Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä pari näyttelyä on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

92

Kommenttia

9062

1. Juu, mutta sun pitää löytää se juttu. Se kun on meillä kaikilla ihmsillä eri. Mä jo siis ihan pienenä surkeena lapsna, niin tykkäsin valokuvista. Ja sillon kun ei lapslle annettu kameroita, niin mä aina piirsin näkymiä. No 12 vuotiaana otin ekat kuvat petrillä ja sitte 15 v sain lahjaks kameran. Ja noita autiotalokuvia on mulla miljoonia. Sun pitää vaan löytää samnlainen juttu, on se sitte kuvaamista, taidemaalausta, kuvanveistoo, musiikkia... Maailmassa on sitte niin miljoona asia mitä voi harrastaa, ei tarvi rakkautta ei parisuhteita. No kärsimystä tää on, mutta niin elämän pitääki olla. Eihän sitä muuten erota hyvää huonosta. Muistele kelaile, niitä hyviä juttuja, tartu niihin ja kehitä niitä. Mä oon näistä jo järjestänny kaks näyttelyäkin. Tee samoin, niin huomaat että, no ei ny maailma pelastu, mutta moni muu.
  2. 3 / 454