Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ashera12
profiilit
Ashera12
Ashera12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
7507
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onko+tuo+vertailu+Hitleriin+ja+Staliniin+yhdistäminen+sitten+jollain+lailla+terveempää?
20.03.2021 21:32
Yhtä+vakuuttavaa+kuin+verrata+Jussia+Hitleriin,+eikö+totta?++;+)
20.03.2021 21:25
Vihervasemmisto+luultavasti+pitää+päälle+puhumista+ja+huutamista+jonkinlaisina+vahvuuden+merkkeinä,+jotka+Jussilta+puuttuvat.+Mutta+tosiasiassa+pelko+edellyttää+vihaa+ja+viha+huutamista.
20.03.2021 21:22
Jostain+syystä+väärennetyt+juorut+eivät+minua+kiinnosta.+Niitä+esiintyy+täällä+paljon,+mutta+kun+olen+mennyt+katsomaan+kirjoituksia+tai+puheita+itse+on+totuus+tullut+julki.
Valehtelu+ei+siis+kannata.
20.03.2021 21:04
Tällaisella+ei+Vihervasemmiston+imagoa+nosteta.
Vastahan+sitä+väitettiin+ettei+persuissa+olo+homoja,+koska+he+ovat+homofoobikoita,+mutta+nyt+oletetaan,+että+se+onkin+homojen+puolue.
Aseksuaalina+en+ole+koskaan+maannut+kenenkään+kanssa.
20.03.2021 20:55
EMME+TOSIAANKAAN.+Me+Perussuomalaiset+
Emme+halua,+että+tyttöjä+silvotaan.
Emme+halua,+että+tyttöjä+pakkonaitetaan.
Emme+halua,+että+poikia+ympärileikataan.
Emme+halua,+että+naisia+raiskataan.
Emme+halua,+että+tyttöjä+hunnutetaan.
Emme+halua,+että+täällä+oleskellaan+laittomasti.
Emme+halua,+että+yhteen+ihmiseen+kulutetaan+rahaa,+niin+monen+apua+tarvitsevan+ihmisen+edestä.
Emme+halua,+että+arvo+määritellään+etnisyyden,+seksuaalisuuden+ja+sukupuolen+perusteella.
Mikä+näistä+on+rasismia?
20.03.2021 19:23
Ehkä+kaikki+eivät+ole+samaa+mieltä+kanssasi.
Vaikuttaa+siltä,+että+kansallismielisyys+on+hänelle+tärkeää.
Muut+puolueet+saavat+pitää+globaalin+ideologiansa,+mutta+kyllä+sinne+aina+yksi+erimielinen+puolue+mahtuu.
20.03.2021 19:10
Et+taida+Ilmestyskirjaa+tunteakaan!+++:+D
20.03.2021 18:55
Minulla+ei+ole+minkäänlaisia+vaikeuksia+todeta+muille+olevani+persu.
En+epäile+ilmastonmuutosta.+Epäilen+sitä+kykeneekö+Suomi+yksin+pelastamaan+ilmaston,+kun+olemme+jo+valovuosia+muita+edellä.
Miksipä+rokotteista+ei+saisi+puhua,+puhuvathan+niistä+lääkäritkin.
Koska+tiedän+etten+ole+rasisti+vastustaessani+islamia,+ei+se+minua+liikuta+vaikka+minua+rasistiksi+nimiteltäisiinkin.+Se+on+vain+sanahelinää.
Terv.+"Pahamaineinen+populisti"
20.03.2021 18:46
Toistaiseksi+tapaukset+ovat+jääneet+puukkoiskuiksi,+raiskauksiksi+ja+poliisien+kivityksiksi+ja+ilotulitusraketeilla+ampumiseksi.
Tilanteemme+ei+onneksi+ole+vielä+yhtä+paha+kuin+Ruotsissa,+mutta+tulee+kyllä+olemaan+jollei+asialle+tehdä+mitään+ja+teot+painetaan+villaisella.
20.03.2021 18:28
Hauskaa+iltaa+sinnekin,+nauti!
Jos+saan+sanoa,+niin+itse+en+vaihtaisi+perussuomalaisuuttani+mihinkään.
20.03.2021 18:16
Rasismia+ei+puolueessa+esiinny+ja+tuollaiset+Lauri+Nurmen+kirjat+ovat+yhtä+luotettavia,+kuin+ilmestyskirjan+tulkkaajat,+jotka+kertovat+mitä+maailmassa+tulee+tapahtumaan+näinä+päivinä.
20.03.2021 18:04
Minkäänlaista+rasismia+ei+Perussuomalaisissa+esiinny.
Pidätkö+vääränä,+että+Suomeen+tulleiden+ihmisten+odotetaan+noudattavan+Suomen+lakia?
20.03.2021 17:58
Politiikassa+pitää+olla+mukana+niin+miehiä+kuin+naisiakin,+koska+nämä+ajattelevat+niin+eri+tavoin.+Molempia+tarvitaan.
Itse+kiinnostuin+politiikasta+vasta+kuullessani+Halla-ahon+haastattelun.+
"Onpas+siinä+taidokas+ja+tyyni+väittelijä,"+ajattelin.+Minua+on+tavallisten+tallaajien+vaikea+voittaa+väittelyssä+ja+jaksan+pysyä+rauhallisenakin,+joten+meissä+kun+oli+selvästi+jotain+samaa+aloin+seurata+Perussuomalaisia.
20.03.2021 17:54
Jos+sanomme+"naisministeri"+täytyy+meidän+myös+sanoa+"miesministeri."
20.03.2021 17:45
Sukupuolisuutta+ei+tulisi+korostaa.
(Muunsukupuolisia+ei+ole+olemassa)
20.03.2021 17:40
En+tiedä+kuinka+paljon+ihmisiä+on+tänne+nyt+tunkeutunut,+mutta+rajat+vuotavat.
Sitäpaitsi+tänne+ollaan+haluamassa+taas+lisää+siirtolaisia+terroristimaista.
20.03.2021 17:26
Sinulla+ei+ole+perusteluja.
20.03.2021 17:23
Kyllähän+nuo+mukavilta+näin+päälle+päin+kuulostavat,+mutta+jos+lukee+miten+nämä+on+toteutettu+onko+se+enää+niin+riemuittavaa.+Hallituksella+on+tapana+tehdä+vähän+hätiköityjä+päätöksiä+ajattelematta+seurauksia.
-+Ulkona+on+kylmä.+Menenpäs+kauppaan+ja+ostan+lämpimimmän+takin+mitä+on+nähty.
Ei+ole+kylmä+enää,+hyvä+minä!
Hetkinen,+mihin+ruokarahat+katosivat?
20.03.2021 17:17
Minustakin+pätevyys+ratkaisee.+Mutta+on+hyvä+muistaa,+että+koska+mies+ja+nainen+elävät+niin+erilaisissa+maailmoissa+ei+mies+näe+naisten+ongelmia+eikä+nainen+miesten,+minkätakia+olisi+hyvä+jos+hallituksesta+löytyisi+molempia+sukupuolia+pätevimmästä+päästä.
20.03.2021 17:08
302 / 376