Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Delfine
profiilit
Delfine
Delfine
Vapaa kuvaus
Aloituksia
225
Kommenttia
616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vointini+on+ollut+erittäin+huono+enkä+ole+pystynyt+edes+vuoteesta+nousemaan+moneen+päivään.+Vielä+eilen+piti+käytännössä+huutaa+tuskasta+kipua+särkyä,+ym.+Suu+maistuu+paskalle+koronan+vuoksi+eikä+mikään+pysy+sisällä.
Tänään+pystyin+yhden+porkkanan+syömään+ja+juomaan+lasillisen+vettä.+Uskon+siis+että+olen+jo+vähitellen+toipilas.+Koronatestissä+ehtii+käydä+saamassa+positiivisen+tuloksen+pahimpien+oireiden+hälvettyäkin.
21.12.2021 16:16
Cqd+cqd+SOS+SOS+This+IS+flat+earth+signal+cqd+cqd+SOS+SOS+i+am+hospital
18.12.2021 22:35
Nytten+mun+vointi+on+tosi+huono.+Nyt+sanon+vaan+lättäreille+cqd+cgd+SOS+SOS+koska+mun+olo+on+oikeesti+tosi+huono.
Kello+21.01+ja+mä+oon+rätti+väsynyt,+taistelin+kuumelääkkeillä+ja+viinalla+itseni+olemaan+muutaman+tunnin+ylhäällä+sairaana.
Nyt+pakko+myöntää,+että+oon+kipeenä+ja+palaan+takaisin+sänkyyn.+Cqd+cqd+SOS+SOS+This+IS+Corona+#flatearthsignal
18.12.2021 21:03
Nytten+mun+vointi+on+tosi+huono.+Nyt+sanon+vaan+lättäreille+cqd+cgd+SOS+SOS+koska+mun+olo+on+oikeesti+tosi+huono.+
Kello+20.54+ja+mä+oon+rätti+väsynyt,+taistelin+kuumelääkkeillä+ja+viinalla+itseni+olemaan+muutaman+tunnin+ylhäällä+sairaana.+
Nyt+pakko+myöntää,+että+oon+kipeenä+ja+palaan+takaisin+sänkyyn.+Cqd+cqd+SOS+SOS+Corona+flatearthsignal
18.12.2021 20:56
Antaa+piikkihullujen+vinkua.+Itse+olen+kotonani+koronakaranteenissa,+joka+päättyy+tai+todennäköisemmin+jatkuu+maanantaina+kun+minulle+tehdään+koronatesti.
Nyt+olen+ottanut+3x+ibumax+särkylääkettä+(suositus+0,5-1tablettia+särkyyn/kuumeeseen)++otin+reseptivapaat+särkylääkkeet+kuumeen+ja+kivun+alentamiseen,+sekä+puoli+pulloa+viinaa,+olo+on+hetken+kohtalainen,+mutta+tiedän+kun+särkylääkkeen+vaikutus+loppuu+niin+tärisen+kuumeessa+vuoteessa+ja+pakko+nousta+ottamaan+lisää+särkylääkettä.
Lisäksi+tulee+krapula+huomen+aamulla,+sekä+paleluoireet+kuumeesta+kun+herään+kuumelääkkeen+vaikutus+on+jo+loppunut.
18.12.2021 18:16
Trumpin+ja+Putinin+saapuminen+virallisesti+presidentinlinnaan+ennen+laboratoriossa+kehitetyn+myrkkyviruksen++maailmalle+levittämisen+aloittamista.
https://www.youtube.com/watch?v=ewRY_8_0yrE
18.12.2021 17:36
Maanantaina+aika+koronatestaukseen.+Näillä+oireilla+testitulos+on+99%+varmuudella+positiivinen
18.12.2021 12:56
En+usko+että+koronaa+oli+lainkaan+olemassa+ennen+nyt+laboratoriossa+kehitettyä+omikron+muunnosta+jota+sumutettiin+kemikaalivanoilla+sairastuttamaan+kansalaiset.
Joka+päivä+oireet+pahenee.+Nyt+silmät+punaisena+38´c+kuumeessa+en+meinaa+nähdä+enää+näytön+tekstiä
Maanantaina+pitäis+jaksaa+kävellä+koronatestaukseen,+ja+koska+testi+tulee+olemaan+positiivinen+niin+ilmeisesti+sairaalaan+karanteeniin
18.12.2021 12:54
Lienee+paikallaan+myös+muistuttaa+kaikille+littareille,+että+ateistinen+kalenterimme+on+väärä,+ja+meidän+kaikkien+lättärien+tulisi+noudattaa+pyhää+Eenokin+kalenteria.
https://www.tietopiste.com/eenokin-kalenteri-luotettava/
15.12.2021 18:45
Minä+lähetin+tänään+avustuksena+Operaatiokeskuselle+2€.+Ehtoni+lahjoitusten+jatkumiselle+on+se,+että+jatkossa+litteänmaan+keskusteluja+ei+bannata+kanavalta,+ja+että+myös+minä+pääsen+kanavalle+jossain+vaiheessa+haastateltavaksi.
Jos+toiveeni+eivät+toteudu,+niin+2€/kk+lahjoitukseni+"Operaatiokeskukselle"+loppuvat+minun+itseni+itselleni+suosittamalla+demokraattisella+2-henkilön+päätöksellä.
15.12.2021 18:34
Jeremiaan+jumala+niinkuin+"Veke"+täällä+Kouvolan+Kuusankoskella..+xD+:D
15.12.2021 18:28
Sanon+sama+suomennettuna,+kuin+videon+mikroskoopilla+kuvannut+henkilö+englanniksi:
Olen+kiitollinen+Jumalalle+että+minä+en+erehtynyt+ottamaan+tätä+myrkkyllistä+koelitku+rokotetta.
15.12.2021 15:44
Kiitos+kirjoitustyyli+sitä+päätellen+Viktorille+vastineestaan.+
Päätin+ostaa+vain+särkylääkettä+ja+kävin+kaupassa+ostaan+isot+ruokaostokset,+sekä+pussin+turbohiivaa,+että+3-kg+sokeria+joka+riittää+15-litran+kiljusatsin+valmistukseen.
Huomio,+YouTube+kanavani+"kiljumestari"+seuraajat,+koostan+nyt+kiljunteosta+videon,+joka+on+valmiina+julkaistavaksi+muutama+päivä+ennen+jouluaattoa.
Itse+joulun+aion+viettää+kiljusta+sammuneena.+Jos+kuolen+koronaan+niin+sitten+kuolen,+vitut+siitä.+Tehohoitoon+tai+muihin+pallopäiden+hoitomuotoihin+en+alistu.
Katson+tänään+illalla+litteänmaanjohtajan+Eric+Dubayn+pari+youtube+videota+joista+odotan+lisätietoa+miten+minun+täytyy+nyt+koronaan+sairastuneena+hoitaa+itseäni.
15.12.2021 15:39
Venäläinen+sputnik+rokote+sisältää+vain+kuolleita+taudinaiheuttajia+jotka+aktivoi+elimistön+immuunipuolustuksen.
Ei+mitään+dna,ta+muokkaavia+myrkkyjä+niinkuin+länsi+koronarokotteet.
15.12.2021 10:48
Vain+Ruotsi+kykenee+aitoon+puolueettomuuteen.+Samalla+kun+suomi+hyökkäsi+natsien+kanssa+itään+ja+norja+taisteli+natseja+vastaan+ja+ruotsi+oli+puolueeton+niin+suomi+veljeili+kusipäisten+kansanerottelijoiden+kanssa,+ihan+kuin+nyttenkin.+Ruotsissa+kansalaisten+erottelu+terveystietojen+perusteella+on+lailla+kielletty.+Laki+luotiin+jo+Hitlerin+rotuoppien+aikaan.
09.12.2021 22:58
Toivotaan+että+korona-aika+loppuu,+ja+Trump+palaa+jenkkien+presidentiksi+laittamaan+myös+suomen+natsipassin+pois+käytöstä.
https://www.youtube.com/watch?v=PkabGS3rfZU
Jotain+pahaa+suomelle+oli++eliitti+suunnitellut+jo+Trumpin+aikana,+niin+paljon+puolueeton+Trump+toisteli+olevansa+suomen+puolella+ja+milloin+suomessa+haravoitiin+hyvin,+milloin+suomi+oli+muuten+hyvä.
Veikkaan+Venäjän+hyökkäävän+Israeliin+ja+valloittavan+maayhteyden+välimerelle+sekä+tuhoavan+USA.n+tukikohdat+välimerellä.
Trump+sopi+Putinin+kanssa+suomi+on+rauhoitettua+aluetta+<3+jonne+eliitti+oli+suunnitellut+tulevaa+maailmansotaa
09.12.2021 22:54
Muutan+keväällä+Tromssaan+kalatehtaalle+töihin,+joten+se,+että+maksaisin+veroja+kusipäiseen+diktaattorivaltio+suomeen+ei+ole+ongelma+enää+kauaakaan+aikaa
09.12.2021 20:29
Tässä+näytelty+versio+Titanicin+matkan+hetkistä+kun+kohtasivat+jäävuoren.
Jos+laiva+olisi+saanut+väistettyä+jäävuoren+eikä+olisi+uponnut+niin+kukaan+ei+muistaisi+enää+koko+tapahtumaa.
Kuten+se,+että+Olympic+palasi+2-osastoa+vedellä+täyttyneenä+niin+kukaan+ei+muista+asiaa+enää.
https://www.youtube.com/watch?v=bYOn3-PhA9c
05.12.2021 22:53
Sielläpä+se+on+jos+joku+kaupungin+"Pori"+osiosta+sen+haluaa+lukea.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17224142/sahkon-tuotannon-tehoreservia-ainakin-hiilivoimalat-otettava-heti-kayttoon
05.12.2021 19:09
Laitan+tämän+myös+Porin+kaupungin+keskustelu+osioon.
05.12.2021 19:07
17 / 31