Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

144

1. Tää+ei+minun+kohdalla+ole+varsinainen+koiran+kanssa+pano+mut+kerron+kuitenkin+erään+yllättävän+jutun+joka++kauan+sit+tapahtu,+juteltiin+baarissa+noin+kolmekymppisen+daamin+kans+ja+aikamme+juotuamme++päädyimme+hänen+kämpille,ovella+vastaan+tuli+aikas+iso+sakemanni+joka+nuuski+naisen+jalkojen+välin+myös+minun,nainen+työnsi+koiran+pois+naurahtaen,olin+kieltämättä+aikas+humalassa+ja+makuuhuoneessa+aikamme+touhuttuamme+makasin+selällään+ja+nainen+puristeli+taas+muniani+joka+jo+hiukka+koveni,sit++hän+nousi+poistui+makkarista+sammutti+valot+hetken+päästä+tuli+sisään+ja+polviltaan+alko+ottaan+suihin+olin+hetkessä+kovana,mutta+tajusin+myös+että+koira+oli+huoneessa+ja+"tottuneesti"+hyppäs+naisen+selkään+ja+alko+paneen+nainen+otti+suihin+kiihtyvällä+tahdilla+ilmeisesti+samaan+tahtiin+kun+koira+pani,enkä+ole+koskaan+saanut+sellasta+suihin+ottoa+kun+silloin+ja+nainen+ulisi+kiimassa,homma+kun+oli+ohi+,nukahin+ties+kauanko+mut+herätessäni+nainen+nukku+ja+koira++myös+sängylä,sekavin+ja+hämmentyneenä+tapahtuneesta+keräilin+kamani+hiivin+hiljaa+rappukäytävään+ja+lähin+käveleen,kadutti+kauan+et+en+ottanut++numeroa++naiselta+saatikka++osotetta+sen+tarkemmin+kun+helsinginkadun+metronpuoleisessa+talossa+joku+niistä,yritin+kulkee+kullilat+tenkat+ja+roskapankit+sun+muut+mitä+sielä+oli+mutta+en+nähnyt+tätä+naista+enää,ois+ollu+kiihottavaa+ottaa+uusiksi.
  2. laitoin+s.postii
  3. Ei+tollasta+s.postia+ole
  4. [email protected]
  5. [email protected]