Tämä on siis sananvapauden tila Suomessa. Autoritäärinen suvakkityrannia estää ihmisiä kertomasta mielipiteitään äärioikeisto leiman pelossa. Ei saa puhua rokotteesta, ei saa epäillä ilmastonmuutosta, ei saa keskustella salaliittoteorioista, eikä varsinkaan maahanmuutosta. Saatat leimaantua heti äärioikeistolaiseksi.
Arviolta puolet ihmisistä pelkää kertoa mielipiteensä peläten äärioikeistolaiseksi leimaantumista
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä itsestään saa ihan vapaasti tehdä hölmön.
Ja tätä vapautta perussuomalaiset myös ahkerasti käyttävät.- Anonyymi
Niin, sitä on vapaus. Sullakin on vapaus pilata koko elämäsi olemalla moralisesti turmeltunut vihervasuri
- Anonyymi
Ei täällä saa todeta sitäkään kuinka avutonta osa aikuis väestä on.
Ollaan läheis riippuvaisia, ei osata itse päättää mitä syödään tai oikein mitään muutakaan yksin.
Voi jee mitä kerhoa tämän maan avuttomat on.
Naurattaa ja ihmetyttää. - Anonyymi
Minä uskallan sanoa, koska en ole kenenkään armoilla .
Aina jos on alisteisena niin joutuu katsomaan alistajan suuntaan. - Anonyymi
Mielenkiintoinen sana tuo "suvakkityrannia". Vähän kuin äänetön karjaisu, jäinen tuli tai demokraattinen diktatuuri.
- Anonyymi
Suvakkityranniassa kannattaa kuulua vähemmistöön.
- Anonyymi
Persujen kannattaisi järjestää uhriutumisfestivaalit Tuskafestareiden rinnalle.
Siellä persu voi purkaa pimeitä patoutumia ja itkeä sitä, ettei häntä hyväksytä.- Anonyymi
Milloin päättäjät joutuvat vastuuseen paskoista päätöksistä .
- Anonyymi
Alas tyrannia
Minulla ei ole minkäänlaisia vaikeuksia todeta muille olevani persu.
En epäile ilmastonmuutosta. Epäilen sitä kykeneekö Suomi yksin pelastamaan ilmaston, kun olemme jo valovuosia muita edellä.
Miksipä rokotteista ei saisi puhua, puhuvathan niistä lääkäritkin.
Koska tiedän etten ole rasisti vastustaessani islamia, ei se minua liikuta vaikka minua rasistiksi nimiteltäisiinkin. Se on vain sanahelinää.
Terv. "Pahamaineinen populisti"
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72183Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32703Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637