Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

73

Kommenttia

7450

1. No kyllä mä tätä oon aika läheltä nähny, ettei noi mun kuvitelmat nyt niin ruusunpunaiset ole. Mutta ei sulla kovin hyvin oo menny, jos vielä nelivuotiaana vielä vaipoissa kuljit. No joo asiaan. Tiedän kyllä, että lapset on erilaisia. Kaikki ei oo niin helppoja, kun ite olin. Tai toisaalta olin itepäinen ja vaikee. Mutta se mikä tossa kasvussa kiehtoo on se jatkuva kehittyminen. Ja sen puolesta tärkeintä ois, että jaettas asiallista tietoa. Media on rummuttanut perhehelvettiä jo pitkään. Ja juu rahaa palaa, mutta mihin sitä säästää? Hautakiveenkö? Ja huomasitteko tänään. Mun yksinasuvien kuolleisuutta käsittelevä aloitus poistettiin. Että tässä nyt on joku niin pyhä asia, jota en nyt ymmärrä. Kai meidän täytyy tarpoo synkkyydessä yksin eteen päin. No onhan se hyvä, sillon ei tuu niitä riitojakaan.
  2. Juu kävin mäkin lounaalla koronasulun jälkeen. Toisaalta tukeakseni yrittäjää, toisaalta päästäkseni taas ihmisten ilmoille. Mutta sitten se jäi. Oikeestaan siitä syystä, kun meillä on vaan puolen tunnin tauko ja ajot sinne, niin joutuu turhan nopeesti syömään.