Nimimerkki hiirulainen koska norsut pelkää hiiriä

Keksin nimimerkin koska mietin mikä on sellainen yllättävä asia ja ekana tuli mieleen norsun pelko hiiriä kohtaan.

Hiiri oli liian lyhyt nimimerkki.

Hiirulainen on täydellinen ja kertoo todella paljon.
14244
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 14

Vanhimmat
Aloittaja

Siis niin outoa kun se onkin hiiri pelkää norsua. Hassua se on ja erikoista. Hiiri on minusta söpö eläin. Hiiret ovat yllättävän fiksuja ja heillä on söpö naama

Äänestä

Kuka täällä sitten on se The Norsu? :)

Äänestä

Ehkä minä olen joskus ollut palstanorsu eriävillä mielipiteilläni, en niinkään vaatimattoman fyysisen kokoni puolesta. Toki harvoin täällä visiteeraan kun tämä tuntuu olevan ATM (All Terrain Mobile) pelikenttä.

Äänestä

Tosiaan, on tutkittu ja todistettu miten norsu ei halua mennä lähelle hiiriä.
Mistä tuo kaihtaminen sitten juontuukaan, ei taida tietää kukaan.
Pieni voi olla voimakas, norsu pelkää hiiren heittävän hänet selälleen jos norsu meinaa astua sen päälle. Pelkää norsu tosin oraviakin.
https://www.youtube.com/watch?v=W3Xzy25-Ouc

AsianVierestä

Äänestä

Minkä ikäinen olet? Paljonko painat ja paljonko on pituutta?

Äänestä
  • Ei hiireltä noita voi kysyä?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei hiireltä noita voi kysyä?

Ei se ollut noita.

Äänestä

Aloittaja

Vastaan sopivan painoinen ja pituinen, sillä kehoni kelpaa minulle ja ikäni on sopiva minulle. En liian nuori, enkä liian vanha.

Äänestä
  • Minä pelkään hiiriä jo sen vuoksi että olen pienempi mitä norsu.

AsianVierestä

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Minä pelkään hiiriä jo sen vuoksi että olen pienempi mitä norsu.

AsianVierestä

Meinaan että jo raamatussa kirjoitettiin "hiiren pelko on viisauden alku", vai oliko se herran? Hmm..no ihan sama. Hyvää yötä palsta.

AsianVierestä

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Minä pelkään hiiriä jo sen vuoksi että olen pienempi mitä norsu.

AsianVierestä

Tiedetään.

Äänestä

Niinpä hiiri on norsun ja ehkä leijonankin mielestä hirviö, hiiri on siis hirviö.

Äänestä

Esitän eriävän mielipiteen. Eivät norsut oikeasti hiiriä pelkää, mutta koska ovat älykkäitä ja ystävällisiä olentoja ne tietysti varoo astumasta niiden päälle etteivät mene rikki, varmaan se jostain sivullisesta voi näyttää että pelkäisi vaikka oikeasti on vain huomaavaista.

-harmiseikirj-

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Hiirulainen_vaan kirjoitti:

Keksin nimimerkin koska mietin mikä on sellainen yllättävä asia ja ekana tuli mieleen norsun pelko hiiriä kohtaan.

Hiiri oli liian lyhyt nimimerkki.

Hiirulainen on täydellinen ja kertoo todella paljon.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu