Kustaan
Vapaa kuvaus
Aloituksia
28
Kommenttia
49
En ole koskaan kirjoittanut tälle palstalle
Voitko todistaa sen, että olen kirjoittanut tälle palstalle? Ai, etkö voi? No sitähän minäkin. Olet vain säälittäv342Minä teen mitä tahdon, eikä kukaan voi minua estää
Ylläpito on voimaton trollaukseni edessä. Teen mitä tahdon ja täytän tämän palstan tuuballa, joka on diipa daapaa täynnä042Ateismi on ihanaa uskosta vapaata elämää
Ei tarvitse pelätä mitään ja saa nauttia kaikesta hyvästä työn ja kärsimyksen ohella. Mikä voisi olla parempi vaihtoehto242Positiivisen ateistin puurot ja vellit sekaisin
Positiivinen ateisti pähkäilee mielessään, olisiko agnostikko vai positiivinen ateisti. Päättää sitten olla molempia. Pi041Elämä on pyhää, siksi pitää tappaa!
Jahve pitää elämää niin pyhänä, että käskee tappaa jokaisen luopumusta julistavan ateistin ja epäjumalia palvelevan kans1438Jumalasta on läjäpäin havaintoja
Jumala on nähty. 2.Mooseksen kirja: 24:9 Ja Mooses ja Aaron, Naadab ja Abihu ynnä seitsemänkymmentä Israelin vanhinta336Kaikki todistaa luomisesta
On tämä elämä vaikeaa, kun kaikki todistaa luomisesta, eikä mikään todista sitä vastaan. En nyt vaan millään keksi järke127Miksi ateisti uskoo?
Miksi ateisti uskoo, että Jumalaa tai jumalia ei ole, ja että luomista ei ole tapahtunut? Miksi ateisti täyttää tiedon023