Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Delfine
profiilit
Delfine
Delfine
Vapaa kuvaus
Aloituksia
244
Kommenttia
661
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mielenkiintoinen keskustelu.
17.11.2024 20:26
"Internetissä on tätä nykyä kohtalaisen paljon videoita lasertesteistä joiden avulla flättärit ovat todistaneet että meri- tai järvivedet eivät ole kaarevia pitkillä matkoilla."
17.11.2024 20:23
Ei näillä väittelyillä kumota sitä tosiasiaa että maa on litteä.
05.11.2024 19:55
Minutkin yritetään myrkyttää mieliala lääkkeillä koska puhun palloteoriaa vastaan ja tiedän maan olevan litteä.
Mutta minä en murru, maatietoisuuteni vain vahvistuu kun joudun taistelemaan oman littariaatteeni puolesta.
04.11.2024 20:06
Tosiasian toteamiset että kuussa ei ole käyty ei mielestäni ole salaliittoteoriaa vaan keskustelut kuuluvat tähtitiede osastolle:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/10105120/kuussa-ei-ole-kayty
23.10.2024 22:17
Upea kello videolla kaikkine ominaisuuksineen. Noita kun saisi jotenkin sarjatuotantoon enemmän, myös pallopäille myytäväksi.
23.10.2024 21:54
Kiitos linkistä, katson videon. Itse olisin erittäin ylpeä kellosta joka toimii litteänmaan mukaan. Mutta minä asun täällä Oulussa ja Ilpo jossain Helsingin lähellä. Posti tietty toimisi 🤔
23.10.2024 21:43
En tietenkään kannata väkivaltaa tässä ajassa. Tarkoitan että olisin halunnut elää 1500luvun maailmassa ja silloin sen ajan sääntöjen mukaan.
Palloteoriasta höpinää ei silloin olisi sallittu.
23.10.2024 21:40
Tässä vielä linkki inkvisitio aikaan joka oli parasta aikaa litteässä maailmassamme. Ps. Ne ajat palaavat vielä, toivotaan ja rukoillaan
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Inkvisitio
23.10.2024 21:26
Yleensä tähdet eivät lennä vaan liikkuvat taivaalla myötäpäivään. Vain Pohjantähti pysyy edes näennäisesti paikallaan.
23.10.2024 21:09
Pallopäät eivät tähtitiede palstallaan tiedä edes mistä palloteorian yö johtuu. No, en tiedä minäkään.
Juon nyt olutta kerrostaloni tupakkaparvekkeella. Tässä kävi alakerran Ukrainasta paenneita naapureitani. Kerroin heille että täällä suomessa uskotaan kristinuskoon ja tiedetään maan olevan litteä.
Näytin heille myös animaation yön ja päivän vaihteluista litteässä maailmassamme:
https://i.makeagif.com/media/6-27-2015/6TPX2_.gif
Nyökyttelivät että vau vau, mielenkiintoista.
Eivät siis tienneet suomalaisesta flättäri kulttuurista ennenkuin itse kerroin heille.
Tämä siis tapahtui täällä Oulun Kaijonharjussa jossa parvekkeella välillä töllöttelemme idän suuntaan missä näkyykin nyt osin pimentynyt litteä kuu ja muita mielenkiintoisia kohteita jotka kumoaa palloteorian.
23.10.2024 20:51
Vastatkaa pallopäät aloituksessa esittämääni kysymykseen! Trolliksi syyttäminen ei ole hyväksyttävä vastaus
Oma mallini yön ja päivän vaihteluille on tämä animaatio:
https://i.makeagif.com/media/6-27-2015/6TPX2_.gif
23.10.2024 20:41
Olen näin jälkikäteen liikuttunut ja itken onnesta kun sain suviseuroilla käännytettyä 2 ihmistä littareiksi jotka ovat nykyään kavereitani ja uskovat/ tietävät kanssani maan olevan litteä.
23.10.2024 20:36
"Itsensä murhannut serkkuni oli myös siellä ja huusi hirveällä tavalla"
Onko Jumalasi sokea ja kuuro kun ei auta näitä kärsiviä ihmisiä?
20.10.2024 14:28
Itse olen monesti miettinyt että mitä Jumala meille haluaa viestittää sillä että loi maailman litteäksi?
Itse uskon että Jumala halusi luoda meidät kaikki saman arvoisiksi, samaan tasoon ettei kukaan olisi toisensa alapuolella niinkuin pallomallissa olisi 🤔
20.10.2024 14:19
### 5. **"Aurinko ei voi olla niin kaukana..."**
Aurinko on noin 150 miljoonan kilometrin päässä, ja tämä on mitattu tieteellisesti monin tavoin. Litteän maan väite, että Aurinko olisi vain 3000 kilometrin päässä, on ristiriidassa tähtitieteellisten havaintojen kanssa. Auringon koon, lämpötilan ja valon luonteen perusteella tiedämme, että se on kaukana, eikä valonsäteiden kulma pilvien läpi voi luotettavasti kertoa auringon etäisyyttä.
-Aurinko ei voi olla kovin paljoa korkeammalla kuin 3000km koska silloin aurinko näkyisi koko maailmaan yötä päivää. Aurinko ei voi olla myöskään kovin paljoa matalemmalla koska se valaisee tietyn alueen litteästä maailmastamme.
Myös auringon koko voidaan laskea kun etäisyyden tiedetään olevan noin 3000km. Auringon koko on noin 40-50km.
20.10.2024 14:03
Mikä ettei artikkelin havainnot saattavat olla tottakin. Itse kuitenkin uskon kyseisten tähtien kieppuvan litteänmaan yläpuolella.
20.10.2024 13:52
Tuo on ihan paskapuhetta. Oswald oli viaton uhri joka lavastettiin syylliseksi kun auton kuljettaja ampui kennedyä. Odotan vastaavia paljastuksia myös Trumpin salamurha yrityksestä.
14.07.2024 22:32
Trumpin salamurhaa yrittänytkin ammuttiin ettei pääse oikeudessa todistamaan syyttömyyttään. Jää jäljelle kysymys: Kuka oikeasti ampui Trumppia kohti?
14.07.2024 22:29
Trumpin salamurha yritys ei varmastikkaan tullut yllätyksenä kenellekkään salaliittoteoreetikolle.
Mutta miksi Trump jäi henkiin? Laukaukset ammuttiin kaukaa, olisiko jopa tuuli vaikuttanut asiaan?
No, pääasia että Trump jatkaa kampanjaansa ja hänestä tulee puolen vuoden kuluttua USAn seuraava presidentti.
Kuinka pian käy Kennedyt? Sitä voimme vain arvailla. Rukoillaan ja toivotaan että Trump saisi istua toisen kautensa loppuun saakka ilman häiriöitä.
14.07.2024 22:22
1 / 34