Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TJS2
profiilit
TJS2
TJS2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
11
Kommenttia
69
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voi+sinua+asiasta+vieroitettu.+Oletko+katsonut+vappusimasi+pullonpohjaan?+Jos+siellä+on+R,+niin+älä+osta+ensi+kerralla+sitä.
R-merkki+on+siis+alkoholipullo+josta+ennenwanhaan+sanottiin+rähinäviinaksi.+Hkl+jouduin+vaihtamaan+jokunen+vuosi+sitten+kiljusammion+uuteen.+Se+R-merkki+kun+saattaa+ilmestyä+yht'äkkiä+ja+pyytämättä.
30.04.2021 20:16
Nyt+lähti+kettukarkilta+pisteet.+Tosimies+tai+kunnon+emäntä+ei+pese+pyllyään.+Koskaan.+Luontoystävällisenä+en+käytä+myöskään+wc-paperia,+tuleehan+noita+mainoksia+joka+viikko.+Ihan+pyytämättä+eikä+maksa+mitään.+
Sellaista+tällä+kertaa+täältä+penhousestani.+Tiedotan+taas,+kun+vammautunut+aivolohkoni+pääsee+takaisin+tuolta+pääkopan+invavessasta.
30.04.2021 20:09
Mitä+helvettiä+nyt+tapahtui?🤔
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
30.04.2021 20:02
Yksi+kysymys.+Mikä+on+norjanmunkki?+Oikeasti+minua+rupesi+kiinnostamaan.+Berliininmunkkia+tahi+jotain+viinereitä+olen+yleensä+syönyt,+mutta+olen+avoin+uusille+kokeiluille.
30.04.2021 19:58
Muistan,+kun+elin+elämääni+sairaalassa.+Nuori+hoitsu+laittoi+minulle+katetrin.+Ei+mopo+keulinut,+joten+olin+varma,+että+olen+tullut+impotentiksi.
30.04.2021 19:53
En+ole+koskaan+nähnyt+alastonta+naista.+Itse+asiassa+olen+neitsyt.+Ääh,+nyt+muistinkin.+Näinhän+minä+saunassa+alastoman+naisen.+Mutta+neitsyt+olen+nyt+ja+ikuisesti.
30.04.2021 19:49
Tee+kummenen+Ave+Mariaa,+niin+saat+syntisi+anteeksi.🤣
30.04.2021 19:44
Mikäli+minua+tarkoitit,+niin+kiitos+ihan+hyvin.+Muistan,+kun+tenava+oli+murrosiässä+niin+jokaiseen+kysymykseen+oli+vastaus:+"ihan+hyvin";+"en+mä+tiiä";+"on+se+kiva".+
Tyttäreni+hapkidoa+harrastaessaan+kuitenkin+koki+vastoinkäymisen+opiskellessaan+lähtiessään.+Ei+ollut+kyseisellä+paikkakunnalla+hapkidoseuraa.+Tyttäreni+sitten+siitä+suivaantuneena+liittyi+paikalliseen+nyrkkeilijäkerhoon.
Muistan,+kun+hän+harmitteli+ettei+toista+saa+lyödä+vasta+kun+on+18.+Säkkiä+joutui+reppana+hakkaamaan+ja+potkimaan.
Mutta+nyt+on+opinnot+loppusuoralla+ja+ovat+eläinhoitaja+miehe..+pojansa+kanssa+ostaneet+OK+talon.+Remonttia+riittää+vanhassa+talossa,+mutta+aikaahan+on?
30.04.2021 12:04
Kun+minä+laitoin+nylineurologin+kanssa+eläkehakemuksen,+niin+painotin+ettei+kelaan+tule+lähteä+ainoatakaan+paperia.+Ainoastaan+työeläkeyhtiööni.+Eläkevarmalta+tulikin+viikossa+myönteinen+päätös+osa+työkyvyttömyyseläkkeestä.+
Täyttä+ei+jostain+syystä+myönnetty.+Ehkä+nuori+(alle+50)+ikäni+vaikuttaa?+Onneksi+kuitenkin+puolikaskin+eläke+on+sellainen,+että+hengissä+pysyy.
Kannattaa+olla+yhteydessä+omaan+eläkeyhtiöön+ja+haistattaa+maajussien+eläKELAitoksella+pitkät.
30.04.2021 11:38
Olenkohan+minä+sitten+poikkeava,+kun+en+näe+tuossa+muuta+kuin+kasvomaskin?+Se+nyt+kuitenkin+suotakoot+minulle+aivovammaiselle.
30.04.2021 11:29
Muistan,+kun+aikoinaan+vaimolle+sanoin,+että+katsohan+minkä+kappaleen+löysin+DC+++:sta.+(Kossit+ei+tiedä)+Niin+siitähän+meinasi+tulla+ilmiriita.+Sain+kuitenkin+vakuutettua,+että+hän+on+kaunis+ja+tämä+kappale+on+huumoria.+Tottakai+niihin+aikoihin+oli+hormonit+pinnassa+ja+pakkohan+se+oli+sitten+harrastaa+sovintoseksiä,+vaikkei+oikeastaan+edes+riidelty.
Mutta+nyt+popparit+syliin+ja+rentoutusta+viattoman,+mutta+maailman+kuuluisimman+kappaleen+kanssa:+https://www.youtube.com/watch?v=I3sKIV6KugA&list=RDMM&start_radio=1
30.04.2021 11:03
Tuli+Mikko+Alatalo+mieleen+tuosta.+Ehkä+hänen+syntypäivä+uutisoinnin+takia.+Mutta:+Mä+maalaispoika+oon..+Pistän+novitsokkia+kainaloon..
Mutta+minä+olen+todistetusti+ollut+paikalla,+kun+PK+seudulta,+oikeastaan+ihan+stadista+mies+muutti+edesmenneen+anopin+luokse+tänne+pohjanmaalle.+Muuttoliike+ei+aina+ole+yksisuuntainen.
30.04.2021 10:35
Vai+niin.
30.04.2021 10:18
Näinhän+se+menee.+Yksilöstähän+se+on+kiinni.+Hkl+odotan+vain+uutisia,+milloin+olen+isoisä.😳
Lasta+emme+silloisen+puolison+kanssa+erityisemmin+suunitellut,+mutta+en+kadu+sekuntiakaan,+mitä+vietin+aikaa+lapsemme+kanssa.+Taisin+olla+jopa+lellivä+isukki.
Kun+itselle+ostin+mönkijän,+niin+pitihän+tenavallekkin+ostaa.+Tytön+mönkijä+oli+sähkökäyttöinen+ja+pieni.+Kun+siinä+vähän+väliä+loppui+akku+niin+tilasin+50cc+mönkkärin.
Se+oli+myös+hyvin+pieni+ja+lapsille+tarkoitettu.+Haimme+työkaverin+kanssa+sen+matkahuollon+rahtipisteestä.+Pakkohan+sitä+oli+sitten+kokeilla.+On+se+varmaan+ollut+näky.+Oli+siinä+sitten+kuitenkin+säädettävä+rajoitin,+jotta+esikoululainen+ei+ensimmäiseen+puuhun+aja+voiman+kanssa.
Se+painoi+tosiaan+jotain+50Kg+ja+tehoja+3,5hp.+Itselläni+streetfighter+painoi+n.230Kg+ja+52hp+Höh.+Menipä+oikein+mönkijäjutuiksi.+Mikä+olikaan+alkuperäinen+aihe?🤔🤣
30.04.2021 10:15
Japanilaiset+ovat+tehneet+jo.+Sex+käyttöön+tietenkin.
30.04.2021 10:02
🤯+Löytyy+ihan+läppäriltäkin.+😷😷😷+Sinä+vain+tuhahdat+moisille+emojille?+😤
30.04.2021 09:54
No+jopas+on.+Entisenä+halvauspotilaana+(johtui+aivoista)+normikipujen+lisäksi+olen+vain+joutunut+opettelemaan+kävelemään+uudelleen.+Mutta+hermostoni+on+lähes+toipunut+ja+aivot+siirtäneet+toimintoja+eri+osa-alueille.
Krooninen+kipuni+on+kuitenkin+hyvin+pientä.+Kykenen+hengittämään+entisen+veri+(ei+ilma)+rintani+kanssa+ihan+normi+ibusalilla.+Olen+todennäköisesti+onnellisessa+asemassa+sinuun+verrattuna.+
Lisäksi+aivot+jättivät+turhuuksia+pois,+kun+tuhoutuneen+osion+tilalla+muut+osiot+joutuivat+ottamaan+hommat+hoidettavaksi.+Se+on+mukavaa+hommaa+olla+aivovammainen.+Ei++huolet+paina,+eikä+tarvitse+enään+mennä+töihin+keskellä+yötä.
30.04.2021 09:44
Räsänen+on+mun+idoli.+Haluan+hänet+seuraavaan+elokuvaani+pizzakuskiksi+joka+heittää+pizzan+lattialle+ja+sanoo,+miten+maksu+suoritetaan.
30.04.2021 03:58
Tulin+savukoimasta+ja+kyllä+ihmiset+saavat+olla+eri+mieltä,+mutta+pilkkaaminen,+panettelu+ja+haukkuminen+ei+ole+sallittavaa.
Mikäli+ei+uskalla+sanoa+omaa+mielipidettään,+kun+muut+eivät+hyväksy,+niin+kannattaa+katsoa+peilistä+syyllistä.
30.04.2021 03:51
Olen+vahvasti...+Erittäin+vahvasti+eri+mieltä+kirjoituksestasi.+Mutta+ensin+käyn+tupakoimassa,+mikäli+sallit+ja+olet+myöhemmin+paikalla?
30.04.2021 03:35
2 / 4