Perusmies ei kelpaa naisille

Anonyymi

89

925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu täysin naisesta. Itse en lähtisi vetämään yhtäläisyysmerkkejä tuollaisissa ohjelmissa mukana olevien ja "tavisten" välille. Ohjelmassa mukana olevat voivat olla monilta ominaisuuksiltaan ihan taviksia, mutta heillä pitää olla myös epätavallisia ominaisuuksia, kuten julkisuushakuisuus. Yksityisyyttään varjelevat yksilöt eivät lähde mukaan ohjelmiin tai myöskää halua julkkiskumppania.

      • Anonyymi

        Tämä. Ei normitavikset hakeudu telkkariin.


    • Kaikesta ihmiset jaksaa vouhottaa. Televisio-ohjelmia arvostellaan lehdissä kummankin median myynnin takia ja koko formaatti on tehty ”provoamaan”, että aloittajan kaltaiset vauhkoontuisi ja vaikka linkittää tälläiste eteenpäin.

      No tässäpä tämä taas toimii...

      • Anonyymi

        Kukaan muu ei ole vauhkoontunut kuin sitä. Avaus oli ihan asiaa ilman vauhkoilua kuten myös siihen liittyvä lehtikirjoitus.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan muu ei ole vauhkoontunut kuin sitä. Avaus oli ihan asiaa ilman vauhkoilua kuten myös siihen liittyvä lehtikirjoitus.

        -harmiseikirj-

        Hohhoijaa....

        Kukaan OIKEASTI tavallinen mies ei ole huolissaan naisten innostumisesta hänestä.

        Kyllä ne ketkä ovat, ovat jotain muuta kuin tavallinen mies.


    • Anonyymi

      Kertokkapa tyhmälle; MIKÄ se perusmies on?
      Sellaista kummajaista kun en ole vielä koskaan kohdannut vaikka melko monta miestä ehtinyt jo tuntea. En kyllä pystyisi heistä sanomaan kuka olisi ollut se mystinen perusmies.
      Niin että laittakaa tänne perusmiehen tuntomerkit ja kriteerit! Kiitos.

    • Anonyymi

      En avaa linkkiä sillä en lue iltapaskaa joten minuakin kiinnostaa!

    • Anonyymi

      Minusta hyvä ajatella asiaa laajemmin. Haluatko itsellesi naisen, joka on noin pinnallinen? Ajattele arkea sellaisen kanssa, valittaa kaikesta, hakee riita aina kun sille löytyy mahdollisuus, kaikki johtuu pääosin siitä, kun ei kunnioita sinua? Leikkii sinun kustannuksella, tekee kiusaa?

      Yhdessä olo enempi kärsimystä kuin nautintoa? Ajattele mielummin niin, mitä kaikkea olet pystynyt välttämään, kun et ole kohdannut sellaisia naisia, jotka eivät sinua hyväksy? Koska eivät ole niitä helpoimpia ihmisinä.

      Ole fiksumpi ja älä lähde toisen leikkiin mukaan, ymmärrä kielto myönteisemmin, että ei ollut oikea ihminen sinulle, hyvänä puolena, helpompi myös unohtaa toinen silloin. Huonompi alkaa haaveilla mielikuvissa, kun epäröi eikä uskalla tehdä aloitetta. Silloin elää haaveissa asiasta, joka ei toteudu. Tuhlaat vain omaa aikaasi sen vatvomiseen.

      Tai jollei rohkeus riitä, anna naisen tehdä aloite? Tämä silloin huomattavasti vaikeampi toteutua? Itse toimin nykyisin näin, koska luottamus mennyt naisiin. Pettynyt, eikä halua enää olla aloitteellinen, jollei merkit ole sitten sata varmat omiin aloitteisiin.

    • Anonyymi

      En ota miestä, jolla sohva on vuorautunut koirankarvaan!

      • Anonyymi

        Eli varmasti jos naisena istut sellaisella sohvalla alushousuilla, koirasta tippunut punkki on p ill ussa!


    • Anonyymi

      Ihan hyvä artikkeli. Jos uskalletaan ihan avoimesti kirjoittaa, että naistenkin vaatimukset ovat liiallisia.

      Itsellä kosketti eniten tuo, että ihmisillä on erilaiset rytmit eikä sitä pystytä käsittämään ja hyväksymään.

      Olen nimittäin osittain hämäläinen ja se, mitä hämäläisten hitaudesta sanotaan, pätee minuun täysin. Rytmini on erittäin hidas ja harkitseva, päätökset seuraavat luonnollisesti toinen toistaan varsin verkkaisesti ja harkinnalla. Itse nautin tästä tyylistä, mutta vastakkaisessa sukupuolessa herättää lähinnä raivostusta ja epäilyjä, että pelaan ajalla.

      Kysymys on kuitenkin vain rytmistä, en ole laiska enkä toimeton suinkaan.

      • Anonyymi

        Sun pitää vaan löytää samanrytminen kumppani, niin ongelma on ratkaistu. Temperamentiltaan kovin erilaiset ihmiset eivät tule toimeen muutenkaan, joten tuskin menetät mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitää vaan löytää samanrytminen kumppani, niin ongelma on ratkaistu. Temperamentiltaan kovin erilaiset ihmiset eivät tule toimeen muutenkaan, joten tuskin menetät mitään.

        Harmi vaan tykkään kuumista miehistä😆👌

        Kyse on asenteesta. Ja kuka nyt oikeasti haluaa mahdollisimman samanlaisen kumppanin, kun itse on😕

        Kyl multakin sitä tempperamenttia löytyy, tarpeen tullen ja sitten on oksat pois Lindströmin joulukuusesta..

        Enkä tosiaankaan ole mikään lahna sängyssäkään.


      • Anonyymi

        Todellakin tunnen tuon hämälaisen hitauden. Itse olen vilkas (lappilainen) ja eksä oli hidas hämäläinen. Ei se hänen vikansa ollut, mutta sen eron todella huomasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi vaan tykkään kuumista miehistä😆👌

        Kyse on asenteesta. Ja kuka nyt oikeasti haluaa mahdollisimman samanlaisen kumppanin, kun itse on😕

        Kyl multakin sitä tempperamenttia löytyy, tarpeen tullen ja sitten on oksat pois Lindströmin joulukuusesta..

        Enkä tosiaankaan ole mikään lahna sängyssäkään.

        Mistä asenteesta? Jos toisen vitkuttelua ja jahkaamista ei jaksa katsella, niin sitten ei jaksa. Sellaistahan se on sitten jatkossakin, joten miksi ihmeessä yrittää suhdetta ihmisen kanssa, johon menee hermot jo kättelyssä. Typerää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä asenteesta? Jos toisen vitkuttelua ja jahkaamista ei jaksa katsella, niin sitten ei jaksa. Sellaistahan se on sitten jatkossakin, joten miksi ihmeessä yrittää suhdetta ihmisen kanssa, johon menee hermot jo kättelyssä. Typerää.

        Et oikein taida edes ymmärtää mitä tarkoitin? Etkö pysähtynyt yhtään ajattelemaan tekstini sisältöä? Väkisin vaan kampeemaan vastaan heti, tyypillistä...

        Minä en ole mikään vitkuttelija ja jahkailija. Ei tosiaan ole minun syyni, jos jonkun asenne on tyyliin mulle kaikki heti.

        Siinäkin on ero.

        Olen kyllä tuntenut vilkkaita ihmisiä jotka kovasti ovat minusta pitäneet ja myös muutamia kärsimättömiä jotka eivät itse saa ikänänsä yhtään mitään aikaa. Se vasta hitautta onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin tunnen tuon hämälaisen hitauden. Itse olen vilkas (lappilainen) ja eksä oli hidas hämäläinen. Ei se hänen vikansa ollut, mutta sen eron todella huomasi.

        😆👍

        Mikähän teistä lappilaisista tekee niin vilkkaita ja naimaintoisia, kun puutkin sielä kasvaa kaksi milliä pituutta vuodessa ja tiet on pitkiä kun nälkävuosi?

        Tätä voinkin pohtia seuraavat kaksi viikkoa josset heti kerro...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😆👍

        Mikähän teistä lappilaisista tekee niin vilkkaita ja naimaintoisia, kun puutkin sielä kasvaa kaksi milliä pituutta vuodessa ja tiet on pitkiä kun nälkävuosi?

        Tätä voinkin pohtia seuraavat kaksi viikkoa josset heti kerro...

        Tosta jälkimmäisestä en ole kuulutkaan. Itse muutin jo yli puoli elämää sitten pois Napapiirin pohjospuolelta, mutta tuo vilkkaus on asia, jonka edelleen erona huomaa. Asuin Hämeessä pitkään ja se oli joskus tuskasta. Sen huomaavat useimmat ulkomaiset tuttavatkin. Ei ole kuulemma "normaali" suomalainen mentaliteetti. Että kyllähän noita eroja on, enkä mäkään ymmärrä mikä hämäläisistä tekee niin hitaita ja jähmeitä. 😝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosta jälkimmäisestä en ole kuulutkaan. Itse muutin jo yli puoli elämää sitten pois Napapiirin pohjospuolelta, mutta tuo vilkkaus on asia, jonka edelleen erona huomaa. Asuin Hämeessä pitkään ja se oli joskus tuskasta. Sen huomaavat useimmat ulkomaiset tuttavatkin. Ei ole kuulemma "normaali" suomalainen mentaliteetti. Että kyllähän noita eroja on, enkä mäkään ymmärrä mikä hämäläisistä tekee niin hitaita ja jähmeitä. 😝

        Jaa-a..kaipa se kylmä veri on pitänyt hengissä parhaiten, kun on tehty suunnitelmia miten pysytään hengissä ja pärjätään elämässä Hämeen umpikorvessa. Vakaa vauraus näkyy aikalailla hämäläisessä kulttuurissa ja maisemassa.

        Mullakin suvulla itsenäisiä talonpoikia 1600-luvulle saakka kun kirkonkirjoja riitti. Onhan se nyt selvää, että harkinnalla ja pitkäkatseisuudella tehdään hyviä sijoituksia kun on niukasti varaa hutiloida, kun sit tulee helposti tappiota. Tällä tyylillä on Hämeessä eletty ja samaan tyyliin jatkan itsekkin, suunnitelmat on jo hautaan saakka tehtyinä ja pienellä parannuksella aina mennään hillitysti eteenpäin. Ei pröystäillä, muttei köyhäilläkkään.

        Kyllä se sosiaalinen jähmeys on aikamoista, kun itsekkin siis olen vain osittain hämäläinen. Mutta hämäläiset on luotettavaa kunnon väkeä ja osaa arvostaa kulttuuria ja hyvää ja kaunista rehellisesti.

        Oliskohan siellä lappilainen selvinnyt parhaiten niillä äkkiliikkeillä niin ruuan saannin suhteen kuin naima-asioissakin😁?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa-a..kaipa se kylmä veri on pitänyt hengissä parhaiten, kun on tehty suunnitelmia miten pysytään hengissä ja pärjätään elämässä Hämeen umpikorvessa. Vakaa vauraus näkyy aikalailla hämäläisessä kulttuurissa ja maisemassa.

        Mullakin suvulla itsenäisiä talonpoikia 1600-luvulle saakka kun kirkonkirjoja riitti. Onhan se nyt selvää, että harkinnalla ja pitkäkatseisuudella tehdään hyviä sijoituksia kun on niukasti varaa hutiloida, kun sit tulee helposti tappiota. Tällä tyylillä on Hämeessä eletty ja samaan tyyliin jatkan itsekkin, suunnitelmat on jo hautaan saakka tehtyinä ja pienellä parannuksella aina mennään hillitysti eteenpäin. Ei pröystäillä, muttei köyhäilläkkään.

        Kyllä se sosiaalinen jähmeys on aikamoista, kun itsekkin siis olen vain osittain hämäläinen. Mutta hämäläiset on luotettavaa kunnon väkeä ja osaa arvostaa kulttuuria ja hyvää ja kaunista rehellisesti.

        Oliskohan siellä lappilainen selvinnyt parhaiten niillä äkkiliikkeillä niin ruuan saannin suhteen kuin naima-asioissakin😁?

        Mutta kun mun kokemuksen mukaan nuo jutut ei ole geneettisiä, vaan pikemmin kulttuurieroja. Moni kouluaikanen tuttu sieltä Lapista on ihan yhtä vilkkaita, vaikka vanhempansa ovatkin "junan tuomia", eikä mitään sukusidettä Lappiin ole. Sama teidän hämäläisten kanssa. Tunnen monta, joiden sukujuurilla ei ole mitään tekoa Hämeen kanssa, mutta yhtä hitaita ja jähmeitä ovat silti. Esimerkkinä vaikka nyt eksäni ja veljensä, joiden vanhemmat olivat varsin stereotyyppiset savolainen ja karjalainen. Kaikki veljekset olivat kuitenkin tyypillisiä hämäläisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa-a..kaipa se kylmä veri on pitänyt hengissä parhaiten, kun on tehty suunnitelmia miten pysytään hengissä ja pärjätään elämässä Hämeen umpikorvessa. Vakaa vauraus näkyy aikalailla hämäläisessä kulttuurissa ja maisemassa.

        Mullakin suvulla itsenäisiä talonpoikia 1600-luvulle saakka kun kirkonkirjoja riitti. Onhan se nyt selvää, että harkinnalla ja pitkäkatseisuudella tehdään hyviä sijoituksia kun on niukasti varaa hutiloida, kun sit tulee helposti tappiota. Tällä tyylillä on Hämeessä eletty ja samaan tyyliin jatkan itsekkin, suunnitelmat on jo hautaan saakka tehtyinä ja pienellä parannuksella aina mennään hillitysti eteenpäin. Ei pröystäillä, muttei köyhäilläkkään.

        Kyllä se sosiaalinen jähmeys on aikamoista, kun itsekkin siis olen vain osittain hämäläinen. Mutta hämäläiset on luotettavaa kunnon väkeä ja osaa arvostaa kulttuuria ja hyvää ja kaunista rehellisesti.

        Oliskohan siellä lappilainen selvinnyt parhaiten niillä äkkiliikkeillä niin ruuan saannin suhteen kuin naima-asioissakin😁?

        Noiden sun stereotypioides lähtökohtaa en täysin tunnista. Itse en yhdistä vilkkautta ja äkkinäisyyttä, enkä tunnista Lapin ihmisissä juurikaan äkkinäisyyttä vaan pikemmin hyvinkin suunitelmallista toimintaa. Se vilkkaus, jonka itse tunnen on on sosiaalisuutta ja puheliaisuutta ja jossain määrin jopa liiallista avoimuutta.

        En tiedä tuleeko noi sunkin naimajutut juuri tuosta jälkimmäisestä. Oman kokemuksen mukaan se tietty liiallinen avoimuus on hyvin usein ihan tarkotuksellista jopa rivoutta. Joku tarve testata saako aikaan shokkireaktiota. Sen huomaa helposti miten sitä siellä viljellään helposti ihan tietyissä tilanteissa ja nauretaan päälle. Itse yhdistän Lappilaiseen mentaliteettiin myös tietyn kierouden, samoin kun Savoon. Sellanen tahallinen asioiden epäselvästi sanominen ja just tollanen toisen pasmojen sekottaminen tietyissä tilanteissa.


    • Anonyymi

      Se oli hyvä ja osuva kirjoitus. Täysin samaa mieltä tämän A Hopin kirjoituksesta. Tätä se some tekee. Aivopesee naiset ja varmaan myös miehet ylioptimistisiin odotuksiin parisuhteista. Arki unohtuu.

    • Anonyymi

      Totta ja näin sen pitää ollakin! Vaatikaa naiset miehiltä laatua ja tason nostoa, ei noilla lapatossuilla mitään tee!

    • Anonyymi

      Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa ei ole mitään tavista. Artikkelissa oli tuotu esiin vain vaimojen käyttäytymistä. Myöskään miehet eivät osaa aina käyttäytyä ja siitä ongelmia. Korostan vielä, ettei ohjelmassa ole taviksista tietoakaan.

      Itse en ole kovin tavis. Siitä huolimatta ajattelen, ettei heti vihkimisen jälkeen, vaikka se tapahtui ohjelman puitteissa, lähdetä Qatariin tai olla enää Tinderissä. Se ei ole reilua omaa itseä kohtaan, ei tietysti myöskään puolisoa kohtaan.

      • Anonyymi

        Nykyäänhän on röyhkeä käytös muodikasta, sillä nostetaan omaa statusta. Että ihminen joka käyttäytyy röyhkeästi ja pelkkää omaa etua etsien, on muka jotenkin rohkea ja menevä menestyjä. Toinen ihminen ei merkitse mitään, ei saa merkitä.

        Ihme suuntaus, ei voi muuta sanoa. Että jotenkin hienoa ja mahtavaa pettää lupauksensa, jättää kynsisalongissa maksamatta tai kohtelee muita ihmisiä törkeästi. So not. Hyi.

        Jossain vaiheessa alemmat työväenluokat alkoi matkia ylempiluokkaisia käytöstapoja. Oltiin siististi ja cool.

        Sitten seuraavaksi yläluokka alkoi matkia rikollisten röyhkeää go getter-tyyliä..hah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyäänhän on röyhkeä käytös muodikasta, sillä nostetaan omaa statusta. Että ihminen joka käyttäytyy röyhkeästi ja pelkkää omaa etua etsien, on muka jotenkin rohkea ja menevä menestyjä. Toinen ihminen ei merkitse mitään, ei saa merkitä.

        Ihme suuntaus, ei voi muuta sanoa. Että jotenkin hienoa ja mahtavaa pettää lupauksensa, jättää kynsisalongissa maksamatta tai kohtelee muita ihmisiä törkeästi. So not. Hyi.

        Jossain vaiheessa alemmat työväenluokat alkoi matkia ylempiluokkaisia käytöstapoja. Oltiin siististi ja cool.

        Sitten seuraavaksi yläluokka alkoi matkia rikollisten röyhkeää go getter-tyyliä..hah

        Niin onko se muodikasta muualla kuin somessa? Ja meneekö joku siihen lankaan, että röyhkeä käytös muka nostaisi statusta? Ei onneksi lähipiirissä ole näköpiirissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onko se muodikasta muualla kuin somessa? Ja meneekö joku siihen lankaan, että röyhkeä käytös muka nostaisi statusta? Ei onneksi lähipiirissä ole näköpiirissä.

        Kyllä irl näkyy joissain samaa säälittävää yritystä.

        Joo ei munkaan lähipiiriin ole tuolla asenteella asiaa, tulee karttakepistä näpeille niin että rapsahtaa ja siinä liikkeessä ei hämäläisyydestä ole tietoakaan😊🌚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onko se muodikasta muualla kuin somessa? Ja meneekö joku siihen lankaan, että röyhkeä käytös muka nostaisi statusta? Ei onneksi lähipiirissä ole näköpiirissä.

        Niin vielä lisään, että oon huomannut, että tollasella yritetään tehdä toisesta jotain narttuaan...ei tuskin mee läpi ellei sit sitä halua, sen verran tökeröitä on nuo someliikkeet irl. Ihan hiekkalaatikkotasoa.

        Jos haluaa todella ruman maineen itelleen, niin sitten vaan. Sehän ei paljoa vaadi.


    • Anonyymi

      No eipä tavis miehenä juuri treffeille pääse ja jos pääsee niin nainen katsoo naamaa ja totee ettei ole kemiaa. Niin se vaan usein menee joten perusmies ei saa naisia.

      • Anonyymi

        Jep, tuolla Prismojen käytävillä viikonloppuisin raahustavien perheiden isät ovat kaikki tosi erikoismiehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, tuolla Prismojen käytävillä viikonloppuisin raahustavien perheiden isät ovat kaikki tosi erikoismiehiä.

        👍 Komppaan


      • Jos et ole ajanut partaa siistiksi ja laittanu siistit ei hienot vaatteet ni naiset ajattelee, että sun kotisi ei myöskään ole siistiksi vaan joutuu siellä siivoamaan.

        Likainen parta tai joka ei ole hoidettu on vaan sen merkki ettei miestä kiinnosta lainkaan hygienia.

        Jos on treffit ni niihin panostaa ja käy pesulla ja vaihtaa puhtaat vaatteet päälle.

        Treffit jossain MC Donaldsin ei kiinnosta vaan joku parempi hampurilais paikka jossa saa kunnon annoksen.


      • Hiirulainen_vaan kirjoitti:

        Jos et ole ajanut partaa siistiksi ja laittanu siistit ei hienot vaatteet ni naiset ajattelee, että sun kotisi ei myöskään ole siistiksi vaan joutuu siellä siivoamaan.

        Likainen parta tai joka ei ole hoidettu on vaan sen merkki ettei miestä kiinnosta lainkaan hygienia.

        Jos on treffit ni niihin panostaa ja käy pesulla ja vaihtaa puhtaat vaatteet päälle.

        Treffit jossain MC Donaldsin ei kiinnosta vaan joku parempi hampurilais paikka jossa saa kunnon annoksen.

        Vaatteiden ei tarvitse olla hienot vaan sellaiset että niistä näkyy että ollaan menossa treffeille. Ei mitkään tuolihousut tai veryttelyvaatteet.

        Mielummi vaikka farkut ja kiva pusero. Ei me mihinkään urheilemaqn olla menossa.

        On se aika kurjaa naisena ku itse oot laittanu siistit vaatteet ja panostanut treffeille ni miehestä näkyy että no -tulin ku ei oo muutakaan tekemistä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, tuolla Prismojen käytävillä viikonloppuisin raahustavien perheiden isät ovat kaikki tosi erikoismiehiä.

        Kuinka moni heistä on pariutunut ihan tässä viime vuosina? Oma veikkaukseni on että ei monikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, tuolla Prismojen käytävillä viikonloppuisin raahustavien perheiden isät ovat kaikki tosi erikoismiehiä.

        V..u kun ne alkoi trendaan partaa ne on kuin mamut ei niitä erita millään toisistaan. Kaikki ihan saman näkösiä pienillä painoeroilla ikään korreloituen.


      • Anonyymi
        Hiirulainen_vaan kirjoitti:

        Jos et ole ajanut partaa siistiksi ja laittanu siistit ei hienot vaatteet ni naiset ajattelee, että sun kotisi ei myöskään ole siistiksi vaan joutuu siellä siivoamaan.

        Likainen parta tai joka ei ole hoidettu on vaan sen merkki ettei miestä kiinnosta lainkaan hygienia.

        Jos on treffit ni niihin panostaa ja käy pesulla ja vaihtaa puhtaat vaatteet päälle.

        Treffit jossain MC Donaldsin ei kiinnosta vaan joku parempi hampurilais paikka jossa saa kunnon annoksen.

        Mitäs jos vaikka pukeutuu laittaa hienot vaatteet. Sekään ei auta. Naiset ei kiinnostu.


    • Anonyymi

      Ja kuten arvasin, kukaan ei pysty kertomaan mikä on tämä salaperäinen Perusmies!

      Mutta jos sellaisella tarkoitetaan näitä jotka tälläkin foorumilla valittaa, niin ei, ei kyllä kelpaa.
      En siedä ruikuttajia.

      • Anonyymi

        Kai ne "perusmiehet" on niitä KTM:ä ja palstalla ruikuttavat taas ATM:ä. Tämmöstä siis arvailen, kun ei kukaan "perusmiehistä" puhuva ole vastannut.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Naiset saavat seksitykkäyksiä ylemmän tason miehiltä, jolloin vaatimustaso nousee ja kusi nousee niin sanotusti päähän.

      Tinderit ja muut mahdollistaa naisille niin paljon enemmän. Naiset voi aina saada seksiin itseään tasokkaampia.

      • Anonyymi

        Tuohon on sitten olemassa helppo ratkaisu:

        miehet lakkaavat antamasta seksitykkäyksiä ja seksiä naisille


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon on sitten olemassa helppo ratkaisu:

        miehet lakkaavat antamasta seksitykkäyksiä ja seksiä naisille

        Kaikki naiset ei tinderissä käy.

        Ei kiinnosta lihabaari vaan ihmiset kiinnostaa


    • Iltalehden toimittaja pyrkii kirjoituksellaan vahvistamaan niitä äärimmäisiä näkemyksiä mitä somessa esiintyy.

      Mutta kuka meistä todellakin uskoo somen provokatiiviseen totuuteen?

    • Kaveripiiri nyt on aika suppea otanta mutta sen perusteella toteaisin otsikon pitävän paikkansa. Ainakin täällä missä naisia on vähän niin tilanne voi jopa korostua.
      Perusmiehen määrittelen niin että jos vastaantuleva nainen miettii mitä laittaa iltapalaksi niin miehen ohittamisen jälkeen hän ajattelee edelleen illan proteiiniannosta.

      Äkkiseltään vaikuttaa että peli on menetetty jos perusmies ei kelpaa ja jännäksi/rentuksi ei rupea. Ihan vain ilmaan heitetty ajatus eli perusmies . Vähän sellainen Curt Lindströmin -lite bättre. Deittiprofiileihin paremmat kuvat/tekstit, mikropizzojen ja makaronilaatikon lisäksi hallitsee myös pihviruokia ja/tai vegaaniannoksia. Nämä nyt eivät olleet hyviä esimerkkejä mutta siis ajatus oli vähän se että jos rakkautta ja parisuhdetta haluaa niin haluaako sitä niin paljon että tekee siihen työtä. Toki ei tuokaan kaikkeen vastausta tarjoa, en minäkään enää pituutta kasva vaikka miten yrittäisi itseään kehittää.

      • Anonyymi

        Voi olla, jos "perusmiehen" määrittelee noin. Luultavasti oleellisinta on juuri se määrittely.

        Itselleni kelpaa perusmies ja perusmiehen, mutta omaan perusmiehen määritelmääni ei kuulu mikropitsa, kuin korkeintaan joskus harvoin. Se perusmiehen malli, johon mut on kasvatettu osaa laittaa ihan kunnon peruskotiruokaa ja tarvittaessa vähän fiinimpääkin. Samaten se perusmies, jonka seuraan olen pienestä pitäen kasvanut, välittää vähän ulkosesta habituksestaan ihmisten ilmoille mennessään. Kotona tai kesämökillä saattaa olla metsän peikko, mutta ei ihmisten ilmoilla.


      • Nainen joka viihtyy kotona mielummi kuin baarissa ei kelpaa. Nainen joka mielummi katsois leffaa miehen kanssa kotona kuin kävisi kapakoissa ei kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla, jos "perusmiehen" määrittelee noin. Luultavasti oleellisinta on juuri se määrittely.

        Itselleni kelpaa perusmies ja perusmiehen, mutta omaan perusmiehen määritelmääni ei kuulu mikropitsa, kuin korkeintaan joskus harvoin. Se perusmiehen malli, johon mut on kasvatettu osaa laittaa ihan kunnon peruskotiruokaa ja tarvittaessa vähän fiinimpääkin. Samaten se perusmies, jonka seuraan olen pienestä pitäen kasvanut, välittää vähän ulkosesta habituksestaan ihmisten ilmoille mennessään. Kotona tai kesämökillä saattaa olla metsän peikko, mutta ei ihmisten ilmoilla.

        Aika pienestä siis kiinni? Ihminen sinällään voi olla sama mutta ulkoiset ilmenemismuodot ja valinnat ratkaisevat onko mies parisuhteeseen kelpuutettava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika pienestä siis kiinni? Ihminen sinällään voi olla sama mutta ulkoiset ilmenemismuodot ja valinnat ratkaisevat onko mies parisuhteeseen kelpuutettava.

        Kaikki asiat voi olla pienestä kiinni. Sekin on näkökulmakysymys, että mikä on pientä ja mikä ei.

        Eikä kysymys mun nähdäkseni ole mistään varsinaisesta kelpuuttamisesta, tai ainakaan omalla kohdallani ei ole. En ole kertaakaan miettinyt, että kelpuutanko vai enkö. Toisista ihmisistä pitää ja toisista ei ja usein siinä pitämisessä on mukana myös tiettyä tuttuuden tunnetta. Jos toisen toiminta tuntuu kovin oudolta ja vieraalta, niin usein sellaseen ei myöskään tykästy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki asiat voi olla pienestä kiinni. Sekin on näkökulmakysymys, että mikä on pientä ja mikä ei.

        Eikä kysymys mun nähdäkseni ole mistään varsinaisesta kelpuuttamisesta, tai ainakaan omalla kohdallani ei ole. En ole kertaakaan miettinyt, että kelpuutanko vai enkö. Toisista ihmisistä pitää ja toisista ei ja usein siinä pitämisessä on mukana myös tiettyä tuttuuden tunnetta. Jos toisen toiminta tuntuu kovin oudolta ja vieraalta, niin usein sellaseen ei myöskään tykästy.

        Vaikka et miettisikään kelpuuttamista niin kyllähän se ainakin toisen näkökulmasta saattaa sitä olla. Ymmärrän toki että alkuvaiheessa pelataan aika utuisilla mielikuvilla ja se mikä näyttää huonolta, saa jäädä. Olisi vaan mielenkiintoista tietää kuinka pieniä ne erot oikeastaaan ovat - jos lämmittää mikrossa trendikkään vegeruoan arkisten töiden päätteeksi niin onko se riittävä tuttuuden taso.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka et miettisikään kelpuuttamista niin kyllähän se ainakin toisen näkökulmasta saattaa sitä olla. Ymmärrän toki että alkuvaiheessa pelataan aika utuisilla mielikuvilla ja se mikä näyttää huonolta, saa jäädä. Olisi vaan mielenkiintoista tietää kuinka pieniä ne erot oikeastaaan ovat - jos lämmittää mikrossa trendikkään vegeruoan arkisten töiden päätteeksi niin onko se riittävä tuttuuden taso.

        Saa tietysti itse ajatella miten tahtoo, mutta totta se ei siitä tee. Itselleni ei tulisi mieleenkään miettiä jotain kelpuuttaamista myöskään toisin päin. En missään tapauksessa halua tulla kelpuutetuksi, vaan haluan että musta aidosti tykätään. Kelputtaja saa itse pakit, jos saan moisesta hajua.

        Itse en henkilökohtasesti taida tuntea kuin pari miestä, jotka eivät laittaisi ruokaa ja jopa tykkäisi laittaa. Ne pari kokkaustaidotonta, jotka tunnen, ovat muutenkin varsin eksentrisiä yksilöitä. Se kokkauskyvyttömyys on hyvin pientä niiden todellisten ongelmien rinnalla.

        Tietysti jokainen varmaan nykypäivänä välillä syö valmisruokia. Ei siinä ole mitään erikoista. Enemmän itseäni häiritsisi tollanen määritelmä "trendikäs vegeruoka". Tuollasta määritelmää käyttävä ihminen olis noin valovuoden päässä mun maailmastani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa tietysti itse ajatella miten tahtoo, mutta totta se ei siitä tee. Itselleni ei tulisi mieleenkään miettiä jotain kelpuuttaamista myöskään toisin päin. En missään tapauksessa halua tulla kelpuutetuksi, vaan haluan että musta aidosti tykätään. Kelputtaja saa itse pakit, jos saan moisesta hajua.

        Itse en henkilökohtasesti taida tuntea kuin pari miestä, jotka eivät laittaisi ruokaa ja jopa tykkäisi laittaa. Ne pari kokkaustaidotonta, jotka tunnen, ovat muutenkin varsin eksentrisiä yksilöitä. Se kokkauskyvyttömyys on hyvin pientä niiden todellisten ongelmien rinnalla.

        Tietysti jokainen varmaan nykypäivänä välillä syö valmisruokia. Ei siinä ole mitään erikoista. Enemmän itseäni häiritsisi tollanen määritelmä "trendikäs vegeruoka". Tuollasta määritelmää käyttävä ihminen olis noin valovuoden päässä mun maailmastani.

        Tuohon en osaa vastata mitään...oli sen verran keskustelukyvytön autismi-pläläys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon en osaa vastata mitään...oli sen verran keskustelukyvytön autismi-pläläys.

        Mikäs siinä. Olisit ihmeessä sitten jättänyt kommentoimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs siinä. Olisit ihmeessä sitten jättänyt kommentoimatta.

        Näinkin voi toki tehdä mutta usein ihmiset osoittavat jonkinlaista halukkuutta kompromisseihin. Luultavasti myös ne ihailemasi kotiruokaa laittavat miehet. Sama pyrkimys olisi ihan hyvä myös tällaisilla keskustelupalstoilla.


      • Anonyymi
        Hiirulainen_vaan kirjoitti:

        Nainen joka viihtyy kotona mielummi kuin baarissa ei kelpaa. Nainen joka mielummi katsois leffaa miehen kanssa kotona kuin kävisi kapakoissa ei kelpaa.

        Kyllä todellaki. Miksei kelpaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinkin voi toki tehdä mutta usein ihmiset osoittavat jonkinlaista halukkuutta kompromisseihin. Luultavasti myös ne ihailemasi kotiruokaa laittavat miehet. Sama pyrkimys olisi ihan hyvä myös tällaisilla keskustelupalstoilla.

        "Tietysti jokainen varmaan nykypäivänä välillä syö valmisruokia. Ei siinä ole mitään erikoista."

        Et sitten tainnut huomata tuota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinkin voi toki tehdä mutta usein ihmiset osoittavat jonkinlaista halukkuutta kompromisseihin. Luultavasti myös ne ihailemasi kotiruokaa laittavat miehet. Sama pyrkimys olisi ihan hyvä myös tällaisilla keskustelupalstoilla.

        En muuten ihaile ruokaa laittavaa miestä. Musta siinä ei ole yhtään mitään ihailtavaa. Musta se on normaalia. En pidä tapana ihailla sellastakaan ihmistä, joka vaikkapa käy suihkussa. Se on musta normaalia. En myöskään ihaile siivoavaa tai tiskaavaa tai pyykkikonetta käyttävää miestä. Minusta tuollainen käytös on tavallista ja normaalia, eikä siitä saa ainoatakaan lisäpistettä. Mun maailmassani noilla toiminnoilla ei jalustalle pääse.

        Noiden juttujen osaamattomuus on kummallista ja outoa, hyvin vierasta mulle. Tollasten osaamattomuuteen on varmaankin joku syy. Huono tai ainakin hieman erikoinen kotikasvatus ehkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muuten ihaile ruokaa laittavaa miestä. Musta siinä ei ole yhtään mitään ihailtavaa. Musta se on normaalia. En pidä tapana ihailla sellastakaan ihmistä, joka vaikkapa käy suihkussa. Se on musta normaalia. En myöskään ihaile siivoavaa tai tiskaavaa tai pyykkikonetta käyttävää miestä. Minusta tuollainen käytös on tavallista ja normaalia, eikä siitä saa ainoatakaan lisäpistettä. Mun maailmassani noilla toiminnoilla ei jalustalle pääse.

        Noiden juttujen osaamattomuus on kummallista ja outoa, hyvin vierasta mulle. Tollasten osaamattomuuteen on varmaankin joku syy. Huono tai ainakin hieman erikoinen kotikasvatus ehkä.

        Tämä! Kyky huolehtia hygieniastaan, käydä suihkussa, pestä hampaansa, vaihtaa ja pestä vaatteensa, näyttä siistiltä, siivota asuntonsa, tiskata tiskinsä, laittaa ruokaa, käydä kaupassa, maksaa laskunsa on munkin mielestä ihan perustaitoja, jotka odotan miehen automaattisesti osaavan. Ne on "vakiovarusteita", jotka pitää löytyä. Ne ovat perusmiehen ominaisuuksia, joilla ei saa lisäpisteitä.


    • Anonyymi

      Jännämies kelpaa naisille. Tuula olis halunnut jännämiehen ja siksi ei kiinnostu miikasta. Perusmies on tylsä eikä osaa ottaa naista.

    • Anonyymi

      Eivät ihmiset osaa enää ajatella itsenäisesti. Halutaan sitä mitä muutkin haluavat, ei sitä mikä olisi itselle sopivaa. Eikä ajatella edes että sopiva on hyvä koska halutaan "epämukavuusalueelle". Nykyihminen on niin sekaisin että ihmettelen miten yhteiskunta voi edes toimia mutta kai se järkikin löytyy rahaa ja valtaa tavoitellessa, ainakin ajoittain.

      • Ei kaikki halua samaa.

        Siksi en tinderissä käy ku ei sieltä sellainen mies löydy jota haluan.

        Jos löydän miehen ni löydän se muualla kuin somessa.


      • Anonyymi
        Hiirulainen_vaan kirjoitti:

        Ei kaikki halua samaa.

        Siksi en tinderissä käy ku ei sieltä sellainen mies löydy jota haluan.

        Jos löydän miehen ni löydän se muualla kuin somessa.

        Eivät kaikki samaa halua mutta lähes kaikki haluavat jotain mitä muut haluavat. Se voi olla jonkin pienen piirin juttu tai vähän yleisempi mieltymys.


    • Ei kaikki naiset halua telkkariin.

      Miehille ei vaan kelpaa nainen joka tykkää mieluiten olla kotona kuin käydä baarissa

    • Ei hätää, kun edes mies kelpaa. Sitten alkaa olla syytä huoleen, kun miehet ei enää kelpaa kukaan kellekkään.

    • Eipä ole myöskään ni että miehet haluaisi viettää koti-iltoja. Tai antaisi naisen käydä ystävän kanssa
      Uimassa tai lenkillä vaikka se ystävä olis myös nainen.

    • Anonyymi

      Se on semmosta. Tee itsestäsi jännämies, niin kelpaat.

      • Anonyymi

        Ainakin kaulatatuointi kannattaa ottaa nyt heti.


    • Anonyymi

      Kaupunkilaisten murheita.

    • Anonyymi

      En tiedä mistä löytäisi naisen. Ku ei kelpaa naiselle omana itsenään.

      • Anonyymi

        Oletko vähän liikaa "oma itsesi"? Siksi et löydä naista.


    • Anonyymi

      Ei naisia kiinnosta nykyään mikään. Yksin saa olla.

      • Anonyymi

        Voi voi. Onpa ikävää :(


    • Anonyymi

      Viinaa pitää juoda jotta naisille kelpaa. Raitis mies ei ole kiinnostava eikä naiset halua seurustella raittiin kanssa.
      Kunnollisia naisia tapaa baareissa ja silloin ne suhteet onnistuu kun mies ja nainen juovat yhdessä viinaa.
      T viinamies

    • Anonyymi

      Kyllä komea viinaa juova jännämies kelpaa naisille.

    • Anonyymi

      Väärä johtopäätös, telkkarin kohuohjelmassa ei ole perusmiehiä eikä -naisia.

      Kyseisen tyyppiset tv-ohjelmat perustuu juuri siihen, että niistä kirjoiteltaisiin ja puhuttaisiin kaikkialla, siinä onnistuttu.

      • Anonyymi

        Olisihan se erikoista jos tehtäisiin telkkuun ohjelmaa, jonka tarkoitus olisi olla niin tylsää perusihmisten perusarkea ettei sitä kukaan viitsisi katsoa.

        Katsojaluvut ja huomiohan näissä ohjelmissa on päätavoite. Jotkut hupsut vaan eivät ymmärrä eroa käsikirjoitetun tosi-tv:n ja oikean elämän välillä.


    • Anonyymi

      Antaa näitten vouhkata ja muhia uskomuksissaan.
      Normaali täyspäinen ihminen elää elämäänsä ja jättää nämä omaan arvoonsa.
      Miksi provosoitua väittelemään näitten kanssa, itsehän elämäänsä elävät ja uskovat mitä tahtovat. Tulkoot uskollaan autuaiksi.
      Karavaani kulkee koirat haukkuvat.

    • Anonyymi

      Ei kelpaa ei. Pitää olla komea jännämies että kelpaa naisille. Adonis mitä näitä on.

    • Anonyymi

      Minulle ei kelpaa heikkolahjainen, ei vaikka sitten olis miten jännä ja Adonis.
      Mitä sillä tekisin?

      • Anonyymi

        Miksei kelpaa? Kukaan ei voi sille mitää jos syntyy heikkolahjaisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei kelpaa? Kukaan ei voi sille mitää jos syntyy heikkolahjaisena.

        Sellainen on taakka ja rasite, varsinkin jos on lisäksi mt-ongelmia, raivohullu, väkivaltainen ja takertuva ripustautuja. Jos mies on tuollainen, niin en huoli vaikka olisi kuinka komea, hieno auto ja asunto. Ei kiitos.


    • Anonyymi

      Perusmies kyllä kelpaa, persumies ei.

    • Anonyymi

      Minkälainen sellainen perusmies sitten on?
      Suomalainen perusmies?
      Joka viikonloppu kännissä?
      Huonot hoitamattomat hampaat?
      Välinpitämätön ulkoisesta olemuksestaan. Epäsiisti?
      Naisviha?
      Tällaisen kuvan perusmiehestä olen saanut, ja tämä palsta vain vahvistaa sitä kuvaa.

      • Anonyymi

        En ole joka vloppu kännissä. Hoidan hampaita. Ehkä epäsiisti. parannusta luvassa. Naisvihaa voi olla.. mutta en kelpaa silti naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole joka vloppu kännissä. Hoidan hampaita. Ehkä epäsiisti. parannusta luvassa. Naisvihaa voi olla.. mutta en kelpaa silti naisille.

        "Naisvihaa voi olla.. mutta en kelpaa silti naisille."

        No siinähän se syy on mainittu, miksi et kelpaa.

        Ottaisitko itse miehiä vihaavan riivinraudan kumppaniksesi?


    • Anonyymi

      Perusmies juo viinaa baareissa ja on sosiaalinen ja tutustuu naisiin. Silloin sen kumppanin löytää ja perusmies voi elää normaalisti. Lähtekää siis baariin tänään.

      t viinamies

    • Anonyymi

      Allu kysyy miksi ei kelpaa heikkolahjainen. Eiköhän tuo ole jo muutaman vuoden ajan täällä tullut todistetuksi miksi heikkolahjainen ei nimen omman kelpaa...
      Vaikka onhan heitäkin eri tasoisesti heikkolahjaisia, äo on kuitenkin kaikilla 70-85 joka on alle normaalitason.
      Ja minä vaadin kumppaniltani samaa älykkyystasoa kuin itsekin olen. Muuten elämä käy mahdottomaksi. En halua lapsentasoista, lapselle se on luonnollista mutta ei aikuiselle miehelle..
      "En ole joka vloppu kännissä. Hoidan hampaita. Ehkä epäsiisti. parannusta luvassa. Naisvihaa voi olla.. mutta en kelpaa silti naisille."

      Myönnät siis epäsiisteyden ja naisvihan. Ihmettelet kuitenkin kun kukaan ei halua naisia vihaavaa miestä?

    • Anonyymi

      Luin aluksi että persumies

      • Anonyymi

        Ei naisten kannata persun kanssa seurustella.


    • Anonyymi

      No ei kai kenenkään modernin, itsenäisen ja vahvan nykynaisen pidä sietääkään mitään tylsimystä tai kilttispaskaa. Elämää ei kannata tuhlata roskamiehiin, parempi on voimaantua useasti komeimpien ja jännimpien uroiden kanssa. Kiltillä ja kunnollisella miehellä ei tee mitään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      155
      2690
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      422
      2264
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2144
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      126
      1463
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1340
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      123
      1239
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1163
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1107
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      123
      1080
    10. Hallitus käy seuraavaksi palkansaajien sunnuntailisien kimppuun

      Vuoro-ja sunnuntaityötä tekeville työntekijöille, muun muassa hoitajille, poliiseille, kaupan työntekijöille jne. on luv
      Maailman menoa
      224
      1036
    Aihe