Ei se haittaa vaikka oot hiirulainen.

Anonyymi

Ehkä joku susta voi silti tykätä 😆

30

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä pahaa on siinä, jos ihminen on hiirulainen?

      • Anonyymi

        Noloa jos on epäsuosittu 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noloa jos on epäsuosittu 😆

        Hiirulainen voi olla vaikka kuinka suosittu.
        Noloja tilanteita riittää ihan kaikille. Usein niistä irtoaa parhaimmat naurut.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiirulainen voi olla vaikka kuinka suosittu.
        Noloja tilanteita riittää ihan kaikille. Usein niistä irtoaa parhaimmat naurut.

        - Sheena

        Epäsuosittu on pilkan kohde 🤣 kyllä se on noloa 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäsuosittu on pilkan kohde 🤣 kyllä se on noloa 😆

        Noloja on nämä sinun kirjoitukset...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäsuosittu on pilkan kohde 🤣 kyllä se on noloa 😆

        Pilkkaaminen on kiusaamista ja kertoo enemmän pilkkaajasta itsestään kuin pilkatusta.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Epäsuosittu on pilkan kohde 🤣 kyllä se on noloa 😆

        Eräs viisas ihminen sanoi minulle kerran ei ole noloa ettei ole suosittu, sillä vaikka olisit kuinka korkealla jalustalle pääsyt no ei välttämättä aina ole niin.

        Niin moni suosittu ihminen on tippunut korkealta ja kun suosittu ihminen tippuu korkealta niin suositun on hyvin vaikea sopeutua tarvis elämään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Epäsuosittu on pilkan kohde 🤣 kyllä se on noloa 😆

        Eräs toinen viisas ihminen sanoi kerran että ei se kerro epäsuositusta mitään vaikka olisi pilkan kohde. Vaan se joka pilkkaa on epävarma omasta status ja haluaa löytää seuraajia.


    • Anonyymi

      Jos vaikka haluaakin olla yksinään ja ilman huomiota myös mieluiten 😆

    • Kannattaa ottaa huomioon se, että hiirulaiset saavat tietoonsa paljon enemmän asioita muista ihmisistä ihan pysymällä hiljaa ja kuuntelemalla muiden kälätystä, jolloin mitkään pienetkään yksityiskohdat eivät välttämättä mene ohi samalla tapaa kuin niillä, jotka ovat suuna päänä höpöttämässä toistensa päälle. Katsos kun näillä hiirulaisilla on aikaa analysoida toisten puheet mielessään, ja kaivaa esiin se pohjimmainen tarkoitus, kun ei tarvitse muiden keskustelujen tapaan yrittää kuunnellessa keksiä aiheesta kiinnostavaa sanottavaa, jolloin jokin tärkeä pointti saattaa jäädä kuulematta.

      Koska hiirulaiset ovat yleensä huomaamattomampia kuin suuna päänä olevat räväkät persoonat, pääsevät he helpoimmin kuunteluetäisyydelle keskustelijoiden läheisyyteen, näiden itse sitä huomaamatta.

      Kannattaa siis miettiä tarkasti missä paljastaa irl itsestään sellaisia asioita, joiden ei missään nimessä halua leviävän laajalle, tai päätyä sellaisen korviin jolta haluaa asian pitää piilossa. Siinä voi käydäkin niin että hiirulaisen sijaan nolostuukin se aina suuna päänä oleva, ja silloin saa vain syyttää itseään jos niin käy.

      • Anonyymi

        Hauskaa että nimimerkkini sai ihmiset hämmentymään. Sellainen se hiirikin on. Hiiri osaa mennä saalistaja piiloon ja eikä paljasta piilo paikkansa.


      • Anonyymi

        Kanervan tekstiviestit esimerkkinä?

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kanervan tekstiviestit esimerkkinä?

        AsianVierestä

        Mulla vai?

        Ihan omasta elämästä revin tuon. Oon huomannu että kun kuuntelee sivullisena muiden juttelua, jää enemmän puhutuista asioista ja aiheista mieleen.

        Mä oon ite livessä mieluummin se syrjässä istuja, joka kuuntelee muiden juttuja, mahdollisesti silloin tällöin kommentoiden, jos on jotain aiheeseen liittyvää mielessä. Jos muut paikalla olijat vaikka muistelee jotain mennyttä tapahtumaa, ja yksi kertoo yhden muiston ja toinen toisen muiston jne, pystyy kuuntelija kokoamaan palapelin tapahtumasta, joka on sattunut vaikka ennen omaa syntymää, ja johon jokainen puhuja antaa palan kerrallaan yhteen liitettäväksi.

        Toisaalta jos ajatellaan esimerkkinä sellaista, että poikkeaa kahvilaan kahville. Ennen koronaa saattoi kiireisimpään aikaan olla kaikki kahvilan pöydät täynnä asiakkaita. Jos istui yksin pöydässä, joko odottaen jotakuta tai ihan vaan yksin kahvitellen, kuuli omaa kahviaan hörppiessä samalla naapuripöytien asiakkaiden keskustelut.

        Isommalla paikkakunnallahan se ei ole ongelma jos kuulee vieraiden ihmisten keskustelun, koska keskustelijat ovat pääosin täysin tuntemattomia, eikä näin ollen ole välttämättä mahdollista edes tunnistaa kenestä puhutaan. Paitsi tietysti silloin jos on julkisuuden henkilöstä kyse.

        Mutta entä sitten jos sattuukin käymään niin, että viereisessä pöydän asiakkaat ovatkin tuttuja tai puolituttuja, eivätkä nämä ole huomanneet ollenkaan että tuttu henkilö onkin vieressä kuulolla. Tällöin saattavat tutut puhua ihmisestä, jonka tuntee tai vähintään tietää, sellaisia asioita mitä he eivät välttämättä haluaisi muiden kuulevan.


      • Anonyymi

        Disse toimii juuri noin. Pälättää nuotin vierestä kun ei ole perillä mistä milloinkin on kyse.


    • Anonyymi

      Onko tämä lapsellista trollailua? Toiset viihtyvät itsekseen.

      • Anonyymi

        Eip oo, naisel menee!


      • Anonyymi

        Ei se minua haittaa. Älä välitä. Onhan se kiinnostavaa että hiirulainen nimimerkki saa keskustelua aikaan ja muurahaiset on ihan hämmentyneitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se minua haittaa. Älä välitä. Onhan se kiinnostavaa että hiirulainen nimimerkki saa keskustelua aikaan ja muurahaiset on ihan hämmentyneitä

        Veikkaan ettei tarkoitettu hiirulainen nimimerkkiä.


    • Anonyymi

      Samat sanat sulle beta nainen.

      • Anonyymi

        Olen mies ja Se nainen on alinta kastia, yök


    • Hiirulainen olla saan olla. Hämmentää kattilaa.
      Hymyilen. Olen onnellinen. En murjota

      • Anonyymi

        Ei tainnut olla susta kyse kun ap hiirulaista panetteli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tainnut olla susta kyse kun ap hiirulaista panetteli.

        Tiedän. Osallistuin keskusteluun joka oli kiinnostava. TIEDÄN ei puhunu minusta. Oli vaan kivaa osallistua tähän keskusteluun. Oli hieno aloitus vaikka ei liittynyt minuun.

        Tälläiset aiheet ovat kivoja..


    • Anonyymi

      "Oi, sanoi siili,
      olen tunteellinen siili.
      Olen hyvä, kiltti, hellä
      ja kelläpä kellä
      on vastaansanomista.
      Se vain on surullista,
      että piikkikuoren alla
      siilin hellyys piili.

      Oi, sanoi siili,
      olen surullinen siili.
      Niin yksinäinen jotta
      ja se on aivan totta.
      Se yksinänsä eli
      ja piikein piikitteli
      ja piikkikuoren alla
      sitten itkeskeli."

      Voisiko olla niin, että palstalla on useampi siili?

    • Anonyymi

      Huvitus juttu joo hiirulainen menee syömään roskia roskapussin sisälle, jyrsijä kun on niin päässyt sisälle ahmimaan ihmisiltä jääneitä herkkuja, kerran mökillä ollessani tapahtui noin.

    • En ymmärrä yhtään mitään. Aloitin keskustelun koska en tunne ketään täällä ja en oikein pidä sopivana sitä että uutena menisin ketjuun missä tutut juttelee keskenään.

      Mitä minä olisin sanonut? Miten ottaa asiaan kantaa, kun ei ole mitään hajua mistä puhutaan?

      Oli helpompi aloittaa keskustelun kuin liittyä joukkoon.

      Totta on että eilen juttelin täällä ensimmäistä kertaa moneen moneen vuoteen. Viime kerralla vuosia sitten en tuntenut oloa kotoisaksi täällä kun silloin en ajatellut asioita niin kuin ajattelen.

      Tänään päätin että vihdoinki rekisteröidyn.

      Päätin että olen vahva. Enkä välitä.

      • Anonyymi

        Ei täällä ketään tunneta.
        Kukaan ei ole ylitse muiden vaikka jotkut niin kuvittelevat.


    • Kiitos mukavasta illasta. Olette kivoja. Nauttikaa. Olkaa onnellisia. Hymyilkää.

    • Anonyymi

      Komea kun vain on ja riittää tuppisuullekin vientiä. Hiljainen rumilus on se ällö nörtti.

    • Anonyymi

      oon ehkä hiirulainen. tai no rahaa on ja kyrpä seisoo mut en jaksa yöelämässä leikkiä.

      Käteen vedän 4 kertaa päivässä. se riittää mulle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2083
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      256
      1761
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      272
      1724
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      66
      1710
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      108
      1546
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1443
    7. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      52
      1247
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      291
      1228
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1203
    Aihe