Ulkonäön merkitys

Anonyymi

24

124

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä, olen karski en komea mutta kroppa on kyllä timmi kuin mikä ja sen naiset kyllä huomaavat. Naaman kun saisi vielä vaihdettua niin vain taivas olisi rajana:)

    • Anonyymi

      Raha tuo rakkauden ja komeuden ja köyhät vastenmielisyyden ja tylsyyden

    • Anonyymi

      Kupikohan mies on parepi, komea, jolla ei ole mitään käytännön taitoja ja keksittyy vain oman egon ja komeuden ylläpitoon.
      Vai rumempi mies, joka osaa monia käytännön taitoja ja on joku työpaikka.
      Tosin tuossakin ratkaisee se, että on työpaikka, työtön taitaa olla naiselle punainen vaate, vaikka mies olsi taitava, mutta jos mies on työtön, niin siinä on pakko olla joku vika naisen mielestä.
      Ruma ja työtön, ei kyllä naista saa, vaikka rahaa ja omaisuutta olisi ,mutta työ puuttuu, niin sillä on suuri merkitys.

      • Mutta voihan se komee mies olla vaikka näyttelijä ja se ois hänen työ. Että kaikkee meitä tarvii. Tää mun ala. Rakennus korjaus hommat on vähän sellasia näkymättömiä juttuja. Että sen huomaa vasta sitten kun jää hoitamatta. Pitää vaan olla hyvä itsetunto ja ite arvostaa omaa työtä. Ja jos jää naiset saamatta, niin sitten jää. Ja keskittyä tähän omaan hommaan.


      • Anonyymi

        Ei saa kyllä vaikka on töitå naista.. se on huomattu.


      • Työttömyys vähä riippuu, jos on työtön vaikka on yrittäny töitä ni ja etsii aktiivisesti töitä niin ihan kiinnostava tyyppi.

        Työtön joka leuhkii, että on kiva olla työtön ja eikä edes halua töitä. Niin ei kiinnostava ihminen.

        Jos ei työ kiinnosta lainkaan niin onko halua edes muuttaa elämää niin ettei tarvi rahaa kerjätä?


    • Anonyymi

      Naiset aina sanooi kaikissa tindereissä ja treffi palstoilla ettei ulkonäkö merkkaa mutta eivät koskaan halua tavis miesten kanssa tutustua.

      • En käy tinderissä.

        Tinderi on kuin lihapaari


    • Anonyymi

      Eikä miehet halua rumaa naista

    • Anonyymi

      Noin se on ja kaikki sen tietää, vaikka kaikki ei sitä halua myöntääkään. Valtion pitäisi tarjota eutanasia meille rumiluksille. Itse olen odottanut kuolemaa tulevaksi jo monia vuosia täällä kotisohvalla.

      t. rumilusätmi

      • Anonyymi

        Oikeasti miettinyt miks edes synnyin. Pennusta asti haukuttu ulkonäöstä, tehty selväksi etten kelpaa muiden seuraan ja aikuisiällä työnsaanti ollut työläämpää kuin näteillä naisilla. Luojalla ollut huumorintajua kun mut loi, kai tuolla ylhäällä naureskellen seurannut miten jatkuvasti joku älypää tulee sanomaan mulle ett by the way, olet muuten ruma. Mitä olis pitänyt tehdä, kiittää tiedosta, jonka olen jo lapsesta asti tiennyt vai ruveta parkumaan vai kysyä, ett pitääkö tappaa itseni nyt heti vai riittääkö ett myöhemmin teen sen. Mutt tuo eutanasia on hyvä ehdotus, mulla ei tee yhtään mitään, en kelpaa mihinkään, enkä varsinkaan kelpaa muille ihmisille.


    • Yym, joskus on sanottu että en kiinnittäisi kadulla juurikaan huomiota, mutta jutellessa charmi tekee vaikutuksen. Miten se sitten pitää tulkita, niin en näytä kiinnostavalta, mutta nenätysten kai teen vaikutuksen höpinöilläni. Olemuksella jotenkin.

      ???

      • Ja siis naisten suusta kuultua.


      • Anonyymi

        Ero narsistisen ja charmikkaan välillä on siinä, että charmikas ihminen on oma itsensä, hän huomioi toiset ihmiset ja lähestyy ihmisiä ihmisinä, kun taas narsisti suuntautuu “tuulen mukaan”, omaa hyötyään tavoitellen. Historian tunnettu hurmuri-psykopaatti oli Hitler.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ero narsistisen ja charmikkaan välillä on siinä, että charmikas ihminen on oma itsensä, hän huomioi toiset ihmiset ja lähestyy ihmisiä ihmisinä, kun taas narsisti suuntautuu “tuulen mukaan”, omaa hyötyään tavoitellen. Historian tunnettu hurmuri-psykopaatti oli Hitler.

        Yym, luulen että charmikkuus tulee siitä, että on tasapainossa itsensä kanssa ja osaa suhtautua ympäristöönsä, kuten muut ihmiset huomioivasti.


    • Anonyymi

      Se on totta vaikka on rahaa ei saa naista ja työpaikka.. jos ei vain ole mielenkiintoinen ja kiinnostava naisia kohtaan.. ei musta ainaskaa kukaa kiinnostu.. kyllä minä helposti kiinnostun.. mutta huomaan naisesta heti ettei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Ei jaksa enää yrittää.. mitää järkee jos toinen ei ees halua tavata ja sillee huomaahan sen heti.. kai se on yksin helpompaa

    • Kauneus on sellaista, että se mikä on jonkun mielestä söpöä. On toisen mielestä ei söpöä.

      Itse en pidä miehistä jotka näyttää täydelliseltä.

      • Onko sellaisiakin? Täydellisen näköisiä miehiä?


    • Anonyymi

      Mistä sen kumppanin sit löytää.. ei vissiin mistään?

    • Jostain muualta, mutta tinderi ei kiitos.

      Eikä tinderissä niitä miehiä ole jotka minusta ovat söpöjä.

      Ei pelkkä kuva kerro minulle mitään. Enemmänkin jos näen oikeassa elämässä jossain harrastuksen piirissä niin se harrastus kertoo enemmän kuin valokuva.

    • Liian täydellisiä ihmisiä tinderissä.

      En halua täydellistä miestä. Täydellinen mies ei ole söpö.

      Söpö mies, kun näen ni silmäni säikkyy ja mietin, että miten pyytää pitsalle.

      Söpö mies on. No sellainen joka ei pelkää olla oma itsensä, vaikkei ole kaikkien mielestä söpö. Söpö mies on sellainen joka uskaltaa näyttää tunteensa.

    • Anonyymi

      Ei mistään.. pitäs varmaan olla rikas ja komea eikä saa olla ylipainoa ja julkkis että saa naisen.

    • Anonyymi

      Tinderissä on vain missejä laihoja ylimielisiä naisia.. ei kiitos.. ne voi unohtaa samantien

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      5
      2095
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      265
      1803
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      291
      1770
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      66
      1740
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      109
      1585
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1463
    7. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      54
      1284
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      292
      1242
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      159
      1234
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1213
    Aihe