Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Höpsislöpsis
profiilit
Höpsislöpsis
Höpsislöpsis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
19
Kommenttia
3519
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Arto+lupasi+olla+jatkamatta,+koska+huomaa+aina+mokaavansa+itsensä,+mutta+saattaa+olla,+että+hän+kuitenkin+jatkaa.
15.04.2021 08:35
No,+voi+kai+ne+Arton+hölmöilyt+keskusteluiksikin+tulkita.
15.04.2021 08:33
Tuo+kuvaa+tietynlaisten+uskisten+järjenjuoksua+ja+asennevammaisuutta.
15.04.2021 08:33
Evoluutio+on+tieteellinen+tosiasia.
15.04.2021 08:32
Noihin+hölmöilyihisi+vastasin+toisessa+ketjussa.+Olen+voittanut+jokaikisen+väittelyn+sinun+kanssasi.+Siksi+uhkaat+lopettaa+vastaamisen+viesteihini.
14.04.2021 21:33
Vai+että+ihan+naispapit+rääkyy...
14.04.2021 21:31
Muhammed+ja+Smith+ovat+historiallisia+henkilöitä.
14.04.2021 21:30
Millä+nimellä+olet+etsinyt+minua+yliopiston+kirjoista?+Olet+puhunut+jostain+Harrista.+Minulla+ei+sellaista+etunimeä+ole.+Miten+voit+etsiä+minua,+kun+et+tiedä+nimeäni?
Sinä+hölmöilit+palamisella+ja+puumotin+painolla+palamisen+jälkeen.+Palamisessa+täytyy+ottaa+huomioon+joko+kaikki+muutokset+tai+ei+mitään+niin,+että+puumotilla+tarkoitetaankin+vain+niitä+atomeja,+jotka+siinä+olivat+ennen+palamista.+Jos+hyväksytään+happilisäys,+silloin+pitää+hyväksyä+myös+poistuneet+aineet,+mm.+haihtunut+vesi.
Sinä+väitit,+että+maapallon+pyörähdysaika+on+24+tuntia,+vaikka+se+on+tietenkin+nelisen+minuuttia+vähemmän.+Täytyy+ymmärtää+avaruusgeometriaa.+Tuon+mokasi+myönsitkin.+
Väitit,+että+Jumala+suojeli+Israelia+Persianlahden+sodassa.+Irak+kuitenkin+ampui+12+scud-ohjusta+18.+tammikuuta+1991+Israeliin;+Tel+Aviviin+ja+Haifaan,+joissa+kaksitoista+ihmistä+kuoli.+Jumala+ei+ohjannut+ohjuksia+vaan+puhtaan+matemaattisesti+ne+menivät+suurimmaksi+osaksi+asumusten+ohi+ja+niistä+jotka+osuivat+asutusalueelle+ei+olisi+saanut+uutisoida+tarkemmin+(vahingossa+joistain+uutisoitiin),+koska+se+olisi+auttanut+Irakia+tarkentamaan+suuntausta.+Asutusta+kohti+tulleita+ammuttiin+Patriot-torjuntaohjuksilla.+Tutkilla+pystytään+näkemään,+että+mitkä+eivät+ole+tulossa+asutus-+tai+sotilaskohteita+kohti+ja+joita+ei+siksi+tarvitse+torjua.
Sodissa+pätevät+sotastrategian+ja+sotilasvoiman+lait.+Arto+unohtaa+kokonaan+ne+lähes+satatuhatta+talvi-+ja+jatkosodassa+kuollutta+ja+väittää+Jumalan+hoitaneen+asiat+niin,+että+Neuvostiliiton+pommit+ja+ammukset+menivät+ohi!+Puhtaan+matemaattisesti+suurin+osa+meneekin,+mutta+lähes+satatuhatta+kuoli+ja+vielä+useammat+haavoittuivat.+
Raamatun+alkuperäisen+ja+mm.+USA:n+nykyisen+version+mukaan+kaikki+hevoset+kuolivat+ruttoon.+Karja-sana+ei+tdoellakaan+kuvaa+sitä+mitä+Raamatussa+on+alunperin+sanottu.+Lauseyhteydestä+tajuaa+siltikin,+että+kaikki+hyötyeläimet+kuolivat.+Mitä+järkeä+muuten+olisi+ollut+puhua+karjasta+ja+naudoista+erikseen?+Naudat+olivat+vain+osa+karjaa.+
Sinullahan+maapallokin+kallistelee+etkä+ymmärrä+edes+painovoimalakeja+vaan+ihmettelet+ellipsiratoja...
14.04.2021 21:06
Kysyin+sinulta+D-vitamiinin+nopeudesta.+Miksi+et+vastaa+siihen.+Valo+tulee+auringosta+tietenkin+valonnopeudella.+Se+on+mahdollista+siksi,+että+fotoni+on+massaton+hiukkanen.+D-vitamiinimolekyyli+ei+ole+massaton,+joten+se+ei+voi+kulkea+valonnopeudella,+koska+silloin+sen+massa+olisi+ääretön.+Kuinka+paljon+myöhässä+D-vitamiini+tulee+auringosta+valoon+verrattuna?+Valohan+tulee+n.+8,5+minuutissa.+On+oleellista+tietää+nopeus,+että+osaa+ottaa+aurinkoa+oikein+varjojen+siirtyessä.
Vastaapa,+kun+kerran+olet+D-vitamiiniasiantuntija.
14.04.2021 18:42
Miksi+ihmeessä?+Pitäisikö+minun+hyväksyä+esim.+se,+että+homot+pitäisi+tappaa+tai+että+eronneita+ei+saisi+naida?+En+minä+sentään+hölmö+ole!
14.04.2021 16:21
Viestini+oli+Artolle,+joka+luulee,+että+evoluutioon+kuuluu+avaruudelliset+asiat+kuten+maapallon+synty.+
Evoluutiosta+pitäisi+tällä+palstalla+puhua+vain+sikäli+kun+se+liittyy+mormonismiin.+Mormonit+eivät+usko+evoluutioon+joitakin+nykyajan+mormoneja+(mm.+Olli)+lukuunottamatta.
14.04.2021 16:19
Perustele.+Ovatko+esim.+Raamatun+luomiskertomukset+tosia?
14.04.2021 16:13
Et+ole+oikeassa+sielläkään+etkä+tule+voittamaan,+ellet+sitten+jollain+tavalla+pysty+oppimaan+oikeaa+kosmologiaa+ja+oikeita+tieteen+laialaisuuksia.+
Yhtä+hölmöä+on+kosmologiasi+kuin+väitteesi+siitä,+että+Raamattu+tosiasiassa+käskisi++moninaimaan+pikkutyttöjä,+käyttämään+taika-alusvaatteita,+maksamaan+kymmenyksiä+köyhien+sijaan+ökyrikkaan+kirkon+johtajien+bisneksiin+ym,+ym.+
Ja+kyllä+Raamattu+puhuu+suurista+asioista+kuten+valon+erottmisesta+pimeydestä,+tähtien+luomisesta+ym.+Teidän+vähättelevät+tulkintanne+eivät+ole+raamatullisia.
14.04.2021 16:11
Miksi+ihmeessä+et+voi+sanoa+muutamaa+lausetta+niistä+asioista,+joissa+olen+osoittanut+hölmöilysi?+Se+olisi+äärimmäisen+helppoa,+jos+OSAISIT.+
Jos+sinun+käsityksesi+on,+että+universumi+on+ikuinen,+miksi+et+vastaa+siihen+kysmykseen,+että+miksi+yötaivas+silti+on+musta,+kun+siinä+tapauksessa+sen+ei+pitäisi+olla?+Vai+eikö+sinulla+ole+mitään+selitystä+sille+ristiriidalle?+Jos+on,+ei+luulisi+olevan+vaikeaa+sanoa+sitä+yhdellä+tai+muutamalla+lauseella!
Ja+miksi+materiaalisen+universumin+pitäisi+olla+ollut+ikuisesti,+kun+materia+on+kuitenkin+vain+yksi+energian+ilmenemismuoto?
14.04.2021 16:06
Ei+mielenkiintoa?+Miksi+sitten+toit+kosmologian+tänne,+jos+sinulla+ei+ole+mielenkiintoa?+Totuus+on,+että+olen+liian+kova+pala+sinulle+etkä+osaa+vastata+niihin+asioihin,+joilla+osoitin+hölmöilysi!
Sinä+olet+kosmologian+osalta+täysi+amatööri.+Vain+pikkulapsi+voisi+kysyä+että+missähän+päin+avaruutta+se+alkuräjähdyspiste+on!+Kyllä+nyt+herranen+aika+edes+perusasiat+pitäisi+olla+hallussa,+jos+väittää+ymmärtävänsä+kosmologiasta!
Miksi+menisin+tuhlaamaan+aikaani+esim.+Tiede-lehden+keskustelussa?+Siellä+muut+henkilöt+osoittavat+hölmöilysi.+Minä+teen+sen+tällä+palstalla.+Et+sinä+ole+osoittanut+siellä+mitään+valtavirran+teorioita+vääriksi!+Olet+samanlainen+inttäjä+siellä+kuin+täälläkin.+Varsinaista+teoriaasi+et+juurikaan+tuo+esiin+ja+sekin+vähä+mitä+tuot,+on+helppo+osoittaa+hölmöilyksi.+
Sinulla+olisi+tuhannen+taalan+paikka+osoittaa+vääriksi+EDES+NE+huomautukset,+jotka+olen+tehnyt+hölmöilystäsi+tällä+palstalla.+Sinulla+on+syysi,+miksi+niin+et+tee;+et+osaa!++
Jossain+vaiheessa+varmaankin+korjaat+kotisivulltasi+ne+karmeat+virheet,+jotka+olen+osoittanut.+Aiemmin+korjasit+punasiirtymähölmöilysi,+kun+sanoit,+että+punasiirtymä+johtuu+galaksien+sivuttaisliikkeistä+eikä+todellisestä+etääntymisestä!+Melkoinen+moka+olikin+syytä+poistaa!+Korvasit+sen+epämääräisellä+viittauksella+4D:hen,+joka+sekään+ei+poista+sitä+tosiasiaa,+että+punasiirtymä+osoittaa+galaksien+etääntymisen.+
Mitähän+jos+yrittäisit+keskittyä+vain+filosofiaan?+Siinä+on+helpompi+pyöriä+mielipiteissä.+Luonnontieteelliset+tosiasiat+eivät+riipu+mielipiteistä+eikä+luonnontieteessä+voi+esittää+mitä+tahansa+hölmöilyä.+Tai+kyllä+voi,+mutta+silloin+munaa+itsensä,+kuten+sinä+olet+tehnyt.+Pahinta+on+se,+että+mollaat+muita+narsistisella+asenteella.+Semmoiset+tyypit+hurahtavat+helposti+muuhunkin+huuhaahan,+mm+koronasalaliittoihin,+joille+oma+muka+oikeassaoleminen+on+tärkeintä+ja+jotka+haluavat+alistaa+toiset,+mm.+"valtavirran"+kynnysmatokseen.+Sellainen+on+tiedemaailmassa+aivan+väärä+asenne.+Oikea+asenne+on+avoimen+tutkiva,+mutta+tosiasioissa+pitätyvä,+vaikka+se+edellyttäisi+sen+myöntämistä,+että+valtavirtakin+voi+olla+oikeassa+ja+että+Estonian+turman+virallinen+tutkinta+on+sittenkin+hyvin+asiantuntevasti+tehty.+
Joissakin+asioissa+narsistinen+"oikeassa"+olemisen+pakko+on+jopa+vaarallista,+esim.+juuri+koronasalaliitoissa+ja+vaikkapa+ravitsemuksessa+A.H:n+tapaan.+Tosin+hän+on+osaksi+muuttanut+aiempia+käsityksiään+parempaan+suuntaan.+
Kosmologiassa+hölmöily+ei+ole+kovin+vaarallista.+Uskonnossa+toisinaan+on,+jos+joku+vaikka+alkaakin+ajatella,+että+pikkutyttöjen+moninainti+on+aivan+oikein.
14.04.2021 16:01
Annatko+tutkimustulokset+ja+tilastot?
14.04.2021 15:25
>+Entä+tilanteissa+joissa+taivaspaikaton+ei-uskova+kokee+homouden+ei-normaalina+ja+siksi+tuppaa+reagoimaan+siihen+sen+mukisesti,+osa+voimakkaasti,+osa+loivemmin,+onko+sekin+fobiaa?
Riippuu+siitä,+että+aiheutuuko+asiasta+pelkoa.+Useimmiten+tuollaisissa+tapauksissa+ei,+joten+kyseessä+on+inho+tai+viha.+Psykologisesti+voi+olla+fobiakin,+jos+henkilöllä+on+piilevää+tai+tukahdutettua+homoutta,+jota+hän+ei+voi+tuoda+esiin+esim.+ympäristönsä+pelossa.
14.04.2021 15:22
Ai+sivistys+sekoittaa+sinut?
13.04.2021 21:16
No+ei+varmasti+ole!
13.04.2021 21:15
Kyllä+minä+kunnioitan+suuresti+monia+Hänen+sanomikseen+sanottuja+asioita,+esim.+vuorisaarnaa.
13.04.2021 19:22
122 / 176