Miksi Kirjoittaja kirjoitti:
Hebrealaisille
Juudan
2. Pietarin
Johanneksen
Viittaan näihin Raamatun paikkoihin, koska olet niitä itse ottanut esiin viesteissäsi.
Todista nyt että olet erinomainen Raamatuntuntija, kuten olet kymmeniä kertoja kehunut viimeisen vuoden aikana!
Täällä odottaa vielä 60 Raamatun osaa, miksi ne kirjoittaja kirjoitti!!!
Jos vetoat taas hallintoneuvostoon ja muihin selityksiin, todistat että et ole erinomainen Raamatuntuntija, olet valehtelija!
Höpölöpsis vastaa kaikkiin 5. kysymyksiin yhdellä lauseella, älä selittele muuta!
6
223
Vastaukset
Kirjoittajat kirjoittivat ajaakseen omaa agendaansa kristinuskon sisältäessä opillisia kiistoja heti alusta alkaen.
- Anonyymi
Näin vastaa, joka ei tiedä Raamatusta yhtikäs mitään!
Anonyymi kirjoitti:
Näin vastaa, joka ei tiedä Raamatusta yhtikäs mitään!
Tuo on täysin oikea vastaus. Minä en ryhdy tutkimaan ja toistamaan hallintoneuvoston vastauksia, jotka ovat oletettavasti jotain sellaista luokkaa, että Jumala antoi nuo kirjoitukset jotain tiettyä tarkoitusta varten. En usko niin paskamaiseen Jumalaan kuin mikä jehnulla on, joten en ryhdy jehnujen selityksiä toistamaan vaikka ne tietäisinkin.
- Anonyymi
Höpsislöpsis kirjoitti:
Tuo on täysin oikea vastaus. Minä en ryhdy tutkimaan ja toistamaan hallintoneuvoston vastauksia, jotka ovat oletettavasti jotain sellaista luokkaa, että Jumala antoi nuo kirjoitukset jotain tiettyä tarkoitusta varten. En usko niin paskamaiseen Jumalaan kuin mikä jehnulla on, joten en ryhdy jehnujen selityksiä toistamaan vaikka ne tietäisinkin.
Sinulle oikeita vastauksia on vain sinun omat vastaukset
Niillä ei ole mitään tekemistä itse aloituksen kanssa.
Kun luet jotain muuta kuin Raamattua, sen voi samalla tavalla kiteyttää 1 - 2 tai kolmeen lauseeseen.
Sinusta ei ole siihen, tämähän täysin selvä, siinä sinun eriomaisuutesi Anonyymi kirjoitti:
Sinulle oikeita vastauksia on vain sinun omat vastaukset
Niillä ei ole mitään tekemistä itse aloituksen kanssa.
Kun luet jotain muuta kuin Raamattua, sen voi samalla tavalla kiteyttää 1 - 2 tai kolmeen lauseeseen.
Sinusta ei ole siihen, tämähän täysin selvä, siinä sinun eriomaisuutesiAntamani vastaukset kelpaavat kaikille oikeille raamatuntutkijoille, mm. teologeille. Hörhöille ne eivät tietenkään kelpaa, koska hörhöillä on omat selityksensä. Sinun on turha odottaa, että minä kirjoittaisin hallintoelimen hyväksymät vastaukset!
- Anonyymi
Höpsislöpsis kirjoitti:
Antamani vastaukset kelpaavat kaikille oikeille raamatuntutkijoille, mm. teologeille. Hörhöille ne eivät tietenkään kelpaa, koska hörhöillä on omat selityksensä. Sinun on turha odottaa, että minä kirjoittaisin hallintoelimen hyväksymät vastaukset!
Ei edelleenkään tullut oikeaa vastausta aloituksen kysymykseen.
Olet erinomaisen huono Raamatuntuntija, sen todistat sillä koska et vastaa ja oikein!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252124Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.921945Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881911MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131613Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4881486Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11474Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241457Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?481277Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351149Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.731144