Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun ihminen keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on yhteiskunnalliset asiat. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

2

Kommenttia

1842

  1. Mä oon ollut hautausmaalla töissä ja se oli eka työpaikka, niin mulle kuolema ei oo mikään niin erityinen ja ihmeellinen. Tärkeintä ettei elämää pitkitetä tarpeettomaksi. Kuolemaan pitäis enemmän saada itsemääräämisoikeutta. Tässä taannoin jossakin vanhusten talossa yksi asukkaista oli kuollut kun oli juonut viemärin aukaisuainetta. Ja kauhea selvitys siitä kuka aineen oli jättänyt, vaikka se on tässä asiassa epäolennaista. vaan tärkein olisi selvittää miksi joku haluaa päättää päivänsä näinkin epämielyttävällä tavalla. koska se aine on ihan kauhean makuista ja on vaatinut todella sisua ja päättäväisyyttä että sen on pystynyt juomaan.

    Omalta osalta on hiukan kriisi, kun on 50 eikä jälkikasvua. Mutta oon ratkaissut sen juuri kirjoittamalla kirjaa. Sitä mä suosittelen muillekin. Meillä kun on sellanen laki, että kansalliskirjastoon pitää toimittaa vapaakappale ja jos painos on yli 50 niin yhteensä 6 kappaletta yliopistokirjastoihin. Mä oon aatellu että painatan Bodilla just ton 6 kappaletta, koska mistä ne sen tietää mikä on kokonaispainomäärä. Tää on aika härski temppu, mutta kun tollanen porsaanreikä jätetty niin miksen käyttäis hyväksi. Toi vähän harmittaa kun aina koitan suosia suomalaista, mutta painatan saksassa, mutta se käyttöliittymä vaan on heillä niin helppo. Että sinne tiputan tekstin ja kuvat paikoilleen eikä tarvi opiskella erikseen kirjan taittamista ja hankkia kallista taitto ohjelma lisenssiä. Kun kyse on nyt yhdestä kirjasta tai mahdollisesti kahdesta, kun tota materiaalia on jääny noin paljon yli.
  2. Tiedä sitten alottajan tarkotusta, mutta virasto on tylsä paikka. Yks poika kuitenkin pääs kuitenkin kesätöihin virastoon ja sille tielleen jäi. Että ehkä on sieltä sitten jonkun saanu. Kun tais olla jonkin verran autistisia piirteitä, vaikka muuten mukava olikin.