...kun niillä ei ole enää mitään hätää.
Esisuomalaisia, suomalaisia kuollut jo noin 30 miljoonaa, vain harmoniaa kalevalan muodossa tarjolla.
Kukas on Suomessamme nykyisin tämä "Paha Pohjolan Emäntä" ?
"Pohjolan emännän valtakunta Pohjola kuvataan pahaksi ja kylmäksi maaksi kaukana pohjoisessa. Pohjola oli sekä kansanrunouden sankarien vihollinen, että erilaisten arkielämässä kohdattujen pahojen asioiden, kuten pakkasen ja sairauksien, kuviteltu alkulähde. Monissa tapauksissa Pohjolan emäntä itse on luonut Pohjolasta tulevat uhat ja ongelmat.
Pohjolan emäntä on itse synnyttänyt monia niistä sairauksista, vaivoista ja ongelmista, jotka tulevat Pohjolasta ihmisten harmiksi."
Herttaisuuden herttinen sentään, kuka saa kunnian olla Louheista Louhein?
AV
Kuolleet ovat ihania...
30
123
Vastaukset 30
- Anonyymi00001
No voi jestas tätäkin.
- Anonyymi00006
Onko sulla muuta elämää enää lainkaan kuin päivitellä systemaattisesti ja teatraalisesti guben huuhaakirjoituksia? Jotain omituista tekohengitystä tämä on…
- Anonyymi00010
Itse veikkaan 10-15 miljoonaa? Kun ei maahanmuuttaneita lasketa mukaan.
- Anonyymi00002
Huomenta, yypee.
- Anonyymi00003
Purra nousi ekana ylös.
- Anonyymi00004
Kyllähän se olin minä. Ei purra.
- Anonyymi00007
Kuka se ns ratin varressa ollut nipa jonka muistin kasvoilta oli joka tuli aivovammaisen keken lempinimellä puhuttamaan? Kiitos kaikesta. No älä minua kiittele, vaan sitä isäH aurinkoista, jonka takia tulet voivottelemaan vuosia ja vuosia
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kuka se ns ratin varressa ollut nipa jonka muistin kasvoilta oli joka tuli aivovammaisen keken lempinimellä puhuttamaan? Kiitos kaikesta. No älä minua kiittele, vaan sitä isäH aurinkoista, jonka takia tulet voivottelemaan vuosia ja vuosia
Todellakin tunnistin ratin takaa sen idioot timaisen irveen😏
- Anonyymi00005
Nykyisyyden Louhi voi olla myös väärä elämänkatsomus?!
Miten ihmeessä näin rikas maa kuin Suomi on taantunut näin paljon.
Rikkautta olisi jakaa kaikille yllin kyllin, mutta ehhei...mieluummin jaetaan sitä ulkomaalaisille ulkomaille?
Carunakin sitä tekee, ja kauppa tukee näkemystä?
Mitenhän kalliiksi se sähkön käythäminen Soomessamhe vielhä mennheepi?
Mitä laulavat palstan Väinämöiset...
AV"Miten ihmeessä näin rikas maa kuin Suomi on taantunut näin paljon. "
Onko Suomi rikas? Millä mittarilla?
Tuskin taantumiseen noin yleisesti tarvitaan muuta kuin se, että kaikenlaisesta heikkoudesta, surkeudesta, osaamattomuudesta ja laiskuudesta tulee ylpeyden aihe.Mullekin tuli mieleen, että mistä rikkauksista puhut? Ei meillä ole rikkauksia kuin luonto, puusto ja nekin alkaa olla pikakasvatettua sekundaa.
Meiltä löhtee vähemmän "rikkauksia" maailmalle, kun mitä meille muualta tulee. Suomi on globaalilla silmällä katsottuna täysin turha maa, vaikka meille tää voi olla onnela.Tökstöksnöö kirjoitti:
Mullekin tuli mieleen, että mistä rikkauksista puhut? Ei meillä ole rikkauksia kuin luonto, puusto ja nekin alkaa olla pikakasvatettua sekundaa.
Meiltä löhtee vähemmän "rikkauksia" maailmalle, kun mitä meille muualta tulee. Suomi on globaalilla silmällä katsottuna täysin turha maa, vaikka meille tää voi olla onnela.Turvekin on tippunut omiin käsiin eli ei sen vienti ole rikkauksiin asti merkittävä.
- Anonyymi00009
Ja Sinäkö tällaista kysyt?
Vilma Mutta kuolleista sen verran, että ihanat on ihania eläissään ja paskat ei parane kuollessaankaan.
Mun oma fraasi.- Anonyymi00011
Onneksi kuollessa pääsee eroon tästä riippakivi kehosta.
Miettikää nyt, ajatelkaa, että tämä ei olopu koskaan, kun kerran on jostakin heitetty tähän elämän/maailmankaikkeuden kulun pyörään, niin tästä ei pääse koskaan pois, olet ainaisesti ja ikuisesti täällä vankina, ei ole mitään kaikki loppuu ja katoaa tilaa, tietoisuus ei koskaan katoa.
Millainen on se olotila, jossa kaikki katoaa, ei sellaista ole, olet ikuisesti tietoisuudessa ja tilassa, joka on loputon ja jatkuu loputtomin.
Tätä asiaa on vaikea ja mahdoton pukea sanoiksi.
Ajattelpa, jos et nukkuisi elämässä keraakaan, eläisit koko elämän 80 vuotta nukkumatta, et jaksaisi siloin elää 80 vuotta.
Uni katkaisee, nollaa ja lataa akkusi, et muuten jaksaisi elää kuukauttakaan ilman unta.
Aamulla herään, lähes, kuin uutena ihmisenä, eilinen on mennyttä. Mutta sitten kun on kuollu. On niin ku vihko laitettu kiinni. Ei oo enää mitään lisättävää, rauhallinen pysyvä tila.
Anonyymi-ap: "Kukas on Suomessamme nykyisin tämä 'Paha Pohjolan Emäntä'?"
Hys hiljaa, ei saa vihjata kansanedustajaan, joka ei päässyt Englantiin riitaa kylvämään. Ties vaikka keskustelu joutuisi pannaan.- Anonyymi00012
Wuan tiijättäkö paljon on jäljellä? Minäpä tiijjän!
60 miljoonaa. Maailmalla.- Anonyymi00013
Alenevassa polvessa 500:lta vuodelta ja se kertaa 6. Jakojäännksellä 10,42 jos yritätte toisinpäin, se lukema meinaa poimuuntua piiloon. Siksi sitä ei kukaan virallinen taho tee. Jos on laite jolla näette menneisyyteen paikan päälle (periskooppi) saatte kulmankin(°) selvyyteen. Veri vetää eri suuntiin.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Alenevassa polvessa 500:lta vuodelta ja se kertaa 6. Jakojäännksellä 10,42 jos yritätte toisinpäin, se lukema meinaa poimuuntua piiloon. Siksi sitä ei kukaan virallinen taho tee. Jos on laite jolla näette menneisyyteen paikan päälle (periskooppi) saatte kulmankin(°) selvyyteen. Veri vetää eri suuntiin.
Rahvaalla on ollut 10:nkin lasta näillä esiaikojen muurahaisilla 4:kin. Mielenkintooinen tuo 10 ja 42 se on kummasti nämä indexitkin ennen pitäneet paikkansa vaikkei ehkä matematiikka aina yleistäkään ollut.
Se on jämysti silloin. Epäilen että samoja miettineet ennenkin siis kuin täällä. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Rahvaalla on ollut 10:nkin lasta näillä esiaikojen muurahaisilla 4:kin. Mielenkintooinen tuo 10 ja 42 se on kummasti nämä indexitkin ennen pitäneet paikkansa vaikkei ehkä matematiikka aina yleistäkään ollut.
Se on jämysti silloin. Epäilen että samoja miettineet ennenkin siis kuin täällä.Irtosuhteista näy millään mittarilla saati ulkomailla. Osiointeja lisänny laskuun paljon.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Irtosuhteista näy millään mittarilla saati ulkomailla. Osiointeja lisänny laskuun paljon.
Tilavuudet on samat, x sulle <-> mulle ÷.
- Anonyymi00017
Reaaliluvut on täysin päinvastaisia kuin madonluvut. Mafia, köh!
- Anonyymi00018
Saattehan te tietenkin pienuuttanne itkeä. Mafia sen teille suo. Ja suojelunsa. Suojelmus on eri asia. Sillä tehdään asioita.
- Anonyymi00020
Vattusenkaan väliä? Olla luoheista louhein tai mitä millonkin egoistisesti ja muiden mielipiteistä riippuvaisena.🤷♀️
- Anonyymi00021
Mikä sinun ongelmasi on? Miksi laitat aloituksia missä pilkkaat ja piikittelet? On ko vaikeaa nähdä oma riittämättömyytesi että vaikka kuin salilla puhkuisit ja puhisisit niin et noilla arvoilla kelpaa ja jäät riittämättömäksi. Sekin että täällä mielistelet hetken ja vedät sitten kaiken läskiksi, niin on sinun parhaaksesi. Että anna palaa vaan! 🤷♀️
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mikä sinun ongelmasi on? Miksi laitat aloituksia missä pilkkaat ja piikittelet? On ko vaikeaa nähdä oma riittämättömyytesi että vaikka kuin salilla puhkuisit ja puhisisit niin et noilla arvoilla kelpaa ja jäät riittämättömäksi. Sekin että täällä mielistelet hetken ja vedät sitten kaiken läskiksi, niin on sinun parhaaksesi. Että anna palaa vaan! 🤷♀️
Kiukuttele näillä saiteilla vaikka hamaan tappiin, räyhää ja rähisie. Oksenna paha olosi näille palstoille jos et niitä muuten käsittelemään kykene.🤷♀️
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kiukuttele näillä saiteilla vaikka hamaan tappiin, räyhää ja rähisie. Oksenna paha olosi näille palstoille jos et niitä muuten käsittelemään kykene.🤷♀️
Ps. Kun tulin palstalle niin viestisi oli todella itsekkäitä. Sitten pehmensit linjaasi ja jopa kaunistelit mielenmaisemaasi. En tiedä mikä sai sinut näyttämään todellisen luontosi, mutta nyt se on kaikkien nähtävillä.🤷♀️
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ps. Kun tulin palstalle niin viestisi oli todella itsekkäitä. Sitten pehmensit linjaasi ja jopa kaunistelit mielenmaisemaasi. En tiedä mikä sai sinut näyttämään todellisen luontosi, mutta nyt se on kaikkien nähtävillä.🤷♀️
Eikä ole mitään kuolleita vaan seuraavaan elämään siirtyneitä. Itsekkin olet äärettömän monta kertaa ns kuollut ja uudestisyntynyt. Mitä jos oppikoulusi olisi vaikka kyseenalaisttaa itsekäs arvomaailmasi? Kykenisitkö, vai olisiko kaikki uurastuksesi mitätöity?🤷♀️
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Eikä ole mitään kuolleita vaan seuraavaan elämään siirtyneitä. Itsekkin olet äärettömän monta kertaa ns kuollut ja uudestisyntynyt. Mitä jos oppikoulusi olisi vaikka kyseenalaisttaa itsekäs arvomaailmasi? Kykenisitkö, vai olisiko kaikki uurastuksesi mitätöity?🤷♀️
Darcan: niin moni tulee vastaan. Etsittekö vääränlaisia ihmisiä, onko ennakko toiveita/ vaatimuksia sitä tätä tuota ja omaa egoa kiillottaaksenne vaaditte, vähättelette ja piikittelette. Ja onko se ongelmanne muiden vika?🤷♀️.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu581412- 271030
- 79902
- 64778
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69754- 47722
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131685- 89680
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.11662Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i13636Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595- 102571
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �135570- 4562
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45550- 35529
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24503- 18492
- 36475
- 37471