Onko naisilla liikaa kriteerejä

Anonyymi

48

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kriteereistä noin yleensä tiedä, mutta kyseinen yksittäinen tapaus on kyllä haastava. 35-vuotias lapseton nainen joka haluaa lapsia ja heti, sekä lisäksi vielä julkkis. Vaikeaa tulee olemaan.

      • Positiivisesti ajatellen, tuskin vaikeus paljon 9 kuukautta enempää tulisi kestämään. Sen jälkeen koittaa helppous ja 18 vuotta elatusmaksuja.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Positiivisesti ajatellen, tuskin vaikeus paljon 9 kuukautta enempää tulisi kestämään. Sen jälkeen koittaa helppous ja 18 vuotta elatusmaksuja.

        Kyllä saa ainakin minun puolesta mennä ihan klinikalta maksua vastaan hakemaan annoksensa.


    • Anonyymi

      "Viimeisinä vuosina kuitenkin huomasin, että sovellus aiheutti minussa lähinnä miesvihaa, joten päädyin poistamaan sen."

      Tuo kyllä selittää palstanaistenkin käytöstä, on ne kovia tinderöimään :D

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Miehet täällä vaan tinderöi. Sitten haukkuvat naisia tinderöinnistä. Eikun hetki, en olekaan nähnyt enää tindertyttöjen haukkumista. Hyvä palsta!


      • Onneksi on tämä palsta, missä tinderitytöt pääsevät purkamaan miesvihaansa, niin jaksavat sitten taas tinderissä olla toiveikkaina ja positiivisella mielellä. :D


    • Mulla on 4 kriteeriä miehelle

      1.EI halveksi minua

      2. Ei minkäänlaista väkivaltaa

      3. Päihteet ei saa olla elämän tärkein asia

      4 Ei petä eikä harrasta Parisuhde vaihtoa

      • Anonyymi

        Sano vaan suoraan ne ulkonäkö kriteerit myös ettei sulle kelpaa alle 170 cm lihava mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano vaan suoraan ne ulkonäkö kriteerit myös ettei sulle kelpaa alle 170 cm lihava mies.

        Kenellekään ei kelpaa alle 170 senttinen lihava mies. Miksi faktoista kitiset?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sano vaan suoraan ne ulkonäkö kriteerit myös ettei sulle kelpaa alle 170 cm lihava mies.

        Miksi niin luulet. Minulla on 4 kriteeriä miehelle.

        1.EI halveksi minua

        2. Ei minkäänlaista väkivaltaa

        3. Päihteet ei saa olla elämän tärkein asia

        4 Ei petä eikä harrasta Parisuhde vaihtoa

        Jos sanon että nuo on minun kriteerit? Ni miksei uskota?

        Miksei se että tärkein sääntö on se ettei mies halveksi minua voida sitä uskoa? Miksi ottaisin miestä joka häpeäisi minua?


      • Anonyymi
        Hiirulainen_vaan kirjoitti:

        Miksi niin luulet. Minulla on 4 kriteeriä miehelle.

        1.EI halveksi minua

        2. Ei minkäänlaista väkivaltaa

        3. Päihteet ei saa olla elämän tärkein asia

        4 Ei petä eikä harrasta Parisuhde vaihtoa

        Jos sanon että nuo on minun kriteerit? Ni miksei uskota?

        Miksei se että tärkein sääntö on se ettei mies halveksi minua voida sitä uskoa? Miksi ottaisin miestä joka häpeäisi minua?

        Tietynlaista halveksuntaa sekin, kun ei uskota mitä sanotaan.

        - Sheena


    • Anonyymi

      Aika vanha nainen ja haluaa lapsia. Järkevä mies seurustelee ensin 3-4 vuotta ennen kun edes alkaa miettiä lasten tekoa naisen kanssa. Tuo nainen haluaa heti lapsen eli viikko tutustumisen jälkeen koska aika loppuu muuten. Naiset ei löydä järkevää miestä koska useimmat ei halua sitoutua naiseen. Voi nainen toki pamahtaa paksuksi koska antaa jonkun jännämiehen panna.

    • Vain 3 kriteeriä ja silti ei ole vielä 35 vuodessa tärpännyt. Kyllä on miehet vaativia.

      • Anonyymi

        Ehkä se on se feminismi johon on vaikea taipua.

        -harmiseikirj-


    • Anonyymi

      Jenni haluaa feministimiehen, mutta Tinderissä häntä kiinnostaa vain supermaskuliiniset, partiarkaaliset ja konservatiiset miehet, jotka käyttäytyvät täysin päinvastoin kuin vihreitä äänestävä miesoletettu alistuva panseksuaali.

      https://www.youtube.com/watch?v=DaU_YzPavs0

    • Kriteerejä ei ole liikaa, vaan sopivasti.

    • Anonyymi

      Tämähän on ihan selvä asia. Tinder ja muut nettideittisovellukset on jämämiesten temmellyskenttää. Siellä on kaikki sellaiset miehet, jotka valuvikojensa takia eivät ole kelvollisia eivätkä kykeneviä parisuhteeseen naisen kanssa, vaikka itse niin luulevat. Mt-ongelmia, päihdeongelmia, persoonallisuushäiriöitä, luonnevikaa... kaikkien elämä helpottuisi, jos ätmit ymmärtäisivät poistua markkinoilta naisia vihaamasta ja jättäisivät tuon homman paremmille miehille.

      • Anonyymi

        Onhan tuokin "jämänainen" deiteillä roikkunut eikä ole kelvannut kenellekään.
        Ainiin unohdin "vika vain miehissä"


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä tuo aloittaja on romantiikan tappaja. Vaatimassa heti alkuun lasta yms.
      Naiseen pitää ensin tutustua jotta voi arvioida tuleeko tunne ja halu yhteiseen lapseen. Ennakkoon tuollaisesta ilmoittaminen on täysi off.
      Nainen on jo 35, hännän alla palaa tuli joten kannattaa väistää ja pujotella ohi tuollaisista tapauksista.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Hyvähän se vain on, että sinut karsitaan jo hati alkumetreillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvähän se vain on, että sinut karsitaan jo hati alkumetreillä.

        Tässä tapauksessa kyllä.
        Naiset jotka heti ilmoittavat tuollaisista haluistaan tuhlaavat aikaa koska tuollaisista jutellaan vasta sitten kun ollaan paremmin tutustuttu. Lapsi ei ole mikään pieni juttu sellaisen henkilön kanssa jota ei vielä kunnolla tunne.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tapauksessa kyllä.
        Naiset jotka heti ilmoittavat tuollaisista haluistaan tuhlaavat aikaa koska tuollaisista jutellaan vasta sitten kun ollaan paremmin tutustuttu. Lapsi ei ole mikään pieni juttu sellaisen henkilön kanssa jota ei vielä kunnolla tunne.

        AsianVierestä

        Matkaillessa näkee paljon erilaisia ihmisiä ja tapahtumia.
        Kaksi päivää sitten käytiin pienellä ajelulla ja pysähdyttiin huoltoasemalle.
        Vähän aikaisemmin parkkiin oli ajanut auto josta oli noussut kaksi nuorehkoa ihmistä joilla oli pieni 2 vuotias lapsi mukanaan. Lämmin kesäinen päivä ja hyvä fiilis koki pienen kolauksen kun seurasi miten lapsi itki koko ajan kun vanhemmilla ei ollut taitoa käsitellä pikkuista. Päällepäsmärinä oli perheen nuori äiti joka jostain syystä taisi pitää lasta painolastina ja haittatekijänä. Kauhean äkäinen, riuhtova tapaus. Mies oli taustalla eikä puuttunut asiaan vaikka lapsella oli paha olo.

        Olkoon nainen miten kaunis tahansa ei kaikille tule taitoa ja tunnetta mitä tarvitaan lasten kanssa. Onneksi olen kohdannut naisia joille se on luonnollista eikä ole tarvinnut katsoa miten oma lapsi itkee ja syy olisi vanhemmissa.

        Miten mies voisi olla heti varma siitä millainen kieroon kasvanut pirttihirmu tuo aloituksessa esiintyvä 35 vuotias nainen olisi? Nainen voi tuhota hetkellisesti ei vain miehen elämää, lapsi tarvitsee turvallisen myötätuntoisen kasvualustan jota kaikki naiset eivät voi tarjota. Halutkoon naiset mitä vain, olkaamme me miehet arvioivia siitä kenelle voimme arvokkaan hienon lapsen suoda. Aloituksen naisessa moni asia laittaa karvat pystyyn, ei edes kysy mitä mies haluaa ja onko hänestä itsestään siihen mitä mies toivoo:)
        Tuskin on jos ei ole tuohon ikään vielä tärpännyt...

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkaillessa näkee paljon erilaisia ihmisiä ja tapahtumia.
        Kaksi päivää sitten käytiin pienellä ajelulla ja pysähdyttiin huoltoasemalle.
        Vähän aikaisemmin parkkiin oli ajanut auto josta oli noussut kaksi nuorehkoa ihmistä joilla oli pieni 2 vuotias lapsi mukanaan. Lämmin kesäinen päivä ja hyvä fiilis koki pienen kolauksen kun seurasi miten lapsi itki koko ajan kun vanhemmilla ei ollut taitoa käsitellä pikkuista. Päällepäsmärinä oli perheen nuori äiti joka jostain syystä taisi pitää lasta painolastina ja haittatekijänä. Kauhean äkäinen, riuhtova tapaus. Mies oli taustalla eikä puuttunut asiaan vaikka lapsella oli paha olo.

        Olkoon nainen miten kaunis tahansa ei kaikille tule taitoa ja tunnetta mitä tarvitaan lasten kanssa. Onneksi olen kohdannut naisia joille se on luonnollista eikä ole tarvinnut katsoa miten oma lapsi itkee ja syy olisi vanhemmissa.

        Miten mies voisi olla heti varma siitä millainen kieroon kasvanut pirttihirmu tuo aloituksessa esiintyvä 35 vuotias nainen olisi? Nainen voi tuhota hetkellisesti ei vain miehen elämää, lapsi tarvitsee turvallisen myötätuntoisen kasvualustan jota kaikki naiset eivät voi tarjota. Halutkoon naiset mitä vain, olkaamme me miehet arvioivia siitä kenelle voimme arvokkaan hienon lapsen suoda. Aloituksen naisessa moni asia laittaa karvat pystyyn, ei edes kysy mitä mies haluaa ja onko hänestä itsestään siihen mitä mies toivoo:)
        Tuskin on jos ei ole tuohon ikään vielä tärpännyt...

        AsianVierestä

        Et ehkä itse tajuakaan, kuinka pitkälle meneviä oletuksia sinulla on ihmisestä vain pienen lehtijutun perusteella. Pelkkiä oletuksia ja kuvitelmia.

        Ei siinä mitään, mutta todennäköisesti elämässäsi menetät lukuisia mahdollisuuksia mielenlaatusi takia. Sitäkään et tietenkään pysty itse näkemään, saati ymmärtämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ehkä itse tajuakaan, kuinka pitkälle meneviä oletuksia sinulla on ihmisestä vain pienen lehtijutun perusteella. Pelkkiä oletuksia ja kuvitelmia.

        Ei siinä mitään, mutta todennäköisesti elämässäsi menetät lukuisia mahdollisuuksia mielenlaatusi takia. Sitäkään et tietenkään pysty itse näkemään, saati ymmärtämään.

        Lehtijuttu voi olla tarkoituksellisesti rakennettu siten että naisesta jää negatiivinen kokonaiskuva. Aasiassa miehet varoittavat ottamasta yli 28 vuotiasta naista koska heidän mielestään naisessa on pakko olla jotain vikaa jos ei olisi tuohon ikään vielä miestä löytänyt.
        Tämä nainen on jo 35?

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehtijuttu voi olla tarkoituksellisesti rakennettu siten että naisesta jää negatiivinen kokonaiskuva. Aasiassa miehet varoittavat ottamasta yli 28 vuotiasta naista koska heidän mielestään naisessa on pakko olla jotain vikaa jos ei olisi tuohon ikään vielä miestä löytänyt.
        Tämä nainen on jo 35?

        AsianVierestä

        Sinulle jutusta on selkeästi tullut negatiivinen kuva. Missään kohtaa siinäkään ei sanottu, että lapsentekoon pitää ryhtyä heti, eikä toiseen tutustumiselle jäisi aikaa. Minusta on vain hyvä tuoda suhdeodotusten taso heti selville, jotta nainenkaan ei enää tuhlaisia aikaansa miehiin, jotka etsivät vain kivaa seuraa.

        Aasialaisten miesten suhdekriteerien tasosta en osaa sanoa yhtään mitään. Parisuhdetta muodostettaessa kyse on kuitenkin vain yhdestä ihmisestä, jolla on tiettyjä ominaisuuksia ja jotka se toinen sitten ottaa tai jättää. Ja tietenkin toinen toinen tekee oman valintansa. Silloin ei ole mitään merkitystä sillä, mitää miljardit muut ihmiset ovat tehneet.

        Yleistykset ovat inhimillisiä. Ilman niitä emme pystyisi elämään. Mutta joskus joissain asioissa kannattaisi ravistella näkökulmiaan, ajatuksiaa, oletuksiaan ja nähdä uusia sävyjä. Ei oo pakko, jos ei taho. Ei tarvitse muuttaa olevaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehtijuttu voi olla tarkoituksellisesti rakennettu siten että naisesta jää negatiivinen kokonaiskuva. Aasiassa miehet varoittavat ottamasta yli 28 vuotiasta naista koska heidän mielestään naisessa on pakko olla jotain vikaa jos ei olisi tuohon ikään vielä miestä löytänyt.
        Tämä nainen on jo 35?

        AsianVierestä

        Tottahan se on, että jotain vikaa silloin IHMISESSÄ on, jos ei tuohon ikään ole saanut yhtään pidempää parisuhdetta perustettua. Tosin iän myötä niitä vikoja itsessään voi myös ymmärtää ja korjata. Ikisinkun kohdalla ongelmaksi muodostuu kuitenkin se, että hän ei ikinä tunnista niitä omia parisuhdetta ja sen löytämistä vaikeuttavia vikojaan ja eikä voi edes yrittää korjata niitä. Ikisinkku ei näe itsessään sitä ongelmaa, vain muissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan se on, että jotain vikaa silloin IHMISESSÄ on, jos ei tuohon ikään ole saanut yhtään pidempää parisuhdetta perustettua. Tosin iän myötä niitä vikoja itsessään voi myös ymmärtää ja korjata. Ikisinkun kohdalla ongelmaksi muodostuu kuitenkin se, että hän ei ikinä tunnista niitä omia parisuhdetta ja sen löytämistä vaikeuttavia vikojaan ja eikä voi edes yrittää korjata niitä. Ikisinkku ei näe itsessään sitä ongelmaa, vain muissa.

        Lehtijutussa ei sanottu, onko pidempää suhdetta ollut aiemin. Pitkä sinkkuaika mainittiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle jutusta on selkeästi tullut negatiivinen kuva. Missään kohtaa siinäkään ei sanottu, että lapsentekoon pitää ryhtyä heti, eikä toiseen tutustumiselle jäisi aikaa. Minusta on vain hyvä tuoda suhdeodotusten taso heti selville, jotta nainenkaan ei enää tuhlaisia aikaansa miehiin, jotka etsivät vain kivaa seuraa.

        Aasialaisten miesten suhdekriteerien tasosta en osaa sanoa yhtään mitään. Parisuhdetta muodostettaessa kyse on kuitenkin vain yhdestä ihmisestä, jolla on tiettyjä ominaisuuksia ja jotka se toinen sitten ottaa tai jättää. Ja tietenkin toinen toinen tekee oman valintansa. Silloin ei ole mitään merkitystä sillä, mitää miljardit muut ihmiset ovat tehneet.

        Yleistykset ovat inhimillisiä. Ilman niitä emme pystyisi elämään. Mutta joskus joissain asioissa kannattaisi ravistella näkökulmiaan, ajatuksiaa, oletuksiaan ja nähdä uusia sävyjä. Ei oo pakko, jos ei taho. Ei tarvitse muuttaa olevaa.

        Sitä minkä on todennut itse toimivaksi ei kannata muuttaa.
        Lehtijutussa todetaan naisen omanneen useita miessuhteita mutta kaikki miehet ovat olleet jotenkin huonoja, ei kelpaa. Mietitäänpä matemaattista todennäköisyyttä kuka olisi se huono jos yhteinen tekijä näissä kymmenissä(?) suhteissa olisi vain tuo nainen:)
        Ikä alkaa naisella painamaan joten jo se tuottaa nyt ongelmia, aikaa lapsen alulle saattamiseen ei ole paljon. Viisi vuotta menee yhdessä hujauksessa. ring ring kello soi.

        https://www.youtube.com/watch?v=FkQY4_qRtrc

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle jutusta on selkeästi tullut negatiivinen kuva. Missään kohtaa siinäkään ei sanottu, että lapsentekoon pitää ryhtyä heti, eikä toiseen tutustumiselle jäisi aikaa. Minusta on vain hyvä tuoda suhdeodotusten taso heti selville, jotta nainenkaan ei enää tuhlaisia aikaansa miehiin, jotka etsivät vain kivaa seuraa.

        Aasialaisten miesten suhdekriteerien tasosta en osaa sanoa yhtään mitään. Parisuhdetta muodostettaessa kyse on kuitenkin vain yhdestä ihmisestä, jolla on tiettyjä ominaisuuksia ja jotka se toinen sitten ottaa tai jättää. Ja tietenkin toinen toinen tekee oman valintansa. Silloin ei ole mitään merkitystä sillä, mitää miljardit muut ihmiset ovat tehneet.

        Yleistykset ovat inhimillisiä. Ilman niitä emme pystyisi elämään. Mutta joskus joissain asioissa kannattaisi ravistella näkökulmiaan, ajatuksiaa, oletuksiaan ja nähdä uusia sävyjä. Ei oo pakko, jos ei taho. Ei tarvitse muuttaa olevaa.

        Naisen ikä huomioon ottaen siihen lapsen teon yritykseen on alettava heti, jos enää onnistuukaan. Ei sitä tarvitse erikseen mainita.

        Kuvioon tarvitaan siis yhtä epätoivoisesti lasta haluava mies, ja sellaiset ovat harvassa.

        Sivusta kommentoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan se on, että jotain vikaa silloin IHMISESSÄ on, jos ei tuohon ikään ole saanut yhtään pidempää parisuhdetta perustettua. Tosin iän myötä niitä vikoja itsessään voi myös ymmärtää ja korjata. Ikisinkun kohdalla ongelmaksi muodostuu kuitenkin se, että hän ei ikinä tunnista niitä omia parisuhdetta ja sen löytämistä vaikeuttavia vikojaan ja eikä voi edes yrittää korjata niitä. Ikisinkku ei näe itsessään sitä ongelmaa, vain muissa.

        Siis se, oletko "kyennyt" johonkin tiettyy ikään mennessä saamaan yhtään pitempiaikaista parisuhdetta, on sen merkki ja mittari että ihmisessä on vikaa?
        Minä joka olen vanhempi kuin tuo nainen, olen sitten totaalisesti hullu ja omituinen ja viallinen koska en koskaan ole ollut kiinnostunut parisuhteista.
        Nuoresta asti minulla oli selkeä päämäärä elämääni ja mihin pyrin, ja aloin toteuttaa sitä. Minun arvomaailmani on täysin erilainen kuin teidän "normaalien" koska en todellakaan koskaan ole pistänyt parisuhdetta kovinkaan korkealle asteikossa mitä elämältä haluan.
        Lukion ja yo-kirjoitusten jälkeen aloin lukea pääsykokeisiin alalle jolle tähtäsin. Tein kovasti töitä, siis hankin myös rahaa samalla, ja luin ja opiskelin. Ja pääsin opiskelemaan haluamaani alaa.
        Opiskelussa meni vuosia ja vietettiin välillä railakastakin opiskeluelämää sillä raskas työ/opiskelu vaatii raskaat huvit kuten sitä sanotaan. Kuitenkaan koskaan ei tullut mieleen että tässä jotain parisuhdetta alkaa kehitellä, opiskelu vei tarmon ja mielenkiinnon.
        Valmistuin ja sain töitä. edelleen elän, tapaan ystäviä, pidän hauskaakin mutta sitä parisuhdetta en vain kaipaa. Sitä paitsi kunnollista miestä olisi vaikea löytää, kaikki sellaiset on varattu jo ajat sitten. Ystäväpiirissäni on pariskuntia jotka ovat olleet yhdessä vuosia ja todella onnellisia yhdessä. Hyviä kunnollisia miehiä joilla tunne-elämä ja kunnioitus muita kohtaan kohdallaan. Sellaiset miehet ovat niin harvinaisia että onnen kauppaa olisi jos sellaiseen törmäisi.
        Mutta kun on oman elämän rakentanut ja siihen varsin tyytyväinen, kelpaa olla ja elää. Lapsia en ole koskaan halunnut, en edes pidä lapsista. Siedän välimatkan päästä.
        Olen sitten "viallinen" ja vaikka mitä, se mitä te muut minusta ajattelette on saman tekevää. En hakeudu ihmisten seuraan jotka eivät elämäntapaani ja arvojani hyväksy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis se, oletko "kyennyt" johonkin tiettyy ikään mennessä saamaan yhtään pitempiaikaista parisuhdetta, on sen merkki ja mittari että ihmisessä on vikaa?
        Minä joka olen vanhempi kuin tuo nainen, olen sitten totaalisesti hullu ja omituinen ja viallinen koska en koskaan ole ollut kiinnostunut parisuhteista.
        Nuoresta asti minulla oli selkeä päämäärä elämääni ja mihin pyrin, ja aloin toteuttaa sitä. Minun arvomaailmani on täysin erilainen kuin teidän "normaalien" koska en todellakaan koskaan ole pistänyt parisuhdetta kovinkaan korkealle asteikossa mitä elämältä haluan.
        Lukion ja yo-kirjoitusten jälkeen aloin lukea pääsykokeisiin alalle jolle tähtäsin. Tein kovasti töitä, siis hankin myös rahaa samalla, ja luin ja opiskelin. Ja pääsin opiskelemaan haluamaani alaa.
        Opiskelussa meni vuosia ja vietettiin välillä railakastakin opiskeluelämää sillä raskas työ/opiskelu vaatii raskaat huvit kuten sitä sanotaan. Kuitenkaan koskaan ei tullut mieleen että tässä jotain parisuhdetta alkaa kehitellä, opiskelu vei tarmon ja mielenkiinnon.
        Valmistuin ja sain töitä. edelleen elän, tapaan ystäviä, pidän hauskaakin mutta sitä parisuhdetta en vain kaipaa. Sitä paitsi kunnollista miestä olisi vaikea löytää, kaikki sellaiset on varattu jo ajat sitten. Ystäväpiirissäni on pariskuntia jotka ovat olleet yhdessä vuosia ja todella onnellisia yhdessä. Hyviä kunnollisia miehiä joilla tunne-elämä ja kunnioitus muita kohtaan kohdallaan. Sellaiset miehet ovat niin harvinaisia että onnen kauppaa olisi jos sellaiseen törmäisi.
        Mutta kun on oman elämän rakentanut ja siihen varsin tyytyväinen, kelpaa olla ja elää. Lapsia en ole koskaan halunnut, en edes pidä lapsista. Siedän välimatkan päästä.
        Olen sitten "viallinen" ja vaikka mitä, se mitä te muut minusta ajattelette on saman tekevää. En hakeudu ihmisten seuraan jotka eivät elämäntapaani ja arvojani hyväksy.

        Olisit viallinen jos nyt haluaisit lapsia, liian myöhään.
        Olet valinnut tiesi ja siihen ei kuulu normaali mies eikä lapsi.
        Muuten kaltaisiasi on ollut Suomi pullollaan, vanhaksi piiaksi aikaisemmin nimitettyjä jotka joskus olivat siveellisyyden tähdistöä eli kansakoulun opettajia. Ihan normaali olet omassa kategoriassasi. Todennäköisesti kohtaat elämäsi rakkauden muutaman vuoden sisällä.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä minkä on todennut itse toimivaksi ei kannata muuttaa.
        Lehtijutussa todetaan naisen omanneen useita miessuhteita mutta kaikki miehet ovat olleet jotenkin huonoja, ei kelpaa. Mietitäänpä matemaattista todennäköisyyttä kuka olisi se huono jos yhteinen tekijä näissä kymmenissä(?) suhteissa olisi vain tuo nainen:)
        Ikä alkaa naisella painamaan joten jo se tuottaa nyt ongelmia, aikaa lapsen alulle saattamiseen ei ole paljon. Viisi vuotta menee yhdessä hujauksessa. ring ring kello soi.

        https://www.youtube.com/watch?v=FkQY4_qRtrc

        AsianVierestä

        Oleva on eri asia kuin toimiva. Omista lähtökohdistasi sinun on rynkytettävä läpi tätä ajatusmaailmaasi, eikä mikään saa sinun ajattelutapaasi järkyttää. Ehkä sinä tarvitset sitä, jotta saat pidettyä elämäsi kuosissa.

        Viis vuotta on pitkä aika tutustua ihmiseen. Mun mielestäni siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen ikä huomioon ottaen siihen lapsen teon yritykseen on alettava heti, jos enää onnistuukaan. Ei sitä tarvitse erikseen mainita.

        Kuvioon tarvitaan siis yhtä epätoivoisesti lasta haluava mies, ja sellaiset ovat harvassa.

        Sivusta kommentoin.

        Tietenkään lapsentekoa ei tarvitse aloittaa heti. Tämä on sinun omaa tulkintaasi ja ennakkoluulojasi.

        Sinänsä epätoivoisesti lasta haluavia miehiä on yllättään paljon. Ylipäätään perhettä, siis kumpanin ja lapsen, haluavia miehiä onkion sitten jo paljon enemmän.

        Kuinka pitkän ajan sinä tarvitset tutstuaksesi kumppaniehdokkaaseen, ennen kuin pystyt sanomaan, olisiko tästä elämänkumppaniksi ja perheen perustamiseen? Riittääkö puolen vuoden yhteiselo? Vai viisi vuottako tarvitaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oleva on eri asia kuin toimiva. Omista lähtökohdistasi sinun on rynkytettävä läpi tätä ajatusmaailmaasi, eikä mikään saa sinun ajattelutapaasi järkyttää. Ehkä sinä tarvitset sitä, jotta saat pidettyä elämäsi kuosissa.

        Viis vuotta on pitkä aika tutustua ihmiseen. Mun mielestäni siis.

        Minun mielestäni ei ole pitkä aika, suurin osa eroistahan tapahtuu vasta sen jälkeen:)

        "Mutta joskus joissain asioissa kannattaisi ravistella näkökulmiaan, ajatuksiaa, oletuksiaan ja nähdä uusia sävyjä. Ei oo pakko, jos ei taho"

        Tästä olen samaa mieltä, käy meille kaikille.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkään lapsentekoa ei tarvitse aloittaa heti. Tämä on sinun omaa tulkintaasi ja ennakkoluulojasi.

        Sinänsä epätoivoisesti lasta haluavia miehiä on yllättään paljon. Ylipäätään perhettä, siis kumpanin ja lapsen, haluavia miehiä onkion sitten jo paljon enemmän.

        Kuinka pitkän ajan sinä tarvitset tutstuaksesi kumppaniehdokkaaseen, ennen kuin pystyt sanomaan, olisiko tästä elämänkumppaniksi ja perheen perustamiseen? Riittääkö puolen vuoden yhteiselo? Vai viisi vuottako tarvitaan?

        Biologinen fakta on se, että 35 vuotiaan naisen lapsensaantiyritykset on alettava juuri nyt eikä mitään 40 vuotispäiviä kannata odotella, jos lasta tosissaan haluaa.

        Entisen muijan kanssa meni 10 vuotta ennen kuin totesin ettei tästä mitään tule. Lapsia tai avopuolisoa kummempaa perhettä en ole halunnut koskaan.

        Sivusta kommentoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Biologinen fakta on se, että 35 vuotiaan naisen lapsensaantiyritykset on alettava juuri nyt eikä mitään 40 vuotispäiviä kannata odotella, jos lasta tosissaan haluaa.

        Entisen muijan kanssa meni 10 vuotta ennen kuin totesin ettei tästä mitään tule. Lapsia tai avopuolisoa kummempaa perhettä en ole halunnut koskaan.

        Sivusta kommentoin.

        Tämä on hyvä kommentti.

        Ei kannata uskoa siihen että yhdyntä muutaman kerran viikossa riittää varmistamaan jälkikasvun tulemisen. 36 vuotiaan naisen kannattaa ensimmäisenä mennä lääkäriin tarkastuttamaan onko hänellä jo fyysisiä esteitä hedelmöittymiseen ja tutkaista myös miehen siittiöiden määrä ja liikkuvuus.

        35 vuotiaan naisen saisi äidiksi parhaassakin tapauksessa vasta kun äiti olisi jo 36 vuotias.

        Fyysisten ominaisuuksien tarkastamiseen ei mene paljon aikaa ja se kannattaa aina tehdä. Vaikeampia ovat nämä ominaisuuksien tarkastamiset siihen miten hyvä äiti tai isä lapselle meistä ihmisistä tulisi. Se miten vanhemmuuden voi yhdistää sujuvasti toimivaan parisuhteeseen onkin se kolmas vaikeampi juttu kun jokaisella on se oma elämänkatsomus ja käsitys miten elämän tulisi mennä/olla ollakseen tyytyväinen.

        Moni menee upean ihmisen kanssa yhteen mutta eroaa täydestä mulkusta:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on hyvä kommentti.

        Ei kannata uskoa siihen että yhdyntä muutaman kerran viikossa riittää varmistamaan jälkikasvun tulemisen. 36 vuotiaan naisen kannattaa ensimmäisenä mennä lääkäriin tarkastuttamaan onko hänellä jo fyysisiä esteitä hedelmöittymiseen ja tutkaista myös miehen siittiöiden määrä ja liikkuvuus.

        35 vuotiaan naisen saisi äidiksi parhaassakin tapauksessa vasta kun äiti olisi jo 36 vuotias.

        Fyysisten ominaisuuksien tarkastamiseen ei mene paljon aikaa ja se kannattaa aina tehdä. Vaikeampia ovat nämä ominaisuuksien tarkastamiset siihen miten hyvä äiti tai isä lapselle meistä ihmisistä tulisi. Se miten vanhemmuuden voi yhdistää sujuvasti toimivaan parisuhteeseen onkin se kolmas vaikeampi juttu kun jokaisella on se oma elämänkatsomus ja käsitys miten elämän tulisi mennä/olla ollakseen tyytyväinen.

        Moni menee upean ihmisen kanssa yhteen mutta eroaa täydestä mulkusta:)

        AsianVierestä

        "Moni menee upean ihmisen kanssa yhteen mutta eroaa täydestä mulkusta:) "

        Se on erikoista. Vähintään yhtä erikoista on kuitenkin, että tuo muutos tapahtuu vieläpä ilman välivaiheita: upeasta kertaheitolla mulkuksi.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        "Moni menee upean ihmisen kanssa yhteen mutta eroaa täydestä mulkusta:) "

        Se on erikoista. Vähintään yhtä erikoista on kuitenkin, että tuo muutos tapahtuu vieläpä ilman välivaiheita: upeasta kertaheitolla mulkuksi.

        Nuo on noita melkolailla täysin tunteella ohjautuvien ihmisten erikoisuuksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tapauksessa kyllä.
        Naiset jotka heti ilmoittavat tuollaisista haluistaan tuhlaavat aikaa koska tuollaisista jutellaan vasta sitten kun ollaan paremmin tutustuttu. Lapsi ei ole mikään pieni juttu sellaisen henkilön kanssa jota ei vielä kunnolla tunne.

        AsianVierestä

        Toisaalta parempi että kertoo niin ei tuhlaa omaa tai miehen elämää siinä, että ovat yhdessä vaikka ovat eri mieltä lapsen hankkimisesta.

        On niitäkin tapauksia joissa nainen on valehdellut että syö E pillereitä mutta onkin salaa halunu tulla raskaaksi. SE vasta typerää käytöstä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tapauksessa kyllä.
        Naiset jotka heti ilmoittavat tuollaisista haluistaan tuhlaavat aikaa koska tuollaisista jutellaan vasta sitten kun ollaan paremmin tutustuttu. Lapsi ei ole mikään pieni juttu sellaisen henkilön kanssa jota ei vielä kunnolla tunne.

        AsianVierestä

        Sinä nyt oot muutenkin yli-ikänen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ehkä itse tajuakaan, kuinka pitkälle meneviä oletuksia sinulla on ihmisestä vain pienen lehtijutun perusteella. Pelkkiä oletuksia ja kuvitelmia.

        Ei siinä mitään, mutta todennäköisesti elämässäsi menetät lukuisia mahdollisuuksia mielenlaatusi takia. Sitäkään et tietenkään pysty itse näkemään, saati ymmärtämään.

        No sehän on naisvihaaja muutoinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on hyvä kommentti.

        Ei kannata uskoa siihen että yhdyntä muutaman kerran viikossa riittää varmistamaan jälkikasvun tulemisen. 36 vuotiaan naisen kannattaa ensimmäisenä mennä lääkäriin tarkastuttamaan onko hänellä jo fyysisiä esteitä hedelmöittymiseen ja tutkaista myös miehen siittiöiden määrä ja liikkuvuus.

        35 vuotiaan naisen saisi äidiksi parhaassakin tapauksessa vasta kun äiti olisi jo 36 vuotias.

        Fyysisten ominaisuuksien tarkastamiseen ei mene paljon aikaa ja se kannattaa aina tehdä. Vaikeampia ovat nämä ominaisuuksien tarkastamiset siihen miten hyvä äiti tai isä lapselle meistä ihmisistä tulisi. Se miten vanhemmuuden voi yhdistää sujuvasti toimivaan parisuhteeseen onkin se kolmas vaikeampi juttu kun jokaisella on se oma elämänkatsomus ja käsitys miten elämän tulisi mennä/olla ollakseen tyytyväinen.

        Moni menee upean ihmisen kanssa yhteen mutta eroaa täydestä mulkusta:)

        AsianVierestä

        Tuon ikäisen naisen kannattaa myös panostaa itseään nuorempaan mieheen, jolla on terveempiä siittiöitä.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        "Moni menee upean ihmisen kanssa yhteen mutta eroaa täydestä mulkusta:) "

        Se on erikoista. Vähintään yhtä erikoista on kuitenkin, että tuo muutos tapahtuu vieläpä ilman välivaiheita: upeasta kertaheitolla mulkuksi.

        Komeasta oriista röhkivään sikaan ei kauaa mene ; D


    • Anonyymi

      On liikaa koska kunnollista kilttiä ätmiä naiset ei huoli kumppaniksi. Ätmit haaveilee lapsista ja perheen perustamisesta mutta naisten kriteerit on liian ovat ettei ätmt saa lapsia eikä voi perhettä perustaa.

    • Anonyymi

      Feminismi on ensimmäinen turn off. Samaa sarjaa vihreiden ja vasemmiston äänestäminen.
      En ihmettele, jos saa kuraa niskaan mikäli näitä ominaisuuksiaan markkinoi. Eivät miehet halua kaikesta nillittäviä ideologistisia äärivasureita.

      • Anonyymi

        ei hän ole tästä ilmoituksestaan saanut kuraa niskaan. Et ehkä lukenut juttua.


      • Anonyymi

        Ei tuo nainen mitään persusovinistia etsikään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2083
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      256
      1761
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      272
      1724
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      66
      1710
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      108
      1546
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1443
    7. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      52
      1247
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      291
      1228
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1203
    Aihe