Vapaa kuvaus

Aloituksia

19

Kommenttia

3519

1. Arto+lupasi+olla+jatkamatta,+koska+huomaa+aina+mokaavansa+itsensä,+mutta+saattaa+olla,+että+hän+kuitenkin+jatkaa.
  2. Millä+nimellä+olet+etsinyt+minua+yliopiston+kirjoista?+Olet+puhunut+jostain+Harrista.+Minulla+ei+sellaista+etunimeä+ole.+Miten+voit+etsiä+minua,+kun+et+tiedä+nimeäni?Sinä+hölmöilit+palamisella+ja+puumotin+painolla+palamisen+jälkeen.+Palamisessa+täytyy+ottaa+huomioon+joko+kaikki+muutokset+tai+ei+mitään+niin,+että+puumotilla+tarkoitetaankin+vain+niitä+atomeja,+jotka+siinä+olivat+ennen+palamista.+Jos+hyväksytään+happilisäys,+silloin+pitää+hyväksyä+myös+poistuneet+aineet,+mm.+haihtunut+vesi.Sinä+väitit,+että+maapallon+pyörähdysaika+on+24+tuntia,+vaikka+se+on+tietenkin+nelisen+minuuttia+vähemmän.+Täytyy+ymmärtää+avaruusgeometriaa.+Tuon+mokasi+myönsitkin.+Väitit,+että+Jumala+suojeli+Israelia+Persianlahden+sodassa.+Irak+kuitenkin+ampui+12+scud-ohjusta+18.+tammikuuta+1991+Israeliin;+Tel+Aviviin+ja+Haifaan,+joissa+kaksitoista+ihmistä+kuoli.+Jumala+ei+ohjannut+ohjuksia+vaan+puhtaan+matemaattisesti+ne+menivät+suurimmaksi+osaksi+asumusten+ohi+ja+niistä+jotka+osuivat+asutusalueelle+ei+olisi+saanut+uutisoida+tarkemmin+(vahingossa+joistain+uutisoitiin),+koska+se+olisi+auttanut+Irakia+tarkentamaan+suuntausta.+Asutusta+kohti+tulleita+ammuttiin+Patriot-torjuntaohjuksilla.+Tutkilla+pystytään+näkemään,+että+mitkä+eivät+ole+tulossa+asutus-+tai+sotilaskohteita+kohti+ja+joita+ei+siksi+tarvitse+torjua.Sodissa+pätevät+sotastrategian+ja+sotilasvoiman+lait.+Arto+unohtaa+kokonaan+ne+lähes+satatuhatta+talvi-+ja+jatkosodassa+kuollutta+ja+väittää+Jumalan+hoitaneen+asiat+niin,+että+Neuvostiliiton+pommit+ja+ammukset+menivät+ohi!+Puhtaan+matemaattisesti+suurin+osa+meneekin,+mutta+lähes+satatuhatta+kuoli+ja+vielä+useammat+haavoittuivat.+Raamatun+alkuperäisen+ja+mm.+USA:n+nykyisen+version+mukaan+kaikki+hevoset+kuolivat+ruttoon.+Karja-sana+ei+tdoellakaan+kuvaa+sitä+mitä+Raamatussa+on+alunperin+sanottu.+Lauseyhteydestä+tajuaa+siltikin,+että+kaikki+hyötyeläimet+kuolivat.+Mitä+järkeä+muuten+olisi+ollut+puhua+karjasta+ja+naudoista+erikseen?+Naudat+olivat+vain+osa+karjaa.+Sinullahan+maapallokin+kallistelee+etkä+ymmärrä+edes+painovoimalakeja+vaan+ihmettelet+ellipsiratoja...
  3. Ei+mielenkiintoa?+Miksi+sitten+toit+kosmologian+tänne,+jos+sinulla+ei+ole+mielenkiintoa?+Totuus+on,+että+olen+liian+kova+pala+sinulle+etkä+osaa+vastata+niihin+asioihin,+joilla+osoitin+hölmöilysi!Sinä+olet+kosmologian+osalta+täysi+amatööri.+Vain+pikkulapsi+voisi+kysyä+että+missähän+päin+avaruutta+se+alkuräjähdyspiste+on!+Kyllä+nyt+herranen+aika+edes+perusasiat+pitäisi+olla+hallussa,+jos+väittää+ymmärtävänsä+kosmologiasta!Miksi+menisin+tuhlaamaan+aikaani+esim.+Tiede-lehden+keskustelussa?+Siellä+muut+henkilöt+osoittavat+hölmöilysi.+Minä+teen+sen+tällä+palstalla.+Et+sinä+ole+osoittanut+siellä+mitään+valtavirran+teorioita+vääriksi!+Olet+samanlainen+inttäjä+siellä+kuin+täälläkin.+Varsinaista+teoriaasi+et+juurikaan+tuo+esiin+ja+sekin+vähä+mitä+tuot,+on+helppo+osoittaa+hölmöilyksi.+Sinulla+olisi+tuhannen+taalan+paikka+osoittaa+vääriksi+EDES+NE+huomautukset,+jotka+olen+tehnyt+hölmöilystäsi+tällä+palstalla.+Sinulla+on+syysi,+miksi+niin+et+tee;+et+osaa!++Jossain+vaiheessa+varmaankin+korjaat+kotisivulltasi+ne+karmeat+virheet,+jotka+olen+osoittanut.+Aiemmin+korjasit+punasiirtymähölmöilysi,+kun+sanoit,+että+punasiirtymä+johtuu+galaksien+sivuttaisliikkeistä+eikä+todellisestä+etääntymisestä!+Melkoinen+moka+olikin+syytä+poistaa!+Korvasit+sen+epämääräisellä+viittauksella+4D:hen,+joka+sekään+ei+poista+sitä+tosiasiaa,+että+punasiirtymä+osoittaa+galaksien+etääntymisen.+Mitähän+jos+yrittäisit+keskittyä+vain+filosofiaan?+Siinä+on+helpompi+pyöriä+mielipiteissä.+Luonnontieteelliset+tosiasiat+eivät+riipu+mielipiteistä+eikä+luonnontieteessä+voi+esittää+mitä+tahansa+hölmöilyä.+Tai+kyllä+voi,+mutta+silloin+munaa+itsensä,+kuten+sinä+olet+tehnyt.+Pahinta+on+se,+että+mollaat+muita+narsistisella+asenteella.+Semmoiset+tyypit+hurahtavat+helposti+muuhunkin+huuhaahan,+mm+koronasalaliittoihin,+joille+oma+muka+oikeassaoleminen+on+tärkeintä+ja+jotka+haluavat+alistaa+toiset,+mm.+"valtavirran"+kynnysmatokseen.+Sellainen+on+tiedemaailmassa+aivan+väärä+asenne.+Oikea+asenne+on+avoimen+tutkiva,+mutta+tosiasioissa+pitätyvä,+vaikka+se+edellyttäisi+sen+myöntämistä,+että+valtavirtakin+voi+olla+oikeassa+ja+että+Estonian+turman+virallinen+tutkinta+on+sittenkin+hyvin+asiantuntevasti+tehty.+Joissakin+asioissa+narsistinen+"oikeassa"+olemisen+pakko+on+jopa+vaarallista,+esim.+juuri+koronasalaliitoissa+ja+vaikkapa+ravitsemuksessa+A.H:n+tapaan.+Tosin+hän+on+osaksi+muuttanut+aiempia+käsityksiään+parempaan+suuntaan.+Kosmologiassa+hölmöily+ei+ole+kovin+vaarallista.+Uskonnossa+toisinaan+on,+jos+joku+vaikka+alkaakin+ajatella,+että+pikkutyttöjen+moninainti+on+aivan+oikein.
  4. No+ei+varmasti+ole!