"Tyttöjen kanssa ulos"

Keski-ikäinen vaimoni lähtee "tyttöjen kanssa ulos" ja pukeutuu kaikkein seksikkäimpiin pikkuhousuihin mitä kaapista löytyy. Ne eivät paljoa peitä eikä lämmitä.
Pitäiskö olla huolissaan, kun ilmatkin nyt kylmenee?

362

7158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hänkö myös katselee sitä lesbo pokea? Onko kaikki tyttökaverit heteroita?

      • Aattelin vaan, kun kaikilla miehillä ei välttis tule mieleen ettei ne miehet ole ainoa "uhka" mistä olla huolissaan. Heterosti automaatiolla näkee vaan miehet huolestuttaviksi. :)


      • Suatana kirjoitti:

        Aattelin vaan, kun kaikilla miehillä ei välttis tule mieleen ettei ne miehet ole ainoa "uhka" mistä olla huolissaan. Heterosti automaatiolla näkee vaan miehet huolestuttaviksi. :)

        Niin vai kylmettymisestäkö oot huolissasi? Pylly jäätyy.


      • Suatana kirjoitti:

        Niin vai kylmettymisestäkö oot huolissasi? Pylly jäätyy.

        Ajattelin lähinnä miten muut naiset pukeutuvat illanviettoon naisten kanssa.
        Jos ulospäin näkyvät vaatteet ovat seksikkäät, kuten avoin kaula-aukko, nahkahame ja mustat sukkahousut, niin kokeeko nainen, että alusvaatteet tulee jatkaa samaa teemaa.


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Ajattelin lähinnä miten muut naiset pukeutuvat illanviettoon naisten kanssa.
        Jos ulospäin näkyvät vaatteet ovat seksikkäät, kuten avoin kaula-aukko, nahkahame ja mustat sukkahousut, niin kokeeko nainen, että alusvaatteet tulee jatkaa samaa teemaa.

        Mitä se haittaa mitä alla on jos ne ei sieltä näy vai onko niin lyhyt hame että näkyy?


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Ajattelin lähinnä miten muut naiset pukeutuvat illanviettoon naisten kanssa.
        Jos ulospäin näkyvät vaatteet ovat seksikkäät, kuten avoin kaula-aukko, nahkahame ja mustat sukkahousut, niin kokeeko nainen, että alusvaatteet tulee jatkaa samaa teemaa.

        Valtaosalla taitaa kyse olla siitä tunteesta, jonka ne hyvät ja nätit alusvaatteet itselle antaa. Se on henkisen puolen juttu. Itse en tosin ymmärrä miksi monet eivät useammin pidä päällään nättejä alusvaatteita. Itselläni on lähes aina nätit alusvaatteet päällä, enkä edes omista juuri muunlaisia.

        Moni kai ajattelee, että ne olis arkikäytössä jotenkin epämukavat. Vaan kyllä löytyy myös nättejä, mutta mukavia alusvaatteita. Sehän se kuulemma on yksi mm. ranskalaisten naisten salaisuus - kauniit alusvaatteet.


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Ajattelin lähinnä miten muut naiset pukeutuvat illanviettoon naisten kanssa.
        Jos ulospäin näkyvät vaatteet ovat seksikkäät, kuten avoin kaula-aukko, nahkahame ja mustat sukkahousut, niin kokeeko nainen, että alusvaatteet tulee jatkaa samaa teemaa.

        Jaa-a, enpä tiedä? :/

        Itse lähinnä katson, että puen puhtaat ja ehjät. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se haittaa mitä alla on jos ne ei sieltä näy vai onko niin lyhyt hame että näkyy?

        Ei ne näy, ellei hamea riisu. Ajattelin vaan, että kun ei näy, niin miksi hän ei valitse mukavia mummokalsareita, joita hän arkenakin käytetään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valtaosalla taitaa kyse olla siitä tunteesta, jonka ne hyvät ja nätit alusvaatteet itselle antaa. Se on henkisen puolen juttu. Itse en tosin ymmärrä miksi monet eivät useammin pidä päällään nättejä alusvaatteita. Itselläni on lähes aina nätit alusvaatteet päällä, enkä edes omista juuri muunlaisia.

        Moni kai ajattelee, että ne olis arkikäytössä jotenkin epämukavat. Vaan kyllä löytyy myös nättejä, mutta mukavia alusvaatteita. Sehän se kuulemma on yksi mm. ranskalaisten naisten salaisuus - kauniit alusvaatteet.

        Mulle taas alusvaatteen mukavuus on tärkeintä. Nätit?! En tiedä voiko bokserit olla nätit ja urheiluliivit? :'D

        Mutta ne on mukavat yllä.


      • Suatana kirjoitti:

        Aattelin vaan, kun kaikilla miehillä ei välttis tule mieleen ettei ne miehet ole ainoa "uhka" mistä olla huolissaan. Heterosti automaatiolla näkee vaan miehet huolestuttaviksi. :)

        En ole uhkakuvista huolissani :). Ihmettelen vaan...


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Mulle taas alusvaatteen mukavuus on tärkeintä. Nätit?! En tiedä voiko bokserit olla nätit ja urheiluliivit? :'D

        Mutta ne on mukavat yllä.

        Niin mullekin mukavuus on tärkein ja sitten se, että ne alusvaatteet näyttävät hyvältä ja vaatteet niiden päällä näytävät hyvältä. Musta esim. valtaosa urheiluliiveistä on tosi epämiellyttäviä päällä ja boksereita en uskalla edes kuvitella miten ne mua ahdistais. Jotkut "mummoalkkarit" esim. on mun mielestä maailman epämiellyttävimmät alushousut päällä. Ne tuntuu koko ajan ja tuntuu ikävältä. Nämäkin on tottumuskysymyksiä.

        Vaan siis ei tuo muuta sitä, että valtaosalle se on nimenomaan itsetuntokysymys - ne nätit vaatteet myös alimmaisina. Sun on kai turha edes suuremmin analysoida tuota, kun et kerta laita niitä "parempia" alusvaatteita?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mullekin mukavuus on tärkein ja sitten se, että ne alusvaatteet näyttävät hyvältä ja vaatteet niiden päällä näytävät hyvältä. Musta esim. valtaosa urheiluliiveistä on tosi epämiellyttäviä päällä ja boksereita en uskalla edes kuvitella miten ne mua ahdistais. Jotkut "mummoalkkarit" esim. on mun mielestä maailman epämiellyttävimmät alushousut päällä. Ne tuntuu koko ajan ja tuntuu ikävältä. Nämäkin on tottumuskysymyksiä.

        Vaan siis ei tuo muuta sitä, että valtaosalle se on nimenomaan itsetuntokysymys - ne nätit vaatteet myös alimmaisina. Sun on kai turha edes suuremmin analysoida tuota, kun et kerta laita niitä "parempia" alusvaatteita?

        Niin, mun paremmat on ne siisteimmät ja puhtaat alusvaatteet. Pitseihin en sonnustaudu ja juu, minä olen sen verran epänainen etten ymmärrä tuota seksikkyys kuviota omalle ololle yhtään.

        Mulle on ihan sama olenko seksikäs vai en, kunhan olen siisti, puhtaissa. Toinen arvioikoon seksikkyyteni. Mulle seksikkyys on epätärkeää itsessäni.


      • Suatana kirjoitti:

        Aattelin vaan, kun kaikilla miehillä ei välttis tule mieleen ettei ne miehet ole ainoa "uhka" mistä olla huolissaan. Heterosti automaatiolla näkee vaan miehet huolestuttaviksi. :)

        En minä oikeastaan uhkakuvia ole kartoittanut. Ihmetellyt vaan hölmönä, kun kuosin alta kuoriuitui seksikäs nainen. ;)


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Niin, mun paremmat on ne siisteimmät ja puhtaat alusvaatteet. Pitseihin en sonnustaudu ja juu, minä olen sen verran epänainen etten ymmärrä tuota seksikkyys kuviota omalle ololle yhtään.

        Mulle on ihan sama olenko seksikäs vai en, kunhan olen siisti, puhtaissa. Toinen arvioikoon seksikkyyteni. Mulle seksikkyys on epätärkeää itsessäni.

        En mäkään ikinä pohdi seksikkyyttä. Se ei kuulu mun sanavarastooni. Joku toinen voi pitää seksikkäänä, mutta mulle kyse on siitä mikä minusta näyttää hyvältä mun päälläni. Jonkun toisen mielestä joku muu taas voisi olla "seksikkäämpää", mutta mulle se taas on yhdentekevää. Kyse on minusta ja minun tunteestani - siitä, että minä koen olevani paras mahdollinen minä ja siitä tulee hyvä olo. Muut ovat lopulta yhdentekeviä.

        En tietenkään voi puhua kaikkien puolesta ja osa varmasti pohtii seksikkyyttäkin. En vaan itse tunne henkilökohtasesti ketään kenelle se seksikkyys olisi nättien alusvaatteiden pointti.


      • Suatana kirjoitti:

        Niin, mun paremmat on ne siisteimmät ja puhtaat alusvaatteet. Pitseihin en sonnustaudu ja juu, minä olen sen verran epänainen etten ymmärrä tuota seksikkyys kuviota omalle ololle yhtään.

        Mulle on ihan sama olenko seksikäs vai en, kunhan olen siisti, puhtaissa. Toinen arvioikoon seksikkyyteni. Mulle seksikkyys on epätärkeää itsessäni.

        "Vaan siis ei tuo muuta sitä, että valtaosalle se on nimenomaan itsetuntokysymys - ne nätit vaatteet myös alimmaisina."

        - Eikä kyllä vaikuta itsetuntoonkaan mitenkään se mitä mulla on päällä. Vaikka olis työhaalarit ja lantsarit, virttyneet bokserit ja venähtäneet rintsikat. Kai se on vaan sitä, ettei itsetunto perustu habitukselle eikä seksikkyydelle sitten?


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        En minä oikeastaan uhkakuvia ole kartoittanut. Ihmetellyt vaan hölmönä, kun kuosin alta kuoriuitui seksikäs nainen. ;)

        Pitihän mun kysyä. Mutta vissiin se onkin kuulemma itsetunto juttu ne pitsikalsarit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En mäkään ikinä pohdi seksikkyyttä. Se ei kuulu mun sanavarastooni. Joku toinen voi pitää seksikkäänä, mutta mulle kyse on siitä mikä minusta näyttää hyvältä mun päälläni. Jonkun toisen mielestä joku muu taas voisi olla "seksikkäämpää", mutta mulle se taas on yhdentekevää. Kyse on minusta ja minun tunteestani - siitä, että minä koen olevani paras mahdollinen minä ja siitä tulee hyvä olo. Muut ovat lopulta yhdentekeviä.

        En tietenkään voi puhua kaikkien puolesta ja osa varmasti pohtii seksikkyyttäkin. En vaan itse tunne henkilökohtasesti ketään kenelle se seksikkyys olisi nättien alusvaatteiden pointti.

        No se seksikkyys sana lipsahti aloituksesta mukaan. Siinä puhuttiin seksikkyydestä. Seksikkäistä alkkareista.


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        En minä oikeastaan uhkakuvia ole kartoittanut. Ihmetellyt vaan hölmönä, kun kuosin alta kuoriuitui seksikäs nainen. ;)

        Palsta hukkaa viestejä, tai huomioi ne pitkällä viiveellä tai mää oon sekasin.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        "Vaan siis ei tuo muuta sitä, että valtaosalle se on nimenomaan itsetuntokysymys - ne nätit vaatteet myös alimmaisina."

        - Eikä kyllä vaikuta itsetuntoonkaan mitenkään se mitä mulla on päällä. Vaikka olis työhaalarit ja lantsarit, virttyneet bokserit ja venähtäneet rintsikat. Kai se on vaan sitä, ettei itsetunto perustu habitukselle eikä seksikkyydelle sitten?

        Oletettavasti eivät, kun et niistä välitä. Mutta mitä se sitten muka kertoo - sinusta tai muista? Kertooko yhtään mitään muuta kuin sen, että koette toisin? Onko jompikumpi oikeampi tapa tuntea? Musta se miltä tuntuu on aina oikein, eikä sitä voi kukaan muu määrittää.


      • Suatana kirjoitti:

        No se seksikkyys sana lipsahti aloituksesta mukaan. Siinä puhuttiin seksikkyydestä. Seksikkäistä alkkareista.

        Vaan monesti puhutaan, että naiset laittautuu itseään varten. Periaatteessa käsitän sen, mutten oikeestaan sitten kuitenkaan ollenkaan.

        Itse kun mietin lähinnä, että olen siististi pukeutunut, puhdas, olen ihmisistä miellyttävempi ja lähestyttävämpi. Kunnioitan niin kun muita sillä, että vähän siistin itseäni.

        Ja teen itselleni olon helpommaksi, kun kukaan ei oksenna kengilleni hajuistani.

        Mutten kyllä oikeen mieti yhtään mitään jee hyvä fiilis, oonpa hieno tms.

        Mulle mä kelpaan pahanhajuisenakin, ruman näköisenäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletettavasti eivät, kun et niistä välitä. Mutta mitä se sitten muka kertoo - sinusta tai muista? Kertooko yhtään mitään muuta kuin sen, että koette toisin? Onko jompikumpi oikeampi tapa tuntea? Musta se miltä tuntuu on aina oikein, eikä sitä voi kukaan muu määrittää.

        Niin koetaan toisin, sepä se.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        "Vaan siis ei tuo muuta sitä, että valtaosalle se on nimenomaan itsetuntokysymys - ne nätit vaatteet myös alimmaisina."

        - Eikä kyllä vaikuta itsetuntoonkaan mitenkään se mitä mulla on päällä. Vaikka olis työhaalarit ja lantsarit, virttyneet bokserit ja venähtäneet rintsikat. Kai se on vaan sitä, ettei itsetunto perustu habitukselle eikä seksikkyydelle sitten?

        "Kai se on vaan sitä, ettei itsetunto perustu habitukselle eikä seksikkyydelle sitten?"

        Tuokin on musta jännä ja ehkä jopa vähän kaksinaismoralistinen tapa ajatella (jos nyt ymmärrän tuon kommentin oikein). Hyvin iso osa ihmisistä ihan tykkää, kun muut näyttävät kivalta ja vähän panostavat ulkonäköönkin (toki voi mennä liiallisuuksiin, mutta musta se on jo ihan eri keskustelu). Kuitenkin, jos itse tykkäät näyttää kivalta ja vähän panostat ulkonäköön niin "itsetunto perustuu habitukselle". Eli kivalta pitäis näyttää, mutta se ei sais tuntua hyvältä ja se pitäis tehdä vasten tahtoaan?


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Palsta hukkaa viestejä, tai huomioi ne pitkällä viiveellä tai mää oon sekasin.

        Tää palsta deletoi ominpäin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kai se on vaan sitä, ettei itsetunto perustu habitukselle eikä seksikkyydelle sitten?"

        Tuokin on musta jännä ja ehkä jopa vähän kaksinaismoralistinen tapa ajatella (jos nyt ymmärrän tuon kommentin oikein). Hyvin iso osa ihmisistä ihan tykkää, kun muut näyttävät kivalta ja vähän panostavat ulkonäköönkin (toki voi mennä liiallisuuksiin, mutta musta se on jo ihan eri keskustelu). Kuitenkin, jos itse tykkäät näyttää kivalta ja vähän panostat ulkonäköön niin "itsetunto perustuu habitukselle". Eli kivalta pitäis näyttää, mutta se ei sais tuntua hyvältä ja se pitäis tehdä vasten tahtoaan?

        Lue nuo loputkin mun tekstit. Sä vähän suhtaudut muhun ennakkoluuloisesti, vai tuntuuko musta vaan sille? Ihan suotta, ei tää ole mikään vääntö.

        En ymmärrä tuota loppukaneettia yhtään.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Vaan monesti puhutaan, että naiset laittautuu itseään varten. Periaatteessa käsitän sen, mutten oikeestaan sitten kuitenkaan ollenkaan.

        Itse kun mietin lähinnä, että olen siististi pukeutunut, puhdas, olen ihmisistä miellyttävempi ja lähestyttävämpi. Kunnioitan niin kun muita sillä, että vähän siistin itseäni.

        Ja teen itselleni olon helpommaksi, kun kukaan ei oksenna kengilleni hajuistani.

        Mutten kyllä oikeen mieti yhtään mitään jee hyvä fiilis, oonpa hieno tms.

        Mulle mä kelpaan pahanhajuisenakin, ruman näköisenäkin.

        Ei kukaan vaadi sinua käsittämään sitä, mutta ei se sitä asiaa mihinkään muuta. Kyllä, olen "hoitanut ulkonäköäni" koko korona-ajan vaikkei sitä olekaan kukaan nähnyt. Kyllä, tykkään tuoksua hyvältä, ihan omaa nenääni varten. Kyllä, laitan kevyen meikin, vaikka lähtisin yksin metsään (tai olisin yksin kotona). Se saa ihon tuntumaan musta hyvältä (en nyt jaksa alkaa tarkemmin selittää miksi, mutta niin se vaan on). Sen sijaan vaikka ripsiväriä en kotioloissa laita, enkä läheskään aina ihmisten ilmoillekaan. Ja kyllä, tykkään pääosin kaarituetuista rintaliiveistä. Minusta ne tuntuvat hyviltä päällä ja laitan jotain muuta vain tilanteen sitä vaatiessa. Tuossa nyt muutama minun kummallisuuksistani.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Niin koetaan toisin, sepä se.

        Oletettavasti alottajan vaimo ei koe asiaa samoin kuin sinä. Ei kai hän muuten olisi laittanut niitä toisia alushousuja?


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Lue nuo loputkin mun tekstit. Sä vähän suhtaudut muhun ennakkoluuloisesti, vai tuntuuko musta vaan sille? Ihan suotta, ei tää ole mikään vääntö.

        En ymmärrä tuota loppukaneettia yhtään.

        Tai ehkä et ihan tarkaan huomaa millä sävyllä kirjoitat. Voisit itaekin ehkä vähän uudelleenlukaista niitä tekstejäsi. Sulla on usein ikävän paljon "minä olen minä ja minun mielipiteeni on oikea" -asenne. Sä odotat ymmärrystä itselles, mutta et helpolla osoita sitä muille. Tämä ei ollut moite, vaan neutraali toteamus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan vaadi sinua käsittämään sitä, mutta ei se sitä asiaa mihinkään muuta. Kyllä, olen "hoitanut ulkonäköäni" koko korona-ajan vaikkei sitä olekaan kukaan nähnyt. Kyllä, tykkään tuoksua hyvältä, ihan omaa nenääni varten. Kyllä, laitan kevyen meikin, vaikka lähtisin yksin metsään (tai olisin yksin kotona). Se saa ihon tuntumaan musta hyvältä (en nyt jaksa alkaa tarkemmin selittää miksi, mutta niin se vaan on). Sen sijaan vaikka ripsiväriä en kotioloissa laita, enkä läheskään aina ihmisten ilmoillekaan. Ja kyllä, tykkään pääosin kaarituetuista rintaliiveistä. Minusta ne tuntuvat hyviltä päällä ja laitan jotain muuta vain tilanteen sitä vaatiessa. Tuossa nyt muutama minun kummallisuuksistani.

        Joo, mutta olis kiva käsittää. En kuitenkaan ihan täysin käsitä. Tokihan nyt puhtaus on mukavan tuntuistakin. Minustakin.

        Mut jotain mä en nyt hiffaa ja se häiritsee, ei siksi et mun pitäis toimia niin vaan musta olis kiva ymmärtää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletettavasti alottajan vaimo ei koe asiaa samoin kuin sinä. Ei kai hän muuten olisi laittanut niitä toisia alushousuja?

        Joo, mietitään nyt silti eri kulmista katsoen. Jos ei se rasita neitiä liikaa? :)


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Joo, mutta olis kiva käsittää. En kuitenkaan ihan täysin käsitä. Tokihan nyt puhtaus on mukavan tuntuistakin. Minustakin.

        Mut jotain mä en nyt hiffaa ja se häiritsee, ei siksi et mun pitäis toimia niin vaan musta olis kiva ymmärtää.

        Ei kaikkea voi ymmärtää, vaikka toinen kuinka selittäisi. Tunne on tunne. Yksi tykkää merestä ja toinen vuoristosta. Vaikkei sitä ymmärrä, niin sen voi hyväksyä olevan totta.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Joo, mutta olis kiva käsittää. En kuitenkaan ihan täysin käsitä. Tokihan nyt puhtaus on mukavan tuntuistakin. Minustakin.

        Mut jotain mä en nyt hiffaa ja se häiritsee, ei siksi et mun pitäis toimia niin vaan musta olis kiva ymmärtää.

        Ihan varmasti jokainen, joka tykkää näyttää kivalta, on useamman kerran elämässään kuullut sen, että hänen habiruksensa oikeuttaa tietynlaisen kohtelun. Mitäs näytät tuolta, sun täytyy suorastaa kerjätä ahdistelua. Vaikket olisi edes mitenkään tyrkyttävästi pukeutunut, mutta eihän nätti ulkonäkö voi mitenkään tarkottaa mitään muuta kuin "ole kiltti ja kuolaa minua". Se on yhtäaikaa traaginen ja koominen ajattelutapa (en nyt tarkota sua, vaan yritän vähän selventää miltä se tuntuu).

        Esim. itse en tisseilleni ja persiilleni mitään mahda. Olen hoikka, mutta nuo löytyy. Jos en halua näyttää 15 kg todellista lihavammalta, niin puen päälleni jotain tyköistuvaa. Miksi mun pitäisi näyttää "läskiltä", kun en sitä ole? Jos näyttäisin niin siitäkin valitettais ja luultavasti vielä ilkeämmin.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Joo, mietitään nyt silti eri kulmista katsoen. Jos ei se rasita neitiä liikaa? :)

        Mulle on kuule ihan sama, vaikka pohtisit sadasta eri kulmasta. Mitä luultavimmin aloittaja ei kuitenkaan pääse kovin lähelle vaimonsa ajattelutapaa juuri sinun pohdintojesi kautta. Sinä kun et toimisi noin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai ehkä et ihan tarkaan huomaa millä sävyllä kirjoitat. Voisit itaekin ehkä vähän uudelleenlukaista niitä tekstejäsi. Sulla on usein ikävän paljon "minä olen minä ja minun mielipiteeni on oikea" -asenne. Sä odotat ymmärrystä itselles, mutta et helpolla osoita sitä muille. Tämä ei ollut moite, vaan neutraali toteamus.

        Ää, ei ole. Sinä tulkit se ne niin. Ne on minulle oikein ja jämptisti niin kun sanon, mutten oleta että niin olisi muillekin. Nyt on ihan sun oma tulkinta tuo ja väärä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikkea voi ymmärtää, vaikka toinen kuinka selittäisi. Tunne on tunne. Yksi tykkää merestä ja toinen vuoristosta. Vaikkei sitä ymmärrä, niin sen voi hyväksyä olevan totta.

        Eihän mikään hyväksynnästä kii olekkaan. Kuten sanoin, ois vaan kiva ymmärtää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan varmasti jokainen, joka tykkää näyttää kivalta, on useamman kerran elämässään kuullut sen, että hänen habiruksensa oikeuttaa tietynlaisen kohtelun. Mitäs näytät tuolta, sun täytyy suorastaa kerjätä ahdistelua. Vaikket olisi edes mitenkään tyrkyttävästi pukeutunut, mutta eihän nätti ulkonäkö voi mitenkään tarkottaa mitään muuta kuin "ole kiltti ja kuolaa minua". Se on yhtäaikaa traaginen ja koominen ajattelutapa (en nyt tarkota sua, vaan yritän vähän selventää miltä se tuntuu).

        Esim. itse en tisseilleni ja persiilleni mitään mahda. Olen hoikka, mutta nuo löytyy. Jos en halua näyttää 15 kg todellista lihavammalta, niin puen päälleni jotain tyköistuvaa. Miksi mun pitäisi näyttää "läskiltä", kun en sitä ole? Jos näyttäisin niin siitäkin valitettais ja luultavasti vielä ilkeämmin.

        No en ole usein tuollaseen törmännyt, liekö se epänaisellinen ei paljastava pukeutuminen syynä. Mutta ikävää tuo varmasti on.

        Taas putosin kärryiltä, läskiltä kohdassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on kuule ihan sama, vaikka pohtisit sadasta eri kulmasta. Mitä luultavimmin aloittaja ei kuitenkaan pääse kovin lähelle vaimonsa ajattelutapaa juuri sinun pohdintojesi kautta. Sinä kun et toimisi noin.

        Pohditaan nyt silti, vaikka sinun priiman pääsi näkökulmasta. Miksi seksikkäät kalsarit tyttöjen iltaan?


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Joo, mietitään nyt silti eri kulmista katsoen. Jos ei se rasita neitiä liikaa? :)

        Luepas muuten oikeasti tämä keskustelu tuosta ihan ihan mun ekasta viestistäni. Mähän en alunperin osoittanut vastaustani sinulle. En hyökännyt ketään kohtaan ja osoitin oman näkökulmani aloittajalle.

        Johon sinä sitten vastasit: " Mulle taas alusvaatteen mukavuus on tärkeintä. Nätit?! En tiedä voiko bokserit olla nätit ja urheiluliivit? :'D

        Mutta ne on mukavat yllä."

        Onko toi susta ihan neutraali ja täysin asiallinen viesti kaikkine "Nätit?!":neen ja huutonauruineen? Minusta tuon sävy on ivaileva ja jopa vähän aggressiivinen ja vähättelevä. Ole ihan vapaasti eri mieltä, mutta kykenetkö olemaan sitä kohteliaasti?


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Pohditaan nyt silti, vaikka sinun priiman pääsi näkökulmasta. Miksi seksikkäät kalsarit tyttöjen iltaan?

        Tuon taisin sanoa jo ekassa aloittajalle osoittamassani viestissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luepas muuten oikeasti tämä keskustelu tuosta ihan ihan mun ekasta viestistäni. Mähän en alunperin osoittanut vastaustani sinulle. En hyökännyt ketään kohtaan ja osoitin oman näkökulmani aloittajalle.

        Johon sinä sitten vastasit: " Mulle taas alusvaatteen mukavuus on tärkeintä. Nätit?! En tiedä voiko bokserit olla nätit ja urheiluliivit? :'D

        Mutta ne on mukavat yllä."

        Onko toi susta ihan neutraali ja täysin asiallinen viesti kaikkine "Nätit?!":neen ja huutonauruineen? Minusta tuon sävy on ivaileva ja jopa vähän aggressiivinen ja vähättelevä. Ole ihan vapaasti eri mieltä, mutta kykenetkö olemaan sitä kohteliaasti?

        On neutraali. Olin huvittunut, kun mulle ihan outoa olis miettiä nättiä.

        Sä tulkitset ihan oudosti mut. Asenteellisesti. Mut ei voi mitään, meidän keskustelusta puuttuu sama aallonpituus.

        Lopetetaan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtaosalla taitaa kyse olla siitä tunteesta, jonka ne hyvät ja nätit alusvaatteet itselle antaa. Se on henkisen puolen juttu. Itse en tosin ymmärrä miksi monet eivät useammin pidä päällään nättejä alusvaatteita. Itselläni on lähes aina nätit alusvaatteet päällä, enkä edes omista juuri muunlaisia.

        Moni kai ajattelee, että ne olis arkikäytössä jotenkin epämukavat. Vaan kyllä löytyy myös nättejä, mutta mukavia alusvaatteita. Sehän se kuulemma on yksi mm. ranskalaisten naisten salaisuus - kauniit alusvaatteet.

        Ajattelen myös tuota, että osa kokonaisuutta, kunhan ovat mukavat. Kaikenlaisia materiaaleja ja malleja ei voi kuitenkaan pitää esim. lenkkeillessä ja kyllä itselläni vaikuttaa, se, mitä niiden päällä on. Perusmalli on paras liikkuessa ja etenkin kuukautisten aikana, että on itsellä mukava ja varma olo. Värikin silloin vaikuttaa, mitä haluaa pitää. Tietysti myös päällysvaateiden väri vaikuttaa alusvaatteiden väriin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuon taisin sanoa jo ekassa aloittajalle osoittamassani viestissä.

        Juu. Selvä. Ei muuta asiaa.


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        En minä oikeastaan uhkakuvia ole kartoittanut. Ihmetellyt vaan hölmönä, kun kuosin alta kuoriuitui seksikäs nainen. ;)

        Sinähän tässä vain "voitat". Sen jälkeen, kun vaimo tulee seksikkäänä tyttöjen kanssa ulkoa kotiin, on sinun siirron vuoro. Älä jätä käyttämättä, varsinkin, jos vaimo on seksikkäällä päällä! ;) ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kai se on vaan sitä, ettei itsetunto perustu habitukselle eikä seksikkyydelle sitten?"

        Tuokin on musta jännä ja ehkä jopa vähän kaksinaismoralistinen tapa ajatella (jos nyt ymmärrän tuon kommentin oikein). Hyvin iso osa ihmisistä ihan tykkää, kun muut näyttävät kivalta ja vähän panostavat ulkonäköönkin (toki voi mennä liiallisuuksiin, mutta musta se on jo ihan eri keskustelu). Kuitenkin, jos itse tykkäät näyttää kivalta ja vähän panostat ulkonäköön niin "itsetunto perustuu habitukselle". Eli kivalta pitäis näyttää, mutta se ei sais tuntua hyvältä ja se pitäis tehdä vasten tahtoaan?

        Itsetunto ja itsevarmuus voi perustua ihan mille vain, usein osittain myös kivalle habitukselle, koska se huomataan ensin ja se joko vetoaa tai ei vetoa muihin ja moni haluaa saada muiden huomiota ja hyväksyntää monesta syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen myös tuota, että osa kokonaisuutta, kunhan ovat mukavat. Kaikenlaisia materiaaleja ja malleja ei voi kuitenkaan pitää esim. lenkkeillessä ja kyllä itselläni vaikuttaa, se, mitä niiden päällä on. Perusmalli on paras liikkuessa ja etenkin kuukautisten aikana, että on itsellä mukava ja varma olo. Värikin silloin vaikuttaa, mitä haluaa pitää. Tietysti myös päällysvaateiden väri vaikuttaa alusvaatteiden väriin.

        No siis nimenomaan. Moni asia vaikuttaa siihen, että mikä nyt missäkin kohtaa tuntuu hyvältä. Eikä niiden missään kohtaa ole pakko olla erityise epäesteettiset. Makujakin on monenlaisia ja toisen mielestä yksi näyttää hyvältä ja toisen mielestä toinen. Ne päällä olevat vaatteetkin tosiaan vaikuttavat palhon siihen mitä sinne alle laittaa. Väärän väriset ja malliset voi luoda ihan väärän vaikutelman. Esim. itse en voi laittaa tietynmallisia rintaliivejä vähänkään avonaisemman yläosan kanssa - vaikutelma on heti ihan liian "porno". Pienempirintaselle taas voi olla nappivalinta. Myöskin aluahousut voivat paistaa läpi ohuemmasta alaosasta. Jos vaikka ne normaalit "mummokalsarit" on valkoset ja ne "seksipöksyt" on vaaleanpunaiset, niin ne vaaleanpunaiset ei yleensä paista niin helposti läpi ohkasemmista housuista tai hameesta. Sen alaosan ei oikeasti tarvi edes olla erityisen ohut ja läpikuultava, kun väärän värinen jo näkyy läpi. Ne alushousut voi myös aiheuttaa muhkuraa ja pahkuraa "väärään" paikkaan ohuempien vaatteiden kanssa. Lopputulos voi ihan aidosti olla vähemmän provosoiva niiden niukempien alushousujen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsetunto ja itsevarmuus voi perustua ihan mille vain, usein osittain myös kivalle habitukselle, koska se huomataan ensin ja se joko vetoaa tai ei vetoa muihin ja moni haluaa saada muiden huomiota ja hyväksyntää monesta syystä.

        Ja siis eihän sitä itse edes tiedä kuka nyt mistäkin tykkää. Se mikä minusta näyttää hyvältä, voi olla (ja luultavasti onkin) jonkun toisen mielestä ihan hirveä. Sinällään on siis jopa vähän pöljää tälläytyä muiden takia, jos et sitten tiedä mistä ne tykkää. Tietysti jotain yleistyksiä voi tehdä, mutta ihmisillä on erilaisia makuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis nimenomaan. Moni asia vaikuttaa siihen, että mikä nyt missäkin kohtaa tuntuu hyvältä. Eikä niiden missään kohtaa ole pakko olla erityise epäesteettiset. Makujakin on monenlaisia ja toisen mielestä yksi näyttää hyvältä ja toisen mielestä toinen. Ne päällä olevat vaatteetkin tosiaan vaikuttavat palhon siihen mitä sinne alle laittaa. Väärän väriset ja malliset voi luoda ihan väärän vaikutelman. Esim. itse en voi laittaa tietynmallisia rintaliivejä vähänkään avonaisemman yläosan kanssa - vaikutelma on heti ihan liian "porno". Pienempirintaselle taas voi olla nappivalinta. Myöskin aluahousut voivat paistaa läpi ohuemmasta alaosasta. Jos vaikka ne normaalit "mummokalsarit" on valkoset ja ne "seksipöksyt" on vaaleanpunaiset, niin ne vaaleanpunaiset ei yleensä paista niin helposti läpi ohkasemmista housuista tai hameesta. Sen alaosan ei oikeasti tarvi edes olla erityisen ohut ja läpikuultava, kun väärän värinen jo näkyy läpi. Ne alushousut voi myös aiheuttaa muhkuraa ja pahkuraa "väärään" paikkaan ohuempien vaatteiden kanssa. Lopputulos voi ihan aidosti olla vähemmän provosoiva niiden niukempien alushousujen kanssa.

        Itselläni etenkin kuukautisten aikaan vaikuttaa se, että ei purista, kun muutenkin on turvonnut, on mustat ja muutenkin tarpeeksi peittävät. Liikkuessa se materiaali on tärkeä. Toisaalta en halua myöskään parhaimpia alusvaatteita käyttää liikkuessa ja kuukautisten aikana, vaan ne on silloin, kun muutenkin pukeutuu paremmin eikä hyvien alusvaatteiden materiaali kärsi niihin sopimattomien urheiluvaatteiden kanssa.

        En pidä itse arjessa avonaisista paidoista muuten kuin kotona. En itse halua saada rinnoille mitään extra-huomiota tai esitellä rintavakoani töissä tai muualla, vaikka en ole isorintainen enkä pukeudu telttaan. Paljon siistejä vaatteita löytyy, joissa esim. venepääntie, jolloin rintavako jää paidan alle tai että se kaula-aukko on oiken kokoinen, ei liian iso eikä liian alhaalla. Se on myös toisten kunnioittamista, ettei esittele tisuleitaan tai rintavakoaan kaikille. Jotkut tietysti siitäkin tykkää, siis siitä esittelystä ja/tai katselustakin.

        Nykyään on tullut saumattomia alusvaatteita, en ole vielä ehtinyt ostamaan ja kokeilemaan. Olen myös bongannut jo vuosia sitten kaarituettomat, vaikkakin kaarituellisten liivien näköiset liivit. Ne on kuulema tosi suosittuja. On ollut listalla jo pitkän aikaa kokeilla ja ostaa. Itsellänikin on lähes aina kaarituelliset paitaliivit. Urheiluliivit voi olla ahdistavat päällä ja hangata, tosin niitäkin olen pitänyt. Pienirintaisena ei tarvitse pelätä niin suuria raskausarpia liikkuessa kuin suuririntaisella, itselläni on b-c -kuppi vähän rinnanympäryksestä riippuen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni etenkin kuukautisten aikaan vaikuttaa se, että ei purista, kun muutenkin on turvonnut, on mustat ja muutenkin tarpeeksi peittävät. Liikkuessa se materiaali on tärkeä. Toisaalta en halua myöskään parhaimpia alusvaatteita käyttää liikkuessa ja kuukautisten aikana, vaan ne on silloin, kun muutenkin pukeutuu paremmin eikä hyvien alusvaatteiden materiaali kärsi niihin sopimattomien urheiluvaatteiden kanssa.

        En pidä itse arjessa avonaisista paidoista muuten kuin kotona. En itse halua saada rinnoille mitään extra-huomiota tai esitellä rintavakoani töissä tai muualla, vaikka en ole isorintainen enkä pukeudu telttaan. Paljon siistejä vaatteita löytyy, joissa esim. venepääntie, jolloin rintavako jää paidan alle tai että se kaula-aukko on oiken kokoinen, ei liian iso eikä liian alhaalla. Se on myös toisten kunnioittamista, ettei esittele tisuleitaan tai rintavakoaan kaikille. Jotkut tietysti siitäkin tykkää, siis siitä esittelystä ja/tai katselustakin.

        Nykyään on tullut saumattomia alusvaatteita, en ole vielä ehtinyt ostamaan ja kokeilemaan. Olen myös bongannut jo vuosia sitten kaarituettomat, vaikkakin kaarituellisten liivien näköiset liivit. Ne on kuulema tosi suosittuja. On ollut listalla jo pitkän aikaa kokeilla ja ostaa. Itsellänikin on lähes aina kaarituelliset paitaliivit. Urheiluliivit voi olla ahdistavat päällä ja hangata, tosin niitäkin olen pitänyt. Pienirintaisena ei tarvitse pelätä niin suuria raskausarpia liikkuessa kuin suuririntaisella, itselläni on b-c -kuppi vähän rinnanympäryksestä riippuen.

        En mäkään koskaan rintavakoa esittele. Ei mulla ole sen mallisia kaula-aukkoja. Ei ole tarvetta erikseen esitellä, kun ei noita mitenkään piiloon saa. Omat rintani ovat E tai F kuppia 70-75 ympäryksellä. Niitä on varsin turha yrittää piilottaa edes pienentävillä liiveillä. Niitäkin kyllä löytyy, kun joidenkin vaatteiden kanssa on vähän pakko yrittää luoda vähemmän povekasta vaikutelmaa. Vaan siis toisinaan korkeakauluksisenkin yläosan kanssa väärät liivit ovat ihan liian "pornot". Mulla on muutama polvipitunen tiukka mekko, joissa on ihan korkea kaulus ja hihatkin. Niihin jos laittaa alle kunnon push-upit niin ei tarviin kun pitkät bootsit ja voi mennä kadunkulmalle töihin. Sen sijaan pienentävien liivien kanssa oikein asiallisen näköset. 😛


      • Anonyymi kirjoitti:

        En mäkään koskaan rintavakoa esittele. Ei mulla ole sen mallisia kaula-aukkoja. Ei ole tarvetta erikseen esitellä, kun ei noita mitenkään piiloon saa. Omat rintani ovat E tai F kuppia 70-75 ympäryksellä. Niitä on varsin turha yrittää piilottaa edes pienentävillä liiveillä. Niitäkin kyllä löytyy, kun joidenkin vaatteiden kanssa on vähän pakko yrittää luoda vähemmän povekasta vaikutelmaa. Vaan siis toisinaan korkeakauluksisenkin yläosan kanssa väärät liivit ovat ihan liian "pornot". Mulla on muutama polvipitunen tiukka mekko, joissa on ihan korkea kaulus ja hihatkin. Niihin jos laittaa alle kunnon push-upit niin ei tarviin kun pitkät bootsit ja voi mennä kadunkulmalle töihin. Sen sijaan pienentävien liivien kanssa oikein asiallisen näköset. 😛

        Nyt ladyt nämä tissi jutut tulee mun vellikelloon. Excusemua.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Nyt ladyt nämä tissi jutut tulee mun vellikelloon. Excusemua.

        No voi voi sentään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi sentään.

        Niinpä. Siirtäkääpä tissinne eri oksaan.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Nyt ladyt nämä tissi jutut tulee mun vellikelloon. Excusemua.

        Haluan muistuttaa: itselläsikin on titit. ;) ;O Ei pitäisi tulla yökköä näistä jutuista! :D ;D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluan muistuttaa: itselläsikin on titit. ;) ;O Ei pitäisi tulla yökköä näistä jutuista! :D ;D

        Niin valitettavasti on. En nyt välttämättä kuitenkaan juuri tuota keskustelua halua seurata. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mäkään koskaan rintavakoa esittele. Ei mulla ole sen mallisia kaula-aukkoja. Ei ole tarvetta erikseen esitellä, kun ei noita mitenkään piiloon saa. Omat rintani ovat E tai F kuppia 70-75 ympäryksellä. Niitä on varsin turha yrittää piilottaa edes pienentävillä liiveillä. Niitäkin kyllä löytyy, kun joidenkin vaatteiden kanssa on vähän pakko yrittää luoda vähemmän povekasta vaikutelmaa. Vaan siis toisinaan korkeakauluksisenkin yläosan kanssa väärät liivit ovat ihan liian "pornot". Mulla on muutama polvipitunen tiukka mekko, joissa on ihan korkea kaulus ja hihatkin. Niihin jos laittaa alle kunnon push-upit niin ei tarviin kun pitkät bootsit ja voi mennä kadunkulmalle töihin. Sen sijaan pienentävien liivien kanssa oikein asiallisen näköset. 😛

        No et kyllä toppauksia tarvitse, kun tuollaiset on omasta takaa! Itselläni on B-C ja ympäryksellä 90, vähän riippuu kuppikokomallista. Vaikka painoa on tullut ja rinnanympärys suurentunut, kuppikoko on itselläni pysynyt melko samana viimeiset 10-20 vuotta.

        Pienirintaisuudessa on se hyvä puoli, että ei tarvitse vaatteiden kanssa liikaa varoa mutta silti pidän arjessa kodin ulkopuolella siitä, että tisuleita ei esitellä ja että rintavako jää paidan alle. Titit ei myöskään paista liikaa vaatteiden läpi, vaikka toki näkyy toppien kanssa ja niiden muoto tietysti paitojenkin alta muutenkin. Minulla on lähinnä ollut vaikeutta löytää välillä rintaliivejä, jotka on rinnanympäryksellä 90 (tai joskus jopa enemmän) ja kupilla B. Ne taitaa mennä aika heti kaupoista, jos sellaista mallia valmistetaan. Suomalaiset naiset kun on ylipainoisia ja osa ylipainoisista myös pienirintaisia. 90C -kokoa taas löytyy mutta joskus sekin on kortilla ja jotkut sellaiset mallit on kupiltaan liian isoja, että siihen kuppiin eri riitä rintaa tarpeeksi ja näyttää liian isolta. Jotkut mallit tekevät vain 85 kokoon asti, harmi.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Niinpä. Siirtäkääpä tissinne eri oksaan.

        Puhun juuri siinä kohtaa, jossa kohtaa mulla on jotain sanottavaa. Koeta kestää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhun juuri siinä kohtaa, jossa kohtaa mulla on jotain sanottavaa. Koeta kestää.

        Itsepäinen juntti.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Niin valitettavasti on. En nyt välttämättä kuitenkaan juuri tuota keskustelua halua seurata. :)

        No voi helekatti. :) En nyt osaa tuohon muuta tässä yhteydessä sanoa. Mielestäni titit noin ylipäätään on hyvä asia mutta ymmärrän, että oma suhde omiin titteihin voi olla toisilla erilainen kuin esim. itselläni. Itse ehkä nuorempana olisin halunnut itselleni suuremmat mutta nyt olen pieniin kyllä tyytyväinen. Ei roiku ja paina liikaa liikkuessa. Titit ne on pienemmätkin titit! ;) :D


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Itsepäinen juntti.

        Pidätkö muuten enemmän isoista vai pienistä rinnoista toisilla naisilla? Sitä en ole tainnut koskaan ennen kysyäkään. Voihan tätä keskustelua tähänkin suuntaan viedä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidätkö muuten enemmän isoista vai pienistä rinnoista toisilla naisilla? Sitä en ole tainnut koskaan ennen kysyäkään. Voihan tätä keskustelua tähänkin suuntaan viedä. :)

        ...Enkä ollut tuo, jolle vastasit. Olen se toinen anonyymi, joka tässä keskustelee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pidätkö muuten enemmän isoista vai pienistä rinnoista toisilla naisilla? Sitä en ole tainnut koskaan ennen kysyäkään. Voihan tätä keskustelua tähänkin suuntaan viedä. :)

        Ei väliä, kunhan tykkään ihmisestä jossa ne on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi helekatti. :) En nyt osaa tuohon muuta tässä yhteydessä sanoa. Mielestäni titit noin ylipäätään on hyvä asia mutta ymmärrän, että oma suhde omiin titteihin voi olla toisilla erilainen kuin esim. itselläni. Itse ehkä nuorempana olisin halunnut itselleni suuremmat mutta nyt olen pieniin kyllä tyytyväinen. Ei roiku ja paina liikaa liikkuessa. Titit ne on pienemmätkin titit! ;) :D

        Korjaus: Siis muiden suhde omiin titteihinsä voi olla erilainen kuin itselläni.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Ei väliä, kunhan tykkään ihmisestä jossa ne on.

        Ok. :)



      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Ei väliä, kunhan tykkään ihmisestä jossa ne on.

        Olin kerran ulkona kirurgin (siis miehen) kanssa ja hän alkoi selittämään rinnoista, että ne on vaan rasvaa. Hän oli siis ulkomaalainen ja oltiin rehveillä Briteissä sen ainoan kerran. Hän oli hammaslääkäri, jonka jälkeen oli opiskellut lääkäriksi ja erikoistunut suu- ja leukakirurgiaan ja vielä siitä halusi sitten ilmeisesti plastikkakirurgiaan.

        Hyvin sellainen kylmän realistien suhtautuminen titteihin hänellä oli. Tietysti totta tuokin, mitä hän sanoi, mutta eipä tuossa nainen välttämättä rasvapallojensa kanssa itseään seksikkääksi tunne. :DDDDD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olin kerran ulkona kirurgin (siis miehen) kanssa ja hän alkoi selittämään rinnoista, että ne on vaan rasvaa. Hän oli siis ulkomaalainen ja oltiin rehveillä Briteissä sen ainoan kerran. Hän oli hammaslääkäri, jonka jälkeen oli opiskellut lääkäriksi ja erikoistunut suu- ja leukakirurgiaan ja vielä siitä halusi sitten ilmeisesti plastikkakirurgiaan.

        Hyvin sellainen kylmän realistien suhtautuminen titteihin hänellä oli. Tietysti totta tuokin, mitä hän sanoi, mutta eipä tuossa nainen välttämättä rasvapallojensa kanssa itseään seksikkääksi tunne. :DDDDD

        No lääkärit on helposti tylsämielisiä, niiltä työ vie jotenkin inhimillisyyden. Ei pahalla, muttei hyvälläkään. :)


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Noi on aika ihanat. Malliltaan.

        https://i.redd.it/9o3bueqe79t41.png

        https://justboobs.files.wordpress.com/2012/04/justboobs505.jpg?w=584

        :P'

        Joillakin miehillä ja ilmeisesti joillakin naisista pitävillä naisillakin on se unelma niistä isoista titeistä. Olen miettinyt sitä, että onko se sellainen, että niistä hakee turvaa ja ajatus, että saa haudata päänsä sinne väliin, jotenkin kiinnostaa. :DDDDD :)

        Ei siinä mitään, ymmärrän toisaalta tuollaistakin ajattelua. Kovassa ja kylmässä maailmassa voi olla turvaa tuova asia, jos edes sinne neitokaisen tisuleiden väliin voi paeta piloon ja ehkä sinne nukahtaakin. Olen silti huvittunut sitä isotissisyyden yliihannointia joskus. ;) :)

        Ermm... Ei huono! ;) ;D


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        No lääkärit on helposti tylsämielisiä, niiltä työ vie jotenkin inhimillisyyden. Ei pahalla, muttei hyvälläkään. :)

        Osa kirurgeista on huonoja sosiaalisissa taidoissa, osa myös lievästi autistisia. Osa lääkäreistä myös ja joillekin jää se työkuva päälle töiden jälkeenkin, voi haitata ystävyyssuhteita ja muuta. Aspergeriyttä jonkin verran esiintyy. Toisaalta se voi olla tosi hyvä tuollaisessa työssä, jossa se keskittyminen vaaditaan, siis etenkin kirurgeilta. Itsestäni ei koskaan tulisi kirurgia. Siinä pitää ne hermot olla todella kovat, että kykenee siitä leikkaustilanteesta suoriutumaan tunteilematta ilman häiriöitä. Minusta ei sellaiseen olisi. Ihmiset on syystä erilaisia. Kunnioitan toki kirurgien työtä, johon edes monista lääkäreistä ei ole. Siellä on vain pieni osa niitä, joista siihen oikeasti on.

        Vuosia sitten pidin myös yhteyttä erääseen sydänkirurgiin (britti), hänkin oli vähän sellainen kylmähermoinen, ei kovin lämmin mutta erittäin älykäs. En sitten koskaan tavannut, vaikka tarkoitus oli. Syyksi kertoi, että oli lopetti yhteydenpidon, koska ei olisi saanut minua kuitenkaan. Jotenkin surullista, että etukäteen päätti noin. Ensin kiinnostus intensiivinen ja sitten päättää etukäteen minun puolesta. Ehkä meni kuitenkin niin kuin oli tarkoitettu. Toivottavasti hänellä on kaikki elämässä hyvin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et kyllä toppauksia tarvitse, kun tuollaiset on omasta takaa! Itselläni on B-C ja ympäryksellä 90, vähän riippuu kuppikokomallista. Vaikka painoa on tullut ja rinnanympärys suurentunut, kuppikoko on itselläni pysynyt melko samana viimeiset 10-20 vuotta.

        Pienirintaisuudessa on se hyvä puoli, että ei tarvitse vaatteiden kanssa liikaa varoa mutta silti pidän arjessa kodin ulkopuolella siitä, että tisuleita ei esitellä ja että rintavako jää paidan alle. Titit ei myöskään paista liikaa vaatteiden läpi, vaikka toki näkyy toppien kanssa ja niiden muoto tietysti paitojenkin alta muutenkin. Minulla on lähinnä ollut vaikeutta löytää välillä rintaliivejä, jotka on rinnanympäryksellä 90 (tai joskus jopa enemmän) ja kupilla B. Ne taitaa mennä aika heti kaupoista, jos sellaista mallia valmistetaan. Suomalaiset naiset kun on ylipainoisia ja osa ylipainoisista myös pienirintaisia. 90C -kokoa taas löytyy mutta joskus sekin on kortilla ja jotkut sellaiset mallit on kupiltaan liian isoja, että siihen kuppiin eri riitä rintaa tarpeeksi ja näyttää liian isolta. Jotkut mallit tekevät vain 85 kokoon asti, harmi.

        Juu, ei tulis mieleenkään käyttää topattuja 😅. Vaan hyvin tukevia jo ihan hartioihin ja yläselkään kohdistuvan rasituksen takia. Vähän liiotellen mulla on heti epämukava olo, jos ne on poikkeavassa positiossa. Painopisteen pitää olla oikeessa kohtaa. Onpahan hyvät vastukset yläselän kehonpainotreeniin 😅.

        Olet ihan oikeessa, isot rinnat aiheuttaa omat hankaluutensa vaatteiden valinnassa. Kuten sanottu niin piiloon niitä ei saa, joten tiettyyn huomioon on vaan pakko tottu. Vaikka pistäis teltan päälle niin siinä silti on. Ja siis moni kohtuullisemman kokosilla rinnoilla asiallinen vaate on suurien kanssa ihan hirvee tyrkky. Mä esim. annoin periksi jakkupukujen ettimisen kanssa. Mun mielestä ne kaikki rajastaan näytti mun päällä pornorekvisiitalta, vaikka puki millasen paidan alle.

        Noista liiveistähän sanovat, että esim. 75E, 70F ja myös 80D olis käytännössä saman kokoset. Jos ei löydy oikeaa kuppikokoa tai ympärystä, niin ton "rinnakkaiskoon" pitäis usein toimia myös. Ite on oo tota 80D:tä koskaan kokeillu, mutta toi toinen "rinnakkaiskoko" toimii. 70F:ää harvemmin normikaupassa näkee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joillakin miehillä ja ilmeisesti joillakin naisista pitävillä naisillakin on se unelma niistä isoista titeistä. Olen miettinyt sitä, että onko se sellainen, että niistä hakee turvaa ja ajatus, että saa haudata päänsä sinne väliin, jotenkin kiinnostaa. :DDDDD :)

        Ei siinä mitään, ymmärrän toisaalta tuollaistakin ajattelua. Kovassa ja kylmässä maailmassa voi olla turvaa tuova asia, jos edes sinne neitokaisen tisuleiden väliin voi paeta piloon ja ehkä sinne nukahtaakin. Olen silti huvittunut sitä isotissisyyden yliihannointia joskus. ;) :)

        Ermm... Ei huono! ;) ;D

        Ei nyt hillittömät maatalon emännän hinkit. Mutta b-c-d siinä main. Niin, tiedä siitä turvasta, kyllä se mulla ainakin on ihan puhtaasti sellaista naisellista pehmeyttä mistä tykkään. Kai se jotenkin tisseissä korostuu tuo naiseus, naiseuden herkkyys ja kauneus. Tai peffassa, reisissä ja lantiossa, kasvoissa, massussa.

        Ikään kuin hyppisi vasikkana kesäisellä kukkaniityllä ja olisi onnellinen siitä. :)

        Ne vaan jotenkin sytyttää ja inspiroi, herättää halun koskettaa niitä, nauttia niistä esteettisesti ja tuntoaistillisesti, haju ja makukin. En tiiä miksi ne niin kiehtoo ja saa pään sekaisin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osa kirurgeista on huonoja sosiaalisissa taidoissa, osa myös lievästi autistisia. Osa lääkäreistä myös ja joillekin jää se työkuva päälle töiden jälkeenkin, voi haitata ystävyyssuhteita ja muuta. Aspergeriyttä jonkin verran esiintyy. Toisaalta se voi olla tosi hyvä tuollaisessa työssä, jossa se keskittyminen vaaditaan, siis etenkin kirurgeilta. Itsestäni ei koskaan tulisi kirurgia. Siinä pitää ne hermot olla todella kovat, että kykenee siitä leikkaustilanteesta suoriutumaan tunteilematta ilman häiriöitä. Minusta ei sellaiseen olisi. Ihmiset on syystä erilaisia. Kunnioitan toki kirurgien työtä, johon edes monista lääkäreistä ei ole. Siellä on vain pieni osa niitä, joista siihen oikeasti on.

        Vuosia sitten pidin myös yhteyttä erääseen sydänkirurgiin (britti), hänkin oli vähän sellainen kylmähermoinen, ei kovin lämmin mutta erittäin älykäs. En sitten koskaan tavannut, vaikka tarkoitus oli. Syyksi kertoi, että oli lopetti yhteydenpidon, koska ei olisi saanut minua kuitenkaan. Jotenkin surullista, että etukäteen päätti noin. Ensin kiinnostus intensiivinen ja sitten päättää etukäteen minun puolesta. Ehkä meni kuitenkin niin kuin oli tarkoitettu. Toivottavasti hänellä on kaikki elämässä hyvin. :)

        Joo, kuulostaa ihan uskottavalta. Mitä lääkäreitä tunnen, niin jotenkin tullut mielikuva vähän paatuneista, kylmäkiskoisista, turtuneista ihmisolennoista.

        Pelkäsi sydämensä puolesta, sydänkirurgi. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ei tulis mieleenkään käyttää topattuja 😅. Vaan hyvin tukevia jo ihan hartioihin ja yläselkään kohdistuvan rasituksen takia. Vähän liiotellen mulla on heti epämukava olo, jos ne on poikkeavassa positiossa. Painopisteen pitää olla oikeessa kohtaa. Onpahan hyvät vastukset yläselän kehonpainotreeniin 😅.

        Olet ihan oikeessa, isot rinnat aiheuttaa omat hankaluutensa vaatteiden valinnassa. Kuten sanottu niin piiloon niitä ei saa, joten tiettyyn huomioon on vaan pakko tottu. Vaikka pistäis teltan päälle niin siinä silti on. Ja siis moni kohtuullisemman kokosilla rinnoilla asiallinen vaate on suurien kanssa ihan hirvee tyrkky. Mä esim. annoin periksi jakkupukujen ettimisen kanssa. Mun mielestä ne kaikki rajastaan näytti mun päällä pornorekvisiitalta, vaikka puki millasen paidan alle.

        Noista liiveistähän sanovat, että esim. 75E, 70F ja myös 80D olis käytännössä saman kokoset. Jos ei löydy oikeaa kuppikokoa tai ympärystä, niin ton "rinnakkaiskoon" pitäis usein toimia myös. Ite on oo tota 80D:tä koskaan kokeillu, mutta toi toinen "rinnakkaiskoko" toimii. 70F:ää harvemmin normikaupassa näkee.

        Joo, ei se kyllä varmaan ole kiva, jos niitä jatkuvasti tuijotetaankaan. Itseäni alkaisi ahdistaa. Ymmärrän tuon. Matala kaula-aukko on ihan kauhea isojen kanssa: rintavako näkyy. Korkea kaula-aukko taas antaa efektin suuremmista rinnoista. Värilläkin voi toki vaikuttaa; musta jonkin verran pienentää mutta ei varmaan isorintaiset halua aina mustaan pukeutua. Ehkä semmoinen normaali kaula-aukko on isorintaisille paras, ei liian räikeät värit ja laskeutuva kangas, ei liian stretch.

        Joo, voi olla. Esim. 85F, 90F ja 95F ovat erikoisia kuppeja ja on eri asia kuin 70F. Kuppi on isompi niissä liiveissä, joissa rinnanympäryskin on isompi, niin olen ymmärtänyt. Nuo erikoiskoot on usein kalliimmat. Itselläni on taas tosiaan toiseen suuntaan: suurempi rinnanympärys ja pieni kuppi, mikä on vaikea löytää. Onneksi Sokkarilla ja Lindexilläkin on niitä liivejä, joissa tosiaan se 90B tai 90C. 95B en ole löytänyt koskaan ja olisin joskus ehkä tarvinnut sellaisen.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Ei nyt hillittömät maatalon emännän hinkit. Mutta b-c-d siinä main. Niin, tiedä siitä turvasta, kyllä se mulla ainakin on ihan puhtaasti sellaista naisellista pehmeyttä mistä tykkään. Kai se jotenkin tisseissä korostuu tuo naiseus, naiseuden herkkyys ja kauneus. Tai peffassa, reisissä ja lantiossa, kasvoissa, massussa.

        Ikään kuin hyppisi vasikkana kesäisellä kukkaniityllä ja olisi onnellinen siitä. :)

        Ne vaan jotenkin sytyttää ja inspiroi, herättää halun koskettaa niitä, nauttia niistä esteettisesti ja tuntoaistillisesti, haju ja makukin. En tiiä miksi ne niin kiehtoo ja saa pään sekaisin?

        Joku voi tykätä sellaisista hinkeistäkin. Kyllähän miehissäkin on niitä, jotka on "kovia poikia lypsämään", eikä siinä mitään. :DDDDD Ehkä heillekin se emäntä hinkkeineen löytyy. ;D Joillekin toki titti voi olla sitä paluuta siihen "lapsuuden aikaiseen turvaan", tyyliin titti ja nukkumaan. :DDD (Naurattaa nämä omat kommentit.)

        Juu, on se osa sitä naisen kehoa, ymmärrän sen, joista pitää ne, jotka naisista nyt yleensä ottaen pitää. :)

        No enpä osaa vastata. Olet tittiä vailla? ;D :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku voi tykätä sellaisista hinkeistäkin. Kyllähän miehissäkin on niitä, jotka on "kovia poikia lypsämään", eikä siinä mitään. :DDDDD Ehkä heillekin se emäntä hinkkeineen löytyy. ;D Joillekin toki titti voi olla sitä paluuta siihen "lapsuuden aikaiseen turvaan", tyyliin titti ja nukkumaan. :DDD (Naurattaa nämä omat kommentit.)

        Juu, on se osa sitä naisen kehoa, ymmärrän sen, joista pitää ne, jotka naisista nyt yleensä ottaen pitää. :)

        No enpä osaa vastata. Olet tittiä vailla? ;D :)

        *Korjaus: "tyyliin titti suuhun ja nukkumaan..."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei se kyllä varmaan ole kiva, jos niitä jatkuvasti tuijotetaankaan. Itseäni alkaisi ahdistaa. Ymmärrän tuon. Matala kaula-aukko on ihan kauhea isojen kanssa: rintavako näkyy. Korkea kaula-aukko taas antaa efektin suuremmista rinnoista. Värilläkin voi toki vaikuttaa; musta jonkin verran pienentää mutta ei varmaan isorintaiset halua aina mustaan pukeutua. Ehkä semmoinen normaali kaula-aukko on isorintaisille paras, ei liian räikeät värit ja laskeutuva kangas, ei liian stretch.

        Joo, voi olla. Esim. 85F, 90F ja 95F ovat erikoisia kuppeja ja on eri asia kuin 70F. Kuppi on isompi niissä liiveissä, joissa rinnanympäryskin on isompi, niin olen ymmärtänyt. Nuo erikoiskoot on usein kalliimmat. Itselläni on taas tosiaan toiseen suuntaan: suurempi rinnanympärys ja pieni kuppi, mikä on vaikea löytää. Onneksi Sokkarilla ja Lindexilläkin on niitä liivejä, joissa tosiaan se 90B tai 90C. 95B en ole löytänyt koskaan ja olisin joskus ehkä tarvinnut sellaisen.

        Siihen tuijottamiseenkin turtuu. Ei sitä useinmiten nykyään edes huomaa, jos ei joku tee sitä oikein erityisen havaittavalla tavalla. Vaan jos olisin saanut euron aina, kun joku alkaa jutella mun "silikoneistani" niin olis siitä varmaan joku tonni kertyny. Silikoneiksihan noita yleensä luullaan ja se tietenkin taas tarkottaa, että mun pitäisi siitä tuijottelusta ja kommentoinnista tykätä. Koska eihän toki kukaan muusta syystä silikoneja laitattais, kuin keskustellakseen niistä kaikkien tuntemattomien miesten kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku voi tykätä sellaisista hinkeistäkin. Kyllähän miehissäkin on niitä, jotka on "kovia poikia lypsämään", eikä siinä mitään. :DDDDD Ehkä heillekin se emäntä hinkkeineen löytyy. ;D Joillekin toki titti voi olla sitä paluuta siihen "lapsuuden aikaiseen turvaan", tyyliin titti ja nukkumaan. :DDD (Naurattaa nämä omat kommentit.)

        Juu, on se osa sitä naisen kehoa, ymmärrän sen, joista pitää ne, jotka naisista nyt yleensä ottaen pitää. :)

        No enpä osaa vastata. Olet tittiä vailla? ;D :)

        Varmaan voi, pääsee kokonaan alle piiloon. :)

        Käteen sopivat tai pikkasen runsaammat. :D
        Miksipä ei olisi kiva naamakin niihin upottaa. Ihanan pehmoiset ja lämpöiset, tuoksuiset.

        Ei passaa miettiä enempää. Alkaa vipottaa.

        Niih, just sitä vailla olemista pitäis välttää ja miettiä jotain ihan muuta. Alkaa vaan ärsyttää, kun ei pysty saamaan mitä haluaa, niin haluamista pitää hillitä. :)


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Joo, kuulostaa ihan uskottavalta. Mitä lääkäreitä tunnen, niin jotenkin tullut mielikuva vähän paatuneista, kylmäkiskoisista, turtuneista ihmisolennoista.

        Pelkäsi sydämensä puolesta, sydänkirurgi. :)

        Voi olla. Sitä särkynyttä sydäntä ei voi korjata edes kirurgi tai kirurgialla. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        *Korjaus: "tyyliin titti suuhun ja nukkumaan..."

        Heh, luuletko että sitten nukuttaisi tissi suussa? :D

        Hmph. Kaikkea muuta kun nukuttais.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen tuijottamiseenkin turtuu. Ei sitä useinmiten nykyään edes huomaa, jos ei joku tee sitä oikein erityisen havaittavalla tavalla. Vaan jos olisin saanut euron aina, kun joku alkaa jutella mun "silikoneistani" niin olis siitä varmaan joku tonni kertyny. Silikoneiksihan noita yleensä luullaan ja se tietenkin taas tarkottaa, että mun pitäisi siitä tuijottelusta ja kommentoinnista tykätä. Koska eihän toki kukaan muusta syystä silikoneja laitattais, kuin keskustellakseen niistä kaikkien tuntemattomien miesten kanssa.

        Ei ole kivaa kyllä sellainen tuijottelu. Ehkä ne, jotka ottaa ne silikonit muuten terveisiin rintoihin (esim. samanparisiin A-C -kuppeihin), haluaa erityisesti sitä tuijottelua ja huomiota. En ymmärrä sellaista.

        Tietysti on niitä, joilla rinnat on eriparia ja tuottaa myös ahdistusta tai sitten ihan olemattomat rinnat aikuisella naisella, tyyliin AA tai AAA -kuppi joko molemmat tai toinen rinta. Ei sekään varmasti mukavaa ole, sellaisetkin voi hyvästä syystä haluta täytettä, tosin ei silloinkaan ihmisen ole pakko niitä täytteitä ottaa, jos asia ei itseä haittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla. Sitä särkynyttä sydäntä ei voi korjata edes kirurgi tai kirurgialla. :)

        Niinpä, se just.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Heh, luuletko että sitten nukuttaisi tissi suussa? :D

        Hmph. Kaikkea muuta kun nukuttais.

        Joitakin voi nukuttaa, ainakin jos on tarpeeksi väsynyt. Ei kai sitä peuhata kaikki joka ilta jaksa tai se peuhaaminenkin lopulta väsyttää ja uni tulee. Ihan euforiassa voi nukahtaa joku aikamieskin emäntänsä viereen tissi suussa autuaan onnellisena. "Ja Jumala loi naisen, ai että...." :DDDDD ;D (Minua oikeasti naurattaa nyt täällä...)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joitakin voi nukuttaa, ainakin jos on tarpeeksi väsynyt. Ei kai sitä peuhata kaikki joka ilta jaksa tai se peuhaaminenkin lopulta väsyttää ja uni tulee. Ihan euforiassa voi nukahtaa joku aikamieskin emäntänsä viereen tissi suussa autuaan onnellisena. "Ja Jumala loi naisen, ai että...." :DDDDD ;D (Minua oikeasti naurattaa nyt täällä...)

        Lopulta, mutta montako vuotta se lopulta ottaa, sitä ei toinna arvailla. :)

        Pää tissujen päällä tai poskea vasten kyllä varmaan nukkuu suloisesti. Vielä kun rakkaan ihosta tulee hyvä tuoksu nenuun ja lämpö.

        Elä tukehdu nauruun, vakava asia! :)


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Varmaan voi, pääsee kokonaan alle piiloon. :)

        Käteen sopivat tai pikkasen runsaammat. :D
        Miksipä ei olisi kiva naamakin niihin upottaa. Ihanan pehmoiset ja lämpöiset, tuoksuiset.

        Ei passaa miettiä enempää. Alkaa vipottaa.

        Niih, just sitä vailla olemista pitäis välttää ja miettiä jotain ihan muuta. Alkaa vaan ärsyttää, kun ei pysty saamaan mitä haluaa, niin haluamista pitää hillitä. :)

        :) :)


      • Suatana kirjoitti:

        Lopulta, mutta montako vuotta se lopulta ottaa, sitä ei toinna arvailla. :)

        Pää tissujen päällä tai poskea vasten kyllä varmaan nukkuu suloisesti. Vielä kun rakkaan ihosta tulee hyvä tuoksu nenuun ja lämpö.

        Elä tukehdu nauruun, vakava asia! :)

        Jospa se onkin äidinkaipuuta koko naisen kaipuu. :D

        Kuten sanoit, turvaa tai rauhaa, lempeyttä, kauneutta, henkistä sidettä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kivaa kyllä sellainen tuijottelu. Ehkä ne, jotka ottaa ne silikonit muuten terveisiin rintoihin (esim. samanparisiin A-C -kuppeihin), haluaa erityisesti sitä tuijottelua ja huomiota. En ymmärrä sellaista.

        Tietysti on niitä, joilla rinnat on eriparia ja tuottaa myös ahdistusta tai sitten ihan olemattomat rinnat aikuisella naisella, tyyliin AA tai AAA -kuppi joko molemmat tai toinen rinta. Ei sekään varmasti mukavaa ole, sellaisetkin voi hyvästä syystä haluta täytettä, tosin ei silloinkaan ihmisen ole pakko niitä täytteitä ottaa, jos asia ei itseä haittaa.

        Oletan, että kyllä ne silikonitkin on varmaan monelle eniten sen oman itsetunnon kannalta "tärkeät". Monihan ainakin sanoo, että saanut osakseen huomauttelua ja kiusaamista pienistä rinnoista. Ja kyllä varmaan monelle on kyse myös estetiikasta - siitä miltä kokevat, että pitäisi näyttää.

        Osa varmaan haluaa huomiotakin ja varsinkin, jos homman vie ihan yli. Ei kai niitä koripalloja nyt voi olla ainakin vilkasematta? Ja siis kyllä mä ne itsekin osakseni saamani katseet ymmärrän, mutta tuijottelu on eri asia. Mä itse inhoan yli kaiken "tissimiehiä". Siis sellasia, jotka kohdistavat huomionsa rintoihini ja kiinnostuvat musta niiden vuoksi. En ikinä huolisi sellaista miestä. Saa niistä tietenkin tykätä, mutta mitään isompaa huomiota en niihin halua. Mä inhoan kaikkea puristelua, lääppimistä ja rintoihini kohdistuvaa puhetta kumppaniltakin. Pientä kompleksia pukkaa 😀.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Lopulta, mutta montako vuotta se lopulta ottaa, sitä ei toinna arvailla. :)

        Pää tissujen päällä tai poskea vasten kyllä varmaan nukkuu suloisesti. Vielä kun rakkaan ihosta tulee hyvä tuoksu nenuun ja lämpö.

        Elä tukehdu nauruun, vakava asia! :)

        Eipä sitä tiedä. Jotkut vanhat ketutkin voi jaksaa eläkepäivilläänkin peuhata. Ei sitä myöskään toisten parisuhteen rutiineista voi tietää. Voi olla, että se emäntäkin pitää jöötä aikamiehelle. "Sitten kotona on oltava ja omilta menoilta tultava kotiin viim. 21.00, jos haluaa iltaruokintaa..." :DDDDD

        Sitähän sä sanoit mutta naurattaa silti. Minun pitää tässä alkaa tekemään hommia ja muuta. Vierähtää muuten päivä tai onkin vierähtänyt. Hei nyt. :)


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Jospa se onkin äidinkaipuuta koko naisen kaipuu. :D

        Kuten sanoit, turvaa tai rauhaa, lempeyttä, kauneutta, henkistä sidettä?

        Osittain varmaan joillakin onkin. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sitä tiedä. Jotkut vanhat ketutkin voi jaksaa eläkepäivilläänkin peuhata. Ei sitä myöskään toisten parisuhteen rutiineista voi tietää. Voi olla, että se emäntäkin pitää jöötä aikamiehelle. "Sitten kotona on oltava ja omilta menoilta tultava kotiin viim. 21.00, jos haluaa iltaruokintaa..." :DDDDD

        Sitähän sä sanoit mutta naurattaa silti. Minun pitää tässä alkaa tekemään hommia ja muuta. Vierähtää muuten päivä tai onkin vierähtänyt. Hei nyt. :)

        Vai jöötä. Voiko isoa miestä/naista komennella? Mä en semmosta tee, puhuen pitää selvitä. Itse pitää älytä mitä odotetaan, kun asioista on joskus jo puhuttu. :)

        Minäkin hilpasen muihin puuhiin. Heippa hei. :)


      • Suatana kirjoitti:

        Vai jöötä. Voiko isoa miestä/naista komennella? Mä en semmosta tee, puhuen pitää selvitä. Itse pitää älytä mitä odotetaan, kun asioista on joskus jo puhuttu. :)

        Minäkin hilpasen muihin puuhiin. Heippa hei. :)

        Mulla on kumppanien suhteen vapaa kasvatus ja itseorientoituminen, itseohjautuminen on a ja o. Sellaisesta kun lasten kanssa sovitaan ja säännöstellään, tehdään ehtoja, en tykkää aikuisten kanssa puljata.

        Tsau.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän tässä vain "voitat". Sen jälkeen, kun vaimo tulee seksikkäänä tyttöjen kanssa ulkoa kotiin, on sinun siirron vuoro. Älä jätä käyttämättä, varsinkin, jos vaimo on seksikkäällä päällä! ;) ;D

        Wvoi tietysti olla että pikkuhousuissa on jo yllätys siinä vaiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletan, että kyllä ne silikonitkin on varmaan monelle eniten sen oman itsetunnon kannalta "tärkeät". Monihan ainakin sanoo, että saanut osakseen huomauttelua ja kiusaamista pienistä rinnoista. Ja kyllä varmaan monelle on kyse myös estetiikasta - siitä miltä kokevat, että pitäisi näyttää.

        Osa varmaan haluaa huomiotakin ja varsinkin, jos homman vie ihan yli. Ei kai niitä koripalloja nyt voi olla ainakin vilkasematta? Ja siis kyllä mä ne itsekin osakseni saamani katseet ymmärrän, mutta tuijottelu on eri asia. Mä itse inhoan yli kaiken "tissimiehiä". Siis sellasia, jotka kohdistavat huomionsa rintoihini ja kiinnostuvat musta niiden vuoksi. En ikinä huolisi sellaista miestä. Saa niistä tietenkin tykätä, mutta mitään isompaa huomiota en niihin halua. Mä inhoan kaikkea puristelua, lääppimistä ja rintoihini kohdistuvaa puhetta kumppaniltakin. Pientä kompleksia pukkaa 😀.

        Tietysti sekin on hyvä kysyä, mihin sen itsetunnon pitäisi perustua. Jos ihmisellä on normaalikokoiset ja terveet rinnat, miksi niitä pitää itsetunnon kohottamiseksi suurentaa? En itse ymmärrä tuota. Itsetunto tai terve sellainen perustuu tai tulisi perustua itsensä hyväksymiseen, vaikka toki siihen vaikuttaa myös ulkonäkö ja ulkonäkönsä hyväksyminen. Itselleni on tosi vierasta se, että tissien koolla pitäisi hyväksyntää keneltäkään hakea ja etenkin, kun niihin liittyy myös terveysriskit. Epämuodostumien ja eriparien korjaamisen ymmärrän, sehän sitä oikeaa estetiikkaa on. Toisaalta sekin on totta, että kaikkien rinnat ei ole kauniit, senkin ymmärrän, ja että moni nainen haluaa olla kaunis ja kauniit rinnat itselleen. Moni kuitenkin lähtee korjaamaan jo kauniita rintoja implanteilla ja lopputulos ei välttämättä ole kauniimpi vaan rumempi ja epäterveennäköinen ja epäterveellistä muutenkin. Kaikki ei kuitenkaan lähde niitä korjaamaan, jos ne on terveet ja suht. samaa paria.

        Tissit on tai voi olla intiimipuuhissa monelle tärkeä: niiden huomioiminen tai niille huomion saaminen. Minua ei tissimiehet haittaa, kunhan se tisseily ei mene yli tai ole tisseilyä koko aika sen miehen kanssa eikä minulla tosin normikokoisilla tisuleilla nyt sitä sellaista todellista tissimiestä ole vaaraakaan saada itseeni roikkumaan. Ilmeisesti tissimiehet on usein niitä, jotka haluaa isotissisen naisen, koska niillä tissien koolla on ylisuuri merkitys heille.

        Kyllähän naisillakin on ne tietyt jutut, joista tykkää miehistä tai muista naisista, kuka nyt mistäkin tykkää. Itselläni miehissä se huomio kiinnittyy kokonaisuuden ohella erityisesti pakaroihin, lihaksiin ja käsivarsiin, tietysti muillakin asioilla on merkitystä miehen kehossa.

        Minun pitää poistua nyt palstalta, on nyt hommia ja menoja. Kiitos keskustelusta! :)


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        No se seksikkyys sana lipsahti aloituksesta mukaan. Siinä puhuttiin seksikkyydestä. Seksikkäistä alkkareista.

        Ettet vain olis itse se vaimo".


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Vai jöötä. Voiko isoa miestä/naista komennella? Mä en semmosta tee, puhuen pitää selvitä. Itse pitää älytä mitä odotetaan, kun asioista on joskus jo puhuttu. :)

        Minäkin hilpasen muihin puuhiin. Heippa hei. :)

        Tuo oli huumoria ja kyllä niitä pirttihirmujakin on! Moikka! :)


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Itsepäinen juntti.

        No.jos joku on juntti niin sinä ja nimimerkkiä myöten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti sekin on hyvä kysyä, mihin sen itsetunnon pitäisi perustua. Jos ihmisellä on normaalikokoiset ja terveet rinnat, miksi niitä pitää itsetunnon kohottamiseksi suurentaa? En itse ymmärrä tuota. Itsetunto tai terve sellainen perustuu tai tulisi perustua itsensä hyväksymiseen, vaikka toki siihen vaikuttaa myös ulkonäkö ja ulkonäkönsä hyväksyminen. Itselleni on tosi vierasta se, että tissien koolla pitäisi hyväksyntää keneltäkään hakea ja etenkin, kun niihin liittyy myös terveysriskit. Epämuodostumien ja eriparien korjaamisen ymmärrän, sehän sitä oikeaa estetiikkaa on. Toisaalta sekin on totta, että kaikkien rinnat ei ole kauniit, senkin ymmärrän, ja että moni nainen haluaa olla kaunis ja kauniit rinnat itselleen. Moni kuitenkin lähtee korjaamaan jo kauniita rintoja implanteilla ja lopputulos ei välttämättä ole kauniimpi vaan rumempi ja epäterveennäköinen ja epäterveellistä muutenkin. Kaikki ei kuitenkaan lähde niitä korjaamaan, jos ne on terveet ja suht. samaa paria.

        Tissit on tai voi olla intiimipuuhissa monelle tärkeä: niiden huomioiminen tai niille huomion saaminen. Minua ei tissimiehet haittaa, kunhan se tisseily ei mene yli tai ole tisseilyä koko aika sen miehen kanssa eikä minulla tosin normikokoisilla tisuleilla nyt sitä sellaista todellista tissimiestä ole vaaraakaan saada itseeni roikkumaan. Ilmeisesti tissimiehet on usein niitä, jotka haluaa isotissisen naisen, koska niillä tissien koolla on ylisuuri merkitys heille.

        Kyllähän naisillakin on ne tietyt jutut, joista tykkää miehistä tai muista naisista, kuka nyt mistäkin tykkää. Itselläni miehissä se huomio kiinnittyy kokonaisuuden ohella erityisesti pakaroihin, lihaksiin ja käsivarsiin, tietysti muillakin asioilla on merkitystä miehen kehossa.

        Minun pitää poistua nyt palstalta, on nyt hommia ja menoja. Kiitos keskustelusta! :)

        Toki sitä voi kyseenalaistaa. Itse isot rinnat omistavana en ymmärrä miksi kukaan vapaaehtosesti ottaa tällasia. Vaan siis jos siitä nyt jollekulle tulee parempi olo omassa kropassaan niin en mä sitä ala paheksumaan. Jokainen kuitenkin itse harkitsee ne terveydelliset riskit ja muut. Korostaisin kylläkin kaikkien plastiikkakirurgisia toimenpiteitä tekevien vastuuta potilaistaan ja heidän psyykkisestä tilastaan. Osa kun ihan selvästi tarvitsisi enemmän terapeuttia kuin kirurgia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No.jos joku on juntti niin sinä ja nimimerkkiä myöten.

        Mä en viitsinyt edes kommentoida tuota mulle osotettua kommenttia. Onhan se tosi outoa ja yllättävää, että keskustelupalstalla keskustellaan. Eikä kenelläkään keskustelijalla varsinaisesti ole oikeutta määrittää kuka saa puhua ja mistä aiheesta, missäkin ketjussa ja sen haarassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en viitsinyt edes kommentoida tuota mulle osotettua kommenttia. Onhan se tosi outoa ja yllättävää, että keskustelupalstalla keskustellaan. Eikä kenelläkään keskustelijalla varsinaisesti ole oikeutta määrittää kuka saa puhua ja mistä aiheesta, missäkin ketjussa ja sen haarassa.

        Rekatuille tulee ilmoitus keskusteluista haarassa jossa ovat. Kaikkea ei viittis lukea, kun alkaa olla sata keskinäistä höpinää mitkä ei rekatulle ole.

        Sama kun sä saisit kaikki työkaverisi sähköpostit, sun sähköpostiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No.jos joku on juntti niin sinä ja nimimerkkiä myöten.

        Mää mää. Määkitään.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Rekatuille tulee ilmoitus keskusteluista haarassa jossa ovat. Kaikkea ei viittis lukea, kun alkaa olla sata keskinäistä höpinää mitkä ei rekatulle ole.

        Sama kun sä saisit kaikki työkaverisi sähköpostit, sun sähköpostiin.

        Luulitko että oli suurikin uutinen? Oli miten oli, niin sinä,tai kukaan muukaan keskustelija, et määritä kuka saa puhua, mitä ja missä. Hyvin yksinkertaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulitko että oli suurikin uutinen? Oli miten oli, niin sinä,tai kukaan muukaan keskustelija, et määritä kuka saa puhua, mitä ja missä. Hyvin yksinkertaista.

        Ei se uutinen ole, mutta syy miksi toivoin siirtyvän eri oksalle. Joo, eihän sun tarvi muita tietenkään kunnioittaa.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Ei se uutinen ole, mutta syy miksi toivoin siirtyvän eri oksalle. Joo, eihän sun tarvi muita tietenkään kunnioittaa.

        Kunnioitusta voi pyytää vain, jos osaa itse käyttäytyä kunniottavasti ja kohteliaasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kunnioitusta voi pyytää vain, jos osaa itse käyttäytyä kunniottavasti ja kohteliaasti.

        Ite aloitit sen koppatoosailun tulkinnoillasi.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Ite aloitit sen koppatoosailun tulkinnoillasi.

        Miten vaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten vaan

        Niin, että noudata itse neuvojas ensin.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Niin, että noudata itse neuvojas ensin.

        Mitä neuvoa? En ole pyytänyt sulta kohteliaisuutta. Totesin jo, että turha vaiva.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä neuvoa? En ole pyytänyt sulta kohteliaisuutta. Totesin jo, että turha vaiva.

        Mitä nyt ojensit ivaamisesta, mitä en edes tehnyt vaan sinä tulkitsit sen omahyväisesti niin. Älä viitsi kiemurrella.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Mitä nyt ojensit ivaamisesta, mitä en edes tehnyt vaan sinä tulkitsit sen omahyväisesti niin. Älä viitsi kiemurrella.

        Miten vaan ☺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten vaan ☺

        Just, argumentit loppui, niin ihan miten vaan. Aikamoinen täti.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Just, argumentit loppui, niin ihan miten vaan. Aikamoinen täti.

        En mä jaksa jauhaa tyhjänpäiväsyyksiä asiasta, jonka jokainen voi tarkastaa lukemalla ketjun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En mä jaksa jauhaa tyhjänpäiväsyyksiä asiasta, jonka jokainen voi tarkastaa lukemalla ketjun.

        Niin ja todeta, että olen oikeessa. Aivan. Mitäpä suotta vängerrät, kun olet jo nalkissa. :)


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Niin ja todeta, että olen oikeessa. Aivan. Mitäpä suotta vängerrät, kun olet jo nalkissa. :)

        Ihan miten vaan.


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Ajattelin lähinnä miten muut naiset pukeutuvat illanviettoon naisten kanssa.
        Jos ulospäin näkyvät vaatteet ovat seksikkäät, kuten avoin kaula-aukko, nahkahame ja mustat sukkahousut, niin kokeeko nainen, että alusvaatteet tulee jatkaa samaa teemaa.

        Nih käsi menee sormet sinne mukavammin


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        No se seksikkyys sana lipsahti aloituksesta mukaan. Siinä puhuttiin seksikkyydestä. Seksikkäistä alkkareista.

        Täällö transut unelmoi pilluntuoksusista pikkareista😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällö transut unelmoi pilluntuoksusista pikkareista😅

        Ei sunkaan kukaan niistä pikkareista, vaan pillun hajuisesta pillusta. :)


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Ajattelin lähinnä miten muut naiset pukeutuvat illanviettoon naisten kanssa.
        Jos ulospäin näkyvät vaatteet ovat seksikkäät, kuten avoin kaula-aukko, nahkahame ja mustat sukkahousut, niin kokeeko nainen, että alusvaatteet tulee jatkaa samaa teemaa.

        Entäpä sitten ...


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Ajattelin lähinnä miten muut naiset pukeutuvat illanviettoon naisten kanssa.
        Jos ulospäin näkyvät vaatteet ovat seksikkäät, kuten avoin kaula-aukko, nahkahame ja mustat sukkahousut, niin kokeeko nainen, että alusvaatteet tulee jatkaa samaa teemaa.

        Ainakin mä pukeudun parhainpiin hepeneihini, silloin kun menen juhlimaan, tai tyttöjen kanssa saunomaan... keilahallille. Siis keilaillaan alkuillasta keskenämme, mutt tietysti siellä on muitakin ihmisiä meidän lisäksemme. Eli pitää näyttää edustavalle muillekin!
        Parhaat kuteet ylle ja loput kainaloon, tuulen puolelle... äitini sanonta!

        Ihan oikeesti, sitä tulee puheltua myös täysin vieraiden ihmisten kanssa, joskus jopa tanssittua... levysoittimen musiikki antimen mukaan. Tosin ihan yksittäisiä tapauksia, harvat ihmiset haluaa keilahallilla tanssia... ennemminkin käyttävät baarin antimia.

        Mä juon yleensä Jaffaa tai kivennäisvettä ja maksan juomani itse, koska mä en jää kinaamaan mitä mun pitäisi tarjottaessa kulauttaa kurkusta alas. Jokainen pystyy varmaan itse päättämään mikä sopii kuvioihin ja mikä saa jäädä... varsinkin jos on ns. varattu, ainakin mulle asia on täysin selvä.


    • Jos kyseessä tosiaan on keski-ikäinen, niin tuskin mikään ainakaan on sinulta pois, koska niitä pikkuhousuja oletettavasti näkee lähinnä siellä kaapissa. Eipä se pikkuhousujen funktio erityisesti ole kai sen paremmin peittäminen kuin lämmittäminenkään. Sitä varten on muut vaatteet tai läski, joka sekä lämmittää että peittää pikkuhousut.

      • Eipä se pikkuhousujen funktio erityisesti ole kai sen paremmin peittäminen kuin lämmittäminenkään vaan mikä?


      • Suatana kirjoitti:

        Eipä se pikkuhousujen funktio erityisesti ole kai sen paremmin peittäminen kuin lämmittäminenkään vaan mikä?

        Tuota minäkin olen miettinyt :) Sitten niissä on pitsiä sun muuta röyhelöä.
        Haluaako nainen verhota häpynsä houkuttelevaksi?

        Ja kun katsoo 1700-luvun aristokraattisten naisten asusteita, niillä on tissit näkyvillä kuin tarjottimella.

        Mulla on tässä kiireitä, mutta vastaan illemmalla jos joku vielä kyselee :)


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Tuota minäkin olen miettinyt :) Sitten niissä on pitsiä sun muuta röyhelöä.
        Haluaako nainen verhota häpynsä houkuttelevaksi?

        Ja kun katsoo 1700-luvun aristokraattisten naisten asusteita, niillä on tissit näkyvillä kuin tarjottimella.

        Mulla on tässä kiireitä, mutta vastaan illemmalla jos joku vielä kyselee :)

        Niin, jos meinaa vaatteet päällä olla, niin miksi seksikkäät alusvaatteet, sitähän minäkin tuossa mietin.

        Ymmärrän, jos meinaa riisuuntua muista vaatteista, että on seksikkäät alusvaatteet mitkä joku löytää sieltä sitten. Minä nään seksikkäät alusvaatteet viettelystä varten, ehkä en täysin ymmärrä naisellsuus aspektia omalle ololle.


      • Suatana kirjoitti:

        Eipä se pikkuhousujen funktio erityisesti ole kai sen paremmin peittäminen kuin lämmittäminenkään vaan mikä?

        Mielestäni alusvaatteiden funktio on hygienia, mukavuus ja terveys. Voi se tietysti joskus olla myös jonkinlainen esteettisyys. Kalsarit menee pyykkiin käytännössä aina riisuttaessa, kun taas päällyshousut menee pesuun huomattavasti harvemmin. Samoin etenkin kesällä miehillä voi olla tapana käyttää verkkoaluspaitaa, jonka tehtävä on vain irrottaa varsinainen paita ihosta.


      • scrg kirjoitti:

        Mielestäni alusvaatteiden funktio on hygienia, mukavuus ja terveys. Voi se tietysti joskus olla myös jonkinlainen esteettisyys. Kalsarit menee pyykkiin käytännössä aina riisuttaessa, kun taas päällyshousut menee pesuun huomattavasti harvemmin. Samoin etenkin kesällä miehillä voi olla tapana käyttää verkkoaluspaitaa, jonka tehtävä on vain irrottaa varsinainen paita ihosta.

        Joo, ymmärrän. Se on linjassa siinä miten itsekin asian käsitän.


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Tuota minäkin olen miettinyt :) Sitten niissä on pitsiä sun muuta röyhelöä.
        Haluaako nainen verhota häpynsä houkuttelevaksi?

        Ja kun katsoo 1700-luvun aristokraattisten naisten asusteita, niillä on tissit näkyvillä kuin tarjottimella.

        Mulla on tässä kiireitä, mutta vastaan illemmalla jos joku vielä kyselee :)

        Ehkä se on myös sitä, että minkälaisista "lahjapapereista" sen "lahjan" haluaa avata. Kyllähän se "lahja" varmaan houkuttelevammalta näyttää, jos se on näyttävässä "lahjapaperissa" eli pitsissä, silkissä tms. Kauniiden alusvaatteiden on tarkoitus antaa silmännautintoa ja ehkä vietelläkin. Tietysti jos mies haluaa mielummin riisua naiselta ne mummopikkarit kuin pitsisen stringit, ei siinä mitään.

        Ihan samalla tavalla mieskin voisi vaihtaa ne löysät bokserinsa tiukkiin, että vähän edes pullottaa tai vaikka stringeihin, ainakin välillä, että naisellakin olisi silmän iloa. Tosin hyvät alusvaatteetkaan ei pelasta, jos kroppa ei ole muuten kunnossa. Vaikka olisi nahkastringit ja mies painaa 150-200kg, ei paljon auta. Silloin pitää tehdä jotain, sama juttu naisilla. Tietysti kaikenvartaloisille ne tuo kyllä itselleen usein iloa, siis ne värit ja kankaat ja mallit. Se kai niiden tarkoitus on.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Eipä se pikkuhousujen funktio erityisesti ole kai sen paremmin peittäminen kuin lämmittäminenkään vaan mikä?

        No alusvaatteet vaihdetaan joka päivä, jos menee kommandona niitä päällysvaatteita sitte joutuu pesemään enempi, noin niinku käytännölliseltä kannalta ajatellen. Ei ne pikkuhousut kovin uus keksintö ole. Hameen alla 1800 luvulla maaseudulla mitään pidetty.


    • Anonyymi

      Miksei laita nilkkoihin ylöttyvää hametta tai pitkiä housuja niin ei näy. Onko joku paljastelija.

    • Anonyymi

      Mulla oli pitkä suhde noin. Selvis eron jälkeen että petti paljon.

    • Anonyymi

      Keskellä viikkoa. Jännä.

      W.

      • Tuli inspiraatio ja nyt on aikataulut sekaisin.


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Tuli inspiraatio ja nyt on aikataulut sekaisin.

        Vaimollasi ja hänen tyttöystävälliin vai sulla provoilla? Olikin tosi " tuore" juttu..

        W.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaimollasi ja hänen tyttöystävälliin vai sulla provoilla? Olikin tosi " tuore" juttu..

        W.

        Kuule, tehdään nyt niin, että sä kirjoitat selkeästi sen, mitä ihmettelet ja sitten minä yritän ymmärtää sitä. :)


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Kuule, tehdään nyt niin, että sä kirjoitat selkeästi sen, mitä ihmettelet ja sitten minä yritän ymmärtää sitä. :)

        No eikös se nyt ollut ihan selkeästi kirjoitettu? 🤔

        W.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eikös se nyt ollut ihan selkeästi kirjoitettu? 🤔

        W.

        Kyllä sä pystyt parempaan ulosantiin. Mutta yritän vastata.

        Omat aikataulut meni sekaisin, aloitus ei ollut provo, vaan opinnäytetyö, mitä Elisakettukin minulta odotti.
        Vakkareille kaikki on tosi "tuoretta". :P


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Kyllä sä pystyt parempaan ulosantiin. Mutta yritän vastata.

        Omat aikataulut meni sekaisin, aloitus ei ollut provo, vaan opinnäytetyö, mitä Elisakettukin minulta odotti.
        Vakkareille kaikki on tosi "tuoretta". :P

        Niin että tuliko se inspiraatio sinulle kirjoittaa nyt tästä sinänsä vanhasta aiheesta, josta usein provoillaan? .. Vai tuliko vaimollesi ja hänen tyttöystävilleen inspiraatio lähteä keskelle viikkoa viettämään tyttöjen iltaa?

        W.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin että tuliko se inspiraatio sinulle kirjoittaa nyt tästä sinänsä vanhasta aiheesta, josta usein provoillaan? .. Vai tuliko vaimollesi ja hänen tyttöystävilleen inspiraatio lähteä keskelle viikkoa viettämään tyttöjen iltaa?

        W.

        Inspiraatio kirjoittaa aloitus tuli huonoon aikaan, koska en pystynyt isännöimään ketjua viestitulvan vuoksi. Tarkoitus oli ohjata sinänsä banaalia aihetta uusille urille muiden avulla.
        Ketju kuitenkin lähti käsistä.
        Muistin myös Elisaketun neuvon, että pitää kirjoittaa spontaanisti. Tämmöstä siitä sitten tuli.


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Inspiraatio kirjoittaa aloitus tuli huonoon aikaan, koska en pystynyt isännöimään ketjua viestitulvan vuoksi. Tarkoitus oli ohjata sinänsä banaalia aihetta uusille urille muiden avulla.
        Ketju kuitenkin lähti käsistä.
        Muistin myös Elisaketun neuvon, että pitää kirjoittaa spontaanisti. Tämmöstä siitä sitten tuli.

        Jaaha. No ehkä joskus jopa luen mitä tässä ketjussa lukee..

        W.


    • Anonyymi

      Huolissaan pitää olla silloin kun huolettaa että se tulee vielä takaisinkin sieltä.

    • Luultavasti illanviettoon valittava vaatetus ei ole tarkoitettu tuossa tapauksessa ulkonaseisoskeluun, joten tuskin kevyemmässäkään vaatetuksessa nainen paleltuu.

      Se mitä hän pukeutumisellaan saa itselleen on se juttu. Meikit ja muut nostaa tunnetta itsestä ylöspäin, lisäksi jos vielä kumppani lähtiessä kehuu ulkonäköä ja toivottaa hauskaa iltaa, tulenee aikanaan kotiin ihminen joka ainakin krapulan jälkeen on kuin uudestisyntynyt. Lisäksi luotto on saanut suhteessa aikaiseksi jotain ylevää sidettä.

      Veikkaan, että tähän tilsnteeseen ei päästä villahousuissa js pilkkihaalareissa. 😀

      • Anonyymi

        Olet aika lähellä asian ydintä. 👍 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet aika lähellä asian ydintä. 👍 😁

        Juu... vaikka alusvaatteet ei päällepäin näykkään toisille, itse tietää niiden merkityksen.

        Ja itse miehenä olisin aika utelias odottamaan, mitä juhlija aamulla on mieltä kaulalle suutelusta, niiden narumaisten alusvaatteisen hampailla riisumisesta? 😬 Krapulassa saattaa tehdä pikkuisen mieli muutakin kuin vaan olla.... tilsnnekohtaista. 😄


      • Ristus. Monimutkaista. :D


      • Anonyymi

        Kyllä kai nainenkin haluaa olla haluttava, siinä missä mieskin, suhteen ulkopuolellakin.


      • Suatana kirjoitti:

        Ristus. Monimutkaista. :D

        :D, on tää niin vaikeeta. ;P
        Ketjun isännöinti ei ihan mennyt putkeen kun viestit ruuhkautuivat vellikelloon.
        Mutta kysymystäni käsiteltiin laajasti ja perinpohjin, taattua S24-laatua.


      • Suatana kirjoitti:

        Ristus. Monimutkaista. :D

        Mikä on monimutkaista? 😁


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        :D, on tää niin vaikeeta. ;P
        Ketjun isännöinti ei ihan mennyt putkeen kun viestit ruuhkautuivat vellikelloon.
        Mutta kysymystäni käsiteltiin laajasti ja perinpohjin, taattua S24-laatua.

        Joo tursusi ja rönsysi. Nyt on tissitkin jo läpi käyty. :D


      • interlocutrice kirjoitti:

        Mikä on monimutkaista? 😁

        Toi naisen logiikka mikä tuossa vaatejutussa piilee. :)


      • Suatana kirjoitti:

        Toi naisen logiikka mikä tuossa vaatejutussa piilee. :)

        No on mun mieskaverikin sellainen, että olipa mikä reissu tahaansa kylille illalla, niin putäö laittautua kunnolla, ettei se nyt sivan naisten logiikkaa ole.


      • interlocutrice kirjoitti:

        No on mun mieskaverikin sellainen, että olipa mikä reissu tahaansa kylille illalla, niin putäö laittautua kunnolla, ettei se nyt sivan naisten logiikkaa ole.

        On se sellasta logiikkaa mihin minä en pääse ikinä sisään. Nimenomaan naiseuteen liittyvää logiikkaa. Miten tulee hyvä olo vaatteista, meikeistä tms.


      • Suatana kirjoitti:

        On se sellasta logiikkaa mihin minä en pääse ikinä sisään. Nimenomaan naiseuteen liittyvää logiikkaa. Miten tulee hyvä olo vaatteista, meikeistä tms.

        Ehkä multa puuttuu koreus koristautumis geeni? :)


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No on mun mieskaverikin sellainen, että olipa mikä reissu tahaansa kylille illalla, niin putäö laittautua kunnolla, ettei se nyt sivan naisten logiikkaa ole.

        Juu, kylläkin tunnen useamman miehen, jotka puleeraavat ennen ihmisten ilmoille menoa. Ei nyt ehkä usein ihan siinä määrin kuin moni nainen, mutta silti.


      • Suatana kirjoitti:

        Ehkä multa puuttuu koreus koristautumis geeni? :)

        No se sun juttus on muussa sitten, samoin mun.

        Esimerkiksi mä nautin tekemisestä. Se saa minut tuntemaan itseni minuksi. Tänään vähän krapuloissanikin tein maalle kellarista tuleville ilmanvaihtoputkille kotelon. Tuli hieno.

        Sitten laitan veskiin mummin ostaman koritelineen. Se jäi ukilta asentamatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, kylläkin tunnen useamman miehen, jotka puleeraavat ennen ihmisten ilmoille menoa. Ei nyt ehkä usein ihan siinä määrin kuin moni nainen, mutta silti.

        Joo. Itsekin vähän siistimpää seppälää mätän päälle ja laitan hiukset ja dödöö... 5 min ja valmis. 😬


      • interlocutrice kirjoitti:

        No se sun juttus on muussa sitten, samoin mun.

        Esimerkiksi mä nautin tekemisestä. Se saa minut tuntemaan itseni minuksi. Tänään vähän krapuloissanikin tein maalle kellarista tuleville ilmanvaihtoputkille kotelon. Tuli hieno.

        Sitten laitan veskiin mummin ostaman koritelineen. Se jäi ukilta asentamatta.

        Niin, en tiedä missä se on. Pinta ei kiinnosta, kun sen verran etten muita järkytä.

        Toki nyt siististä ja puhtaasta tykkään. Hiukset tykkään pitää siisteinä. Ne on ehkä mun ulkonäköön liittyen ainoa sellainen koristautumis kohta. Mitä tulee mietittyäkin joskus, miten leikkais tai kasvattais.

        En mä oikeen keksi mikä se itsetunnon juttu olis. On vaan hyvä olla ittensä, eikä miettiä pintaa. Ehkäpä mä liikun enemmän filosofisissa kerroksissa eli funtsaan asioita.

        Viihdyn pääni sisällä.


      • interlocutrice kirjoitti:

        Joo. Itsekin vähän siistimpää seppälää mätän päälle ja laitan hiukset ja dödöö... 5 min ja valmis. 😬

        Sama. 5 min riittää. Puhtaat, siistit vaatteet, puhdas naama ja hampaat, hiukset kuosiin ja dödö kainaloon, let's go.


      • Suatana kirjoitti:

        Niin, en tiedä missä se on. Pinta ei kiinnosta, kun sen verran etten muita järkytä.

        Toki nyt siististä ja puhtaasta tykkään. Hiukset tykkään pitää siisteinä. Ne on ehkä mun ulkonäköön liittyen ainoa sellainen koristautumis kohta. Mitä tulee mietittyäkin joskus, miten leikkais tai kasvattais.

        En mä oikeen keksi mikä se itsetunnon juttu olis. On vaan hyvä olla ittensä, eikä miettiä pintaa. Ehkäpä mä liikun enemmän filosofisissa kerroksissa eli funtsaan asioita.

        Viihdyn pääni sisällä.

        No ei se välttämättä olekaan ihan niin itsetuntohomma, vaan joku totuttu juttu, mikä saa ihmisen tuntemaan olon omakseen.

        Mä tiedän monta ihmistä naisistakin, mitkä olisivat ihan ilman puleerauksiakin kauniita jne. Mutta ne tykkää laittaa itseään. Ja kun se on sellainen liikaa korostamaton siisteys, niin kyllähän se silmää ruokkii. Ei kahta sanaa. 😄


      • interlocutrice kirjoitti:

        No ei se välttämättä olekaan ihan niin itsetuntohomma, vaan joku totuttu juttu, mikä saa ihmisen tuntemaan olon omakseen.

        Mä tiedän monta ihmistä naisistakin, mitkä olisivat ihan ilman puleerauksiakin kauniita jne. Mutta ne tykkää laittaa itseään. Ja kun se on sellainen liikaa korostamaton siisteys, niin kyllähän se silmää ruokkii. Ei kahta sanaa. 😄

        Juu, tämä on just se homma mulle mistä joskus puhuit, et kun et ole homo. Et voi tietää mitä homo kelaa.

        Mä olen kyllä nainen, mutten ymmärrä mitä meikkaamisesta, pitsipöksyistä, näteistä vaatteista, koruista saa. Lyö tyhjää. Toki tajuan sen silleen, kun vertaan asioihin mistä itse saan kiksini.

        Mutten sitä mystistä osuutta siinä. :)

        Onhan ne. :)


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Joo. Itsekin vähän siistimpää seppälää mätän päälle ja laitan hiukset ja dödöö... 5 min ja valmis. 😬

        Mä olen seurustellut parinkin miehen kanssa, joilla kesti valmistautuminen lähes aina kauemmin kuin mulla. Näin siitä huolimatta, että mulla menee varmaan semmonen naisen keskimääränen aika, pikavalmistautuminen 15 minuuttia ja vähän perusteellisempi 30 minuuttia. Poikkeuksena se, jos oltiin menossa johonki oikeesti fiinimpään paikkaan. Sillon mulla kesti kauemmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen seurustellut parinkin miehen kanssa, joilla kesti valmistautuminen lähes aina kauemmin kuin mulla. Näin siitä huolimatta, että mulla menee varmaan semmonen naisen keskimääränen aika, pikavalmistautuminen 15 minuuttia ja vähän perusteellisempi 30 minuuttia. Poikkeuksena se, jos oltiin menossa johonki oikeesti fiinimpään paikkaan. Sillon mulla kesti kauemmin.

        No mä tykkään itsekin vähemmän itseään puleeraavista naisista. Sellaiset prinsessatyypit ei oikein kiinnosta. Mutta kyllä kaikki vähän ovat laittautuneet ainakin jos mentiin jonnekin illan istujaisiin. 😊


    • Anonyymi

      Voithan aina kysyä vaimoltasi, että miksi näin seksikkäänä lähtee liikkeelle? Onko teidän seksielämässä tapahtunut jotain muutosta huonompaan? Toisaalta, parempi että annat mennä. Se mikä on mennäkseen se menee. Ketään ei voida kahlita, eikä käskeä olla pukeutumatta niin kuin tahtoo. Vapaa maa.

    • Anonyymi

      Ainahan siinä on se ajatus että JOS.....t
      apais sen paremman,huomioivamman,rakastavamman.Olisiko peiliin katsomisen paikka. Etkö ole ajatellut tarpeeksi naisesi onnellisuutta...ihan omaako vain? Haahuillut muiden naisten perään kuolaten tai pornoa runkaten ja naisesi on sen huomioinut. Pettynyt sinuun. Aloitko pitämään naistasi itsestäänselvyytenä,että vain sinulla on oikeus haaveilla muista? Toki sinä haaveilit panoista,naisesi ehkä arvoisestaan rakkaudesta. Ei siinä pitsihepenet pahaksi ole,näin naisesi olet antanut ymmärtää. Mitä vingut. Sitä saa mitä tilaa.💩

      • Anonyymi

        Naisellesi olet antanut ymmärtää


      • Voi sun kanssas :)


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Voi sun kanssas :)

        Näinpä. Mietinnän paikka tai eron.puhun kokemuksesta. 💩


    • Anonyymi

      Pikkujoulukausi lähestyy, ehkä himot jyllää. Vois olla kääntynyt naisiin osittain. Ajatus minihameesta ja seksikkäistä alusvaatteista saa kyllä kiihottumaan.

      • Anonyymi

        Kukapa ei vaihtelua kaipaisi, pitkässä suhteessa eläneenä? Sängyssä ei ole tapahtunut aikoihin mitään, muuta kuin nukkumista? Antaa naisen nyt irroitella ja nauttia elämästä. Kyllä routa porsaan kotiin ajaa? :D


    • Anonyymi

      Oletko tyhmä kuin Brn-JSmin... brnjsmin.'

    • Anonyymi

      Nälänhätä uhka Suomen valtiota, koska normaalilla ihmnisellä ei ole vara enää södä ruo inflation takia.

      Epanormaalit syövät ravcintoolissa, epä-ihmiset :D

    • Anonyymi

      Jos menet tyttöjen kanssa ulos voi tulla jännittävä tulos.

      Tai joo Molokin kittaan tipahtaa.

    • Anonyymi

      Se on sellainen leikki, hienoista alusvaatteista tulee juhlavampi fiilis. Itse laittaisin kyllä naisten keskinäisiin juominkeihin vaatteet, joissa voi ryypätä eikä tarvitse huolehtia oman ulkoasunsa siveydestä. Kaipa baareissa käymisessä kuitenkin aina mukana se oman markkina-arvon testausfunktio kuitenkin. Että vieläkö saa kiinnostusta heräämään vastakkaisessa tai samassa sukupuolessa. Mutta jos siippa kotiin kuitenkin tulee ja ehkä eroottisesti virittyneenä, jota päihtymyskin edesauttaa, niin itsehän tuosta sitten hyödyn saat.

    • Anonyymi

      Voihan sitä näinkin selitellä

    • Anonyymi

      Vaimosi on kevytkenkäistä sorttia.

    • Nooh.. aina välillä haluan tuntea itseni naiselliseksi ja aistilliseksi. Tyttöjen ilta on mitä mainioin tilaisuus siihen...
      Itse en pynttäydy joka päivä, joten on välillä mitä ihaninta laittautua ja pistää ne seksikkäimmät alushousutkin. Ihan siksi kun ei tule arkena vällättyä moisesta.
      Meitä naisia on moneksi ja suurin osa haluaa edes jossakin vaiheessa positiivista huomiota itsestään. Ja siksi myös laittaudutaan. Jotta itsellä olisi hyvä olla.. se tuo itsevarmuutta. Halu tuntea itsensä seksikkääksi ja kauniiksi yhdistää naisellisia naisia.
      Parisuhteessa usein tuntee itsensä hieman kulahtaneeksi ja tyttöjen ilta tuo poikkeuksen siihen. Siksi kun voi olla turvallisesti kaunis, seksikäs ja aistillinen, joutumatta sellaiseen astelmaan että olisi "haku päällä". Tytöt tuovat turvaa toisilleen.
      Ja valitettavasti jotkut naiset testaavat siten markkina-arvonsa.

      • "Parisuhteessa usein tuntee itsensä hieman kulahtaneeksi ja tyttöjen ilta tuo poikkeuksen siihen. Siksi kun voi olla turvallisesti kaunis, seksikäs ja aistillinen, joutumatta sellaiseen astelmaan että olisi "haku päällä". Tytöt tuovat turvaa toisilleen."

        Sinähän kauniisti kirjoitit. Juuri näin minäkin ajattelin. Naisen pitää saada olla kaunis, seksikäs ja aistillinen. Onhan näitä naisten iltoja ollut ennemminkin ja kovin iloisena hän on aina kotiin palanut, vähän pussaillut mua ja sitten mennyt hymysuin nukkumaan. :)


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        "Parisuhteessa usein tuntee itsensä hieman kulahtaneeksi ja tyttöjen ilta tuo poikkeuksen siihen. Siksi kun voi olla turvallisesti kaunis, seksikäs ja aistillinen, joutumatta sellaiseen astelmaan että olisi "haku päällä". Tytöt tuovat turvaa toisilleen."

        Sinähän kauniisti kirjoitit. Juuri näin minäkin ajattelin. Naisen pitää saada olla kaunis, seksikäs ja aistillinen. Onhan näitä naisten iltoja ollut ennemminkin ja kovin iloisena hän on aina kotiin palanut, vähän pussaillut mua ja sitten mennyt hymysuin nukkumaan. :)

        No niih. Onnistuneita tyttöjeniltoja siis. Se vaan on kivaa lähteä humputtelemaan ja sit kotiin oman kullan luokse.


      • Saisinko sinulta asiallisen vastauksen kysymykseeni? Mikä se seksikkääksi itsensä tuntemis juttu on? Kenen silmissä nainen ajattelee olevansa seksikäs, kun pynttää? :)

        Multa puuttuu tuo juttu kokonaan, siksi kysyn kun outo asia mutta kiinnostaa tietää.

        Hymiö ei ole ivaamista sitten.


      • Suatana kirjoitti:

        Saisinko sinulta asiallisen vastauksen kysymykseeni? Mikä se seksikkääksi itsensä tuntemis juttu on? Kenen silmissä nainen ajattelee olevansa seksikäs, kun pynttää? :)

        Multa puuttuu tuo juttu kokonaan, siksi kysyn kun outo asia mutta kiinnostaa tietää.

        Hymiö ei ole ivaamista sitten.

        Minä voin yrittää selittää..

        Joudun selittämään vain omalta kantilta, sillä vain siitä tiedän.

        Minä en laittaudu kovinkaan usein. Mutta kun laittaudun saan positiivista huomiota. Minua sanotaan kauniiksi, seksikkääksi ja käännän miesten päitä. En tosin enää samassa määrin kuin nuorempana, mutta silti.

        Joten se boostaa itsetuntoa. Tuntuu hyvältä saada kehuja kuinka hyvältä näytän. Huomiota.

        Mikä on sinällään kornia että tykkään siitä, koska minä en ole ulkonäkökeskeinen.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Minä voin yrittää selittää..

        Joudun selittämään vain omalta kantilta, sillä vain siitä tiedän.

        Minä en laittaudu kovinkaan usein. Mutta kun laittaudun saan positiivista huomiota. Minua sanotaan kauniiksi, seksikkääksi ja käännän miesten päitä. En tosin enää samassa määrin kuin nuorempana, mutta silti.

        Joten se boostaa itsetuntoa. Tuntuu hyvältä saada kehuja kuinka hyvältä näytän. Huomiota.

        Mikä on sinällään kornia että tykkään siitä, koska minä en ole ulkonäkökeskeinen.

        Okei. Tätä minäkin olen epäillyt syyksi, vaikka moni nainen sanoo itseänsä varten laittaudun, niin kuitenkin siinä taitaa olla tuo huomion saaminen pääsyy. Vaikka puhutkin omasta puolestasi, niin arvelen ettei kaikki myönnä tuota yhtä suoraan, vaan selittelee.

        Tavallaan itseään varten, kun hyvä olo tulee hyvästä ulkonäöstä kun se huomataan?


      • Suatana kirjoitti:

        Okei. Tätä minäkin olen epäillyt syyksi, vaikka moni nainen sanoo itseänsä varten laittaudun, niin kuitenkin siinä taitaa olla tuo huomion saaminen pääsyy. Vaikka puhutkin omasta puolestasi, niin arvelen ettei kaikki myönnä tuota yhtä suoraan, vaan selittelee.

        Tavallaan itseään varten, kun hyvä olo tulee hyvästä ulkonäöstä kun se huomataan?

        Kyllä perimmältään itseään varten koska se miten muut suhtautuu tekee sen hyvän olon. Ja se että tietää näyttävänsä hyvältä luo itsevarmuutta. Itsevarmuus luo rohkeutta.

        Mutta hei.. minä en ole tälläytyjä. Useimmiten olen se harmaavarpunen ilman meikkiä ja hiukset laittamatta. Ja olen silti itsevarma. Minun itsetunto kestää meikittömyyden ja sen etten ole pukeutunut tälläytyen vaan ihan arkisesti. Joten sanoisin että se päivittäinen laittautuminen on jonkilaista itsensä pönkittämistä.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kyllä perimmältään itseään varten koska se miten muut suhtautuu tekee sen hyvän olon. Ja se että tietää näyttävänsä hyvältä luo itsevarmuutta. Itsevarmuus luo rohkeutta.

        Mutta hei.. minä en ole tälläytyjä. Useimmiten olen se harmaavarpunen ilman meikkiä ja hiukset laittamatta. Ja olen silti itsevarma. Minun itsetunto kestää meikittömyyden ja sen etten ole pukeutunut tälläytyen vaan ihan arkisesti. Joten sanoisin että se päivittäinen laittautuminen on jonkilaista itsensä pönkittämistä.

        Ja siis kyllähän ihmisellä itselläänkin silmät on ja peili kertoo miltä näyttää. Kyllä sekin jo ihan itsessään tuo usein hyvää mieltä, että se peilikuva poikkeaa tavanomaisesta. Se tuo hyvää mieltä, vaikkei kukaan mitään sanoisi tai menis sellaseen paikkaan, jossa ei ole ketään kauheasti kehua retostamassa.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kyllä perimmältään itseään varten koska se miten muut suhtautuu tekee sen hyvän olon. Ja se että tietää näyttävänsä hyvältä luo itsevarmuutta. Itsevarmuus luo rohkeutta.

        Mutta hei.. minä en ole tälläytyjä. Useimmiten olen se harmaavarpunen ilman meikkiä ja hiukset laittamatta. Ja olen silti itsevarma. Minun itsetunto kestää meikittömyyden ja sen etten ole pukeutunut tälläytyen vaan ihan arkisesti. Joten sanoisin että se päivittäinen laittautuminen on jonkilaista itsensä pönkittämistä.

        Aivan, kun tuo just tuntuu jännältä jos itsetunto olisi riippuvainen meikistä, tietynlaisista vaatteista, laittautumisesta. Niin onko sitä itsetuntoa lainkaan sitten, jos se noin hatarien juttujen varassa on?

        Mitäs, jos meikit, koreat vaatteet, helyt jäis vahingossa kyydistä niin meniskö jollain elämänkirjat sekaisin?

        Eihän nyt itsetuntoa voi noitten päälle rakentaa. :)


      • Suatana kirjoitti:

        Aivan, kun tuo just tuntuu jännältä jos itsetunto olisi riippuvainen meikistä, tietynlaisista vaatteista, laittautumisesta. Niin onko sitä itsetuntoa lainkaan sitten, jos se noin hatarien juttujen varassa on?

        Mitäs, jos meikit, koreat vaatteet, helyt jäis vahingossa kyydistä niin meniskö jollain elämänkirjat sekaisin?

        Eihän nyt itsetuntoa voi noitten päälle rakentaa. :)

        Kyllä moni rakentaa. Ulkonäkökeskeiset ulkonäkökeskeisessä maailmassa.

        Ny minä poistun taas. Mutta mukava kun olet vielä palstalla. Kiva juttu. Palaillaan joskus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis kyllähän ihmisellä itselläänkin silmät on ja peili kertoo miltä näyttää. Kyllä sekin jo ihan itsessään tuo usein hyvää mieltä, että se peilikuva poikkeaa tavanomaisesta. Se tuo hyvää mieltä, vaikkei kukaan mitään sanoisi tai menis sellaseen paikkaan, jossa ei ole ketään kauheasti kehua retostamassa.

        No totta tuokin puoli.


      • Suatana kirjoitti:

        Okei. Tätä minäkin olen epäillyt syyksi, vaikka moni nainen sanoo itseänsä varten laittaudun, niin kuitenkin siinä taitaa olla tuo huomion saaminen pääsyy. Vaikka puhutkin omasta puolestasi, niin arvelen ettei kaikki myönnä tuota yhtä suoraan, vaan selittelee.

        Tavallaan itseään varten, kun hyvä olo tulee hyvästä ulkonäöstä kun se huomataan?

        Pirpanan näkemys on aivan ymmärrettävä.

        Sinänsä jännää, että en ole itse vaimon seurassa koskaan huomannut hänen innostuneen miesten katseista. Luulen, että hän hakee sosiaalisia kontakteja ulkonäkönsä avulla.
        Hän selvästi haluaisi kavereita ympärilleen. Olemme keskustelleet tästä paljon.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kyllä moni rakentaa. Ulkonäkökeskeiset ulkonäkökeskeisessä maailmassa.

        Ny minä poistun taas. Mutta mukava kun olet vielä palstalla. Kiva juttu. Palaillaan joskus.

        No kovin on korttitalon päälle rakennettua sitten. Juu, palataan. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis kyllähän ihmisellä itselläänkin silmät on ja peili kertoo miltä näyttää. Kyllä sekin jo ihan itsessään tuo usein hyvää mieltä, että se peilikuva poikkeaa tavanomaisesta. Se tuo hyvää mieltä, vaikkei kukaan mitään sanoisi tai menis sellaseen paikkaan, jossa ei ole ketään kauheasti kehua retostamassa.

        Mikä tavanomaisessa sitten haittaa?


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Pirpanan näkemys on aivan ymmärrettävä.

        Sinänsä jännää, että en ole itse vaimon seurassa koskaan huomannut hänen innostuneen miesten katseista. Luulen, että hän hakee sosiaalisia kontakteja ulkonäkönsä avulla.
        Hän selvästi haluaisi kavereita ympärilleen. Olemme keskustelleet tästä paljon.

        Okei. Niinno minäkin mietin, että kun olen siististi pukeutunut, hiukset kuosissa, puhdas, haisen hyvälle niin saan paremman vastaanoton, kun rääsyläisenä (miten kotona voin hengailla), mutta mulle ei varsinaisesti tuu hyvä olo niistä kamppeista, vaan siitä että ihmiset viittii lähestyä mua yrjöämättä.

        Itselleni kelpaan kaikin tavoin, paitsi hepeneissä, naisten bling blingeissä. Ne on mulle ei kotoisat. Niin kun olotilaani ei kamppeet vaikuta mitenkään.

        Yhtä hyvin kehtaisin mennä ryysyissä ja on mennytkin, hiukset sekaisin räjähtäneenä ihmisiin, mutta vastaanotto on toisenlainen. Paitsi perheellä.

        Mut ihmiset selvästi arvottaa ulkoiset jutut erilailla myös itsetuntoon ja olotilaan liittyen.


      • Suatana kirjoitti:

        Okei. Niinno minäkin mietin, että kun olen siististi pukeutunut, hiukset kuosissa, puhdas, haisen hyvälle niin saan paremman vastaanoton, kun rääsyläisenä (miten kotona voin hengailla), mutta mulle ei varsinaisesti tuu hyvä olo niistä kamppeista, vaan siitä että ihmiset viittii lähestyä mua yrjöämättä.

        Itselleni kelpaan kaikin tavoin, paitsi hepeneissä, naisten bling blingeissä. Ne on mulle ei kotoisat. Niin kun olotilaani ei kamppeet vaikuta mitenkään.

        Yhtä hyvin kehtaisin mennä ryysyissä ja on mennytkin, hiukset sekaisin räjähtäneenä ihmisiin, mutta vastaanotto on toisenlainen. Paitsi perheellä.

        Mut ihmiset selvästi arvottaa ulkoiset jutut erilailla myös itsetuntoon ja olotilaan liittyen.

        Nämä on varmaan niitä etikettejäkin, mistä mä en perusta. Tuntuu olevan. Joku ajatus, että on hienompi kun on tietyllä kankaalla kääritty toisen kankaan sijaan.

        Väripölyä naamassa näyttää, että yritystä on ollut.


      • Suatana kirjoitti:

        Okei. Niinno minäkin mietin, että kun olen siististi pukeutunut, hiukset kuosissa, puhdas, haisen hyvälle niin saan paremman vastaanoton, kun rääsyläisenä (miten kotona voin hengailla), mutta mulle ei varsinaisesti tuu hyvä olo niistä kamppeista, vaan siitä että ihmiset viittii lähestyä mua yrjöämättä.

        Itselleni kelpaan kaikin tavoin, paitsi hepeneissä, naisten bling blingeissä. Ne on mulle ei kotoisat. Niin kun olotilaani ei kamppeet vaikuta mitenkään.

        Yhtä hyvin kehtaisin mennä ryysyissä ja on mennytkin, hiukset sekaisin räjähtäneenä ihmisiin, mutta vastaanotto on toisenlainen. Paitsi perheellä.

        Mut ihmiset selvästi arvottaa ulkoiset jutut erilailla myös itsetuntoon ja olotilaan liittyen.

        Siis kun olin joskus faijan autokorjaamolla harjoittelussa, massasin auton alustoja yms. niin mullahan oli mustaa välillä pitkin vaatteissa, naamassakin välillä. Käsissäkin muuten autosta likaa ja lattialta, vaikka hanskat kädessä massasin.

        Sitten piti lähtee joku varaosa ostamaan kyliltä, niin emmä alkanut kaikkia kampoeita vaihtamaan välillä. Oli ne työrytkyt päällä ja työtä tehneen näkönen.

        Saatoin käydä kaupassakin samalla. Kyllä mua välillä katottiin pitkään, mutta eipä se haitannu mitenkään. Työstähän mä olin liikkeellä.


      • Suatana kirjoitti:

        Okei. Niinno minäkin mietin, että kun olen siististi pukeutunut, hiukset kuosissa, puhdas, haisen hyvälle niin saan paremman vastaanoton, kun rääsyläisenä (miten kotona voin hengailla), mutta mulle ei varsinaisesti tuu hyvä olo niistä kamppeista, vaan siitä että ihmiset viittii lähestyä mua yrjöämättä.

        Itselleni kelpaan kaikin tavoin, paitsi hepeneissä, naisten bling blingeissä. Ne on mulle ei kotoisat. Niin kun olotilaani ei kamppeet vaikuta mitenkään.

        Yhtä hyvin kehtaisin mennä ryysyissä ja on mennytkin, hiukset sekaisin räjähtäneenä ihmisiin, mutta vastaanotto on toisenlainen. Paitsi perheellä.

        Mut ihmiset selvästi arvottaa ulkoiset jutut erilailla myös itsetuntoon ja olotilaan liittyen.

        Sun oman ulkonäön mollaaminen on aika rajua. Mä olen usein miettinyt miksi teet niin. :(
        Mutta hei, mä oon sun kaveri. :) jatketaan näin...


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Sun oman ulkonäön mollaaminen on aika rajua. Mä olen usein miettinyt miksi teet niin. :(
        Mutta hei, mä oon sun kaveri. :) jatketaan näin...

        Emmä itteeni mollaa. Mä en vaan ole sinut kaikkien naisasia juttujen kanssa. Ei ole osa minua. Ei kuulu mun wow juttuihin. :)


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Mikä tavanomaisessa sitten haittaa?

        Miksi sä oletat, että siinä tavanomaisessa olisi jotain pahaa? Tai miksi itsetunnon pitäisi olla huono, jos pieni pynttääminen buustaa sitä ja tekee hyvän mielen?

        Miksi laittaa koskaan parempaa ruokaa? Mikä tavanomaisessa on vikana?

        Miksi lähteä koskaan lomalle? Mikä kotona on vikana?

        Miksi tehdä yhtään mitään tavallisuudesta poikkeavaa? Mikä siinä tavallisessa on vikana?

        Ei minkään tarvitse olla vikana tai ongelma tai huonoa tai huonosti. Kaikki voi olla erinomaisen hyvin ja silti pienestä extrasta tulee hyvä olo ja hyvä mieli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä oletat, että siinä tavanomaisessa olisi jotain pahaa? Tai miksi itsetunnon pitäisi olla huono, jos pieni pynttääminen buustaa sitä ja tekee hyvän mielen?

        Miksi laittaa koskaan parempaa ruokaa? Mikä tavanomaisessa on vikana?

        Miksi lähteä koskaan lomalle? Mikä kotona on vikana?

        Miksi tehdä yhtään mitään tavallisuudesta poikkeavaa? Mikä siinä tavallisessa on vikana?

        Ei minkään tarvitse olla vikana tai ongelma tai huonoa tai huonosti. Kaikki voi olla erinomaisen hyvin ja silti pienestä extrasta tulee hyvä olo ja hyvä mieli.

        Niin mikä tavanomaisessa on huonoa? Mulle ei ole, yritän ymmärtää ihmisiä jotka saa kiksit ulkonäön kanssa puljaamisesta..

        Tämä on yksi niitä asioita mikä naisporukoissa aina tuntuu vaikeelle. Ei saisi kysyä, ei ihmetellä kun joku loukkaantuu. Ottaa arvosteluna, ole siinä sitten kaveria.


      • Suatana kirjoitti:

        Niin mikä tavanomaisessa on huonoa? Mulle ei ole, yritän ymmärtää ihmisiä jotka saa kiksit ulkonäön kanssa puljaamisesta..

        Tämä on yksi niitä asioita mikä naisporukoissa aina tuntuu vaikeelle. Ei saisi kysyä, ei ihmetellä kun joku loukkaantuu. Ottaa arvosteluna, ole siinä sitten kaveria.

        "Niin mikä tavanomaisessa on huonoa? Mulle ei ole, yritän ymmärtää ihmisiä jotka saa kiksit ulkonäön kanssa puljaamisesta.."

        Jotkut haluaa olla hyvänäköisiä ihmisten ilmoilla - meikkaavat ja laittavat parempaa päälle. Teoriassa sellaisessa ei ole mitään pahaa, jos haluaa pitää hauskaa naisseurassa. Mutta vaaransa minusta siinäkin on, että eksyy vieraan henkilön sänkyyn?


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Niin mikä tavanomaisessa on huonoa? Mulle ei ole, yritän ymmärtää ihmisiä jotka saa kiksit ulkonäön kanssa puljaamisesta..

        Tämä on yksi niitä asioita mikä naisporukoissa aina tuntuu vaikeelle. Ei saisi kysyä, ei ihmetellä kun joku loukkaantuu. Ottaa arvosteluna, ole siinä sitten kaveria.

        Mä kysyn uudestaan, että miksi oletat siinä olevan mitään huonoa? Jotenkin toi kysymys kertoo enemmän sinusta, mutta mä en nyt saa tasan tarkkaan kiinni, että mistä se kumpuaa. Sun omista ulkonäkökompleksestako? Että pitää olla jotain pielessä, jos vieläkin paremmasta tulee hyvä mieli? Vai että siitä tee vielä huonompi mieli, jos ei se pynttäämisestä huolimatta juuri muutu?

        Ei minkään tarvitse olla huonosti. Ei yhtään minkään ja ihmisellä voi olla erinomaisen hyvä itsetunto ja silti tuntuu kivalta välillä vähän pyntätä. Monessa perhessä laittaudutaan ja puetaan parempaa päälle vaikka joulupöytään, vaikkei sinne tulisi ketään lähiperheen ulkopuolista. Samaten moni tykkää vähän laittautua, vaikka menis ihan vaan ystävän luo istumaan iltaa tyttöjen kesken, kotona, ilmasn ketään ulkopuolista. Monet kerrat kavereiden kesken on mietitty, että pitää keksiä joku syy "juhlaan" että voidaan vähän enemmän laittaa, kun ei arjessa nyt ihan hirveesti viitsi. Moni tosin viitsii arjessakin eikä välitä, vaikka on ihan ylilaitettu.

        Vaan siis tosiaan yhtään minkään ei tarvitse olla huonosti tai huonoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kysyn uudestaan, että miksi oletat siinä olevan mitään huonoa? Jotenkin toi kysymys kertoo enemmän sinusta, mutta mä en nyt saa tasan tarkkaan kiinni, että mistä se kumpuaa. Sun omista ulkonäkökompleksestako? Että pitää olla jotain pielessä, jos vieläkin paremmasta tulee hyvä mieli? Vai että siitä tee vielä huonompi mieli, jos ei se pynttäämisestä huolimatta juuri muutu?

        Ei minkään tarvitse olla huonosti. Ei yhtään minkään ja ihmisellä voi olla erinomaisen hyvä itsetunto ja silti tuntuu kivalta välillä vähän pyntätä. Monessa perhessä laittaudutaan ja puetaan parempaa päälle vaikka joulupöytään, vaikkei sinne tulisi ketään lähiperheen ulkopuolista. Samaten moni tykkää vähän laittautua, vaikka menis ihan vaan ystävän luo istumaan iltaa tyttöjen kesken, kotona, ilmasn ketään ulkopuolista. Monet kerrat kavereiden kesken on mietitty, että pitää keksiä joku syy "juhlaan" että voidaan vähän enemmän laittaa, kun ei arjessa nyt ihan hirveesti viitsi. Moni tosin viitsii arjessakin eikä välitä, vaikka on ihan ylilaitettu.

        Vaan siis tosiaan yhtään minkään ei tarvitse olla huonosti tai huonoa.

        Lisään ...

        Mä en tiedä onko se vähän suomalainenkin juttu, että ei "arvosteta". Arvostaa on vähän hölmö sana, mutta en nyt tähän hätään keksi parempaakaan. Itse on tullut sen verran oleskeltua tuolla muillakin mailla, että tuon on huomannut. Esimerkiksi toi joulupöytää laittautuminen on monissa paikoin normaalia ja arvostavaa ja kunnioittavaa ja sinne voidaan pukea oikein viimesen päälle. Eikä se tarkota, että siellä ihmisillä olis huono itsetunto. Päinvastoin, suomalaisilla usein tuntuu olevan paljon enemmän itsetunto-ongelmia. Enkä siis moiti ketään. Enkä vaadi, että kenenkään pitäisi pyntätä, jos ei tunnu siltä. Vaan se, että joku tykkää laittautua, ei myöskään kerro heti jostain ongelmista.


      • Anonyymi
        Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        "Niin mikä tavanomaisessa on huonoa? Mulle ei ole, yritän ymmärtää ihmisiä jotka saa kiksit ulkonäön kanssa puljaamisesta.."

        Jotkut haluaa olla hyvänäköisiä ihmisten ilmoilla - meikkaavat ja laittavat parempaa päälle. Teoriassa sellaisessa ei ole mitään pahaa, jos haluaa pitää hauskaa naisseurassa. Mutta vaaransa minusta siinäkin on, että eksyy vieraan henkilön sänkyyn?

        Kyllä sinne vieraaseen sänkyyn eksyy vähemmänkin laitettuna, jos on eksyäkseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä kysyn uudestaan, että miksi oletat siinä olevan mitään huonoa? Jotenkin toi kysymys kertoo enemmän sinusta, mutta mä en nyt saa tasan tarkkaan kiinni, että mistä se kumpuaa. Sun omista ulkonäkökompleksestako? Että pitää olla jotain pielessä, jos vieläkin paremmasta tulee hyvä mieli? Vai että siitä tee vielä huonompi mieli, jos ei se pynttäämisestä huolimatta juuri muutu?

        Ei minkään tarvitse olla huonosti. Ei yhtään minkään ja ihmisellä voi olla erinomaisen hyvä itsetunto ja silti tuntuu kivalta välillä vähän pyntätä. Monessa perhessä laittaudutaan ja puetaan parempaa päälle vaikka joulupöytään, vaikkei sinne tulisi ketään lähiperheen ulkopuolista. Samaten moni tykkää vähän laittautua, vaikka menis ihan vaan ystävän luo istumaan iltaa tyttöjen kesken, kotona, ilmasn ketään ulkopuolista. Monet kerrat kavereiden kesken on mietitty, että pitää keksiä joku syy "juhlaan" että voidaan vähän enemmän laittaa, kun ei arjessa nyt ihan hirveesti viitsi. Moni tosin viitsii arjessakin eikä välitä, vaikka on ihan ylilaitettu.

        Vaan siis tosiaan yhtään minkään ei tarvitse olla huonosti tai huonoa.

        Ehkäpä mulla vaan tosiaan on niin miesmäiset aivot, etten pysty ymmärtämään meikkifetissiä tai naisellisia juttuja. Voi olla. Kompleksia kun ei ole. Tykkään lärvistäni sellasena kun se on, kai mä muuten koittaisin sitä jotenkin parannella?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lisään ...

        Mä en tiedä onko se vähän suomalainenkin juttu, että ei "arvosteta". Arvostaa on vähän hölmö sana, mutta en nyt tähän hätään keksi parempaakaan. Itse on tullut sen verran oleskeltua tuolla muillakin mailla, että tuon on huomannut. Esimerkiksi toi joulupöytää laittautuminen on monissa paikoin normaalia ja arvostavaa ja kunnioittavaa ja sinne voidaan pukea oikein viimesen päälle. Eikä se tarkota, että siellä ihmisillä olis huono itsetunto. Päinvastoin, suomalaisilla usein tuntuu olevan paljon enemmän itsetunto-ongelmia. Enkä siis moiti ketään. Enkä vaadi, että kenenkään pitäisi pyntätä, jos ei tunnu siltä. Vaan se, että joku tykkää laittautua, ei myöskään kerro heti jostain ongelmista.

        Niinno en mä ongelmasta kai puhunut mitään, mä kysyin mikä siinä on se juttu?

        Muiden ihmisten ihailu? Oma mielikuva että on nätimpi meikattuna, kun ittenään? Vaate kun vaate, mutta miksi joku tietty vaste on enemmän kun joku toinen? :)

        Kun vaatteitahan ne vaan on.


      • Suatana kirjoitti:

        Niinno en mä ongelmasta kai puhunut mitään, mä kysyin mikä siinä on se juttu?

        Muiden ihmisten ihailu? Oma mielikuva että on nätimpi meikattuna, kun ittenään? Vaate kun vaate, mutta miksi joku tietty vaste on enemmän kun joku toinen? :)

        Kun vaatteitahan ne vaan on.

        Mikä saa ihmiset kokemaan materian kautta paremmaksi, nätimmäksi?


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        "Niin mikä tavanomaisessa on huonoa? Mulle ei ole, yritän ymmärtää ihmisiä jotka saa kiksit ulkonäön kanssa puljaamisesta.."

        Jotkut haluaa olla hyvänäköisiä ihmisten ilmoilla - meikkaavat ja laittavat parempaa päälle. Teoriassa sellaisessa ei ole mitään pahaa, jos haluaa pitää hauskaa naisseurassa. Mutta vaaransa minusta siinäkin on, että eksyy vieraan henkilön sänkyyn?

        Ei siinä pahaa olekkaan. Oon miljoona kertaa sanonut tykkääväni naisellisista naisista, tuskin näin olis jos pahana pitäisin. Yritän vaan ymmärtää sen wow jutun naisille itselleen siinä. En ymmärrä. Kun nätti on nätti vaikka perunasäkissä.

        No sänkyyn joo, nukkumaan.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Ehkäpä mulla vaan tosiaan on niin miesmäiset aivot, etten pysty ymmärtämään meikkifetissiä tai naisellisia juttuja. Voi olla. Kompleksia kun ei ole. Tykkään lärvistäni sellasena kun se on, kai mä muuten koittaisin sitä jotenkin parannella?

        Sanoisin, että ei liity varsinaisesti miesmäisiin aivoihin. Se on joku ihan muu ajatuskuvio. Itse tunnen paljon ihan heteromiehiä, jotka tajuavat tuon hyvin, vaikkeivät itse meikkaakaan. Tiedän myös miehiä, jotka ihmettelevät miksi Suomessa ei koskaan laittauduta (eikä nyt tarkota sitä, että vain naisten pitäis olla pyntättyjä sexybeibejä). He ihmettelevät miksi suomalainen ei kaipaa tunnetta juhlasta ja ilosta kaikesta kivasta ja mukavasta ja hauskasta. Tuossa on tosiaan ehkä jotain suomalaista kultuuristakin vaikutusta. Ainahan Suomessa laittautumista on pidetty turhuutena ja naurettavana. Katso vaikka jotain perisuomalaisia "maalaiskomedioita" ja siellä on aina se yksi naurettava hepsankeikka, joka tykkää laittautua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä oletat, että siinä tavanomaisessa olisi jotain pahaa? Tai miksi itsetunnon pitäisi olla huono, jos pieni pynttääminen buustaa sitä ja tekee hyvän mielen?

        Miksi laittaa koskaan parempaa ruokaa? Mikä tavanomaisessa on vikana?

        Miksi lähteä koskaan lomalle? Mikä kotona on vikana?

        Miksi tehdä yhtään mitään tavallisuudesta poikkeavaa? Mikä siinä tavallisessa on vikana?

        Ei minkään tarvitse olla vikana tai ongelma tai huonoa tai huonosti. Kaikki voi olla erinomaisen hyvin ja silti pienestä extrasta tulee hyvä olo ja hyvä mieli.

        Extrasta. Okei. Miks just meikki on kiva extra?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä kysyn uudestaan, että miksi oletat siinä olevan mitään huonoa? Jotenkin toi kysymys kertoo enemmän sinusta, mutta mä en nyt saa tasan tarkkaan kiinni, että mistä se kumpuaa. Sun omista ulkonäkökompleksestako? Että pitää olla jotain pielessä, jos vieläkin paremmasta tulee hyvä mieli? Vai että siitä tee vielä huonompi mieli, jos ei se pynttäämisestä huolimatta juuri muutu?

        Ei minkään tarvitse olla huonosti. Ei yhtään minkään ja ihmisellä voi olla erinomaisen hyvä itsetunto ja silti tuntuu kivalta välillä vähän pyntätä. Monessa perhessä laittaudutaan ja puetaan parempaa päälle vaikka joulupöytään, vaikkei sinne tulisi ketään lähiperheen ulkopuolista. Samaten moni tykkää vähän laittautua, vaikka menis ihan vaan ystävän luo istumaan iltaa tyttöjen kesken, kotona, ilmasn ketään ulkopuolista. Monet kerrat kavereiden kesken on mietitty, että pitää keksiä joku syy "juhlaan" että voidaan vähän enemmän laittaa, kun ei arjessa nyt ihan hirveesti viitsi. Moni tosin viitsii arjessakin eikä välitä, vaikka on ihan ylilaitettu.

        Vaan siis tosiaan yhtään minkään ei tarvitse olla huonosti tai huonoa.

        Miks hyvää pitää sitten yrittää parannella? :D


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Extrasta. Okei. Miks just meikki on kiva extra?

        No mikä olisi hyväksyttävä "extra"?


      • Suatana kirjoitti:

        Ei siinä pahaa olekkaan. Oon miljoona kertaa sanonut tykkääväni naisellisista naisista, tuskin näin olis jos pahana pitäisin. Yritän vaan ymmärtää sen wow jutun naisille itselleen siinä. En ymmärrä. Kun nätti on nätti vaikka perunasäkissä.

        No sänkyyn joo, nukkumaan.

        Hyvää yötä ja kauniita unia! Minäkin yritän jo nukkua kohta! Öitä! :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin, että ei liity varsinaisesti miesmäisiin aivoihin. Se on joku ihan muu ajatuskuvio. Itse tunnen paljon ihan heteromiehiä, jotka tajuavat tuon hyvin, vaikkeivät itse meikkaakaan. Tiedän myös miehiä, jotka ihmettelevät miksi Suomessa ei koskaan laittauduta (eikä nyt tarkota sitä, että vain naisten pitäis olla pyntättyjä sexybeibejä). He ihmettelevät miksi suomalainen ei kaipaa tunnetta juhlasta ja ilosta kaikesta kivasta ja mukavasta ja hauskasta. Tuossa on tosiaan ehkä jotain suomalaista kultuuristakin vaikutusta. Ainahan Suomessa laittautumista on pidetty turhuutena ja naurettavana. Katso vaikka jotain perisuomalaisia "maalaiskomedioita" ja siellä on aina se yksi naurettava hepsankeikka, joka tykkää laittautua.

        Ok. Ehkä ne on naisaivoja, eihän ne genitaalit aivoja määritä. ;]

        No ne sanoo niin, koska ne tykkää katsella niitä naisia. Niin minäkin tykkään, mutten silti ymmärrä sitä muuten kuin et muiden kehujen tai just miesten mieliks. Joku ajatus on oltava, et on paremman näköinen laitettuna kun naturellina.


      • Suatana kirjoitti:

        Ok. Ehkä ne on naisaivoja, eihän ne genitaalit aivoja määritä. ;]

        No ne sanoo niin, koska ne tykkää katsella niitä naisia. Niin minäkin tykkään, mutten silti ymmärrä sitä muuten kuin et muiden kehujen tai just miesten mieliks. Joku ajatus on oltava, et on paremman näköinen laitettuna kun naturellina.

        Jos sulla on täydellinen taulu seinällä, niin miksi sä maalaisit siihen mitään? Sehän on jo täydellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin, että ei liity varsinaisesti miesmäisiin aivoihin. Se on joku ihan muu ajatuskuvio. Itse tunnen paljon ihan heteromiehiä, jotka tajuavat tuon hyvin, vaikkeivät itse meikkaakaan. Tiedän myös miehiä, jotka ihmettelevät miksi Suomessa ei koskaan laittauduta (eikä nyt tarkota sitä, että vain naisten pitäis olla pyntättyjä sexybeibejä). He ihmettelevät miksi suomalainen ei kaipaa tunnetta juhlasta ja ilosta kaikesta kivasta ja mukavasta ja hauskasta. Tuossa on tosiaan ehkä jotain suomalaista kultuuristakin vaikutusta. Ainahan Suomessa laittautumista on pidetty turhuutena ja naurettavana. Katso vaikka jotain perisuomalaisia "maalaiskomedioita" ja siellä on aina se yksi naurettava hepsankeikka, joka tykkää laittautua.

        Ja siis tosiaan tuo laittautuminen on turhuutta on se asenne, joka esim. molemmilla isoäideilläni oli ja koko sillä vanhemmalla sukupolvella, jonka tunnen/tunsin. Vanhempieni sukupolvelle se taas oli vähän ristiriitanen juttu. Toisaalta oli kivaa joskus laittaa, mutta kun se oli niin hirveän turhaa, joten sille piti löytää joku perustelu. Oikeestaan nykynen nuori sukupolvi alkaa olla Suomessa ensimnäinen, joka "saa" laittautua ihan vaan koska haluaa. He eivät koe tarvetta perustella sitä srn kummemmin. Ei siihen tarvii mitään perusteita, eikä syitä. Jos siitä tulee hyvä mieli, niin sittenhän tulee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mikä olisi hyväksyttävä "extra"?

        Miks kysyt hyväksyntää, kun kysytään syytä?


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Hyvää yötä ja kauniita unia! Minäkin yritän jo nukkua kohta! Öitä! :)

        Öitä. :)


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Ok. Ehkä ne on naisaivoja, eihän ne genitaalit aivoja määritä. ;]

        No ne sanoo niin, koska ne tykkää katsella niitä naisia. Niin minäkin tykkään, mutten silti ymmärrä sitä muuten kuin et muiden kehujen tai just miesten mieliks. Joku ajatus on oltava, et on paremman näköinen laitettuna kun naturellina.

        No tuskin ne nyt erityisemmin tykkää katella omaa äitiään ja vanhoja tätejään ja siskoaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tuskin ne nyt erityisemmin tykkää katella omaa äitiään ja vanhoja tätejään ja siskoaan.

        Tietysti tykkää, jos kauneuskäsitys on laiteltu nainen. Se on silloin kauneuskäsitys, ihan sama kuka nainen on.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Jos sulla on täydellinen taulu seinällä, niin miksi sä maalaisit siihen mitään? Sehän on jo täydellinen.

        Mikä muka on täydellistä ja miksi aina pitäis yrittää parantaa? Voi ihan vaan erilaista, ei välttämättä parempaa. Vaikka mulla olis lempiruoka, niin voin silti haluta joskus tehdä sen toisella tavalla. Jos haluat vaikka nyt näyttää tänään erilaiselta, niin meikki on erittäin helppo tapa toteuttaa se, esimerkiksi.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Tietysti tykkää, jos kauneuskäsitys on laiteltu nainen. Se on silloin kauneuskäsitys, ihan sama kuka nainen on.

        Ei se ole heidän "kauneuskäsityksensä". Se ei liity mitenkään kauneuskäsitykseen. Se liittyy juhlaan, juhlavuuteen, juhlistamiseen, juhlan arvostamiseen, tilaisuuden arvostamiseen, jne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä muka on täydellistä ja miksi aina pitäis yrittää parantaa? Voi ihan vaan erilaista, ei välttämättä parempaa. Vaikka mulla olis lempiruoka, niin voin silti haluta joskus tehdä sen toisella tavalla. Jos haluat vaikka nyt näyttää tänään erilaiselta, niin meikki on erittäin helppo tapa toteuttaa se, esimerkiksi.

        Noniin. Eli halutaan ulkonäköön vaihtelua, olla välillä eri näköinen?

        Nyt mä tajuan, että erilaiselta näyttäminen on ikään kuin eri rooli.

        Eli siitä tulee hyvä mieli?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole heidän "kauneuskäsityksensä". Se ei liity mitenkään kauneuskäsitykseen. Se liittyy juhlaan, juhlavuuteen, juhlistamiseen, juhlan arvostamiseen, tilaisuuden arvostamiseen, jne.

        Eli mälsä etiketti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole heidän "kauneuskäsityksensä". Se ei liity mitenkään kauneuskäsitykseen. Se liittyy juhlaan, juhlavuuteen, juhlistamiseen, juhlan arvostamiseen, tilaisuuden arvostamiseen, jne.

        Joulu tulee kalsarit jalassakin, tärkeintä on henki, tunnelma, rakkaat ihmiset. Ei vaatteet, eikä habitus.

        Siis mulle.

        Mut makunsa kullakin.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Eli mälsä etiketti.

        Ei vaan TUNNE ... ihan aito ja oma TUNNE, joka on aivan tasan yhtä arvokas ja todellinen kuin sinun tunteesi.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Noniin. Eli halutaan ulkonäköön vaihtelua, olla välillä eri näköinen?

        Nyt mä tajuan, että erilaiselta näyttäminen on ikään kuin eri rooli.

        Eli siitä tulee hyvä mieli?

        No en tiedä mitä tekoa sillä olisi roolin kanssa. Ei mun roolini muutu mihinkään, vaikka leikkautan hiukseni. Mutta hyvä mieli siitä tulee. Ei mun roolini muuttunut sillä, että pistin pari satasta kulmakarvoihini. Vaan hyvä mieli siitä tuli ja tulee joka aamu. Ne on kauniit, ihan kuten mun keittiön verhot. Nekin on kauniit ja niistä tulee hyvä mieli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan TUNNE ... ihan aito ja oma TUNNE, joka on aivan tasan yhtä arvokas ja todellinen kuin sinun tunteesi.

        Kuten sanoin, makunsa kullakin. Köyhässä perheessä eläneenä on tullut prioriteeksi se, että on syötävää, eikä se miten kallista tai näyttävää se on.

        Niinpä mä arvostan erilaisia asioita.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Joulu tulee kalsarit jalassakin, tärkeintä on henki, tunnelma, rakkaat ihmiset. Ei vaatteet, eikä habitus.

        Siis mulle.

        Mut makunsa kullakin.

        Aivan, sinulle se voi mennä noin. Toiset taas tykkäävät laittautua. Siitä tulee heille hyvä ja juhlava mieli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en tiedä mitä tekoa sillä olisi roolin kanssa. Ei mun roolini muutu mihinkään, vaikka leikkautan hiukseni. Mutta hyvä mieli siitä tulee. Ei mun roolini muuttunut sillä, että pistin pari satasta kulmakarvoihini. Vaan hyvä mieli siitä tuli ja tulee joka aamu. Ne on kauniit, ihan kuten mun keittiön verhot. Nekin on kauniit ja niistä tulee hyvä mieli.

        Eikö ne kulmat ole kauniit luonnostaan sitten? Äläkä vaan sano et joku kulmatatuointi ja barbie kulmat, piirretyt?

        No verhot mäkin käsitän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, sinulle se voi mennä noin. Toiset taas tykkäävät laittautua. Siitä tulee heille hyvä ja juhlava mieli.

        Kyllä. Tämä on ollut selvä aina, ihmetystä aiheuttaa sen laittautumisen kuviteltu hienous.


      • Suatana kirjoitti:

        Kyllä. Tämä on ollut selvä aina, ihmetystä aiheuttaa sen laittautumisen kuviteltu hienous.

        Vähän kuin kuninkaan uudet vaatteet.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Kuten sanoin, makunsa kullakin. Köyhässä perheessä eläneenä on tullut prioriteeksi se, että on syötävää, eikä se miten kallista tai näyttävää se on.

        Niinpä mä arvostan erilaisia asioita.

        Kukaan ei ole puhunut kalliista. Vaikka olisi köyhä niin silti laitetaan parasta päälle. Köyhän paras on halvempaa kuin rikkaan huonoin, mutta silti parasta mitä hänellä on. Myös pöytään laitetaan parasta, vaikka se ei välttämättä ole kallista.

        Mun mieheni on eräästä varsin köyhästä Euroopan maasta ja heillä ei todellakaan ole ollut mitään. Nykyään on toki vähän enemmän, mutta mä tunnen itseni ihan kroisokseksi hänen lapsuudenkodissaan.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Eikö ne kulmat ole kauniit luonnostaan sitten? Äläkä vaan sano et joku kulmatatuointi ja barbie kulmat, piirretyt?

        No verhot mäkin käsitän.

        Ei näin kauniit. Eikä ole vain minun mielipiteeni. Ne on kauniit ☺. Ei mulla ikinä olis tällaisia luonnostaan. Ne ovat kauniin malliset, hyvän väriset ja eritoten ne ovat helpot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ole puhunut kalliista. Vaikka olisi köyhä niin silti laitetaan parasta päälle. Köyhän paras on halvempaa kuin rikkaan huonoin, mutta silti parasta mitä hänellä on. Myös pöytään laitetaan parasta, vaikka se ei välttämättä ole kallista.

        Mun mieheni on eräästä varsin köyhästä Euroopan maasta ja heillä ei todellakaan ole ollut mitään. Nykyään on toki vähän enemmän, mutta mä tunnen itseni ihan kroisokseksi hänen lapsuudenkodissaan.

        Paitsi suomessa, täällä ollaa ryysyissä jos mielii köyhänä syödäkin. Ei ole puku pykälässä.

        Koska täällä on kallista.

        Nojoo, toiset siis vaan tykkää hifistellä.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Vähän kuin kuninkaan uudet vaatteet.

        Se on sinusta outoa, koska sä kuvittelet siinä olevan jotain suurta hienoutta. Ei siinä yleensä ole mitään hienoutta. Jollekin ehkä, mutta harvemmin. Siitä tulee hyvä mieli. Ei siinä mitään sen ihmeempää hienoutta ole.



      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on sinusta outoa, koska sä kuvittelet siinä olevan jotain suurta hienoutta. Ei siinä yleensä ole mitään hienoutta. Jollekin ehkä, mutta harvemmin. Siitä tulee hyvä mieli. Ei siinä mitään sen ihmeempää hienoutta ole.

        Voi se niinkin olla, tai mä en vaan ymmärrä sen arvoa, kun mulle se on kissankultaa verraten.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Paitsi suomessa, täällä ollaa ryysyissä jos mielii köyhänä syödäkin. Ei ole puku pykälässä.

        Koska täällä on kallista.

        Nojoo, toiset siis vaan tykkää hifistellä.

        Kirpputorit on pullollaan halpaa ja nättiä vaatetta. Ei se pukeminen Suomessa kallista ole.

        Mutta siis joo, Suomessa ei arvosteta sitä. Jos nyt mietin miestäni, niin kyllä hän aina on sieltä siisteimmin laittautuneesta päästä miehiä, vaikkei mikään keikari olekaan, eikä vaatteilla ja merkeillä leveilijä. Köyhästä taustastaan johtuen pitää vaatteistaan tosi hyvää huolta ja kieltämättä näyttää varsin hyvältä niissä.


      • Suatana kirjoitti:

        Voi se niinkin olla, tai mä en vaan ymmärrä sen arvoa, kun mulle se on kissankultaa verraten.

        Niin päin et muitten hieno ei useinkaan ole minusta hienoa, vaan päinvastoin. Siks en ymmärrä hienoutta siinä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirpputorit on pullollaan halpaa ja nättiä vaatetta. Ei se pukeminen Suomessa kallista ole.

        Mutta siis joo, Suomessa ei arvosteta sitä. Jos nyt mietin miestäni, niin kyllä hän aina on sieltä siisteimmin laittautuneesta päästä miehiä, vaikkei mikään keikari olekaan, eikä vaatteilla ja merkeillä leveilijä. Köyhästä taustastaan johtuen pitää vaatteistaan tosi hyvää huolta ja kieltämättä näyttää varsin hyvältä niissä.

        Ehkäpä se on tuota sitten, etten osaa arvostaa sellaista mitä en pidä tärkeenä tai välttämättömänä.

        Kauniit naiset on toki ilo silmälle, mutta se kauniskin on suhteellinen käsite ja käsitys. En mä meikkiä vaan pidä hienona, se näyttää mun silmään usein sille et nainen on naamaraiskattu meikeillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen punapää, joten eivät ole tummat. Punertavaan taittavat keskiruskeat.

        Aito punapää? :)


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Ehkäpä se on tuota sitten, etten osaa arvostaa sellaista mitä en pidä tärkeenä tai välttämättömänä.

        Kauniit naiset on toki ilo silmälle, mutta se kauniskin on suhteellinen käsite ja käsitys. En mä meikkiä vaan pidä hienona, se näyttää mun silmään usein sille et nainen on naamaraiskattu meikeillä.

        Voiko olla, että olennaisinta on kokea itsensä kauniiksi tai fiksuksi tai älykkääksi tai viisaaksi tai taitavaksi tai ihan miksi tahansa muuksi positiiviseksi jutuksi. Olennaisinta on se oma tunne. Muut voivat toki omalla käytöksellään vahvistaa sitä tunnetta, mutta olennaisinta on se oma tunne. Jos itse ei tunne itseään yhtään vaikka nyt kauniiksi, niin kehut on lähinnä vaivaannuttavia. Jos koet itsesi kauniiksi ja olosi on hyvä omissa nahoissasi just sillä hetkellä niin sille kehullekin on vastaanottavaisempi. Jos sä tiedät tehnees jonkun asian hyvin ja taitavasti, niin siitä saatu kehu tuntuu hyvältä ja paljon paljon paremmalta kuin jos sä tietäsit tehnees paskaa duunia.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Aito punapää? :)

        Kyllä. Vaan en mikään "porkkanapää", vaan tumma kupari. Mä olen kyllä vaalea, mutta ruskeasilmänen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voiko olla, että olennaisinta on kokea itsensä kauniiksi tai fiksuksi tai älykkääksi tai viisaaksi tai taitavaksi tai ihan miksi tahansa muuksi positiiviseksi jutuksi. Olennaisinta on se oma tunne. Muut voivat toki omalla käytöksellään vahvistaa sitä tunnetta, mutta olennaisinta on se oma tunne. Jos itse ei tunne itseään yhtään vaikka nyt kauniiksi, niin kehut on lähinnä vaivaannuttavia. Jos koet itsesi kauniiksi ja olosi on hyvä omissa nahoissasi just sillä hetkellä niin sille kehullekin on vastaanottavaisempi. Jos sä tiedät tehnees jonkun asian hyvin ja taitavasti, niin siitä saatu kehu tuntuu hyvältä ja paljon paljon paremmalta kuin jos sä tietäsit tehnees paskaa duunia.

        Voi olla. Joo ymmärrän sen oman tunteen ja sen on ok. Ei siinä mitään.

        Mut silti ihmetyttää miten paljon turhamaisuudesta joku saa iloa. Kaupallisesta ja median luotsaamasta kurasta.

        Eikä ole tarkoitus loukata, mutta ihmiset keskittyy ihan kummiin asioihin mun mielestä. Imagon luomiseen aivan liikaa.

        "Jos itse ei tunne itseään yhtään vaikka nyt kauniiksi, niin kehut on lähinnä vaivaannuttavia"

        -Kehujen sijaan kiitos usein riittää. Mä taas koen kehut vaivaannuttaviksi ylipäänsä aina, kun ne keskittyy mun ulkonäköön. Se on ollut aina semmonen toisarvoista. Näytän mille näytän anyway kiva tai ei.


        No mutta mä maistelen nyt näitä mulle avattuja kommentteja. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Vaan en mikään "porkkanapää", vaan tumma kupari. Mä olen kyllä vaalea, mutta ruskeasilmänen.

        Kuulostaa kauniilta. Tykkään mielettömästi punaisista hiuksista. Ruskeat silmät sointuu hyvin. Maalaan nyt mielikuvataulua susta.

        Auringossa punaisen hiuksen sävyt on upeat. Välillä jää haltioituneena katselemaan sitä valonleikkiä ja hiusten hehkua.

        Kiitos, kun ainakin yritit vääntää mulle ratakiskoa. Arvomaailmani ei muutu, mutta ehkä mä yritän ymmärtää että joku tosiaan nauttii asioista mitä mä en käsitä. :)


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Voi olla. Joo ymmärrän sen oman tunteen ja sen on ok. Ei siinä mitään.

        Mut silti ihmetyttää miten paljon turhamaisuudesta joku saa iloa. Kaupallisesta ja median luotsaamasta kurasta.

        Eikä ole tarkoitus loukata, mutta ihmiset keskittyy ihan kummiin asioihin mun mielestä. Imagon luomiseen aivan liikaa.

        "Jos itse ei tunne itseään yhtään vaikka nyt kauniiksi, niin kehut on lähinnä vaivaannuttavia"

        -Kehujen sijaan kiitos usein riittää. Mä taas koen kehut vaivaannuttaviksi ylipäänsä aina, kun ne keskittyy mun ulkonäköön. Se on ollut aina semmonen toisarvoista. Näytän mille näytän anyway kiva tai ei.


        No mutta mä maistelen nyt näitä mulle avattuja kommentteja. :)

        Noi tollaset imagon luomiset ja muut kertoo ehkä enemmän siitä miten sinä sen ajattelet. Sä ajattelet, että joku luo jotain keinotekoista imagoa, mutta sille toiselle se voi olla luonnollinen osa omaa persoonaa. Siinä ei välttämättä ole hänelle mitään keinotekosta tai pakotettua.

        Jos mietitään vaikka jotain meikkiä, niin ei sen ole aina ja kaikille tarkotus ilmentää jotain absoluuttista kauneutta. Kauneus on katsojan silmässä ja makuja on monia. Vaikkapa jotkus gootit niin yksikään tuntemani ei yritä ilmentää absoluuttista kauneutta tai täydellisyyttä niillä meikeillään. He nyt vaan tykkää siitä estetiikasta.

        Ja siis jos on nähnyt vaivaa ulkonäön eteen niin ei se kehu sillon yleensä ole mahdottoman vaivaannuttava. Kunhan se on asiallinen kehu. Ei se silti tarkota sitä, että kehu olis sitä mitä sillä laittautumisella automaattisesti kalastellaan. Sillon sille vaan on vastaanottavaisempi. Ihan sama sillon, jos olet tosiaan tehny jotain. Tyhjä ja aiheeton kehu ei tunnu hyvältä, mutta aiheesta saatu tuntuu.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Kuulostaa kauniilta. Tykkään mielettömästi punaisista hiuksista. Ruskeat silmät sointuu hyvin. Maalaan nyt mielikuvataulua susta.

        Auringossa punaisen hiuksen sävyt on upeat. Välillä jää haltioituneena katselemaan sitä valonleikkiä ja hiusten hehkua.

        Kiitos, kun ainakin yritit vääntää mulle ratakiskoa. Arvomaailmani ei muutu, mutta ehkä mä yritän ymmärtää että joku tosiaan nauttii asioista mitä mä en käsitä. :)

        Auringonvalossa ne onkin parhaimmillaan. Varsinkin vähän punertavassa illan valossa. Mun pojalla on kanssa samanlaiset hiukset ja tuli tuossa kesällä kateltua, että kyllä ne vaan onkin aika kauniit (tosin olen äitinä ehdottoman puolueellinen tossa asiassa).

        Ei kenenkään tarvii arvojaan muuttaa. Arvoja on erilaisia. Vaan ei kaikki ulkonäöstä(kin) välittävät ole automaattisesti pinnallisia. ☺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noi tollaset imagon luomiset ja muut kertoo ehkä enemmän siitä miten sinä sen ajattelet. Sä ajattelet, että joku luo jotain keinotekoista imagoa, mutta sille toiselle se voi olla luonnollinen osa omaa persoonaa. Siinä ei välttämättä ole hänelle mitään keinotekosta tai pakotettua.

        Jos mietitään vaikka jotain meikkiä, niin ei sen ole aina ja kaikille tarkotus ilmentää jotain absoluuttista kauneutta. Kauneus on katsojan silmässä ja makuja on monia. Vaikkapa jotkus gootit niin yksikään tuntemani ei yritä ilmentää absoluuttista kauneutta tai täydellisyyttä niillä meikeillään. He nyt vaan tykkää siitä estetiikasta.

        Ja siis jos on nähnyt vaivaa ulkonäön eteen niin ei se kehu sillon yleensä ole mahdottoman vaivaannuttava. Kunhan se on asiallinen kehu. Ei se silti tarkota sitä, että kehu olis sitä mitä sillä laittautumisella automaattisesti kalastellaan. Sillon sille vaan on vastaanottavaisempi. Ihan sama sillon, jos olet tosiaan tehny jotain. Tyhjä ja aiheeton kehu ei tunnu hyvältä, mutta aiheesta saatu tuntuu.

        Hmm, no kyllä herkästi aistin roolinvetäjät ja imago ihmiset. Pintakoreilun muutenkin.

        Julki alias ja koti alias. Kullattu rooli.

        Nojuu, rooliksi jo mielsin meikin. Gooteillakin on rooli mitä he ilmentää.

        Ihan sama mulle nähnyt vaivaa tai en, kun en tartte kehuja. En saa niistä mitään mukavaa vierailta. Oma rakas jos jostain kehuu, se on hunajaa. :)

        Suurin osa ihmisten kehuista on turhaa imartelua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Auringonvalossa ne onkin parhaimmillaan. Varsinkin vähän punertavassa illan valossa. Mun pojalla on kanssa samanlaiset hiukset ja tuli tuossa kesällä kateltua, että kyllä ne vaan onkin aika kauniit (tosin olen äitinä ehdottoman puolueellinen tossa asiassa).

        Ei kenenkään tarvii arvojaan muuttaa. Arvoja on erilaisia. Vaan ei kaikki ulkonäöstä(kin) välittävät ole automaattisesti pinnallisia. ☺

        Heh, joo tiedän tuon puolueellisuuden. Niin minustakin mun lapset on ihan upeita ja kauniita. Kaikki kohdat on kuin taiteilijan siveltimestä. :)

        Joo ei kaikki, mutta aika moni kuitenkin. Jotkut jopa kuvittelee olevansa muita parempia ihmisiä siksi, että panostavat ulkonäköön. :)

        Hyvää yötä. Ja kiitos antoisasta keskustelusta, olet hyvä ratakiskon vääntäjä. ;P


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Hmm, no kyllä herkästi aistin roolinvetäjät ja imago ihmiset. Pintakoreilun muutenkin.

        Julki alias ja koti alias. Kullattu rooli.

        Nojuu, rooliksi jo mielsin meikin. Gooteillakin on rooli mitä he ilmentää.

        Ihan sama mulle nähnyt vaivaa tai en, kun en tartte kehuja. En saa niistä mitään mukavaa vierailta. Oma rakas jos jostain kehuu, se on hunajaa. :)

        Suurin osa ihmisten kehuista on turhaa imartelua.

        Ei olellista ole se tarviiko niitä kehuja vai ei. Ei hyvin tehdystä työstä useinmiten kai odoteta kehuja. Oleellista on enemmän se onko se oma sisäinen tunne harmoniassa sen kehun kanssa. Kehusta voi tulla myös tosi huono olo,,jos se oma tunne on ihan ristiriidassa sen kanssa. Sen tuntuu epäaidolta ja mielistelyltä ja valehtelulta.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Heh, joo tiedän tuon puolueellisuuden. Niin minustakin mun lapset on ihan upeita ja kauniita. Kaikki kohdat on kuin taiteilijan siveltimestä. :)

        Joo ei kaikki, mutta aika moni kuitenkin. Jotkut jopa kuvittelee olevansa muita parempia ihmisiä siksi, että panostavat ulkonäköön. :)

        Hyvää yötä. Ja kiitos antoisasta keskustelusta, olet hyvä ratakiskon vääntäjä. ;P

        Hyvää yötä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin, että ei liity varsinaisesti miesmäisiin aivoihin. Se on joku ihan muu ajatuskuvio. Itse tunnen paljon ihan heteromiehiä, jotka tajuavat tuon hyvin, vaikkeivät itse meikkaakaan. Tiedän myös miehiä, jotka ihmettelevät miksi Suomessa ei koskaan laittauduta (eikä nyt tarkota sitä, että vain naisten pitäis olla pyntättyjä sexybeibejä). He ihmettelevät miksi suomalainen ei kaipaa tunnetta juhlasta ja ilosta kaikesta kivasta ja mukavasta ja hauskasta. Tuossa on tosiaan ehkä jotain suomalaista kultuuristakin vaikutusta. Ainahan Suomessa laittautumista on pidetty turhuutena ja naurettavana. Katso vaikka jotain perisuomalaisia "maalaiskomedioita" ja siellä on aina se yksi naurettava hepsankeikka, joka tykkää laittautua.

        Täälläpä taas sivusta kommentoin teidän keskustelua niin kuin aikaisemminkin tässä ketjussa tänään.

        Olen itsekin sitä mieltä, että arkea kestää paremmin, kun osaa tehdä edes pienillä asioilla arjesta "juhlaa" ja kun on niitä juhlan aiheita pienistäkin asioista. Tässä kohtaa suomalaiset voisi ehkä ottaa mallia enemmän esim. ruotsalaisilta ja amerikkalaisilta. Olen itsekin joutunut tuota opettelemaan ja omaksumaan ja omaa elämää ainakin tehnyt mielekkäämmäksi. Jokaisella tietysti ne omat tavat siihen; jollekin se voi olla sitä, että käy kerran viikossa ulkona syömässä tai kahvilla, käy elokuvissa, ostaa itselleen välillä jotain, kun on onnistunut jossain työ- tai opiskeluasiassa, varaa matkan jne. Materia ei välttämättä liity tuohon arjesta juhlaksi tekemiseen. Se voi olla immateriaalinen asia, joka tuo mielihyvää ja iloa.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Extrasta. Okei. Miks just meikki on kiva extra?

        Kommentoi sivusta tuassiisa. Meikkejä on kiva ostella; ne on kivan värisiä, ne tuoksuu usein hyvälle, niillä voi tehdä kasvoille viimeisen silauksen jne. ;) :)


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Miks hyvää pitää sitten yrittää parannella? :D

        Sivusta tuassiisa. Meikeillä korostetaan niitä hyviä puolia ja voi häivyttää vähemmän hyviä niin kuin tiedät tai muistat. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta tuassiisa. Meikeillä korostetaan niitä hyviä puolia ja voi häivyttää vähemmän hyviä niin kuin tiedät tai muistat. :)

        En oikeestaan muista. Olen resetoinut paljon päästäni pois. Mut näin se vissiin on, kuten sanot. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoi sivusta tuassiisa. Meikkejä on kiva ostella; ne on kivan värisiä, ne tuoksuu usein hyvälle, niillä voi tehdä kasvoille viimeisen silauksen jne. ;) :)

        Ja maistuu pahalle. :)


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Ja maistuu pahalle. :)

        Ei niitä syödä kuulukaan ☺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä syödä kuulukaan ☺

        Mut jos pussaa meikkipäätä, niin joutuu maistamaan vaikkei syömään. :)


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Mut jos pussaa meikkipäätä, niin joutuu maistamaan vaikkei syömään. :)

        Korkeintaan huulivärejä/-rasvoja ja ne nyt yleensä suht neutraaleja maultaan. Tai en mä tietenkään sun pussailutyyliä tiedä, mutta itse en ainakaan halua koko naamaa nuoltavaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korkeintaan huulivärejä/-rasvoja ja ne nyt yleensä suht neutraaleja maultaan. Tai en mä tietenkään sun pussailutyyliä tiedä, mutta itse en ainakaan halua koko naamaa nuoltavaksi.

        Heh, mistä sä tiesit että mä nuolen koko naaman ja varpaisiin asti? :D


      • Suatana kirjoitti:

        Heh, mistä sä tiesit että mä nuolen koko naaman ja varpaisiin asti? :D

        Siinä ehtii maistaa monet kemikaalit jo ennen varpaita. ;D


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Siinä ehtii maistaa monet kemikaalit jo ennen varpaita. ;D

        Kuulostaa inhottavalta, mutta kyllä varmaan ehtii. Mä jättäsin tollasen session väliin, vaan ehkä joku tykkää.

        Sitä vaan ihmettelen, etteikö sitä ensiksi voi suihkussa käydä. Keksin siihen muitakin syitä ku kemikaalit, jos meinaan nuoleskella aikoo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa inhottavalta, mutta kyllä varmaan ehtii. Mä jättäsin tollasen session väliin, vaan ehkä joku tykkää.

        Sitä vaan ihmettelen, etteikö sitä ensiksi voi suihkussa käydä. Keksin siihen muitakin syitä ku kemikaalit, jos meinaan nuoleskella aikoo.

        Makunsa kullakin, sano kissa kun mummoa järsi.


    • Anonyymi

      Tuhatmerkki kikkailijan tuhansin provo ja ellei ole niin vastaus: prsettään se jakaa. Piste.

      • Anonyymi

        Hyvä. Joku kertoi ap:lle tulevia vuosia varten totuuden.


    • Anonyymi

      Se nyt vaan on sellainen naisten rituaali, osa valmistautumista juhlaan. Se voi olla erillisenä tapahtumaan yhtä tyydyttävää kuin itse juhla :)

      t.sxth

      • Anonyymi

        Voi sen verhota tuohonkin :D


      • Työ on hyvä pointti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sen verhota tuohonkin :D

        Sen :D


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Työ on hyvä pointti :)

        Korjaus: tuo
        :D


    • Anonyymi

      Olisi kerrassaan aika hassukin jos Siekaileman eli seikkaleman toisten uniinkin, olisi aika hassua nähdä unia missä tytöt seikkailemassa.

    • Anonyymi

      Voi olla että vaimoosi lämmittää joku muu. Se että sanoo että lähtee tyttöjen kanssa iltaa viettämään niintodennäköisesti vaimosi lähtee jonkin miehen luokse panemaan.

    • Anonyymi

      Itse en ole jaksanut aikoihin naisen kotkotuksille nokkaani loksauttaa.
      Menee ja tekee mitä haluaa, niin minäkin teen.

    • Anonyymi

      Monetkin tekee työtä jossa ollaan meikittömiä ja hyvinkin neutraaleissa vetimissä. Juhliakaan ei elämän varrelle loppujen lopuksi kovin usein osu. Ja samanaikaisesti media täynnä viimeisen päälle laitettuja naisia, kuin eri lajia. Monikin haluaa edes joskus nähdä miltä näyttää täydessä tällingissä. Sitten joissakin ammateissa huoliteltu ulkonäkö ihan vaatimuskin, esim. Ranskassa työttömille naisille järjestetty tyylikursseja. Faktahan on että naisten ulkonäkö edelleen tarkemmin sihdin alla, yksityisellä sektorilla. Terveys- ja sosiaalisektori tässä mielessä se turvasatama. Tiettyyn arkihabitukseen jää vähän vangiksiki, tavallisesti meikkaavan maalittomuus herättää kysymyksiä. Itsellä oli köksänmaikka, joka värivoiteella tummensi kasvonsa lähes ulkomaalaisen näköiseksi, tummat silmät ja huulipuna. Jos tuo ihminen olisi jättänyt nuo pois, häntä ei olisi tunnistanut edes samaksi ihmiseksi. Omat piirteet ikäänkuin häipyivät tuon kaiken maalin alle. Naamio.

    • Asia on kakspiippunen asia ku haluaisitko olla naisen kanssa joka pukeutuisi "rumasti" ja kehtaisitko liikkua naisen kanssa joka piilottaa sen että on naisellinen?

      Haluaisitko naisen jolla ei olis ystäviä ja sä olisit ainut ihminen hänen elämässään?

      Se onko he ystävät heteroita
      Ei ole väliä vaan sillä mitä sun tyttöystäväsi on.

      Millainen suhde teillä on kun et tiedä tuota ja mikset kysy sun naisystävältä?

      Oisko kivaa jos naisystäväsi pukeutuisi miesmäisesti?

      Onko teillä luottamuspulaa?

      Onko sulla hyvä itsetunto?

      Miten ajattelet itsestäsi?

      Onko hän tehny jotain epäilyttävää, muutaki kuin käy ystävien kanssa viettää naisten iltaa?

      Haluaisitko sun naisystävä
      Että sinullakin olis ystäviä joita joskus näkisit?

      Nämät kysymykset tuli vaan mieleen.

      Jutelkaa keskenään, mutta älä
      Syytä vaan kysy
      Että miks tarvii omaa aikaa?

      Ei missään suhteessa olla koko ajan vain kahdestaan.




      Mieti nämä kysymykset ja ehkä keksit itse vastauksen?

    • Anonyymi

      Käske nyt vaimosi laittamaan villahousut kun kylmää alkaa olemaan, kyllä hän ne villahousut voi sitten tarvittaessa riisua.

    • Anonyymi

      Kyllähän se kokonaisuus ratkaisee. Et sä voi pestä autoakaan ellet pese vanteita ja pohjaa samalla. Ei sinne kireän nahka hameen alle mitään mummopöksyjä voi laittaa. Se hyvä fiilis lähtee alusvaatteista, Mistä sitä paitsi tiedät ettei hän käytä niitä myös kotonaan?

    • Anonyymi

      Rumat ne vaatteilla koreilee, nehän otetaan pois, ja aletaan paneen, niin teen sunkin akkas kanssa.. kirjotan hanuriin tussilla, morjens, voi sen tarkistaa..

    • Anonyymi

      Samalla tavalla se pimppa ja pimpero haisee oli ne pimpan pääliset sitten hienot tai ei. Kyllä se vatsaina aina haisee juustolle ja silakalle oli mikä vaan.

    • Jaahas Persulasta on tullut retorisia kysymyksiä ja suuria viisauksia.
      Tenho Multidick, Häpyjärveltä, on myös minua muistanut. :P

    • Anonyymi

      allit sellut ja pitsit !

      niillä sitä kaakeliuunia musituttavat "tyttöset" kyllä rynnii iltojaan viettämään...siitten viinihuuruissa kotiin ja aamulla hepeneet löytyy lattialta!

      kissa nuuskii niitä ja poistuu korvat luimussa toiseen kamariin!

    • Anonyymi

      Mukavaakin tekemistä on maailmassa.

    • Anonyymi

      Kyllä kannattaa olla huolissaan,jos toosa paleltui😲

    • Anonyymi

      Ymmärrän hyvin aloittajan vaimoa.
      Itsekin tykkään varsinkin erityisimmissä tilanteissa satsata itseeni ja pukeutua kauniisti, Ottaa pitkän ihanan kylvyn tai suihkun, käyttää hyväntuoksusista shampoota ja suihkugeeliä. Voidella kroppa ihanalla bodylotionilla ja sen jälkeen pukeutua puhtaisiin ja vähän ylellisiinkin alusvaatteisiin sekä asuun josta todlla paljon pidän ja joka tuo mielihyvää.
      Laittaa hiukset ja meikin jne.
      Miksi? No ihan vain siksi että mielestäni jokaisen ihmisen täytyisi tykätä itsestään sen verran että suo itselleen sen verran! On ihan lupa hemmotella itseään, suoda itselleen hyvää.
      Varmasti aloittajan vaimokaan ei joka ilta pääse lähtemään sieltä kotoa ja ansiotyön äärestä ja suoda yksi ilta vain itselle. Suomalaisilla on sellainen käsitys että itsestään ei saa tykätä. Itselle ei saa suoda mitään. Itseään pitää vain ruoskia ja piinata.
      Sen kerran kun arjesta pääsee irrottautumaan suotakoon hänelle joka niin tahtoo, se hemmottelu ihan pikkuhoususita alkaen.
      Uskon että aika usea nainen tuntee olonsa hyväksi jo uuden vaatteen ostettuaan, sellaisen josta pitää ja jota kenties on jo pitempään haaveillut. Mitä pahaa siinä on?
      Kummallista jos mies tuntee hyväksi lähteä vanhoissa reikäisissä kalsareissaan jarruraitoineen kaikkineen viettämään hyvin ansaittua iltaa ulkona kavereitten kesken. Hielle ym. eritteille löyhähdellen.
      Vanhoissa verkkareissa parta ajamatta tukka rasvaisena.
      Ehkä näin on, en tiedä. Ihmetteln vaan.

      • No mäpä nautin kuumasta suihkusta, oikein höyryävästä. Seistä möllötän vartinkin joskus ja annan hanan laulaa, ihon punertua. Lihakset rentoutuu. Nautin hierottavana olemisestakin.

        Nautin päiväunista, hyvästä musiikista, riippumatossa löhöämisestä kauniina kesäpäivänä tainvaan alla. Nautin hyvästä ruoasta, rakastavista eleistä ja ihmisistä.

        Tunnelmasta kynttilänvalossa. Hiljaisuudesta tai sateen ropinasta.

        Nautin puhtaista petivaatteista, raikkaista tuuletetuista matoista, harmoniasta sisustuksessa, hoidetusta pihapiiristä.

        Siinä nyt jotain. Mutta itseni puunaamisesta en nauti. Silti rakastan itseäni.


      • Suatana kirjoitti:

        No mäpä nautin kuumasta suihkusta, oikein höyryävästä. Seistä möllötän vartinkin joskus ja annan hanan laulaa, ihon punertua. Lihakset rentoutuu. Nautin hierottavana olemisestakin.

        Nautin päiväunista, hyvästä musiikista, riippumatossa löhöämisestä kauniina kesäpäivänä tainvaan alla. Nautin hyvästä ruoasta, rakastavista eleistä ja ihmisistä.

        Tunnelmasta kynttilänvalossa. Hiljaisuudesta tai sateen ropinasta.

        Nautin puhtaista petivaatteista, raikkaista tuuletetuista matoista, harmoniasta sisustuksessa, hoidetusta pihapiiristä.

        Siinä nyt jotain. Mutta itseni puunaamisesta en nauti. Silti rakastan itseäni.

        Hemmottelua voisi olla myös päästä edes joskus motocrossin selkään ja pärryyttää niin pal kun mieli halajaa, ilman että kukaan lyö kellonaikaa tai odottaa heti kotiin.

        Tai päästä rälläämään jonkun kotteron kanssa johonkin missä ei haittaa, vaikka vetäisi kurvit suoriksi.

        Kuka mistäkin nauttii ja mitenkin hemmottelee itseään. Jollekin se on rasvapurkki ja pitsipöksyt, jollekin jotakin ihan muuta.


      • Suatana kirjoitti:

        Hemmottelua voisi olla myös päästä edes joskus motocrossin selkään ja pärryyttää niin pal kun mieli halajaa, ilman että kukaan lyö kellonaikaa tai odottaa heti kotiin.

        Tai päästä rälläämään jonkun kotteron kanssa johonkin missä ei haittaa, vaikka vetäisi kurvit suoriksi.

        Kuka mistäkin nauttii ja mitenkin hemmottelee itseään. Jollekin se on rasvapurkki ja pitsipöksyt, jollekin jotakin ihan muuta.

        Lempi tuoksu oli aikoinaan moottoripyörästä ajovarusteisiin ja hiuksiin tarttunut "pärtsäämisen" haju.

        Tai moposta kakstahti bensan haju. Kiertokoneet minun kasvaessa kasvoivat vääntökoneisiin ja ne hajutkin muuttui.


      • Suatana kirjoitti:

        Lempi tuoksu oli aikoinaan moottoripyörästä ajovarusteisiin ja hiuksiin tarttunut "pärtsäämisen" haju.

        Tai moposta kakstahti bensan haju. Kiertokoneet minun kasvaessa kasvoivat vääntökoneisiin ja ne hajutkin muuttui.

        Ihan vaan muuten, kun joku nainen nauttii hiusten kähertämisestä, meikkaamisesta, peilin eessä itsensä huoltamisesta jne. Olla sievä ja kaunis, niin minulle tämä on paljon miellyttävämpää.

        https://youtu.be/5YhsHgEQ5jQ

        Jopa tämän katselu jo. Saati itse tekeminen.


      • Suatana kirjoitti:

        Ihan vaan muuten, kun joku nainen nauttii hiusten kähertämisestä, meikkaamisesta, peilin eessä itsensä huoltamisesta jne. Olla sievä ja kaunis, niin minulle tämä on paljon miellyttävämpää.

        https://youtu.be/5YhsHgEQ5jQ

        Jopa tämän katselu jo. Saati itse tekeminen.

        Tuota, onko noilla enduroäijillä munasuojukset?


      • Suatana kirjoitti:

        Ihan vaan muuten, kun joku nainen nauttii hiusten kähertämisestä, meikkaamisesta, peilin eessä itsensä huoltamisesta jne. Olla sievä ja kaunis, niin minulle tämä on paljon miellyttävämpää.

        https://youtu.be/5YhsHgEQ5jQ

        Jopa tämän katselu jo. Saati itse tekeminen.

        Eli olet pärinähenkilö. Ensiksi meinasin sanoa, että nuorena oli pärinätyttö mopolla? Mutta sitten muistin, että et oikein sovi tavallisiin normeihin. Hyvää yötä, sillä kohta lopettelen.


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Tuota, onko noilla enduroäijillä munasuojukset?

        Joo. Tai jättää munat kotiin. Kuin vaan. ;)


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Eli olet pärinähenkilö. Ensiksi meinasin sanoa, että nuorena oli pärinätyttö mopolla? Mutta sitten muistin, että et oikein sovi tavallisiin normeihin. Hyvää yötä, sillä kohta lopettelen.

        Olen pärinäpörinä joo. Saan monta iho orgasmia ihan jo fiiliksistä mitkä saan ajoon eläytymisestä. Taivaallista. :)

        https://youtu.be/hoNLDG9jpFA

        Öitä.


      • Suatana kirjoitti:

        Joo. Tai jättää munat kotiin. Kuin vaan. ;)

        ...oookei, aika hurjia videoita. Varmasti lähtee suolistokaasut liikkeelle.
        Pärinä taitaa tulla kuitenkin moottorista...


      • Anonyymi

        Aikalailla just noin se mullakin menee. Ihana välillä hemmotella itseään noinkin. Eikä siihen aina ees juhlaa tarvii, mutta siihenkin sopii hyvin.

        Tänään ei oo juhlaa, mutta silti vähän hemmottelin itteeni. Kävin saunassa, kun sain muksun nukkuun. Laitoin hiusnaamion ja kuorin vähän ihoa ja poistin pikkasen turhan pitkiksi kasvaneita karvoja. Sitten rasvasin hyvin ja laitoin jalkoihinkin sellasen viilentävän ja virkistävän voiteen ja sitten pehmeet sukat ja hoidin kasvot ja laitoin hiuksiin hiusöljyn ja pujahdin pehmosiin vaatteisiin. Keitin pannun teetä ja nyt nautin kun on niin ihanan rento olo. Sääretkin niin kivan sileät ja pehmeät ja hiukset tuoksuu tosi hyvältä. Katon vähän telkkua ja menen nukkumaan. Oikein erinomainen lopetus mun perjantailleni.😀


      • Suatana kirjoitti:

        Olen pärinäpörinä joo. Saan monta iho orgasmia ihan jo fiiliksistä mitkä saan ajoon eläytymisestä. Taivaallista. :)

        https://youtu.be/hoNLDG9jpFA

        Öitä.

        Hyvää yötä ja kauniita endero-motocross-unia! :)


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        ...oookei, aika hurjia videoita. Varmasti lähtee suolistokaasut liikkeelle.
        Pärinä taitaa tulla kuitenkin moottorista...

        Joo, suojashortsit on kokolailla must, mutta tiedän joidenkin etenkin junnujen käyttävän alasuojiakin. En ole perehtynyt sen enempää miten ne käytännössä ajossa asettuu.

        Se on varsin hyvä liikunnallinen laji. :)


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Hyvää yötä ja kauniita endero-motocross-unia! :)

        Kiitti. Kyllä ne nyt taas uniin tulee, kun menin liudan videoita katselemaan. Kurvaan unissani täkit ja tyynyt lattialle, petari on töyssynä mutkalla jne. :D


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Ihan vaan muuten, kun joku nainen nauttii hiusten kähertämisestä, meikkaamisesta, peilin eessä itsensä huoltamisesta jne. Olla sievä ja kaunis, niin minulle tämä on paljon miellyttävämpää.

        https://youtu.be/5YhsHgEQ5jQ

        Jopa tämän katselu jo. Saati itse tekeminen.

        hahah pikkasen mopoa korkeampia ukkoja heheh voi sentään no ei tuulessa kasva mäntykin jää käkkäräksi, mutta eikös nuo tyhjää toimittavat touhut saastuta ilmastoa , menisvät oikeisiin töihin nuo metriheikit ja mopot kirpputorille huh huu !


      • Anonyymi kirjoitti:

        hahah pikkasen mopoa korkeampia ukkoja heheh voi sentään no ei tuulessa kasva mäntykin jää käkkäräksi, mutta eikös nuo tyhjää toimittavat touhut saastuta ilmastoa , menisvät oikeisiin töihin nuo metriheikit ja mopot kirpputorille huh huu !

        You miss the point, jerk.


      • Suatana kirjoitti:

        You miss the point, jerk.

        I'm afraid you missed the point. Korrektisti.


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        ...oookei, aika hurjia videoita. Varmasti lähtee suolistokaasut liikkeelle.
        Pärinä taitaa tulla kuitenkin moottorista...

        Mopot ja moottoripyörät metelöi aina .
        Toivoisin niiden ajajille jonkun rumpuorkesterin ikkuna alle krapula aamuksi


    • Anonyymi

      Ei kannata olla huolissaan kylmyydestä kyllä siellä lämmittäjiä riittää.

    • Anonyymi

      Jos hän haluaa tuntea olonsa eroottiseksi, kun tanssii diskossa hitaita jonkun kanssa.

    • Anonyymi

      Ei tarvitse olla huolissaan. Miksi pitäisi juhlahumuun pukeutua mahdollisimman yksitoikkoisiin ja käytännöllisiin alusvaatteisiin?

      • En ole huolissani. Siitä vaan jää hölmö olo, kun näkee, hetken aikaa, rakkaansa kauneimpana ja sitten hän poistuu kotoa. :)


    • Anonyymi

      Lähteekö vaimo sitten sinun kanssasi ulos virttyneimmissä pikkupöksyissä mitä omistaa? Jos näin, niin sitten ehkä syytä huoleen parisuhteen laadusta 🤔

      - Sheena

      • Ei sentään :)
        Kun hän pukeutuu tai riisuu juhlavaatteensa kotona, olen yleensä tietokoneen äärellä.
        Pari vuotta sitten laivalla, kun hän riisui vaatteitaan hytissä, tyrmistyin siitä mitä näin.

        Onneksi nappasin hänestä valokuvia ja nyt niitä voi katsella tietokoneella. :P


    • Anonyymi

      Keski ikäinen itsekkin. Kyllä, pukeudun ulos lähtiessäni parhaimpiin ja myös alusvaatteeni ovat seksikkäät, koska usein haluan vietellä mieheni baarireissun jälkeen ja haluan näyttää hyvältä…

      • :) Sehän kuulostaa hyvältä.
        Kun nainen palaa illanvietosta, mies on usein herkistynyt ottamaan hänet vastaan.
        Hetkellinen ero muistuttaa miestä siitä, että naiskumppani ei ole itsestäänselvyys.


    • Anonyymi

      Miksi elät aikakoneen sisällä, joka muuttaa aikaa noin 4500 taaksepäin ja sitten saurukset, dinosaurukset uhkaavat ajatuksiasi.

      Hyvä ajatelma, tai no hassu ainakin.

      Tai kun aina kun menet vessaan, niin tullessasi sieltä ulos huomaat että oletkin kokonaan eri ajassa. WC olisi aikakone.

    • Anonyymi

      Joskus se vaan on kiva laittautua päästä varpaisiin, ihan omaksi iloksi. Etenkin jos tulee harvemmin lähdettyä ulkoilemaan.

      Olisi kiva käyttää seksikkäitä alusvaatteita jokapäiväisessä elämässä, mutta ne ovat valitettavasti kalliimpia kuin tavallisen tylsät joita saa samaan hintaan ison nipun. Kantapään kautta on oppinut, että halvemmat seksikkäät alusvaatteet ovat usein hyvin epämukavat päällä. Kauniit ja oikeasti mukavat alusvaatteet ovat harmillisen hintavia.

      Niitä kalliimpia seksikkäitä alusvaatteita sitten säästelee erikoistilaisuuksia varten, sellaisiin hetkiin jolloin haluaa muutenkin vetää ylle muuta kuin sen jokapäiväisen jakkupuvun tmv. Eihän niitä kukaan sieltä kauniin mekon alta näe, mutta itselle siitä tulee hyvä olo kun on tunne että ulkoasu näyttää hyvältä ja tuntuu seksikkäältä.

      • Anonyymi

        siinä se äitiväen lookisuus näyttäytyy koko skaalassaan, pitäskö laittaa kehyksiinihan.

        hohoijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siinä se äitiväen lookisuus näyttäytyy koko skaalassaan, pitäskö laittaa kehyksiinihan.

        hohoijaa.

        Mitäs "epälookisuutta" siinä sitten sun mielestä oli?

        Ja ei muuten kannata olettaa millään epämääräisellä perusteella, että joku on äiti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siinä se äitiväen lookisuus näyttäytyy koko skaalassaan, pitäskö laittaa kehyksiinihan.

        hohoijaa.

        Onko isäväellä sellainen logiikka, että vedätte joka päivä seksikkäimmät kalsarit jalkaan sinne tuulipuvun alle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko isäväellä sellainen logiikka, että vedätte joka päivä seksikkäimmät kalsarit jalkaan sinne tuulipuvun alle?

        Ei vaan ne kulkee aina samoissa virttyneissä ja jarruraitasissa kalsareissa.


    • Anonyymi

      mee siekin samalla lailla puettuna ja mieti vasta sen jälkeen

    • Anonyymi

      Voihan olla myös että viihtyy tyttönen kanssa niissäkin hommissa ♡ näyttää olevan kulissia monissa liitoissa.

    • Anonyymi

      Kyllä minä luulen, että eukkosi jalkovälissä puikkelehtii vieras punapää palosotilas. Varmaan virittäytyy antamaan pimperoaan jollekin ihastukselle. Koetapa seurata missä kulkee. Olen melko varma ettei kulje missä muka sanoo.

    • Anonyymi

      Ei pitäisi, voisit olla ylpeä vaimostasi. Meillä mies odottaa kun pukeudun upeasti ja seksikkäästi pikkujouluun ja kun palaan pikkujoulusta, niin nautimme yhdessä loppuillasta, kun palaan kotiin. Kysy vaimoltasi millaiset alusvaatteet hän haluaa ja käy ostamassa,vaimollesi upeat alusvaatteet, niistä on varmasti iloa sinulle itsellesikin, kun vaimo palaa tyttöjen illasta kotiin ja odotat kotona puhtaana, seksikkäänä ja miehekkäänä vaimoasi.

    • Anonyymi

      Tuleva lainsäätäjä iski jälleen.

    • Anonyymi

      Mitä vanhemmaksi tulen, sitä varmemmalta näyttää, ettei kenenkään puheisiin kannata luottaa sataprosenttisesti. Jonkinsorttinen fakta kuitenkin on, että pääosa suhteessa olevista ihmisistä vilkuilee "aidan" vihreämmälle puolella. Tämä tulee eteen pääosassa suhteista halusi tai ei. Naisilla on myös mielenkiintoinen taito "järkeistää" omia mokiaan syyttämällä muita tai olosuhteita siitä, että mulkku vain ikäänkuin lupsahti sisään mielenkiintoisen henkilön sivutessa. Loppujen lopuksi kysymyshän on siitä, että elukka henkilön sisällä voitti ja sivistys osoitti häviöllään voimattomuutensa. Jälleen kerran...

      • Anonyymi

        Juu, vain naisilla on taito "järkeistää omia mokia syyttämällä muita tai olosuhteita". Yksikään miesoletettu ei ole koskaan yrittänyt selitellä uskottomuuttaan vaan suoraselkäisesti heti vaimoa petettyään rientävät kotiin myöntämään erheensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, vain naisilla on taito "järkeistää omia mokia syyttämällä muita tai olosuhteita". Yksikään miesoletettu ei ole koskaan yrittänyt selitellä uskottomuuttaan vaan suoraselkäisesti heti vaimoa petettyään rientävät kotiin myöntämään erheensä.

        Oman kokemuksen mukaan miehet harvemmin selittelevät tekoaan. Toteavat vain tapahtuneen. Eikä edellisellä ollut mitään tekemistä suoraselkäisellä tunnustamisella. Ajatuksesi vain lähti harhateille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oman kokemuksen mukaan miehet harvemmin selittelevät tekoaan. Toteavat vain tapahtuneen. Eikä edellisellä ollut mitään tekemistä suoraselkäisellä tunnustamisella. Ajatuksesi vain lähti harhateille.

        Sulla on sitten ollut rehtejä miehiä, kun ovat suoraan tulleet vieraista kotiin myöntämään sulle, että näin pääsi käymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on sitten ollut rehtejä miehiä, kun ovat suoraan tulleet vieraista kotiin myöntämään sulle, että näin pääsi käymään.

        No se ja tietenkin se luetun ymmärtäminen ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se ja tietenkin se luetun ymmärtäminen ;-)

        Se luetun ymmärtäminen tuntuu olevan tällä palstalla monelle, mm. sulle, tosi vaikeaa - mutta se on onneksi laji jossa oppii paremmaksi mitä enemmän lukee ja yrittää ymmärtää!


    • Anonyymi

      Taidat te olla kokoomuslaisa kaupungin vuokra yksiöstä ilman autopaikkaa

    • Anonyymi

      Entäpä sitten ...

    • Anonyymi

      Anna olla,sinä et omista häntä.Eikä hän sinua.Anna toisen olla oma itsensä ja kuten tuntee,että näin on hyvä olla. Älä tressaa itseäsi moisella asialla.
      Anna toiselle olla oma itsensä ja vapaa ilman kiukkua.
      Jos hän Rakastaa sinua,niin mitään ei tapahdu.
      Niin miehetkin pistää parastaan päälle,kun ystäviä tavataan.

      • Parisuhteemme on rauhallinen ja rakastava.
        En ole huolissani edes mahdollisesta yhden illan erehdyksestä, koska uskon että sellainen on puhumalla käsiteltävissä ilman suurempaa draamaa.


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Parisuhteemme on rauhallinen ja rakastava.
        En ole huolissani edes mahdollisesta yhden illan erehdyksestä, koska uskon että sellainen on puhumalla käsiteltävissä ilman suurempaa draamaa.

        Voi puhua ja käsitellä, ilman suurempaa draamaakin. Mutta se mitä mahdollinen erehdys vaikuttaa ja tekee tunteille, sitä ei voi muuttaa eikä saa puhumalla pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi puhua ja käsitellä, ilman suurempaa draamaakin. Mutta se mitä mahdollinen erehdys vaikuttaa ja tekee tunteille, sitä ei voi muuttaa eikä saa puhumalla pois.

        Se taitaa riippua ihmisistä ja olosuhteista. En kuitenkaan voi olla varma siitä, miten käyttäytyisin tuossa tilanteessa.


    • Anonyymi

      Pikkuhousut on turha lisuke. Parempi mennä tyttöjen kanssa ilman niitä, eivät ole tiellä. Ei niitä ehdi ihailla, kun tarpeet ja kiihko ovat. kovat.
      Sano ensi kerralla, että jättää pikkarit pois häiritemästä.

    • Anonyymi

      Mustakin ois kiva päästä liukkaille. Nam nam.

    • Hei!

      Oletko ikinä kuullut oikeata, aitoa, puhdasta evankeliumia, eli ilosanomaa?


      Se kuuluu näin:

      On olemassa Kaikkivaltias Jumala, Korkein Henkiolento, joka on ollut ennen kaikkea, on tälläkin hetkellä, ja tulevaisuudessakin on ikuisesti, Jumala, joka on luonut kaiken, ja Hän hallitsee ja ylläpitää kaikkea.

      Ensimmäinen ihminen, mies ja nainen, tekivät paratiisissa syntiä Jumalaa vastaan, antoivat erään vanhan käärmeen, Saatanan, eksyttää itsensä, toimimaan Jumalan käskyjä vastaan.

      Aatami ja Eeva, ottivat Saatanan neuvosta kielletystä puusta, hyvän ja pahan tiedon puusta hedelmän, Jumalan kiellosta huolimatta.

      Näin ihmiskunta Saatanan kanssa, lankesivat syntiin. Aatami ja Eeva heitettiin pois Eedenin Paratiisista, johon heidät oli luotu luomakunnan kruunuksi, Jumalan kuviksi, sitä hoitamaan.

      Nyt elämme täällä vankeudessa Saatanan valtapiirissä.

      Mutta meille on luvattu täältä pelastus. Aivan kuten yksi mies Aatami, saattoi koko ihmiskunnan synnin alle, yksi mies Jumalasta lähtöisin, Jeesus Kristus, on luvattu KOKO IHMISKUNNAN PELASTUKSEKSI..

      Jumala on oikeudenmukainen Jumala, ja kaikesta pahasta tulee rangaistus, ja kaikesta hyvästä palkinto, ei aina samantien ja näkyvästi, mutta tulee kyllä. Saatanakin saa vielä palkkansa, hänen kohtalonsa on sinetöity.

      Oikeudenmukaisuus vaatii rangaistuksen, synnin palkka on kuolema, ja Jumalan tahdon toteuttamisesta on luvattu ikuinen elämä Jumalan itsensä kanssa, Hänen voimassaan ja rakkaudessaan.

      Meistä jokainen on tehnyt syntiä, olemme rikkoneet hänen lakejaan, ja ansaitsisimme siis Jumalan edessä kuoleman.

      Mutta niinkuin yksi mies johti kaikki syntiin, yksi mies pelastaa. Kristus kärsi, ja kuoli meidän puolestamme, jotta meidän kaikki synnit ja sairaudet annettaisiin anteeksi.

      Kun siis annat elämäsi Hänelle, olet Hänen omansa, ja kun pysyt Hänessä, Jumalansa Sanassa, saat ikuisen elämän, jossa ei ole Saatanaa enää aiheuttamassa eksymystä ja tuskaa.

      Jeesus Kristus on Jumalan Sana, joka tuli lihaksi, eli täydellisen synnittömän elämän, ja uhrattiin, meidän syntiemme vuoksi. Niin paljon Jumala rakasti maailmaa, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen elämän.

      Uskominen Jeesukseen Kristukseenhan tarkoittaa sitä, että uskot ensinnäkin siihen että Hän on lihaksi tullut Jumalan Poika. Hän teki todisteeksi kaikenlaisia ihmetekoja maan päällä, muutti veden viiniksi, paransi sairaita, karkotti demoneja ihmisistä, käveli vetten päällä, muutti muutaman leivän ja kalan tuhansien ihmisten ruoaksi, opetti Pyhiä kirjoituksia paremmin kuin kukaan, täytti häntä koskevat profetiat, ja lopuksi, kuoli ristillä profetioiden mukaan.

      Jos uskot Jeesukseen Kristukseen, uskot siihen mitä Hän myös sanoi. Hän todella täytti profetiat, ja täydensi ne. Hän tuli paljastamaan ja korjaamaan ihmisten huijaukset, kun ihmiset olivat vääristelleet Pyhiä kirjoituksia omaksi edukseen, ja unohtaneet rakkauden ja hyvät teot, laupeuden.

      Kristus tuli näyttämään meille sanallaan ja esimerkillään suoran tien Taivaaseen, uskon, ja sen tuoman parannuksen, syntien jättämisen, ja uskosta tulevien hyvien hedelmien tekojen kautta.

      Lue Evankeliumit, ja lue vanhaa testamenttia.

      Vanha testamentti on Jumalan lait, siellä on mm. ne kymmenen käskyä joita meidän tulee noudattaa. Kaiken moraalinen selkäranka. Vanha testamentti on ulkoiset teot, ja Uusi testamentti on sisäinen maailma, rakkaus, ja täydellistyminen.

      Jumala haluaa näyttää meille että Häntä on hyvä palvella. Kohteemme on ikuinen elämä, ei tämä lihan ruumis ja syntinen maailma.

      Jeesus opetti meitä rukoilemaan niin että menemme huoneeseemme, suljemme oven, ja rukoilemme salassa olevaa Taivaan Isää. Isä meidän rukous. Tunnustamme syntimme sydämmessämme ja pyrimme jättämään ne pois. Tämä on mahdollista, ja tämä on Jumalan tahto.

      Polvistu siis rukoukseen, ja Jeesuksen Kristuksen nimessä, hänen verensä auktoriteetissa, huuda apuun Taivaan Isää, että Hän uudistaisi sinut, että saisit syntyä Hänen lapsekseen.

      Uskon elämä on juuri sitä mitä Kristus meille näytti elämällään. Opiskele ja sitten opeta Sanaa. Paastoa ja rukoile. Mene yksinäisyyteen ja rukouksessa hiljenny kuuntelemaan mitä Taivaan Isä haluaa sinulle puhua, ja sitten tee se. Tee näin joka päivä, loppuun asti, ja pysyt tiellä, rakkauden tekoja tehden, pelastus täältä, ikuiseen elämään on sinun.

      Tärkein käsky raamatusta:

      "Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi ja kaikesta mielestäsi, ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".

      Tiivistelmä raamatusta kuullu näin:

      Saarnaaja 12:13
      Loppusana kaikesta, mitä on kuultu, on tämä: Pelkää Jumalaa ja pidä hänen käskynsä, sillä niin tulee jokaisen ihmisen tehdä.

      • Anonyymi

        huh huh.


    • Anonyymi

      Hehe, tietenkin pitää huolestua. Ainakin jos pelkissä pikkareissa lähtee. Tai jospa hän vaikka esittelee tytöille pikkareitaan tai palelluttaa alakertansa.
      Olipa hauska kysymys :)

    • Anonyymi

      Pitää olla huolissaan, teetä ainakin isyystesti jos on tai on tulosssa tenavia.

    • Jumatsuikka 5107 lukukertaa. :D

      • Juu, ja puolet niistä taitaa olla mun katsomisia, 2500 kertaa... :P

        Se oli yllättävää, että osa vakkareista ei muistanut minua, vaikka olin käynyt keskusteluja heidän kanssaan. Ehkä palstalla on trollattu niin paljon, että vakkarit ovat sulkeutuneet omaan kuplaansa ja jättävät huomioimatta kaikki uudet nimimerkit.
        Sitten valitetaan, että tänne tarvitaan uusia tulokkaita. :P
        Wuppiskin arvuutteli että olen Pertti tai Keinovaginamies.

        Olis kiva jos munt muistettaisiin jatkossa, ennen kuin ollaan kaikki dementiaiässä. :D


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Juu, ja puolet niistä taitaa olla mun katsomisia, 2500 kertaa... :P

        Se oli yllättävää, että osa vakkareista ei muistanut minua, vaikka olin käynyt keskusteluja heidän kanssaan. Ehkä palstalla on trollattu niin paljon, että vakkarit ovat sulkeutuneet omaan kuplaansa ja jättävät huomioimatta kaikki uudet nimimerkit.
        Sitten valitetaan, että tänne tarvitaan uusia tulokkaita. :P
        Wuppiskin arvuutteli että olen Pertti tai Keinovaginamies.

        Olis kiva jos munt muistettaisiin jatkossa, ennen kuin ollaan kaikki dementiaiässä. :D

        Se voi olla, että kaukaa näkee paremmin kun läheltä. Harvemmin käyvät kiinnittää huomiota siihin mihin jatkuvasti läsnäolevat turtuu?

        Sunt muistetaan nyt. :)


      • Suatana kirjoitti:

        Se voi olla, että kaukaa näkee paremmin kun läheltä. Harvemmin käyvät kiinnittää huomiota siihin mihin jatkuvasti läsnäolevat turtuu?

        Sunt muistetaan nyt. :)

        "Sunt muistetaan nyt. :)"

        Sehän on hyvä. Me narsistit tarvitaan sitä huomiota :P
        (Vitsi, vitsi...)


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        "Sunt muistetaan nyt. :)"

        Sehän on hyvä. Me narsistit tarvitaan sitä huomiota :P
        (Vitsi, vitsi...)

        :) :) /)


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Juu, ja puolet niistä taitaa olla mun katsomisia, 2500 kertaa... :P

        Se oli yllättävää, että osa vakkareista ei muistanut minua, vaikka olin käynyt keskusteluja heidän kanssaan. Ehkä palstalla on trollattu niin paljon, että vakkarit ovat sulkeutuneet omaan kuplaansa ja jättävät huomioimatta kaikki uudet nimimerkit.
        Sitten valitetaan, että tänne tarvitaan uusia tulokkaita. :P
        Wuppiskin arvuutteli että olen Pertti tai Keinovaginamies.

        Olis kiva jos munt muistettaisiin jatkossa, ennen kuin ollaan kaikki dementiaiässä. :D

        Näyttää olevan etusivun juttuja..

        W.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää olevan etusivun juttuja..

        W.

        Ootko sä Wuppis pitänyt minua jonain seksihullutrollina?


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Ootko sä Wuppis pitänyt minua jonain seksihullutrollina?

        Mitä, kuinka niin? En mä tiedä kuka sä oot, en ole montaakaan sun viestiä lukenut. Nytkin luin vain muutaman viestin loppupäästä.

        W.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä, kuinka niin? En mä tiedä kuka sä oot, en ole montaakaan sun viestiä lukenut. Nytkin luin vain muutaman viestin loppupäästä.

        W.

        Se keinovaginamies oli vaan heitto, kun sekin on joku keski-ikäinen varattu ukko, käsittääkseni.


    • Anonyymi

      Joo. Ei ole enää rakkautta. On vaan himoa ja pornoa ja sillä ei parisuhteissa pitkälle pötkitä. Ap,kin odottaa pääsyä jälkiliukkaille. Minunkin ukko pitkässä suhteessa alkoi odottaan tuollaista vipinää suhteeseen. On entinen ukko ja koko ajatus edelleenkin etoo. Hyi helvetti sanon minä💩

      • Joo, pornoo on kaikkialla.
        Minäkin lopetin pitsinnypläämisen, kun se alkoi tuntumaan pornolta.


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Joo, pornoo on kaikkialla.
        Minäkin lopetin pitsinnypläämisen, kun se alkoi tuntumaan pornolta.

        Pitsinnyplääminen ei loukkaa ketään. Jos pornoksi olet alkanut pitsinnypläämisenkin kokemaan pursuat pornoa koko ukko💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitsinnyplääminen ei loukkaa ketään. Jos pornoksi olet alkanut pitsinnypläämisenkin kokemaan pursuat pornoa koko ukko💩

        Mulla on pitkissä kalsareissa sepalus. Onhan se aika rivoa.
        Mites sulla, ennen vanhaa kalsareissa oli takaluukku, vieläkö käytät sellaisia?


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Mulla on pitkissä kalsareissa sepalus. Onhan se aika rivoa.
        Mites sulla, ennen vanhaa kalsareissa oli takaluukku, vieläkö käytät sellaisia?

        Luulietko nasevakin olevasi. Lue edellinen💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulietko nasevakin olevasi. Lue edellinen💩

        Sä kirjoitit jotain sun entisestä ukosta. Sä olet selvästi miesrakkauden kannattaja ja arvaan että sun nimes alkaa T-kirjaimella.


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Sä kirjoitit jotain sun entisestä ukosta. Sä olet selvästi miesrakkauden kannattaja ja arvaan että sun nimes alkaa T-kirjaimella.

        Tykkään miehistä ja naisista. Olen nainen! Nimeni ei ala T kirjaimella💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään miehistä ja naisista. Olen nainen! Nimeni ei ala T kirjaimella💩

        Selvä, naiseksi olet aika karkea, mutta jos olet tuollainen rajatapaus, karkeus on ymmärrettävää.


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Selvä, naiseksi olet aika karkea, mutta jos olet tuollainen rajatapaus, karkeus on ymmärrettävää.

        Täällä karkeiden äijien maailmassa on oltava karkea. Annan samalla mitalla ja jopa provoon. Oikeassa elämässä olen toista. Joskus vaan on heräteltävä ihmisiä karkeudella. Annettava takaisin samalla mittalusikalla.Ei ne muuten mihinkään havahdu ei huomaa mitä on saada samaa mitä ulos työntävät. 💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä karkeiden äijien maailmassa on oltava karkea. Annan samalla mitalla ja jopa provoon. Oikeassa elämässä olen toista. Joskus vaan on heräteltävä ihmisiä karkeudella. Annettava takaisin samalla mittalusikalla.Ei ne muuten mihinkään havahdu ei huomaa mitä on saada samaa mitä ulos työntävät. 💩

        Oukei, taidan tietää kuka olet. Taisit ihan tahallaan jättää tähän ketjuun vihjeen siitä.
        Olet sä aika persoona.


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Oukei, taidan tietää kuka olet. Taisit ihan tahallaan jättää tähän ketjuun vihjeen siitä.
        Olet sä aika persoona.

        Enpä usko että tiedät. En ole mitään vihjeitä jättänyt. Mutta nainen olen. Enkä tiedä kuka sinä olet eikä edes kiinnosta. Persoona kyllä olen,jopa omasta mielestä. Siksi tämä hymiökin💩


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Oukei, taidan tietää kuka olet. Taisit ihan tahallaan jättää tähän ketjuun vihjeen siitä.
        Olet sä aika persoona.

        Ei tuo ainakaan minä ole, jos niin epäilit.

        W.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo ainakaan minä ole, jos niin epäilit.

        W.

        En sinä olekkaan💩olet liian tavis.pelkkä w. Kuka kuu tahtoo olla 💩? On täällä muutama aloitus ollut tällä hymiöllä mutta ei ole ollut minulta. Ai että naurattaa😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enpä usko että tiedät. En ole mitään vihjeitä jättänyt. Mutta nainen olen. Enkä tiedä kuka sinä olet eikä edes kiinnosta. Persoona kyllä olen,jopa omasta mielestä. Siksi tämä hymiökin💩

        Wai niin. No käsittelen sinua sitten ihan omana henkilönä. :)
        Itse olen tottunut saamaan karkeita kommentteja, ei niistä kannata pahastua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sinä olekkaan💩olet liian tavis.pelkkä w. Kuka kuu tahtoo olla 💩? On täällä muutama aloitus ollut tällä hymiöllä mutta ei ole ollut minulta. Ai että naurattaa😃

        En tee enkä koskaan ole tehnyt aloituksia💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo ainakaan minä ole, jos niin epäilit.

        W.

        No joo. Uskon sinua.
        On tämä hullu palsta. Jatkuvasti saa pää punaisena miettiä, kuka kukin on.


    • Anonyymi

      Naisesi lähti hakemaan vierasta kyrpää.

      • Anonyymi

        Ketjua sen tarkemmin lukematta, niin täähän se ois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketjua sen tarkemmin lukematta, niin täähän se ois.

        Väärä johtopäätös. Pukeutumisesta ei voi päätellä yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Ei tässä sen syvällisemmistä asiasta ole kyse, kun siitä että haluaa kokonaisuuden olevan samaa sorttia. Itsellä se pätee sisutukseen, vaatetukseen, ruokaan yms. Olen pieni perfektionisti ja sen takia yhdistelen asioita oikeaoppisiin kokonaisuuksiin. Mitään väliä ei ole sillä, mitä muut tekee tai on mieltä, mutta ”tyylipuhtaus” tuo minulle kiksit. Ihan itsekäs olen sillä saralla.

      • Anonyymi

        Minulle ei oikein aukene miksi aloituksen asia. Miksi pitäisi pukeutua huonosti, kun lähtee tyttöjen kanssa ulos? Jos muuten laittaisikin juhlavaatetta päälle, niin seksikkäitä pikkuhousuja ei? Laittaako miehetkin, jos ei nyt frakkiin mutta juhlaan pukeutuessaan risaisimmat ja haisevimmat kalsarit mitä pyykkikorista löytyy?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulle ei oikein aukene miksi aloituksen asia. Miksi pitäisi pukeutua huonosti, kun lähtee tyttöjen kanssa ulos? Jos muuten laittaisikin juhlavaatetta päälle, niin seksikkäitä pikkuhousuja ei? Laittaako miehetkin, jos ei nyt frakkiin mutta juhlaan pukeutuessaan risaisimmat ja haisevimmat kalsarit mitä pyykkikorista löytyy?

        Kyllähän minä sitä arvelin, että juhlissa naiset käyttävät seksikkäitä pikkuhousuja.
        Helpompi sitä oli kysyä täällä, kuin lähteä kurkkimaan toisten hameiden alle. :)

        Miehille ei ole tarjolla samalla tavalla seksikkäitä alushousuja kuin naisille.
        Jotkut bokserit voivat olla tyylikkäitä, mutta seksi on niistä kaukana.

        Ja tuskin minä viihtyisin missään transvestiittiasussa.


    • Anonyymi

      no sehän on hienoa jos pillu näkyy. varmaan ainoa toosa joka on tässä maailmassa nähny auringonvaloa....

    • Anonyymi

      "kaikkein seksikkäimpiin pikkuhousuihin "

      Miten niin seksikkäimmät? Kuka päättänyt?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2275
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      70
      1914
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1725
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1631
    5. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      152
      1618
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1604
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1514
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1218
    Aihe