Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hiirulainen_vaan
profiilit
Hiirulainen_vaan
Hiirulainen_vaan
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
113
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toi oli ainut aihe joka mulle tuli mieleen kun luin ettei täällä uudet aloitukset tule läpi. Kyllä ainaki mun kohdalla sun neuvosi toimi.
Mutta jotkut loukkaantuu jos ei mene ja on harmi
28.11.2022 23:07
Mulla toimi ja tein testin ku aloitin joulusta puhumisen. Moneen kuukauteen en oo käynnyt täällä. On vaan se ihmeellistä että että suommi 24 ei toimi
28.11.2022 23:04
Itse en oo moneen kuukauteen käynnyt palstalla ja siks myöskään en oo tehny aloituksia
28.11.2022 22:58
Nauttikaa joulusta ja sinkkuna on myös oikeus itse päättää haluaako osallistua johonki joulu hömpötykseen
28.11.2022 22:57
Jouluna pitää voida myös saada olla yksin, jos haluaa olla
28.11.2022 22:55
Aito+kiltti+ja+tunnollinen+mies+on+sellainen,+joka+ei+koko+ajan+sitä+mainosta.+Sellainen+mies,+joka+koko+ajan+mainostaa+olevansa+kiltti+ja+tunnollinen+on+ihminen,+joka+ei+näe+itsestään+mitään+huonoa.+
Jokaisessa+ihmisessä+on+jotain+hyvää+ja+myös+jotain+huonoa.
Aito+kiltti+ja+tunnollinen+mies+on+sellainen+joka+osaa+myös+pitää+puolensa+ja+tietää,+että+aina+ei+kaikissa+asioissa+voi+olla+kaikille+kiltti.
Otetaan+esimerkiksi+tapaus,+jos+vaikka+olette+yhdessä+naisen+kanssa+baarissa+yhdellä+ja+sinun+naista+alkaa+joku+haukkumaan+-ni+oletko+kiltti+ja+et+sano+mitään+vai+oletko+ilkeä+sille+joka+sinun+naista+haukkuu+ja+puolustat+sinun+naistasi
07.11.2021 17:36
Kaikki+naiset+eivät+edes+käy+tinderissä+ku+tinderi+on+kuin+lihatiski
07.11.2021 17:29
Kaikki+naiset+eivät+etsi+tinderissä+vaan+oikeasta+elämästä+miehen.
07.11.2021 17:27
Jos+näen+tutun+jonka+suhtautuminen+en+tiedä+vallitsevaan+tilanteeseen+ni+käytän+maskia,+mutta+jos+tuttu+sanoo+ettei+tarvi+ni+Otan+maskin+pois.+Jos+jollekulle+tulee+parempi+fiilis,että+hänen+seurassa+käytän+maskia+ni+käytän.+Ei+se+multa+pois+ole.
26.10.2021 19:26
Pakko+käydä+kaupassa+vaikka+joskus+olisi+nuha+ja+aivastuttaa+joten+kyllä+silloin+käytän+ku+en+halua+aivastaa+jonkun+päälle.
Ja+silloin+mulla+onki+aina+vara+maski+mukana+ja+siihe+likaiseen+niistän+nuhan+ja+roskiin+ja+tilalle+puhdas.
26.10.2021 19:23
Vaikka+nainen+ei+tykkää+käyttää+mekkoja+tai+hameita+ni+ei+hän+välttämättä+ole+lesbo+tai+bi.+Voi+olla+ihan+vaan+hetero.+Hetero+voi+olla+vaikkei+baarissa+vanhat+harmaa+hiukset+miehet+kelpaa.+Tai+ei+huoli+vieraiden+miesten+juomia+vaan+haluaa+itse+aina+maksaa.
Nykyään+naiset+voi+käyttää+housuja.+Housut+ovat+parempia+kuin+mekot+tai+hameita+ku+ei+tarvi+käyttää+sukkahousut.
20.10.2021 22:40
Eipä+ole+myöskään+ni+että+miehet+haluaisi+viettää+koti-iltoja.+Tai+antaisi+naisen+käydä+ystävän+kanssa+
+Uimassa+tai+lenkillä+vaikka+se+ystävä+olis+myös+nainen.
20.10.2021 22:34
Nainen+joka+viihtyy+kotona+mielummi+kuin+baarissa+ei+kelpaa.+Nainen+joka+mielummi+katsois+leffaa+miehen+kanssa+kotona+kuin+kävisi+kapakoissa+ei+kelpaa.
20.10.2021 22:31
Ei+kaikki+halua+samaa.
Siksi+en+tinderissä+käy+ku+ei+sieltä+sellainen+mies+löydy+jota+haluan.
Jos+löydän+miehen+ni+löydän+se+muualla+kuin+somessa.
20.10.2021 22:26
Kaikki+naiset+ei+tinderissä+käy.
Ei+kiinnosta+lihabaari+vaan+ihmiset+kiinnostaa
20.10.2021 22:22
Vaatteiden+ei+tarvitse+olla+hienot+vaan+sellaiset+että+niistä+näkyy+että+ollaan+menossa+treffeille.+Ei+mitkään+tuolihousut+tai+veryttelyvaatteet.
Mielummi+vaikka+farkut+ja+kiva+pusero.+Ei+me+mihinkään+urheilemaqn+olla+menossa.
On+se+aika+kurjaa+naisena+ku+itse+oot+laittanu+siistit+vaatteet+ja+panostanut+treffeille+ni+miehestä+näkyy+että+no+-tulin+ku+ei+oo+muutakaan+tekemistä...
20.10.2021 22:21
Jos+et+ole+ajanut+partaa+siistiksi+ja+laittanu+siistit+ei+hienot+vaatteet+ni+naiset+ajattelee,+että+sun+kotisi+ei+myöskään+ole+siistiksi+vaan+joutuu+siellä+siivoamaan.+
Likainen+parta+tai+joka+ei+ole+hoidettu+on+vaan+sen+merkki+ettei+miestä+kiinnosta+lainkaan+hygienia.+
Jos+on+treffit+ni+niihin+panostaa+ja+käy+pesulla+ja+vaihtaa+puhtaat+vaatteet+päälle.+
Treffit+jossain+MC+Donaldsin+ei+kiinnosta+vaan+joku+parempi+hampurilais+paikka+jossa+saa+kunnon+annoksen.
20.10.2021 22:16
Ei+kaikki+naiset+halua+telkkariin.
Miehille+ei+vaan+kelpaa+nainen+joka+tykkää+mieluiten+olla+kotona+kuin+käydä+baarissa
20.10.2021 22:09
Asia+on+kakspiippunen+asia+ku+haluaisitko+olla+naisen+kanssa+joka+pukeutuisi+"rumasti"+ja+kehtaisitko+liikkua+naisen+kanssa+joka+piilottaa+sen+että+on+naisellinen?
Haluaisitko+naisen+jolla+ei++olis+ystäviä+ja+sä+olisit+ainut+ihminen+hänen+elämässään?
Se+onko+he+ystävät+heteroita+
Ei+ole+väliä+vaan+sillä+mitä+sun+tyttöystäväsi+on.
Millainen+suhde+teillä+on+kun+et+tiedä+tuota+ja+mikset+kysy+sun+naisystävältä?
Oisko+kivaa+jos+naisystäväsi+pukeutuisi+miesmäisesti?
Onko+teillä+luottamuspulaa?
Onko+sulla+hyvä+itsetunto?
Miten+ajattelet+itsestäsi?
Onko+hän+tehny+jotain+epäilyttävää,+muutaki+kuin+käy+ystävien+kanssa+viettää+naisten+iltaa?
Haluaisitko+sun+naisystävä+
Että+sinullakin+olis+ystäviä+joita+joskus+näkisit?
Nämät+kysymykset+tuli+vaan+mieleen.
Jutelkaa+keskenään,+mutta+älä+
Syytä+vaan+kysy+
Että+miks+tarvii+omaa+aikaa?
Ei+missään+suhteessa+olla+koko+ajan+vain+kahdestaan.+
Mieti+nämä+kysymykset+ja+ehkä+keksit+itse+vastauksen?
15.10.2021 07:53
Fiksuin+päätökseni+oli+jättää+alkoholin+täysin+ja+siitä+olen+hyvin+ylpeä.
11.09.2021 18:45
1 / 6