Yli 35 v mies ei kelpaa enää naisille.

Anonyymi

Nuorempana sain naisia ja pääsin treffeille ja sain seksiä. Nykyään yli 35 v miehenä ei kelpaa naisille.. naiset ei halua jutella ei vastaa netissä eikä ota ollenkaa yhteyttä.

181

779

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi voi allu..

      Onneksi jenkeistä on tulossa seuraa minulle. Ikääkin itsellä on jo 40v..

    • Jos minä, aivovammainen 45 vuotias saan naisia, niin onkohan sinussa sitten jotain pahasti vialla?

      Mutta ällös huolehdi. Minä kerron salaisuuden. Ei se, minkälainen pää on, vaan se miten sitä kantaa.

    • Anonyymi

      Rahalla saa aina.

      • Anonyymi

        Niinistölläkin on nuori vaimo


    • Anonyymi

      Et sitten ilmeisesti ole aikuistunut ollenkaan. Kolmevitoselta mieheltä naiset odottavat jo aikuisempaa otetta elämään, kuin parikymppiseltä. Varhaiskeski-ikäien mies, jonka käytös on kuin teinipojalla, ei kiinnosta naisia.

      • Anonyymi

        Olen kyllä aikustunut.. mutta ei ne naiset silti musta kiinnostu.


    • Anonyymi

      Naisia tapaa kun juodaan viinaa baareissa. Ei tietenkään naiset netissä mitään vastaa koska helpompaa on mennä baariin tutustumaan miehiin. Viinaa juomalla sitä ennenin on kumppani löydetty ja naiset tulee baariin miehiin tutustumaan koska siinä heti saa jutella ja nainen näkee että mies osaa juhlia ja on hyvä mies.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Ei kiinnosta juoda viinaa ja lähtee yksin kuluttamaan rahoja tuonne.


    • Anonyymi

      Allu viipyilee nuoruuden muistoissa joita aika vielä kultaa.
      On ollut kokonaista yksi seurustelusuhdekin, tosin kyseenalaista mitä Allu seurustelulla sitten ymmärtää.
      Nainen joutui turvautumaan mm. veljensä apuun päästäkseen irti Allusta, tämä kun ei jättänyt rauhaan.
      Vielä vuosia myöhemmin hautoo katkeruutta kun tuli jätetyksi.

      • Anonyymi

        Onko Allu itse kertonut tuon tarinan exänsä veljestä, vai tunnetko nämä ihmiset?


      • Anonyymi

        Joopa joo..olen seurustellut 3 kertaa ja nyt menee paljo paremmin.. tienaan hyvin töistä rahaa on ja oon aikustunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Allu itse kertonut tuon tarinan exänsä veljestä, vai tunnetko nämä ihmiset?

        On kertonut moneen kertaan tuon tarinan täällä palstalla.


    • Anonyymi

      Ethän sä Allu ole oman kertomasi mukaan enää moneen vuoteen saanut ilmaiseksi mistään seksiä. Ei siis vaikuta siltä että juuri tuo 36v täyttäminen olisi hidastanut naisensaantiasi yhtään aiempaa enempää.

      • Anonyymi

        Olen saanut. Ihmiset valehtelee tosi paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen saanut. Ihmiset valehtelee tosi paljon.

        Olet jo vuosia ulissut täällä palstalla ettet saa naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet jo vuosia ulissut täällä palstalla ettet saa naisia.

        En ole.. sain naista jouluna mut hän ei ollut mun makuun. Ja seurustelin 2 vuotta sitten.


    • Anonyymi

      yli 35v miehet kelpaavat aivan hyvin. Olet itse mennyt huonompaan suuntaan jos naisia ei enää kiinnosta.

      • Anonyymi

        No en kelpaa.. nuorempana olin työtön join alkoholia kelpasin.. nyt en käy missään en juo.. ja työpaikka ja rahaa.. asiat hyvin.. en silti kelpaa naisille.


    • Anonyymi

      toisilla on nuodena vientiä mutta ei vanhenpana taas toisilla toisin päin,

      • Anonyymi

        Toisilla on nudena vientiä, toisilla vaatteet päällä.


    • Anonyymi

      Oletko kokeillut yli 35-vuotiaina naisia? Esim. nelikymppisiä tai vanhempia? Heitä saattaisi kiinnostaa.

      Jos netissä lähettelet viestejä vain kaksikymppisille naisille, ei pidä ihmetellä etteivät he ole kiinnostuneita.

      • Anonyymi

        Ei kelpaa allulle, hänellä on "oma maku" ja siitä ei tingitä.


      • Anonyymi

        Ei heitä kiinnosta. Olen kyllä.. mutta eivät vastaa ja ota yhteyttä.


      • Anonyymi

        En mä halua missiä ja 20.. mutta en taida kelvata kellekkään.


    • Anonyymi

      Tämä on se ongelma. Mies 20 yrittää 20 vuotiaita naisia. Mies 25 yrittää 20 vuotiaita naisia. Mies 30 yrittää 20 vuotiaita naisia. Mies 35 on jo ulkona tästä 20v sarjasta. Mies 40 ihmettelee miksi on yksin ja ei saa 20 vuotiasta. Mies 45 ihmettelee miksi on yksin ei saa 20 vuotiasta. Mies 50 on ollut jo 15 vuotta yksin ja alkanut jo pelkäämään naisia ja yhdyntää ja edelleen ihmettelee miksi ei saa 20 vuotiasta. Mitä jos koittaisitte omaa ikäluokkaanne eikä mitään esi pedofilian asteita?

      • Anonyymi

        Naiset kuvittelevat että voivat aina päättää minkä ikäisen miehen ottavat. Parikymppisenä muutaman vuoden vanhemman, kolmikymppisenä omanikäisen, nelikymppisenä jo vähän nuoremman ja viisikymppisenä mennään jo ihan puumana. Ei se ihan niinkään toimi.


      • Anonyymi

        Älä nyt aseta itseäsi naurunalaiseksi ja tee jotain hälmöjä pedofiilirinnastuksia.

        Kaksikymppinen on jo aikuinen ilman lapsellisia piirteitä, mutta tietenkin ulkonäöltään parhaassa mahdollisessa kuosissa, kun on vielä fysiologisesti nuori.

        Pedofiili sen sijaan on kiinnostunut lapsista, ei aikuisista. Ei nuoristakaan aikuisista.

        Nelikymppinen mies joka haaveilee parikymppisestä naisesta on ylioptimistinen ääliö, mutta todennäköisesti ei sentään pedofiili. Suotavaa olisi ettet käyttäisi sitä keppihevosena oman turhautumisesi purkamiseen, sillä "pedofilian" esiin tuominen typerissä tapauksissa tekee pelkkää haittaa oikealle lasten hyväksikäytön vastaiselle taistelulle.


      • Anonyymi

        Tekee pahaa miettiä edes alta 30v naista, eikä ikää itsellä ole "vielä" edes neljää kymppiä. Kyllä tässä iässä vielä 10v. on maaginen raja, myös miehelle. Tietenkin on poikkeuksia, enkä ala niistä kiistelemään.


    • Anonyymi

      Pitää olla todella rikas 40 vuotiaana jos haluaa saada 20 v naisia. Ei onnaa ja tosi harva suomalainen onnistunut. Top 10 mies pitää olla kuten danny joka iski 19 v naisen mutta danny ollut tunnettu aina. Sellaisia tunnettuja miehiä ei suomessa ole kun pari jotta joku nuori nainen kiinnostuisi.35 v miehen pitää tavoitella 30 naisia eikä mitään missejä vaan tavis naisia ellet ole toimitusjohtaja isossa yrityksessä.

      • Anonyymi

        Ei tarvi olla rikas, jos on sentään julkkis.


      • Anonyymi

        Kyllä mä yritän tavis naisia..mut ei ne kiinnostu.


    • Anonyymi

      Lähinnä kyse on siitå ettei naiset ota yhteyttä.. minä jatkuvasti kiinnostun taviksista.. en eti missiä.en 20.v naisia.. tavis lihava pyöree käy.. muttakun en saa semmoistakaan.. olen itse lihonut ja kaljuuntunut ja vanhentunut. Mutta en ruma ole ja ei ole rumaksi sanottu.. naiset ei sit mun juttu. Paskalta tuntuu.

      • Anonyymi

        Paskalta tuntuu katella aina varattuja kun ei itse kelpaa naisille. On mulla kaljamahaa ja lihonut olen.. mutta olen tosi pitkä mies ja en näytä ees lihavalta.. mut laihat ei musta kiinnostu.


    • Anonyymi

      Siispä parempi elää yksinäisenä kun ei kelpaa naisille.

    • Anonyymi

      Kirjotan jatkuvasti erilaisille naisille ja nyt haluaisin kumppanin kun elämä tasapainos rahaa on työpaikka auto jne.. mutta ei kukaa vastaa mulle.. paskalta tuntuu.

      • Anonyymi

        Epätoivo näkyy kauas ja toimii karkottimena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epätoivo näkyy kauas ja toimii karkottimena.

        Voi olla.. mutta oon kai ollut erilainen nuorempana ku naiset vastas ja pääsin jopa treffeille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla.. mutta oon kai ollut erilainen nuorempana ku naiset vastas ja pääsin jopa treffeille.

        Sillon olin työtön ja elin velalla ja join alkoholia.. ei oikein noi baarit nappas ku sielä on prinsessoja kauniita teinejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillon olin työtön ja elin velalla ja join alkoholia.. ei oikein noi baarit nappas ku sielä on prinsessoja kauniita teinejä.

        Nyt menee paljo paremmin rahaa sopivasti ja töitä ollut koronasta huolimatta.. mutta naiset ei mitenkää kiinnostu


      • Anonyymi

        Mites se terapia sujuu? Vai joko olet kyllästynyt?


    • Anonyymi

      En ole yhtää ruma ja oon pitkä ja on hyviä asioita.. ei vaan naiset millää ota yhteyttä. On e kontakti badoo. Tinder ei mun juttu.

      • Anonyymi

        Eli voidaan päätellä, ettei naisia saa pelkästään sillä että on pitkä ja ei-yhtään-ruma.


      • Anonyymi

        Oletko yrittänyt saada kontaktia ikäisiisi naisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko yrittänyt saada kontaktia ikäisiisi naisiin?

        Olen..eivät vastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen..eivät vastaa.

        Ja vaikka vastaisivat. Sanovat ei kiinnosta.. et ole mun makuunn.. en ymmärrä.. en oo rumq.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vaikka vastaisivat. Sanovat ei kiinnosta.. et ole mun makuunn.. en ymmärrä.. en oo rumq.

        Mä en ymmärrä miksei ees 40v lihava voi kiinnostua musta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ymmärrä miksei ees 40v lihava voi kiinnostua musta.

        Varmasti sellaselle kelpaisin kun ennenkin sain seksiä ja yhden illan seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti sellaselle kelpaisin kun ennenkin sain seksiä ja yhden illan seuraa.

        No jos "varmasti" kelpaat lihavalle 40v naiselle, niin miksi sulla ei ole jo sellaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos "varmasti" kelpaat lihavalle 40v naiselle, niin miksi sulla ei ole jo sellaista?

        En taida kelvata.. turha toive saada naista. Olkoot.


    • Anonyymi

      No en näytä silti kelpaavan naisille enään.. selkeesti kun eivät ota yhteyttä muhun ja en halua lapsia. Oon niin outo ja erilainen.. paskalta tuntuu.

      • Anonyymi

        Ei ihme että valitan vaa enempi ja vituttaa niin kovaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme että valitan vaa enempi ja vituttaa niin kovaa.

        Ei siks enää huvita juoda ja mennä baariin.. ei oo ketää naispuolista kaveriakaa.. no ollaan yksin.


      • Anonyymi

        Oletko yrittänyt nelikymppisiin naisiin ottaa yhteyttä? He ovat lapsensa jo tehneet tai eivät ole kiinnostuneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko yrittänyt nelikymppisiin naisiin ottaa yhteyttä? He ovat lapsensa jo tehneet tai eivät ole kiinnostuneita.

        Olen mutta eivät vastaa... en tajua saatana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko yrittänyt nelikymppisiin naisiin ottaa yhteyttä? He ovat lapsensa jo tehneet tai eivät ole kiinnostuneita.

        Ilmeisesti olen toivoton tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti olen toivoton tapaus.

        Nuorempana kelpasin... lihava olin ja kaljuuntunut..vituttaa ku panostanu itteeni et käyn töis en juo.. silti ei niinku kelpaa.. kokoajan mietin asiaa.


    • Anonyymi

      Mites se sun terapia? Vieläkö on joka perjantai nettisessiot? Vai joko totesit taas että ei oo sun juttu?

      • Anonyymi

        Jatkuu kyllä terapia.


    • Anonyymi

      Naiset ei halua keskustella.. ei kato päälle.. alkaa jo vituttamaan ku ei kelpaa.. tuskin ruma olen.

      • Anonyymi

        Jaksaako se terapeutti enää keskustella kanssasi?


    • Anonyymi

      No ainaski mulla on rahaa ja töitå ja menny parempaa suuntaan.. ainahan mä yksin oon.. ja kaipaisin jutteli naistenkaa.. mut eihän niitä kiinnosta.

      • Anonyymi

        Kiinnostaako sitä terapeuttia yhä jutella kanssasi viikottain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaako sitä terapeuttia yhä jutella kanssasi viikottain?

        Kyllä.. miten niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaako sitä terapeuttia yhä jutella kanssasi viikottain?

        Toivottavasti se terapeutti auttaa mua ku naisongelmat on kauhee ongelma.


    • Anonyymi

      Silmissä vinkuu ja korviissa vilisee?

    • Anonyymi

      Mä en jaksa enää olla yksin.. en jaksa juoda.. kaipaisin deittailua ja oon ottanu uusimmat kuvat uudet vaatteet.. ei naiset oiker kiinnostu musta vaikka millanen oisin.. aina kaikki muut seurustelee.

    • Anonyymi

      Mä pyörin ihmisten ilmoilla aina yksin.. kahvilas yksin... en uskalla naisia lähestyä ku ei niitä kuitenkaa kiinnosta.

    • Anonyymi

      Tarvin vaa terapiaa ja nousen lisää.. onneks on työpaikka.. kukaan ei halua työtöntä sossupummia.

    • Anonyymi

      Täälä istun puistonpenkillä ja katon naisia.. kaikilla omat kaverit.. mulla ei ole kavereita.. enkä saa ees naista.

    • Anonyymi

      No ajattelen hyviä asioita...jos en sas naista koskaan.. en voi sille mitää.. harmi jos asia näin.

    • Anonyymi

      Aloittaja on vajakki. Ei kukaan halua olla sen kanssa eikä tutustua. Mene hoitoon eikä auta viinan juonti baareissa.
      T viinamies

      • Anonyymi

        En todellakaan ole.. sä olet kun oot aivos juonu pellolle.. mulla on sentää työpaikka enkä käytä huumeita ja hieno asunto.


      • Anonyymi

        Ei mua kiinnostakkaa juoda rahojani.


      • Anonyymi

        No jos ei halua.. ainaski oom hyvä työssäni ja rahaa on.


    • Anonyymi

      Voin näyttää kuvani tässä tulee.

    • Tässä on mun kuva.

      • Anonyymi

        Oot vihreä, mars plaaneetalta?


    • Anonyymi

      Kai mun pitäs olla nuorempi ja erilainen että kelpaisin naisille.

    • Anonyymi

      Kaikilla on omat kaverit tässä iässä ja toiset jo seurustelee ja mä oon aina yksin.

    • Kai mun kuvissa jotain ja ikä on liia vanha.. miksei naiset ota yhteyttä.

    • Naiset vaan ilmottaa sori en ole kiinnostunut.. mä en vaa vittu kelpaa..taidan mennä saatana huoriin.

    • Antaa olla.. yritän ihan tavallisia oman ikäsiä ja heti tulee sori en kiinnosta hyvää jatkoa.. ei halua ees kirjotella ketää munkaa. Taidan lähtee himaa alko vituttaa.

    • Turha tänne kirjottaa mitää.. yhtä turhankaa.

    • Vois mennä salille ja yksin kotiin kattoo leffaa.. ei tarvi nähdä naisia.

    • Johan palsta hiljeni.. otan kuvan pois.. täytyy vaa hyväksyä että oon jo liian vanha.. ei kukaa halua nähä mua ja ei oo ees kavereita.

    • Anonyymi

      Kysyny naisilta deittipaikois onko mus jotain vikaa ku ketään ei ota yhteyttä... eihän ne eee vastaa.. enkä tiedä miksi asia näin.. en ymmärrä.

    • Anonyymi

      Ei vissiin se terapia oikein ota toimiakseen.

      • Anonyymi

        Just se on vasta alkanut.


    • Anonyymi

      Joo en tiedä mistä saada naista

    • Anonyymi

      Ei niinku ei vaan mitenkää kelpaa tavis naiselle... tuskin ymmärrän koskaan.

    • Anonyymi

      Pitäs kai olla erilainen.. komea mies että kelpaa naiselle.. eivät vastaa eivät ota yhteyttä koskaan.. todella paskalta tuntuu.

      • Anonyymi

        Ehkä se on tämä yksinkertasuus miksei saa naista ja iso kaljamaha ja kaikkee.


    • Anonyymi

      No turha kirjotella tänne mitään.

    • Anonyymi

      Nyt vasta huomaa ettei täs ole mitää järkeä missään. En saa naista vaikka rahaa ja töitä on.

    • Anonyymi

      Pitäs olla nuori komea ja koulutettu.. hieno auto.. ei vittu kelpaa naisille.

    • Anonyymi

      Äitiki sanoi ikä tekee ja en halua lapsia ja kaikenlaista.. oon noussu ylöspäin.. mut ei näytä riittävän et saisin naisen.

    • Anonyymi

      Ei kukaa vastaa kommentteihin ja mitään kirjota.. heido.. kuntoilen ja meen kattelee leffaa kotiin.

    • Anonyymi

      Johan palsta hiljeni.. niin naiset miksen kelpaa edelleen.?. on mussa nyt jotain hyvää.. paljo huonomminkin on toisil miehil asiat.

      • Anonyymi

        Montako kertaa haluat palstan naisilta kuulla ne samat vastaukset tuohon kysymykseen, vuosia ovat jo samalla tavalla sulle vastanneet?


      • Anonyymi

        Sanotaan se vielä kerran:

        Sä et kelpaa koska olet sekopää, eikä sun mielenterveys ole kunnossa. Hoida se ensin kuntoon, ja sitten vasta ala miettiä seuranhakua. Sulle ei kukaan enää viitsi vastata, kun ruikutat samasta asiasta kerta toisensa jälkeen, ja kun sulle vastaa ja kertoo miksi et kelpaa, alat haistattelemaan ja raivoamaan.

        Jos sun ulosantisi, eli se miten esität asiasi, on samanlaista deittipalveluissa kuin täällä palstalla, ei ole mikään ihme ettei sulle kukaan sielläkään vastaa.

        Sun pituus, ulkonäkö, vaatteet, työpaikka, tienaamasi rahat, auto jne. ei kompensoi eli hyvitä tai korvaa sun huonoa mielenterveyttä, joka on siis pääsyy sille ettet kelpaa naisille.

        Jos haluat saada jonkun muun vastauksen kuin tuon minkä annoin, ja minkä moni muu palstalaisista ja etenkin naisista on täällä antanut, olet silloin väärässä paikassa.

        Ennen kuin alat huorittelemaan tai haukkumaan mua, vittuilusta puhumattakaan, saati käskemään mun tappaa itseni (kuten olet aiemmin tehnyt), niin mieti ensin käytöstäsi. Sun ei tarvitse lukea ikäviä vastauksia jotka ei miellytä sua, mutta älä sitten edes kysy syitä sille miksi et kelpaa. Muita viestejä kuin niitä, jotka antavat rehellisen kuvan siitä miksi et kelpaa, et tule saamaan, vaikka kysyisit sata kertaa saman kysymyksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako kertaa haluat palstan naisilta kuulla ne samat vastaukset tuohon kysymykseen, vuosia ovat jo samalla tavalla sulle vastanneet?

        Ei Allu mitään varsinaista vastausta halua, hän kyllä syyt tietää. Allu vain haluaa ajatella olevansa yhteydessä naisiin edes tän palstan kautta. Siksi jankuttaa, että ylipäänsä joku nainen reagoisi. Ei osaa eikä halua keskustella, eikä olla ihmisten kanssa, mutta ei yksinkään. Siksi se täällä roikkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Allu mitään varsinaista vastausta halua, hän kyllä syyt tietää. Allu vain haluaa ajatella olevansa yhteydessä naisiin edes tän palstan kautta. Siksi jankuttaa, että ylipäänsä joku nainen reagoisi. Ei osaa eikä halua keskustella, eikä olla ihmisten kanssa, mutta ei yksinkään. Siksi se täällä roikkuu.

        Jep juuri näin..ei oo kavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaan se vielä kerran:

        Sä et kelpaa koska olet sekopää, eikä sun mielenterveys ole kunnossa. Hoida se ensin kuntoon, ja sitten vasta ala miettiä seuranhakua. Sulle ei kukaan enää viitsi vastata, kun ruikutat samasta asiasta kerta toisensa jälkeen, ja kun sulle vastaa ja kertoo miksi et kelpaa, alat haistattelemaan ja raivoamaan.

        Jos sun ulosantisi, eli se miten esität asiasi, on samanlaista deittipalveluissa kuin täällä palstalla, ei ole mikään ihme ettei sulle kukaan sielläkään vastaa.

        Sun pituus, ulkonäkö, vaatteet, työpaikka, tienaamasi rahat, auto jne. ei kompensoi eli hyvitä tai korvaa sun huonoa mielenterveyttä, joka on siis pääsyy sille ettet kelpaa naisille.

        Jos haluat saada jonkun muun vastauksen kuin tuon minkä annoin, ja minkä moni muu palstalaisista ja etenkin naisista on täällä antanut, olet silloin väärässä paikassa.

        Ennen kuin alat huorittelemaan tai haukkumaan mua, vittuilusta puhumattakaan, saati käskemään mun tappaa itseni (kuten olet aiemmin tehnyt), niin mieti ensin käytöstäsi. Sun ei tarvitse lukea ikäviä vastauksia jotka ei miellytä sua, mutta älä sitten edes kysy syitä sille miksi et kelpaa. Muita viestejä kuin niitä, jotka antavat rehellisen kuvan siitä miksi et kelpaa, et tule saamaan, vaikka kysyisit sata kertaa saman kysymyksen.

        Ehkä päädyn olemaa ikisinkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako kertaa haluat palstan naisilta kuulla ne samat vastaukset tuohon kysymykseen, vuosia ovat jo samalla tavalla sulle vastanneet?

        Antaa olla.. pysyn yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa olla.. pysyn yksin.

        Se kannattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kannattaa.

        Aika monet on ikisinkkuja.. pakkohan joskus naista saada.


    • Anonyymi

      Itse yli 50v ja hyvin kelpaa naisille ja seuraa haenkin lähinnä baareista , tanssitouhut jätän harjoittelijoille , poikasen jää ilman kun eivät miesten hommissa pärjää....

      • Anonyymi

        No onnea sulle.. mä kelpasin nuorempana.. enää en kelpaa naisille.


    • Anonyymi

      Allu laihduta ja mene oikeasti sinne lenkille, nyt vain esität meneväsi. Ne naiset joita haluat eivät kiinnostu pullaposkisesta pullukasta jollainen sinä olet.

      • Anonyymi

        No niin olenkin.. kyse ei ole varmaa kaljamahasta ja hiuksista.. olen vain lihonut.. kauhee homma alkaa naisten takia laihduttamaan. Menen salille ja tänää pitkä lenkki.. oon kuitenkaa menny parempaan suuntaan.


      • Anonyymi

        Onhan niitå naisiaki lihavia rumia?


      • Anonyymi

        En ole lihava.. painan 107 kg.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan niitå naisiaki lihavia rumia?

        On, ne saa silti miehiä halutessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, ne saa silti miehiä halutessaan.

        Ei kyllä kaikki saa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä kaikki saa!

        Kyllä ne saa.


    • Anonyymi

      Minua kiinnostaisi ihan oikeasti tietää mistä asioista Allu on kiinnostunut?
      Mistä asioista Allun kanssa voisi jutella ja jopa keskustella?
      Olen saanut sen kuvan että ei mistään.
      Itse en kyllä jaksaisi nyhjätä jossain sohvalla ja katsoa filmiä ihmisen kanssa jolla ei olisi mitään järkevää sanottavaa, ei mitään hyviä ideoita, ei mitään oikeita kunnollisia mielipiteitä. Minulle ainakaan ei riitä pelkästään hengailla tyhjänpanttina vain sen takia että nyt joku siinä rinnalla olisi ettei tarvitsisi yksin olla.
      Tuhat kertaa mieluummin olen yksin!
      Ihmisellä pitää olla ulosanti kunnossa, täytyy olla kiinnostunut asioista ja omata järkeviä mielipiteitä, suunta elämälle ja halu oppia uutta ja ottaa opiksi.

      Minulle ei riitä että käy jossain töissä ja tienaa rahaa. Että on asunto Vantaalla ja auto. Että on "ihan komee ja pitkä". Mitä näillä asioilla teen jos toinen on puupökkelö? Jos jonkun ihmisen elämääni haluan, on sillä ihmisellä olla jotain mikä herättää mielenkiintoni. Puupökkelö ei herätä. Sorry.

      • Anonyymi

        Hän ei tunnu kykenevän juttelemaan mistään muusta kuin naisista, etenkin niiden puutteesta ja siitä miten nirsoja ovat, kun eivät hänestä huoli. Ei ole koskaan kysyttäessä onnistunut kertomaan että mistä hän siellä treffeillä naisen kanssa juttelisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei tunnu kykenevän juttelemaan mistään muusta kuin naisista, etenkin niiden puutteesta ja siitä miten nirsoja ovat, kun eivät hänestä huoli. Ei ole koskaan kysyttäessä onnistunut kertomaan että mistä hän siellä treffeillä naisen kanssa juttelisi.

        No antaa olla.. parempi aina yksin.. osaan puhua muistaki asioista kun naisista.


      • Anonyymi

        No en nyt jaksa.. miksi mä sitten olen hyvå työssäni ja pärjään? Töissä puhun työjuttuja.. en jauha naisista.. osaan keskustella ihan mitä vain juttuja anteeks vaan.


      • Anonyymi

        No sitten ei voi mitään.. toiset istuu elämänsä rullatuolissa toiset on heikkolahjaisia ja aivot puuttuu.. sille ei oikein voi mitään.. harmi että musta tuli tälläinen.


      • Anonyymi

        Sitten sun pitää varmaa etsiä komea fiksu erittäin uramies.. koulutettu yliopistosta. Mua ei tommonen nainen kiinnostais yhtään.. jolle en kelpaa omana itsenäni.


      • Anonyymi

        Nyt ainaski musta tuntuu siltä etten enää koskaa kelpaa kellekkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ainaski musta tuntuu siltä etten enää koskaa kelpaa kellekkään.

        Siinä olet aivan oikeassa.


      • Anonyymi

        Kyllä kuule osaan puhua muustaki asioista kun naisista.. anteeks jos haluan sitä kumppania helvetti kovaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kuule osaan puhua muustaki asioista kun naisista.. anteeks jos haluan sitä kumppania helvetti kovaa

        Todista se. Puhu joskus jostain muusta kuin naisista.


    • Anonyymi

      Käyn töissä ja muutun lisää.. kaippa lihavan yh naisen saan.

      • Anonyymi

        Ei varmasti yksikään äiti päästä sua lapsiensa lähelle, joten ei pelkoa: et joudu pyörimään yh-äitienkään kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti yksikään äiti päästä sua lapsiensa lähelle, joten ei pelkoa: et joudu pyörimään yh-äitienkään kanssa.

        Aika törkeesti sanottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika törkeesti sanottu.

        Ihan faktahan tuo oli. Ei yksikään nainen päästä lastensa lähelle mt-potilaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan faktahan tuo oli. Ei yksikään nainen päästä lastensa lähelle mt-potilaita.

        Just just.. unohdetaan sit kaikki.. ainahan täälä tulee pelkkää paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just just.. unohdetaan sit kaikki.. ainahan täälä tulee pelkkää paskaa.

        Tiedät millaisia vastauksia täältä aina saat. Ihan itse kaivat verta nenästäsi.


    • Anonyymi

      Kai mä olin nuorempana komeempi ja erilainen.

    • Anonyymi

      No onneksi menee paremmin kun työpaikka.

    • Anonyymi

      No ei se auta käydä ku kovasti terepiaa ku sinne pääsin ja töitä teen.

      • Anonyymi

        Siis terapiaa.


    • Anonyymi

      Ei tässä ole edes järkeä panostaa itteensä ku ei naiset ota mitenkää yhteyttä eikä vastaa.. taas näki normaali pariskuntia joilla oli tyttöystävä ja mä aina yksin.

      • Anonyymi

        Kyllä se kannattaa vaan luovuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kannattaa vaan luovuttaa.

        Jep.. ei kaikki naisetkaa kelpaa.. on neki ikisinkkuja.. rumat lihavat naiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep.. ei kaikki naisetkaa kelpaa.. on neki ikisinkkuja.. rumat lihavat naiset.

        Ei ne oo. Ei naisen tarvii olla sinkku ellei se ite haluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne oo. Ei naisen tarvii olla sinkku ellei se ite haluu.

        Kyllä ne on.. olen lukenut kun naiset valittaa sinkkuuttaan kun lihava tavis nainen ei kelpaa miehille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne on.. olen lukenut kun naiset valittaa sinkkuuttaan kun lihava tavis nainen ei kelpaa miehille.

        Kyllä ne kelpaa miehille. Ne vaan haluaa olla yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne kelpaa miehille. Ne vaan haluaa olla yksin.

        Ilmeisesti.. mä en halua olla yksin.


    • Anonyymi

      No kyllä uskon että vielä naisen saan.. käyn töissä ja käyn terapiassa.

    • Anonyymi

      Jotain tässä pitää tehdä.. ei tää voi jatkua näin.

    • Anonyymi

      Ei mitää järkee pitää deitti ilmotuksia..ku naiset ei vastaa ota yhteyttä. Otan hyviä kuvia itestä ja kaikki on turhaa.. terepiaa vaan ja liikuntaa nyt enempi ja meen salille välillä.

      • Anonyymi

        Nii, se kannattaa nyt vaan lopettaa ilmottelu ja naisten jahtaaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii, se kannattaa nyt vaan lopettaa ilmottelu ja naisten jahtaaminen.

        No miten toiset miehet saa naisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten toiset miehet saa naisen?

        Olemalla normaaleja miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemalla normaaleja miehiä.

        Jaah no kyllä mullaki oli nuorempana sutinaa.. enää ei vain kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemalla normaaleja miehiä.

        Jaah no onnea heille. Paskalta tuntuu ku ei ite kelpaa.


    • Anonyymi

      Suomessa on ulkomaalaisia niin paljon ja kaikilla oma kulttuuri sekä tapansa. Etsi nainen omasta uskonnosta omasta kulttuurista elämä helpompaa ja jaatte puoliksi kulut. Liikuntaharrastus auttaa että yhdessä liikutaan.

    • Anonyymi

      "No miten toiset miehet saa naisen?".

      No ihan kaikki ei saakaan, mutta valtaosa kyllä, jos haluaa.
      Ja miksi muut sitten saa? Ns. "normaali" mies normaalilla älykkyydellä varustettu. Normaali tunne-elämä. Kyky toimia sosiaalisesti. Tunneälyä, joka on erittäin tärkeää.
      Itsensä kanssa toimeen tuleva, ei ripustautuva iilimato.
      Miehen pitää olla mies, ei aikuinen lapsi. Nainen haluaa miehen, ja jos lapsia haluaa haluaa synnyttää ne itse. En tunne yhtään naista joka haluaa aikuisen lapsen huoltajaksi.
      Tässä joitain asioita, muitakin on.

      Hyvä että käyt terapiassa. Toivottavasti osaat käyttää sen hyödyksesi.
      Terapia ei kuitenkaan auta sinua naisen saamisessa. Se ei myöskään paranna heikkolahjaisuutta.
      Mutta ehkä opit uusia tapoja taklata elämääsi ja ongelmaratkaisua terveellä tavalla.
      Jaksat paremmin itsesi kanssa.

      • Anonyymi

        Joo no ihan sama.. emmä halua elää yksin elämäni.. ei vittu mieluiten tapan itseni jos en naista saa.


      • Anonyymi

        No parempi sit unohtaa parisuhde kun tollasta lukee.. oon liian ongelmatapaus. Töissä voin käydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No parempi sit unohtaa parisuhde kun tollasta lukee.. oon liian ongelmatapaus. Töissä voin käydä.

        Hyvä juttu! Unohda naiset ja keskity elämään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä juttu! Unohda naiset ja keskity elämään!

        Joo no vitut rupee vuosia elämään yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no vitut rupee vuosia elämään yksin.

        Kannattaa totuttautua siihen ajatukseen, että niin tulee kyllä käymään.


    • Anonyymi

      Ei tässä ole yhtään mitään järkeä enää missään.

    • Anonyymi

      Etkö ihminen tajua että joka ikinen päivä palstaruikutusta ja epätoivoista naisten jahtaamista on yksi päivä pois elämästäsi?
      Onko sulla varaa haaskata niitä? Et tuosta ainakaan nuorene, ja elinpäivät vähenee koko ajan. Haluatko ne viettää typerään iankaikkiseen ruikutukseen ja toivottomaan jahtaamiseen vai olisko järkevämpää keskittyä itse elämään?
      Etkö koskaan tajua että taistelet tyylimyllyä vastaan, ei mitään toivoa voittaa?

      Muuta tapaasi elää. Anna asioitten tapahtua.
      Ota se terapia tosissasi, nyt vaikuttaa sille että sekin on turhaa, et tajua mitään.
      Puhu tuosta pakkomielteisyydestäsi siellä terapiassa, se on sairasta.

      • Anonyymi

        Olen puhunut.. no perkele tää on vaikeeta.jos annan olla en halua vuosia olla ilman naista.. kaipaan läheisyyttä sun muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen puhunut.. no perkele tää on vaikeeta.jos annan olla en halua vuosia olla ilman naista.. kaipaan läheisyyttä sun muuta.

        Niin kauan kuin et työstä pakkomiellettäsi ja keskity muihin asioihin, ei sitä naisen läheisyyttä ole luvassa.

        Kaivat vain omaa kuoppaasi syvemmäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kauan kuin et työstä pakkomiellettäsi ja keskity muihin asioihin, ei sitä naisen läheisyyttä ole luvassa.

        Kaivat vain omaa kuoppaasi syvemmäksi.

        En mä tiedä enää mitä mä teen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kauan kuin et työstä pakkomiellettäsi ja keskity muihin asioihin, ei sitä naisen läheisyyttä ole luvassa.

        Kaivat vain omaa kuoppaasi syvemmäksi.

        No ei näytä tulevan mistää mitää,naiset ei vain ota yhteyttä ehkä kerra vuodes joku vierailee.. mutta ei laita viestiä.


    • Anonyymi

      Läheisyyttä on täysin luonnollista kaivata, mutta sitä ei pakolla ja painostamalla saa.
      Se kaikki lähtee vapaaehtoisuudesta. Jahtaaminen ja vonkaaminen työntää pois, se koetaan ahdistavana.
      Jos olet puhunut terapeutille tuosta, hän varmasti ottaa sen huomioon terapiassa. Mitään ei kuitenkaan voi jotain ruuvia vääntämällä tai nappia painamalla korjata, oma asenne on itse korjattava!
      On tajuttava on vääränlainen lähestymistapansa ja suhtautumisensa ja pyrittävä löytämään terveitä tapoja sairaiden tilalle. Siinä vaaditaan tosi paljon omaa panosta ja motivaatiota, kukaan ei näitä asioita toisen päähän voi ammentaa.
      Ja tässä se terapeutti onkin juuri apuna jos vain tosissasi otat avun vastaan avoimin mielin ja olet valmis tekemään töitä itsesi kanssa.

      • Anonyymi

        Allu ei tunnu ymmärtävän miten terapia toimii. Hänen oletuksensa tuntuu olevan se, että lääkärin pitäisi parantaa hänet kertaheitolla.

        Mielenterveys vaan ei ole mikään umpisuoli, joka yhdellä leikkauksella hoidetaan kuntoon.

        Mielenterveyttä voisi ehkä ennemmin verrata vaikka syöpään, jota täytyy pitkään hoitaa erilaisin keinoin. Syövässä, kuten mielenterveydessä, ongelman paluu on aina uhkana, mutta oikeanlaisella hoidolla ja elämäntavoilla ongelmaa voi yrittää pitää aisoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allu ei tunnu ymmärtävän miten terapia toimii. Hänen oletuksensa tuntuu olevan se, että lääkärin pitäisi parantaa hänet kertaheitolla.

        Mielenterveys vaan ei ole mikään umpisuoli, joka yhdellä leikkauksella hoidetaan kuntoon.

        Mielenterveyttä voisi ehkä ennemmin verrata vaikka syöpään, jota täytyy pitkään hoitaa erilaisin keinoin. Syövässä, kuten mielenterveydessä, ongelman paluu on aina uhkana, mutta oikeanlaisella hoidolla ja elämäntavoilla ongelmaa voi yrittää pitää aisoissa.

        Allulla on todella vääristynyt käsitys naisista ja parisuhteesta.
        Allu kuvittelee, että jos hänellä olisi nainen ja parisuhde, niin kaikki hänen ongelmat poistuu.
        Allu ei halua ymmärtää, että näin ei tapahdu.
        Allu valittaa yksinäisyyttä, mutta kaveriksi kelpaisi vain nainen.
        Allu ei halua ymmärtää, että yksi nainen ei voi korvata kaikkia ihmisiä ja ihmissuhteita.
        Koska Allu ei ymmärrä, hän takertuu ja ripustatuu naiseen.
        Allu ei halua ymmärtää, että takertuminen ja ripustautuminen tuhoaa suhteen.
        Allu ei halua ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allulla on todella vääristynyt käsitys naisista ja parisuhteesta.
        Allu kuvittelee, että jos hänellä olisi nainen ja parisuhde, niin kaikki hänen ongelmat poistuu.
        Allu ei halua ymmärtää, että näin ei tapahdu.
        Allu valittaa yksinäisyyttä, mutta kaveriksi kelpaisi vain nainen.
        Allu ei halua ymmärtää, että yksi nainen ei voi korvata kaikkia ihmisiä ja ihmissuhteita.
        Koska Allu ei ymmärrä, hän takertuu ja ripustatuu naiseen.
        Allu ei halua ymmärtää, että takertuminen ja ripustautuminen tuhoaa suhteen.
        Allu ei halua ymmärtää.

        Takertuminen se taisi hänen aiemman parisuhteensakin tuhota.
        On kertonut että exä turvautui väkivallalla uhkaamiseen saadakseen allun lopettamaan yhteydenotot eron jälkeen.
        Viittaisi siis vahvasti siihen ettei allu halunnut hyväksyä eroa ja ahdisteli naista varsin intensiivisesti eron jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takertuminen se taisi hänen aiemman parisuhteensakin tuhota.
        On kertonut että exä turvautui väkivallalla uhkaamiseen saadakseen allun lopettamaan yhteydenotot eron jälkeen.
        Viittaisi siis vahvasti siihen ettei allu halunnut hyväksyä eroa ja ahdisteli naista varsin intensiivisesti eron jälkeen.

        Joo no pääsi siitä yli.. nykyään en kelpaa kellekkään.. yksin ne toisetki on eikä kelpaa naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allulla on todella vääristynyt käsitys naisista ja parisuhteesta.
        Allu kuvittelee, että jos hänellä olisi nainen ja parisuhde, niin kaikki hänen ongelmat poistuu.
        Allu ei halua ymmärtää, että näin ei tapahdu.
        Allu valittaa yksinäisyyttä, mutta kaveriksi kelpaisi vain nainen.
        Allu ei halua ymmärtää, että yksi nainen ei voi korvata kaikkia ihmisiä ja ihmissuhteita.
        Koska Allu ei ymmärrä, hän takertuu ja ripustatuu naiseen.
        Allu ei halua ymmärtää, että takertuminen ja ripustautuminen tuhoaa suhteen.
        Allu ei halua ymmärtää.

        En ymmärrä.. mulla on moninuotoinen kehityshäiriö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä.. mulla on moninuotoinen kehityshäiriö.

        Silti sain vakituisen työn ja pärjään töis hyvin.


      • Anonyymi

        Yksinkö mun pitäs olla vuosia? En pääse edes koskemaa naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takertuminen se taisi hänen aiemman parisuhteensakin tuhota.
        On kertonut että exä turvautui väkivallalla uhkaamiseen saadakseen allun lopettamaan yhteydenotot eron jälkeen.
        Viittaisi siis vahvasti siihen ettei allu halunnut hyväksyä eroa ja ahdisteli naista varsin intensiivisesti eron jälkeen.

        Hän jätti mut muutenkin tosi törkeesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän jätti mut muutenkin tosi törkeesti.

        No miten se sut jätti?

        Aiemmin olet kertonut että nainen ahdistui sun takertumisesta ja roikkumisesta ja siksi ilmoitti, että suhde on ohi. Olet kertonut että et halunnut hyväksyä eroa ja yritit muuttaa hänen mieltään roikkumalla hänessä lisää. Olet kertonut että nainen joutui turvautumaan väkivallalla uhkailuun, kun et suostunut jättämään häntä rauhaan.

        Tuossa kertomassasi tilanteessa ainoa törkeä olit sinä itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten se sut jätti?

        Aiemmin olet kertonut että nainen ahdistui sun takertumisesta ja roikkumisesta ja siksi ilmoitti, että suhde on ohi. Olet kertonut että et halunnut hyväksyä eroa ja yritit muuttaa hänen mieltään roikkumalla hänessä lisää. Olet kertonut että nainen joutui turvautumaan väkivallalla uhkailuun, kun et suostunut jättämään häntä rauhaan.

        Tuossa kertomassasi tilanteessa ainoa törkeä olit sinä itse.

        Jep no hän halusi musta eroon. Ei sovittu ollenkaa yhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten se sut jätti?

        Aiemmin olet kertonut että nainen ahdistui sun takertumisesta ja roikkumisesta ja siksi ilmoitti, että suhde on ohi. Olet kertonut että et halunnut hyväksyä eroa ja yritit muuttaa hänen mieltään roikkumalla hänessä lisää. Olet kertonut että nainen joutui turvautumaan väkivallalla uhkailuun, kun et suostunut jättämään häntä rauhaan.

        Tuossa kertomassasi tilanteessa ainoa törkeä olit sinä itse.

        Hän oli seksikäs ja kaunis hot.. siksi oli vaikea erota.


    • Anonyymi

      Ei tässä oo yhtää mitää järkee. Kuukaudet kuluu kukaa ei ota yhteyttä eikä kiinnostu.. vähän ihmettelen miten tää tällästä.

    • Anonyymi

      No yksin ollaan... on ne muutki yksin

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      244
      2263
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      163
      1471
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      54
      1315
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1049
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      943
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      855
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      679
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      670
    Aihe