Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hiirulainen_vaan
profiilit
Hiirulainen_vaan
Hiirulainen_vaan
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
113
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minun+hyviä+puolia+on+se+että+Tykkään+olla+töissä.+
Olen+Empaattinen+ja+ahkera+ja+tunnollinen+ja+ihmisille+joista+välitän+niin+kiltti+ja+mukava+ja+heidän+tunteita+Otan+huomioon...
Minun+huono+puoli+on+se,+että+jos+en+jostain+pidä+niin+diplomaattinen+käytös+on+tuota+ei+oikein+hallussa
11.09.2021 18:43
Minä+ystävystyn+vain+todella+harvojen+kanssa.+Minulla+on+ystäviä+ja+kavereita.+Ei+montaa+ja+sitte+on+tuttuja,+joille+en+kerto+oikeastaan+mitään
11.09.2021 18:39
Makkarakeitto+
Nakkikeitto+
Jauhelihakeitto+ilman+sipulia+tai+porkkanaa
Siinä+3+keittoa+jotka+on+lempikeittoa.+Enempää+ei+ole.+Joten+laitan+2+muuta+ruokaa+listaan
Perunamuusi+ja+lihapullat+
Uunimakkara+ja+Perunamuusi
11.09.2021 18:34
En+koskaan+hyväksynyt+sitä+etten+kelpaa+oikeisiin+töihin+vasta+kun+tajusin+ettei+sillä+ole+väliä.+Tosin+ilman+eräänlaista+väliintuloa+en+olis+itse+ymmärtänyt+että+sen+hetkinen+valitsemani+tie+oli+väärä.
11.09.2021 18:27
Tiedän+että+osa+ongelma+on+minun+nykyään+huono+itsetunto+ja+sitä+työstetään+parhaillaan.
Nuorempana+minulla+oli+parempi+itsetunto+ja+en+ajattelut+että+minä+en+kelpaisi+tälläisenään.
Luulin+aina+että+kelpaan+oikeisiin+töihin,+mutta+kun+sain+tietää,+etten+kelpaa+ja+syy+ei+ole+se+ettenkö+olisi+ahkera+tai+tunnollinen+työntekijä,+mutta+koska+henkinen+taso+ei+vastaa+minun+oikeata+ikää+ni+se+oli+haittana.
Se+että+en+kelpaa+oikeisiin+töihin+sai+minut+tuntemaan+että+olen+roska+ja+se+ei+ole+totta,+koska+en+ole+roska.+Se+etten+kelpaa+oikeisiin+töihin+vaikutti+minuun+sillee+että+se+aiheutti+sen+että+aloin+ajattelee+että+miksi+kukaan+normaali+haluaisi+olla+minun+kanssani+tekemissä...
Tiedän+olen+omalla+tavallaan+lahjakas.
Tiedän+että+olen+vahva.
Yritin+olla+samanlainen+kuin+muut+ja+kävin+baarissa+ja+join+alkoholia+satunnaisesti,+mutta+
tajusin+että+se+oli+väärä+tie.
11.09.2021 18:23
Hankalaa+se+on+kun+ihmiset+eivät+ymmärrä+ja+en+syytä+heitä,+että+en+ole+normaali+ja+se+on+aina+vaikuttanut+minun+elämääni.+
Oli+aika+kun+yritin+mennä+mukaan+porukkaan+ja+olla+sosiaalinen,+mutta+en+ajattele+tai+tunne+tai+ole+samanlainen+kuin+minun+ikäiset+ovat+ja+monet+kerrat+kävi+niin,+ettei+minua+haluttu+mukaan.+Ymmärrän+heitä+hyvin,+kun+jos+toinen+ei+käsitä+mistä+toinen+puhuu+ni+sellaiseen+kyllästyy...
Joten+nykyään+uudet+ihmiset+jännittää+minua,+jos+ei+hyväksy+minut...+
Mutta+ihminen+josta+pidin+Oli+myös+erilainen+ja+minun+oli+todella+helppo+tehdä+yhteisiä+asioita+ja+oli+kiva+aina+nähdä+hänet+siellä+missä+me+kumpikin+käytiin.+Muistan+aina+kun+eka+kerran+näin+hänet+ni+ajattelin+että+ehkä+hänkin+tykkää+minusta+ja+aloin+myös+aina+flirttiä+hänelle+ku+hän+sen+aloitti....+Mutta...+sain+tietää+ettei+ole+pitäny+minusta..+Ei+se+mitään...+
Harmittaa+vaan+kun+siellä+saatoin+olla+täysin+oma+itseni+ja+minun+ei+tarvinnu+miettiä,+että+mitä+jos+en+sovi+porukkaan.....+Mutta..+ny+kun+tiedän,+ettei+hän+minusta+tykkää+ni+mietin,+että+miks+edes+käyn+siellä+...+missä+käytiin....+
Harmittaa+kun+tiedän+ettei+minun+ikäiset+samalla+hassulla+tavalla+ihastu...+Yleensä+kun+ihmiset+ihastuu+tällein+he+ovat+silloin+vasta+yläkoulussa.+Ei+aikuiset+näin+ihastu..
11.09.2021 18:08
Et+ymmärrä+lukemaasi+kun+en+ole+henkisesti+saman+ikäinen+kun+muut+minun+ikäiset.
Eli+en+ole+normaali+ja+olen+erilainen,+mutta+se+että+olen+erilainen+ei+näy+päältä+päin.+
Eli+se+ei+näy,+että+en+osaa+olla+samanlainen+kuin+muut+minun+ikäiset+ja+en+ole+oppinut+samoja+asioita+kuin+muut.
Ps.+Olen+käynyt+erityisammattikoulun+koska+tavallinen+ammattikoulussa+en+olis+oppinut+edes+sen+vertaa+kuin+erityisammattikoulussa.+Mutta+edes+siellä+ystävyyden+saaminen+oli+super+hankalaa,ja+sain+.++
En+tee+edes+oikeata+työtä,mutta+olen+ylpeä+siitä+että+olen+päässyt+"töihin"+josta+oikeata+palkaa+en+tosin+saa...
No.+Tämä+selittänee+sen+miks+kumppanin+saaminen+on+vähän+haastavaa+kun+olen+erilainen+mutta+ylpeä+itsestäni.+
Pss.Minun+huono+puoli+on+se+että+olen+lapsellinen+ja+tämä+ei+ole+minun+oma+kommentti+vaan+ihmisten+kanssa+joiden+ystävä+olen+yrittänyt+olla...
11.09.2021 17:48
Et+tajunnu+mitä+kirjoitin.+En+ole+henkisesti+saman+ikäinen+kuin+muut.
11.09.2021 17:34
Edottomasti+kaikista
kaikista+pahinta+on+nokkoskeitto!
11.09.2021 00:54
Inhokki+ruokani+on+hernekeitto+ja+pinaattikeitto
11.09.2021 00:49
Makkarakeitto
Ja+nakkikeitto
11.09.2021 00:48
Se+juuri+on+osa+ongelma+kun+olen+erilainen+kuin+muut+minun+ikäiset+ja+me+puhutaan+eri+asioista+ja+kun+en+ole+henkisesti+saman+ikäinen+kuin+he.
11.09.2021 00:43
Kiitos+ihanista+sanoista.+Olet+harvoja+jotka+on+sanonu+noin.+Tiedän+itsekin+sen+ja+siksi+välillä+olen+vaan+kotona.+
Parhaiten+minä+viihdyn+sellaisen+seurassa+joka+on+itsekin+erilainen+ja+silloin+minulla+on+hyvä+fiilis.
11.09.2021 00:41
Ei+se+mitään.+Mutta+sen+takia+uusia+ystäviä+en+saa+ku+ihmiset+luulee+välillä+että+kuulun+seksuaalista+vähemmistöön.
10.09.2021 23:24
Olen+välillä+täysin+väsyny+yrittää+esittää+että+olen+samanlainen+ja+normaali+kuin+muut.+Olen+välillä+miettinyt+että+miksi+vain+täysin+normaalia+ihmisiä+hyväksytään.+
En+jaksa+aina+sitä+teatteria+että+olisin+muka+normaali+ja+samanlainen+kuin+muut,+joten+kun+haluan+olla+oma+itseni+ni+oon+kotona.+
Ja+sinkkuna+on+se+huono+puoli,+että+ihmiset+välillä+luulee+että+kuulun+vähemmistö+seksuaalista+ryhmään,+mutta+kun+en+kuulu.
10.09.2021 23:21
Harmittaa+myös+siksi+koska+hän+ei+ole+normaali+ni+minäkin+olisin+voinut+olla+täysin+oma+itseni+ja+minun+ei+tarvis+koko+ajan+yrittää+olla+normaali+kun+yhteiskunta+ei+hyväksy+muita+kuin+ihmisiä+jotka+Ovat+normaaleja.
Ehkä+en+ikinä+löydä+ihmistä+joka+hyväksyy+etten+ole+normaali.+
Sinkkuna+huono+puoli+on+se,+että+ihmiset+tuputtaa+minulle+normaaleja+ihmisiä.+Eli+ihmisiä+joiden+seurassa++minulla+olis+epämiellyttävä+fiilis.+En+halua+sellaista+ihmistä+joka+on+täysin+terve.
10.09.2021 23:15
Kotiini+en+halunu,+jotta+hänen+vanhempansa+tai+joku+ihminen+voi+tulla+hänen+mukaansa.+
Siis+hän+ei+ole+normaali+vaan+on+erilainen+jolla+pitää+olla+aina+saattaja+mukana.+Hänellä+pitää+aina+olla+mukana+joku,+koska+ei+pärjää+tukea.
Hän+ei+asu+yksin+vaan+asuu+hoitokodissa,+jossa+on+omat+säännöt.+
Ihana+tyyppi+oli.+Pidin+hänestä.+Eikä+se+ole+hänen+vika+että+flirtailu+on+hänen+luonnetta
10.09.2021 22:57
Joo.+Aikaa+hän+sai...+Ihan+tarpeeksi+tai+oikeastaan+ihan+liikaa+annoin+Aikaa.+Ei+pyytänyt+koskaan+treffeille+vaikka+flirttaili.+Hämmentävä+tyyppi+on.+
Kerran+yritin+erään+yhteisen+asian+avulla+että+hän+olis+halunnu+lähteä+käymään+kahvilassa+jotta+oltais+voitu+keskustella,+mutta+no+ei+onnistunut.+
Kahvilaan+siksi+kun+hänen+vanhempansa+olis+voinu+Iha+hyvin+tulla+mukaan+kun+hän+ei+osaa+/+voi+yksin+liikkua+vaan+hänellä+on+aina+joku+ihminen+mukana.
10.09.2021 22:49
No.+Turhaa+aikaa+kulutin+siihen+ihmiseen.+
Aikaa+jota+olisin+voinut+tehdä+jotain+muuta.
Ei+kiire+ole,+mutta+enää+en+tuhlaa+häneen+aikaani.+On+saanu+aikaa,+jos+olis+tykänny+ni+olis+jo+pyytänyt+treffeille+mutta+ei+niin+ei.+
Ei+se+mitään...
10.09.2021 22:42
Yritin+tehdä+hänet+mustasukkaiseksi+ja+että+hän+olis+halunnu+minut.+Mutta+ei+hän+minua+halua.+
Hyvä+että+vihdoinkin+tiedän+totuuden.
10.09.2021 20:21
2 / 6