- Oliivi ei se maistu kuin suolalle tai valkosipulille ja eikä se edes vie nälkää kuten esimerkiksi peruna tai makaronilaatikko vie.
- Miten se, ettei tykkää oliivista liittyy mitenkään politiikkaan?
Miten jotkut näkee kaikesta politiikkaa?
Eikö ole mitään muuta elämässä kuin politiikka - En äänestänyt perussuomalaisia ja enkä äänestä ikinä.
Miten oliivit liittyy politiikkaan?
Itseasiassa äänestin perussuomalaisia vastaan ja tyytyväinen kun he menetti meppi paikan.
Se ketä äänestin ei muuten kuulu mihinkään, mutta perussuomalaisia en äänestä, kun he eivät osaa tulla toimeen edes kuntatasolla muitten puolueiden kanssa. - Inhokkiruoka on oliivit
- Toi oli ainut aihe joka mulle tuli mieleen kun luin ettei täällä uudet aloitukset tule läpi. Kyllä ainaki mun kohdalla sun neuvosi toimi.
Mutta jotkut loukkaantuu jos ei mene ja on harmi - Mulla toimi ja tein testin ku aloitin joulusta puhumisen. Moneen kuukauteen en oo käynnyt täällä. On vaan se ihmeellistä että että suommi 24 ei toimi
- Itse en oo moneen kuukauteen käynnyt palstalla ja siks myöskään en oo tehny aloituksia
- Nauttikaa joulusta ja sinkkuna on myös oikeus itse päättää haluaako osallistua johonki joulu hömpötykseen
- Jouluna pitää voida myös saada olla yksin, jos haluaa olla
- Aito kiltti ja tunnollinen mies on sellainen, joka ei koko ajan sitä mainosta. Sellainen mies, joka koko ajan mainostaa olevansa kiltti ja tunnollinen on ihminen, joka ei näe itsestään mitään huonoa.
Jokaisessa ihmisessä on jotain hyvää ja myös jotain huonoa.
Aito kiltti ja tunnollinen mies on sellainen joka osaa myös pitää puolensa ja tietää, että aina ei kaikissa asioissa voi olla kaikille kiltti.
Otetaan esimerkiksi tapaus, jos vaikka olette yhdessä naisen kanssa baarissa yhdellä ja sinun naista alkaa joku haukkumaan -ni oletko kiltti ja et sano mitään vai oletko ilkeä sille joka sinun naista haukkuu ja puolustat sinun naistasi - Kaikki naiset eivät edes käy tinderissä ku tinderi on kuin lihatiski
- Kaikki naiset eivät etsi tinderissä vaan oikeasta elämästä miehen.
- Jos näen tutun jonka suhtautuminen en tiedä vallitsevaan tilanteeseen ni käytän maskia, mutta jos tuttu sanoo ettei tarvi ni Otan maskin pois. Jos jollekulle tulee parempi fiilis,että hänen seurassa käytän maskia ni käytän. Ei se multa pois ole.
- Pakko käydä kaupassa vaikka joskus olisi nuha ja aivastuttaa joten kyllä silloin käytän ku en halua aivastaa jonkun päälle.
Ja silloin mulla onki aina vara maski mukana ja siihe likaiseen niistän nuhan ja roskiin ja tilalle puhdas. - Vaikka nainen ei tykkää käyttää mekkoja tai hameita ni ei hän välttämättä ole lesbo tai bi. Voi olla ihan vaan hetero. Hetero voi olla vaikkei baarissa vanhat harmaa hiukset miehet kelpaa. Tai ei huoli vieraiden miesten juomia vaan haluaa itse aina maksaa.
Nykyään naiset voi käyttää housuja. Housut ovat parempia kuin mekot tai hameita ku ei tarvi käyttää sukkahousut. - Eipä ole myöskään ni että miehet haluaisi viettää koti-iltoja. Tai antaisi naisen käydä ystävän kanssa
Uimassa tai lenkillä vaikka se ystävä olis myös nainen. - Nainen joka viihtyy kotona mielummi kuin baarissa ei kelpaa. Nainen joka mielummi katsois leffaa miehen kanssa kotona kuin kävisi kapakoissa ei kelpaa.
- Ei kaikki halua samaa.
Siksi en tinderissä käy ku ei sieltä sellainen mies löydy jota haluan.
Jos löydän miehen ni löydän se muualla kuin somessa. - Kaikki naiset ei tinderissä käy.
Ei kiinnosta lihabaari vaan ihmiset kiinnostaa - Vaatteiden ei tarvitse olla hienot vaan sellaiset että niistä näkyy että ollaan menossa treffeille. Ei mitkään tuolihousut tai veryttelyvaatteet.
Mielummi vaikka farkut ja kiva pusero. Ei me mihinkään urheilemaqn olla menossa.
On se aika kurjaa naisena ku itse oot laittanu siistit vaatteet ja panostanut treffeille ni miehestä näkyy että no -tulin ku ei oo muutakaan tekemistä...