- Eräs viisas ihminen sanoi minulle kerran ei ole noloa ettei ole suosittu, sillä vaikka olisit kuinka korkealla jalustalle pääsyt no ei välttämättä aina ole niin.
Niin moni suosittu ihminen on tippunut korkealta ja kun suosittu ihminen tippuu korkealta niin suositun on hyvin vaikea sopeutua tarvis elämään. - Hiirulainen olla saan olla. Hämmentää kattilaa.
Hymyilen. Olen onnellinen. En murjota - Hih. Ei se ole vaatimatonta vaan aika söpöä
- Jos löytyy mies voin jutella,jos ei ni ei löydy, mutten minä todellakaan somesta miestä tarkoituksella etsi, mutta jos löytyy ni mikäs siinä.
Mieluummin minä luonnossa tai ulkona etsin / katson miehiä tai missä lie kuljenkin kuin jostain netistä ottaisin miehen. Jos löytyy niin löytyy, jos ei niin sitten ei. Ei minulla ole mikään kiire löytää - Pois lukien joululoma juhannus.
Siinä vuodessa on 354 päivää.
Pitäähän sitä antaa ihmisen tuolloin nauttia ja tehdä mitä hänen kehonsa haluaa... Nainen kotona silloin kiltisti odottaa miestään.
Mutta tuollaista elämää en halua. - Joululoma ja juhannus loma päivät pois laskettu.
- Tahallaan väärin joululoma juhannuksena kun toinen keksii että haluaa lomaa naisesta ja menee ryyppäämään.
Tarvii ne miehet joskus lomaa, että pääsevät pitämään hauskaa...
Ja loman jälkeen hyvä palata kotiin takaisin... - Mies joka kaikkialle seuraa on kuin iilimato. Mies joka haluaa kokoajan nähdä eikä saa olla omia ystäviä on mies jota en halua.
Naisella ja miehellä pitää olla omia ystäviä, joita näkee.
Parisuhde ei saa olla sellaista että 24/7 Kertaa 354päivää joka minuutti pitää nähdä - En ole, mutta ei haittaa.
Yksinään pitää osata elää jotta pari suhteessa ei ole kuin iilimato joka on kiinni toisessa.
Eikä anna edes luonnossa liikkua yksin. - Nainen joka elää omanlaista elämää. Nainen joka pitää miehistä, mutta osaa myös elää yksinään.
Nainen joka tietää millaiseen miehen ihastuu ja mihin ei.
Nainen joka on hyvä keksimään salaliitto teorioita ja hyvä olemaan hassu ja olla vaan rauhassa kun haluaa olla rauhassa. - No. Tykkään kun ei ole liian lämmin kesä. Tykkään kun saa pitää löysiä vaatteita.
En tykkää kun on liian kuuma ettei saa nukuttua. - Jos ei löydy niin ei se mitään haittaa. Kellosta en puhunu mitään vaikka puhelin kirjoitti kellon. Paitsi nyt on todella hyvä aika keittää päivä kahvit.
- Ymmärrän hyvin.. On minulla muutakin elämää kuin tämä. Ja jos löytyy mies jonka kanssa kivaa jutella ni sitten löytyy. Jos ei niin ei löydy. Mikäs kiire minulla on kun kesää ja maailma on niin kaunis ja ainahan on luonto mihin voin mennä, jos ketuttaa.
Jos ei klo löydy niin ei se mitään. - Siis niin outoa kun se onkin hiiri pelkää norsua. Hassua se on ja erikoista. Hiiri on minusta söpö eläin. Hiiret ovat yllättävän fiksuja ja heillä on söpö naama
- En jaksa valittaa. Elämä on liian lyhyt. Hiirulainen olen siksi koska norsut pelkää hiiriä
- Vesisade on ihanaa. Tykkään kun sataa ja luonto saa vettä. Tykkään luonnossa liikkua.
- Keksin hienon nimimerkki