Miten suomen kansalaisena voin päästä Venäjälle?

Haluan siis päästä suomen venäjän rajalle ja hakea turvapaikkaa Venäjältä ja samalla ilmoittautua venäjän armeijaan vapaa ehtoiseksi sotimaan Ukrainaa vastaan.

Apuna minulla on Suomen-venäjän kaksois kansalainen joka on luvannut saattaa minut venäjän rajalle.

Tänään yritettiin päästä rajalle mutta tiesulut oli vastassa jo noin 2kilometriä ennen rajaa.

Kysynkin siis miksi noin massiivisilla rajarakennelmilla suomen valtio estää ihmisiä pakenemasta Venäjälle paremman elämän toivossa.

32

143

Vastaukset 32

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos olisin päässyt kyseiset 2 kilometriä venäjän rajalle niin minua avustava venäjää osaava kaksois kansalainen olisi kertonut venäjän raja Iran omaisille minun asiani ja että minä haen turvapaikkaa Venäjältä.

• Anonyymi00001

Leikkaukset mielenterveyspuolella on menneet aivan liian pitkälle.
      Tervehtymistä, veli hyvä.

• Anonyymi00002

Harmi ettet päässyt. Molemmissa maissa olisi kokonaisälykkyysosamäärä kasvanut huimasti.

• Anonyymi00022

aika paha

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

aika paha

Ei ollut.

• Anonyymi00003

Turkin kautta? Lennot.

• Anonyymi00004

Delfine matkustaa ainoastaan pummilla, lentokoneessa se on melko hankalaa.

• Eikö ole ympäristön kannalta parempi delfinen sulkea itsensä ruumispussiin jo Suomen kamaralla. Vetoketju kiinni niin hapenpuute tuottaa kivuttoman kuoleman. Lopputulos on kuitenkin sama.

• Anonyymi00005

Unohdit kokonaan vastata edellisen aloituksen kysymyksiin. Voisit mennä sinne ja selventää asioita kun sinulla näyttää olevan aikaa olla täällä.

• Anonyymi00006

Hei oikeesti.

Sinne Venäjälle pääsee muualtakin kuin Suomen rajalta Venäjälle.

Lennähdys esimerkiksi Turkkiin mahdollistaa matkat Moskovaan. Copilotin mukaan Turkki on yksinkertaisin keino sinne pääsyyn.

Tee meille palvelus ja lähde matkaan jo huomenna.

Jos olisin varma ettet käytä rahoja vain päihteiden ostoon olisin valmis jopa aloittamaan joukkorahoituksen että saadaan sut poistettua sinne mihin halajat.

ps. Venäjä ei automaattisesti ota vastaan pakolaisia, sun kannattaisi selvittää varsin tarkasti että kelpaat niille ettei tule pettymystä ja käännytystä tai matkaa Gulakille.

• Anonyymi00007

Vellipersu olet jos tuolla tavalla Neuvostoliittoon pyrit.

Kävele Helsinkiin ja Neuvostoliiton suurlähetuksen portille siihen valvontakameroiden sekä piippaavien porttipuhelimien luo ja vaadi pääsemistäsi oikeisiin erikoisoperaatioihin Ukrainaan. Eikä aikaakaan kun helikopteri pöristelee sinut Kiovaan jotta pääset tosihommiin sellasiin mihinkä monkkoolit eivät kyenneet.

• Anonyymi00008

Eipä tuollainen onnistu, Venäjän lähetystö ei käsittele tuollaisia.

• Anonyymi00009

Neuvostoliitto nimistä valtiota ei ole enää olemassakaan.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Eipä tuollainen onnistu, Venäjän lähetystö ei käsittele tuollaisia.

Pakko on jos ihminen raahautuu henkihievereissään viimeisillä voimillaan suurlähetyksen alueelle hokien asulym ... asulym ...

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

No ei ole Ukrainankaan valtiota olemassa sitten kun Neuvostoliitto uudestisyntyy tuhkaisena tomuna maasta uuteen kultaiseen kukoistukseensa.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Pakko on jos ihminen raahautuu henkihievereissään viimeisillä voimillaan suurlähetyksen alueelle hokien asulym ... asulym ...

Lähetystö itse kertoo etteivät noita käsittele; turha sun on muuta inttää.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Lähetystö itse kertoo etteivät noita käsittele; turha sun on muuta inttää.

Onko todellakin noin sillä jos on niin Venäjä on sitten natsivaltio hylkäämällä ali-ihmiset kuoleman poteille Venäjän suurlähetystön sisäpuolelle.

Kurva RuZZia.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Siä o nykysin sisällissota.

• Anonyymi00015

Ano on Moskovassa eläen luxuselämää vailla huolia joten kyllä Venäjälle pääsee sen kun vain menee. Ano ei olekkaan haittalaji kuten ovat Anon mielestä Suomeen saapuvat matut.

• Anonyymi00016

No joko se Delfine pääsi matkaan?

Turha sitä on vatuloida.

• Anonyymi00017

Kysy demareilta, varisverkostolta, punk in finlandilta tai vasemmistoliitolta vinkkiä, he tietävät.

• Anonyymi00018

Suomen raja-asemien kautta et pääse.

Latviassa, vai oliko liettuassa tien pätkä joka kulkee vähän matkaa venäjän puolella (johtuu rajan mutkasta), niin menemällä sen kautta.

Venäjän suurlähetystö (helsingissä) on Venäjän maaperää ja suurlähetystön on vietävä sinut turvapaikka käsittelyyn Venäjälle taikka käsitellään suurlähetystössä.

Hakihan se wikileaksin toimittajakin turvapaikkaa ja oli pitkän aikaa suurlähetystön turvissa, taisi olla jopa lähelle kolme vuotta.

Venäjä on todellakin ihmisystävällinen ja erittäin hyvä maa.

• Anonyymi00019

Venäjän Suurlähetystö ei käsittele turvapaikkahakemuksia.

Noin sanoo Yli-Viisas, minä siis vain välitän viestiä.

• Anonyymi00020

Et ole oikeasti matkalla Venäjälle. Etkä tahdo mennä sinne. Kukaan meistä ei sinne tahdo.
      Etkä taida oikeasti uskoa litteään maahan

• Anonyymi00021

Kukaan meistä ei kenties halua, mutta kyllä monet meistä haluaa että Delfine sinne menisi.

Jos tietäisin että raha menee hänen sinne (pysyvästi) toimittamiseen olisin valmis jopa rahoittamaan operaatiota.

• Anonyymi00025

Tyyppi on omien juttujensa mukaan käynyt vaikka missä. On ollut milloin P-Koreassa, Puolassa, Valko-Venäjällä, ym.
      Tosiasiassa on ollut pubissa Torniossa. Kerran kun yritti lähteä jonnekin, jäi junassa kiinni ilman lippua matkustamisesta. Siitäkin nosti salaliiton.

• Anonyymi00026

Tässä kohtaa on syytä muistaa että se Junaräyhääjä delasi covidiin, ja nyt tilalla on vain kopio.

Palstalla olleet muistaa tuon hyvin.

• Anonyymi00027

Turkin kautta lentäen tai mistä tahansa muualta kuin Suomesta pääsee ihan normaalisti. Esim Tallinnasta bussilla. Suomi kuuluu alueisiin, joilta tulijat saa turvapaikan mm poliittisin tai ideologisin perustein, vaikka ei olisikaan sukusiteitä. Mutta en usko että kukaan vakavissaan muuttoa harkitseva kyselisi tosissaan näitä asioita tämänkaltaisilla trollipalstoilla.

• Anonyymi00028

No kuka sen vuoksi sinne halajaa,niin nuppinikkarille kannattaa tilata aika.

• Anonyymi00029

Äläs nyt ole tuollainen.

Ei se ole sulta pois jos joku haluaa Venäjälle muuttaa, päinvastoin.

Olen sitä mieltä että ehdottomasti jokainen Venäjää ihannoiva pitäisi toimittaa sinne vaikka pakolla.

• Anonyymi00030

Eiköhän pistettä talkoot pystyyn, kerätään sata riskiä miestä ja rakennetaan vähän helvetin iso ritsa. Kyllä sillä yksi ukko rajan yli saadaan.

• Anonyymi00031

Ei tarvitse noin montaa.

Rakennetaan vain Trebuchet niin kyllä läskimpikin lentää riittävän matkan rajan yli.

Copilot ei tykännyt tuosta ideasta, eli joku varjoliidin lienee parempi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      35
      1078
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      848
    3. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      710
    4. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      40
      686
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      191
      541
    6. Sano rakkaallesi

Suorat sanat! Mikä mieltä kaihertaa!
      Ikävä
      43
      489
    7. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      45
      470
    8. jumala ei auta hittojakaan..

kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir
      Sinkut
      204
      463
    9. Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä

Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan
      Kuhmo
      6
      437
    10. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      169
      434
    Aihe