Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun ihminen keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on yhteiskunnalliset asiat. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

51

Kommenttia

6024

1. Sitä mä ihmettelin, että vanhaan tehtaaseen oli vaihtaneet valvontakamerat ihan uusimpaan malliin. Onkohan jo jotain lämpöhakeutuvia. Hirveen suuren vaivan nähneet. Minkälainen yhteiskunta tää on, kun halutaan ihmisiltä estää töihin pääsy. Työ on loppujen lopuks ihan perusasia, vaikka nyt itekin jaksavuuden kanssa kamppailen, niin kyllä työtä pitää olla, ihan perusoikeus.

Joo huomasin, käsiä kirveli, olo paljon säiliöitä, syövyttävän aineen varotusmerkillä. Huhun mukaan kyllä paikkakunnalla liikku työn vaurioittamia henkilöitä. Mutta onhan noikin kehittynyt, suojaimet ja muutenkin prosessit. Ei ois sen takia tehdasta kiinni tarvinnu laittaa. Kyllä se tässäkin on ollu se raha juttu ja se suomen malli, että palkka pitää maksaa kahdesti. Työntekijälle ja yhteiskunnalle toinen osa.