Vapaa kuvaus

Aloituksia

11

Kommenttia

69

  1. Saanko avautua vanhoista ajoista?

    Kohmelon innoittamana kerron jutun vanhoista ajoista. Tämä juttu on sitten totta. Tero-vainaan (silloin oli hengissä) k
    Sinkut
    4
    45
  2. Kannattiko eilen?

    Niin tätä nyt olen aamukahvilla kysellyt itseltäni. Samalla tein päätöksen jälleen kerran, ettei koskaan enään. Helppoa
    Sinkut
    11
    27
  3. Fysiikan lait kumottu?

    Olin hetki sitten penthousen parvekkeellani savukoimassa. Ohi lipui läskipyörällä joku naishenkilö. Ei siinä muuten mitä
    Sinkut
    6
    46
  4. Glad VAPPU till alla

    Enään pari kk niin voi taas käydä hiljentymässä radan vieressä, mihin hänen tuhkat ripoteltiin. Mutta sitten asiaan. Ky
    Sinkut
    5
    26
  5. Uskaltaako kirkastamatonta kiljua ottaa?

    Tämä kysymys on lähinnä sinkkunaisille, koska hiivalitku aiheuttaa vähän... aika reilusti... VALTAVASTI jättimäisiä kaas
    Sinkut
    1
    21
  6. Se olla vappu nyt

    Sinä juoda se sima ja olla känni. Oikeasti, silloin nuorena työhönottaja oli ruotsinkielinen vanha mies ja oli itse opet
    Sinkut
    3
    24
  7. Homoillaan ihan reippaasti

    Päivi nyt vain uskoo 2000 vuotta vanhoihin paimentolais satuihin. Hänellä on toki siihen oikeus. Mutta jos ryhtyy väittä
    Maailman menoa
    86
    44
  8. Hei homot hulinaa?

    Päivi nyt vain uskoo 2000 vuotta vanhoihin paimentolais satuihin. Hänellä on toki siihen oikeus. Mutta jos ryhtyy väittä
    Sinkut
    3
    33
  9. Miksi pleikkarisukupolvi tunkee politiikkaa joka asiaan?

    Eikö tämän kaksitonnisten sukupolven pitäisi olla tyytyväinen koska on saaneet kaiken, mistä vanhemmat vain haaveilivat?
    Sinkut
    1
    29
  10. Muistellaan vanhoja

    Itselläni tulee tästä kappaleesta mieleen koulujen välinen turnaus, silloin -80 luvulla. https://www.youtube.com/watch?
    Sinkut
    44
    22
  11. TERVEHDYYS!

    Kivut ovat kovin lieviä nyt, niin innostuin profiloitumaan taas. Tosin en jostain syystä saanut vanhaa tunnustani takais
    Suhteet
    2
    26