Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Makriina
profiilit
Makriina
Makriina
Vapaa kuvaus
Aloituksia
42
Kommenttia
1681
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minusta+voitti.+Kerrankin+olen+sitä+mieltä,+että+oli+"oikein+äänestetty".
Mutta+TTK-äänestyksissä+ei+onnistuta.
Kauhistaa+ajatella,+että+neljän+parhaan+joukkoon+pääsi+kömpelö+tallustelija,+joka+ei+ymmärtänyt+Uotisen+suoraa+arvosteluakaan,+vaan+piti+sitä+virheenä+ja+loukkaantui.
Ensi+sunnuntaina+on+semifinaali.
17.11.2021 11:06
80++kirjoittajista+moni+on+ollut+rekisteröityneenä+vuosia.
Väitätkö+heidän+olevan+pahansuopaisia,+loukkaavia+ja+mitätöiviä?
Onko+mielestäsi+ollut+kohtuullista+käydä+heidän+kimppuunsa,+koska+eivät+ole+puoliaan+valinneet+teidän+kissanhännänvedossanne.+Tappiolle+jääneinä+olette+sitten+katsoneet,+että+ikäihmiset+ovat+"niitten"+puolella,+koska+eivät+yhdy+teidän+käsittämättömiin+haukkujaisiinne.
Palstalaiset+olisivat+halunneet+keskustella+monista+arkisista+asioista+ja+vähän+maailman+menostakin,+mutta+anolauma+kaatoi+kaikki+yritykset,+jos+keskusteluun+osallistui+heidän+vihaamansa+nimmari.
80++kirjoittajille+ei+ole+koskaan+valjennut+tölväisyt+kristallipalloista+ja+rapun+alla+asumisesta,+joten+on+kai+ymmärrettävä+teidänkin,+että+niiden+toistaminen+on+mielletty+kiusaamiseksi.
Sellaisia+ne+vanhat+ovat,+eivät+tajua+hauskaa+huumoria.++Onneksi+ovat+nyt+luovuttaneeet.+70++palstoja+on+nyt+2.
17.11.2021 10:35
En+ole+poistanut+nimmariani+ja+huomaan,+ettet+sinäkään+ole.+Toivotaan+kaikki,+että+tilanne+joskus+muuttuu+ja+saamme+jälleen+palata+rauhallisesti++omalle+saitillemme.+Kai+nuo+ahdistelijat+voivat+vähitellen+tasaantua,+niin+että+mekin+mahdumme+vielä+tänne.
Taivas+on+pilvessä,+luntakin+kuulemma+jonnekin+tulossa,+
Kynttilät+nyt+palamaan,+käsityö+käteen+ja+kissa+polville.
Talvihorros+odottaa.
17.11.2021 10:11
Ei+nyt+lähdetä+ajattelemaan,+että+hän+lopettaisi.+Halusin+vain+kiittää+kuluneesta+ajasta+ja+toivon,+ettei+eiliset+myrskyt+häntä+kovin+järkyttäisi.
Viestiini+oli+tullut+lyöntivirhe.+Toivotan+Hyvää+vointia,+Skillan.+:)
16.11.2021 11:25
Minäkin+vältän+sokeria+mahdollisuuksien+mukaan.+En+tiedä,+koska+olisin+karkkipussin+ostanut,+varmaan+lapsenlapsien+aikaan,+nyt+he+ovat+kaikki+aikuisia.
Suklaalevyn+ostin+syksyllä,+ensimmäisen+koko+vuonna.
Sokeria+on+vaikea+välttää,+kun+sitä+lisätään+moniin+tuotteisiin,+jopa+leipään+ja+marinaadeihin.+Tosin+pesen+aina+marinaadit+pois+ennen+paistamista,+mutta+kuitenkin+.+.+.
Pulla+minulle+kyllä+maistuu+kahvin+kanssa,+mutta+kahvin+joukkoon+en+pane+sokeria.+"Musta+kahvi+kaunistaa",+ja+kaikki+keinot+on+käytettävä+tässä+iässä!
14.11.2021 11:09
Anteeksi,+olinkin+kirjautunut!+Ei+ollut+todellakaan+tarkoitus.
Hajamielinen+kun+olen.
Wanha.
14.11.2021 10:37
Oivariinia+ja+juustoa.+Tuoteselostuksen+mukaan++oivariini++sisältää+rypsiöljyä.
Juustoista+en+tiedä.
13.11.2021 23:24
Nyt+en+hyväksy+tätä+arvelua.
Minä+en+liittoudu+kenenkään+kanssa+enkä+mihinkään+ryhmään.+Ja+minä+en+räksytä.+
Olen+80++palstan+jäsen+ja+kirjoittaisin+kaikkein+mieluimmin+saman+ikäisten+kirjoittajien+kanssa+kaikessa+rauhassa,+mutta+en+katso,+että+sekään+on+joku+liitto,+hyvänen+aika+sentään.
Millä+oikeudella+täällä+vedetään+näitä+johtopäätöksiä+ja+luetaan+viestejä+kuin+piiru+raamattua.
NYT+jäitä+hattuun+siellä!
13.11.2021 18:02
Olen+samaa+mieltä.+Nykyiset+ohjeet+ovat+luultavasti+EU:n+direktiivejä.+Muistan+työelämäni+aikana,+kun+eräs+elintarvikealan+toimihenkilö+päivitteli+minulle,+että+uudet+säädökset+vaativat+mahdottoman+määrän+tekstiä+pieniinkin+pakkauksiin.+Ennen+ei+ollut,+vanhoina+hyvinä+aikoina!
Kierrätyksestä+minulla+on+samanlaiset+kokemukset,+varsinkin+muovista.+Joku+sortti+on+sellainen,+ettei+kelpaa+kierrätykseen,+mutta+en+muista+mikä.+
Sanokaa+te+tietävämmät!
Ja+samalla+kertokaa,+minne+panette+tyhjän+Juhla-Mokkakahvi-pussin.
Aamuteeveessä+puhuttiin+luomuviljelyksestä.+Kuulemma+Suomessa+viljellään+n.+40+%+luomuna.
+Tarkoittaako+se+jotain+apulantaa,+vai+mitä,+jos+ei+luomuksi+kelpaa?+
Haastateltava+sanoi,+että+luomutuotanto+lisääntyy+ja+se+on+kannattavaa.+
Luomuna+kasvatettiin+kaikki+minun+lapsuudessani.+Kyllä+muistan,+kuinka+hevoset+kiskoivat+lantakuormia+pelloille+kevättalvella.+Ainoat+koneet+olivat++traktori+ja+puimakone,+varmaan+yhteisomistuksessa,+koska+sama+rakkine+oli+käytössä+useammallakin+palstalla.+Ja+oli+heinäseipäät+ja+kuhilaat,+eipähän+sellaisia+enää+missään+näe,+eivätkä+lapset+niitä+tunnistaisi+jos+näkisivät.
Oi+aikoja+entisiä!
13.11.2021 15:35
Ärhentelet?+Mitä+tarkoitat?
13.11.2021 12:46
Kunnioita+sinä!+Miksi+haluaisit+Kahvipirtin+unohtaa?+
Kirjoita+päivästäsi.+Kerro+säästä+ja+lapsenlapsista.+Sano,+mitä+ruokaa+söit+lounaaksi.
Ei+sen+jutustelun+niin+kummoista+tarvitse+olla.+Oma+mielesikin+siinä+kirkastuu,+kun+olet+hyvillä+mielin+itse.+
Sitä+vartenhan+nämä+ketjut+ovat.+Ei+S24:n+tarkoitus+varmaankaan+ole+antaa+tilaa+riitelylle+ja+pahansuopaisille+syytöksille.
13.11.2021 12:32
12:15:
Anteeksi,+ei+ollut+tarkoitus+olla+anona,+hajamielinen+Mkr.+vaan++ei+taaskaan+huomannut,+että+kirjautuminen+oli+vanhentunut.
13.11.2021 12:21
On+täältä+muitakin+virheitä+löytynyt.+Jo+18+sääntöjenvastaista+viestiä+poistettu.
Mitähän+sanoja+niissä+pitää+olla,+että+menevät+poistoon?
Tuskin+S24:llä+niin+ahkeraa+moderoijaa+on,+että+kaiken+aikaa+venyvää+ketjua+vahdittaisiin+noin+innolla.+Kyllä+on+joku+automaatti+päällä.
Lapin+kirkon+töhrypalstalla+on+teksti,+jossa+on++useampia+kirosanoja+ja+henkilökohtaisia+solvauksia.+Ainakin+aamutuimaan+se+oli+paikallaan.+Miksi+automaatti+ei+sitä+poista?
S24+on+tympeä+asiakkailleen,+kun+ei+anna+sellaista+selvitystä.+jota+kirjoittajat+ovat+pyytäneet.+
Miksi+on+niin+vaikea+selittää+palstojen+käyttäjille+periaatteita+ja+antaa+ohjeet,+joita+säälliset+kirjoittajat+voisivat+noudattaa.+Törkeilijöihin+tuskin+mikään+neuvo+puree.
13.11.2021 10:10
Ano+07.11.2021+14:40:"
.+.+.+.+"esim.+Adolf,+Horst,+Joseph++jne+.+.+.
Ne+ovat+sodan+aikaisten+arjalaisten+yli-ihmisten+kaiverruksia.+Ne+ovat+osoitus+siitä,+että+alempiarvoisen+kansan+pyhiä+paikkoja+ei+tarvitse+kunnioittaa.+Maailman++valloittajan+asenteella+vieraan+valtakunnan+"turistit"+siellä+nimmareitaan+kaiversivat.+Pitäisikö+ne+erityisesti+huomioida?+
Tämän+päivän+töhrijät+ovat+samaa+luokkaa,+itseään+parempina+pitäviä+ja+sivistymättömiä+ihmisiä,+joilla+ei+ole+kykyä+ymmärtää+muita+kulttuureja+eikä+heillä+ole+halua+ymmärtää+historiaa.
Heidän+puolustajansa+ovat+samaa+joukkoa.
Heissä+koulutus+on+mennyt+hukkaan.+Se+näkyy+jo+töhrintää+puolustavan+kirjoittajan+kiihkeydessä,+ala-arvoisessa+kirjoituksessa+ja+mielipiteensä+ilmoittajien+kiroamisessa+ja+solvaamisessa.
13.11.2021 08:23
No+lähes+kymmenen+kirjoitelmaa+tuli+sitten+Skillanin+ja+minun+tekstien+väliin.+
Huoh.
Keskusteluyhteys+ei+ihan+pelaa.
12.11.2021 12:43
Tsemppiä+Skillan.+Kirjoitan+tätä+sinun+tekstisi+perään.+Mielenkiintoista+nähdä,+pysyykö+se+siinä,+vai+siirtyykö+matkojen+päähän.+Sitä+en+osaa+arvata,+vaan+on+katsottava,+mitä+Enterin+jälkeen+tapahtuu.
Keskustelu+palstalla+onkin+hankalaa+juuri+sen+vuoksi,+että+keskustelijat+eivät+löydä+toistensa+vastauksia+ketjusta.+
Muistat+varmaan+sen+puu-muodostelman,+jokai+aikaisempina+aikoina+palstalla+oli.+Siinä+jokainen+keskustelu+pysyi+omana+ryhmänään,+ja+uskon,+että+siitä+syystä+palstat+olivatkin+paljon+mielenkiintoisemmat+kuin+nykyisin.
Keskustelu+katkeaa+aina+niin,+että+joku+kirjoitus+menee+keskustelijoiden+väliin,+ja+siitä+seuraa,+että+kukan+ei+ymmärrä,+mistä+on+kysymys,+ja+ärtymys+saattaa+leimahtaa.
Tässä+en+nyt+uskalla+tuon+enempää+analysoida+ketjujamme,+tietystä+syystä.
Kirjoitellaan+hyvillä+mielin,+Skillan.+Päivän+sattumuksista.+säästä+ja+jouluvalmisteluista.
Minun+päivääni+kuuluu+tänään+kuulolaitteiden+tarkistus.+Sain+uudet+kuukausi+sitten,+ja+nyt+tarkistetaan,+kuinka+ovat+pelanneet.+
Ilma+on+todennäköinen.+
Menen+taksilla+kuulohuoltoon,+koska+eihän+sinne+bussilla+pääse+lähellekään.+Meidän+bussilinjojemme+uudistus+tähtää+siihen,+että+aikataulut+pitävät.+Mitä+vähemmän+matkustajia,+sitä+paremmin+aikataulujen+kannalta.++Pysäkit+asumattomille+kohdille.+Hyvä+konsti.+On+kyllä+huomattu.++Taksiyrittäjät+kiittävät.
12.11.2021 12:39
Yleensä+ne+kodit+on+niin+siistejä,+että+saavatkohan+ne+ilmaisen+suursiivouksen+ennen+filmaamista.+Ei+pölyhiukkasta+missään,+eikä+mitään+ylimääräistä+esinettä+näkyvillä.
12.11.2021 10:24
Nykyisin+on+niin+hankala+seurata+sarjoja,+kun+ne+tulevat+uusintoina+ja+uusina+sekaisin.+Jukkapojan+huusholli+jäi+minulta+näkemättä,+tuleekohan+se+uusintana+ja+koska.
Eilen+en+löytänyt+tv:stä+kuin+uusintoja,+Jopa+uutiset+kuulin+kolmeen+kertaan.
Olisi++mukava+saada+tietää,+mikä+koti+lpulta+voitti+yleisöäänestyksen.+
Oma+valintani+on+se+mustavalkoinen+edustuskoti,+jossa+ei+elämän+jälkeä+näkynyt.+Sitä+kelpaa+sisustuslehdissä+esitellä.
12.11.2021 09:48
Loukkaava+asenne+on+juuri+se+yksi+outo+asia,+joka+näillä+palstoilla+on.+
Tämän+tulisi+olla+keskustelupalsta.
Keskustelussa+ei+ole+loukkaavaa+asennetta,+vaan+toisen+eriävä+mielipide+pitää+hyväksyä.+Oman+mielipiteen+esille+tuominen+on+myös+keskustelussa+tärkeää.+Jos+ei+olla+samaa+mieltä,+se+ei+ole+sodanjulistus,+vaan+mielipide-eroavaisuus.+Sitä+ei+tarvitse+esittää+loukkaavasti.+Jokainenhan+seisoo+mielipiteensä+takana.
Tässä+tulee+holhoava+asenne+vähitellen,+kun+toivoo+rauhaa+palstalle,+eikä+se+onnistu.
Minä+en+kehu+enkä+kadehdi.+Minä+yritän+kirjoittaa+keskustelupalstalle+oman+mielipiteeni.
Se+on+minun+oikeuteni,+ja+olen+ikäpalstalla,+jolle+kuulunkin.+Jos+katsot+sen+päsmäröinniksi,+niin+siitä+vaan.+
Minullakin+voi+olla+mielipide,
12.11.2021 09:40
Toivoisin,+että+jokainen+aloitus+olisi+asiallinen.+Epäasiallisuuksia+palsta+on+täynnä.
Asiallinen++aloituskin+voi+olla+hauska+ja+humoristinen.+
Huumori+on+sitä,+että+kaikki+hymyilevät,+ei+sitä,+että+yksi+itkee+ja+muut+hymyilevät.
Eikä+sitä,+että+nauruksi+nimitetään+hampaiden+näyttämistä+viisaudenhampaita+myöten.
12.11.2021 08:43
55 / 85