ei ole toivoa näköpiirissä. Moni suomalainen tuntee toivottomuutta. Tuoreen Sukupolvi365927Hyvää huomenta miehelle
Tähän ihan lähelle. Turhaa se on kai tänne kirjoittaa. Et sinä taida täällä kauheasti aikaasi kuluttaa, tai sitten et va273083Erika Vikman on kuin syöttöporsas
Mitä sen naamallekin on tapahtunut? Ihan kuin Tuksu Tukiainen pahimmillaan. Ja kiloja on karttunut mutta silti pukeutuu1821913- 491597
harrasterallit on syytä lopettaa
Lähes joka vuosi joku pääsee hengestään näissä harraste ja SM-sarjan ralleissa. Olen sivusta saanut seurata kuinka toin211084- 591041
Tällä palstalla liikkuu eräs vanhempi hullu
nainen, ei kannata jutella sen kanssa!!!!! Pilaa koko elämän60978Katsotaan eteenpäin!
Menneitä on turha tonkia, maito kaatui ja sitä ei takaisin saa! Lainapäätökset on tehty demokraattisesti yhdessä parhaan32966- 133901
- 40853