- Kysymys on hankala ja riippuu mistä ei puhu totta.
Otetaan esimerkiksi tilanne jossa kumppani kysyy sinulta miltä hänen pusero näyttää, jos menet rehellisesti sanomaan että on todella ruma ja et kehtaa ulos lähteä hänen kanssaan. Niin onko se rehellistä puhetta vai loukkaus toista kohtaan?
Toinen esimerkki tapaus jos kumppani on hiukan lihonnut ja kysyy näyttääkö hän lihavalta, jos sanot että näyttää lihavalta. Ni onko se rehellistä puhetta vai onko vaan loukkaus?
Rehellinen olla pitää, mutta voi sanoa niin ettei kumppani ota sitä loukkauksena. - Edelleenkin on aikoja jolloin en jaksa olla sosiaalinen ja onneksi ystäväni sen ymmärtää.
Välillä tarvitsen omaa rauhaa ja että saan olla rauhassa.
Suhteita ei kyllä tällei saa, mutta parempi on Kuunnella omaa kehoa ja tunteitaan kuin väkisin olla sosiaalinen.
Ihanne mies olis sellainen, joka ymmärtäisi, etten vaan jaksa aina olla sosiaalinen ja etten aina jaksa, että joku on lähellä. Sellainen, joka antaisi minun rauhassa kerätä energiaa, jotta jaksan olla ihmisten seurassa.
Ymmärrän, että miehille tulis tunne, etten välitä tai halua olla. Mutta ilman yksin oloa en jaksa olla ihmisten luona. - Itselläni kun joskus meni huonosti ja en halunu ihmisiä kylään tai nähdä ni minua auttoi ystäväni joka ei luovuttanu vaan aina välillä laittoi viestiä ja välillä kävi kylään ja pikku hiljaa aloin kaipaa sosiaalista elämää..
- Raha ei anna rakkautta. Rahan perässä on onnen onki öitä jotka on suhteessa vain tulevan perinnön takia. Laitan alle esimerkki tapauksen jossa ihminen meni rahan takia avioon. Alla oleva on suoralainaus lehdestä.
-------Iltalehti 20.03.2010 klo 1:19----
[_**"Anna Nicole Smith meni naimisiin vuonna 1995 häntä 63 vuotta vanhemman Howard Marshallin kanssa. Mies kuoli kuitenkin pian avioitumisen jälkeen 90-vuotiaana.
Kohumalli ehti käydä vuosia taistelua tuomioistuimissa oikeudesta Marshallin perintöön. Smithin mukaan Marshall oli luvannut povipommille lahjaksi 300 miljoonaa dollaria. Kitkerä oikeuskiista perinnönjaosta jäi kuitenkin kesken Smithin kuollessa lääkkeiden yliannostukseen vuonna 2007."**_] Iltalehti 20.03.2010 klo 1:19
Ei saanu annan omaiset myöskään perintöä... - Maahanmuutto asiaan en ole mitään mieltä kosba eiköhän fiksut tiedä paremmin
- Sitä voi pitää ystävien kanssa hauskaa vaikka katsomalla jonkun kotona leffa. Tai pitää etä bileet kuten jotkut ovat tehneet. Nykyään teknologia mahdollistaa siihen, että bilettää voi vaikka olisi eri puolella maailmaa.
- Listaa voisi jatkaa loputtomasti, mutta tarkoitan sitä, että sen sijaan että yrittäjät valittaa he voisivat miettiä miten ratkaista ongelman. Eihän sitä tiedä, vaikka Suomeen tulisi uusi suuntaus että baariin voisi mennä jo alku illasta tai päivällä jos on vapaata.
Tai koska teknologia on kehittynyt niin netin välityksellä laulaja esittäisi keikan ravintolassa.
Ei kapakat ole ainoat joilla menee huonosti vaan myös laulajilla jne. Menee, kun keikat on heidän työ. On monia muitakin aloja kuten matkailu ala.
Mutta asioita voidaan kehittää. Koska esimerkiksi puhelin on kehittynyt siitä mitä se alunperin oli.
Luovuutta tämä tilanne vaatii - Joillekin ihmisille on ollut hyvä se että pelikoneet oli kiinni kun saivat aikaa miettiä mitä haluavat tehdä.
Ihmiset saa pelata, kunhan se ei ole ongelma vaan tuottaa hyvää mieltä.
Alkoholia saa juoda kunhan se on niin, että itse olet isäntä ja alkoholi on renki. Eikä toisinpäin. Vanha sananlasku. Joilleki tauko teki hyvää ja he vähensivät ni, että nykyään se ei ole heille enää ongelma eikä tarvitse aina mennä bilettää. Heille aika antoi mahdollisuuden miettiä.
Harmi on vain se, että joissakin paikoissa on liikaa kapakoita jotta kaikki voisivat Pärjätä. On ollut jo ennen koronaa liikaa kapakoita joissakin paikoissa. Harmi kun monestakaan paikasta ei saa hyvää ruokaa, jolloin niillä olisi kilpailu etu, että ne ovat viihtyisä ja mihin voisi mennä syömään hyvää ruokaa ja ottamaan lasin viiniä ruoan kanssa.
Kunnon ruokaravintoloita ei ole paljon.
Joissakin paikoissa on usein järjestys ongelmia eikä sinne ihmiset viitsi mennä.
Onhan esimerkiksi koti pitsa ketju kehittynyt vuosien aikana... - Ihmiset ovat luovia ja kyllä ihmiset keksivät keinon pitää hauskaa. Onhan tuolla ihmisiä jotka nauttii juomia ulkona eikä heitä harmita. He viihtyy ulkona ja pitävät siellä hauskaa.
- Keskustelu on pysynyt hyvin.
Koronapelkoiset ajattelee muita (pelkäävät että joku heidän tärkeä ihminen sairastuu, jos näkevät heitä) mutta pelossa on se on huono puoli, että samalla he jättävät kyseisen ihmisen ilman heitä. Pitkällä ajalla se vaikuttaa väleihin.
Se onkin jo toinen juttu miten välejä voi koronan jälkeen korjata?
Toisaalta ihminen on sopeutuvainen ja kyllä ihmiset keksivät jotain tilalle. Jotkut kapakat ovat ihan räkälöitä ja niiden pitäis vähän panostaa paikan viihtyvyyteen. En tarkoita välttämättä että rahaa tarvii paljon laittaa vaan katsoa minkälaista porukkaa siellä on ja puuttua epäkohtiin.
Joillakin paikoilla meni jo ennen Koronaa huonosti ja se taas johtuu paikan viihtyvyydestä, jos paikka on viihtyisä ja sellainen kiva paikka ni ne selviää kun keksivät jotain uutta. Jotkut paikat osaa kehittää itseään.
Kuntoilla pystyy kesällä hyvin myös ulkona. Kesällä pystyy ihmisiä näkee ulkona.
Ystävien kanssa voi kesällä mennä vaikka jonnekin piknikille ja pitää hauskaa ja siellä kuunnella musiikkia.
Kesällä pystyy oikeastaan tekemään aika paljon...
Eri asia on sitten kun tulee talvi ja ihmiset ovat koko ajan töissä. Talvella on aika kurjaa kun paikat on kiinni ja ulkona on liian kylmä ettei huvita olla.
Syksyllä taas usein sataa vettä ja se on kurjaa. - No. Hyvä kysymys on miksi juuri korona saa tälläistä aikaan, mutta esimerkiksi lintu influenssa ei saanu tai hullun lehmän tauti?
Mikä koronassa on sellainen että se jakaa mielipiteitä? - Ei ole haukkuma sana. Se on hieno eläin
- Kirjoitukseni oli ihan sekamelska. Lyhyesti sanottuna ymmärrän kumpaakin puolta.
Itse olen siinä välissä - Toisaalta parempi että kertoo niin ei tuhlaa omaa tai miehen elämää siinä, että ovat yhdessä vaikka ovat eri mieltä lapsen hankkimisesta.
On niitäkin tapauksia joissa nainen on valehdellut että syö E pillereitä mutta onkin salaa halunu tulla raskaaksi. SE vasta typerää käytöstä on. - Miksi niin luulet. Minulla on 4 kriteeriä miehelle.
1.EI halveksi minua
2. Ei minkäänlaista väkivaltaa
3. Päihteet ei saa olla elämän tärkein asia
4 Ei petä eikä harrasta Parisuhde vaihtoa
Jos sanon että nuo on minun kriteerit? Ni miksei uskota?
Miksei se että tärkein sääntö on se ettei mies halveksi minua voida sitä uskoa? Miksi ottaisin miestä joka häpeäisi minua? - Se on myös huono asia koska toinen saattaa luulla että toinen onkin missi mutta onko vaan tavis.
- En tarkoittanut sinua, että sinä olet norsu vasn vastasin sinun viestiin.
En minäkään tunne sinua.
Jo löytyi norsuja (he jotka kutsuu kurpaksi pelkäävät tavallaan ihmistä joka osaa elää yksin.)
Ei he sitä ehkä hieman hoksaa? - Kiitos mukavasta illasta. Olette kivoja. Nauttikaa. Olkaa onnellisia. Hymyilkää.
- Tiedän. Osallistuin keskusteluun joka oli kiinnostava. TIEDÄN ei puhunu minusta. Oli vaan kivaa osallistua tähän keskusteluun. Oli hieno aloitus vaikka ei liittynyt minuun.
Tälläiset aiheet ovat kivoja.. - Eräästä ihme lehden palstaa käyn lukee. Se on hauskaa, mutta ikinä en ole sinne sanakaan kirjoittanut vaikka lukenut olen.