Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hiirulainen_vaan
profiilit
Hiirulainen_vaan
Hiirulainen_vaan
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
113
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sinkkuna+on+sekin+huono+puoli+että+ihmiset+luulee+että+olen+nirso.+
Ihminen+jonka+luulin,+että+tykkää+minusta+ei+tykkääkään+minusta+.++Luulin,+että+hän+oli+minuun+ihastunut+kun+flirttaili+minulle...+Mutta+olin+väärässä.
En+ottanut+ketään+muuta+kun+Luulin+että+meillä+olisi+ollut+tulevaisuutta
10.09.2021 20:19
Ehkä+sun+treffit+suunnitelmassa+on+ongelma+ei+kaikki+ekalla+kerralla+harrasta.+
Toinen+ongelma+on+se+mitä+salaat+kun+et+halua+sun+omaa+kotia+näyttää?
Onko+kenties+vaimo+kotona+ja+lapset?
Ja+kolmas+ongelma+Kuka+ehdottaa+MC+Donaldsin+autokaistaa?+Etkö+muka+keksi+mitään+muuta+romanttista+paikkaa+syödä+hampurilais+ateria?
Mikset+laita+omassa+kotona+olohuoneen+pöydälle+tuoksu+kynttilöitä+ja+pyydä+sinne+syömään?
Vai+oletko+työmatkalla+ja+sulla+onkin+toisessa+paikka+kunnassa+perhe??
Liian+paljon+avoimia+kysymyksiä+jää+toi+sun+treffi+pyyntö.
Miks+naisen+pitäis+pyytää+sut+kotiin,+jos+sä+et+näytä+omaa?
19.08.2021 22:24
Tärkeistä+asioista+jos+puhun+ni+laitan+lähteen+jotta+lukija+voi+itse+päättää+miten+reagoi+asiaan..
Tosin+kaikkea+mitä+netissä+luen+en+välttämättä+usko+vaan+käyn+muuallakin+tarkistaa+uutisen.+Jos+vain+yks+paikka+kertoo+uutisesta+niin+eikä+ole+muita+joka+siitä+kertoo+niin+silloin+en+mieti+koki+asiaa
19.08.2021 22:02
Mielipide+on+eri+asia+kuin+uutinen.+
Jos+vaikka+sanon+jotain+että+on++jotain+outoa+tapahtunut+niin+ei+se+riitä,+koska+silloin+se+joka+lukee+ei+voi+tarkistaa+lähdettä+ja+lukea+asiasta.+Sen+takia+mä+jos+jostain+asioista+puhun+joka+ei+ole+juuri+mulle+käynyt+ni+laitan+lähteen,jotta+lukija+voi+itse+päättää+uskoako+uutista+vai+ei.
19.08.2021 21:58
Itse+oon+onnellinen+että+jaksoivat+kiusata+ja+eivätkä+luovuttaneet+mun+suhteen.
He+kertoi+iloisia+asioita,+jotta+näkisin+että+oon+heille+tärkeä+ku+puhuivat+mulle+omista+asioista.+Itse+asiassa+oon+tehny+ison+päätöksen+he+jotka+ovat+koko+ajan+negatiivisia+en+tarvitse+enää+mun+elämään.
Ei+elämä+aina+ole+mukavaa+tai+ihanaa,+mutta+jos+koko+ajan+on+negatiivinen+eikä+edes+mieti+miten+Itse+voisi+asiaan+vaikuttaa,+että+elämä+parantuu+ni+anti+olla.
Itse+saan+iloisista+ihmisistä+voimaa+ku+taas+negatiiviset+syö+mun+voimat.
He+tiesi+että+tarvinnu+aikaa,+ja+sain+sitä.
19.08.2021 21:42
Ihmiset+ihmettelee+miksei+köyhät+maat+saa+rokotusta?
Esimerkiksi+Nepal+on+köyhä.+Eikä+sillä+ole+varaa+hankkia
30.07.2021 01:22
Liian+täydellisiä+ihmisiä+tinderissä.
En+halua+täydellistä+miestä.+Täydellinen+mies+ei+ole+söpö.
Söpö+mies,+kun+näen+ni+silmäni+säikkyy+ja+mietin,+että+miten+pyytää+pitsalle.
Söpö+mies+on.+No+sellainen+joka+ei+pelkää+olla+oma+itsensä,+vaikkei+ole+kaikkien+mielestä+söpö.+Söpö+mies+on+sellainen+joka+uskaltaa+näyttää+tunteensa.
30.07.2021 01:18
Jostain+muualta,+mutta+tinderi+ei+kiitos.
Eikä+tinderissä+niitä+miehiä+ole+jotka+minusta+ovat+söpöjä.
Ei+pelkkä+kuva+kerro+minulle+mitään.+Enemmänkin+jos+näen+oikeassa+elämässä+jossain+harrastuksen+piirissä+niin+se+harrastus+kertoo+enemmän+kuin+valokuva.
30.07.2021 01:14
En+käy+tinderissä.
Tinderi+on+kuin+lihapaari
30.07.2021 01:06
Työttömyys+vähä+riippuu,+jos+on+työtön+vaikka+on+yrittäny+töitä+ni+ja+etsii+aktiivisesti+töitä+niin+ihan+kiinnostava+tyyppi.
Työtön+joka+leuhkii,+että+on+kiva+olla+työtön+ja+eikä+edes+halua+töitä.+Niin+ei+kiinnostava+ihminen.
Jos+ei+työ+kiinnosta+lainkaan+niin+onko+halua+edes+muuttaa+elämää+niin+ettei+tarvi+rahaa+kerjätä?
30.07.2021 01:05
Kauneus+on+sellaista,+että+se+mikä+on+jonkun+mielestä+söpöä.+On+toisen+mielestä+ei+söpöä.
Itse+en+pidä+miehistä+jotka+näyttää+täydelliseltä.
30.07.2021 01:01
Ihmiset+jotka+pelkää+koronaa.+He+pelkää+että+joku+ihminen+kuolee+heidän+takiaan..+Sellaisia+ihmisiä+on+olemassa,+jotka+syyttävät+itseään,+jos+joku+kuolee...
Ei+korona+pelkäävät+eivät+pelkää+koronaa+eivätkä+luule+olevansa+syyllisiä,+jos+joku+kuolee...
Syyllisyyden+tunne+voi+pilata+ihmisen+elämän...+Koska+miettii,+että+mitä+teki+väärin?
30.07.2021 00:56
Kuten+oon+jo+aikaisemmin+sanonu,+etten+tiedä+koronasta+tarpeeksi+ja+siksi+pysyn+mahdollimman++välissä+siinä+eli+ymmärrän+kumpaakin+puolta.+
Mieluiten+en+edes+mieti+asiaa..+
Otan+kuitenki+toiset+huomioon,+ja+vaikka+itselleni+ei+mitään+ehkä+kävis+ni+en+voi+tietää+miten+toinen+suhtautuu+ja+eikä+se+ole+minulta+pois+jos+laitan+uuden+ihmisen+lähellä+maskin,+koska+en+voi+tietää+mitä+hän+ajattelee.
En+halua,+että+uusi+ihminen+pelkää+minua,+joten+otan+huomioon+mahdollisuuden,+että+hän+ei+ole+puolueeton+koronan+suhteen.
Jos+tiedän+että+joku+pelkää+koronaa+ni+ei+se+ole+minulta+pois+että+käytän+maskin+hänen+lähellä.
Jos+taas+tiedän+ettei+pelkää+ni+en+myöskään+pyydä+käyttää+maskia.
Jotkut+ihmiset+pelkäävät+ja+ei+se+minulta+ole+pois,+jos+en+hypi+maailmalla.
Itseasiassa+saa+olla+kotona+rauhassa,+ja+se+onkin+oikeastaan+piristävää+kun+ei+tarvi+koko+ajan+selittää+miksei+liiku...+Voi+sanoa,+että+ku+on+Korona.+Ei+tarvi+sanoa+näin+,+ku+haluan+olla+nyt+ihan+rauhassa+ja+olla+vaan...
En+tarkoita,+että+muitten+tarvii+olla+vaan+kotona,+mutta+en+vaan+ymmärrä+miksei+normaali+elämässä+saa+olla+välillä+vain+kotona,+jos+ihminen+viihtyy+kotona+-+ei+se+ole+muilta+pois.
Tarvitsen+välillä+oma+rauhaa+ja+enkä+jaksa+koko+ajan+olla+ihmisten+lähellä.
30.07.2021 00:51
Tyhmä+tyyppi+on+sellainen,+joka+ei+ikinä+myönnä+että+tekee+virheitä.
Tyhmä+tyyppi+on+sellainen,+joka+ei+opi+virheistään.
Virheitä+saa+tehdä,+mutta+kyllä+pitää+myös+niistä+oppia.
30.07.2021 00:18
Ei+se+minulta+ole+pois,+jos+joku+muu+on+onnellinen.
Iloinen+olen+heidän+puolestaan
30.07.2021 00:14
Itseasiassa+jos+sairastaa+parantumatonta+sairauksen+ni+on+hyvin+ymmärrettävää,+ettei+kerro,+koska+kun+ei+kerro+ni+saa+nauttia+kumppanin+kanssa+ilman,+että+siitä+tulee+hoitosuhde.+
Toisaalta+olisi+se+kumppanille+todella+raskasta+tietää,+ja+pelätä+koko+ajan+toisen+kuolemaa.
Itseasiassa+se,+ettei+kerro+että+on+kuoleman+sairas+on+rakkauden+teko+kumppanille.
30.07.2021 00:08
Kysymys+on+hankala+ja+riippuu+mistä+ei+puhu+totta.
Otetaan+esimerkiksi+tilanne+jossa+kumppani+kysyy+sinulta+miltä+hänen+pusero+näyttää,+jos+menet+rehellisesti+sanomaan+että+on+todella+ruma+ja+et+kehtaa+ulos+lähteä+hänen+kanssaan.+Niin+onko+se+rehellistä+puhetta+vai+loukkaus+toista+kohtaan?
Toinen+esimerkki+tapaus+jos+kumppani+on+hiukan+lihonnut+ja+kysyy+näyttääkö+hän+lihavalta,+jos+sanot+että+näyttää+lihavalta.+Ni+onko+se+rehellistä+puhetta+vai+onko+vaan+loukkaus?
Rehellinen+olla+pitää,+mutta+voi+sanoa+niin+ettei+kumppani+ota+sitä+loukkauksena.
30.07.2021 00:02
Edelleenkin+on+aikoja+jolloin+en+jaksa+olla+sosiaalinen+ja+onneksi+ystäväni+sen+ymmärtää.
Välillä+tarvitsen+omaa+rauhaa+ja+että+saan+olla+rauhassa.
Suhteita+ei+kyllä+tällei+saa,+mutta+parempi+on+Kuunnella+omaa+kehoa+ja+tunteitaan+kuin+väkisin+olla+sosiaalinen.
Ihanne+mies+olis+sellainen,+joka+ymmärtäisi,+etten+vaan+jaksa+aina+olla+sosiaalinen+ja+etten+aina+jaksa,+että+joku+on+lähellä.+Sellainen,+joka+antaisi+minun+rauhassa+kerätä+energiaa,+jotta+jaksan+olla+ihmisten+seurassa.
Ymmärrän,+että+miehille+tulis+tunne,+etten+välitä+tai+halua+olla.+Mutta+ilman+yksin+oloa+en+jaksa+olla++ihmisten+luona.
29.07.2021 23:52
Itselläni+kun+joskus+meni+huonosti+ja+en+halunu+ihmisiä+kylään+tai+nähdä+ni+minua+auttoi+ystäväni+joka+ei+luovuttanu+vaan+aina+välillä+laittoi+viestiä+ja+välillä+kävi+kylään+ja+pikku+hiljaa+aloin+kaipaa+sosiaalista+elämää..
29.07.2021 23:45
Raha+ei+anna+rakkautta.+Rahan+perässä+on+onnen+onki+öitä+jotka+on+suhteessa+vain+tulevan+perinnön+takia.+Laitan+alle+esimerkki+tapauksen+jossa+ihminen+meni+rahan+takia+avioon.+Alla+oleva+on+suoralainaus+lehdestä.+
-------Iltalehti+20.03.2010+klo+1:19----
[_**"Anna+Nicole+Smith+meni+naimisiin+vuonna+1995+häntä+63+vuotta+vanhemman+Howard+Marshallin+kanssa.+Mies+kuoli+kuitenkin+pian+avioitumisen+jälkeen+90-vuotiaana.
Kohumalli+ehti+käydä+vuosia+taistelua+tuomioistuimissa+oikeudesta+Marshallin+perintöön.+Smithin+mukaan+Marshall+oli+luvannut+povipommille+lahjaksi+300+miljoonaa+dollaria.+Kitkerä+oikeuskiista+perinnönjaosta+jäi+kuitenkin+kesken+Smithin+kuollessa+lääkkeiden+yliannostukseen+vuonna+2007."**_]+Iltalehti+20.03.2010+klo+1:19
Ei+saanu+annan+omaiset+myöskään+perintöä...
29.07.2021 23:34
3 / 6