Nimimerkki hiirulainen koska norsut pelkää hiiriä

Keksin nimimerkin koska mietin mikä on sellainen yllättävä asia ja ekana tuli mieleen norsun pelko hiiriä kohtaan.

Hiiri oli liian lyhyt nimimerkki.

Hiirulainen on täydellinen ja kertoo todella paljon.

14

152

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis niin outoa kun se onkin hiiri pelkää norsua. Hassua se on ja erikoista. Hiiri on minusta söpö eläin. Hiiret ovat yllättävän fiksuja ja heillä on söpö naama

• Kuka täällä sitten on se The Norsu? :)

• Ehkä minä olen joskus ollut palstanorsu eriävillä mielipiteilläni, en niinkään vaatimattoman fyysisen kokoni puolesta. Toki harvoin täällä visiteeraan kun tämä tuntuu olevan ATM (All Terrain Mobile) pelikenttä.

• Anonyymi

Tosiaan, on tutkittu ja todistettu miten norsu ei halua mennä lähelle hiiriä.
      Mistä tuo kaihtaminen sitten juontuukaan, ei taida tietää kukaan.
      Pieni voi olla voimakas, norsu pelkää hiiren heittävän hänet selälleen jos norsu meinaa astua sen päälle. Pelkää norsu tosin oraviakin.
      https://www.youtube.com/watch?v=W3Xzy25-Ouc

AsianVierestä

• Anonyymi

Minkä ikäinen olet? Paljonko painat ja paljonko on pituutta?

• Anonyymi

Ei hiireltä noita voi kysyä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hiireltä noita voi kysyä?

Ei se ollut noita.

• Vastaan sopivan painoinen ja pituinen, sillä kehoni kelpaa minulle ja ikäni on sopiva minulle. En liian nuori, enkä liian vanha.

• Anonyymi

Minä pelkään hiiriä jo sen vuoksi että olen pienempi mitä norsu.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Meinaan että jo raamatussa kirjoitettiin "hiiren pelko on viisauden alku", vai oliko se herran? Hmm..no ihan sama. Hyvää yötä palsta.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Tiedetään.

• Anonyymi

Niinpä hiiri on norsun ja ehkä leijonankin mielestä hirviö, hiiri on siis hirviö.

• Anonyymi

Esitän eriävän mielipiteen. Eivät norsut oikeasti hiiriä pelkää, mutta koska ovat älykkäitä ja ystävällisiä olentoja ne tietysti varoo astumasta niiden päälle etteivät mene rikki, varmaan se jostain sivullisesta voi näyttää että pelkäisi vaikka oikeasti on vain huomaavaista.

-harmiseikirj-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe