Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Delfine
Delfine
Delfine
Vapaa kuvaus
Aloituksia
271
Kommenttia
793
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oon+iloinen+pillerijuoppo+ja+venäjän+kannattaja.+Vastustan+suomen+EU+jäsenyyttä,+mm..
12.09.2022 20:12
Minä+kerron+myös+baltialais+naapureilleni+että+uskon+maan+olevan+litteä+josta+yleensä+hämmentyvät,+sekä+että++meitä+suomalaisia+taistelee+itäukrainassa+NATOa+ja+yhdysvaltoja+vastaan.
Monet+Baltit+ja+Ukrainalaiset+suorastaan+järkyttyvät+tästä+todellisuutta+kuvaavasta+videosta:
https://www.youtube.com/watch?v=Za3jt8uN034
12.09.2022 20:11
Minun+mielestä+se+nörtti+ekana+uloshäädetty+olisi+saanut+olla+talossa+kauemmin.
Mikä+salaliitto+siinä+oli+taustalla+että+joutui+poistumaan+talosta?+Daiyana?+Nabaz?
Delfine+minä+en+osa+sanoa+näin+vaikea+kysymys
12.09.2022 20:03
Otin+4x+5mg+diapameja+plus+viinaa,+sekä+verenpainelääkkeet,+olo+lienee+hetken+aikaa+tasainen,+
Unilääkkeet+otan+BigBrotherin+jälkeen+joskus+ennen+puoltayötä.
12.09.2022 19:51
lISÄÄ+VIINAA,+NAAPYUR+TARJOAA
12.09.2022 19:49
Itse+uskon+että+Pohjantähti+näkyy+horisontin+tuntumassa+pohjoiseen+katsottuna+myös+Australiasta,+pallopäiden+vastaväitteistä+huolimatta.
31.08.2022 15:45
Kuu+suurenee+ja+pienenee+litteänmaan+teorian+mukaisesti+liikkuessaan+maailmamme+yläpuolella.
31.08.2022 15:43
Tässä+NASAn+lähettämää+materiaalia.
Täytyy+olla+todellinen+taukki+uskoakseen+tuohon+kusetukseen:
https://www.youtube.com/watch?v=06-Xm3_Ze1o
27.08.2022 12:20
Eurojackpotissa+todennäköisyys+päävoittoon+1:140+miljoonaan+yhdellä+rivillä.
Vaikka+jokainen+suomalainen+pelaisi+kymmenen+riviä+olisi+alle+50%+todennäköisyys+että+kukaan+suomalainen+pääpottia+voittaisi.
Monikohan+eurojaskaan+rahojaan++haaskaava+on+tuota+epätodennäköisyyttä+tullut+ajatelleeksi?
17.07.2022 16:35
"En+tiedä+kuka+meille+tätä+luottoa+rajattomasti+myöntää."
Eläkerahastot+on+ilmoitettu+valtionlainojen+vakuudeksi,+eli+rahastot+realisoidaan+velkojille+jos+suomen+lainanmaksukykyyn+ei+jossain+vaiheessa+luoteta.
17.07.2022 16:27
Yhdellä+miljardilla+laittaisi+5e+seteleitä+pitkittäin+riviin+ja+setelijono+yltäisi+pohjoisnavalta+hypoteettiselle+pallopäiden+etelänavalle.
Kun+velkaa+on+133+miljardia+voisi+summalla+peittää+133+setelien+levyisen+5e+setelijonon+joka+kiertäisi+sekä+pallopäiden+että+lättäpäiden+päiväntasaajan+ympäri.
17.07.2022 16:24
Mielenkiintoista+tietoa.+Itse+olen+ihmetellyt+hieman+erilaista+asiaa,+nimittäin+pohjois-suomessa+homobaarien+puuttumista.+
Heti+Haaparannalla+Ruotsin+puolella+on+homobaari,+vain+alle+kilometrin+päässä+Suomen+rajasta.
Paikka+on+hyvin+suosittu+pohjois-suomalaistenkin+kaappi+homojen+ja+ukkomiesten+keskuudessa.
Avoimempaa+homokulttuuria+toivoisin+myös+pohjois-suomeen+ettei+tarvitsisi+ostaa+bussilippua+Tornioon/+Haaparannalle+pelkästään+sen+vuoksi+että+näkee+rentoa+homojen+juhlintaa+ja+homojen+tankotanssia.
10.07.2022 13:29
Mielenkiintoista+tietoa.+Itse+olen+ihmetellyt+hieman+erilaista+asiaa,+nimittäin+pohjois-suomessa+homobaarien+puuttumista.+
Heti+Haaparannalla+Ruotsin+puolella+on+homobaari,+vain+alle+kilometrin+päässä+Suomen+rajasta.
Paikka+on+hyvin+suosittu+pohjois-suomalaistenkin+kaappi+homojen+keskuudessa.
Avoimempaa+homokulttuuria+toivoisin+myös+pohjois-suomeen+ettei+tarvitsisi+ostaa+bussilippua+Tornioon/+Haaparannalle+pelkästään+sen+vuoksi+että+näkee+rentoa+homojen+juhlintaa+ja+homojen+tankotanssia.
10.07.2022 13:25
"Lisäksi+jos+maa+olisi+litteä"
Ei+mitään+"jos"+,+vaan+jatketaan+keskustelua+sitten+kun+myönnät+maan+olevan+litteä.
04.07.2022 16:47
Litteämaan+tutkimustyöt+on+pahasti+kesken+koska+valtamedia+suuntaa+rahoituksen+palloteoria+tukemiseen,+ja+lättäreillä+ei+ole+monilla+varaa+edes+Nikon+P900+kameraan.
Joudumme+katsomaan+tähtiä+kännykkä+kameroilla,+ja+arvaamaan+tutkimustulokset+kuvien+perusteella.
04.07.2022 16:46
Lisäksi+palloteorian++avaruudessa+ei+ole+painovoimaa,+eli+pallomaa+ja+aurinko+eivät+tipu+alas+avaruuden+pohjalle+vaan+leijuvat+tyhjyydessä.
Littateoriassa+lituskamaassa+on+myös+havaitsemamme+painovoima+jonka+suunta+on+alas.
03.07.2022 21:27
Jokainen+meistä+flättäreistä+on+ollut+NASAn+luomassa+pallomaaharhassa+eläviä+lampaita+ennenkuin+vartuimme+maatietoisiksi+ja+opimme+ymmärtämään+että+maa+onkin+oikeasti+litteä+niinkuin+Raamattu+meille+asian+ilmoittaa.
30.06.2022 17:24
Suomi+on+provosoinut+Venäjää+jo+ennen+sotaa+mm.+Väittämällä+joku+vuosi+takaperin+että+Venäjä+häiritsi+muka+elektronisesti+Suomen+sotaharjoitusten+aikana+NATOn+alusten+suunnistus+järjestelmiä+pohjois-suomessa.
Se+oli+osoitus+että+Suomi+halusi+kovistella+Venäjälle+jo+ennenkuin+mitään+sotaa+oli+olemassakaan.
Siinä+olet+oikeassa+että+olen+Kremlin+trolli.+Asun+tällä+hetkellä+työasunnossani+täällä+Mustanmeren+rannalla+Krimin+niemimaalla.
Trollaamiseeni+sisältyy+asuntoetu+sekä+venäjän+kilvissä+oleva+Mersedes+Benz+henkilöauto+on+myös+ilmaiseksi+käytössäni.
Palkkaa+saan+100-tuhatta+ruplaa+kuukaudessa+työetujen+päälle,++joten+puhdas+palkkani+trollaamisesta+on+ihan+kiitettävät+17000+euroa+eskoiksi+muunnettuna.
Vladimir+Putin+on+ollut+trollaamiseeni+tasoon+hyvin+tyytyväinen,+ja+reilu+palkankorotus+on+lähiaikoina+luvassa+:)
09.06.2022 18:12
En+kirjoittanut+209+se+ei+liity+aiheeseen.+Ylläpito+yrittää+tehdä+väärinkirjoitusohjelmalla+pilaa+vakavan+aiheen+aloituksellani.
01.06.2022 21:14
Tulen+tekemään+entistä+röyhkeämmin+liputta+matkustus+videoita+jos+mamut+saa+matkustaa+liputta,+
mutta+samaan+aikaan+köyhältä+kantasuomalaiselta+maksu+yritetään+periä+jopa+väkivaltaa+käyttämällä.
23.05.2022 21:35
17 / 40