Vapaa kuvaus

Aloituksia

42

Kommenttia

1681

1. 80++kirjoittajista+moni+on+ollut+rekisteröityneenä+vuosia.Väitätkö+heidän+olevan+pahansuopaisia,+loukkaavia+ja+mitätöiviä?Onko+mielestäsi+ollut+kohtuullista+käydä+heidän+kimppuunsa,+koska+eivät+ole+puoliaan+valinneet+teidän+kissanhännänvedossanne.+Tappiolle+jääneinä+olette+sitten+katsoneet,+että+ikäihmiset+ovat+"niitten"+puolella,+koska+eivät+yhdy+teidän+käsittämättömiin+haukkujaisiinne.Palstalaiset+olisivat+halunneet+keskustella+monista+arkisista+asioista+ja+vähän+maailman+menostakin,+mutta+anolauma+kaatoi+kaikki+yritykset,+jos+keskusteluun+osallistui+heidän+vihaamansa+nimmari.80++kirjoittajille+ei+ole+koskaan+valjennut+tölväisyt+kristallipalloista+ja+rapun+alla+asumisesta,+joten+on+kai+ymmärrettävä+teidänkin,+että+niiden+toistaminen+on+mielletty+kiusaamiseksi.Sellaisia+ne+vanhat+ovat,+eivät+tajua+hauskaa+huumoria.++Onneksi+ovat+nyt+luovuttaneeet.+70++palstoja+on+nyt+2.
  2. Loukkaava+asenne+on+juuri+se+yksi+outo+asia,+joka+näillä+palstoilla+on.+Tämän+tulisi+olla+keskustelupalsta.Keskustelussa+ei+ole+loukkaavaa+asennetta,+vaan+toisen+eriävä+mielipide+pitää+hyväksyä.+Oman+mielipiteen+esille+tuominen+on+myös+keskustelussa+tärkeää.+Jos+ei+olla+samaa+mieltä,+se+ei+ole+sodanjulistus,+vaan+mielipide-eroavaisuus.+Sitä+ei+tarvitse+esittää+loukkaavasti.+Jokainenhan+seisoo+mielipiteensä+takana.Tässä+tulee+holhoava+asenne+vähitellen,+kun+toivoo+rauhaa+palstalle,+eikä+se+onnistu.Minä+en+kehu+enkä+kadehdi.+Minä+yritän+kirjoittaa+keskustelupalstalle+oman+mielipiteeni.Se+on+minun+oikeuteni,+ja+olen+ikäpalstalla,+jolle+kuulunkin.+Jos+katsot+sen+päsmäröinniksi,+niin+siitä+vaan.+Minullakin+voi+olla+mielipide,