Haluan siis päästä suomen venäjän rajalle ja hakea turvapaikkaa Venäjältä ja samalla ilmoittautua venäjän armeijaan vapaa ehtoiseksi sotimaan Ukrainaa vastaan.
Apuna minulla on Suomen-venäjän kaksois kansalainen joka on luvannut saattaa minut venäjän rajalle.
Tänään yritettiin päästä rajalle mutta tiesulut oli vastassa jo noin 2kilometriä ennen rajaa.
Kysynkin siis miksi noin massiivisilla rajarakennelmilla suomen valtio estää ihmisiä pakenemasta Venäjälle paremman elämän toivossa.
Miten suomen kansalaisena voin päästä Venäjälle?
32
143
Vastaukset 32
Jos olisin päässyt kyseiset 2 kilometriä venäjän rajalle niin minua avustava venäjää osaava kaksois kansalainen olisi kertonut venäjän raja Iran omaisille minun asiani ja että minä haen turvapaikkaa Venäjältä.
- Anonyymi00001
Leikkaukset mielenterveyspuolella on menneet aivan liian pitkälle.
Tervehtymistä, veli hyvä. - Anonyymi00002
Harmi ettet päässyt. Molemmissa maissa olisi kokonaisälykkyysosamäärä kasvanut huimasti.
- Anonyymi00022
aika paha
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
aika paha
Ei ollut.
- Anonyymi00003
Turkin kautta? Lennot.
- Anonyymi00004
Delfine matkustaa ainoastaan pummilla, lentokoneessa se on melko hankalaa.
Eikö ole ympäristön kannalta parempi delfinen sulkea itsensä ruumispussiin jo Suomen kamaralla. Vetoketju kiinni niin hapenpuute tuottaa kivuttoman kuoleman. Lopputulos on kuitenkin sama.
- Anonyymi00005
Unohdit kokonaan vastata edellisen aloituksen kysymyksiin. Voisit mennä sinne ja selventää asioita kun sinulla näyttää olevan aikaa olla täällä.
- Anonyymi00006
Hei oikeesti.
Sinne Venäjälle pääsee muualtakin kuin Suomen rajalta Venäjälle.
Lennähdys esimerkiksi Turkkiin mahdollistaa matkat Moskovaan. Copilotin mukaan Turkki on yksinkertaisin keino sinne pääsyyn.
Tee meille palvelus ja lähde matkaan jo huomenna.
Jos olisin varma ettet käytä rahoja vain päihteiden ostoon olisin valmis jopa aloittamaan joukkorahoituksen että saadaan sut poistettua sinne mihin halajat.
ps. Venäjä ei automaattisesti ota vastaan pakolaisia, sun kannattaisi selvittää varsin tarkasti että kelpaat niille ettei tule pettymystä ja käännytystä tai matkaa Gulakille. - Anonyymi00007
Vellipersu olet jos tuolla tavalla Neuvostoliittoon pyrit.
Kävele Helsinkiin ja Neuvostoliiton suurlähetuksen portille siihen valvontakameroiden sekä piippaavien porttipuhelimien luo ja vaadi pääsemistäsi oikeisiin erikoisoperaatioihin Ukrainaan. Eikä aikaakaan kun helikopteri pöristelee sinut Kiovaan jotta pääset tosihommiin sellasiin mihinkä monkkoolit eivät kyenneet.- Anonyymi00008
Eipä tuollainen onnistu, Venäjän lähetystö ei käsittele tuollaisia.
- Anonyymi00009
Neuvostoliitto nimistä valtiota ei ole enää olemassakaan.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eipä tuollainen onnistu, Venäjän lähetystö ei käsittele tuollaisia.
Pakko on jos ihminen raahautuu henkihievereissään viimeisillä voimillaan suurlähetyksen alueelle hokien asulym ... asulym ...
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
No ei ole Ukrainankaan valtiota olemassa sitten kun Neuvostoliitto uudestisyntyy tuhkaisena tomuna maasta uuteen kultaiseen kukoistukseensa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pakko on jos ihminen raahautuu henkihievereissään viimeisillä voimillaan suurlähetyksen alueelle hokien asulym ... asulym ...
Lähetystö itse kertoo etteivät noita käsittele; turha sun on muuta inttää.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Lähetystö itse kertoo etteivät noita käsittele; turha sun on muuta inttää.
Onko todellakin noin sillä jos on niin Venäjä on sitten natsivaltio hylkäämällä ali-ihmiset kuoleman poteille Venäjän suurlähetystön sisäpuolelle.
Kurva RuZZia. - Anonyymi00024
Anonyymi00009 kirjoitti:
Siä o nykysin sisällissota.
- Anonyymi00015
Ano on Moskovassa eläen luxuselämää vailla huolia joten kyllä Venäjälle pääsee sen kun vain menee. Ano ei olekkaan haittalaji kuten ovat Anon mielestä Suomeen saapuvat matut.
- Anonyymi00016
No joko se Delfine pääsi matkaan?
Turha sitä on vatuloida. - Anonyymi00017
Kysy demareilta, varisverkostolta, punk in finlandilta tai vasemmistoliitolta vinkkiä, he tietävät.
- Anonyymi00018
Suomen raja-asemien kautta et pääse.
Latviassa, vai oliko liettuassa tien pätkä joka kulkee vähän matkaa venäjän puolella (johtuu rajan mutkasta), niin menemällä sen kautta.
Venäjän suurlähetystö (helsingissä) on Venäjän maaperää ja suurlähetystön on vietävä sinut turvapaikka käsittelyyn Venäjälle taikka käsitellään suurlähetystössä.
Hakihan se wikileaksin toimittajakin turvapaikkaa ja oli pitkän aikaa suurlähetystön turvissa, taisi olla jopa lähelle kolme vuotta.
Venäjä on todellakin ihmisystävällinen ja erittäin hyvä maa.- Anonyymi00019
Venäjän Suurlähetystö ei käsittele turvapaikkahakemuksia.
Noin sanoo Yli-Viisas, minä siis vain välitän viestiä.
- Anonyymi00020
Et ole oikeasti matkalla Venäjälle. Etkä tahdo mennä sinne. Kukaan meistä ei sinne tahdo.
Etkä taida oikeasti uskoa litteään maahan- Anonyymi00021
Kukaan meistä ei kenties halua, mutta kyllä monet meistä haluaa että Delfine sinne menisi.
Jos tietäisin että raha menee hänen sinne (pysyvästi) toimittamiseen olisin valmis jopa rahoittamaan operaatiota.
- Anonyymi00025
Tyyppi on omien juttujensa mukaan käynyt vaikka missä. On ollut milloin P-Koreassa, Puolassa, Valko-Venäjällä, ym.
Tosiasiassa on ollut pubissa Torniossa. Kerran kun yritti lähteä jonnekin, jäi junassa kiinni ilman lippua matkustamisesta. Siitäkin nosti salaliiton.- Anonyymi00026
Tässä kohtaa on syytä muistaa että se Junaräyhääjä delasi covidiin, ja nyt tilalla on vain kopio.
Palstalla olleet muistaa tuon hyvin.
- Anonyymi00027
Turkin kautta lentäen tai mistä tahansa muualta kuin Suomesta pääsee ihan normaalisti. Esim Tallinnasta bussilla. Suomi kuuluu alueisiin, joilta tulijat saa turvapaikan mm poliittisin tai ideologisin perustein, vaikka ei olisikaan sukusiteitä. Mutta en usko että kukaan vakavissaan muuttoa harkitseva kyselisi tosissaan näitä asioita tämänkaltaisilla trollipalstoilla.
- Anonyymi00028
No kuka sen vuoksi sinne halajaa,niin nuppinikkarille kannattaa tilata aika.
- Anonyymi00029
Äläs nyt ole tuollainen.
Ei se ole sulta pois jos joku haluaa Venäjälle muuttaa, päinvastoin.
Olen sitä mieltä että ehdottomasti jokainen Venäjää ihannoiva pitäisi toimittaa sinne vaikka pakolla.
- Anonyymi00030
Eiköhän pistettä talkoot pystyyn, kerätään sata riskiä miestä ja rakennetaan vähän helvetin iso ritsa. Kyllä sillä yksi ukko rajan yli saadaan.
- Anonyymi00031
Ei tarvitse noin montaa.
Rakennetaan vain Trebuchet niin kyllä läskimpikin lentää riittävän matkan rajan yli.
Copilot ei tykännyt tuosta ideasta, eli joku varjoliidin lienee parempi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri351078- 71848
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40710Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40686Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus191541- 43489
- 45470
jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204463Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä
Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan6437Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,169434