Vapaa kuvaus

Aloituksia

6

Kommenttia

113

  1. Sinkkuna+on+sekin+huono+puoli+että+ihmiset+luulee+että+olen+nirso.+Ihminen+jonka+luulin,+että+tykkää+minusta+ei+tykkääkään+minusta+.++Luulin,+että+hän+oli+minuun+ihastunut+kun+flirttaili+minulle...+Mutta+olin+väärässä.En+ottanut+ketään+muuta+kun+Luulin+että+meillä+olisi+ollut+tulevaisuutta
  2. Raha+ei+anna+rakkautta.+Rahan+perässä+on+onnen+onki+öitä+jotka+on+suhteessa+vain+tulevan+perinnön+takia.+Laitan+alle+esimerkki+tapauksen+jossa+ihminen+meni+rahan+takia+avioon.+Alla+oleva+on+suoralainaus+lehdestä.+-------Iltalehti+20.03.2010+klo+1:19----[_**"Anna+Nicole+Smith+meni+naimisiin+vuonna+1995+häntä+63+vuotta+vanhemman+Howard+Marshallin+kanssa.+Mies+kuoli+kuitenkin+pian+avioitumisen+jälkeen+90-vuotiaana.Kohumalli+ehti+käydä+vuosia+taistelua+tuomioistuimissa+oikeudesta+Marshallin+perintöön.+Smithin+mukaan+Marshall+oli+luvannut+povipommille+lahjaksi+300+miljoonaa+dollaria.+Kitkerä+oikeuskiista+perinnönjaosta+jäi+kuitenkin+kesken+Smithin+kuollessa+lääkkeiden+yliannostukseen+vuonna+2007."**_]+Iltalehti+20.03.2010+klo+1:19Ei+saanu+annan+omaiset+myöskään+perintöä...