että heidän pitäisi lähteä maasta, mitä pikemmin, sen parempi.
Pettureita ei täällä kaivata.
Rauka venäjämieliset valitti heti kun sanottiin suorat sanat
20
<50
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Työ ootta ite venäjänmielissii!
- Anonyymi00010
Hänellä on 247 putin ja venäjä ja venäläiset mielessä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hänellä on 247 putin ja venäjä ja venäläiset mielessä.
Oletko koskaan ollut töissä?
- Anonyymi00020
Punikki.
- Anonyymi00003
Ryzzänrakastaja on aina raukka.
- Anonyymi00011
Ryzzänrakastaja on moraaliton barbaari.
- Anonyymi00004
Mihin heidän pitäisi mennä? Miksi pitäisi?
- Anonyymi00007
Heidän pitäisi tietenkin seurata sankarinsa Anon esimerkkiä ja häipyä Venäjälle.
Pitäisi mennä siksi että suomalaiset inhoavat ja halveksivat Anon kaltaisia pettureita, eikä heillä ole mitään tulevaisuutta täällä Suomessa. - Anonyymi00016
Häipyä venäjälle.
- Anonyymi00005
Eikö mieliala lääkitys ole kohdallaan vai väärät lääkkeet.
- Anonyymi00012
Aloittajaa tuota ei voi kukaan auttaa, mt ont uhonnut hänet.
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Aloittajaa tuota ei voi kukaan auttaa, mt ont uhonnut hänet.
Te ryzzänrakastajat olette roskaa.....
Mä lähden ihan mielellään uppoavasta suomi velka titanicista turvaan venäjälle. Mutta avatkaa se helvetin itäraja edes yhteen suuntaan että pääsen poistumaan venäjälle.
- Anonyymi00009
Kyllä sinne pääsee, pitää vain kiertää Baltian kautta.
- Anonyymi00013
Lähden myös mielelläni, mutta mahdollisimman kauas sekä suomesta että venäjästä.
- Anonyymi00018
Lässynlässyn punikki...
- Anonyymi00006
Mitä se sanominen auttaa? Vieläkin Stubbelo vaan loisii täällä.
- Anonyymi00021
Loisithan sinäkin koko elämäsi.
- Anonyymi00022
Sotatilalain aikana petturit ammutaan.
- Anonyymi00024
"PEILISSÄSI NÄET TODELLISEN ISÄNMAANPETTURIN"!!!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri351078- 71848
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40710Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40686Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus191541- 43489
- 45470
jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204463Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä
Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan6437Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,169434