Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

73

Kommenttia

7437

1. Mäkin oon ihmetelly kun aijaa ei toimi. Mutta kiitos, toi Nikon on varmasti hyvä. Onhan mullakin Nikoni. tai oikeestaan kakskin, se filmikamera.

Ulkonako sä hitsaat, vai miten oot saanu palovarmistajan hyväksymään. Mulla ei ollu ees niin isoo tonttia, että siinä ois voinu hitsata riittävän etäällä. Mä jouduin kaikki seinät ja katotkin päällystää lujalevyillä, kipsi ei kelpaa ees kaksinkertaisena, kun siinä on se paperi. En oo kyllä kuullu että se paperi lähtis siitä palamaan, kun siinä kipsissä on kuitenki se kidevesi.

Harmi juttu sen pöllön kanssa. mutta ikävä kyllä täytyy todeta, että näin siinä usein käy.