Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Hiirulainen_vaan
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Hiirulainen_vaan

Hiirulainen_vaan

Hiirulainen_vaan profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Liittynyt 5v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                6 aloitusta · 117 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Jos et ole ajanut partaa siistiksi ja laittanu siistit ei hienot vaatteet ni naiset ajattelee, että sun kotisi ei myöskään ole siistiksi vaan joutuu siellä siivoamaan.

Likainen parta tai joka ei ole hoidettu on vaan sen merkki ettei miestä kiinnosta lainkaan hygienia.

Jos on treffit ni niihin panostaa ja käy pesulla ja vaihtaa puhtaat vaatteet päälle.

Treffit jossain MC Donaldsin ei kiinnosta vaan joku parempi hampurilais paikka jossa saa kunnon annoksen.
                                                  20.10.2021 22:16
                                                • Ei kaikki naiset halua telkkariin.

Miehille ei vaan kelpaa nainen joka tykkää mieluiten olla kotona kuin käydä baarissa
                                                  20.10.2021 22:09
                                                • Asia on kakspiippunen asia ku haluaisitko olla naisen kanssa joka pukeutuisi "rumasti" ja kehtaisitko liikkua naisen kanssa joka piilottaa sen että on naisellinen?

Haluaisitko naisen jolla ei olis ystäviä ja sä olisit ainut ihminen hänen elämässään?

Se onko he ystävät heteroita
                                                  Ei ole väliä vaan sillä mitä sun tyttöystäväsi on.

Millainen suhde teillä on kun et tiedä tuota ja mikset kysy sun naisystävältä?

Oisko kivaa jos naisystäväsi pukeutuisi miesmäisesti?

Onko teillä luottamuspulaa?

Onko sulla hyvä itsetunto?

Miten ajattelet itsestäsi?

Onko hän tehny jotain epäilyttävää, muutaki kuin käy ystävien kanssa viettää naisten iltaa?

Haluaisitko sun naisystävä
                                                  Että sinullakin olis ystäviä joita joskus näkisit?

Nämät kysymykset tuli vaan mieleen.

Jutelkaa keskenään, mutta älä
                                                  Syytä vaan kysy
                                                  Että miks tarvii omaa aikaa?

Ei missään suhteessa olla koko ajan vain kahdestaan.

Mieti nämä kysymykset ja ehkä keksit itse vastauksen?
                                                  15.10.2021 07:53
                                                • Fiksuin päätökseni oli jättää alkoholin täysin ja siitä olen hyvin ylpeä.11.09.2021 18:45
                                                • Minun hyviä puolia on se että Tykkään olla töissä.
                                                  Olen Empaattinen ja ahkera ja tunnollinen ja ihmisille joista välitän niin kiltti ja mukava ja heidän tunteita Otan huomioon...

Minun huono puoli on se, että jos en jostain pidä niin diplomaattinen käytös on tuota ei oikein hallussa
                                                  11.09.2021 18:43
                                                • Minä ystävystyn vain todella harvojen kanssa. Minulla on ystäviä ja kavereita. Ei montaa ja sitte on tuttuja, joille en kerto oikeastaan mitään11.09.2021 18:39
                                                • Makkarakeitto
                                                  Nakkikeitto
                                                  Jauhelihakeitto ilman sipulia tai porkkanaa
                                                  Siinä 3 keittoa jotka on lempikeittoa. Enempää ei ole. Joten laitan 2 muuta ruokaa listaan

Perunamuusi ja lihapullat
                                                  Uunimakkara ja Perunamuusi
                                                  11.09.2021 18:34
                                                • En koskaan hyväksynyt sitä etten kelpaa oikeisiin töihin vasta kun tajusin ettei sillä ole väliä. Tosin ilman eräänlaista väliintuloa en olis itse ymmärtänyt että sen hetkinen valitsemani tie oli väärä.11.09.2021 18:27
                                                • Tiedän että osa ongelma on minun nykyään huono itsetunto ja sitä työstetään parhaillaan.

Nuorempana minulla oli parempi itsetunto ja en ajattelut että minä en kelpaisi tälläisenään.

Luulin aina että kelpaan oikeisiin töihin, mutta kun sain tietää, etten kelpaa ja syy ei ole se ettenkö olisi ahkera tai tunnollinen työntekijä, mutta koska henkinen taso ei vastaa minun oikeata ikää ni se oli haittana.

Se että en kelpaa oikeisiin töihin sai minut tuntemaan että olen roska ja se ei ole totta, koska en ole roska. Se etten kelpaa oikeisiin töihin vaikutti minuun sillee että se aiheutti sen että aloin ajattelee että miksi kukaan normaali haluaisi olla minun kanssani tekemissä...

Tiedän olen omalla tavallaan lahjakas.
                                                  Tiedän että olen vahva.

Yritin olla samanlainen kuin muut ja kävin baarissa ja join alkoholia satunnaisesti, mutta

tajusin että se oli väärä tie.
                                                  11.09.2021 18:23
                                                • Hankalaa se on kun ihmiset eivät ymmärrä ja en syytä heitä, että en ole normaali ja se on aina vaikuttanut minun elämääni.

Oli aika kun yritin mennä mukaan porukkaan ja olla sosiaalinen, mutta en ajattele tai tunne tai ole samanlainen kuin minun ikäiset ovat ja monet kerrat kävi niin, ettei minua haluttu mukaan. Ymmärrän heitä hyvin, kun jos toinen ei käsitä mistä toinen puhuu ni sellaiseen kyllästyy...

Joten nykyään uudet ihmiset jännittää minua, jos ei hyväksy minut...

Mutta ihminen josta pidin Oli myös erilainen ja minun oli todella helppo tehdä yhteisiä asioita ja oli kiva aina nähdä hänet siellä missä me kumpikin käytiin. Muistan aina kun eka kerran näin hänet ni ajattelin että ehkä hänkin tykkää minusta ja aloin myös aina flirttiä hänelle ku hän sen aloitti.... Mutta... sain tietää ettei ole pitäny minusta.. Ei se mitään...

Harmittaa vaan kun siellä saatoin olla täysin oma itseni ja minun ei tarvinnu miettiä, että mitä jos en sovi porukkaan..... Mutta.. ny kun tiedän, ettei hän minusta tykkää ni mietin, että miks edes käyn siellä ... missä käytiin....

Harmittaa kun tiedän ettei minun ikäiset samalla hassulla tavalla ihastu... Yleensä kun ihmiset ihastuu tällein he ovat silloin vasta yläkoulussa. Ei aikuiset näin ihastu..
                                                  11.09.2021 18:08
                                                • Et ymmärrä lukemaasi kun en ole henkisesti saman ikäinen kun muut minun ikäiset.

Eli en ole normaali ja olen erilainen, mutta se että olen erilainen ei näy päältä päin.

Eli se ei näy, että en osaa olla samanlainen kuin muut minun ikäiset ja en ole oppinut samoja asioita kuin muut.

Ps. Olen käynyt erityisammattikoulun koska tavallinen ammattikoulussa en olis oppinut edes sen vertaa kuin erityisammattikoulussa. Mutta edes siellä ystävyyden saaminen oli super hankalaa,ja sain .

En tee edes oikeata työtä,mutta olen ylpeä siitä että olen päässyt "töihin" josta oikeata palkaa en tosin saa...

No. Tämä selittänee sen miks kumppanin saaminen on vähän haastavaa kun olen erilainen mutta ylpeä itsestäni.

Pss.Minun huono puoli on se että olen lapsellinen ja tämä ei ole minun oma kommentti vaan ihmisten kanssa joiden ystävä olen yrittänyt olla...
                                                  11.09.2021 17:48
                                                • Et tajunnu mitä kirjoitin. En ole henkisesti saman ikäinen kuin muut.11.09.2021 17:34
                                                • Edottomasti kaikista
                                                  kaikista pahinta on nokkoskeitto!
                                                  11.09.2021 00:54
                                                • Inhokki ruokani on hernekeitto ja pinaattikeitto11.09.2021 00:49
                                                • Makkarakeitto
                                                  Ja nakkikeitto
                                                  11.09.2021 00:48
                                                • Se juuri on osa ongelma kun olen erilainen kuin muut minun ikäiset ja me puhutaan eri asioista ja kun en ole henkisesti saman ikäinen kuin he.11.09.2021 00:43
                                                • Kiitos ihanista sanoista. Olet harvoja jotka on sanonu noin. Tiedän itsekin sen ja siksi välillä olen vaan kotona.

Parhaiten minä viihdyn sellaisen seurassa joka on itsekin erilainen ja silloin minulla on hyvä fiilis.
                                                  11.09.2021 00:41
                                                • Ei se mitään. Mutta sen takia uusia ystäviä en saa ku ihmiset luulee välillä että kuulun seksuaalista vähemmistöön.10.09.2021 23:24
                                                • Olen välillä täysin väsyny yrittää esittää että olen samanlainen ja normaali kuin muut. Olen välillä miettinyt että miksi vain täysin normaalia ihmisiä hyväksytään.

En jaksa aina sitä teatteria että olisin muka normaali ja samanlainen kuin muut, joten kun haluan olla oma itseni ni oon kotona.

Ja sinkkuna on se huono puoli, että ihmiset välillä luulee että kuulun vähemmistö seksuaalista ryhmään, mutta kun en kuulu.
                                                  10.09.2021 23:21
                                                • Harmittaa myös siksi koska hän ei ole normaali ni minäkin olisin voinut olla täysin oma itseni ja minun ei tarvis koko ajan yrittää olla normaali kun yhteiskunta ei hyväksy muita kuin ihmisiä jotka Ovat normaaleja.

Ehkä en ikinä löydä ihmistä joka hyväksyy etten ole normaali.

Sinkkuna huono puoli on se, että ihmiset tuputtaa minulle normaaleja ihmisiä. Eli ihmisiä joiden seurassa minulla olis epämiellyttävä fiilis. En halua sellaista ihmistä joka on täysin terve.
                                                  10.09.2021 23:15
                                                Edellinen
                                                Sivu 2 / 6

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                • 5
                                                • 6
                                                Seuraava

Osallistu keskusteluun

• Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiin2

Nico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…

• Jymy-yllätys: Elämäni biisi -sarjassa historialliset hetket - Nyt jysähti uutinen tv-katsojille0

Elämäni biisi ei jätä kylmäksi. Elämäni biisi naulitsee vankan joukon suomalaisia tv-ruudun äärelle katsomaan suoraa lähetystä lauantaisin. Nyt tiedossa on isoja uutisia ohjelman suhteen. Lue lisää: https://www.suomi24.…

• Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteen126

Riikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…

• Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta - Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaan0

Ellinoora on yksi Tanssii Tähtien Kanssa -kauden kisaajista. Hänen opettajanaan on toinen oululainen, koreografi-tanssinopettaja Marko Keränen. TTK:ssa matka voi olla pomppuista, ja pari on saanut kokea onnistumisia ja …

• Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.102

Mitä mieltä olette asiasta?

Suomi24 Viihde

• Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.
                                                • Eronnut maajussi-Asko umpirehellisenä farmiviikosta: "Totta kai nyt vähän..."Maajussille morsian sarjassa yksi maajusseista on nauravainen Asko.
                                                • Maajussi-Tarja ei peittele – Äimän käkenä, kun Maajussille morsian tuli tv:stä: "Hyvänen aika"Totuus tv-kameroiden kautta voi olla yllättävä.

Stara

• Tippuri leviää erityisesti yhdellä alueella: ”Ei kosketa vain ja nuoria”Tippuritartunnat ovat kasvussa erityisesti yhdellä alueella Suomessa. Tartuntojen määrä on
                                                • Mallorcalla poljetaan – miljoonien panostus turistien liikuttamiseenSuomalaisten suosituimpiin lomakohteisiin lukeutuva Mallorcan saari Espanjassa panostaa pyöräilyturismiin, sillä
                                                • Vakuutusyhtiöltä huolestuttava luku hirvikolareistaHirvikolareiden määrä on kasvanut Suomessa kahden vuoden aikana. Lauantaina 10.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia